Was met een vriendin weeste stappen, leek er op dat ze me wel zag zitten, ook allemaal extra aandacht geven enz. Heel gezellie en leuk enz, vervolgens breng ik haar naar huis toe.. Lopes, want ze woonde vlak bij waar we heengeweest waren.
Bij haar huis aangekomen hebben we nog wat zitten praten, vervolgens met zn 2en naar de sterren zitten kijken. Opeens zien we allebei een vallende ster, dus ik: nu mag je een wens doen!
Zegt zij: dat doe ik niet want die komen toch nooit uit. Dus ik (in de veronderstelling dat ze een spelletje met me speelde) "wie weet deze keer wel..."
Zegt zij: "nee er is teveel gebeurd met mn ex, dat komt gewoon nooit meer goed met hem"
AAARGH
quote:kan me idd nog steeds voor me kop slaan
Op woensdag 3 september 2003 10:52 schreef Chillz het volgende:[..]
Hoe sommige mensen een bord voor hun kop kunnen hebben...
quote:En dat is een goed moment om welterusten te zeggen en maar te gaan
Op woensdag 3 september 2003 11:18 schreef Johnny_Cool het volgende:*Tegenvaller*
Zegt zij: "nee er is teveel gebeurd met mn ex, dat komt gewoon nooit meer goed met hem"
AAARGH
"Mijn broer en ik hebben een vrij platonische relatie *hik*"
Die meid loopt proestend van het lachen weg, en dat vond ik wel een goed moment om aan mijn collega te vragen wat "platonisch" eigenlijk betekent
Offtopic-broertjes-vraagje:
Welke 'meid' was dat dan, die 'ene' waar ik het over had misschien? (Misschiewn geïnteresseerd in andere familieleden, daarom )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |