abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11770341
heb nu echt heel veel versierblunders gelezen Erg leuk hehehe, zelf nog niet echt zoveel bijzonders meegemaakt. Misschien vanavond, ga zo naar iemand toe
pi_11770776
Tis misschien niet echt een versierblunder maar wel een leuke, kan nog gauw voor ik wegga . Zat laatst in een kroeg, met paar mensen. Zat een meisje bij, iemand uit het groepje deed aardig zijn best om haar te versieren. Werd er aardig ziek van *temeer omdat zij een vriend heeft* dus was maar even met haar gaan praten. Na een poosje was haar interesse voor hem weg en lag die alleen nog maar bij mij... ze maakte een opmerking in de trend van goh ik wil wel eens met je praten als je nuchter bent *bier is nou eenmaal lekker *, waarop mijn reactie was nee dat wil je niet Later die avond nog wel even leuk gedanst geloof ik, weet het ook niet meer precies. niks mee gedaan, hoort ook niet zo . Later wou ze helaas ook niet echt contact meer
  dinsdag 15 juli 2003 @ 13:45:53 #78
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11785116
Ik gisteren uitgeweest in Cadzand, in zoon discotje daar, waar allemaal vakantiegangers komen...
staat er een groepje meisjes met een mooi blond meisje erbij... tikt opeens die vriendin van haar op mijn rug, en ik draai me om... vraagt ze: vind je haar leuk???
ik zeg: jawor, en ik draai me terug om
Ik dacht in mijn eigen tis nog te vroeg voor een meisje nou
we waren er net een half uurtje of zo, of uurtje

En later op de avond zag ik ur met een andere gast zoenen, en verder hebik niemand meer gehad (paar keer afgewezen )

Dus ik d8 bij mijn eigen, shit had ik nou maar praatje met ur gemaakt, en meer natuurlijk

Maar kga morge weer denk ik, dus we shall see

80 maakt je buurt weer prachtig
  dinsdag 15 juli 2003 @ 13:56:45 #79
47631 iefow
I love lamp
pi_11785374
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:45 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik gisteren uitgeweest in Cadzand, in zoon discotje daar, waar allemaal vakantiegangers komen...
staat er een groepje meisjes met een mooi blond meisje erbij... tikt opeens die vriendin van haar op mijn rug, en ik draai me om... vraagt ze: vind je haar leuk???
ik zeg: jawor, en ik draai me terug om
Ik dacht in mijn eigen tis nog te vroeg voor een meisje nou
we waren er net een half uurtje of zo, of uurtje

En later op de avond zag ik ur met een andere gast zoenen, en verder hebik niemand meer gehad (paar keer afgewezen )

Dus ik d8 bij mijn eigen, shit had ik nou maar praatje met ur gemaakt, en meer natuurlijk

Maar kga morge weer denk ik, dus we shall see

het is noooooooooiiiiit te vroeg
*o/*
  dinsdag 15 juli 2003 @ 14:10:20 #80
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_11785715
Discotheek in Cadzand: Toch niet de Joy? (alias de foutste discotheek van Zeeland)

Versierblunder:

Ik zit wat met een meisje te kletsen, vrienden zitten verderop. Zij gebaren iets, en meisje vraagt ondertussen mijn mening over iets. Ik zoiets van mwah maakt mij niet uit. Is ze opeens beledigd en begint ter plekke te bekvechten met me, en ik weet niet waarover het gaat....

Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
  dinsdag 15 juli 2003 @ 14:39:20 #81
28169 Johnson_Lopez
pi_11786471
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:56 schreef iefow het volgende:

[..]

het is noooooooooiiiiit te vroeg

Daar heb je op zich wel gelijk in ik zei tegen die maat van me die erbij was, jij mag haar hebben, versier ur maar maar dat durfde hij niet echt....
  dinsdag 15 juli 2003 @ 14:41:32 #82
28169 Johnson_Lopez
pi_11786521
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:10 schreef MarcellicA het volgende:
Discotheek in Cadzand: Toch niet de Joy? (alias de foutste discotheek van Zeeland)
Whahaha ja in de Joy ja , hoe ken je da ?
Woon je er in de buurt, of een keer op vakantie geweest...
Dit is trouwes nog maar 2de keer dak er ben geweest
Ennuh ja tis wel leuk in de vakantie vin ik, als die vakantievierende vrouwtjes... en ook veel bekenden dus ja

Je moet wat he, als je door de weeks uit wil gaan

En ik ga daar in de buurt over paar weke op vakantie, dus da wor nog wel vaker naar de joy, kzal wel zien... wor vast wel vet

pi_11801206
ik heb ook zo'n blunder die ik steeds maar weer herhaal

iedere keer als er in de kroeg een meisje naar me toekomt om me om een sigaret te vragen, denk ik altijd eerst bij mezelf "jezus, haal dan zelf gewoon ff sigaretten de automaat staat zowat voor je neus"...daarna denk ik "ach, ik ben ook de kwaadste niet" en geef ik 'r een sigaret...dan zeg ik "moet je er ook nog een vuurtje bij?", geef ik 'r een vuurtje, loop ik door en denk ik

doe ik echt altijd

woensdag 16 juli 2003 @ 03:11:07 #84
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_11801222
* Gooit even de arrogantiebak in de hoogste versnelling.

Tsja, sorry, maar het is me echt nog nooit, te nimmer overkomen dat een meisje dat ik wou mij ook niet wou.

Sorry hoor. .

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 16 juli 2003 @ 10:34:54 #85
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_11803485
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 03:11 schreef JAM het volgende:

Tsja, sorry, maar het is me echt nog nooit, te nimmer overkomen dat een meisje dat ik wou mij ook niet wou.

Sorry hoor. .

Dat lijkt me erg stug
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=37950
pi_11804297
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 10:34 schreef ray_nl het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg stug

ze (rennen / lopen / kruipen/ hinkelen) weg voor ze hem af kunnen wijzen
als je dit kan lezen zit zit je te dicht bij
pi_11805678
JAM --> uitgeluld!!!
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:12:23 #88
28169 Johnson_Lopez
pi_11805741
quote:

[..]

Dat lijkt me erg stug

Als het echt zo is zou ik al 100 keer verkracht zijn door lekkere vrouwtjes.....

Dus het kan niet, want ik ben nog maar 98 keer verkracht

Hij LIEGT !!!! ik weet het zeker !!!

pi_11805980
quote:

[..]

Dat lijkt me erg stug

Hij's hard maar o so true

Mijn ergste, ging de kroeg in met stel vrienden. Een van die vrienden had wel een leuk meisje voor me gezien, maargoed ik ging gewoon met een stel andere meiden zitte lullen. Dus m'n vrienden heel druk seinen ... en ik zo WTF laat me ff lekker. Toen ik uitgeluld was en naar m'n vrienden toe liep lag ze al in de armen van een ander

Het zijn altijd de Kipjes die achter de Miepjes aanlopen en niet andersom :P
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:34:37 #90
28169 Johnson_Lopez
pi_11806354
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 12:20 schreef Elberts.net het volgende:

[..]

Hij's hard maar o so true

Mijn ergste, ging de kroeg in met stel vrienden. Een van die vrienden had wel een leuk meisje voor me gezien, maargoed ik ging gewoon met een stel andere meiden zitte lullen. Dus m'n vrienden heel druk seinen ... en ik zo WTF laat me ff lekker. Toen ik uitgeluld was en naar m'n vrienden toe liep lag ze al in de armen van een ander

Dan had je 1 van die andere meiden moeten pakken he,
dan had je niet zoveel van dat ene meisje aangetrokken wat je trouwens toch al niet deed toen je met die vrouwtjes "bezig was"
  donderdag 17 juli 2003 @ 18:06:36 #91
28169 Johnson_Lopez
pi_11839469
Ik gisteravond, was weer in de Joy en ik zag een leuk meisje staan bij een meisje die ik ken...
Dus toen kwam dat meisje dat ik kende naar mij, en ik vroeg zo : wie is dat meisje ??? ik kende haar wel van zijn bij het uitgaan ergens anders, en op school weleens een paar keer gezien,want ze komt komend schooljaar bij ons op school...

Dus ja ze heette zo en zo... en ze ging is een beetje ondervrage

Tijdje later was ze terug bij mij, en zei ze dat ze wel een keer langs me zou lopen, en dat ik er gewoon maar tegen moest beginne praten

Dus tijdje later was ze wel paar keer zo half langs gelopen, maar ze keek me niet aan dus ik zo stom om niet gewoon tegen haar beginne te praten, of zo... of gewoon ff ernaar toe te gaan he

Want toen da meisje die ik ken had verteld dat ik haar wel een leuk meisje vond, toen werd ze verlegen zei ze, en ze zou zeker eens langslopen dusja

Maar is dus nix meer gebeurd want ik durfde er ook geeneen keer naar toe te gaan voor een onschuldig praatje, dus keb ut weeral verpest.... en nou ben ik weer kwaad op mijn eigen

vrijdag 18 juli 2003 @ 11:24:24 #92
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_11854957
Nja het versieren ging opzich wel goed maar toch.

Gister op een feesje stond ik met een meisje te kletsen die ik al een tijd ken, maar had er lang niet meer gezien. Efin wij praten enzo dus opgeven moment kwam het erop neer dat ik bij haar bleef pitten.
Wij naar dat huis en na een party lekkere sex moet ik opgeven moment naar de WC (zij sliep al). Dus ik zit in die badkamer ff een bruine beer te bouwen in het donker wou het licht niet aan doen. Gaat ineens die deur open en het licht aan, en ja hoor daar staat dr vader naakt voor me die moest pissen. Rare plek om jezelf aan dr pa voor te stellen, schaamde me dood al is het alleen al om de lucht die ik toen produceerde.

ik ben de jager met de pet.
pi_11856178
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:24 schreef Houzer het volgende:

Gister op een feesje stond ik met een meisje te kletsen die ik al een tijd ken, maar had er lang niet meer gezien. Efin wij praten enzo dus opgeven moment kwam het erop neer dat ik bij haar bleef pitten.
Wij naar dat huis en na een party lekkere sex moet ik opgeven moment naar de WC (zij sliep al). Dus ik zit in die badkamer ff een bruine beer te bouwen in het donker wou het licht niet aan doen. Gaat ineens die deur open en het licht aan, en ja hoor daar staat dr vader naakt voor me die moest pissen. Rare plek om jezelf aan dr pa voor te stellen, schaamde me dood al is het alleen al om de lucht die ik toen produceerde.

HAHAHAH Meesterlijk
Life's a bitch
pi_11856335
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 03:11 schreef JAM het volgende:

Sorry hoor. .

ah, je bent homo
pi_11866271
quote:

Wat zei die kerel dan

Lambo of Rekt
  zaterdag 19 juli 2003 @ 00:39:03 #96
13148 Shogo
Psycho...
pi_11871652
quote:

WHAHAHA meesterlijk!
pi_11871769
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat zei die kerel dan

Heu, Ga's weg ik mot pissen ( of hij zag hem niet en begon gewoon blindelings te pissen)
pi_11901561
Tja, het is geen versierblunder, maar ik schaamde me wel vrij ernstig.

Afgelopen oudejaarsnacht was er een groot feest georganiseerd en in een stomme bui (ik wilde het nieuwe jaar slecht beginnen ofzo..) bleef ik bij een jongen slapen. Daar gebeurde het een en ander en toen ik ´s ochtends ongezien het huis uit wilde sneaken kwam ik z´n moeder tegen onderaan de trap.
Aangezien ik vrij netjes ben opgevoed, heb ik me toch maar even voorgesteld. Zijn moeder vroeg met ietwat afkeurende blik naar wat ik dan deed in het dagelijks leven en of ik ook in hetzelfde dorp woonde. Na een halfuur priemende vragen kon ik me toch uit de voeten maken en heb ik me thuis eens flink de haren uit m´n hoofd getrokken.

Afgelopen zaterdagmiddag zit ik nietsvermoedend achter de kassa, als een mevrouw haar boodschappen bij me komt afrekenen. Op een gegeven moment kijkt ze me doordringend aan, en zegt ze: ´Ben je niet eens bij ons thuis geweest?´ Ik kijk eens niet begrijpend. ´Ik ben de moeder van Tim.´
Ieehh!! Ik word ontzettend rood ineens en kan geen woord meer uitbrengen. Het is net of zij zich plots bedenkt waarom ik daar was, want ze kijkt me nog eens koel aan en loopt de winkel uit zonder een woord te zeggen. Dan word je toch wel even met je neus op feiten gedrukt die je liever wilt vergeten..

Pff
pi_11903732
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:20 schreef Douchekop het volgende:
edit: quote weg op verzoek gebruiker.
hehe weet niet hoe je dat bedoelt maar als zin om het gesprek op gang te krijgen lijkt me niet zo geslaagd, met een beetje pech vatten ze 't te serieus op

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:17]

pi_11903741
Ik ben bezopen nu, maar niet zo erg dat ik hem versier blunders hier ga neer zetten, want die zijn echt niet leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')