quote:Dat idee heb ik ook al geopperd, dat werd niet zo goed ontvangen. Daarom denk ik het dat het beter is om een tijd lang jurylid te zijn.
Op donderdag 4 september 2003 17:33 schreef blingbling het volgende:
Ik heb hier nog nooit meegedaan aan een wedstrijd omdat ik aan meerdere meedoe en voor deze telkens te weinig tijd heb.
Maar als je nou dat derde jury lid telkens de winnaar van de vorige wedstrijd maakt heb je ook telkens een andere winnaar.
Het is maar een idee.
Ik wil zelf overigens ook wel gewoon in de jury zonder nog te soepen...
quote:Vind ik persoonlijk niet leuk, weer een gedegen concurrent minder. Maargoed, ik heb al een tijdje geen inspiratie meer dus ook geen inbreng. Dus eigenlijk heb ik er nix over te zeggen
Op donderdag 4 september 2003 17:46 schreef Henkmanz het volgende:Ik wil zelf overigens ook wel gewoon in de jury zonder nog te soepen...
Wie zou er volgens jou de Jury in moeten dan, T-Rex?
Of heeft iemand anders nog suggesties naast Jacco en Kreator (waarvan we niet eens weten of ze het wel willen)
Bij nader inzien is alles van Citroen lelijk
[Dit bericht is gewijzigd door DamagedBrain op 06-09-2003 08:47]
quote:Als jij en ik elkaar nu afwisselen in de jury?
Op vrijdag 5 september 2003 19:45 schreef Henkmanz het volgende:
*schopWie zou er volgens jou de Jury in moeten dan, T-Rex?
Of heeft iemand anders nog suggesties naast Jacco en Kreator (waarvan we niet eens weten of ze het wel willen)
Wel wil ik langere tijd nemen voor de projecten, misschien 2 naast elkaar en dan gewoon een week de tijd ofzo totaal, kunnen er ook meer mensen meedoen...
quote:Kan op zich wel, ik wil het op die manier best doen.
Op vrijdag 5 september 2003 23:34 schreef G-spotter2001 het volgende:
Als jij en ik elkaar nu afwisselen in de jury?
allebij 4e jaars multimedia vormgeven, dus zeker een goede kijk op de vormgeving/photoshopkunsten van de soep.
En zo kunnen we ook nog gewoon regelmatig meedoen?
quote:Dat is al eerder ter sprake gekomen, dat wordt over het algemeen niet als een goed idee bevonden. Misschien iets langer over het beoordelen, maar niet langer over de shoprondes. Dat gaat erg vervelen. Trouwens, als mensen te weinig tijd hebben kunnen ze alsnog naar Tuning Belgium, daar doen ze één auto per maand ofzo.
Wel wil ik langere tijd nemen voor de projecten, misschien 2 naast elkaar en dan gewoon een week de tijd ofzo totaal, kunnen er ook meer mensen meedoen...
quote:de Mazda 6 MPS ja, ik bedoel een gewone Mazda 6. De MPS is al getuned namelijk...
Op donderdag 4 september 2003 22:25 schreef Kaj_A het volgende:
Als je nou een pagina terug kijkt staat daar een Mazda 6
- edit - Ik vond Henkmanz ook wel een geschikt jurylid.
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 08-09-2003 19:26]
quote:maar waar trek je de streep?
Op maandag 8 september 2003 19:23 schreef Googolplexian het volgende:
Als je een eerlijk jurylid zou zijn en rekening zou houden met het feit dat iemand net begonnen is met soepen is dat probleem opgelost, toch?
quote:Het uitroepen van een winnaar is niet het enige wat de jury zal doen, hij zal ook commentaar en opbouwende kritiek geven op de rest van de soeps.
Op maandag 8 september 2003 19:21 schreef Ultimora het volgende:
ff over de jury, dat vind ik dus bij nader inzien een ontzettend slecht idee!!! je kan dan maar van 2 of 3 mensen een OORDEEL krijgen over je soep. echt de reinste bulshit ik ga niet lopen fotoshoppen voor een cijfer. dat vind ik echt te gek voor woorden. tis geen school en prijzen kan je er ook niet mee winnen. en als ik zo dat yaris topic zie, dan zie ik gewoon dat het ook eerlijk kan. verder vind ik het gewoon niet bevordelijk voor de mindere fotoshoppers. die kunnen dan nooit in de spotlights staan. of iemand moet voor een rotte soep gelijk een 2 durven geven.... denk er maar over na. ik zal geen 2 voor een fotoshop aan een mede soeper durven geven...
Als er een jury moet komen, moet dat wel snel gebeuren...
Stemsyteem is leuk, maar niet te controleren. (zou al stuk beter zijn als je bij fok! ingelogd moest zijn voor je kon stemmen, of altijd moest reageren...)
Als Jacco & Kreator het willen mogen zij in de jury.
Daarnaast zullen Henkmanz en ik elkaar afwisselen om te beoordelen over photoshop/grafische kwaliteit van de inzendingen.
Dat zou een jury van 3 maken. (altijd oneven aantal)
Dan moet er een ratingsysteem komen.
Ik zat zelf aan styteem van 1 tot 5 sterren ( te denken.
Waarbij elke auto wordt beoordeeld. Als alles is beoordeeld, wordt gekeken welke auto de meeste sterren heeft gehad, en dus de winnaar is.
Ik zou zelf deze categoriën graag terugzien:
- Realisme ingezonden deelname (zou het wel mogelijk zijn?)
- Orginaliteit ingezonden deelname (zijn er onderdelen gekozen die niet door iedereen al 10x gebruikt zijn?)
- Creativiteit ingezonden deelname (zijn het de standaar tune-onderdelen, of is er meer creativiteit gebruikt?)
- Photoshopkwaliteit ingezonden deelname (Basic tutorials, of juist veel eigen inbreng?)
- Kloppende verhoudingen ingezonden deelname (zit alles wel goed op z'n plek)?
Wat ook kan is dat je niet een poll hebt, maar dat iedereen op een website een rating kan geven, zodat iedereen wat punten krijgt (soms is de ene soep mega vet, maar de photoshopkwaliteit minder, en de andere super goed geshopt, maar minder vet qua tuning).
Als er iemand andere ideeën heeft over een jury, of toevoegingen heeft, graag reageren.
[Dit bericht is gewijzigd door G-spotter2001 op 08-09-2003 19:29]
quote:Tsja ... Dat is de hamvraag voor elk serieus jurylid. Daarom ben ik voor een maandelijkse verkiezings-poll voor juryleden. Maar dan wel een eerlijke.
Op maandag 8 september 2003 19:24 schreef Ultimora het volgende:[..]
maar waar trek je de streep?
Ik (henkmanz) en G-Spotter hebben al aangegeven in de jury te willen, maar meer users van het topic heb ik nog niet gehoord. Als er daadwerkelijk genoeg mensen zijn om te jureren (bestaat dat woord? ach, boeiend) kan dat natuurlijk.
Anders zou het niet echt een afwisselende jury worden, en dat is volgens mij wel het idee achter jouw suggestie.
Het heeft nu wel lang genoeg geduurd .
quote:gewoon nu doen
Op maandag 8 september 2003 19:34 schreef Henkmanz het volgende:
Als hier niet meer op gereageerd wordt dan mail ik jacco en Kreator om ze in te lichten over onze ideeën en stel ik dus de vraag of zij in de jury willen.Het heeft nu wel lang genoeg geduurd
.
mijn ratingsysteem gelezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |