Begrijp ieders gevoel, heb het ding ook vaker na een halve dag uit kliko gevist en probeer er uit alle macht niet mee bezig te zijn. Wat een crime!
(En sorry, schaam me, maar dit is pas de eerste maand!!!!)
Want ehm, hebben jullie dat ook, dat je een beetje gek wordt anders? Dat je denkt:
"Ja, hee, gdvrdmm, als ik nu niet zo stom was geweest om NU AL te testen, ja, dan WAS ik misschien WEL zwanger geweest.... Zie je wel, ik verpest alles voor mezelf....grr, mmpl, mmpl!"
Nou, Bonkie, dàt heb je dan in elk geval niet!!!!!! Succes!
Ik ga het ook proberen, houden jullie me tegen als ik voor a.s. zondag ìets wil testen (wat dan ook, hihi!)?
quote:Dat gevoel heb ik al als ik de test gekocht heb, zo van: oké, dan is het het dus niet dit keer.
Op woensdag 9 juli 2003 14:47 schreef Sugar het volgende:
Want ehm, hebben jullie dat ook, dat je een beetje gek wordt anders? Dat je denkt:
"Ja, hee, gdvrdmm, als ik nu niet zo stom was geweest om NU AL te testen, ja, dan WAS ik misschien WEL zwanger geweest.... Zie je wel, ik verpest alles voor mezelf....grr, mmpl, mmpl!"
Oe, wat zijn we toch een stel mutsen hier!
quote:Jaaaaaaaa, heb ik ook!!!!!!!!
Op woensdag 9 juli 2003 15:27 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Dat gevoel heb ik al als ik de test gekocht heb, zo van: oké, dan is het het dus niet dit keer.
Oe, wat zijn we toch een stel mutsen hier!
Ik ben trouwens heeeeeel sterk geweest vanmiddag. Omdat wij natuurlijk vrijdag op huwelijksreis gaan, moest ik nog een paar spulletjes kopen bij de drogist (shampoo, douchespul etc.). Bij de balie stond ik super in de verleiding om maar meteen een paar testen te scoren. Het woord kwam al bijna uit mijn mond, maar ik heb gewoon alleen de vakantiespulletjes afgerekend en ben zonder die stomme klotetesten naar huis gegaan.
Joepie vandaag heb ik weer de verleiding weerstaan!!! Het kopen van zo een test is voor mij de goden verzoeken en daarom wacht ik gewoon tot ik een week of meer overtijd ben. Liever dit dan de teleurstelling van een negatieve test
Maar heej, echt goed, joh! En nou lekker knallen met die honeymoon en lol hebben samen! Heb je die kleine die er ooit komt in elk geval een gezellig nestje te bieden! Veel plezier, he?!
Had ik de afgelopen 2 cyclussen ook last van. Kreeg dat ook 2 dagen voor mijn NOD.
Dus.... ben bang dat ik toch ongi ga worden.
Moeilijk he? Zelfbescherming is oké en heel begrijpelijk, maar laat de teleurstelling er alsjeblieft hooguit één keer zijn! Niet nu èn over twee dagen!!!!
Liever nu hopen en misschien wel straks heel, heel blij zijn.
Je weet, ook vorige keren kon je de teleurstelling dragen. Nu ook als het moet. Dus niet nu al in put kruipen, goed?
quote:Slaapmeisje, ik ben tróts op je!
Op woensdag 9 juli 2003 17:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
(...) maar ik heb gewoon alleen de vakantiespulletjes afgerekend en ben zonder die stomme klotetesten naar huis gegaan.
Slaapmeisje, het is inderdaad heel knap dat je je niet hebt laten verleiden!!! Petje af
Morgenochtend vertrekken we naar Marokko. Ik heb voor de zekerheid maar een heel pak tampons ingepakt aangezien het morgen mijn NOD is. De afgelopen anderhalve week had ik verschrikkelijke last van allerlei zwangerschaps/PMS verschijnselen en vanmorgen werd ik wakker en waren ze (afgezien van de pijn in mijn borsten) allemaal verdwenen. Morgen zal ik dus wel ongesteld gaan worden. Lekker hoor zo een avontuurlijke rondreis met de rode duiveltjes mee. Zo niet, dan horen jullie dat dan wel over twee weken....
Jompels,
Slaapmeisje
Ik duim voor je dat die rode duivels weg zullen blijven!!
Verder hier alles nog hetzelfde, geen bloed maar wel vieze afscheiding.
In ieder geval zal ik nu normaal gesproken al ongi moeten zijn, dus.......
Geen bloed geeft nog moed, maar heb het idee dat het eventueel morgen kan gaan doorzetten. Dit denk ik doordat ik alleen maar gevoelige borsten en vieze afscheiding heb en verder niet echt iets bijzonders en dit de laatste 2 cyclussen ook zo had.
Afwachten maar........
Enne, hebben jullie dat ook, op het moment dat je menstruatie dan toch begint, eerst heel teleurgesteld zijn, om vervolgens - tegen beter weten in - te denken: misschien is het wel een innestelingsbloeding, misschien is het wel een innestelingsbloeding....
Ik geloof daar niet in hoor, innestelingsbloedingen, tenminste niet bij mezelf, heb ik bij Jorden ook niet gehad.....
Meiden, bedankt voor de steunbetuigingen en het duimen. De koffers staan klaar, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we hier eerst eens even lekker genieten van onze wittebroodsweken ![]()
Liefs en tot over 2 weken,
Slaapmeisje
Anderen: veel sterkte, geluk en succes! Hoop doet leven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |