abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:14:28 #151
62385 jaimiefanatic
.. why not believe in me
pi_12275073
al een tijdje lees ik deze hilarische verhaaltjes en betrap me erop dat ik op mijn werk in luidkeels lachen uitbarst. maar zelf kon ik maar niet een blunder bedenken. ongetwijfeld dat die er wel zijn maar ik heb ze denk ik zo ver weg gestopt dat ik ze niet meer herinner.. 1tje herinner ik me nog wel en ik verzoek jullie je fantasie mee te laten werken want dit is alleen leuk als je het helemaal voor kan stellen.

ik was denk ik zo'n 19 jaar en woonde in Breda. op een avond ging ik naar de voormalige "massa" dat heette toen de premier.. nou alles harstikke gezellig en leuk, zag ik daar een griet met een super sexy koppie. Of het echt zo was of dat het was omdat ik nogal wat op had, geen idee, maar dat maakt dan ook even niet zoveel uit. Want op dat moment vindt je het zo. Nou van het een kwam het ander, beetje dansen, beetje lachen, beetje kletsen..

MAAR het was daar stervens druk! dus Het enige wat je van iedereen kon zien waren schouders, nek en gezicht.. Anyways.. ik dus met die griet heel de avond dansen en lachen. Zeg ik tegen haar, ga je mee naar mij tuis, ik woon bij het NAC stadion, hier dichtbij. Nou de avond was perfect dus zij zegt, ja leuk.. zo gezegd zo gedaan, wij samen naar mijn huis lopen, dat is een afstand van pak em beet 30 minuten rustig lopen. Het enige waar ik de hele tijd naar keek, met mijn dronken kop naar alle waarschijnlijkheid, was haar gezicht, haar ogen.

Harstikke mooie avond, heldere hemel je kent het wel, echt een avond om een heerlijk mooie slanke dame eens de hemel van dichtbij te laten zien. Staan we na een fijne wandeling voor mijn deur, maar ik had haar nog niet gezoend ofzo.. dus ik doe de sleutel in mijn deur en sta op het punt om mijn deur open te maken. Draai ik naar haar toe en wil haar kussen...

ik kom dichterbij haar staan

kijk haar diep in haar ogen, waarbij zij ze half sluit wat gewoon een heel duidelijk teken is van "welkom, graag, kom maar"

dus ik sla heel langzaam mijn armen om haar heen.. en.........

kost het me gewoon heel mijn armlengte plus de lengte van mijn vingers
om haar vast te kunnen houden! Die griet had een lichaam van een KOE, een Walvis was er niets bij!!!!

had ik dus helemaal niet gezien omdat ze helemaal in het zwart gekleed was, dat ze zo fucking fucking dik was als een neushoor.. OH MY FUCKING GOD..

wat kon ik doen??? haar op laten rotten? dillema!!! ik was nog jong dus
heb ik haar maar mee naar boven genomen, sex mee gehad en daarna een taxi voor der gebeld en de hele dag erna lopen

"liever een dwaas, dan een pessimist die altijd gelijk heeft"
pi_12278069
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:14 schreef jaimiefanatic het volgende:
koe-verhaal
dit is de eerste keer dat je dit in je hele leven verteld ... toch ?
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_12278275
meisje op msn. Hele tijd praten want ze ging volgende ochtend om 8 uur weg naar spanje. IK zou haar nog bellen. Heel lang gebeld van 12 tot half 4 ofzo .. Toen wou ze even slapen ... zegt ze als je me om 5 uur wakker belt kom ik nog naar je toe. Ikke okay val ik om half 5 in slaap ... Maar wekker op telefoon gezet ! ... telefoon uit

werd ik 10 na 8 wakker .. was ze weg

Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_12278359
quote:

[....knip...]

Whahahahahaha ! ROFLMAO!

hoewel ik eerlijk moet toegeven dat je je wel als een heer hebt gedragen
er zijn weinig jongens die zo galant zouden zijn

Hulde daarvoor

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
  donderdag 7 augustus 2003 @ 17:19:07 #155
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12283979
quote:
-Knip knip knip knip-

heb ik haar maar mee naar boven genomen, sex mee gehad en daarna een taxi voor der gebeld en de hele dag erna lopen

ik leef erg met je mee
  donderdag 7 augustus 2003 @ 18:21:47 #156
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_12284987
quote:
Heel verhaal
Netjes hoor, je hebt dat meisje zich sexy en gewild laten voelen. Bravo!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 19:09:46 #157
57971 Wrinex
pi_12285808
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 18:21 schreef ray_nl het volgende:

[..]

Netjes hoor, je hebt dat meisje zich sexy en gewild laten voelen. Bravo!

Ik zou echt balen als ik achteraf zòù horen dat ik eigenlijk veels te lelijk was maar dat ze het toch had gedaan omdat ze eigenlijk niet meer terug kon/medelijden met me had.
pi_12285823
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:09 schreef Wrinex het volgende:

[..]

Ik zou echt balen als ik achteraf zòù horen dat ik eigenlijk veels te lelijk was maar dat ze het toch had gedaan omdat ze eigenlijk niet meer terug kon/medelijden met me had.

Ach ja, je bent er inmiddels vast wel aan gewend..
  donderdag 7 augustus 2003 @ 19:18:52 #159
57971 Wrinex
pi_12285919
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:11 schreef HeelFFnog het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel
  Moderator donderdag 7 augustus 2003 @ 20:57:19 #160
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_12287531
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:11 schreef HeelFFnog het volgende:

[..]

Breitling - Instruments for Professionals
pi_12287642
quote:
al een tijdje lees ik deze hilarische verhaaltjes en betrap me erop dat ik op mijn werk in luidkeels lachen uitbarst. maar zelf kon ik maar niet een blunder bedenken. ongetwijfeld dat die er wel zijn maar ik heb ze denk ik zo ver weg gestopt dat ik ze niet meer herinner.. 1tje herinner ik me nog wel en ik verzoek jullie je fantasie mee te laten werken want dit is alleen leuk als je het helemaal voor kan stellen.

ik was denk ik zo'n 19 jaar en woonde in Breda. op een avond ging ik naar de voormalige "massa" dat heette toen de premier.. nou alles harstikke gezellig en leuk, zag ik daar een griet met een super sexy koppie. Of het echt zo was of dat het was omdat ik nogal wat op had, geen idee, maar dat maakt dan ook even niet zoveel uit. Want op dat moment vindt je het zo. Nou van het een kwam het ander, beetje dansen, beetje lachen, beetje kletsen..

MAAR het was daar stervens druk! dus Het enige wat je van iedereen kon zien waren schouders, nek en gezicht.. Anyways.. ik dus met die griet heel de avond dansen en lachen. Zeg ik tegen haar, ga je mee naar mij tuis, ik woon bij het NAC stadion, hier dichtbij. Nou de avond was perfect dus zij zegt, ja leuk.. zo gezegd zo gedaan, wij samen naar mijn huis lopen, dat is een afstand van pak em beet 30 minuten rustig lopen. Het enige waar ik de hele tijd naar keek, met mijn dronken kop naar alle waarschijnlijkheid, was haar gezicht, haar ogen.

Harstikke mooie avond, heldere hemel je kent het wel, echt een avond om een heerlijk mooie slanke dame eens de hemel van dichtbij te laten zien. Staan we na een fijne wandeling voor mijn deur, maar ik had haar nog niet gezoend ofzo.. dus ik doe de sleutel in mijn deur en sta op het punt om mijn deur open te maken. Draai ik naar haar toe en wil haar kussen...

ik kom dichterbij haar staan

kijk haar diep in haar ogen, waarbij zij ze half sluit wat gewoon een heel duidelijk teken is van "welkom, graag, kom maar"

dus ik sla heel langzaam mijn armen om haar heen.. en.........

kost het me gewoon heel mijn armlengte plus de lengte van mijn vingers
om haar vast te kunnen houden! Die griet had een lichaam van een KOE, een Walvis was er niets bij!!!!

had ik dus helemaal niet gezien omdat ze helemaal in het zwart gekleed was, dat ze zo fucking fucking dik was als een neushoor.. OH MY FUCKING GOD..

Whahahaha! Goed man! Denk je een lekkere chica mee te nemen uit de dancing, denk je een lekkere chica te gaan palen is het een dikke koe.

Je bent de lulligste niet, dus je paalt haar even en dan wegwezen!

Deze man verdient een lintje!

vrijdag 8 augustus 2003 @ 09:44:18 #162
62385 jaimiefanatic
.. why not believe in me
pi_12296768
helemaal te gek dat jullie mijn actie zo optvatten! het was inderdaad zoals jullie omschrijven dat ik het gedaan heb.. heb haar gelukkig nooit meer gesproken en dus ook niet mijzelf kunnen veraden met een blik hahahah
"liever een dwaas, dan een pessimist die altijd gelijk heeft"
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:06:12 #163
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12298173
vanaf vandaag een R&P topic leuk he
pi_12298217
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:06 schreef Frenkie het volgende:
Eindelijk, daar pleitte ik al maanden voor

PUIK werk, frenkie

Lambo of Rekt
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:09:14 #165
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12298240
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:07 schreef EggsTC het volgende:
PUIK werk, frenkie
Kijk ff wie deel 1 startte
En nu weer on topic..
ennuh ik blunder nooit meer
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:10:17 #166
36022 Heathen
Its No Game
pi_12298258
Explain please beany over die ene opmerking.
Ze is trouwens 22.
Ik heb zelf ook wel een vier jaar jongere relatie ooit gehad, maar ik bedoelde qua achting gezakt niet qua leeftijd maar qua persoon waarmee ze dan ging.
Tuurlijk vind ik zelf dat ze moet weten met wie ze om gaat, maar een mening daarover hebben mag ook.

Beetje kort door de bocht van jouw kant.

Now my death is more than just a sad song.
pi_12298320
Er zit een blunder van mij aan te komen, die lees je binnekort wel
Lambo of Rekt
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:50:36 #168
57971 Wrinex
pi_12302967
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:06 schreef Frenkie het volgende:
Hmmz kliep al te zoeken naar dit onderwerp is natuurlijk wel logisch dat dit hier thuishoort
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 15:55:49 #169
30561 Ma-sage
Je weet niet wat je voelt!
pi_12304366
Ik vond een bepaalde jongen errug leuk, en nadat ik een tijdje naar hem had zitten kijken en fantaseren raakte ik met hem aan de praat.

Toen hij weg moest zei ik " leuk je te hebben leren kennen en ik hoop je snel weer te ...... pijpen " in plaats van weer te "zien" OMG !! Ik wou ter plekke door de grond zakken en hoopte hem nooit weer te zien.

vrijdag 8 augustus 2003 @ 15:59:27 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12304460
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:55 schreef Ma-sage het volgende:

Toen hij weg moest zei ik " leuk je te hebben leren kennen en ik hoop je snel weer te ...... pijpen " in plaats van weer te "zien"

Hoe reageerde hij?
En -belangrijker- heb je 'm daarna nog gepij euh.. zien???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12304706
quote:
Ik vond een bepaalde jongen errug leuk, en nadat ik een tijdje naar hem had zitten kijken en fantaseren raakte ik met hem aan de praat.

Toen hij weg moest zei ik " leuk je te hebben leren kennen en ik hoop je snel weer te ...... pijpen " in plaats van weer te "zien" OMG !! Ik wou ter plekke door de grond zakken en hoopte hem nooit weer te zien.

Wauw, en dat zouden er meer moeten doen!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 00:34:22 #172
57971 Wrinex
pi_12315138
quote:

Improve the world
Zegt het verder
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 03:21:47 #173
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_12316886
Een blunder die ik me goed kan herinneren is deze:
Ik kwam eens in een drogisterij iets kopen en het giegelende meisje achter te toonbank gaf me het product in een valentijnstasje vol met hartjes (en dat midden in de zomer). Ik liet me er zelf niet geheimzinnig over uit, begon een goed gesprek en gaf mijn kaartje met telefoonnr. Na wat vakere ontmoetingen en veel telefoontjes, hadden we meteen een waanzinnige date... alleen, vond ik nogal dat ze me bekend voorkwam.
En pas veel later, na die hete nacht, zag ik wie dit was. Een nichtje van een *gozert* die ik echt niet kon uitstaan. Ik herkende wat van haar gezicht, maar doordat zij haar haren platina had geblondeerd en lang had laten groeien, kon ik niet meer thuis brengen wie dit was, ik kende haar nog wel uit haar kleutertijd...
Wat een blunder, ik heb hier nog steeds spijt van.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 03:32:52 #174
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_12316962
Ik heb ooit eens een hele gezellige date gehad met een schat van een meid, totdat ik er op het eind achterkwam...

Tsja... je kunt het ook niet altijd erg duidelijk zien aan een roze zwaailicht op hun hoofd ofzo....

Confidence through competence
  zondag 10 augustus 2003 @ 01:08:47 #175
57971 Wrinex
pi_12330525
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:21 schreef Brett-Anderson het volgende:
Een blunder die ik me goed kan herinneren is deze:
Ik kwam eens in een drogisterij iets kopen en het giegelende meisje achter te toonbank gaf me het product in een valentijnstasje vol met hartjes (en dat midden in de zomer). Ik liet me er zelf niet geheimzinnig over uit, begon een goed gesprek en gaf mijn kaartje met telefoonnr. Na wat vakere ontmoetingen en veel telefoontjes, hadden we meteen een waanzinnige date... alleen, vond ik nogal dat ze me bekend voorkwam.
En pas veel later, na die hete nacht, zag ik wie dit was. Een nichtje van een *gozert* die ik echt niet kon uitstaan. Ik herkende wat van haar gezicht, maar doordat zij haar haren platina had geblondeerd en lang had laten groeien, kon ik niet meer thuis brengen wie dit was, ik kende haar nog wel uit haar kleutertijd...
Wat een blunder, ik heb hier nog steeds spijt van.
Uhmz lekker boeiend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')