abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12285391
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:24 schreef Bright het volgende:

[..]

tip: laat een fan gewoon wind over je heen blazen, dan lukt het klussen prima

Die staat al weken te blazen naast het bed
maar mijn lief wordt er snotterig van en die ligt tussen (!!) 2 dekbedden in, dat geloof je echt niet

Ik zit nu op de 10 dag van mijn cyclus. Over 4 dagen zou dan officieel de eisprong hebben (bij normale cyclus, die ik dus niet heb ) maar voor de zekerheid beginnen we dan maar met "verplicht klussen" En dan zien we wel waar het schip strandt.

Slaapmeisje, gelukkig maar dat alles met Slaapvriendje uitgesproken is en dat je bij deze officieel aan het klussen bent. nieuw tv-programma: klussen voor kinderen

Bonkie, voor jou is het dus spannend, ik hoo van harte dat het lukt deze maand!

En ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben, want dat is wel wat voor mij ()

pi_12286002
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 18:05 schreef Sugar het volgende:
Slaapmeisje, blij dat er nog iemand om onze discussie heeft gelachen...
Ik vind het zelf vooral vervelend als ik weer eens een verkeerd gevoel zaai hier
Niet doen, niet rot om voelen. We hebben het hier gewoon over ontzettende gevoelige onderwerpen. En net als jij kan ik ook behoorlijk bot uit de hoek komen, maar ook ik bedoel het niet verkeerd.

Het is internet, het zijn geschreven letters, je kent de persoon niet, je weet de gevoelige plekken niet, je ziet geen gezichtsuitdrukking, dus dingen kunnen heel anders opgevat worden.

Gewoon niet rot voelen, gewoon weer normaal doen, allebei en ik blijf je toch wel mijn advies geven. Het is een advies, het is een raad, je bent niet verplicht het op te volgen.

Je wilde weer gaan testen, en daarom zei ik... doe nou niet. Want je hebt zelf meestal ook daarna spijt dat je het weer hebt gedaan. Want iedere keer als je test is er toch die hoop en die teleurstelling. Laat het even gaan, ga lekker met vakantie en ga daarna gewoon naar de dokter als het dan nog niet op gang is gekomen. Want dan zal je al bijna 2 cyclussen hebben overgeslagen.

Tuurlijk is jouw lichaam het mijne niet, wees blij! Jij hebt nog de kans kinderen te krijgen, ik niet! Maar het zou dus kunnen dat jouw lichaam ook die klachten heeft die mijn lichaam had na lang gebruik van de pil.

Tip die ik je ook nog kan meegeven: de persona. Ik weet er niet alles van. Je zou het Jessie, Catoot en ik geloof ook Nausicaa kunnen vragen. In principe is het een anticonceptiemethode, maar je bepaalt er wel precies mee wanneer je eisprong is. Je kan er meer over lezen op deze website

donderdag 7 augustus 2003 @ 19:35:52 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_12286132
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:24 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Niet doen, niet rot om voelen. We hebben het hier gewoon over ontzettende gevoelige onderwerpen. En net als jij kan ik ook behoorlijk bot uit de hoek komen, maar ook ik bedoel het niet verkeerd.
...
...
Tip die ik je ook nog kan meegeven: de persona. Ik weet er niet alles van. Je zou het Jessie, Catoot en ik geloof ook Nausicaa kunnen vragen. In principe is het een anticonceptiemethode, maar je bepaalt er wel precies mee wanneer je eisprong is. Je kan er meer over lezen op deze website

Thanks! Lief dat je er nog even op in gaat!

Ik volg je advies half op!!!! Ga dus ws wel morgenochtend testen, maar vervolgens na vakantie naar dokter, als ik dan nog niet ongi ben en dus negatief test...

Dat van Persona heb ik idd weleens gelezen! Ga ik zeker onthouden, dus dank!
Enne, gewoon je raad blijven geven inderdaad! Dat vind ik het fijnste en jij ook waarschijnlijk!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_12286289
oe Pavane, na anderhalf jaar wachten (en nog jaren verlangen ervoor maar dan niet juiste tijd blabla) kan ik me enigszins voorstellen hoe je je moet voelen...heeeeeeel veel succes!

Slaapmeisje, klinkt allemaal zeer herkenbaar. Ik heb die discussie ook gehad met mijn vriend. IK weet nog de eerste keer dat ik voor onderzoek naar het ziekenhuis moest, en het bleek pijnlijk en lastig en ik voelde me opgelaten...zegt mijn vriend gedecideerd bij het verlaten van het ziekenhuis: "zo, ik denk dat je volgende keer wel alleen kan gaan" (het kostte hem namelijk zoveel tijd)...WOEST!! Ik denk (en dat begreep ik van hem later ook) dat ze gewoonweg niet begrijpen hoe het voelt, wat het betekent om met je benen wijd in je te laten wroeten door vreemde mensen, dat het pijn kan doen, dat je bang bent.....ik was werkelijk waar zo woest, hij heeft ook nooit meer durven klagen, en later ook ruimschoots toegegeven dat het idd geen ervaringen zijn die je alleen moet ondergaan . Maar soms hebben ze wel wat duwtjes in de juiste richting nodig.....

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 07:55:31 #255
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_12295674
Getest.
Maar helaas!

Die ene test met twee streepjes na tig uur was dus inderdaad kapot! Jammer, hè?

Nu lekker in Frankrijk kindje maken en na vakantie naar dokter...

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_12295945
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 17:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ten derde... dit is even goed nieuws van mijn kant:
Geweldig!! Zo zie je maar weer - communicatie is een basisbegrip voor een goede relatie!
Heel fijn dat jullie een officieel startschot hebben gelost, je zult wel problemen met de warmte krijgen
oh ja, remember my tip: gebruik een fan om een lekker windje in je kamer te maken; slaap je heerlijk op, maar je kunt er ook heel lekker mee klussen
Good luck my friend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')