abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11492578
hey allemaal.
tleek me wel geslaagd om ff een topic te vormen over de tofste soap 'days of our lives' of anders gezegd (in belgie), de dingen des levens. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die dit kijken, de soap zit ook gewoon heel goed in elkaar. laat ff bericht achter als je hier naar kijkt en praat het liefst mee!!

mvg,
Sir_feyenoorD

Sir_feyenoorD
pi_11492592
nog nooit gezien
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11492640
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_11492814
ehm, dacht toch dat er meer mensen zouden zijn. naja als iemand het kent reageerd die wel. maar het komt om 5 voor 5 tot half zes op belgie 1.

mvg,
gerben

Sir_feyenoorD
pi_11492913
Ik ken het wel hoor, heb het jaren gevolgd op SBS 6 en later op Belgie.

Qua verhaallijn veruit de leukste soap ooit, allemaal verschrikkelijk overdreven en onrealistisch maar daarom zo leuk.

Leuke verhaallijnen uit het verleden: Marlena's bezetenheid, Kristen verliest kind en doet alsof ze nog zwanger is en laat een dubbelgangster haar kind baren, Carly die levend begaven wordt door Vivian.

Toffe personages: Stefano, Kristen, Marlena, Kate, Sami, Vivian

Alleen jammer dat de serie zo verschrikkelijk langdradig is en er altijd wel een verschrikkelijk saaie verhaallijn loop vaak omtrent Bo, Hope, Billie, Carrie en Austin.

pi_11492949
De laatste tijd kijk ik het niet echt meer omdat de verhaallijn van Kristen en John niet zo leuk is. Nu is het vooral Carrie/Austin/Mike gezeik. En die Jungle verhaallijn is ook erg slecht.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 19:24:27 #7
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11492992
-edit: troll-

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 01-07-2003 19:37]

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_11493022
Zinloze posts plaatsen is idd een veel nuttigere bezigheid
pi_11493032
ja, erg jammer. Vooral Carrie en Austin. En ook het feit dat er op de meest onlogische manieren wel weer een misverstand moet komen. Erg jammer. Ook vond ik Kristen nooit echt goed. MAar nu ze echt kwaad is lijkt ze toch wel aardig te kunnen acteren. Net als Sami, die kan echt geweldig spelen. Toen Marlena bezeten was, vond ik toch wel dat de soap het leukst was.
goeie site over deze soap: www.bethsdayspage.com. Zeer uitgebreid.

mvg,
sir feyenoord

Sir_feyenoorD
pi_11493123
Wat ook briljant was: de Aremid verhaallijn.

Tony was ernstig ziek en had niet lang meer te leven. Hij plaatste een pistool met Johns vingerafdrukken zo neer dat hij zichzelf neer kon schieten. John werd opgepakt voor de moord op Tony en werd ter dood veroordeeld. Er was echter een dagboek waarin stond van Tony's plan. Dat dagboek was in handen van een vrouw gekleed in een wit kleed die later de moeder van Peter en Kristen bleek. Net op het moment dat John in de gaskamer zat werd het dagboek gevonden en John onschuldig verklaard.

dinsdag 1 juli 2003 @ 19:37:15 #11
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11493254
-edit: troll-

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 01-07-2003 19:38]

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_11493300
Ja, maar ook weer vrij langdradig. Maar heb je het hoofdstuk franco kelly al gezien? En ook de relatie tussen Bo en Billie vind ik erg jammer. Gelukkig komen bo en hope in de toekomst weer bij elkaar. Hoewel, ik vond hun afleveringen meestal niet erg geweldig. Ook het hele verhaal rond J.L. King en zn drugsbende was ook niet erg goed. Zoals je zegt, Aremid was inderdaad wel goed. Maar het schijnt dat Sami in de toekomst met Franco gaat trouwen. En Susan Banks met een ander nieuwe personage.
Verhaal rond Vivian en Ivan ligt ook een beetje stil. Hoewel ze vandaag weer iets meemaakten, is het toch moetniet erg spannend meer.
Sir_feyenoorD
pi_11493353
Ja ik heb het vandaag toevallig weer voor het eerst gezien in maanden dus grappig dat jij uitgerekend vandaag dit topic opende.

Maar ik zag Vivian, Ivan, Celese en Susan allemaal verkleed in het het huis van die Jonsy ofzo wat had dat precies te betekenen??

pi_11493610
Het schijnt dat Celeste dacht dat de vader van Elvis (zoontje van Susan) ergens in dat huis was. Waarschijnlijk dus die Jonsey ofzo dus. En Vivian en Ivan zijn bij die man om geld van hem te stelen. Hij is namelijk nogal rijk. Ook gaat Vivian in de toekomst trouwen met deze Jonsey om al zijn geld te krijgen. Want ze zijn blut, zoals je misschien al gemerkt had. En er is een nieuwe Jack, opsich wel jammer. K vond die andere wel iets anders hebben. Die nieuwe is gewoon een soort van Mike en Austin door elkaar. En nu wordt hij vermoord.
En Stefano schijnt weer een troef achter de hand te hebben. Omdat hij bloed moet geven aan roman, wil hij er wel iets voor terug. Daar eindigde het mee. Alleen vind ik de afleveringen de laatste tijd wat tegen vallen. Hopelijk komt er weer iets nieuws, iets zoals Aremid,of iets origineels net als de bezetenheid van Marlena.
Sir_feyenoorD
pi_11493788
Stefano is toch de vader van Elvis?????

En die nieuwe Jack heeft wel een erg hoog Ken van Barbie gehalte ja. Die hele verhaallijn is sowieso saai. Het wordt tijd dat Peter weer terugkomt.

pi_11493936
Ja, het schijnt dat hij dus echt Jennifer gaat ontvoeren. Hopelijk dan eindelijk wat leven in de brouwerij. Dat zou een geod begin zijn voor een leuke reeks afleveringen. Alleen gaan ze nu alleen maar met dat Carrie/Mike/Austin. Over de liefde van Carrie voor Mike, ach ja, ze gooien er wel weer wat afleveringen mee vol. Wat ik ook erg goed vond was de ontvoering van Marlena door stefano. Daar zijn er meerdere van geweest. In totaal is Marlena 12 keer ontvoerd (!). Maar die keer dat hij haar meenam naar Parijs, en dat John haar ging zoeken op dat bal. Erg spannend was dat.
Sir_feyenoorD
pi_11493999
12 keer!!!!!!! Jeetje dat is wel het soaprecord

En hoe vaak heeft Stefano zijn dood in scene gezet, ook een stuk of 5 keer dacht ik.

pi_11494178
ehm, dood in scene?? Uitleg graag.
Wat ik wel weet is dat hij int totaal 17 keer iemand heeft ontvoerd. Dat is uit alle afleveringen vanaf 1967. Dat is dus wel erg nep. Ook het aantal geheugenverliezen in de soap loopt aardig op: maar liefst 15 geheugen verliezen zijn voorgekomen in de soap. Maar ik vind de scenes met Stefano meestal wel aardig.
Personages die moeten verdwijnen: Billie, Franco, Roman, Max en J.L King, Jack.
Sir_feyenoorD
pi_11496187
Meest boring personages: Carrie, Austin, Jennifer en Jack, Marlena

Spannende personages: Kristen, Susan, zuster Mary Moira, Celeste, Stephano, Hope als ze prinses Gina von Amsberg wordt.

pi_11500191
En wanneer wordt ze dat?
Sir_feyenoorD
pi_11500265
Over een paar jaar weer. Dan blijkt de echte Prinses Gina ook nog te leven, een dubbelrol van de actrice die Hope speelt dus.
pi_11500311
Ik kijk wel bijna iedere dag, ná mijn echte soap ATWT, dat zie ik als een soap. Days of our lives is leuk om naar te kijken, maar eigenlijk zie ik dat meer als een comedyserie, alles is zoooo slecht geacteerd en alles is zo overdreven. Maarjah, ik heb ook al zo vaak gezegt dat ik niet meer kijk en toch blijf ik het volgen. Ik vond dat gedoe met die geheime kamers wel geinig, en dat ze erachter kwamen dat Sami loog. Ik kijk het overigs nog niet zo heel lang hoor.
pi_11500325
Ja het is in principe ook een heel slechte serie op alle fronten maar daardoor ook zo verslavend. De verhaallijnen slaan nergens op, het acteerwerk is erg overdreven enz enz.
pi_11500376
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja het is in principe ook een heel slechte serie op alle fronten maar daardoor ook zo verslavend. De verhaallijnen slaan nergens op, het acteerwerk is erg overdreven enz enz.
jah vind ik ook, in het begin keek mn zusje het alleen, en heel het gezin was zich aan het ergeren aan die 'k*tsoap' totdat we eropeens ook in zaten zelfs mn vader haha maar soms kan het wel leuk zijn.
Wat ik echt STOM vind... Ze vinden altijd dat Stefano de man van de vermommingen is.. Nou dan mogen ze wel wat beter hun best doen als hij dat echt zou zijn want ik vind het echt SLAP als je ziet hoe hij zich vermomd...
pi_11500426
En wat ook zo belachelijk is: die decors. Echt alles bouwen ze na: Rome, Parijs, een Jungle, heel Salem is een gigantisch decor

het is toch veel goedkoper om een paar dagen daadwerkelijk te gaan opnemen in Rome in plaats van een halve stad op een overigens volstrekt ongeloofwaardige manier na te bouwen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')