Na de zomer zal het nieuwe album dan wel uitkomen.....
quote:ik moet ze echt zien, geven niet al te vaak een concert in Nederland.....en heb ze op Pinkpop gemist vorig jaar, dus ik ga!
Op woensdag 2 juli 2003 02:34 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Wat voor een dag is 6 november?[edit]Ah, een donderdag. Komt me niet zo goed uit. Hmmm.
quote:Dat klopt. Misschien probeer ik zaterdag toch wel een kaartje te krijgen, kan het altijd nog doorverkopen als ik echt niet kan gaan.
Op woensdag 2 juli 2003 02:37 schreef Impulz het volgende:
ik moet ze echt zien, geven niet al te vaak een concert in Nederland.....
Laat dan maar. Jammer, ik had ze graag weer live gezien.
Ik vraag me af of ze wel in staat zullen zijn om Ahoy uit te verkopen zelfs.
yek..
quote:Schijnt een toffe zaal te zijn, maar ben er zelf nooit geweest. De Belgen zelf zijn er in ieder geval trots op, dus dan moet het wel goed zijn! Of je daar nou naar Muse moet gaan luisteren is een ander verhaal, dat is aan jou!
Op woensdag 2 juli 2003 11:20 schreef OLP_Moose het volgende:
Op 7 november spelen ze in Vorst Nationaal in Brussel. Is dat een betere zaal dan Ahoy? Vanuit Tilburg maakt het niet zo heel veel uit qua afstand, dus als het daar leuker is ga ik daar liever heen.
Ik heb ze in de HMH gezien, en 1 keer vond ik eigenlijk wel genoeg. Eerlijk gezegd zet ik hun cd's niet zo vaak meer op als vroeger. Ben wel benieuwd naar het nieuwe album.
Maar Vorst National is een supertoffe zaal, dus kiezen tussen Ahoy en Vorst is kiezen tussen.. tsja.. spruitjes en lasagna of zo? Laten we er maar op houden dat je eigenlijk gewoon naar Belgie moet!
Ik ben zelf nog nooit in Ahoy geweest maarja dat zie we dan wel weer hoor
quote:Ik heb vorig jaar Coldplay in Vorst National gezien. In vergelijking met de Ahoy is Vorst echt een veeeeeeeel betere zaal.
Op woensdag 2 juli 2003 11:20 schreef OLP_Moose het volgende:
Op 7 november spelen ze in Vorst Nationaal in Brussel. Is dat een betere zaal dan Ahoy? Vanuit Tilburg maakt het niet zo heel veel uit qua afstand, dus als het daar leuker is ga ik daar liever heen.
Topper in Brussel vind ik persoonlijk Anciene. Dat is echt een super zaal.
quote:wrsch omdat ze zaterdag pas in voorverkoop gaan? ( denk ik )
Op woensdag 2 juli 2003 17:16 schreef Thomas B. het volgende:
Wat kosten de kaartjes... ik kan het niet vinden op ticketservice.nl
quote:Die prijzen worden morgen iig bekend gemaakt via advertenties in de grotere dagbladen. Maar misschien vandaag ook nog op www.ahoy.nl of www.mojo.nl
Op woensdag 2 juli 2003 18:01 schreef Ils het volgende:wrsch omdat ze zaterdag pas in voorverkoop gaan? ( denk ik )
Dat wordt mijn eerste keer Muse!
Vanavond trouwens op BBC1:
ZANE LOWE will talk about new muse single 'Stockholm Syndrome' tonight on Radio1. It will start at at 8.20 pm GMT. This will be the first play of muse's new single.
Hoe laat is dat Nederlandse tijd?!
[Dit bericht is gewijzigd door spacemangraig op 02-07-2003 19:18]
quote:hmmz, volgensmij vorig jaar alleen op Pinkpop.......toch?
Op woensdag 2 juli 2003 15:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Muse komt hier bijna nooit? Nou, dacht ik niet.. De keren dat ze hier afgelopen jaren zijn geweest zijn volgens mij echt niet te tellen. Maar goed, ik ga toch niet, want het is in Ahoy. En ik heb echt een teringhekel aan Ahoy.
Ik heb ze in de HMH gezien, en 1 keer vond ik eigenlijk wel genoeg. Eerlijk gezegd zet ik hun cd's niet zo vaak meer op als vroeger. Ben wel benieuwd naar het nieuwe album.
Maar Vorst National is een supertoffe zaal, dus kiezen tussen Ahoy en Vorst is kiezen tussen.. tsja.. spruitjes en lasagna of zo? Laten we er maar op houden dat je eigenlijk gewoon naar Belgie moet!
Vind je post een beetje negatief btw.....Je gaat niet want het is in Ahoy... lekker belangrijk zeg ik dan, als je een fan bent ga je toch kijken en luisteren, van mijn part is het in de Arena, boeiend......
Lijkt een beetje een tendens te worden om van bepaalde zaken te zeggen dat ze kut zijn, bands, locaties, wat is dat toch vandaag de dag.....beetje domme instelling....
Stel, je favoriete band komt 1 keer in de 5 jaar naar Nederland. Je slaapt al maanden niet want ze komen! Maja tis in Ahoy...... jaaa daaaag fuck it, je denkt toch zeker niet dat ik daar naar een concert ga......whahahahaha sorry, get a life.....
Gewoon staanplaats reserveren natuurlijk....duh.....
quote:Als het om superfans gaat heb je gelijk, maar als je (zoals ik) Muse gewoon een van vele goeie bands vindt, de dag erna moet werken, voor het concert naar de andere kant van het land moet reizen EN ze sowieso oneindig veel liever zou zien in een kleinere, intiemere zaal, dan worden de bezwaren wat te groot. Ik ga zaterdag nog maar geen kaartje halen, ik ga er vanuit dat het toch niet zo snel uitverkocht gaat raken (da's dan wel weer het voordeel van een megatent als Ahoy). Kan me altijd nog bedenken en besluiten om alsnog te gaan
Op woensdag 2 juli 2003 23:21 schreef Impulz het volgende:
Vind je post een beetje negatief btw.....Je gaat niet want het is in Ahoy... lekker belangrijk zeg ik dan, als je een fan bent ga je toch kijken en luisteren, van mijn part is het in de Arena, boeiend......
Nou ja, ik heb iig Stockholm Syndrome binnen kunnen halen (geloof ik).
Een wel heel erg wild nummer. Plug-in Baby is er een ballad bij..
Geen slecht nummer trouwens, maar als dit de vorm gaat zetten voor het gehele derde album, mag het van mij toch ietsje ingetogener.
quote:Inderdaad wel groot aangepakt, aan de andere kant, Le Zenith (Paris) van de Hullaballoo DVD is volgens mij ongeveer dezelfde grootte en dat zat ook vol, dat kunnen wij toch ook?!?
Op donderdag 3 juli 2003 11:30 schreef Echoes het volgende:
zou het niet een vergissing kunnen zijn..typefoutje ofzo "Ahoy"
Ik ga er hoedanook heen, of 't nou Ahoy is of de kroeg om de hoek, ik ben 'r!
ps. weet iemand een release datum van het nieuwe album?
Songs titles:
TSP
Our Time Is Running Out
Intro To Hysteria
Endlessly
Falling Away With You
Toughts Of A Dying Atheist
Sing For Absolution
Black Out
Stockholm Syndrome
Ruled By Secrecy
Scaring Me
Please
The album might be called "Sing For Absolution".
quote:Hmmm... wel apart, heb nu al 3 verschillende namen van hoe het album gaat heten, laatste die ik heb gehoord was "The Smallprint" (?), ach we zien 't wel.
Op donderdag 3 juli 2003 15:06 schreef Echoes het volgende:
22th September 2003.Songs titles:
TSP
Our Time Is Running Out
Intro To Hysteria
Endlessly
Falling Away With You
Toughts Of A Dying Atheist
Sing For Absolution
Black Out
Stockholm Syndrome
Ruled By Secrecy
Scaring Me
PleaseThe album might be called "Sing For Absolution".
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 15:06 schreef Echoes het volgende:
The album might be called "Sing For Absolution".
Ik ga wel altijd beneden staan, die ringen vind ik toch een stuk minder.
En op tickets.lvp.nl staat nog niet dat Muse a.s. zaterdag in de vvk gaat. Terwijl er wel een ander mojo concert wordt genoemd (van Morisson) vreemd....
muze is echt wel superdecoolcoolgaaf live.
en die lekkere homo zanger die eigenlijk niet zo heel erg lekker is erbij jammie
quote:Je hebt wel een beetje gelijk, maar ik bedoel. Je gaat niet alleen naar je favoriete band, om te zien hoe klein ze nu in het echt zijn, maar ook voor de sfeer en de muziek die ze spelen (denk ik).
Op woensdag 2 juli 2003 23:21 schreef Impulz het volgende:[..]
verhaal
Nou, in het geval van Ahoy krijg je dan dus een grote galmende geluidsbrij in de meest sfeerloze grijze betonnen evenementenhal. Ik ken het verhaal van dat je je favoriete artiest gewoon wilt zien, maar dat werd voor mij (in dit geval Tori Amos) gewoon grondig verpest door het feit dat ik in Ahoy zat. Daar ontkom je gewoon niet aan.
En wat betreft die vele concert, dat was in 2001. Toen zijn ze minstens 4 keer geweest, Heineken Music Hall, Lowlands, Paradiso en nog eens in 013. Vorig jaar zijn ze inderdaad geloof ik alleen op Pinkpop geweest.
Maar goed, ik wil dan best even zeggen dat ik in de HMH was, dat dat een geweldige zaal was en ik enorm heb genoten van Muse. Top concert, met Zita Zwoon in het voorprogramma. Niks negatiefs over. Of misschien dat ze Sunburn niet op de piano spelen, terwijl dat juist het briljante van dat nummer is.
Beter?
quote:inderdaad ,zou Ahoy dan toch een foutje zijn
Op vrijdag 4 juli 2003 00:57 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Nog niks bekend over de prijzen.En op tickets.lvp.nl staat nog niet dat Muse a.s. zaterdag in de vvk gaat. Terwijl er wel een ander mojo concert wordt genoemd (van Morisson) vreemd....
En over die Stockholm Syndrome kan ik maar 1 ding zeggen: KNETTEREND GOED!!! En als het goed is vanaf 14 juli te downloaden op de officiele muse site.
quote:inderdaad..misschien start te verkoop pas volgende week ofzo?
Op vrijdag 4 juli 2003 10:28 schreef annoh het volgende:
hey we worden hier niet voor de gek gehouden heh?
ik kan niks vinden over muse op ticketservice.nl
quote:Ik denk het wel!
Op vrijdag 4 juli 2003 13:40 schreef Echoes het volgende:inderdaad..misschien start te verkoop pas volgende week ofzo?
Er staat idd nog niks op de vvk site! Terwijl dat meestal al wel op vrijdag gemeld word.
als ik kaarten wil voor een beetje vooraan beneden tussen de menigte, welke rang moet ik dan pakken?
quote:Veldkaarten. Meestal is dat dan 1e rang.
Op vrijdag 4 juli 2003 19:49 schreef - het volgende:als ik kaarten wil voor een beetje vooraan beneden tussen de menigte, welke rang moet ik dan pakken?
quote:vvk begint niet morgen. Ik kan iig nergens zien dat de vvk start morgen!
Op vrijdag 4 juli 2003 21:41 schreef kniekousje het volgende:
shit moet ik morge nou vroeg bij et postkantoor staan of:S
quote:jah oke dat weet ik maar wrom was dat gerucht er dan :S
Op vrijdag 4 juli 2003 22:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
vvk begint niet morgen. Ik kan iig nergens zien dat de vvk start morgen!
quote:Heeejoh, cultuurbarbaar...
Op vrijdag 4 juli 2003 09:43 schreef robbieRdam het volgende:
museanother usual bandje
quote:Hoe doe jij dat?
Op vrijdag 4 juli 2003 10:28 schreef annoh het volgende:
hey we worden hier niet voor de gek gehouden heh?
ik kan niks vinden over muse op ticketservice.nl
quote:Maar niets over 06/11/03
04/11/03
Intermodal Transport & Logistics08/11/03, 09/11/03
Vlooienmarkt
Dat ze Engeland al meerdere concerten hebben uitverkocht heeft geen enkele invloed op het Ahoy concert.
quote:Klopt, maar ik wil dat de voorverkoop zsm begint aangezien ik binnenkort op vakantie ga, en er is nog helemaal niets officieel bekend over een concert in Nederland, op muse-official.com na.
Op zaterdag 5 juli 2003 11:46 schreef calvobbes het volgende:
Het gebeurd vaak zat dat voorverkopen van een band op verschillende dagen starten. Echt niet iets om je druk over te maken.Dat ze Engeland al meerdere concerten hebben uitverkocht heeft geen enkele invloed op het Ahoy concert.
quote:kijk da's nuttige info..thnx
Op zaterdag 5 juli 2003 12:53 schreef kniekousje het volgende:
heb ticketservice gebeld en was dus idd niet zo, ze wisten ook nog niet wanneer het wel van start zou gaan
quote:ach tis zomer
Op zaterdag 5 juli 2003 15:20 schreef Thomas B. het volgende:
Maar zou het zo zijn dat als ze wel in de vvk gaan je 's ochtends bij het postkantoor moet liggen? Neetoch zeker? Zo erg heb ik het iig nog nooit gehad
quote:ben gewoon goed he
Op zaterdag 5 juli 2003 13:12 schreef Echoes het volgende:[..]
kijk da's nuttige info..thnx
quote:Voor Ahoy?
Op zaterdag 5 juli 2003 22:06 schreef DiedjeE het volgende:
Ik heb kaartjesssss![]()
![]()
Hoe dan!?!?
quote:Neeh voor belgie maar dan nog
Op zaterdag 5 juli 2003 22:07 schreef calvobbes het volgende:[..]
Voor Ahoy?
Hoe dan!?!?
HEERLIJK!
quote:Inderdaad erg
Op zondag 6 juli 2003 22:47 schreef Reddiablo het volgende:
Stockholm Syndrome een paar keer beluisterdHEERLIJK!
quote:Lijkt nog een redelijke prijs tegenwoordig.. ik ga het wel even in de gaten houden, misschien wel tof om weer te zien (na Lowlands 2001)
Op zaterdag 5 juli 2003 10:58 schreef calvobbes het volgende:
In Belgie is de kaartverkoop wel van start gegaan! En daar kosten de kaartjes 29 euro
Wie is het VP van Muse?
http://www.ahoy.nl/content/main-evenement.asp?Id=831
De voorverkoop begint zaterdag 12 juli, de kaartjes kosten
resp. ¤ 29,- / ¤ 26,- / ¤ 24,- / ¤ 21,- excl. servicekosten
quote:Ik zou zelfs bijna zeggen goedkoop!
Op maandag 7 juli 2003 11:54 schreef Reddiablo het volgende:
niet eens zo erg duur
Concerten in de Ahoy zijn meestal wel wat duurder
quote:Waar zit je bij welke prijs?
Op maandag 7 juli 2003 11:52 schreef Random_hero het volgende:
Groot nieuwshttp://www.ahoy.nl/content/main-evenement.asp?Id=831
De voorverkoop begint zaterdag 12 juli, de kaartjes kosten
resp. ¤ 29,- / ¤ 26,- / ¤ 24,- / ¤ 21,- excl. servicekosten
En voorverkoop is toch gewoon @ grote postkantoren? Zal het storm lopen?
als ik met iemand mee kan rijden vanaf omgeving Alkmaar. Wil bezine kosten wel delen.
quote:Welke prijs is dat dan , dat is mijn vraag
Op maandag 7 juli 2003 13:03 schreef Reddiablo het volgende:
niks zitten.. STAAN!
quote:waar heb je die gedownload aangezien het officieel pas 14 juli kan
Op zondag 6 juli 2003 22:47 schreef Reddiablo het volgende:
Stockholm Syndrome een paar keer beluisterdHEERLIJK!
quote:Is (rechtmatig) afgespeeld door een radiozender, goed zoeken en hopen op een werkende versie
Op maandag 7 juli 2003 14:13 schreef kniekousje het volgende:[..]
waar heb je die gedownload aangezien het officieel pas 14 juli kan
quote:ow thnx
Op maandag 7 juli 2003 14:28 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Is (rechtmatig) afgespeeld door een radiozender, goed zoeken en hopen op een werkende versie
quote:Als die zaadsite het eens een keertje doet wel ja.
Op maandag 7 juli 2003 16:45 schreef spacemangraig het volgende:
Je kan die tickets toch zeker gewoon op ticketservice.nl bestellen?
quote:Ticketservice stuurt je naar http://tickets.lvp.nl
Op maandag 7 juli 2003 17:42 schreef Sjaakman het volgende:Als die zaadsite het eens een keertje doet wel ja.
En als je daar a.s. zaterdag op tijd bent moet dat gewoon werken
Ik heb iig al heel vaak kaarten besteld via die site, ook voor erg drukke concerten, en dat is de laatste keren altijd gelukt
quote:Die http://tickets.lvp.nl was de afgelopen dagen niet te bereiken.
Op maandag 7 juli 2003 17:45 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ticketservice stuurt je naar http://tickets.lvp.nl
En als je daar a.s. zaterdag op tijd bent moet dat gewoon werken
Ik heb iig al heel vaak kaarten besteld via die site, ook voor erg drukke concerten, en dat is de laatste keren altijd gelukt
Als 'ie het zaterdag maar doet
quote:Beloof je niks, maar ik heb er dus nog geen problemen mee gehad!
Op maandag 7 juli 2003 17:52 schreef Sjaakman het volgende:Als 'ie het zaterdag maar doet
Trouwens wel handig om vrijdag alvast een linkje te zoeken om zsm te kunnen bestellen!
Ik zal dat dan nog wel posten anders!
En voor diegene die GEEN creditcard hebben, die moeten toch naar het postkantoor gaan... Je kunt de kaarten alleen nog maar bestellen met je creditcard
quote:He bah, echt waar? Sinds waneer en waarom
Op maandag 7 juli 2003 17:57 schreef calvobbes het volgende:
En voor diegene die GEEN creditcard hebben, die moeten toch naar het postkantoor gaan... Je kunt de kaarten alleen nog maar bestellen met je creditcard
quote:Al een paar maanden
Op maandag 7 juli 2003 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:He bah, echt waar? Sinds waneer en waarom
?
Omdat er misbruik van werdt gemaakt. Zwarthandelaren kochten heel veel tickets op door ze te reserveren ofzoiets...
quote:srry... niet op zitten letten heeft
Op maandag 7 juli 2003 22:36 schreef Echoes het volgende:
ZATERDAHAG!
Dus niet om 10.00!!!
Geen idee waarom, misschien dat ze nog een ander concert aan gaan kondigen waar ze veel drukte bij verwachten om 10.00....
quote:Ik denk dat het niet eens uitverkocht zal raken.
Op donderdag 10 juli 2003 11:51 schreef Echoes het volgende:
zou Muse ook in 1 a 2 uur uitverkocht zijn denken jullie?
quote:Ik weet het niet. Ik heb ze gezien in 2001 in 013, en toen was het zeker niet direct uitverkocht. Maar dat was voor de release van Origin... en sindsdien is de band wel wat groter geworden blijkt.
Op donderdag 10 juli 2003 14:52 schreef Echoes het volgende:
hoe was het vorig jaar in HMH? (kwa kaartverkoop dus)
We beginnen met een verslag vanuit de studio in Los Angeles in OOR 14/15 (vanaf 10 juli in de winkel).
Daarin ook meer over het een bijzonder event: OOR presents MUSE in de MELKWEG, een exclusief concert, alleen toegankelijk voor OOR abonnees.
Hou 3 september vrij en check voor de definitieve datum www.oor.nl, want het is echt waar! MUSE zal een volledig en speciaal concert in de Melkweg/Max verzorgen, waarop oude en nieuwe songs van hun aanstaande nieuwe cd live vertolkt zullen worden.
Voor een spectaculaire aktieprijs van 29,95 krijg je bij een half jaar abonnement op OOR (11 edities!) een gratis toegangsbewijs voor dit speciale concert. Als trouwe OOR-abonnee kun je voor de zwaar gereduceerde prijs van 12,50 een ticket aanschaffen.
Vul hiervoor de kaart(en) op de achterkant van de flap van OOR 14/15 in en wees er snel bij.
Er zijn in totaal 800 kaarten beschikbaar (die niet in de losse verkoop gaan) en: op = op!
quote:*jaloers*
Op vrijdag 11 juli 2003 14:03 schreef r0p het volgende:
Die van mij heb ik gister al op de bus gedaan
quote:
Voorstelling: MUSE & SUPPORT ACT
Datum: Do 6 Nov 2003
Tijd: 20:00
Zaal: AHOY', ROTTERDAM
Reservering: Za 12 Jul 2003, 10:14
TransactieNr: *******
Status:
Uw betaling is geaccepteerd door de creditcard-maatschappij.
De kaarten worden toegestuurd.Gereserveerde plaatsen:
----------------------
- INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan Rij Stoel 0
----------------------Het totaalbedrag van deze reservering is: Euro 68.10
Hoogachtend,
Ticket Service Nederland
quote:Waar stond dat?
Op zaterdag 12 juli 2003 10:16 schreef calvobbes het volgende:
De VVK is nu al via internet gestart!!!!Dus niet pas om 12.00!
quote:op de Mojo site stond dat de vvk voor Muse en Deftones pas om 12.00 zou beginnen!
Op zaterdag 12 juli 2003 10:20 schreef Sjaakman het volgende:Waar stond dat?
Toch altijd tegelijk met de postkantoren e.d.? En dat is toch altijd om 10:00u?
Alleen nog Arena en 1 vak eerste ring, rest alles uitverkocht
Ikke 4 Arena kaarten
quote:nope, die waren echt wel beschikbaar, kijk maar naar de prijzen en de prijzen op Ahoy' site .... http://www.ahoy.nl/content/main-evenement.asp?Id=831
Op zaterdag 12 juli 2003 12:59 schreef Echoes het volgende:
heh? de 2e ring is eerder uitverkocht dan staanplaatsen
Misschien zijn die 'rangen' nooit in de verkoop gegaan en dan staat er ook 'niet meer beschikbaar'.
tis wel vaag dat mensen willen zitten bij Muse ....
quote:das dus Arena...
Op zaterdag 12 juli 2003 13:10 schreef Reddiablo het volgende:
Ik heb gewoon 3 kaartjes vrij zitten/staan
quote:Zolang ik maar lekker vooraan sta ergens
Op zaterdag 12 juli 2003 13:16 schreef Impulz het volgende:[..]
das dus Arena...
Vind dat er onderhand wel heel erg overdreven wordt over Ahoy wat toch echtwel de zaal is waar alle groten der aarden die Nederland aandoen gespeeld hebben! Dat dat niets zegt weet ik maar denk dat het geluid een van die grote Arena's altijd wat minder is en het ook veel uitmaakt waar je zit. Zelf heb ik dan ook weinig vergelijkingsmateriaal dat geef ik toe want als ik als rolstoeler iets wil zien ben ik toch aangewezen op dit soort grote zalen helaas.
quote:Ik zit met hetzelfde probleem ja. Als ze voor nederland ook zo'n sms dienst hadden opgezet, had ik dat zeker gedaan.
Op maandag 14 juli 2003 11:02 schreef Random_hero het volgende:
wie heeft er hier al Stockholm Syndrome gedownload van de (vernieuwde) muse website?
Ik was het van plan, maar de sms functie werkt alleen in de UK en voor alle overige landen heb je een CreditCard nodig, dus dat wordt dan maar weer P2P...
De versie van stockholm syndrome die nu op de P2P netwerken rond zweeft klinkt iig super (het nummer zelf). Alleen de kwaliteit daarvan is een stuk minder dan wat de echte zal zijn, het blijft een radio opname..
quote:Ik hoop het want die radio versie is zuigend met die kutstem erdoor
Op maandag 14 juli 2003 11:34 schreef Echoes het volgende:
komt vanzelf op internet te staan denk
Kan niet wachten om al die mensen voor m'n neus te zien springen en ondertussen zelf heel flink uit m'n dak te gaan
oh ben ik oubollig?
quote:whahahahaha koop dan een live dvd......
Op dinsdag 15 juli 2003 23:10 schreef Echoes het volgende:
ik hoop eigenlijk dat ze in de arena stoelen hebben neer gezet net als bij Pink Floyd en dan lekker genieten van de muziek zonder gespring en zo'n gare 'pit'. Ik wil ze zien, ik wil ze horen!oh ben ik oubollig?
quote:Volgens ticketservice.nl zijn de staanplaatsen (rang 1) uitverkocht..
Op donderdag 17 juli 2003 19:37 schreef Echoes het volgende:
staan plaatsen zijn dus nog niet uitverkocht?
Gelukkig heb ik mijn kaartje al binnen
Heb Muse voor het eerst gezien in Paradiso, was een mooie ervaring alleen het geluid was er vrij kut. Later nog op Lowlands en Pinkpop gespot, maar dan nu Ahoy... een hele stap verder dan een paar jaar terug.
quote:lucky bastard
Op donderdag 17 juli 2003 22:59 schreef Jorma het volgende:
Heb Muse voor het eerst gezien in Paradiso
quote:Volgens mij was dat in hetzelfde jaar als ik ze in 013 heb gezien. Toen hoorde ik inderdaad meer van dat soort geluiden. Geluid in 013 was erg goed.
Op donderdag 17 juli 2003 22:59 schreef Jorma het volgende:
Heb Muse voor het eerst gezien in Paradiso, was een mooie ervaring alleen het geluid was er vrij kut.
wel lekker hoor..potverdorie wat een energie. B-sides moet ik nog even horen
B-sides zijn allemaal ook heeeeeeeeeeel coool!!!! Op Execution commentary na....tenminste ik vind m wel cool, maar eigenlijk is het gewoon kloten in de studio
quote:wow! iemand met dezelfde mening als ik. paar weken terug op werchter kwamen er drie boeren langs (lees: door) me heen zeilen die als een gek gingen staan duwen en springen tussen een door radiohead gehypnotiseerde menigte. springen en duwen bij radiohead! aaargh!
Op woensdag 16 juli 2003 01:35 schreef Echoes het volgende:
neehoor..ga lekker in het veld staan, alleen niet overdreven springen en tegen elkaar aan beuken
Ik kom om die gasten te zien..en om te zien hoe hun zo'n 'spektakel' neerzetten. Als je gewoon op stampende muziek uit je dak wilt gaan met zo'n dreun is hardcore of metal beter imo
muse is technisch zo goed dat je daar zeker wel naar kunt *luisteren* vind ik. stil staan is echt zo gek niet.
Hyper Chondriac music is zoooo mooi!!!
Heb gelukkig alsnog VELDkaarten kunnen bemachtigen veldkaarten waren al sinds eind vorige week uitverkocht, maar er hebben toch verschillende personen hun gereserveerde kaarten niet opgehaald (prutsers!)...
Dus voor iedereen die net als ik net te laat was, NU naar ticketservice bellen en die veldkaarten reserveren!
quote:Dat springen bij Radiohead was juist gaaf man! Sommige nummers van Radiohead zijn uitermate geschikt om lekker op te springen
Op zondag 20 juli 2003 12:25 schreef thevomit het volgende:[..]
wow! iemand met dezelfde mening als ik. paar weken terug op werchter kwamen er drie boeren langs (lees: door) me heen zeilen die als een gek gingen staan duwen en springen tussen een door radiohead gehypnotiseerde menigte. springen en duwen bij radiohead! aaargh!
muse is technisch zo goed dat je daar zeker wel naar kunt *luisteren* vind ik. stil staan is echt zo gek niet.
Wuhuuuuuu!
--
Voorstelling: MUSE & SUPPORT ACT
Datum: Do 6 Nov 2003
Tijd: 20:00
Zaal: AHOY', ROTTERDAM
Reservering: Di 22 Jul 2003, 11:17
TransactieNr: 9594311
Status:
Uw betaling is geaccepteerd door de creditcard-maatschappij.
De kaarten worden toegestuurd.
Gereserveerde plaatsen:
----------------------
----------------------
Het totaalbedrag van deze reservering is: Euro 68.10
Hoogachtend,
Ticket Service Nederland
--
en natuurlijk de beelden tijdens Hyper Chondriac Music. De muziek is zo onwijs mooi dat ik van alle beelden eronder een mooi gevoel krijg.
Ook voor mij de eerste keer dat ik ze live zie, heb ook de dvd wel maar dit wordt m'n eerste keer naar een concert
Hopenlijk is het geluid een beetje goed afgesteld in de Ahoy dan
quote:ben zelf ook aan het zoeken, via marktplaats of iets dergelijks worden ze wel aangeboden, maar niet veel.. reken op zo'n 50 euro voor een veldkaartje maar dat vind ik zelf te duur, dus ik ga toch maar op de tribune dan vrees ik
Op zondag 10 augustus 2003 11:23 schreef Madonna81 het volgende:
WheeeEr zijn alleen nog maar kaartjes vanaf de 3e rang zag ik op ticketservice! Weet iemand misschien hoe ik nog aan betere kaartjes kan komen???
quote:Zelf ben ik gek van onder andere:
Op zondag 17 augustus 2003 17:36 schreef Cosmic het volgende:
Muse...
Al vaak gehoord, nooit echt heel bijzonder gevonden.
Totdat ik het nummer Showbizz hoorde..prachtig. Geen woorden voor.
Welke nummers zijn nog meer niet te missen.
En dan heb ik het niet over de bekende werken.
Of wellicht een legendarisch concert?
Ik heb ze toen op LL gezien
quote:Nee, natuurlijk niet.
Op woensdag 8 oktober 2003 17:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is het al te vroeg om te gaan aftellen?
Hoe lang is het nog?
quote:29 dagen!
Op woensdag 8 oktober 2003 19:12 schreef bloodymary het volgende:
Nee, natuurlijk niet.Hoe lang is het nog?
Het is me wel duidelijk waarom Cave In in het voorprogramma staat. Wat ik nu van ze heb gehoord klinkt toch wel veel als Muse. Prima dus.
quote:Grrrrr!
Op woensdag 8 oktober 2003 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
29 dagen!
Het is me wel duidelijk waarom Cave In in het voorprogramma staat. Wat ik nu van ze heb gehoord klinkt toch wel veel als Muse. Prima dus.
quote:Jep, we zijn dit jaar toch redelijk verwend...
Op woensdag 8 oktober 2003 20:58 schreef RedGuy het volgende:
Ah, de volgende geweldige band die ik dit jaar live ga zien..
quote:Cave In is voorprogramma
Op donderdag 9 oktober 2003 11:10 schreef Stroet het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een idee wie er in het voorprogramma staat???
Stiekem hoop ik een beetje op Rasmus, relatief onbekend maar lekker klinkend bandje, maar ik kan nergens vinden (ook niet op de site van Muse of Ahoy oid). Iemand hier een idee???
Meer info daarover staat in dit topic: Muse: deel 3.
Apocalypse Please
Bliss
Thoughts Of A Dying Atheist
Butterflies & Hurricanes
Time Is Running Out
Hysteria
Sunburn
Citizen Erased
The Small Print
Endlessly
Sing For Absolution
Feeling Good
Space Dementia
Muscle Museum
Blackout
New Born
Stockholm Syndrome
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 12:43 schreef Echoes het volgende:
Citizen Erased
Helaas geen Showbiz.
quote:Maar deze setlist is toch anders:
Op maandag 13 oktober 2003 20:51 schreef spacemangraig het volgende:
Space Dementia en Muscle Museum, ik mis Micro Cuts
:: Setlist Helsinki Sunday 12th October (13/10/2003)
Apocalypse please
Space Dementia
Hysteria
New Born
Thoughts Of A Dying Atheist
Micro Cuts
The Groove
Citizen erased
Endlessly
Feeling Good
Butterflies And Hurricanes
SunBurn
Muscle Museum
Time Is Running Out
Bliss
BlackOut
Stockholm Syndrome
bron: http://www.inmuseworld.net
En dan mist Plug in Baby idd maar de setlist is nergens hetzelfde natuurlijk. Ik hoop dat ze meer nummers van Origin of Symetry spelen, maarja wie ben ik.
quote:jaaa dat zou gaaf zijn!
Op maandag 13 oktober 2003 21:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Groove. Leuk, een nieuw nummer!Stiekem hoop ik ook dat ze Can't Take My Eyes Off You spelen
.
quote:Je kan ook staan op stoelen
Op woensdag 15 oktober 2003 17:37 schreef spacemangraig het volgende:
Zitten tijdens een Muse concert lijkt mij in ieder geval zwaar kut.
jah tuurlijk is t kut maar toen had ik geen geld en nu wel
quote:Dat kan. Maar ik ben naar the Stones geweest, en daar zat iedereen vrolijk. niemand die op z'n stoel ging staan. Kijk maar uit dat je dr niet afvalt
Op woensdag 15 oktober 2003 18:40 schreef annoh het volgende:[..]
Je kan ook staan op stoelen
jah tuurlijk is t kut maar toen had ik geen geld en nu wel
Apocalypse Please
Hysteria
New Born
Sing for Absolution
Micro cuts
Thoughts of a Dying Atheist
Citizen Erased
Space Dementia
Endlessly
Feeling Good
Butterflies and Hurricanes
Sunburn
Muscle Museum
Plug-in Baby
Bliss
Blackout
Stockholm Syndrome
quote:jah maar het is wel cool als je dan van je stoel afvalt, in de feestende menigte en je dan uiteindelijk toch een staplaats hebt
Op woensdag 15 oktober 2003 19:29 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Dat kan. Maar ik ben naar the Stones geweest, en daar zat iedereen vrolijk. niemand die op z'n stoel ging staan. Kijk maar uit dat je dr niet afvalt
Maaruh beter zitten, dan helemaal geen Muse he.
quote:oef.. wat een fijne setlist, alleen hysteria en bliss mogen ze van mij laten. ligt het trouwens aan mij of zijn die shows vrij kort? ik weet dat bijvoorbeeld Radiohead meestal 22 of 23 nummers speelt, en the mars volta maar 6, maar die onwijs lang uitspinnen. Muse speelt 17 nummers, maar ze hebben intussen wel 3 cd's (en een beetje). Is het concert wel een beetje een volwaardige lengte?
Op donderdag 16 oktober 2003 12:10 schreef Echoes het volgende:
Setlist Stockholm met Plug in BabyApocalypse Please
Hysteria
New Born
Sing for Absolution
Micro cuts
Thoughts of a Dying Atheist
Citizen Erased
Space Dementia
Endlessly
Feeling Good
Butterflies and Hurricanes
Sunburn
Muscle Museum
Plug-in Baby
BlissBlackout
Stockholm Syndrome
quote:Als je alle track lengtes bij elkaar op zou gaan tellen zou je rond de 70 minuten uitkomen denk ik, met alles daar nog tussen door, wat show, intro's, outro's solo's en interludes zullen ze wel op 1,5 uur uitkomen. Niet superlang, maar redelijk, toch?
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:13 schreef thevomit het volgende:[..]
oef.. wat een fijne setlist, alleen hysteria en bliss mogen ze van mij laten. ligt het trouwens aan mij of zijn die shows vrij kort? ik weet dat bijvoorbeeld Radiohead meestal 22 of 23 nummers speelt, en the mars volta maar 6, maar die onwijs lang uitspinnen. Muse speelt 17 nummers, maar ze hebben intussen wel 3 cd's (en een beetje). Is het concert wel een beetje een volwaardige lengte?
quote:Wat is er mis met Hysteria en Bliss?! Lijken me juist goede nr's voor een concert.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:13 schreef thevomit het volgende:[..]
oef.. wat een fijne setlist, alleen hysteria en bliss mogen ze van mij laten. ligt het trouwens aan mij of zijn die shows vrij kort? ik weet dat bijvoorbeeld Radiohead meestal 22 of 23 nummers speelt, en the mars volta maar 6, maar die onwijs lang uitspinnen. Muse speelt 17 nummers, maar ze hebben intussen wel 3 cd's (en een beetje). Is het concert wel een beetje een volwaardige lengte?
quote:ik vind ze niet zo bijzonder
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:22 schreef spacemangraig het volgende:
Wat is er mis met Hysteria en Bliss?! Lijken me juist goede nr's voor een concert.
quote:Mee eens. Ik vind de nieuwe cd na 'm vaak gedraaid te hebben toch echt wel minder dan Origin of Symetry. Muse is toch beter in het maken van energie opwekkende rock dan rustige. Radiohead is er voor het rustige, en Muse voor het ruigere
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:24 schreef Echoes het volgende:
Hysteria vind ik 1 van de weinige goede nummers van de nieuwe cd. Ze speelden hem trouwens ook al op Pinkpop 2002!
De zaal daar is vrij klein, ongeveer 1500-2000 man, maar dat is zo veel cooler dan wanneer er 20.000 man staan. Ook al stond je achteraan, dan stond je nog heel dicht bij het podium. De mannen van Muse speelde echt supergoed. De meeste nummers speelde ze van Origin of Symmetry, afgewisseld met nummers van Absolution. Proberen mee te zingen is geen aanrader trouwens.
quote:Waarom niet?
Op zondag 19 oktober 2003 13:07 schreef elguapo het volgende:
Proberen mee te zingen is geen aanrader trouwens.
Nog 18 dagen...
quote:omdat:
Op zondag 19 oktober 2003 13:32 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Waarom niet?
quote:Idd, als je het al op volume red, dan klinkt het voor geen meter. Meer dan 1 nummer zonder pijn aan je strot is imho niet mogelijk
Op zondag 19 oktober 2003 14:38 schreef Echoes het volgende:[..]
omdat:
a: het irritant is, ik kom om MUSE te horen
b: vrijwel niemand in het publiek red de zangkwaliteiten van Matt
Maargoed, ik ben dus lekker al geweest
Ik ga d'r ook heen
* onanymous gaat zich daar dus even vermaken
wie zijn er hier op fok nog meer lotgenoten van me of is deze vraag al tig keer langsgekomen?
ofwel: wie gaat er hier nog meer naar muse?
ik ga echter wel in brussel, was te laat met kaartjes voor ahoy' Mahja brussel is wel dichterbij volgens mij, dus niet eens zo'n ramp.
quote:Waar ik eigenlijk op doelde waren de 6 november ahoy gangers
Op zondag 26 oktober 2003 22:26 schreef Tr0ublegum het volgende:
meldt!ik ga echter wel in brussel, was te laat met kaartjes voor ahoy'
Mahja brussel is wel dichterbij volgens mij, dus niet eens zo'n ramp.
quote:Is dat in Vorst Nationaal? Dan mag je jezelf gelukkig prijzen! Ben daar pas naar Placebo geweest en die zaal is werkelijk fantastisch. Overal prima geluid en zicht (het veld loopt naar achteren omhoog). En ze komen gewoon langs met bier en fris. Echt, voor concerten staat deze zaal bij mij voortaan op nummer 1.
quote:Is dat in Vorst Nationaal? Dan mag je jezelf gelukkig prijzen! Ben daar pas naar Placebo geweest en die zaal is werkelijk fantastisch. Overal prima geluid en zicht (het veld loopt naar achteren omhoog). En ze komen gewoon langs met bier en fris. Echt, voor concerten staat deze zaal bij mij voortaan op nummer 1.
quote:Tuurlijk wel, ik ben van de partij!!!!!
Op maandag 27 oktober 2003 23:56 schreef onanymous het volgende:
Maarrrrr....gaat er dan a.s. 6 november helemaal niemand van fok d'r heen... lijkt me wat sterk
Ik heb je even toegevoegd aan ICQ Reddiablo. Misschien komt dat wel goed over
quote:Viel dat dan tegen???
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:39 schreef Echoes het volgende:
ik ga ook naar Muse, hopen dat het beter is dan het optreden in de Melkweg afgelopen 3 september
quote:Origin of Symetry is beter
Op woensdag 29 oktober 2003 22:55 schreef Dangereux het volgende:
Ik ga ook naar het optreden ten eerste, maar ik wil ook nog even melden dat Absolution met afstand het beste album van Muse is, de sound van alle vorige albums word op een heel subtiele manier in dit album geintegreerd. Geweldig!!!
quote:Cave In dus. Waag het niet om de band uit te fluiten.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:35 schreef chocolatemoeze het volgende:
wat staat er eik. in het voorprogramma dan?
quote:Zijn die zo goed dan?! Ik heb dr één nummer van gehoord, vond het niet echt bijzonder.
Op donderdag 30 oktober 2003 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Cave In dus. Waag het niet om de band uit te fluiten.
quote:juist! iemand die het begrijpt, absolution is vooral subtieler, en dat vind ik geen verkeerde keuze.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:55 schreef Dangereux het volgende:
Ik ga ook naar het optreden ten eerste, maar ik wil ook nog even melden dat Absolution met afstand het beste album van Muse is, de sound van alle vorige albums word op een heel subtiele manier in dit album geintegreerd. Geweldig!!!
Remmy
quote:nou ja, je moet wel een beetje into amerikaanse alternative rock zijn. Voor Muse-fans zal het soms nog wel eens hard kunnen overkomen maar het heeft absolute helemaal niks met Nu-metal te maken.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:21 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Zijn die zo goed dan?! Ik heb dr één nummer van gehoord, vond het niet echt bijzonder.
quote:Amerikaanse alternative rock in de zin van Smashing Pumpkins, Nirvana?!
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
nou ja, je moet wel een beetje into amerikaanse alternative rock zijn. Voor Muse-fans zal het soms nog wel eens hard kunnen overkomen maar het heeft absolute helemaal niks met Nu-metal te maken.
in dat geval: veel plezier mensen
quote:hm ja, maar het is wat ingewikkelder. Minder recht toe recht aan. De laatste cd Antenna is sowieso veel poppier dan oudere cd's en die kun je wel vergelijken met de bands die je noemt. Maar de kans is er dat je de band saai vind.
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:51 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Amerikaanse alternative rock in de zin van Smashing Pumpkins, Nirvana?!
quote:Het is ingewikkelder, maar de kans bestaat dat ik het saai vind
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
hm ja, maar het is wat ingewikkelder. Minder recht toe recht aan. De laatste cd Antenna is sowieso veel poppier dan oudere cd's en die kun je wel vergelijken met de bands die je noemt. Maar de kans is er dat je de band saai vind.
quote:Nope, dat was bij Deftones.
Op vrijdag 31 oktober 2003 01:41 schreef Remmy het volgende:
Ik had juist overal gehoord dat A Percfect Circle het voorprogramma zou zijn.. maar das dus niet waar??Remmy
quote:Ik las op een Muse forum dat ze T-shirts hebben voor 25 euro, hoodies voor 50 en zweetbandjes voor 10 ofzo.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit met merchandise enzo? Wat ze allemaal verkopen en voor welke prijs?
quote:Truien met zo'n buidelzak voor en een muts
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoodies?
quote:de zanger van Tool en A Perfect Circle (Maynard J. Keenan) maakte daar tijdens het concert van A Perfect Circle daar een opmerking over. "Koop onze cd's en je krijgt daar mooie zweetbandjes bij!" Het is natuurlijk begonnen met die skatertrut en andere bands kunnen niet achterblijven.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:57 schreef thevomit het volgende:
tja dat krijg je he, met die merchandise. wat is dat toch trouwens met die zweetbandjes ineens? zijn die hip ofzo?
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:02 schreef thevomit het volgende:
of wellicht in de zin van bush?in dat geval: veel plezier mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |