vlak voor het wk in frankrijk speelde dat land een oefenpotje tegen braziliė
de vrije trap die roberto carlos toen lanceerde had de mooiste curve die ik ooit heb mogen aanschouwen
live heb ik dat kieft doelpunt in gelschenkirchen gezien, en dat was mooi ja, de redenen hoef ik hier denk ik niet te geven
op straffe van een vermaning van tong noem ik hier toch nog maar even het matheusdoelpunt (niet slaan!) en het maradonnadoelpunt tegen de belgen
oops zie nu pas dat digger dat roberto carlos doelpunt al had genoemd
[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 28-02-2001 11:36]
2)-welk doelpunt uit de voetbalgeschiedenis is het mooiste ooit?
DE Penalty van Cruijff en Jesper Olsen! Mis ik nog in alle rijtjes.
Oke hij is niet super moeilijk, maar daarom niet minder geniaal
En de stiffies van Bergkamp, hij heeft er heel veel, hele mooie gemaakt
Ik kan me alleen niet herinneren tegen wie hij speelde.
[Dit bericht is gewijzigd door wolface op 28-02-2001 23:49]
quote:Ik dacht dat het Cocu was die "wipte", maar kan het fout hebben.
Op 27 februari 2001 19:34 schreef beelzebub het volgende:
Om bij de vrije trappen te blijven, ik meen Leeds United - PSV (3-5) voor de UEFA cup een paar jaar terug. Nilis wipte de bal op, en Jonk volleerde 'm in 1 keer keihard over de muur 't doel in.
Romario kreeg de bal op borsthoogte aangespeeld met de rug naar het doel, nam de bal aan met de borst, hield hem een keer hoog op die knie en schoot hem daarna in de draai in het dak van het doel.
Kan me trouwens ook nog een zeer fraaie lob van hem herinneren tegen AEK Athene na een solo.
quote:Daar was ik bij in De Meer (overigens ook bij de omhaal van San Marco waarmee het topic geopend is). Heb pas thuis in de samenvatting goed gezien wat er gebeurde
Op 28 februari 2001 23:37 schreef Deuf het volgende:
2)-welk doelpunt uit de voetbalgeschiedenis is het mooiste ooit?DE Penalty van Cruijff en Jesper Olsen! Mis ik nog in alle rijtjes.
Oke hij is niet super moeilijk, maar daarom niet minder geniaal
quote:En Figo is Portugees
Op 28 februari 2001 09:00 schreef Abe het volgende:
Oeps Abe had gister een erg zware dag.Slippertje van de PC.Spanje speelde idd tegen Denemarken.
quote:Die arme keeper zal zich flink vernederd hebben gevoelt
Op 01 maart 2001 11:27 schreef Doc het volgende:
in het stadion, ging het zo snel en was het zo anders dan wat je dacht dat er zou gebeuren: je zag het doelpunt wel, maar voordat je kon bevatten wat er gebeurd was het al gebeurd. Zo zal de keeper het ook ervaren hebben.
Eigenlijk raar dat het sindsdien nooit meer zo geprobeert is
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 01-03-2001 13:35]
quote:
Op 01 maart 2001 12:37 schreef Re het volgende:
En Figo is Portugees
quote:en ik dan??
Op 28 februari 2001 11:05 schreef the-O het volgende:
...vlak voor het wk in frankrijk speelde dat land een oefenpotje tegen braziliė
de vrije trap die roberto carlos toen lanceerde had de mooiste curve die ik ooit heb mogen aanschouwen...
oops zie nu pas dat digger dat roberto carlos doelpunt al had genoemd
![]()
quote:Volgens mij is het ooit ook nog wel eens geprobeert maar dan zonder succes. Ik zou echter niet meer weten welke wedstrijd of wat dan ook, dus het kan ook zijn dat ik het gedroomd heb (dat krijg je als je af en toe over voetbalwedstrijden droomt
Op 01 maart 2001 13:34 schreef Machiel het volgende:Eigenlijk raar dat het sindsdien nooit meer zo geprobeert is
quote:Cruijff heeft het bij feyenoord nog een keer geflikt dacht ik
Op 01 maart 2001 17:38 schreef Doc het volgende:
Volgens mij is het ooit ook nog wel eens geprobeert maar dan zonder succes. Ik zou echter niet meer weten welke wedstrijd of wat dan ook, dus het kan ook zijn dat ik het gedroomd heb (dat krijg je als je af en toe over voetbalwedstrijden droomt-ander topic, maar goed - ben ik de enige die in zijn slaap wedstrijden ziet of zijn er ook andere fanaten?)
quote:Man, ik maak nog steeds iedere nacht het winnende doelpunt. Als invaller in de laatste minuut, meestal na een solo.
Op 01 maart 2001 17:38 schreef Doc het volgende:
ben ik de enige die in zijn slaap wedstrijden ziet of zijn er ook andere fanaten?)
Kunnen we het hier hebben over de mooiste goal ooit(mocht die bestaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |