quote:die zijn echt
Op woensdag 2 juli 2003 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
deze blijft toch een van mijn favorieten:
De Ferrari 288GTO
V8, 2855CC, twin turbo
400PK
Topsnelheid 306 km/u
0-100 in 4.8 seconden
quote:KAn nog een leuke meet worden dan
Op woensdag 2 juli 2003 18:05 schreef jozef444 het volgende:[..]
die zijn echt
ohja ook_gek als jij je ferrari hebt dan heb ik men volvoc c70 t5 ok
![]()
quote:idd, zal ik dan ook maar met een leuke auto komen dan?? Weet nog niet wat precies, zal wel een TVR/ Noble oid worden, in ieder geval iets speciaals, een Pagani Zonda kan ook.
Op woensdag 2 juli 2003 19:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
KAn nog een leuke meet worden dan
Edit - Weet t al, het wordt natuurlijk een Spyker C8 Double 12S stage V
Met 620 Pk
Top 345 km/h
0-100km duurt 3.8 seconden (dit is btw de straat-versie van de Le-mans racer, alleen dan wel iets gekieteld)
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 02-07-2003 19:38]
quote:Mag ik dan een stukje mee rijden met je
Op woensdag 2 juli 2003 19:33 schreef PeuRac het volgende:[..]
idd, zal ik dan ook maar met een leuke auto komen dan?? Weet nog niet wat precies, zal wel een TVR/ Noble oid worden, in ieder geval iets speciaals, een Pagani Zonda kan ook.
Edit - Weet t al, het wordt natuurlijk een Spyker C8 Double 12S stage V
Met 620 Pk
Top 345 km/h
0-100km duurt 3.8 seconden (dit is btw de straat-versie van de Le-mans racer, alleen dan wel iets gekieteld)
quote:yep. een keer uit een trailer gehaalt.. Toen ik de uiteingelijke scene zag was hij wel een beetje goor.
Op woensdag 2 juli 2003 13:18 schreef Boink het volgende:[..]
Is jou avatar van 2 fast 2 furious btw?
quote:Jeeah had ik het toch goed.....
Op woensdag 2 juli 2003 19:39 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
yep. een keer uit een trailer gehaalt.. Toen ik de uiteingelijke scene zag was hij wel een beetje goor.
quote:Tuurlijk, heb je 30 jaar
Op woensdag 2 juli 2003 19:39 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mag ik dan een stukje mee rijden met je
Ik vind t super bakken. Zien er niet als racewagens uit, maar rijden wel zo, en hebben nog eens een van de mooiste interieurs ooit. Vooral de versnellingspook vind ik de mooiste ooit gemaakt (in combinatie met de schakelstang).
Ik heb btw geprobeert stage te lopen bij Spyker, alleen waren de procedures zo lang, dat ik telaat zou zijn
Bij mn volgende stage nog maar eens proberen, en dan wat eerder beginnen.
quote:Kan er niks aan doen, maar vind 'm zoooooooooooo enorm lelijk. Heb toen het prototype ook al gezien, met daarnaast het uiteindelijke model, sjezus wat een enorm lelijke bak...
Op woensdag 2 juli 2003 20:11 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb een spyker nog nooit in het eggie gezien helaas. Nou ja in het wild dan. Wel op een auto show. Super bak vind ik het.
quote:Dat vind ik nou juist zo stoer aan die auto, hij is eigenlijk helemaal niet mooi, maar toch zo ontzettend bruut, dat hij wel weer mooi wordt.
Op woensdag 2 juli 2003 20:29 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Kan er niks aan doen, maar vind 'm zoooooooooooo enorm lelijk. Heb toen het prototype ook al gezien, met daarnaast het uiteindelijke model, sjezus wat een enorm lelijke bak...
Wacht maar tot je er een in de schemering hebt gezien (en eerst hebt gehoord
) Dan wordt ie SUPER mooi.
![]()
Liefde op het eerste gezicht
Nieuws update.
* ook_gek heeft een @ voor z,n naam op #PTA chat
quote:Je hebt niet alle afleveringen gezien, iig niet de oude, ik heb nl op de site van Spyker http://www.spykercars.com/ een filmpje gezien (van de C8 Double 12S) met een van de presentatoren van de oude Top-gear. Moet je ff kijken bij Foto's
Op woensdag 2 juli 2003 21:20 schreef ook_gek het volgende:
Die spyker is juist mooi man. Als ik er naar kijk denk ik altijd. Hmm die is nog helemaal niet af die auto. En de lijnen maken hem zo mooi jo. alleen het geluid nooit gehoord. Wanneer gaan ze eens die bak testen in Top gear? Eindelijk eens een Nederlands merk die ze gaan testen. Lijkt me super.
quote:Ik weet zo gauw niet wie er in zat, t was btw een coureur welke reed. Jammer genoeg is t motor geluid niet zo mooi als in het echt.
Op woensdag 2 juli 2003 21:27 schreef ook_gek het volgende:
Meen je niet. Met Tiff bedoel je?
Dan moet ik dat filmpje hebben. Reken maar dat ze die auto lekker afgetrapt hebbenBen benieuwd wat ze er van vonden.

Dit is een auto
quote:Dat is zeker een mooie auto, maar tegen een C8 DOUBLE 12S zal hij t waarschijnlijk alleen winnen op het inparkeren (iets wat je met zo'n auto nooit moet doen, rijden zul je), en de wegenbelasting/verzekering (wat als je zo'n auto kan betalen niet boeit)
Op woensdag 2 juli 2003 21:32 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]Dit is een auto
![]()
quote:En de kans dat je em aanschaf is hier ook iets groter met ze 80k euro ipv veelteveel euro
Op woensdag 2 juli 2003 21:38 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat is zeker een mooie auto, maar tegen een C8 DOUBLE 12S zal hij t waarschijnlijk alleen winnen op het inparkeren (iets wat je met zo'n auto nooit moet doen, rijden zul je), en de wegenbelasting/verzekering (wat als je zo'n auto kan betalen niet boeit)
zo lief
Okee dit heeft wel wat
quote:ligt eraan wat je kunt betalen (ik voorlopig bijde niet). Maar als ik kon kiezen tussen 1 Spyker ~ 12S of 3/4 andere (lees mindere auto's) dan kwam die Spyker wel, ook al zou ik dan een Fiat Panda erbij moeten hebben voor de boodschappen. En ohja van de Belasting die je betaald bij t kopen van een C8 double 12S kun je al 2 van die TVR's kopen.
Op woensdag 2 juli 2003 21:39 schreef Thermo het volgende:[..]
En de kans dat je em aanschaf is hier ook iets groter met ze 80k euro ipv veelteveel euro
![]()
![]()
zo lief
(Welke ik daarvoor misschein alwel gehad zou hebben dan)
* PeuRac droomt verder
Als die harder dan 150 rijdt stijgt ie op haha
quote:FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 2 juli 2003 21:59 schreef Boink het volgende:
Staat een Vliegtuig hier achter van het type Opel KadetAls die harder dan 150 rijdt stijgt ie op haha
Hebben altijd mooie kunstwerken staan, Ferrari, Porsche, noem maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |