Het was het carnavalsfeest van de school. Ik was 15, jong en onschuldig. Ik had me voorgenomen om nou eindelijk het meisje waar ik al lang verliefd op was te gaan versieren. Helaas stond ze al binnen de kortste tijd met een andere jongen te zoenen.
Gebroken als ik was, besloot ik om mijn plezier uit een glaasje te halen. Niks mis mee. Na enige biertjes stond ik een beetje te dansen. Opeens vroeg er een meisje aan me: "He, hoe heet jij?" Ik zei dus mijn naam en vroeg hoe zij heette. Natuurlijk verstond ik na 5 keer nog niet, en toen deed ik maar net alsof ik het verstaan had. Daarna stonden we een beetje te dansen. Ik wist niks te zeggen
, en dacht, "ah, what the hell, ik pak haar gewoon op de bek, ze vroeg om mijn naam, dus ze heeft interesse." En met succes
.
De rest van de avond hebben we staan zoenen en friemelen. We spraken af om twee dagen later weer bij elkaar te komen in hetzelfde café (let op, dit was nog in het pre-mobieltijdperk, dus we konden tussentijds niet bellen, ik was natuurlijk ook vergeten om haar telefoonnummer te vragen). Zo gezegd zo gedaan, twee dagen later was ik er weer, en zij kwam ook aan.
Weer een beetje dansen en zo, en op een gegeven moment komt een vriendinnetje van haar naar me toe. Zij vraagt: "en, hoe zit het met jullie twee, wordt dat nog wat?" Omdat ze een beetje een dikke kont had (toen was ik nog kieskeurig
), en omdat ik er vanuit ging dat eerlijkheid het langst duurde, zei ik in al mijn onschuld: "Mwa, ik weet het niet, misschien". Ik wilde wel eens een vriendinnetje, maar wist het nog niet zeker. Nu weet ik dat je het beste kunt liegen
. Zij ging het natuurlijk meteen aan haar vriendin doorvertellen, die daarna verhaal bij mij kwam halen. Toen heeft ze gezegd dat ze het zeker wilde weten, anders werd het niks. Onzeker als ik was, heb ik me er jammer genoeg niet meer uit kunnen lullen
.
.
Maar ja, ik heb er wel van geleerd, wees nooit al te eerlijk tegen vrouwen
,
quote:Wijze les
Op vrijdag 4 juli 2003 00:44 schreef Lexie het volgende:
Ook een kleintje van mij dan maar.Het was het carnavalsfeest van de school. Ik was 15, jong en onschuldig. Ik had me voorgenomen om nou eindelijk het meisje waar ik al lang verliefd op was te gaan versieren. Helaas stond ze al binnen de kortste tijd met een andere jongen te zoenen.
Gebroken als ik was, besloot ik om mijn plezier uit een glaasje te halen. Niks mis mee. Na enige biertjes stond ik een beetje te dansen. Opeens vroeg er een meisje aan me: "He, hoe heet jij?" Ik zei dus mijn naam en vroeg hoe zij heette. Natuurlijk verstond ik na 5 keer nog niet, en toen deed ik maar net alsof ik het verstaan had. Daarna stonden we een beetje te dansen. Ik wist niks te zeggen, en dacht, "ah, what the hell, ik pak haar gewoon op de bek, ze vroeg om mijn naam, dus ze heeft interesse." En met succes
.
De rest van de avond hebben we staan zoenen en friemelen. We spraken af om twee dagen later weer bij elkaar te komen in hetzelfde café (let op, dit was nog in het pre-mobieltijdperk, dus we konden tussentijds niet bellen, ik was natuurlijk ook vergeten om haar telefoonnummer te vragen). Zo gezegd zo gedaan, twee dagen later was ik er weer, en zij kwam ook aan.
Weer een beetje dansen en zo, en op een gegeven moment komt een vriendinnetje van haar naar me toe. Zij vraagt: "en, hoe zit het met jullie twee, wordt dat nog wat?" Omdat ze een beetje een dikke kont had (toen was ik nog kieskeurig), en omdat ik er vanuit ging dat eerlijkheid het langst duurde, zei ik in al mijn onschuld: "Mwa, ik weet het niet, misschien". Ik wilde wel eens een vriendinnetje, maar wist het nog niet zeker. Nu weet ik dat je het beste kunt liegen
. Zij ging het natuurlijk meteen aan haar vriendin doorvertellen, die daarna verhaal bij mij kwam halen. Toen heeft ze gezegd dat ze het zeker wilde weten, anders werd het niks. Onzeker als ik was, heb ik me er jammer genoeg niet meer uit kunnen lullen
.
.
Maar ja, ik heb er wel van geleerd, wees nooit al te eerlijk tegen vrouwen,
quote:WAAROM willen vrouwen gelijk meer, en verwachten ze dat ook als je een paar keer wat afspreekt?
Op vrijdag 4 juli 2003 08:57 schreef HomerJ het volgende:[..]
Wijze les
quote:Uhmmm volgens mij is het eerder andersom, dat jonges dat sneller denken... van die wilt me wel, terwijl meisjes dan zegge dat het maar voor vrienden zijn is.... of heb ik het fout ?
Op vrijdag 4 juli 2003 11:20 schreef jwstoop het volgende:[..]
WAAROM willen vrouwen gelijk meer, en verwachten ze dat ook als je een paar keer wat afspreekt?
ik had er laatst wel weer een die er WEL net zoals ik over dacht, maarja dat was geen blunder dus niet interessant
quote:hehe idd daar hebje gelijk in, laat die blunders maar kome... want laatste tijd gaat het een beetje stroef... dussuh ja kom maar op
Op vrijdag 4 juli 2003 13:44 schreef Wrinex het volgende:
Nee denk ut niet. Maar we gaan offtop. het gaat hier gewoon om de versierblunders, dit is geen topic om door te dringen tot de vrouwelijke psyche
quote:We moeten het tegenwoordig alleen hebben van de blunders die de afgelopen dagen zijn gebeurd, de meeste blunders van tijden geleden zijn al verteld
Op vrijdag 4 juli 2003 14:00 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
hehe idd daar hebje gelijk in, laat die blunders maar kome... want laatste tijd gaat het een beetje stroef... dussuh ja kom maar op
quote:Nou als ik dat meisje was geweest had je het écht wel gemaakt hoor
Op woensdag 2 juli 2003 17:28 schreef vosss het volgende:
*verhaal*
Mwoeah ik versier niet zovaak en toevallig heeft mijn laatste versieract goed uitgepakt
Dus ik blijf lekker lezen ![]()
[edit]grammatica, zucht[/edit]
tja jong zijn is niet makkelijk
quote:Hit yourself!!!!! Harder!!!!!
Op woensdag 2 juli 2003 17:28 schreef vosss het volgende:[...]
Stond ik dus op een gegeven moment op het balkon, kwam die meid erbij staan, beetje blabladieblabla enzo.
Zeg ik tegen haar: Weetje hoe relaxed dit is, zo'n balkonnetje (ik woon er pas net).Vooral om zo (ik sla mn armen om haar heen) te staan samen met je vriendin en naar de sterren te kijken
zeg ik meteen erachter aan: maarja, jij bent EN mijn vriendin niet, EN het is goddomme helemaal bewolkt!
Weg moment
quote:Zó doe je dat
ow ik had laatst ook een mooieZaterdag in de kroeg geweest, meid leren kennen die ik al vaker gezien had maar nog nooit gesproken, leek me echt een bitch, maargoed, dat terzijde.
Zondagavond nog ff in de kroeg geweest en gevraagd of ze nog ff zin had om mee naa huis te gaan om wat te drinken nog.
Een vriend van mij en nog een meid (die bij die andere hoorde zegmaar) gingen ook nog ff mee.Stond ik dus op een gegeven moment op het balkon, kwam die meid erbij staan, beetje blabladieblabla enzo.
Zeg ik tegen haar: Weetje hoe relaxed dit is, zo'n balkonnetje (ik woon er pas net).Vooral om zo (ik sla mn armen om haar heen) te staan samen met je vriendin en naar de sterren te kijken
zeg ik meteen erachter aan: maarja, jij bent EN mijn vriendin niet, EN het is goddomme helemaal bewolkt!
Weg moment
Ik heb er ook wel eentje. Ik vond een meisje erg leuk, maar ik had niets laten merken. Om toch een poging te wagen besloot ik een brief te schrijven en, romantische ziel die ik ben
, deed ik er de single van Hero - Toen ik je zag bij (ik was indertijd NIET toerekeingsvatbaar idd
)
Toen ik haar weer zag zei ze niks over die brief. Pas nadat ik haar er subtiel naar vroeg, bleek a) dat haar ouders die brief hadden gelezen
en b) dat ze niks wou.
Ik heb me tijdenlang ongemakkelijk gevoeld als ik één van haar ouders tegenkwam
quote:KUT voor je
Op vrijdag 4 juli 2003 23:26 schreef Inbox4me het volgende:[..]
Zó doe je dat
![]()
Ik heb er ook wel eentje. Ik vond een meisje erg leuk, maar ik had niets laten merken. Om toch een poging te wagen besloot ik een brief te schrijven en, romantische ziel die ik ben
, deed ik er de single van Hero - Toen ik je zag bij (ik was indertijd NIET toerekeingsvatbaar idd
)
Toen ik haar weer zag zei ze niks over die brief. Pas nadat ik haar er subtiel naar vroeg, bleek a) dat haar ouders die brief hadden gelezen
en b) dat ze niks wou.
Ik heb me tijdenlang ongemakkelijk gevoeld als ik één van haar ouders tegenkwam
quote:hmm ja ok bij jou misschien maar ja... ik doe iig nie aan vaste relatie, nix voor mij
Op zaterdag 5 juli 2003 21:08 schreef Douchekop het volgende:
edit: quote weg op verzoek gebruiker.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:15]
quote:Whehehehehehhe
Op zaterdag 5 juli 2003 21:08 schreef Douchekop het volgende:
edit: quote weg op verzoek gebruiker.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:15]
quote:stukje zelf herkenning hier zeg ongelofelijk! Wel gaaf
zeer geestig verhaal...Weg moment
Ik heb gister niet echt geblunderd, keb alleen kans gehad om meisje te versieren, maar die kans niet echt genomen dusja... maar das geen blunder
quote:Das nie best he, je MOET uitgaan... en da feestje, als straf ga je daar maar iemand versieren
Op zondag 6 juli 2003 13:54 schreef Wrinex het volgende:
Heb het hele weekend tot nu toe thuisgezetenVanavond hek een feestje bij mij thuis maar denk niet dat ik een poging ga wagen om iemand te versieren.
quote:Rolling On Floor Laughing My Ass Off...
Op zondag 6 juli 2003 16:37 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
en dat staat voor...
quote:Nee, ik kan niet over nieuwe blunder berichten. Ik had een meisje (toekomstige vriendin?) beloofd niks met andere meisjes te doen zolang zij op vakantie is. Dus heb ik alleen staan dansen met 2 meiskes en de ene me telefoonnummer gegeven. Zal er wel nooit meer wat van horen, dus da's mooi opgelost.
Op zondag 6 juli 2003 13:26 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Vandaag wil ik weer veel blunders zien, tis weer vrijdag en zaterdag geweest... dus laat maar wat van je horen
Maar om ontopic te blijven, een soort van blunder uit de ouwe doos: Ik deed mee aan een introductieweek, maar omdat ik niet zo veel scheel qua leeftijd met me zusje, zaten we helaas in hetzelfde groepje. Daar zat een meisje waar ik wel erg goed mee overweg kon. Zij sliep alleen op de kamer van haar zus, die met vakantie was, dus toen ze hint-erig vroeg of ik 'r ff weg bracht, leek het helemaal goed te gaan. Errug jammer dat me zusje alleen ook maar meteen meefietste, en het dus niks werd.....
We stonden gisteren in de lokale discotheek een pilsje te pakken aan de bar. Komt er een hele mooie meid naast hem staan en die kijkt hem heel lief aan.... Gaat nog wat dichter tegen hem aanstaan.... Hij kijkt opzij, wij denken hij gaat een move maken maar wat zegt ie tegen haar "wil je wat bestellen?" zij zegt "nee....
" Hij "Ga dan eens even wat verder weg staan" |: Meisje de hele avond niet weer gezien
quote:Hoe dom kan je zijn
Op zondag 6 juli 2003 23:16 schreef Me784 het volgende:
ok niet echt een blunder van mij maar wel van een vriend van me....We stonden gisteren in de lokale discotheek een pilsje te pakken aan de bar. Komt er een hele mooie meid naast hem staan en die kijkt hem heel lief aan.... Gaat nog wat dichter tegen hem aanstaan.... Hij kijkt opzij, wij denken hij gaat een move maken maar wat zegt ie tegen haar "wil je wat bestellen?" zij zegt "nee....
" Hij "Ga dan eens even wat verder weg staan" |: Meisje de hele avond niet weer gezien
In de tijd dat ik nog geen rijbewijs had werd ik door mijn baas gedropt bij een klant (had probleem met haar PC). Wist ik veel dat het een meid van een jaar of 21 was (ook mijn leeftijd toendertijd). En mooi dat ze was!
Efin, heb daar d'r PC gerepareerd, gezellig zitten buurten en een behoorlijke flirt met haar gemaakt. Dacht dat ze me wel leuk vond.
Ik ben klaar, bel mijn baas, en die komt me dus halen. Zij zwaait me uit (pa en ma in de deuropening staan ook te kijken) en ik stap in bij mijn baas. Ik trek de deur dicht en het eerste wat ik zeg is iets in de trend van "FUCK DUDE! Dat was zooooooon lekker wijf, die wil ik wel eens naaien!".
Kijkt zij opeens raar, haar ouders ook... Ikke: "WTF???". Blijkt het dakraam wagenwijd open te staan.... ![]()
Sindsdien als ik 'r zie loop ik er met een grote boog omheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |