en toch blijft het kut....fucking 40 km....
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 02-07-2003 17:44]
quote:Ja, vlak erna idd!! Ik werk op die Kazerna daar.
Op woensdag 2 juli 2003 17:44 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Vlakbij een viaduct bij Stroe ergens in de buurt zeker?
quote:klopt ja, hoeveel staat er op 30 km/u te hard??
Op woensdag 2 juli 2003 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
140 km/u op teller? Daar gaat nog wat teller-afwijking en correctie van staatswege vanaf toch, blijft er maar 30 km/u te hard over (wat ook nog duur geintje kan zijn).
quote:Hij stond erg sneaky opgesteld, maar ik had idd beter kunnen/moeten kijken. M'n collega is trouwens ook geflitst met 120.
Op woensdag 2 juli 2003 17:45 schreef horzel het volgende:
dat is balen zeg. En ook stom omdat je de golf ook had kunnen zien. Je collega zag het ook, dus had je maar beter moeten kijken.
dit gaat je een hele hoop kosten.
quote:Ja,.. maar je was me voor
Op woensdag 2 juli 2003 17:48 schreef QyRoZ het volgende:
Het is OP de Veluwe.
quote:http://www.om.nl/boetebase/
Op woensdag 2 juli 2003 17:46 schreef HAL9000S het volgende:[..]
klopt ja, hoeveel staat er op 30 km/u te hard??
quote:Terwijl hij het wel al gezien had??
Op woensdag 2 juli 2003 17:47 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Hij stond erg sneaky opgesteld, maar ik had idd beter kunnen/moeten kijken. M'n collega is trouwens ook geflitst met 120.
quote:excuseer mij voor deze fout
Op woensdag 2 juli 2003 17:48 schreef QyRoZ het volgende:
Het is OP de Veluwe.
quote:Onthou voor de volgende keer... Ze staat er heel vaak. Laatst moest ik 2 opeenvolgende weekenden naar Apeldoorn en ze stonden er beide weekenden.
Op woensdag 2 juli 2003 17:45 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ja, vlak erna idd!! Ik werk op die Kazerna daar.
code:overschrijding 31 t/m 35 km/h € 132
overschrijding 36 t/m 40 km/h € 156
-edit-
Zie hierboven dus. .
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 02-07-2003 17:52]
quote:collega rijdt 120--->collega wordt geflitst--->collega maakt lichtseinen--->HAL9000S wordt geflitst, zo duidelijk??
Op woensdag 2 juli 2003 17:49 schreef 327 het volgende:[..]
Terwijl hij het wel al gezien had??
quote:Aight
Op woensdag 2 juli 2003 17:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
collega rijdt 120--->collega wordt geflitst--->collega maakt lichtseinen--->HAL9000S wordt geflitst, zo duidelijk??
quote:Zonde van het geld, maar 132 euro's kan ik nog wel mee leven, ik was bang dat het over de 200 was.
Op woensdag 2 juli 2003 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:code:overschrijding 31 t/m 35 km/h € 132
overschrijding 36 t/m 40 km/h € 156
Trouwens, ik dacht dat flitsen in je gezicht niet meer mocht? Nog aanvechten ook in dat geval.
quote:hoe zeker weet je dit??
Op woensdag 2 juli 2003 17:57 schreef Bastard het volgende:
Trouwens, ik dacht dat flitsen in je gezicht niet meer mocht? Nog aanvechten ook in dat geval.
quote:Ik meen het gelezen te hebben.. kweet niet of het al verboden is, maar ik dacht van wel. Misschien tuftufclub.nl eens checken.
Op woensdag 2 juli 2003 18:14 schreef HAL9000S het volgende:[..]
hoe zeker weet je dit??
quote:mmm, dit ga ik zeker ff uitzoeken. Kan me nogal wat knaken schelen die ik ook erg goed tijdens m'n vakantie kan gebruiken
Op woensdag 2 juli 2003 18:28 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik meen het gelezen te hebben.. kweet niet of het al verboden is, maar ik dacht van wel. Misschien tuftufclub.nl eens checken.
quote:Flitsen van voren mag in ieder geval niet. Mede omdat motorrijders niet voren kunnen worden geflitst (geen kentekenplaat) mogen automobilisten ook niet worden geflitst aan de voorzijde. Ze doen dit wel, maar als je het aanvecht dan krijg je gelijk
Op woensdag 2 juli 2003 18:30 schreef HAL9000S het volgende:[..]
mmm, dit ga ik zeker ff uitzoeken. Kan me nogal wat knaken schelen die ik ook erg goed tijdens m'n vakantie kan gebruiken
quote:leuk hé.
Op woensdag 2 juli 2003 17:50 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
Onthou voor de volgende keer... Ze staat er heel vaak. Laatst moest ik 2 opeenvolgende weekenden naar Apeldoorn en ze stonden er beide weekenden.
quote:Als ik jou was, zou ik dit gewoon aanvechten. Kijk op www.flitsservice.nl voor een beetje informatie. Op hun Forum staan allemaal goede hulp stukken. En deze site is beter dan tuftufclub.
mmm, dit ga ik zeker ff uitzoeken. Kan me nogal wat knaken schelen die ik ook erg goed tijdens m'n vakantie kan gebruiken
Ik heb na het lezen op flitsservice al 2 boetes niet hoefen betalen, 1 voor mn broer geregeld en een voor mn pa.
Gewoon aanvechten...nee heb je, ja ken je krijgen
quote:het sneaky opstellen heeft er niets mee te maken, te snel is te snel
Op woensdag 2 juli 2003 17:47 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Hij stond erg sneaky opgesteld, maar ik had idd beter kunnen/moeten kijken. M'n collega is trouwens ook geflitst met 120.
quote:je bent geflitst omdat je te hard reed, dan zul je er ook voor boeten kneus
Maar je mag op de A1 toch 120 ??
(amersfoort-deventer)
quote:sterke kerel dan zeg
Op woensdag 2 juli 2003 22:18 schreef chello_rules_heftig het volgende:
Een collega van me is wel eens midden in de nacht in de polder geflitst. Hij reed 140 op een 80km weg. Hij heeft toen de flitspaal uit de grond getrokken en mee naar huis genomen.
quote:kabel om de trekhaak en dan vroemm
Op woensdag 2 juli 2003 22:26 schreef Swatkat het volgende:[..]
sterke kerel dan zeg
![]()
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 22:18 schreef chello_rules_heftig het volgende:
Een collega van me is wel eens midden in de nacht in de polder geflitst. Hij reed 140 op een 80km weg. Hij heeft toen de flitspaal uit de grond getrokken en mee naar huis genomen.
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 21:17 schreef big fan het volgende:[..]
je bent geflitst omdat je te hard reed, dan zul je er ook voor boeten kneus
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 21:17 schreef big fan het volgende:
je bent geflitst omdat je te hard reed, dan zul je er ook voor boeten kneus
quote:Ik hoop voor dr dat ze helemaal geen penis heeft
Op donderdag 3 juli 2003 01:53 schreef Wisp het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoop voor dr dat ze helemaal geen penis heeft
dat is best goed te doen!
Maar anderzijds kun je daar ook ruim 2 keer van "Wildplassen/poepen" ter waarde van 46 euro.
Ze hebben ook een nieuwe zonder auto zag ik, die leggen ze achter een boom en de auto parkeren ze 50 meter verderop in een zijstraat. No way dat je dat kan zien. Ik heb dit apparaat gezien tussen Renkum en Bennekom en op de weg tussen Oosterbeek en de A50.
Tijd voor valse kentekenplaten dus, of beheersing van je rechtervoet.
edit
zo een dus:
[Dit bericht is gewijzigd door noutie op 03-07-2003 16:50]
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 16:43 schreef noutie het volgende:Tijd voor valse kentekenplaten dus, of beheersing van je rechtervoet.
quote:Dat is geen excuus
Op donderdag 3 juli 2003 16:46 schreef HAL9000S het volgende:[..]
moeilijk als je net vakantie hebt en een 180 pk sterke turbomotor tot je beschikking hebt.
quote:Was dat deze?
Op woensdag 2 juli 2003 17:44 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Vlakbij een viaduct bij Stroe ergens in de buurt zeker?
quote:dag te laat
Op donderdag 3 juli 2003 16:51 schreef Neo007 het volgende:[..]
Was dat deze?
vandaag radar ge a50 zwolle ri apeldoorn thv 209.4 bij viaduct 12:05:23
quote:Dat zal wel maar, je weet natuurlijk niet van tevoren dat je te hard gaat rijden. 90% van de ritten rijd ik netjes en soms ga ik wel eens een stukje te hard.
Op donderdag 3 juli 2003 16:54 schreef Neo007 het volgende:
het is altijd handig om op www.flitsservice.nl te kijken vooradat je in de auto stapt
Ik vind soms de spanning van het wel/niet geflitst worden ook nog wel leuk. Te hard rijden niet om de snelheid maar meer om te kijken of je ermee weg komt.
quote:Dat dacht ik dus ook, maar volgens het OM (nog rechtzaak over geweest) is dit dus niet zo.
Op woensdag 2 juli 2003 18:34 schreef dagizmo het volgende:[..]
Flitsen van voren mag in ieder geval niet. Mede omdat motorrijders niet voren kunnen worden geflitst (geen kentekenplaat) mogen automobilisten ook niet worden geflitst aan de voorzijde. Ze doen dit wel, maar als je het aanvecht dan krijg je gelijk
lees ook op om.nl!
74 waar ik 50 mocht
quote:Dat is tussen Apeldoorn en Deventer. (trajectcontrole) ze hangen trouwens onder de witte balken die over de weg gaan,. degene zonder borden erbij (dus alleen zo'n zwart vierkantje) hangen er stuk of 4 tussen apeldoorn en deventer,... tussen deventer en apeldoorn zag ik er minder (maar het kijkt zo lastig omhoog)
Op woensdag 2 juli 2003 19:25 schreef Mystic het volgende:
Volgens mij zit er ook een traject controle tussen amersfoort en apeldoorn.
Scannen ze je kenteken, rekenen de gemiddelde snelheid en als die te hoog is, krijg je een prent.
Maar meestal staan ze in de buurt van stroe.
Iemand hier die inderdaad weet of er traject controle is tussen amersfoort en apeldoorn?
Tussen Apeldoorn en Amsersfoort kan niet (geen verlichting ofzo )
Willen ze dus doen (verlichting aanbrengen) zodat ze kunnen gaan flitsen daar. Maar gelukkig houden milieu/dierenbonden e.d. dat tegen (verstoring van de diertjes en plantjes)
Overigens ben ik ook een keer van voren geflitst op een onverlichte weg schrok me een hoedje! (vroeg me net af of ik al buiten de bebouwde komn was of niet) ik kreeg toen erg snel antwoord ... (reed 60 waar je 50 mocht)
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 18:57 schreef maartena het volgende:
Dit zijn pas lullige flitsbakken:![]()
quote:*benieuwd is*
Op vrijdag 12 september 2003 20:39 schreef HAL9000S het volgende:
Nog steeds geen boete binnen
quote:nog niet
Op donderdag 2 oktober 2003 11:20 schreef blup het volgende:[..]
*benieuwd is*
|
Forum Opties | |
---|---|