abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12540477
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:44 schreef Bemiddelaar het volgende:
tsja dat had ook gekund, maar ja ik vond t ook zo zonde van mn reistijd, dan zou ik weer 2 uur terug moeten voor jan lul.
ach de wijn was lekker

En ik had de domme fout gemaakt dat ik had gezegd wat ik aan had en wat mn kleur tas was, en ik was de enige jongen daar dus daar zou ze niet in trappen

Gewoon keihard ontkennen .
pi_12540797
Ik heb dr ook van geleerd...

ik spreek alleen nog maar af als ik dronken ben, valt het altijd mee

[Dit bericht is gewijzigd door Bemiddelaar op 19-08-2003 02:01]

enjoy life!
pi_12541893
Blunders... tja... ik deed vaak juist helemaal niks en dan achteraf horen van: "ja ze vond jou toen toch best wel leuk"
pi_12543978
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 23:55 schreef Bemiddelaar het volgende:
tijdje geleden alweer.
ROFLOL

HOW FAMILLIAR

Lambo of Rekt
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:49:26 #205
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_12547733
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:38 schreef Henno het volgende:
Blunders... tja... ik deed vaak juist helemaal niks en dan achteraf horen van: "ja ze vond jou toen toch best wel leuk"
autsj, herkenbaar. laatst nog meegemaakt: dag erna zeggen wat vrienden dat ze mij leuk vond. crap
maar binnenkort ga k nog eens met haar op stap, who knows
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 15:23:12 #206
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_12551711
quote:
tijdje geleden alweer.
Had een meid leren kennen via lycos chat geloof ik. Klikte super en van het een kwam het ander, dus we begonnen met mailen en hielden enige tijd mailcontact . Klikte echt heeeeeel leuk . Later natuurlijk een keer gebeld, en over de telefoon was het ookal zo leuk en gezellig.
Dus we dachten , we gaan een keer afspreken. Foto's hadden we niet gemailt want dat zou t juist spannend houden en het kon gewoon niet tegenvallen want dr stem was echt heel leuk en daar kon gewoon geen onaantrekkelijk persoon achterzitten
Op een vrijdagavond hadden we afgesproken, ze studeerde helemaal in Groningen dus ik zat wel 2 uur in de trein. Op van de zenuwen natuurlijk,was ook enorm benieuwd hoe ze dr uit zou zien.
Ze zou me ophalen op het station in Groningen. Ik kwam aan en belde dr dat ik bij de bloemenboetique stond. Het zou niet lang duren en mijn date zou dr aan komen
En toen, toen zag ik daar wat aan komen. Het was dik en t deed me denken aan iemand met t down syndroom. En ik dacht nee niet jij , niet jij, niet jij....KUT dat was ze dus arhghghgg hellupppp .
Het was dus echt absoluut mn type niet, en das nog zachtjes uitgedrukt. Ze was dik, onaantrekkelijk en ze had een o'lilly shawltje aan, erger combinatie is dr dus niet voor mij
Vluchten kon ik ook niet en dat vond ik ook te laf. Dus toen ze zei van: " en, wat vind je van me?? "
Uhm, ja valt me heeeeeel erg mee Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om in dr gezicht te zeggen dat ze zwaar tegenviel. Dus ze wou eigenlijk de stad in, maar ik had weinig zin om met haar over straat te lopen dus ik stelde maar voor om naar haar kamer te gaan.
Daar had ze gelukkig paar flessen wijn staan en hebben we ons maar bezat en heb ik maar heel veel fantasie gebruikt om dr toch nog een gezellige nacht van te maken...
OMFG, dit klinkt zooooo herkenbaar. Ook de de ontmoetingsplaats en de stad..... al ben ik alleen met 'r naar de bioscoop geweest en heb daarna gezegd dat het ws. nooit iets zou gaan worden. Stuur me anders ff een mailtje, want het zou best wel eens om dezelfde meid kunnen gaan.....
drie keer rechts is ook links
pi_12552326
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:23 schreef MartijnGizmo het volgende:

[..]

OMFG, dit klinkt zooooo herkenbaar. Ook de de ontmoetingsplaats en de stad..... al ben ik alleen met 'r naar de bioscoop geweest en heb daarna gezegd dat het ws. nooit iets zou gaan worden. Stuur me anders ff een mailtje, want het zou best wel eens om dezelfde meid kunnen gaan.....

rofl, same here.
Lambo of Rekt
pi_12552390
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:23 schreef MartijnGizmo het volgende:

[..]

Werkte ze met gehandicapten?
enjoy life!
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:13:14 #209
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_12559160
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:44 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

Werkte ze met gehandicapten?

Ja, volges mij wel, SPH-achtig dacht ik.
pi_12559218
Hoe heette ze ...

t zal toch niet waar zijn he

enjoy life!
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:58:46 #211
497 Maja
Ja denk!?!
pi_12560319
Na een avondje uit had ik met een meid gezoend. Door een paar biertjes teveel wist ik de dag er na niet meer hoe ze eruit zag (meestal een slecht voorteken...) Op een bierviltje bleek ik haar e-mailadres opgeschreven te hebben. Ik had in die kroeg waar ik haar ontmoet had mijn jas laten liggen, dus ik bedacht om na wat mail contact de week erna weer af te spreken, ik moest ten slotte toch een stuk reizen om mijn jas te halen.

Dus ik stap daar die kroeg binnen en daar zitten enkele jongens en vijf meiden aan de bar. Enkele knappe dames ook. Ik wist echter dus niet meer hoe ze er uit zag. En je raadt het al: de minste knappe begint enthousiast naar me te zwaaien Op zich niet eens zo'n probleem, ware het niet dat bleek dat ze werkelijk niets te vertellen had.

Na een paar biertjes en een bioscoopje heb ik gezegd dat ik m'n laatste trein moest halen, want ik wilde zo snel mogelijk bij haar weg....

dinsdag 19 augustus 2003 @ 22:36:02 #212
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_12563188
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:15 schreef Bemiddelaar het volgende:
Hoe heette ze ...

t zal toch niet waar zijn he

Jeannette
pi_12564263
neej het was een ander
enjoy life!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:38:49 #214
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_12566515
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:10 schreef Bemiddelaar het volgende:
neej het was een ander
Pfew.....

Was trouwes wel vergelijkbaar:

Leren kennen via TMF Chat (off all places, het was vakantie en ik verveelde me), gezellig chatten, daarna MSN, sms-en/bellen. Ik wel een foto aan haar gestuurd, maar zij had er geen om terug te sturen. Naja, toch maar de gok genomen en met 'r afgesproken, voor hetzelfde geld was ze heel leuk geweest.

Samen naar de bios..... al bellende vonden we elkaar en wist ik al meteen dat het niks zou worden. Toch naar de film gegaan, waar zij steeds probeerde aan me te zitten/te zoenen. Niet op ingegaan, en eigenlijk wou ik naar de plee gaan en dan hard naar buiten rennen. Dat vond ik wel erg laf, dus na de film maar eerlijk gezegd hoe ik erover dacht. Zij snikken etc, zodat ik me moest beheersen haar niet te troosten (anders zou ik 'r alleen maar valse hoop geven). Zij dacht dat we nog steeds (zoals afgesproken) iets zouden gaan drinken na de film, maar ik vond het toch echt een veel beter idee om maar gewoon naar huis te gaan.....

En toen ik op me fiets zat meteen een goede vriend gebeld en smakelijk gelachen om het hele verhaal. Voortaan dus nooit meer iets afspreken zonder foto.

woensdag 20 augustus 2003 @ 00:40:13 #215
36899 Alaric
He who rules!
pi_12566542
quote:

[Knip]

Uhm, ja valt me heeeeeel erg mee Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om in dr gezicht te zeggen dat ze zwaar tegenviel.

[Knip]

Doet me denken aan het stukje van Hans Teeuwen... Eerlijkheid...

"...en ik zie dat kind en ik schrok me kapot... echt een hondslelijk kind... en op zulke momenten snap ik... moet je gewoon eerlijk zeggen wat je denkt.... dus ik sta daar bij die wieg... en die moeder zo van "tadaa" en ik kijk.... .GADVERDAMME..... die lijkt wel 80... een soort gesmolten ET... "

Ik kom ff niet meer bij... Sorry!

pi_12566662
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:40 schreef Alaric het volgende:

[..]

Doet me denken aan het stukje van Hans Teeuwen... Eerlijkheid...

"...en ik zie dat kind en ik schrok me kapot... echt een hondslelijk kind... en op zulke momenten snap ik... moet je gewoon eerlijk zeggen wat je denkt.... dus ik sta daar bij die wieg... en die moeder zo van "tadaa" en ik kijk.... .GADVERDAMME..... die lijkt wel 80... een soort gesmolten ET... "

Ik kom ff niet meer bij... Sorry!

hehe, tsja ik heb de vervelende eigenschap dat ik vrouwen niet kan kwetsen
enjoy life!
pi_12566698
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:38 schreef MartijnGizmo het volgende:

[..]

Pfew.....

Was trouwes wel vergelijkbaar:

Leren kennen via TMF Chat (off all places, het was vakantie en ik

Ach, je was tenminste wel eerlijk tegenover dr

Ik vind dat zo zielig dan voor een meisje om dr af te wijzen op dr uiterlijk dat ik dan maar t met tegenzin doe
Ben vreselijk sociaal

enjoy life!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 00:58:24 #218
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_12566795
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:36 schreef MartijnGizmo het volgende:

[..]

Heb je Dumb&Dumber niet gezien?????

Dit is het bewijs: Dumb&Dumber is uit het leven gegrepen!

Maar goed. Volgend weekend nog maar een keertje proberen...

Den aanhouder wint, zullen we maar zeggen

Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
  woensdag 20 augustus 2003 @ 02:35:43 #219
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_12568258
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:51 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

Ach, je was tenminste wel eerlijk tegenover dr

Ik vind dat zo zielig dan voor een meisje om dr af te wijzen op dr uiterlijk dat ik dan maar t met tegenzin doe
Ben vreselijk sociaal

En voor je eigen genot is et ook niet verkeerd..... Ik denk dat ik nu ook anders zou reageren. Hmm, ik kan er wel es de-blokkeren op MSN.
pi_12568442
nou ik ben wel wat kieskeuriger geworden sinds dat drama.
Ik heb na haar nog 2 internetdates gehad, maar daar had ik foto van, ik wou niet nog zoiets meemaken
Ik heb al 1,5 jaar niet meer gedate via internet. Zoek ze nou wel uit in de kroeg alhoewel dat ook geen garantie geeft voor vergissing...

Had laatst d8 ik best lekkere meid aan de haak geslagen in de disco, ok ik was redelijk ver heen... Daarna nog een keer afgesproken bij me thuis, en dat viel nuchter toch wel stukkie tegen qua gezicht:( Dr figuur was wel perfect, dat kon ik nog wel goed waarnemen
Dit keer werkte de alcohol dus tegenovergesteld

Natuurlijk wel weer lekkere nacht gehad

enjoy life!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:52:18 #221
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_12578767
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 03:04 schreef Bemiddelaar het volgende:
nou ik ben wel wat kieskeuriger geworden sinds dat drama.
Ik heb na haar nog 2 internetdates gehad, maar daar had ik foto van, ik wou niet nog zoiets meemaken
Ik heb al 1,5 jaar niet meer gedate via internet. Zoek ze nou wel uit in de kroeg alhoewel dat ook geen garantie geeft voor vergissing...

Had laatst d8 ik best lekkere meid aan de haak geslagen in de disco, ok ik was redelijk ver heen... Daarna nog een keer afgesproken bij me thuis, en dat viel nuchter toch wel stukkie tegen qua gezicht:( Dr figuur was wel perfect, dat kon ik nog wel goed waarnemen
Dit keer werkte de alcohol dus tegenovergesteld

Natuurlijk wel weer lekkere nacht gehad

Doe je beter dan mij dus.....

Deze is ook wel aardig, van een gast op een ander forum:

quote:
I've told this story before but I'll tell it again because it was pretty dumb.
March 1993, Ottawa, Ontario. I was in univeristy and I lived off campus - had my own apartment. I also had a 1992 Passat G60 syncro - that car's AWD is key to the story.

It was a Saturday and most of the eastern regions of Canada and the US was being hammered by what CNN was calling "the storm of the century". Flights were cancelled all over the place due to the snow. It had been snowing all day in Ottawa. The news reports were advising people to stay home and avoid driving if possible.

Now I had a date that night with a girl I had just started seeing. She suggested that maybe we should cancel our plans to go out for dinner. But I assured her my syncro with its AWD and snow tires would get us through the snow easily - that car was a tank in snow.

So I go over to the campus to pick her up as she lived in residence. The roads had a good 8 - 10 inches of snow and it was still snowing hard. No problem, the syncro made easy work of that.

So we go for dinner and then back to my place afterwards. After a while, she looks outside and says "it looks bad out there. You might not be able to take me home".

Now, not thinking straight for some reason, I say "no problem, with AWD I can get you home"

And so, I take her home!

Driving back to my place, still impressed with my car's abilities in the snow it suddenly dawns on me what I had just done.

Yes that's right. I was thinking about my car so much that I turned down a girl who was willing to spend the night at my place.

Well I kicked myself for that one for several days, but I am happy to say that I came to my senses and that girl and I completed the uh, transaction if you know what I mean, the next weekend.

pi_12580656
Valt me toch altijd op dat de meiden met de mooiste telefoonstem vrijwel allemaal behoorlijk dik zijn

Heb ik een keer gehad bij mijn vorige baas, ik zat bij systeembeheer en er belt een meisje met een ongelooflijk geile stem, ik kon het probleem makkelijk vanaf mijn plek oplossen maar goed ik er dus heen, wou wel eens zien of het echt wat was. Kom ik die kamer binnen echt heel veel mooie meiden (reisbureau he, krijg je dat) en 1 koe. 3 keer raden wie ik aan de lijn had.

pi_12580776
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:58 schreef erikh het volgende:
Kom ik die kamer binnen echt heel veel mooie meiden (reisbureau he, krijg je dat) en 1 koe. 3 keer raden wie ik aan de lijn had.
?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:06:05 #224
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_12582236
Sarcasme wordt niet begrepen op dit forum...
Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
  donderdag 21 augustus 2003 @ 14:40:56 #225
51149 Artman
Heaven is a halfpipe !
pi_12604445
MOooo0000hhh !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')