quote:Lijkt me geen slecht plan.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat ik me gewoon mentaal ga voorbereiden op morgen, want al die vrouwen boeien me eik helemaal niet.
Want echt interessant is het niet, al is het wel leuk dat Clijsters achterstaat, just voor de spanning.
quote:Vrouwentennis en spanning gaan bij mij sowieso niet samen.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:08 schreef mitt het volgende:[..]
Lijkt me geen slecht plan.
Want echt interessant is het niet, al is het wel leuk dat Clijsters achterstaat, just voor de spanning.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:58 schreef golfer het volgende:
Venus Williams wint in 3 sets van Davenport.
yup she showed her ass
Schalken speelt tegen Federer desnoods met spuit
Uitgegeven: 1 juli 2003 14:34
Laatst gewijzigd: 1 juli 2003 15:57
LONDEN - Om de vijf seconden pijn als een messteek in de voet en een bijna slapeloze nacht. Een dag na het bereiken van de kwartfinales op Wimbledon was Sjeng Schalken lichamelijk niet in staat te trainen voor zijn wedstrijd tegen de Zwitser Roger Federer.
Zijn linkervoet was tegen de Duitser Rainer Schüttler kapot gespeeld door bijna drie uur lang van links naar rechts over de baseline te rennen. Hij besefte onmiddellijk dat de voet stuk was. Tijdens de nacht rees bij Nederlands beste tennisser zelfs het vermoeden dat hij een bot had gebroken. "Ooit brak ik mijn arm en dat voelde hetzelfde. Ook van die gemene messteken."
Zooltje
Schalken had eerder last van zijn voet, droeg een speciaal zooltje in zijn tennisschoenen en nam tijdens de vierde ronde vijf pijnstillende tabletten. Nooit slikte hij er meer in een wedstrijd. Tijdens de avondmaaltijd in zijn favoriete Italiaanse restaurant in Knightsbridge liet de Limburger zakken ijs aanrukken om de opkomende pijn te temperen. De nacht die volgde was afschuwelijk. De minuten kropen als een schildpad voorbij. Pas tegen vijf uur in de ochtend viel hij in slaap.
Trainen
Sjeng Schalken zou dinsdag om 13.00 uur een uurtje trainen. Hij was er niet toe in staat. Hij belde met André van Alphen, zijn fysiotherapeut in Amsterdam, en sprak het vermoeden uit dat hij een botje (sesambeentje) in de linkervoet had gebroken. "Ga er eens op staan", vroeg Van Alphen. Schalken deed het, kon dat en kreeg toen te horen dat het misschien een zware ontsteking zou kunnen zijn.
Spuit
"Als het een ontsteking is, hoe zwaar ook, dan zal ik absoluut tegen Federer in actie komen. In dat geval gaat de spuit erin." Sjeng Schalken kon dinsdagmiddag in het ziekenhuis bij Wimbledon terecht voor een mri-scan. Pas in de loop van de avond krijgt hij de uitslag. Is er inderdaad sprake van een breuk en dient Schalken onmiddellijk medisch te worden geholpen, dan treedt hij woensdag niet aan. De beslissing ligt bij Van Alphen in overleg met dokter Van Dijk.
In dat geval mist Schalken behalve het vervolg van Wimbledon ook het hardcourtseizoen, waar hij heel veel punten te verdedigen heeft. "Dit idee heb ik ook moeten verwerken."
De 26-jarige Schalken vertelde dinsdag zijn verhaal in de spelersruimte van de All England Club op Wimbledon toch niet teneergeslagen. Hij sprak rustig en toonde zelfs strijdlust. "Ga er maar vanuit dat ik tegen Federer in het strijdperk treed. Die wedstrijd is voor mij een bonus."
"Hij heeft last van zijn rug, maar tikte wel Feliciano Lopez in drie sets van de baan af. Het wordt een duel van de lamme tegen de blinde. Ik zal alleen niet spelen als anderen mij tegenhouden. Tot nu toe zit ik nog steeds in het toernooi. Ik wil mijzelf een kans geven."
Serena heeft het zwaar tegen Capriati. Setje achter
quote:Jammer, had liever gezien dat Ferrero doorging maar ja.
Op dinsdag 1 juli 2003 18:12 schreef mitt het volgende:
Grosjean wint dus van Ferrero.
quote:shit
Op dinsdag 1 juli 2003 18:48 schreef olavski het volgende:
Serena gaat door
De meest interessant mogelijk halve finales bij de vrouwen:
Justine Henin-Hardenne - Serena Williams
Kim Clijsters - Venus Williams
Go Clijsters en Henin-Hardenne!
Popp blijft half Engels te zijn.
en dat vinden de Britten en de BBC natuurlijk erg interessant.
ze dromen van een Popp-Henman halve finale.
tis toch wat
quote:had je ook dat stukje ervoor gezien toen ze alle namen opnoemden van de kwartfinales bij de heren...
Op dinsdag 1 juli 2003 19:57 schreef mitt het volgende:
Omg.Popp blijft half Engels te zijn.
en dat vinden de Britten en de BBC natuurlijk erg interessant.
ze dromen van een Popp-Henman halve finale.
tis toch wat
KUT BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |