![]()
en deze dan nog

@ Vlarp: Je staat er in!!! Je bent echt!! Cool artikel, althans, de foto's dan
(want het tekstje is zoals je zei uit de duim gezogen). En die koffie is toch echt thee, of zie ik dat verkeerd? ![]()
Maar gaaf!!!!
quote:Leuke foto's!
Op woensdag 2 juli 2003 15:20 schreef Waxxer het volgende:
Nou Ful, zo beter?
en deze dan nog
@ Vlarp: Je staat er in!!! Je bent echt!! Cool artikel, althans, de foto's dan(want het tekstje is zoals je zei uit de duim gezogen). En die koffie is toch echt thee, of zie ik dat verkeerd?
Maar gaaf!!!!
Uhm ja.. de tekstjes rammelen een beetje, maar who cares?
quote:Wow Waxx, je hebt echt grote
Op woensdag 2 juli 2003 15:20 schreef Waxxer het volgende:
Nou Ful, zo beter?
en deze dan nog
@ Vlarp: Je staat er in!!! Je bent echt!! Cool artikel, althans, de foto's dan(want het tekstje is zoals je zei uit de duim gezogen). En die koffie is toch echt thee, of zie ik dat verkeerd?
Maar gaaf!!!!
Lief!
quote:grote ogen, grote lippen....
Op woensdag 2 juli 2003 15:28 schreef Doffy het volgende:[..]
Wow Waxx, je hebt echt grote [afbeelding]
Lief!
@ vlarp: kewl repo
quote:Ik had het alleen over z'n lippen hoor. Over de rest doe ik geen uitspraak, en ik claim ook niet daar een antwoord op te willen horen!
Op woensdag 2 juli 2003 15:30 schreef onetouch het volgende:
grote ogen, grote lippen....
is alles huge aan die jongen ofzo
quote:Indd!
@ vlarp: kewl repo
quote:O, vandaag speel je opeens de brave Doffy?
Op woensdag 2 juli 2003 15:34 schreef Doffy het volgende:[..]
Ik had het alleen over z'n lippen hoor. Over de rest doe ik geen uitspraak, en ik claim ook niet daar een antwoord op te willen horen!
quote:defintely the most wise answer
Op woensdag 2 juli 2003 15:34 schreef Doffy het volgende:[..]
Ik had het alleen over z'n lippen hoor. Over de rest doe ik geen uitspraak, en ik claim ook niet daar een antwoord op te willen horen!
quote:Ik word nooit lid zonder te kijken of het de moeite waard is. En als lid zou worden, zou ik toch elke aflevering wel een repo over Vlarp of iemand anders die ik ken willen lezen...
Op woensdag 2 juli 2003 15:36 schreef Vlarp het volgende:
En iedereen die die repo leuk vind gaat dus volgende week de Expreszo in de winkel kopen lid worden!
quote:
En iedereen die die repo leuk vind, gaat dus volgende week de Expreszo in de winkel kopen lid worden!
quote:Oke oke, dan hier een foto met minder geforceerde lippen
Op woensdag 2 juli 2003 15:28 schreef Doffy het volgende:[..]
Wow Waxx, je hebt echt grote [afbeelding]
Lief!

quote:All the world's a stage, my dear Twoflower
Op woensdag 2 juli 2003 15:37 schreef Twoflower het volgende:
O, vandaag speel je opeens de brave Doffy?
quote:Ja, meneer Vlarp
En iedereen die die repo leuk vind gaat dus volgende week de Expreszo in de winkel kopen lid worden!
quote:Oww nee, never.
quote:Als jij elke maand erin komt.... en elke maand een stapje verder gaat. En nee... we hoeven niet elke maand de Regenboog te zien!
quote:Abo heeft en ik vind het de moeite wel waard. Voor die 20 euro per jaar vind ik die 6 keer expreszo wel leuk
Op woensdag 2 juli 2003 15:38 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik word nooit lid zonder te kijken of het de moeite waard is. En als lid zou worden, zou ik toch elke aflevering wel een repo over Vlarp of iemand anders die ik ken willen lezen...
quote:Ik wil het toch eerst zelf beoordelen... Dus ik denk wel dat ik deze dan maar eens ga kopen...
Op woensdag 2 juli 2003 15:40 schreef KrnKje het volgende:[..]
Abo heeft en ik vind het de moeite wel waard. Voor die 20 euro per jaar vind ik die 6 keer expreszo wel leuk
quote:the force is strong in you my dear anakin
Op woensdag 2 juli 2003 15:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
Oke oke, dan hier een foto met minder geforceerde lippen
quote:*ucheuche* *verslik* *ucheuche*
Op woensdag 2 juli 2003 15:30 schreef onetouch het volgende:[..]
grote ogen, grote lippen....
is alles huge aan die jongen ofzo@ vlarp: kewl repo
ehm..... grote armen, grote benen, maar het allerALLERgrootst is wel.... mijn hart....
(teiltje!!!)
Ik krijg net van Jan de originele tekst van het artikel, nou, er is flink in geknipt. Nou ja.. het artikel is toch best leuk zo
quote:Deze is echt
Op woensdag 2 juli 2003 15:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik wil het toch eerst zelf beoordelen... Dus ik denk wel dat ik deze dan maar eens ga kopen...
quote:er is geen banger hart, geen banger hart dan dat van mij
Op woensdag 2 juli 2003 15:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
*ucheuche* *verslik* *ucheuche*
ehm..... grote armen, grote benen, maar het allerALLERgrootst is wel.... mijn hart....
(teiltje!!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |