mvg,
Sir_feyenoorD
mvg,
gerben
Qua verhaallijn veruit de leukste soap ooit, allemaal verschrikkelijk overdreven en onrealistisch maar daarom zo leuk.
Leuke verhaallijnen uit het verleden: Marlena's bezetenheid, Kristen verliest kind en doet alsof ze nog zwanger is en laat een dubbelgangster haar kind baren, Carly die levend begaven wordt door Vivian.
Toffe personages: Stefano, Kristen, Marlena, Kate, Sami, Vivian
Alleen jammer dat de serie zo verschrikkelijk langdradig is en er altijd wel een verschrikkelijk saaie verhaallijn loop vaak omtrent Bo, Hope, Billie, Carrie en Austin.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 01-07-2003 19:37]
mvg,
sir feyenoord
Tony was ernstig ziek en had niet lang meer te leven. Hij plaatste een pistool met Johns vingerafdrukken zo neer dat hij zichzelf neer kon schieten. John werd opgepakt voor de moord op Tony en werd ter dood veroordeeld. Er was echter een dagboek waarin stond van Tony's plan. Dat dagboek was in handen van een vrouw gekleed in een wit kleed die later de moeder van Peter en Kristen bleek. Net op het moment dat John in de gaskamer zat werd het dagboek gevonden en John onschuldig verklaard.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 01-07-2003 19:38]
Maar ik zag Vivian, Ivan, Celese en Susan allemaal verkleed in het het huis van die Jonsy ofzo wat had dat precies te betekenen??
En die nieuwe Jack heeft wel een erg hoog Ken van Barbie gehalte ja. Die hele verhaallijn is sowieso saai. Het wordt tijd dat Peter weer terugkomt.
En hoe vaak heeft Stefano zijn dood in scene gezet, ook een stuk of 5 keer dacht ik.
Spannende personages: Kristen, Susan, zuster Mary Moira, Celeste, Stephano, Hope als ze prinses Gina von Amsberg wordt.
quote:jah vind ik ook, in het begin keek mn zusje het alleen, en heel het gezin was zich aan het ergeren aan die 'k*tsoap' totdat we eropeens ook in zaten
Op woensdag 2 juli 2003 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja het is in principe ook een heel slechte serie op alle fronten maar daardoor ook zo verslavend. De verhaallijnen slaan nergens op, het acteerwerk is erg overdreven enz enz.
het is toch veel goedkoper om een paar dagen daadwerkelijk te gaan opnemen in Rome in plaats van een halve stad op een overigens volstrekt ongeloofwaardige manier na te bouwen.
Stefano is altijd wel cool en Celeste met haar paranormale gaven.
Op dit moment is het idd saai en ik kijk het ook niet meer, ik wacht op de volgende spannende verhaallijn, als het lijk van Kristen wordt gevonden in een zwembad, die verhaallijn zal over enkele weken wel beginnen.
quote:Gaat ze NOG een rol spelen ?? jezus zeg.. haha en ik dacht dat Martha Byrne bij ATWT het al druk had haha... Maar gaat Kristen dood dan??? Vertel...
Op woensdag 2 juli 2003 00:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja en binnenkort gaat ze nog een vierde rol spelen, namelijk die van de broer van Susan en Mary Moira!!!!!!!Stefano is altijd wel cool en Celeste met haar paranormale gaven.
Op dit moment is het idd saai en ik kijk het ook niet meer, ik wacht op de volgende spannende verhaallijn, als het lijk van Kristen wordt gevonden in een zwembad, die verhaallijn zal over enkele weken wel beginnen.
Piepklein fotootje maar hier zie je dus een dode Kristen in het zwembad.
En als je je nieuwsgierigheid echt niet kan bedwingen: http://www.soapcity.com/days/index2.html
Hier staan handige seizoenssamenvattingen op.
quote:Yepz, een nederlandse days-site heb ik nog niet kunnen ontdekken
Op woensdag 2 juli 2003 00:34 schreef Mandytjuhhh het volgende:
thnxxis zeker alleen in het engels??
quote:Misschien idee om er eentje te maken
Op woensdag 2 juli 2003 00:35 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Yepz, een nederlandse days-site heb ik nog niet kunnen ontdekken
quote:Overigens de Belgen lopen ook flink achter, namelijk 1997
Op woensdag 2 juli 2003 00:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]Piepklein fotootje maar hier zie je dus een dode Kristen in het zwembad.
En als je je nieuwsgierigheid echt niet kan bedwingen: http://www.soapcity.com/days/index2.html
Hier staan handige seizoenssamenvattingen op.
Maar dat is overigens niet Kristen, maar nog een verloren meerling-zusje genaamd Penelope.
En wat betreft die dode vrouw in het zwembad, ik weet ook wel dat dat Penelope was, maar wilde het niet meteen verraden hier. Penelope was dan trrouwens de vijfde rol die de actrice die Kristen speelt speelde.
Stefano is de man achter Jonesy, als Vivian straks alles van Jonesy erft krijgt ze Stefano erbij, er zit zelfs een huwelijk tussen Vivian en Stefano aan te komen. En Stefano gaat een soort van apparaatje in Vivian plaatsen waardoor hij haar humeur kan regelen. Klinkt idd weer lekker belachelijk allemaal, maar schijnt een supergrappige verhaallijn te worden.
.
.
.
.
.
.
.
.
spoiler
mvg,
Sir_feyenoorD
En Days of Our Lives loopt nog altijd in Amerika. Tony Dimera is zelfs terug, die bleek nog te leven en degene die stierf in Aremid was zijn broer Andre Dimera.
Stefano speelt op dit moment niet in Days, die acteur speelt nu in The Bold.
voor de huidige verhaallijnen:
www.soapoperafan.com/days
quote:Waarschijnlijk Victor wordt dan de evil boss. Maar Days of our lives gaat in de toekomst meer richten op de jongeren in DOOL.
Op woensdag 2 juli 2003 10:37 schreef Sir_feyenoorD het volgende:
En jammer dat Stefano zal verdwijnen. Wie wordt dan het grote 'evil' brein achter de soap?
quote:Wie is Victor ook al weer?
Op woensdag 2 juli 2003 15:27 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Waarschijnlijk Victor wordt dan de evil boss. Maar Days of our lives gaat in de toekomst meer richten op de jongeren in DOOL.
quote:jammer
Op woensdag 2 juli 2003 18:31 schreef Markie-Mark het volgende:
In de toekomst zullen Lexi en Tony vooral de slechterikken worden. Ja je l eest het goed de lieve Lexi wordt de superbitch van Days.
Ben het er ook heel erg mee eens dat DOOL echt eigenlijk heel slecht is, lol. Ze praten altijd in zichzelf, om het verhaal duidelijk te maken ofzo. Ze herhalen alles honderd keer. Het is zo langdradig als de pest. Sommige dingen kunnen gewoon niet, dan bedoel ik niet b.v marlena die bezeten is, maar dan suzan en kirsten! dat is zo duidelijk als je niet ziet dat dezelfde persoon is. Net een tekenfilm: zet een hoed op en je bent onherkenbaar.
Maar ach, het is een soort iets uit je verleden dat je niet wil los laten ofzo. Ik kijk het met veel plezier en tegelijker tijd veel agressie. Soms zap ik gewoon weg omdat ik zo kwaad wordt dat het zo nep is. Maar ook dat is weer iets waarom ik later moet lachen en dan toch weer gaat kijken.
Ik vind Sami ronduit het hatelijkste persoon in de serie, zo lomp lelijk en achterlijk.
Stefano is geniaal, echt lachu.
John black heb ik nooit uit kunnen staan, mister goody twoshoes, bah!
Van mij mag er meer geslagen worden, nee geen actie serie. Maar zeg nu zelf die keren dat Kate vivian sloeg, ik stond letterlijk te juichen!
Wel ik heb jullie vast in slaap gepraat, voor diegene die het al zover gelukt is mij zover te volgen
Well, I'm done.
Ik vind het echt belachelijk dat de Days plaats moet maken voor de tour de France, daarvoor kan ik ook wel Ned2 of een andere zender opzetten...... niet dat ik dat van plan ben.
De personages Susan, Celeste, Ivan, Vivian en Stefano zijn gewoon geniaal!!!!!!!!!!!!!
Wanneer komt de Days weer terug? Zeker wanneer ik net op vakantie wil gaan...? (begin augustus is dat dus)
quote:stefano roeleert!
Op maandag 28 juli 2003 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ah Good Old Stefano Dimera, ik ben benieuwd of hij in de Bold net zo goed is als in Days.
quote:celeste!!! daar ben ik dus echt helemaal gek vn, da wijf is cool!!!!
Op maandag 28 juli 2003 23:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Je bedoelt Celeste denk ik. Die is helderziend. Days is gewoon een lekkere onzinserie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |