quote:dat doen echte alto's tog ook?
Op woensdag 2 juli 2003 13:26 schreef Mosselkreng het volgende:
nou bedankt.. k weet niet of ik er wel veel aan heb...
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 13:28 schreef Scorp[AM] het volgende:
SLACHT!
[Dit bericht is gewijzigd door asdf- op 02-07-2003 13:30]
quote:je kan gewoon je pack niet inschatten , je hebt helemaal niet zo vaak een zaad meestal best speelbaar.
Op woensdag 2 juli 2003 13:32 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik word zo langzamerhand moe van ALTIJD zaad trekken
quote:je suckt gewoon , ubernoob , je hebt zwaar god aan en trekt dan nog de stekker uit je pack en als je zaad hebt ga je ruilen.
Op woensdag 2 juli 2003 13:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
tuurlijk..
zaadpack
zaadtoernooi
zaadteam
![]()
![]()
je word gewoon vet geoutclast+ dat je geen fronts en rears moet maaien in swindon.
quote:als je ontopic bent help je ten minste iemand
Op woensdag 2 juli 2003 13:37 schreef Infinity123 het volgende:
Hee, waarom gaan jullie niet eens lekker off-topic?
quote:volgende week woensdag..
Op woensdag 2 juli 2003 13:36 schreef Ils het volgende:
Waar laat je ze zetten dan? wrsch weet degene die ze zet wel wat er nodig is om ze te verzorgen.
quote:je suckt gewoon keihard , die schouders blaas je daar in 1 schot weg met een beetje speelbaar pack. gewoon tussen die gun en schouder in maaien en laag inbrengen, wall bash wil ook goed werken
Op woensdag 2 juli 2003 13:39 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik KRIJG DIE SHOULDERS NIET UIT
en ik word de hele game gedoubleteamed
quote:Ik heb gehoord dat je ze niet met speciale middeltjes hoeft te verzorgen, zolang je er maar voor zorgt dat je ze niet meer dan 3x weeks wast.
Op woensdag 2 juli 2003 13:49 schreef Mosselkreng het volgende:
euhm en verder?
quote:knal die frituurpan ook dan is uit daar word je alleen maar trager en vetter van , leef is wat gezonder zorg dat je meer beweging hebt.je word alleen maar een steeds traagere pad en zo word je nog harder in je kont genomen in de arena.
Op woensdag 2 juli 2003 13:51 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik probeer het echt...
maar ik had ZAAAD
elke keer
*frituurpan aan*
en je bent eigenwij toch keihard weer voor die rears en fronts gaan.
quote:nee zucht
Op woensdag 2 juli 2003 14:07 schreef Scorp[AM] het volgende:
wat ZAAD
Laat je ze bij een kapper oid zetten? dan krijg je vast wel wat spul mee om het te verzorgen.
Mijn zus moet ze gewoon vettig genoeg houden met wax en voor de punten heeft ze een tubetje met lijm meegekregen.
De 1e maand mocht ze ze niet wassen volgens mij.
quote:3x per week is met dreads idd veel te veel, maar zonder dreads ook wel genoeg hoor. Volgens mij kan je het gewoon het beste maximaal 1x per week wassen als je dreads hebt..
Op woensdag 2 juli 2003 13:51 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat je ze niet met speciale middeltjes hoeft te verzorgen, zolang je er maar voor zorgt dat je ze niet meer dan 3x weeks wast.
Google anders eens een keertje.. kom je vast wel wat meer tips tegen over de verzorging van dreads.
quote:Ik heb die spray, rol het nooit (in 4 jaar misschien 2 keer gedaan), en van vet wordt je haar gladder, en dread het minder snel, dus gebruik het met mate (gebruik het dus alleen als je haar gaat uitdrogen)
Op woensdag 2 juli 2003 16:48 schreef BlackOrchid het volgende:
Dreads moet je dagelijks even bijdraaien, vet gebruiken en 1x per week wassen ongeveer. Verder heb je ook een spray voor je hoofdhuid mocht het erg gaan jeuken allemaal..Google anders eens een keertje.. kom je vast wel wat meer tips tegen over de verzorging van dreads.
quote:dank uw hier heb ik wat aan
Op woensdag 2 juli 2003 20:05 schreef Spleed het volgende:
Heej, een vriendinnetje van mij heeft twee weken geleden dreads laten zetten. Je mag het de eerste twee weken NIET wassen. En je moet zo veel mogelijk (in de goede richting!!!) aan de dreads draaien en het twee keer per week waxen. Je moet niet te veel wax in je haar doen!!! Je mag het ook niet zomaar wassen met shampoo, wat ook niet echt nodig is. Het kan zijn dat je jeuk krijgt, maar je haar gaat niet snel stinken. Het is prima als je je dreads 1 x per week uitspoeld met zout water. Gewoon lauw water mengen met zeezout. Het meisje die de dreads heeft gezet wast haar haar 1 x per maand met shampoo. Maar die moet je uitverdunnen, omdat er anders deeltjes achterblijven, wat ook zeker niet goed voor je haar is. Veel succes ermee iig! Dreads zijn echt heel gaaf!
quote:k gebruik ut al.. tis mooi geworden m'n haar.. k heb ut al un keer gewassen (spannend he?) en ik gebruik elke week een beetje van de inhoud van ut potje ^0^
Op zondag 27 juli 2003 11:34 schreef mel723 het volgende:
[afbeelding]dit gebruik ik, max 1 x per week om te rollen en losse haartjes beetje mee te laten werken.
quote:idd.. gewoon murray's gebruiken.. al gebruik ik het dagelijks, want de mijne zijn niet echt geweldig
[afbeelding]dit gebruik ik, max 1 x per week om te rollen en losse haartjes beetje mee te laten werken.
quote:je kan beter, ipv die wax, je haar eens per maand wassen met zeewater (te krijgen bij bijv. de bodyshop, of gewoon aan het strand natuurlijk!, of zelf met wat gewoon water en zout en citroensap), die wax blijft namelijk in je dreads zitten, en dat gaat er heel smerig uitzien na een paar jaar...
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:24 schreef Miekie het volgende:[..]
idd.. gewoon murray's gebruiken.. al gebruik ik het dagelijks, want de mijne zijn niet echt geweldig
Ik heb 2 weken voordat ze bij mij werden gezet mn haar gewassen met afwasmiddel (daar wordt je haar stug van). Maar nu was ik ze gewoon 2 a 3 keer per week met gewone shampoo.
quote:...
*stil*
Murrays? Smeer je dat in je dreads? Ik kan me echt niet voorstellen dat dat er goed voor is. Moet je er zonodig spul insmeren, doe dan gewone wax.
Ik smeer al anderhalf jaar niets meer in mijn dreads. Is verder gewoon een kwestie van doorhalen en indraaien.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:01 schreef nietzman het volgende:[..]
...
*stil*Murrays? Smeer je dat in je dreads? Ik kan me echt niet voorstellen dat dat er goed voor is. Moet je er zonodig spul insmeren, doe dan gewone wax.
Ik smeer al anderhalf jaar niets meer in mijn dreads. Is verder gewoon een kwestie van doorhalen en indraaien.
quote:mmh.. daar heb je wel gelijk in... ziet er nadat ik er wax in heb gesmeerd ook niet echt fris uit...
Op woensdag 13 augustus 2003 14:41 schreef i_defy het volgende:[..]
je kan beter, ipv die wax, je haar eens per maand wassen met zeewater (te krijgen bij bijv. de bodyshop, of gewoon aan het strand natuurlijk!, of zelf met wat gewoon water en zout en citroensap), die wax blijft namelijk in je dreads zitten, en dat gaat er heel smerig uitzien na een paar jaar...
quote:excusemoi, dat had ik eventjes over het hoofd gezien
Op woensdag 13 augustus 2003 15:10 schreef SilentSinner het volgende:
euh ja ik. daarom hebk het net gepost!
quote:kokend water, dan smelt de wax, en kan je het eruit spoelen (maar wel oppassen met je hoofdhuid!!!!!!!)
Op donderdag 14 augustus 2003 16:09 schreef lievelieze het volgende:
ik heb nu 2 weken dreads en weet eigenlijk nog steeds niet hoe k ze nou het beste kan verzorgen.
bij de een lees je dat je absoluut geen murrays moet gebruiken en ergens anders weer juist murrays....
op internet kom je eigenlijk altijd uit op dreadheadhq.com en knottyboy.com die waxen zijn dus enorm duuuuuur, mara ja als t oke is voor je dreads moet t maar...
ik had van een mevrouw van hairpolice te horen gekregen dat ik murrays moest gebruiken (een beetje) en dat zwemmen in de zee goed zou zijn...ik was afgelopen week op ameland dus hoppakkeeee met de dreads in de zee geplonst....uhm...geen succes.....de was wat al een beetje in mn dreads was gaan zitten kwam nu weer aan de oppervlakte en werd vies brrr....dikke vette dreadlocks waren het gevolg, eigenlijk leken het meer op kaarsjes haha.
ik laat ze nu weer ontvetten, dwz, ik smeer er even geen wax in en als t ff wat minder vet is ga ik weer beginnen met mooi vet houden....
heeft iemand anders nog tips? die wil ik dan wel.....;)
( hehe wat een vragen )
quote:neenee, die afgknipte zijn niet mijn dreads, mijn dreads zitten er al 4 jaar, en dat zal nog wel even blijven....
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:12 schreef Ils het volgende:
Heb je ze er nou allemaal afgeknipt i-defy?
En gebruik je helemaal geen wax, of bedoel je af en toe gebruiken.( hehe wat een vragen
)
en ik gebruik geen wax meer, heel in het begin heb ik het wel gebruikt (omdat ik niet beter wist! )
bye bye
quote:het erge is dat je waarschijnlijk niet eens een kloon bent....
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:35 schreef feeksje het volgende:
uhh jah kkuh issj nieuw hierzow ennuh kkuh issj oowk bedread
ma hak un vraagjuh mijn dreads zijn nie zow eel supur want puntjuwz vallun bijna uiwt ulkaar wa kan ik ier tegun doewn? en neey woon in boerungat duwz kan nie zomaar na un kapur gaan om tuh vragunbye bye
Maargoed
gewoon niks aan doen, komt vanzelf goed, als je het maar tijd gunt (en ja, dat is het antwoord op al je dread problemen)
quote:WHAAAAA mag ik hier een vertaling van in normaal nederlands?????
ma hak un vraagjuh mijn dreads zijn nie zow eel supur want puntjuwz vallun bijna uiwt ulkaar wa kan ik ier tegun doewn? en neey woon in boerungat duwz kan nie zomaar na un kapur gaan om tuh vragunbye bye
quote:DOE NOR-MAAL!
* en direct een teruvindpost *
quote:Ze is nieuw hier heeft dreads en een vraagje, ze zijn niet erg goed want de puntjes vallen bijna uit elkaar. Wat kan ze daar tegen doen? Ze woon in het gat van een boer dus ze kan niet naar de kapper om het te vragen
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:14 schreef lievelieze het volgende:[..]
WHAAAAA mag ik hier een vertaling van in normaal nederlands?????
quote:
quote:Doe normaal trut. Nooit een werkstuk in hoeven te leveren op school?
Op woensdag 20 augustus 2003 17:22 schreef feeksje het volgende:
uhh jah k kom uit haarlem duwz k spreek wel goed ABN typen issj wat andurs, so? denk juh dat k u fun vind om zow ver van mun vriendun vandaan tuh wonun? neey duwz maarja dat begrijpun jullie vast niet
heel eruwg bdankt dak op zown normaluh vraag zown antwoord krijg
quote:Pak ze, Joran.
Op woensdag 20 augustus 2003 18:23 schreef Nevermind het volgende:
Doe normaal trut. Nooit een werkstuk in hoeven te leveren op school?
*trugvindpost*
Ps:
ik heb dronken betere clones verzonnen....
quote:Jij had er al een
Op woensdag 20 augustus 2003 18:26 schreef nietzman het volgende:[..]
*trugvindpost*
quote:Je was nuchter toen je deze verzon?
Op woensdag 20 augustus 2003 18:26 schreef nietzman het volgende:[..]
Ps:
ik heb dronken betere clones verzonnen....
Eng trouwens, Jelmer. Als mensen je met je voornaam aanspreken op een forum
quote:Misschien zou je wat meer moeite aan je taalgebruik moeten besteden, dan nemen mensen je wat eerder serieus.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:01 schreef feeksje het volgende:
mischien zouw je es een hobby moeten zoeken i.p.v anderen over ut i-net uitscheldentriest
quote:Maar enorm opwindend.
Op woensdag 20 augustus 2003 18:32 schreef Nevermind het volgende:
Eng trouwens, Jelmer. Als mensen je met je voornaam aanspreken op een forum
quote:ja? Nee? Misschien?
denk juh dat k u fun vind om zow ver van mun vriendun vandaan tuh wonun?
Ik geef het op?
quote:Ik wil best even net zo reageren als ik zou doen als je geen kloon was hoor:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:35 schreef feeksje het volgende:
laat ik het zo zeggen
wat zou jij er van vinden als je vrienden ver weg wonen?
en dat je ergens woont waar ze zo iemand als jij nog nooit gzien hebben? dus dat je dan meteen maar niet meer aangsproken word en dat er extreem veel achter je rug om word gefluisterd?
gezellig hea?
jaja ik heb het tog weer mooi voor mekaar
Het intereseerd geen mens en het heeft geen flikker met het onderwerp te maken. Als je het over je dreadjes wilt hebben, lul daar dan over. In begrijpelijk Nederlands graag. Medelijden met jezelf heb je maar ergens anders.
quote:hier is maar een smilie voor:
laat ik het zo zeggen
en dat je ergens woont waar ze zo iemand als jij nog nooit gzien hebben? dus dat je dan meteen maar niet meer aangsproken word en dat er extreem veel achter je rug om word gefluisterd?
gezellig hea?
quote:Dat is toch waar alle alto's ontzettend hard naar streven!
laat ik het zo zeggen
gezellig hea?
Dus je hebt het mooi voor elkaar!
Hoi Nietz
quote:Ach, zolang het enge, oude, uitgezakte vrouwtjes die op kleine jongentjes vallen uit de buurt houdt, heb ik daar geen enkel probleem mee.
Op donderdag 21 augustus 2003 18:20 schreef yvonne het volgende:
Dreads zijn voor mietjesHoi Nietz
1. Wax. Wax is dus slecht volgens een aantal van jullie. Maar geldt dat alleen voor van die wax of ook voor biologische producten zoals bijenwas (wat ik gebruik) of cocoswas?
2. Dat doorhalen had zij het ook over en dat heb ik al bij een aantal dreads geprobeerd, maar ik krijg dan toch dat het als een soort van knoop tegen mijn schedel aan gaat zitten... is dat goed, of doe ik iets verkeerd? Gaat het dan na een tijdje gewoon vanzelf mooi zitten misschien?
ik ga als dit vet er wat uit is een zoutbad nemen met mn haar, word t lekker stug van..
en van een vriendin hoorde ik het volgende: koop bij de toko ocra (soort groene peper maar dan heel groot), snij dit in stukken en kook het, er komt dan slijm vrij en dat moet je zeefen. dat gezeefde slijm smeer je in je haar en wordt t ook stug van. en het zou t hele proces van vervilten en stug worden bevorderen...
ze had t van een antiliaan die ook dreads had. zelf was ze er benieuwd naar en heeft t geprobeerd en ze vond t heeeel goed werken. misschien probeer ik t ook nog een keer...
wie weet werkt dit wel, ik heb er verder dus geen ervaring mee....
én: gebruikt iemand hier knottyboy wax?? en is dit goed spul?? ik overweeg om t eens te proberen maar je betaalt er dus wel 25 euro voor, wel beetje duur....maar is t de moeite waard???
dank u dank u dank u dank u
quote:Ik heb dat verhaal gehoord idd maar dan met een Aloe plant, schijnt super te werken
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:40 schreef lievelieze het volgende:en van een vriendin hoorde ik het volgende: koop bij de toko ocra (soort groene peper maar dan heel groot), snij dit in stukken en kook het, er komt dan slijm vrij en dat moet je zeefen. dat gezeefde slijm smeer je in je haar en wordt t ook stug van. en het zou t hele proces van vervilten en stug worden bevorderen...
ze had t van een antiliaan die ook dreads had. zelf was ze er benieuwd naar en heeft t geprobeerd en ze vond t heeeel goed werken. misschien probeer ik t ook nog een keer...wie weet werkt dit wel, ik heb er verder dus geen ervaring mee....
én: gebruikt iemand hier knottyboy wax?? en is dit goed spul?? ik overweeg om t eens te proberen maar je betaalt er dus wel 25 euro voor, wel beetje duur....maar is t de moeite waard???
En nee, als je m'n voorgaande posts gelezen heb, is wax noooooit de moeite waard!
quote:ik doe er idd helemaal niks aan, zelfs niet meer met zout wassen (ik was het wel hoor, maar dus niet opp een speciale manier), dat doe ik al dik 4 jaar, en dat gaat prima!
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:00 schreef lievelieze het volgende:
duss...je doet er he-le-maal niks aan? alleen even met zout water wassen? lijkt me ook wel wat.
en dat zout van drogist, moet ik dan van die dode zee zout hebben (iets anders ben ik nog niet tegengekomen, maar dat is misschien omdat ik bij de tuinen koekeloerde...)
-Eerste drie maanden niet wassen / vochtig laten worden (let op regen en mist)
-Nooit wax of vet gebruiken
-Gebruik een gladde kussensloop, dit voorkomt pluizen en het aan elkaar klitten van de dreads
-Losse haren nooit afknippen, deze kun je na een aantal maanden tussen je dreads laten trekken met een haaknaald.
-Als je toch crap in je dreads wil smeren, gebruik dan sneldrogende hair gum, geen vette haarmiddelen.
-Af en toe goed headbangen op Length Of Time en Walls Of Jericho.
quote:Same here. Die wax is echt nergens voor nodig... Krijg je alleen maar van die vette pruikjes van....
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:22 schreef i_defy het volgende:
ik doe er idd helemaal niks aan, zelfs niet meer met zout wassen (ik was het wel hoor, maar dus niet opp een speciale manier), dat doe ik al dik 4 jaar, en dat gaat prima!
quote:Mooi hoor
Op maandag 1 september 2003 17:00 schreef i_defy het volgende:
[afbeelding]
en dat allemaal zonder wax!
*twijfel*
quote:Zeg, hoe los jij dat nou op? Bij mij past mijn haar al lang niet meer onder het douchekapje, en ik heb geen zin om dagelijks een uur of drie met een natte pruik rond te lopen....
Op maandag 1 september 2003 17:00 schreef i_defy het volgende:
[afbeelding]
en dat allemaal zonder wax!
quote:Euhm, je kop uit het water houden?
Op dinsdag 2 september 2003 10:48 schreef nietzman het volgende:[..]
Zeg, hoe los jij dat nou op? Bij mij past mijn haar al lang niet meer onder het douchekapje, en ik heb geen zin om dagelijks een uur of drie met een natte pruik rond te lopen....
quote:zo doe ik het meestal ja!
Op dinsdag 2 september 2003 13:10 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Euhm, je kop uit het water houden?
(dreads dan in een knot, dan gaat het makkelijker, en het staat ook heel sexy!)
[Dit bericht is gewijzigd door i_defy op 03-09-2003 11:42]
quote:Misschien een mooi onderwerp voor de B&B non-celeb foto's
Op woensdag 3 september 2003 11:29 schreef i_defy het volgende:[..]
(dreads dan in een knot, dan gaat het makkelijker, en het staat ook heel sexy!)
quote:lama het was een grapje
Op woensdag 3 september 2003 14:43 schreef i_defy het volgende:
wat, mensen met hun haar op een knot terwijl ze staan te douchen?
quote:jamaar... het staat echt heel sexy!
Op woensdag 3 september 2003 14:47 schreef Ils het volgende:[..]
lama het was een grapje
( citaat: ''en het staat ook heel sexy'', vandaarrr)
quote:nee, zeker niet zomaar in het wilde weg!
Op woensdag 3 september 2003 14:59 schreef feeksje het volgende:
k ben van plan om er permanentvloeistof in te doen = goed plan?
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 18:11 schreef feeksje het volgende:
al gdaan et ziet er nu veel breter uit!
was wel goed idee, heb er nog allemaal spul ingsmeerd gkregen en t voelt nu net als touw
quote:[offtopic]Ik hoop niet dat je écht dacht dat ze ging luisteren...
Op zondag 7 september 2003 19:13 schreef i_defy het volgende:[..]
quote:gewoon zelf backcomben en je er verder niet zo druk om maken, Let it be, let it beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Op zondag 7 september 2003 19:31 schreef Ils het volgende:
hmmm i-defy wat is volgens jou dan DE manier om dreads te laten zetten, kapper die het met permanenvloeistof doet is dus niet goed of..?
godver, ik lijk wel een hippie
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:17 schreef i_defy het volgende:[..]
gewoon zelf backcomben en je er verder niet zo druk om maken, Let it be, let it beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
godver, ik lijk wel een hippie
Toch maar eens op zoek gaan
quote:verveel je je ook zo?
Op maandag 8 september 2003 14:48 schreef Ils het volgende:
mooi hoor, maar toch ik zie het zelf niet echt zetten om bijmezelf dreads te gaan zetten alleen door backcombing ( of hoe je dat ook schrijft) en ik ken verder ook geen personen die er ervaring mee hebben.Toch maar eens op zoek gaan
Ik ga in de herfstvakantie ook dreads laten zetten, maar ik wil weten hoe het met uitgroei zit?
Kun je die laten bijwerken?
Of andere opmerkingen hierover....
alvast bedankt
je uitgroei kan je bij laten werken (door vriend of vriendin/kapper(tegen achtelijk hoge vergoeding!), of gewoon door laten groeien, dan dread het vanzelf mee, alleen dan langzamer!
quote:ja daar heb ik ook wel problemen mee
Op woensdag 17 september 2003 18:45 schreef lievelieze het volgende:
enn...hoe werken jullie de bijgroei bij?
misschien een mooie uitwisseling van tips en truuks voor beginnende dreads hoofden???
maar heb meer last van losse haartjes. die knoop ik dan aan de dreads maar toch moet er een mooiere manier zijn.
kheb gehoort van naaien. jaja. naald en haar in je dread. kost wel erg veel tijd. kzoek vriendje met dreads die mijn dreads op een avondje op de bank lekker aan zit te pielen en mooi maakt. hehe, I can return the favor
maarja, ik ben lui, dus ik prop het altijd gewoon onder in de dread
quote:Met de klok mee over je hoofdhuid wrijven tot ze weer gaan dread-en. Ja dat duurt lang
Op zaterdag 20 september 2003 10:22 schreef lievelieze het volgende:
ik heb eigenlijk alleen maar van die elastiekjes erin , maar die knappen ook weer.
mijn dreads zijn gezet met perm. vloeistof, dus het eerste gedeelte is lekker hard, maar die uitgroei niet zo...wat doe ik daar mee???
k heb al nieuwe elastieken dr in enzo, dat gaat best wel ok, maar ik wil die nieuwe centimeters ook goed hebben....
quote:gister "even" gedaan. k had t als eens gelezen op dreadheadhq, maar werkt echt mooi.
Op zondag 21 september 2003 19:11 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Met de klok mee over je hoofdhuid wrijven tot ze weer gaan dread-en. Ja dat duurt lang
quote:Nu willen we foto's zien natuurlijk
Op maandag 22 september 2003 10:42 schreef lievelieze het volgende:[..]
gister "even" gedaan. k had t als eens gelezen op dreadheadhq, maar werkt echt mooi.
als je allergisch bent nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2003 22:40 schreef lievelieze het volgende:
Aangezien ik denk dat de dame in kweste nog een driekwartjaar heeft gewacht voordat ze dreads nam, denk ik dat dit een heel nuttige topickick is!quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:00 schreef eperon het volgende:
als je allergisch bent niet
Eruit=Knippen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:58 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dreadlocks, als je ze er eenmaal hebt inzitten kun je ze er dan ook nog uithalen? Dus als je spijt hebt dat je dan zegt maakt het maar weer normaal?
En kun je je haren dan nog wel fatsoenlijk wassen?
Of uitkammen dus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:35 schreef jojomen4 het volgende:
Eruit=Knippen!
Als het eenmaal getoupeerd is?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Of uitkammen dus.
Dat kan ja. Een vriend van me heeft het na drie jaar nog eens uitgekamt. Het duurde eeuwen voordat het eruitwas, en het koste hem behoorlijk wat haar, maar het kan wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:47 schreef jojomen4 het volgende:
Als het eenmaal getoupeerd is?
Als het zo is wist ik het iig nie
Ik begrijp eerlijkgezegd niet helemaal wat je bedoelt, maar het is de bedoeling dat je ze dezelfde kant op draait als ze zijn gezet (meestal met de klok mee dus), anders draai je de dread eruit. Je rolt ze dan tussen je vlakke handen strak op (dan worden ze inderdaad dunner want de lucht gaat eruit) en dat doe je een paar keer met elke dread, eventueel met (een beetje!) wax. Iets duidelijker nu?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:03 schreef Zenchi het volgende:
ok, ik ging dus tussen mijn handpalmen en dan heen en weer, maar nu is de dread lossen geworden, als ik steeds stopte (waardoor je meer in je handen aan het klappen gaat zijn) en dan weer rolde dan ging ie gewoon draaien, werd ie dunner, maar dat is logisch, maar of het nut heeft?
oftewel, 1 dread losser gemaakt nu
en de rest gaan over de dagen eerder losser dan vaster :S
nee dat denk ik niet, maar ik denk wel dat mijn punten uit elkaar gegaan zijn en 1 dread zowat doormidden is gegaan omdat ik iets fout deed en ik denk ook dat ik dat niet zo leuk vind, ook weet ik niet of ik nou moet denken dat dat vanzelf samen groeit, of dat ik moet denken dat ik er eerst iets mee moet doen...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
Denk je dat je dreads na één keer palmrollen gemaakt zijn?
Heb geduld en wees consequent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |