Is het ook gewoon leuk om normaal mee te trainen?
quote:ist leuk?
Op woensdag 2 juli 2003 03:34 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb dat ding in Hon-Kong voor 15 gulden gekocht.
Nu kost het hier in Nederland 30 euro.
Komt dat omdat het nu wetenschappelijk is bewezen dat het goed voor je armen is?
quote:heb je zelf zo`n ding dan?
Op woensdag 2 juli 2003 03:53 schreef staaltje het volgende:
nope. dit ding is dus *niet* voor rsi patienten. het is om te voorkomen dat je het *krijgt*.
de bedoeling is om je terminal tijd af te wisselen met spelen met dit apparaat: repetitive light vs non-repetitive heavier excercise.
overigens is klooien met zo'n ding op zich al leuk genoeg. wel eens een jojo gehad?
zelfde principe. maar dan ipv kunstjes proberen om dit ding zo snel mogelijk te laten draaien.
Verder dan dat is het voor mij gewoon een gadget die je van tijd tot tijd weer uit de kast haalt en ermee ga oefenen.
Tenminste, als je niet iets anders aan het oefenen bent .
quote:Maar ik ga dus lange tour maken... en dan moet ik wat dingen te doen hebben
Op woensdag 2 juli 2003 05:05 schreef Crashcat het volgende:
Zoals staaltje het al zei, je moet proberen zo hard mogelijk te gaan en het is goed voor je spieren en gewrichten.
Als je dat ding tegen de max. rpm/min zit, dan sta je best wel versteld, van wat voor een kracht in zo'n bal schuilt.Verder dan dat is het voor mij gewoon een gadget die je van tijd tot tijd weer uit de kast haalt en ermee ga oefenen.
Tenminste, als je niet iets anders aan het oefenen bent.
quote:Kon je die opgave überhaupt nog oplossen?
Op woensdag 2 juli 2003 03:05 schreef KKen het volgende:
Ik zag die prijsvraag waar je zo`n xbeam kon winnen, maar ik win toch nooit...
't is net alsof ze met google per ongeluk het artikel over 'n soort laser ofzo gebruikt hebben...
quote:neuh.
Op woensdag 2 juli 2003 05:48 schreef KKen het volgende:
De grote vraag: Zal ik mijn geld terugeisen?
't is gewoon 'n geinig ding om te hebben voor iedereen die veel beeldschermuren maakt.
EDIT: www.powerbal.nl
[Dit bericht is gewijzigd door QQleQ op 02-07-2003 08:37]
quote:het is juist tegen RSI, alleen als je al last van RSI hebt kan je het ding beter niet gebruiken.
Op woensdag 2 juli 2003 03:35 schreef realist_ik het volgende:
het is niet specifiek voor rsi ...
ik gebruik het daar wel voor ...
is goed voor training van alle armspieren ... en loswerken van schoudergewrichten ...
betere grip in de handen en verfijnde coördinatie ...
quote:Oplossing staat gewoon op de site van die xbeam hoor
Op woensdag 2 juli 2003 05:47 schreef Jordy-B het volgende:Kon je die opgave überhaupt nog oplossen?'t is net alsof ze met google per ongeluk het artikel over 'n soort laser ofzo gebruikt hebben...
quote:HE! niet zeggeb, ik wil dat ding ook graag!!! Ik was er al achter.....
Op woensdag 2 juli 2003 08:27 schreef Yaz het volgende:[..]
Oplossing staat gewoon op de site van die xbeam hoor
niets moeilijk aan.
quote:Ag joh, we winnen per definitie toch niet
Op woensdag 2 juli 2003 11:29 schreef Psych het volgende:HE! niet zeggeb, ik wil dat ding ook graag!!! Ik was er al achter.....
Klereding kost alleen aardig wat zeg en dan ook nog E6 aan verzendkosten.. KaKaChing!
de turbo pro uitvoering voor extra gewicht enzo...
(maar ik zou bellen, niet via dat formuliertje bestellen want dat kijken ze bijna nooit na)
quote:Ik heb hem voor 10 gulden in Hong-Kong gekocht
Op woensdag 2 juli 2003 03:34 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb dat ding in Hon-Kong voor 15 gulden gekocht.
Nu kost het hier in Nederland 30 euro.
Komt dat omdat het nu wetenschappelijk is bewezen dat het goed voor je armen is?
Maar het is wel een leuk dingetje, ik ben er alleen te lui voor om mee te trainen. Maar het is in iedergeval leuker dan gewone gewichtjes
quote:Ik kon het niet vinden
Op woensdag 2 juli 2003 08:27 schreef Yaz het volgende:[..]
Oplossing staat gewoon op de site van die xbeam hoor
niets moeilijk aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |