quote:Zeg stond dat nog niet vast dan?
Op woensdag 2 juli 2003 11:04 schreef Echoes het volgende:
hoi Vorkga je mee naar Placebo?
Oja, bijna vergeten, hoi iedereen en goeiemorgen alvast voor morgen.
quote:Ja slowchat, moet je eens kijken wat Tijn en ook Zander bijvoorbeeld allemaal lopen te lullen. Hierin zie je een duidelijk verschil met onzin-regular-gaapwatsaai-slowchat en een topic in Muziek".
Op woensdag 2 juli 2003 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
"slowchat"Dat zegt genoeg.
quote:Lieve Barb, dat weet ik echt niet, geen dag vantevoren, en zelfs op de dag zelf is het een probleem. Als je mij je mobiele nummer even toemailt (want die heb ik niet) dan kan ik je die dag nog bellen, zodra ik een goed beeld ervan heb. Ik hoop dat je de situatie zult begrijpen (anders wil ik het nog best wel even uitleggen), het is nou eenmaal niet anders.
Op woensdag 2 juli 2003 19:33 schreef Barb het volgende:
Dag Vork.
Hoe laat kan jij vrijdag in A'dam zijn?
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 19:35 schreef Vork het volgende:
Ik hoop dat je de situatie zult begrijpen (anders wil ik het nog best wel even uitleggen), het is nou eenmaal niet anders.
quote:Zelfs ik snap er nog altijd niets van.
Op woensdag 2 juli 2003 19:37 schreef Barb het volgende:. Jij denkt dat ik dat niet snap?
quote:Oww, t is heel simpel hoor.
Op woensdag 2 juli 2003 19:38 schreef Vork het volgende:
Zelfs ik snap er nog altijd niets van.
quote:Je zit in de buurt, je bent alleen nog een factor vergeten, ik werk niet voor ene verhuisbedrijf, maar voor een bedrijf dat verhuizers verhuurt aan andere verhuisbedrijven.. die hebben en verschillende lokaties, mensen, manier van aanpak, verschillende, klussen, klanten etc. Bij het ene bedrijf loopt het een stuk beter dan bij het andere. Oja en de vrijdag is een hel, want dan komen meestal de grotere verhuizingen van mensen die dan het hele weekend hebben om de boel in te richten.
Op woensdag 2 juli 2003 19:42 schreef Barb het volgende:
Oww, t is heel simpel hoor.
Als je verhuizer bent, weet je nooit van tevoren hoe laat je werkdag afgelopen is. Het kan kort zijn, het kan lang duren. Gewoon lekker hard doorwerken betekent in de regel dat je sneller klaar bent. De hele dag koffie zuipen en ouwehoeren, zorgt er juist vaak voor dat de klus wat langer duurt, waardoor je later in Amsterdam komt, dan wanneer het wat korter duurt.
Een en andere staat natuurlijk in relatie met de snelheid dan wel traagheid van je collegás en met in hoeverre de verhuizende klant zijn of haar zaakjes heeft voorbereid. Als laatste factor ben je ook afhankelijk van het verkeer op de wegen des Vaderlandsch. Dus laten we eerlijk wezen: je zult wel laat komen.
Ik zal welweer laat komen, maar een voordeel, eten bij die noodlestoko gaat vrij snel
quote:Fran Fine
Op woensdag 2 juli 2003 19:30 schreef Jane het volgende:
Hebben jullie trouwens die nieuwe single van Shania Twain gehoord? Het lijkt wel of ze hem heeft laten inzingen door The Nanny (of hoe heet dat mens?).
quote:Fran Drescher
Op woensdag 2 juli 2003 19:55 schreef Tijn het volgende:
Fran Fine
quote:Je gaat met de verkeerde mensen om Anthtraxx.
Op woensdag 2 juli 2003 18:56 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Kan je er iemand mee doodslaan? Kan je er borderline patientjes mee verwonden? Zonee, dan is ie niet te hard en moet je niet zeiken.
quote:Ik vraag me af hoe hij het voor elkaar krijgt, lezen is al een probleem...
Op woensdag 2 juli 2003 18:54 schreef dwerg het volgende:
Hallo Seborik,ik zie dat jouw Nemesis het kinderslot van de pc van zijn ouders weer heeft weten te omzeilen.
En eveneens hallo Vork, stoere verhuizer.
En goedenavond collega Vork.
quote:M'n vader heeft de cd en die moet iedere keer heel hard.
Op woensdag 2 juli 2003 19:30 schreef Jane het volgende:
Hebben jullie trouwens die nieuwe single van Shania Twain gehoord? Het lijkt wel of ze hem heeft laten inzingen door The Nanny (of hoe heet dat mens?).
quote:Ok bij deze zijn alle Shania Twain topics jouw terrein.
Op woensdag 2 juli 2003 20:07 schreef Wodan het volgende:[..]
M'n vader heeft de cd en die moet iedere keer heel hard.
quote:Ruilen voor Metallica.
Op woensdag 2 juli 2003 20:16 schreef Vork het volgende:[..]
Ok bij deze zijn alle Shania Twain topics jouw terrein.
quote:He moet dat nou.. heb je niet iets beters in de aanbieding..
Op woensdag 2 juli 2003 20:19 schreef Wodan het volgende:
Ruilen voor Metallica.
quote:Ik geraak alweer overspannen als ik daaraan denk. nee 2 dagen lang traplopen is er niets bij...
Op woensdag 2 juli 2003 20:25 schreef Wodan het volgende:
De hype is al bijna over, ik heb al 6 topics erover doorgewerkt.Nu de tour nog.
quote:Dan moet het wel héél erg zijn! Als 2 dage traplopen er niets bij is, wat komt er dan wél bij in de buurt?
Op woensdag 2 juli 2003 21:10 schreef Vork het volgende:[..]
Ik geraak alweer overspannen als ik daaraan denk. nee 2 dagen lang traplopen is er niets bij...
quote:In een normale zin zit er meestal een spatie tussen de verschillende woorden en geen hele regels.
Op woensdag 2 juli 2003 22:18 schreef Tijn het volgende:
Waar de fok gaat het in godsnaam over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |