FOK! Beste Keeper Toernament
en
FOK! Beste Verdediger Toernament
nu dus het Middenvelders toernooi.
In dit topic mogen jullie gaan nomineren
Ik laat het eerst aan jullie over wie er meegaan doen aan het toernooi, kom niet met lijsten van 100 middenvelder.
Middenvelders uit de hele wereld mogen meedoen.
PS : voor het zover nog niet duidelijk was, beste middenvelder OOIT dus, net als bij de keepers en verdedigers.
[Dit bericht is gewijzigd door mitt op 01-07-2003 20:26]
Paul Bosvelt
Mark van Bommel
Philip Cocu
Edgar Davids
Clarence Seedorf
[Dit bericht is gewijzigd door Schumi01 op 01-07-2003 20:24]
en zet de spelers ff onder elkaar, met voor en achternaam!!
Jari Litmanen
[Dit bericht is gewijzigd door EmreBelezoglu op 01-07-2003 20:34]
Jari Litmanen
Rafael vd Vaart
Zinedine Zidane
Patrick Vieira
Frank Rijkaard
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 3 juni 2003 17:29 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij moet Mitt de uitslag bekend maken en dan begint ook het middenvelders toernooi... Met Diego Armando.
Hier alvast een paar namen om te copy-pasten naar het volgende toernooi.
Maradona, Ardiles, Bertoni, Veron, Willy vd Kerkof, Johan Neeskens, Wim Jansen, Wim van Hanegem, Clarence Seedorf, Edgar Davids, Jantje Peters, Philip Cocu, Frans Thijsen, Arnold Mühren, Gerry Mühren, Paul Bosvelt, Bernd Schuster, Hansi Muller, Lothar Mattheus, Andy Muller, Overath, Netzer, Effenberg, Bassler, Deisler, Ballack, Eilts, Brooking, Hoddle, Wilkins, Le Tissier, Gascoigne, Charlton, Stiles, Butt, Scholes, Beckham, Giggs, Gerard, Brian Robson, Charlie George, Antognoni, Zola, Baggio, Albertini, Mazzola, Zico, Socrates, Junior, Falcao, Ronaldhino, Dunga, Didi, Gerson, Tostao, Mazhino, Zidane, Platini, Giresse, Fernandez, Tigana, Vierra, Panenka, Rosicki, Oblak, Prosinecki, Savicevic, Nedved, Zavarov, Michailitschenko, Kipiani, Hagi, Balakov, Letchov, Deyna, Litmanen, van Moer, Chifo, Valderama, Bonhof, Alan Ball, Frits Walter, Kocsis, Billy Wright, Hanappi, Pirri, Sigurvinson, Bonev, Ayala, Rivelino, Capello, Vandereyken, Liam Brady, Graham Souness, Archie Gemmill, Tardelli, Juanito, John Wark, Gordillo, Redondo, Figo, Conceicao, Zanetti, Schagner, Herzog, Paulo Sousa, Donato, Mendieta, Luis Enrique, Michael Laudrup, Brian Laudrup, Susic, Katanec, Chris Waddle, Ray Houghton, Rui Barros, Mijatovic, Deschamps, Petit, Paul Ince, Rai, Rui Costa, Poborsky, Vogel, van Bommel, Frans Hasil, Lee Song Park, Park Lee Song, Song Lee Park.
Ben er nog genoeg vergeten, dus....
quote:En nu nog onder elkaar en met voornaam
Op dinsdag 1 juli 2003 22:17 schreef tong80 het volgende:
Door tong80 - dinsdag 3 juni 2003 21:22--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 17:29 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij moet Mitt de uitslag bekend maken en dan begint ook het middenvelders toernooi... Met Diego Armando.
--------------------------------------------------------------------------------Hier alvast een paar namen om te copy-pasten naar het volgende toernooi.
Maradona, Ardiles, Bertoni, Veron, Willy vd Kerkof, Johan Neeskens, Wim Jansen, Wim van Hanegem, Clarence Seedorf, Edgar Davids, Jantje Peters, Philip Cocu, Frans Thijsen, Arnold Mühren, Gerry Mühren, Paul Bosvelt, Bernd Schuster, Hansi Muller, Lothar Mattheus, Andy Muller, Overath, Netzer, Effenberg, Bassler, Deisler, Ballack, Eilts, Brooking, Hoddle, Wilkins, Le Tissier, Gascoigne, Charlton, Stiles, Butt, Scholes, Beckham, Giggs, Gerard, Brian Robson, Charlie George, Antognoni, Zola, Baggio, Albertini, Mazzola, Zico, Socrates, Junior, Falcao, Ronaldhino, Dunga, Didi, Gerson, Tostao, Mazhino, Zidane, Platini, Giresse, Fernandez, Tigana, Vierra, Panenka, Rosicki, Oblak, Prosinecki, Savicevic, Nedved, Zavarov, Michailitschenko, Kipiani, Hagi, Balakov, Letchov, Deyna, Litmanen, van Moer, Chifo, Valderama, Bonhof, Alan Ball, Frits Walter, Kocsis, Billy Wright, Hanappi, Pirri, Sigurvinson, Bonev, Ayala, Rivelino, Capello, Vandereyken, Liam Brady, Graham Souness, Archie Gemmill, Tardelli, Juanito, John Wark, Gordillo, Redondo, Figo, Conceicao, Zanetti, Schagner, Herzog, Paulo Sousa, Donato, Mendieta, Luis Enrique, Michael Laudrup, Brian Laudrup, Susic, Katanec, Chris Waddle, Ray Houghton, Rui Barros, Mijatovic, Deschamps, Petit, Paul Ince, Rai, Rui Costa, Poborsky, Vogel, van Bommel, Frans Hasil, Lee Song Park, Park Lee Song, Song Lee Park.Ben er nog genoeg vergeten, dus....
quote:Ze heten allemaal Wolfgang, behalve Maradona die heet Johan.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:38 schreef Qi het volgende:En nu nog onder elkaar en met voornaam
Ryan Giggs (ManU)
Emre Belezoglu (Inter)
Yildiray Bastürk (Bayer L.)
David Beckham (Real)
Michael Ballack (Bayern M.)
Jay Jay Okocha (Bolton W.)
Melvin Fleur (RBC) :P
quote:Die waren nog niet genoemd idd.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:09 schreef mr_cucumber het volgende:
Michael Laudrup
Fernando Redondo
Diego Maradona
Zinedine Zidane
quote:Oh wacht..nominatie..ook goeiemorgen
Op dinsdag 1 juli 2003 23:23 schreef tong80 het volgende:[..]
Die waren nog niet genoemd idd.
Johan Neeskens
Willem van Hanegem
Michel Platini
Zinedine Zidane
Jean Tigana
Lothar Matthäus
Thomas Hässler
Gheorghe Hagi
Dragan Stojkovic
Dean Savicevic
Diego Armando Maradona
Luis Figo
Franky Vercauteren
Enzo Scifo
Dunga
Rai
Alemão
Zvonimir Boban
Carlos Valderrama
Anders Limpar
Josep Guardiola
Krasimir Balakov
Roberto Baggio
Marc Degryse
Abedi Pelé
Marc Vivien Foé
Erwin Koeman
Arnold Mühren
Osvaldo Ardiles
quote:Tardelli is een verdediger
Hier alvast een paar namen om te copy-pasten naar het volgende toernooi.
Maradona, Ardiles, Bertoni, Veron, Willy vd Kerkof, Johan Neeskens, Wim Jansen, Wim van Hanegem, Clarence Seedorf, Edgar Davids, Jantje Peters, Philip Cocu, Frans Thijsen, Arnold Mühren, Gerry Mühren, Paul Bosvelt, Bernd Schuster, Hansi Muller, Lothar Mattheus, Andy Muller, Overath, Netzer, Effenberg, Bassler, Deisler, Ballack, Eilts, Brooking, Hoddle, Wilkins, Le Tissier, Gascoigne, Charlton, Stiles, Butt, Scholes, Beckham, Giggs, Gerard, Brian Robson, Charlie George, Antognoni, Zola, Baggio, Albertini, Mazzola, Zico, Socrates, Junior, Falcao, Ronaldhino, Dunga, Didi, Gerson, Tostao, Mazhino, Zidane, Platini, Giresse, Fernandez, Tigana, Vierra, Panenka, Rosicki, Oblak, Prosinecki, Savicevic, Nedved, Zavarov, Michailitschenko, Kipiani, Hagi, Balakov, Letchov, Deyna, Litmanen, van Moer, Chifo, Valderama, Bonhof, Alan Ball, Frits Walter, Kocsis, Billy Wright, Hanappi, Pirri, Sigurvinson, Bonev, Ayala, Rivelino, Capello, Vandereyken, Liam Brady, Graham Souness, Archie Gemmill, Tardelli, Juanito, John Wark, Gordillo, Redondo, Figo, Conceicao, Zanetti, Schagner, Herzog, Paulo Sousa, Donato, Mendieta, Luis Enrique, Michael Laudrup, Brian Laudrup, Susic, Katanec, Chris Waddle, Ray Houghton, Rui Barros, Mijatovic, Deschamps, Petit, Paul Ince, Rai, Rui Costa, Poborsky, Vogel, van Bommel, Frans Hasil, Lee Song Park, Park Lee Song, Song Lee Park.
[Dit bericht is gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 02-07-2003 12:48]
quote:Bulgarije:
Op woensdag 2 juli 2003 12:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:Balakov (weet de voornaam niet) en...Ik weet ook het land niet meer van Stoichkov, maar je had daar twee middenvelder mat wk in Amerika. een kale en eentje met zo'n grote bos krullen die had toen een hoofdwond en toen kreeg hij zo'n klein rond wit plakkertje op zijn hoofd zag er heel raar uit. Die twee inieder geval
ik geloof wel dat het die Kostadinov is, maar er hangt me iets bij van Balakov. kan niemand zich die pleister op zo'n bos haar herinneren?
nog een nominatie:
Vincent Joosten
Zag toevallig Giggs voorbijkomen, en dat vind ik dus geen middenvelder.
quote:birth date: 11/29/1973
Op woensdag 2 juli 2003 14:19 schreef zjroentje het volgende:
Waar trek je de grens voor de middenvelders?Zag toevallig Giggs voorbijkomen, en dat vind ik dus geen middenvelder.
quote:het spitsen-toernooi denk ik aan echte spitsen.
Op woensdag 2 juli 2003 14:19 schreef zjroentje het volgende:
Waar trek je de grens voor de middenvelders?Zag toevallig Giggs voorbijkomen, en dat vind ik dus geen middenvelder.
de Mullers, Puskas en de Ronaldo's.
Giggs vind ik bij de middenvelders horen.
quote:voor dat hij bij Roda zat was ie wel aardig. Ben ik wel eens mee wezen stappen
Op woensdag 2 juli 2003 09:40 schreef planethugo het volgende:
Eric van der Luer
quote:Dus buitenspelers zet je dan buitenspel?
Op woensdag 2 juli 2003 14:59 schreef mitt het volgende:[..]
het spitsen-toernooi denk ik aan echte spitsen.
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 13:35 schreef hellmondunited het volgende:
Roy Hendriksen!![]()
quote:Giggs is meer buitenspeler.
Op woensdag 2 juli 2003 14:59 schreef mitt het volgende:[..]
het spitsen-toernooi denk ik aan echte spitsen.
quote:Die horen mijns inziens dus thuis in het aanvallers toernooi.
Op woensdag 2 juli 2003 19:11 schreef methodmich het volgende:
Dan nomineer ik Figo, Overmars, van 't Schip, Gullit, Finidi George, La Ling, Piet Keizer, Garrincha, Brolin, Moulijn en Tahamata nog even na.
quote:Inderdaad.
Op donderdag 3 juli 2003 16:28 schreef methodmich het volgende:
Mee eens, maar in de huidige definitie van dit toernooi niet.
Wat mitt wil.
quote:Hoe luidt die definitie ?
Op donderdag 3 juli 2003 16:28 schreef methodmich het volgende:
Mee eens, maar in de huidige definitie van dit toernooi niet.
quote:Alles behalve verdedigers, keepers en echte spitsen.
Op donderdag 3 juli 2003 18:05 schreef tong80 het volgende:[..]
Hoe luidt die definitie ?
quote:Dan nomineer ik John van Loen.
Op donderdag 3 juli 2003 18:06 schreef zjroentje het volgende:[..]
Alles behalve verdedigers, keepers en echte spitsen.
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 18:07 schreef tong80 het volgende:[..]
Dan nomineer ik John van Loen.
Deze laten we maar aan mitt over.
quote:Ze zijn net in de voorbereiding man.
Op dinsdag 8 juli 2003 12:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeg kan iemand, IEMAND mij vertellen wanner dit toernooi begint?
Eerst nog een trainingskamp.
quote:wrom dan, als je er niks mee doet
Op maandag 7 juli 2003 02:24 schreef mitt het volgende:
kickje enzo
Misschien dat het dan z'n aandacht trekt.
ik had gedacht er eerder mee te beginnen zodat hij klaar zou zijn zodra ik weg ben.
Maar dat is dus niet zo, dus als de interesse ervoor blijft mag iemand anders het van me overnemen..
quote:nee, jij doet t maar
Op zondag 27 juli 2003 15:21 schreef mitt het volgende:
halloik had gedacht er eerder mee te beginnen zodat hij klaar zou zijn zodra ik weg ben.
Maar dat is dus niet zo, dus als de interesse ervoor blijft mag iemand anders het van me overnemen..
quote:dan moet je 3 weken wachten
Op zondag 27 juli 2003 17:54 schreef dolle_hond het volgende:[..]
nee, jij doet t maar
quote:
Op zondag 27 juli 2003 20:23 schreef mitt het volgende:[..]
dan moet je nog eens 3 weken wachten
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 01:04 schreef Yeahinho het volgende:
Ik nomineer Kenji Gorré (het bij Manchester spelende zoontje van), want tegen de tijd dat hij de A-selectie komt versterken is dit toernooi nog niet gestart...
quote:3 weken zijn voorbij mitt
Op zondag 27 juli 2003 20:23 schreef mitt het volgende:[..]
dan moet je 3 weken wachten
quote:en deze week ook weer bijna
Op maandag 18 augustus 2003 11:45 schreef dolle_hond het volgende:[..]
3 weken zijn voorbij mitt
quote:Nogsteeds aan het nomineren? duurt dat tot 27 juli 2079 ofzo?
Op donderdag 6 november 2003 16:48 schreef liverpoolfc-girlie het volgende:
Steven gerrard![]()
ja en Mark van Bommel Want die komt van Fortuna Sittard
![]()
quote:Was het al 2004 dan?
Op dinsdag 23 september 2003 19:45 schreef methodmich het volgende:
Morgen begon ie toch, mitt?
Ik nomineer deze spelers:
Pavel Nedved
Michael Ballack
Clarence Seedorf (wacht maar, zaterdag en woensdag!)
Roy Keane
Patrick Vieira
What about it?
Sluiten of ga je er nog eens wat aan doen
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:14 schreef zjroentje het volgende:
Staat Sneijder al erbij.
hou oud is ie nu eigenlijk??
18, 19 jaar ofzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |