abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11653042
O ja, ook nog een geinig weetje dat ze nergens vermelden. Ovulatietesten en zwangerschapstesten hebben een kruiswerking. Dat wil zeggen dat ovulatietesten (en ook persona) positief kunnen zijn bij een zwangerschap en zwangerschapstesten positief vlak voor de ovulatie. Ik heb beide een keer meegemaakt en de gynaecoloog heeft toen bevestigd dat die kruiswerking kan voorkomen. Wel handig om te weten als je een hele onregelmatige cylcus hebt en dus geen idee op welk punt je zit.
mooi he, alles
  woensdag 9 juli 2003 @ 07:50:54 #52
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_11658651
Kon gisteren toch maar moeilijk positief blijven denken toen ik 5 dagen te vroeg testte... Negatief dus, terwijl ik zo ontzettend had zitten duimen (maar ja, daar is nog nooit iemand zwanger van geworden...!).

Begrijp ieders gevoel, heb het ding ook vaker na een halve dag uit kliko gevist en probeer er uit alle macht niet mee bezig te zijn. Wat een crime!
(En sorry, schaam me, maar dit is pas de eerste maand!!!!)

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_11660600
Bonkie, nog 1 dag wachten ... Ik hoop echt voor je dat het wat wordt.
Ik zit hier duimendraaiend te typen - dat is echt niet makkelijk hoor! Maar als jullie (!) zwanger zijn, dan is dat het zeker waard!
  woensdag 9 juli 2003 @ 13:35:31 #54
37692 Bonkie
Als je haar maar goed zit!
pi_11664070
Jaja, nog 1 dag en we zullen het weten.......
Als mijn Menstruatie morgen wegblijft PROBEER ik tot zaterdag te wachten met testen, maar........ we zullen wel zien.
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:47:25 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_11665409
Ja, Bonkie, probeer het! Je zult je een stuk beter voelen als je wel wacht!
(Ik denk dat ik me dat dus ook maar eens voorneem, heel hard nu...!)

Want ehm, hebben jullie dat ook, dat je een beetje gek wordt anders? Dat je denkt:
"Ja, hee, gdvrdmm, als ik nu niet zo stom was geweest om NU AL te testen, ja, dan WAS ik misschien WEL zwanger geweest.... Zie je wel, ik verpest alles voor mezelf....grr, mmpl, mmpl!"

Nou, Bonkie, dàt heb je dan in elk geval niet!!!!!! Succes!
Ik ga het ook proberen, houden jullie me tegen als ik voor a.s. zondag ìets wil testen (wat dan ook, hihi!)?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_11666195
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:47 schreef Sugar het volgende:
Want ehm, hebben jullie dat ook, dat je een beetje gek wordt anders? Dat je denkt:
"Ja, hee, gdvrdmm, als ik nu niet zo stom was geweest om NU AL te testen, ja, dan WAS ik misschien WEL zwanger geweest.... Zie je wel, ik verpest alles voor mezelf....grr, mmpl, mmpl!"
Dat gevoel heb ik al als ik de test gekocht heb, zo van: oké, dan is het het dus niet dit keer.

Oe, wat zijn we toch een stel mutsen hier!

woensdag 9 juli 2003 @ 16:21:37 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_11667083
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:27 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik al als ik de test gekocht heb, zo van: oké, dan is het het dus niet dit keer.

Oe, wat zijn we toch een stel mutsen hier!

Jaaaaaaaa, heb ik ook!!!!!!!!
Ik is muts!
  woensdag 9 juli 2003 @ 16:53:23 #58
37692 Bonkie
pi_11667614
Ikke ook muts.
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2003 @ 17:05:34 #59
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_11667831
Hihi, mag ik ook even meemutsen?

Ik ben trouwens heeeeeel sterk geweest vanmiddag. Omdat wij natuurlijk vrijdag op huwelijksreis gaan, moest ik nog een paar spulletjes kopen bij de drogist (shampoo, douchespul etc.). Bij de balie stond ik super in de verleiding om maar meteen een paar testen te scoren. Het woord kwam al bijna uit mijn mond, maar ik heb gewoon alleen de vakantiespulletjes afgerekend en ben zonder die stomme klotetesten naar huis gegaan.

Joepie vandaag heb ik weer de verleiding weerstaan!!! Het kopen van zo een test is voor mij de goden verzoeken en daarom wacht ik gewoon tot ik een week of meer overtijd ben. Liever dit dan de teleurstelling van een negatieve test

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 9 juli 2003 @ 18:25:26 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_11669238
Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe! Goed zo, slaapmeisje!!!!
(hè, nu wil ik wel een keer zo'n smiley gebruiken... Maar ja, weet niet hoe! Hihihi, oppermuts nu? Ik?)

Maar heej, echt goed, joh! En nou lekker knallen met die honeymoon en lol hebben samen! Heb je die kleine die er ooit komt in elk geval een gezellig nestje te bieden! Veel plezier, he?!

woensdag 9 juli 2003 @ 19:30:31 #61
37692 Bonkie
pi_11670231
Ik heb daarnet last gekregen van wat vieze afscheiding.....

Had ik de afgelopen 2 cyclussen ook last van. Kreeg dat ook 2 dagen voor mijn NOD.

Dus.... ben bang dat ik toch ongi ga worden.

woensdag 9 juli 2003 @ 20:49:39 #62
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_11671595
Bonkie: niet wanhopen!
Afwachten en geen eigen conclusies trekken.
Oke?

Moeilijk he? Zelfbescherming is oké en heel begrijpelijk, maar laat de teleurstelling er alsjeblieft hooguit één keer zijn! Niet nu èn over twee dagen!!!!
Liever nu hopen en misschien wel straks heel, heel blij zijn.
Je weet, ook vorige keren kon je de teleurstelling dragen. Nu ook als het moet. Dus niet nu al in put kruipen, goed?

woensdag 9 juli 2003 @ 22:42:46 #63
37692 Bonkie
pi_11673709
Ik zal het proberen sugar!

In ieder geval bedankt voor de oppepper!!

pi_11678336
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 17:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
(...) maar ik heb gewoon alleen de vakantiespulletjes afgerekend en ben zonder die stomme klotetesten naar huis gegaan.
Slaapmeisje, ik ben tróts op je!
  donderdag 10 juli 2003 @ 09:44:54 #65
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11679089
Bonkie, ook ik duim voor je vandaag!
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:15:29 #66
37692 Bonkie
pi_11684905
Tja, ik heb helaas nog steeds last van die vieze afscheiding.
Verder zijn alleen mijn borsten wat gevoeliger, maar dit was de vorige keer exact hetzelfde.
Hopen dat het wegblijft, maar ik heb het idee dat het er echt aan zit te komen. Eigenlijk heb ik me daar al bij neergelegt.........

Slaapmeisje, het is inderdaad heel knap dat je je niet hebt laten verleiden!!! Petje af

† In Memoriam † donderdag 10 juli 2003 @ 19:29:47 #67
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_11691329
Dank je wel Bonkie. Ik ben dan ook erg trots op mezelf

Morgenochtend vertrekken we naar Marokko. Ik heb voor de zekerheid maar een heel pak tampons ingepakt aangezien het morgen mijn NOD is. De afgelopen anderhalve week had ik verschrikkelijke last van allerlei zwangerschaps/PMS verschijnselen en vanmorgen werd ik wakker en waren ze (afgezien van de pijn in mijn borsten) allemaal verdwenen. Morgen zal ik dus wel ongesteld gaan worden. Lekker hoor zo een avontuurlijke rondreis met de rode duiveltjes mee. Zo niet, dan horen jullie dat dan wel over twee weken....

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:13:11 #68
37692 Bonkie
pi_11694509
Slaapmeisje, heel veel plezier op vakantie.

Ik duim voor je dat die rode duivels weg zullen blijven!!

Verder hier alles nog hetzelfde, geen bloed maar wel vieze afscheiding.
In ieder geval zal ik nu normaal gesproken al ongi moeten zijn, dus.......
Geen bloed geeft nog moed, maar heb het idee dat het eventueel morgen kan gaan doorzetten. Dit denk ik doordat ik alleen maar gevoelige borsten en vieze afscheiding heb en verder niet echt iets bijzonders en dit de laatste 2 cyclussen ook zo had.
Afwachten maar........

pi_11694694
Slaapmeisje, een hele goede reis toegewenst! Heel veel plezier en geluk samen hoor!

Enne, hebben jullie dat ook, op het moment dat je menstruatie dan toch begint, eerst heel teleurgesteld zijn, om vervolgens - tegen beter weten in - te denken: misschien is het wel een innestelingsbloeding, misschien is het wel een innestelingsbloeding....

Ik geloof daar niet in hoor, innestelingsbloedingen, tenminste niet bij mezelf, heb ik bij Jorden ook niet gehad.....

pi_11694770
Slaapmeisje, een fijne vakantie... en ik hoop op goed nieuws als je terugkomt. Ik duim voor je!
En ook voor Bonkie, dat haar ongie toch lekker weg blijft!
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2003 @ 23:40:46 #71
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_11696900
Innestelingsbloeding? Nee hoor, daar geloof ik niet in. Wat voor mij wel een troost is als ik eenmaal ongesteld ben geworden, is het feit dat ik het weer kan worden. Aan het begin van dit jaar ben ik 3 maanden niet ongesteld geweest (geen eisprong door PCO syndroom), dus als ik het nu weer wordt dan weet ik in ieder geval dat mijn lichaam het weer naar behoren doet.

Meiden, bedankt voor de steunbetuigingen en het duimen. De koffers staan klaar, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we hier eerst eens even lekker genieten van onze wittebroodsweken

Liefs en tot over 2 weken,
Slaapmeisje

vrijdag 11 juli 2003 @ 07:50:07 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_11700303
Officieel morgen NOD... Hoop en duim, en probeer er niet mee bezig te zijn... Moeiluk!!!!!

Anderen: veel sterkte, geluk en succes! Hoop doet leven!

vrijdag 11 juli 2003 @ 10:09:21 #73
37692 Bonkie
pi_11701665
Sorry, kon het echt niet laten, maar heb daarnet een test gedaan.
Ik ben vandaag 1 dag over tijd, heb nog steeds last van mijn borsten en die vieze afscheiding. Test was negatief ............
Op de test die ik 4 dagen voor mijn NOD had gedaan was een vage streep te zien. Ik heb de babycheck zwangerschapstest gedaan, die kan je volgens de bijsluiter voor je NOD al doen. Dus had toch een beetje goede moed.
Maar op de test van daarnet was de vage streep niet te zien........
Ik had de test van afgelopen zondag bewaard en vraag straks ook nog even of mijn vriend ernaar wil kijken. Ik denk dat ik dan misschien wel een bevruchting heb gehad, maar deze op natuurlijke wijze is afgekomen. Na mijn buitenbaarmoedelijke zwangerschap en mijn waarschijnlijk vroege miskraam van vorige maand kan dit alweer de derde keer kunnen zijn dat het fout zou gaan. Zou ik nu de gyn moeten waarschuwen?
  Jubileum moderator vrijdag 11 juli 2003 @ 13:16:56 #74
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11705815
Ach Bonkie wat jammer.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 11 juli 2003 @ 13:18:17 #75
3744 Kleintje
op en top!
pi_11705850
Bonkie... wacht nog even af. Misschien zet je ongi nog door (hoop eigenlijk van niet)
Indien het maandag nog niet is doorgezet misschien afspraak maken bij de gyn of huisarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')