mvg,
Sir_feyenoorD
mvg,
gerben
Qua verhaallijn veruit de leukste soap ooit, allemaal verschrikkelijk overdreven en onrealistisch maar daarom zo leuk.
Leuke verhaallijnen uit het verleden: Marlena's bezetenheid, Kristen verliest kind en doet alsof ze nog zwanger is en laat een dubbelgangster haar kind baren, Carly die levend begaven wordt door Vivian.
Toffe personages: Stefano, Kristen, Marlena, Kate, Sami, Vivian
Alleen jammer dat de serie zo verschrikkelijk langdradig is en er altijd wel een verschrikkelijk saaie verhaallijn loop vaak omtrent Bo, Hope, Billie, Carrie en Austin.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 01-07-2003 19:37]
mvg,
sir feyenoord
Tony was ernstig ziek en had niet lang meer te leven. Hij plaatste een pistool met Johns vingerafdrukken zo neer dat hij zichzelf neer kon schieten. John werd opgepakt voor de moord op Tony en werd ter dood veroordeeld. Er was echter een dagboek waarin stond van Tony's plan. Dat dagboek was in handen van een vrouw gekleed in een wit kleed die later de moeder van Peter en Kristen bleek. Net op het moment dat John in de gaskamer zat werd het dagboek gevonden en John onschuldig verklaard.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 01-07-2003 19:38]
Maar ik zag Vivian, Ivan, Celese en Susan allemaal verkleed in het het huis van die Jonsy ofzo wat had dat precies te betekenen??
En die nieuwe Jack heeft wel een erg hoog Ken van Barbie gehalte ja. Die hele verhaallijn is sowieso saai. Het wordt tijd dat Peter weer terugkomt.
En hoe vaak heeft Stefano zijn dood in scene gezet, ook een stuk of 5 keer dacht ik.
Spannende personages: Kristen, Susan, zuster Mary Moira, Celeste, Stephano, Hope als ze prinses Gina von Amsberg wordt.
quote:jah vind ik ook, in het begin keek mn zusje het alleen, en heel het gezin was zich aan het ergeren aan die 'k*tsoap' totdat we eropeens ook in zaten
Op woensdag 2 juli 2003 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja het is in principe ook een heel slechte serie op alle fronten maar daardoor ook zo verslavend. De verhaallijnen slaan nergens op, het acteerwerk is erg overdreven enz enz.
het is toch veel goedkoper om een paar dagen daadwerkelijk te gaan opnemen in Rome in plaats van een halve stad op een overigens volstrekt ongeloofwaardige manier na te bouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |