abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11502269
Ik zag die prijsvraag waar je zo`n xbeam kon winnen, maar ik win toch nooit... ... dus ik dacht lijkt me wel leuke gadget... dus ik bestel dat ding met mun domme kop Geld overgemaakt enzo... zie ik nu staan dat het eigeljk voor RSI-patienten is

Is het ook gewoon leuk om normaal mee te trainen?

pi_11502271
Ik voel me nu als iemand die in zo`n TelSell reclame is getrapt
pi_11502346
Ik heb dat ding in Hon-Kong voor 15 gulden gekocht.
Nu kost het hier in Nederland 30 euro .
Komt dat omdat het nu wetenschappelijk is bewezen dat het goed voor je armen is?
なんだっけ
pi_11502350
het is niet specifiek voor rsi ...
ik gebruik het daar wel voor ...
is goed voor training van alle armspieren ... en loswerken van schoudergewrichten ...
betere grip in de handen en verfijnde coördinatie ...
pi_11502380
nope. dit ding is dus *niet* voor rsi patienten. het is om te voorkomen dat je het *krijgt*.
de bedoeling is om je terminal tijd af te wisselen met spelen met dit apparaat: repetitive light vs non-repetitive heavier excercise.
overigens is klooien met zo'n ding op zich al leuk genoeg. wel eens een jojo gehad?
zelfde principe. maar dan ipv kunstjes proberen om dit ding zo snel mogelijk te laten draaien.
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_11502425
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 03:34 schreef Crashcat het volgende:
Komt dat omdat het nu wetenschappelijk is bewezen dat het goed voor je armen is?
ist leuk?
pi_11502426
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 03:53 schreef staaltje het volgende:
nope. dit ding is dus *niet* voor rsi patienten. het is om te voorkomen dat je het *krijgt*.
de bedoeling is om je terminal tijd af te wisselen met spelen met dit apparaat: repetitive light vs non-repetitive heavier excercise.
overigens is klooien met zo'n ding op zich al leuk genoeg. wel eens een jojo gehad?
zelfde principe. maar dan ipv kunstjes proberen om dit ding zo snel mogelijk te laten draaien.
heb je zelf zo`n ding dan?
pi_11502437
Zoals staaltje het al zei, je moet proberen zo hard mogelijk te gaan en het is goed voor je spieren en gewrichten.
Als je dat ding tegen de max. rpm/min zit, dan sta je best wel versteld, van wat voor een kracht in zo'n bal schuilt.

Verder dan dat is het voor mij gewoon een gadget die je van tijd tot tijd weer uit de kast haalt en ermee ga oefenen.
Tenminste, als je niet iets anders aan het oefenen bent .

なんだっけ
pi_11502438
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 05:05 schreef Crashcat het volgende:
Zoals staaltje het al zei, je moet proberen zo hard mogelijk te gaan en het is goed voor je spieren en gewrichten.
Als je dat ding tegen de max. rpm/min zit, dan sta je best wel versteld, van wat voor een kracht in zo'n bal schuilt.

Verder dan dat is het voor mij gewoon een gadget die je van tijd tot tijd weer uit de kast haalt en ermee ga oefenen.
Tenminste, als je niet iets anders aan het oefenen bent .

Maar ik ga dus lange tour maken... en dan moet ik wat dingen te doen hebben dus ik bestelde meteen dat kutding
Maar kan je je erzelf meer vermaken als bijv. een jojo of zo? en hoe snel is de lol er af?
pi_11502458
Mwaah,
Je bent er vrij snel op uitgekeken, want het is in principe hetzelfde bewegingen doen.
Bij een jojo kan je tenminste nog allerlei truukjes uithalen. En...ze hebben ook lichtjes..
なんだっけ
pi_11502463
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 03:05 schreef KKen het volgende:
Ik zag die prijsvraag waar je zo`n xbeam kon winnen, maar ik win toch nooit...
Kon je die opgave überhaupt nog oplossen?

't is net alsof ze met google per ongeluk het artikel over 'n soort laser ofzo gebruikt hebben...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_11502466
De grote vraag: Zal ik mijn geld terugeisen?
pi_11502467
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 05:48 schreef KKen het volgende:
De grote vraag: Zal ik mijn geld terugeisen?
neuh.

't is gewoon 'n geinig ding om te hebben voor iedereen die veel beeldschermuren maakt.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_11502468
Tadaaa!!!
Ik heb geen idee.
Misschien kan je nog even wachten op andere reacties of ervaringen ermee.
Maar toch, 30 euro voor een balletje .
Oke,oke. De lichtjes zijn wel cool .
なんだっけ
  woensdag 2 juli 2003 @ 08:21:28 #15
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11502748
>> LIF
pi_11502751
Mijn oom had zo'n ding gekregen, maar die was niet van XBeam. Blijkbaar worden ze door meer fabrikanten gemaakt. Iemand enig idee waar je de 'goedkopere' versie kan kopen.

EDIT: www.powerbal.nl

[Dit bericht is gewijzigd door QQleQ op 02-07-2003 08:37]

woensdag 2 juli 2003 @ 08:23:56 #17
44818 Scatty
nima Sana in Corpore Sano
pi_11502759
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 03:35 schreef realist_ik het volgende:
het is niet specifiek voor rsi ...
ik gebruik het daar wel voor ...
is goed voor training van alle armspieren ... en loswerken van schoudergewrichten ...
betere grip in de handen en verfijnde coördinatie ...
het is juist tegen RSI, alleen als je al last van RSI hebt kan je het ding beter niet gebruiken.
There is no place like 127.0.0.1
pi_11502784
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 05:47 schreef Jordy-B het volgende:Kon je die opgave überhaupt nog oplossen?

't is net alsof ze met google per ongeluk het artikel over 'n soort laser ofzo gebruikt hebben...

Oplossing staat gewoon op de site van die xbeam hoor niets moeilijk aan.
  woensdag 2 juli 2003 @ 11:29:49 #19
59639 Psych
Niet gek
pi_11505620
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 08:27 schreef Yaz het volgende:

[..]

HE! niet zeggeb, ik wil dat ding ook graag!!! Ik was er al achter.....
Trek conclusies, Niet je piemel
pi_11506537
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:29 schreef Psych het volgende:HE! niet zeggeb, ik wil dat ding ook graag!!! Ik was er al achter.....
Ag joh, we winnen per definitie toch niet wat maakt het uit

Klereding kost alleen aardig wat zeg en dan ook nog E6 aan verzendkosten.. KaKaChing!

pi_11507607
Op powerbal is de goedkoopste 20 en de duurte 40... en de originele is 30.... vreemd gedoe...
Maar ik heb ze gemailt en geannuleerd...
  woensdag 2 juli 2003 @ 14:33:40 #22
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_11510321
ik heb bij www.vliegershop.nl een Dynabee besteld ... 29,50 was dat volgens mij ... (incl. verzendkosten)
geleverd binnen de drie werkdagen...

de turbo pro uitvoering voor extra gewicht enzo...

(maar ik zou bellen, niet via dat formuliertje bestellen want dat kijken ze bijna nooit na)

pi_11511971
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 03:34 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb hem voor 10 gulden in Hong-Kong gekocht ik ben lekker beter in afdingen

Maar het is wel een leuk dingetje, ik ben er alleen te lui voor om mee te trainen. Maar het is in iedergeval leuker dan gewone gewichtjes

pi_11514776
Aaargggh,

Slet .
Ik wil mijn geld terug..

なんだっけ
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 juli 2003 @ 18:03:06 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11515994
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 08:27 schreef Yaz het volgende:

[..]

Ik kon het niet vinden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')