quote:Clijsters had er 3 sets voor nodig, maar mag nu inderdaad tegen Venus Williams.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:27 schreef Heero het volgende:De meest interessant mogelijk halve finales bij de vrouwen:
Justine Henin-Hardenne - Serena Williams
Kim Clijsters - Venus WilliamsGo Clijsters en Henin-Hardenne!
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 01-07-2003 21:15]
quote:Misschien breekt ie die voet morgen wel...
Op dinsdag 1 juli 2003 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Sjeng heeft geen breuk, dus dat is goed nieuws.(bron: RTL 5)
quote:Het is inderdaad even afwachten hoelang het goed gaat, Sjeng zal iig wel strak
Op dinsdag 1 juli 2003 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Misschien breekt ie die voet morgen wel...
Nu hoop ik maar (gemeen eigenlijk van mij
) dat zijn tegenstander erg last heeft van zijn rug, al vermoed ik dat dit wel mee zal vallen..
Hoe laat begint die loodzware partij van Sjeng eigenlijk?
quote:2e wedstrijd op het Centre Court. Na Henman en Grosjean. Die beginnen om 2 uur,dus voor Sjeng zal het snel een uur of 5 worden.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch bewijst dit maar weer hoe slopend tennis/topsport voor het lichaam is...Hoe laat begint die loodzware partij van Sjeng eigenlijk?
quote:Het zijn altijd stupide filmpjes.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alweer zo'n ontzettend stupide filmpje.
Maar toch weer zo leuk omdat het zo dom is.
quote:Precies. Al vraag ik me wel af welke gek ze heeft bedacht. Bovendien is het intro volgens mij langer dan het filmpje zelf.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:19 schreef mitt het volgende:[..]
Het zijn altijd stupide filmpjes.
Maar toch weer zo leuk omdat het zo dom is.
Ze droeg het BNN petje dus gisteren.
Jonas Bjorkman SWE - Andy Roddick USA (5)
Sympathieke Zweed tegen de jonge Amerikaan. Mijn hart zegt Bjorkman, maar mijn verstand zegt Roddick. Op papier een heerlijke partij iig.
Roger Federer SUI (4) - Sjeng Schalken NED (8)
De lamme tegen de blinde. Sjeng heeft een kans, maar hij moet heel erg scherp zijn.
---------------------------------------------------
Tim Henman GBR (10) - Sebastien Grosjean FRA (13)
Go Sebastien!!!! Ik hoop op de totale vernedering van de steeds onsympathieker wordende Brit. Grosjean heeft zeker kansen
Alexander Popp GER - Mark Philippoussis AUS
Moet te doen zijn voor The Scud, maar onderschat Popp niet. Hij heeft een vrij "makkelijke" weg naar de finale afgelegd en nu kan hij echt bewijzen wat hij waard is
Mijn prognose.
Andy Roddick
Roger Federer
Tim Henman
Mark Philippoussis.
Roddick is gewoon te sterk voor Bjorkman, al hoop ik op een stuntje, hetzelfde geldt voor Schalken.
Henman gaat het weer te goed doen en Grosjean verslaan, al heb ik dat ook liever andersom, en Philippoussis beukt gewoon Popp de baan af en gaat richting finale.
quote:Aah.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:02 schreef The_Coach het volgende:
De zusjes Williams liggen uit in de dubbel.
Andy Roddick
Roger Federer
Sebastian Grosjean
Mark Philippoussis
Ik zou liever de leuke Zweed hebben, maar Roddick is te goed.
.
Roger Federer SUI (4) - Sjeng Schalken NED (8)[
Jammer voor hem, maar ik zie het hem niet halen...
Tim Henman GBR (10) - Sebastien Grosjean FRA (13)
Ik hoop op Grosjean, ik vind vooral Tim als persoon ontzettend arrogant overkomen.... en die hele Henman gekte vind ik ook maar niks...
Maar oke, winnen zie ik hem sowieso niet doen.
Alexander Popp GER - Mark Philippoussis AUS
Popp is goed en heeft me dit toernooi verbaasd, maar Philippoussis zal het vast wel halen...
De kogel is door de kerk. Het sesambotje van mijn linkervoet is niet gebroken. Ze hebben bij de operatie een boel weefsel verwijderd. Dit weefsel was erg geinfecteerd. Het botje zag er wel goed uit, dus ik stap morgen de baan op. Zei het met een dosis pijnstillers en een volledig ingepakte voet, maar als ik kan lopen, kan ik spelen. Ik krijg ook medicatie in de vorm van penicilline en ontstekingsremmers. Belangrijk is dat geen risico neem als ik morgen speel.
Tegen Roger (Federer, red.) zal ik vanaf het begin bovenop zitten. Als ik hem de ruimte laat om aan te vallen, word het voor mij heel moeilijk. Ik zal dus elke korte bal aanpakken. Ik heb er veel vertrouwen in want ik sta goed te spelen. Toch zal mijn succes afhangen van de vorm van Roger. Hij is de betere speler en wanneer hij super is, win ik niet van hem. Hij is echter ook geblesseerd, aan zijn rug, dus qua fysieke gesteldheid is er weinig verschil.
Groetjes,
Sjeng
Klinkt bemoedigend in ieder geval!
Bij de heren is het nog meer een raadsel. Ik gok op een duwel tussen Roddick, Federer en Henman.
In principe moet Henman zonder veel moeite de finale kunnen halen hoewel Philipouses heel goed staat te spelen. Ik denk dat hij Grosjean vrij makkelijk gaat pakken.
Roddick moet het ook niet zo heel moeilijk krijgen tegen Bjorkman. Bjorkman heb ik het hele toernooi nog niet zien spelen omdat hij in een vrij "onaantrekkelijk" deel van het schema zit met het wegvallen van Hewitt.
Federer - Schalken wordt de kwart-finale van de dag. 2 spelers in vorm maar ook geblesseerd. Als ze van dat laatste niet te veel last hebben kan het een prachtige wedstrijd worden. Ik schat Federer wel iets hoger in dan Schalken maar Federer "Choked" nog al eens in een Grand Slam dus daar liggen nog wel kansen.
Laten we hopen dat ze allebei (of iig Schalken) geen of weinig last van hun blessures krijgen.
Ik gok op de halve finales:
Roddick - Federer
Henman - Philipouses.
Philippoussis moet makkelijk kunnen winnen van Popp en Rodick heeft, denk ik weinig moeite met Björkman.
Mijn halve finales dus:
Roddick-Federer
en
Grosjean-Philippoussis
Beoogde finale:
Roddick-Philippoussis
Uiteindelijke winnaar: Roddick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |