quote:En dat in het kwadraat, god wat was dat mens dik, ze zat ook zonder gein op 2 stoelen tegelijk
Op donderdag 21 augustus 2003 14:40 schreef Artman het volgende:
MOooo0000hhh !!
Twee weken terug in discotheek leuk meisje leren kennen en een beetje gepraat. Zij zag mij duidelijk wel zitten maar ik haar nog niet zo erg.
Hele week ge-sms'ed e.d. en afgelopen weekend dus weer zelfde discotheek. Wij beetje hangen, ik maar wachten tot ik een beetje een goede kans kreeg, op een gegeven moment maakte ze wel een duidelijke hint dus ik pak d'r vol op d'r bek.
Zegt ze na het zoenen "dit wilde ik vorige week al". .
quote:Dit is toch geen blunder ???
Op donderdag 21 augustus 2003 19:23 schreef dennisdotcom het volgende:
BlundertjeZegt ze na het zoenen "dit wilde ik vorige week al".
.
quote:Einde goed, alles goed.....
Op donderdag 21 augustus 2003 19:23 schreef dennisdotcom het volgende:
BlundertjeTwee weken terug in discotheek leuk meisje leren kennen en een beetje gepraat. Zij zag mij duidelijk wel zitten maar ik haar nog niet zo erg.
Hele week ge-sms'ed e.d. en afgelopen weekend dus weer zelfde discotheek. Wij beetje hangen, ik maar wachten tot ik een beetje een goede kans kreeg, op een gegeven moment maakte ze wel een duidelijke hint dus ik pak d'r vol op d'r bek.
Zegt ze na het zoenen "dit wilde ik vorige week al".
.
Helaas ben ik niet echt blij, het is nu 2 uur geleden ofzo, en ik..uhm...naja...:N
Anyway, kzal bij het begin beginnen. Ik sta donderdag dus te werken in de winkel waar ik werk (goh), voor openingstijd. Dus er komen 2 meiden, waarvan één meteen mijn aandacht trekt aangelopen, en ik was verbaasd, wat deze zij daar om kwart voor 9? Maar goed, bleek dat het vakantiekrachten waren. En die leuke meid en ik hadden de hele dag oogcontact. Ik had alleen nog niet echt met haar gepraat, dat was een beetje...moeilijk, en ik wist niet wat ik moest zeggen. Maar uiteindelijk wel haar msn gevraagd en 's avonds meteen 2.5 uur gechat, waaruit duidelijk bleek dat ze me wel zag zitten. Ik haar ook wel. Of ik zaterdag (vandaag/gisteren) nog naar 'plek' ging. Ja, nu dus wel
Anyway, ik kom daar aan met wat vrienden, stervensdruk. Kut...Even rondje lopen, niet gezien. Dus wij staan ergens en ze komt aangelopen met haar vriendinnen, of ik mee naar buiten ging.
Buiten aangekomen wist ik absoluut niet wat ik moest zeggen, en het was dan ook erg vaag en ik voelde me niet blij
Terug naar binnen, zij gingen even iemand zoeken. Ik dacht op dat moment dat ik het wel verpest had, en waarschijnlijk had ik dat ook, maar ik zag haar 10 min. later ergens staan met maar 1 vriendin, dus ik eropaf, waar ik an sich wel 'trots' op ben. (btje nogal ervaringloos op dit gebied). Anyway, ze had dus al wat te drinken, dus die kans was ook weg, naja, ik vraag btje wat ze van de tent vind, of ze wellis naar andere tent gaat, neem een slok van haar flugel (vond ze goed hoor ), bestel een biertje voor mezelf en vroeg haar ten dans, was goed, maar eerst even drinken opdrinken. Logisch.
Nu stonden we nog steeds met zijn 3'en, maar ik stond zo'n btje midden in een gangpad, en werd dus redelijk heen en weer geschud. Ik ging dus een beetje anders staan, maar hierbij ook te ver van haar af. (i guess). Komt er dus gewoon een jongen op haar af, begint gezellig te praten, stelt zich voor, nu was ik vrij joeloers, dus ik overdrijf het misschien, maar volgens mij stond ze gewoon met hem te flirten. Ik wist gewoon echt niet wat ik moest doen
Ze keek wel de hele tijd een btje naar me, maar waar ze, en ik for that matter, nou mee bezig was
Ik wist echt niet wat ik moest doen en ben na 10 min zonder iets te zeggen weggaan. Ze moet iig wel door hebben gehad dat ik er niet blij mee was, dat liet ik nl wel merken. Maar goed, ik kon het gewoon niet meer hebben, dus ik ben maar gegaan, heb haar smsje gestuurd met een korte uitleg, en vraag me af of het die jongen nog gelukt is
Damn, ik voelde me echt stom Ik heb wel respect voor die jongen, maar hij is wel een achterbakse lul
Toch, ik stond gewoon te ver van der af, anders had hier misschien een hele andere post gestaan
Naja, ik spreek haar vast wel weer. Ik merk het wel. Misschien was ze ook zenuwachtig tegenover mij en liep et gesprek daarom niet echt. Ik was nl vrij zenuwachtig. Misschien 'drufde' ze die andere jongen niet weg te sturen en wachtte ze op mij om haar te 'redden'. En misschien was die eikel wel gewoon aantrekkelijker en is zij toch zo oppervlakig.
Naja, time will tell..
Anyway, ik kreeg dus net een smsje, ze durfde die jongens dus niet echt weg te sturen
(kortom: ik ben weer blij )
quote:Je moet tegen haar zeggen (of sms-en ofzo) dat je wat leuks wilt gaan doen met zijn 2tjes, bios of zo.... en als je een beetje geluk hebt wil ze dat wel
Op zondag 24 augustus 2003 11:16 schreef Roa het volgende:
*subtiel schopje*Anyway, ik kreeg dus net een smsje, ze durfde die jongens dus niet echt weg te sturen
(kortom: ik ben weer blij
)
quote:Dat moet je iig NOOIT doen!
Op zondag 24 augustus 2003 02:42 schreef Roa het volgende:
en vraag me af of het die jongen nog gelukt is
quote:Precies, en dan wel dicht genoeg bij d'r blijven.
Op zondag 24 augustus 2003 19:55 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Je moet tegen haar zeggen (of sms-en ofzo) dat je wat leuks wilt gaan doen met zijn 2tjes, bios of zo.... en als je een beetje geluk hebt wil ze dat wel
Vanmiddag was ik er van overtuigd dat het allemaal weg was, dat het niets meer ging worden. En nu ben ik weer quasi verliefd, ik geloof dat we alles wel zo'n beetje uitgepraat hebben, en ik ga het zeker nog niet opgeven!
Thanx for your support guys! Serieus, het is soms belangrijk om ziets te horen
[edit]typo's [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Roa op 25-08-2003 00:23]
* Michelinmannetje lekker naar de discotheek met een paar vrienden
Lekker beetje drinken een beetje lol maken.
Zie ik daar een leuke meid staan
Maar goed ik nog niet genoeg moed in de schoenen dus nog maar een paar biertjes.
Op een gegeven moment moest het dan maar gebeuren dus ik stap er met alle moed en zelfvertrouwen op af.
Dus ik loop naar haar toe en vraag of ze mischien wat wil drinken.
Ik heb het verstaald want ze sprak een beetje boers:
Vervolgens trekt ze haar mond los: Ik heb jouw ook al een tijdje zien staan en zien kijken. Ik vind je leuk maar heb 1 vraag.
Ik: Kom maar op met die vraag
Zij: Hoeveel koeien hedde ge vader
Ik: Tja laat maar hangen, toedeloe.
Meisje vraagt op msn: Kom je "daar" naartoe. ("daar" is bepaalde disco)
Ik zeg ja.
Ben ik "daar" gaat ze halve avond om me heen hangen enzo bla bla en vraagt ze daarna: breng je me zometeen naar huis? Ik zeg ok.
Eenmaal buiten zou ik op haar wachten maar ik ging gelijk naar huis
K was het helemaal vergeten...
quote:wat drank allemaal al niet doet hé
Op maandag 25 augustus 2003 19:45 schreef Wuder het volgende:
Afgelopen weekend:Meisje vraagt op msn: Kom je "daar" naartoe. ("daar" is bepaalde disco)
Ik zeg ja.Ben ik "daar" gaat ze halve avond om me heen hangen enzo bla bla en vraagt ze daarna: breng je me zometeen naar huis? Ik zeg ok.
Eenmaal buiten zou ik op haar wachten maar ik ging gelijk naar huis
K was het helemaal vergeten...
quote:WHAHAHAHAHA....
Op woensdag 2 juli 2003 17:28 schreef vosss het volgende:
ow ik had laatst ook een mooie<knip>
...
</knipVooral om zo (ik sla mn armen om haar heen) te staan samen met je vriendin en naar de sterren te kijken
zeg ik meteen erachter aan: maarja, jij bent EN mijn vriendin niet, EN het is goddomme helemaal bewolkt!
Weg moment
briljant !!... echt mijn nummer 1.. hahahahahaha
Tijdens de vakantie stond een vriend van me de hele tijd te praten met twee vrouwen...hij heeft ze uiteindelijk zo ver gekregen dat ze met hem mee kwamen naar onze tenten. Met z'n allen (met z'n 6-en ) hebben we toen met hen gepraat, tot bewaking om 4 uur ons verzocht de camping te verlaten....de meeste van ons doken gelijk hun tent in, maar 1 (andere) vriend en ik werden, samen met de 2 vrouwen het hek van de camping uit begeleid.....
*en we hadden nog een paar gezellige uurtjes*
Die vriend die aanvankelijk die vrouwen had meegelokt heeft nog 1,5 uur over de camping gelopen om de vrouwen te zoeken ....(ha ha)
- Een avondje uitgaan in Eindhoven met een paar vrienden. Allemaal leuk en aardig, in een tent was het erg gezellig. Mijn oog viel op een leuk meidje, wat met een vriendin stond... en al snel 2 jongens erbij. Ik dacht dus dat dat de vriendjes waren. Maar al snel stond dat meidje erg dicht bij me te dansen, zeg..... zo ongeveer tegen me aan. Aangezien ik dacht dat 1 van die jongens haar vriend was deed ik er niets mee. En dan blijkt op het eind van de avond dat het waarschijnlijk toch niet de vriend is.... Op diezelfde avond ook nog een koe-geval wat tegen me aan begint te dansen, maar daar heb ik voor gezorgd dat het geen blunder werd door snel weg te gaan
- Middagje in een cafe, ging met een maat even ergens wat drinken. Was er een meeeega leuk barmeidje, klein beetje mee gekletst en gelachen: ze had het redelijk druk. Week erop kom ik er met een andere maat van me, wat meer mee gekletst, ging allemaal de goede kant uit. Maar er zaten een paar meidjes van een jaar of 14 a 15, die zielig aan het zingen waren. En natuurlijk zeiden we er iets van (in de trent "het kan niet valser!"), ze vroegen of we erbij kwamen (waarom i dunno). Ik wilde niet... maat ging erbij zitten en liet me weinig andere keus om er even bij te komen.... en tja toen begon dat barmeidje me ook uit te lachen Maar heel toevallig kwam ik haar net een dik uur geleden tegen toen ik een vriendin (dezelfde die ik heb moeten dragen, zie onderaan) de bus opzette, ze herkende me nog wel en even leuk mee staan kletsen
Dat gaat misschien nog wel goed komen
- Vakantie van een tijdje terug, was ik met een vriend in een disco... Hij zag wat leuke meiden, stapte erop af en..... werd kansloos hard afgewezen Diezelfde vakantie heb ik met een meidje echt een geweldige tijd gehad, in vriendschappelijke zin (wel vrij close). Ze had een vriend en ik ben "goed" opgevoed. Eigenlijk wilde ik wel meer.. en achteraf bleek dat zij dat ook wilde
- Een andere vakantie, mijn neef was mee. We zien in een cafeetje 2 leuke meiden zitten en stappen er op af. Ze bleken belgisch te zijn en spraken echt vlaams, waar ik WEINIG van kon verstaan... mijn neef wel (komt uit limburg en zal vast er wel een beetje op lijken). Dus tja... daar stond ik dan plots en kon weinig meer zeggen. Diezelfde vakantie leuk in een disco met een meidje kletsen, alleen wilde mijn neef vrij vlug weg. Ik vragen of ze zin had om mee te gaan de dag erop, naar het strand samen met haar vriendin + mijn neef.... ja vond ze een leuk idee! Maar dat ze op kwam dagen? Not at all, heb eerder het idee dat die vriendin het niks vond (leek me een redelijke bitch)... Nooit meer gezien
Gisteren is het dan nog goed gegaan, wel uit geweest maar geen blunders.... alleen een vriendin naar het huis van mijn overbuurjongen moeten dragen omdat ze niet meer kon lopen Verdere blunders kan ik me niet herrineren, maar zijn ongetwijfeld nog wel gebeurd....
quote:En waar zijn die blunders dan? Ik vind het maar slappe verhaaltjes
Op zondag 31 augustus 2003 16:01 schreef Tootoo een heel zwetsverhaal:
<gaaaaaaaaaaaap>
Volgende keer beter joh!
quote:aangezien ik hier midden in een pizzabezorg carriére zit, ben ik het er mee eens, zit je aan de telefoon een bestelling aan te nemen. hoor je echt zo'n godsgruwelijk geile stem
Op woensdag 20 augustus 2003 16:58 schreef erikh het volgende:
Valt me toch altijd op dat de meiden met de mooiste telefoonstem vrijwel allemaal behoorlijk dik zijnHeb ik een keer gehad bij mijn vorige baas, ik zat bij systeembeheer en er belt een meisje met een ongelooflijk geile stem, ik kon het probleem makkelijk vanaf mijn plek oplossen maar goed ik er dus heen, wou wel eens zien of het echt wat was. Kom ik die kamer binnen echt heel veel mooie meiden (reisbureau he, krijg je dat) en 1 koe. 3 keer raden wie ik aan de lijn had.
maar soms is het ook dat ze aan de deur er enorm geil uitzien
Was 2 Jaar geleden op Tenerife, was daar op een avond aan het stappen en zag een errug leuk meidje. nou ik met goede moed ermee een praatje maken. nou hele avond gepraat en gedanst, vroeg ze of ik met de rest van haar groep mee naar haar appartement ging. ja ok is goed ik ga wel mee. ik draai daar een lekkere fles San Miguel open, vraagt ze of ik eventjes meeging naar de slaapkamer.
wat zeg ik met me stomme kop: "ik drink eerst even mijn bier op" (was anderhalve literfles) en had al het nodige op, en toen die fles op was zeg ik met me zwaar zatte kloten "mensen ik ga slapen" en loop de deur uit.
[Dit bericht is gewijzigd door StickS op 03-09-2003 05:02]
quote:Hoe sommige mensen een bord voor hun kop kunnen hebben...
Op woensdag 3 september 2003 04:16 schreef StickS het volgende:
verhaal over zat en uitgenodigd worden in slaapkamer...![]()
* Chillz heeft ook zoiets, maar dan zonder slaapkamer...
Had paar jaar terug via internet een meisje leren kennen dat bij me om de hoek bleek te wonen. Verder nog niet ontmoet ofzo, alleen digitaal praten...
Ik had op dat moment geen auto, maar ook geen fiets, dat wist ze. Dus ik was naar de film geweest met mn maten. Toevallig was zij daar ook (niet zo heel toevallig achteraf, want alhoewel ik er nog niet zo overna had gedacht, zag zij me waarschijnlijk wel zitten...)
Dus na de film stond ik een beetje met mn vrienden na te lullen, pakt zij haar scooter en vraagt of ik mee wil rijden...
Tja, was ik op dat moment ook zo stom om Nee te zeggen...
Dus zij er alleen vandoor, mijn maten mij uitlachen omdat ik niet meeging en ik moest uiteindelijk nog naar huis LOPEN dus ook...
Een ander blundertje, maar dan van een meisje tegenover mij...
Zelfde jaar als hierboven, carnaval. Er was een meisje waar ik al een aantal keer mee gezoend had. Eigenlijk vond ik r niet echt "girlfriend-material", zeg maar voor langere tijd, maar ze was wel leuk. Ik wist van haar dat ze verliefd was op mijn persoontje, dus dat zou geen problemen op moeten leveren.
Dus die carnavalsavond, weer een beetje zoenen . Opeens moest ze er erg gehaast vandoor. Ze kwam uit een dorpje in de buurt en wilde ze de bus halen, dan moest ze nu gaan. Gentle als ik ben loop ik natuurlijk mee naar de opstapplaats (koud buiten, brrr)... Maar het duurde wel erg lang voordat er nog steeds geen bus verscheen.
Met een leuk vervolg van de avond/ nacht in mijn achterhoofd bood ik haar aan dat "als de bus dan toch niet op komt dagen" ze best wel met mij mee mocht gaan, zodat ze in iedergeval ergens kon slapen. (jaja, slapen
)
Wetende dat ze mij wel zag zitten, had ik verwacht dat ze op zou springen en met me mee zou gaan (of had ik dat gehoopt? )
Maar door de drank ging alles al niet zo heel vlot, dus toen we bijna op t punt stonden om richting Chillz-mansion te vertrekken, kwamen er net wat dorpsgenoten van haar aangelopen die ook de bus moesten hebben.
Zij een beetje met elkaar praten en toen kwam er dus een bus aangereden. Door haar gesprek met die anderen was ze mijn voorstel even vergeten denk ik, want ze ging toch maar met de bus mee...
Tja, dan vergooi je je kans natuurlijk...
Hoorde ik een paar dagen later van t meisje dat naast r in de bus had gezeten dat ze na nog geen 3 minuten in de bus erachter kwam dat ze toch wel een erg domme move had gemaakt. Dat ze zichzelf zo dom vond dat ze niet met mij mee was gegaan, want dat had ze toch wel gewilt eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |