quote:Lijkt me geen slecht plan.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat ik me gewoon mentaal ga voorbereiden op morgen, want al die vrouwen boeien me eik helemaal niet.
Want echt interessant is het niet, al is het wel leuk dat Clijsters achterstaat, just voor de spanning.
quote:Vrouwentennis en spanning gaan bij mij sowieso niet samen.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:08 schreef mitt het volgende:[..]
Lijkt me geen slecht plan.
Want echt interessant is het niet, al is het wel leuk dat Clijsters achterstaat, just voor de spanning.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:58 schreef golfer het volgende:
Venus Williams wint in 3 sets van Davenport.
yup she showed her ass
Schalken speelt tegen Federer desnoods met spuit
Uitgegeven: 1 juli 2003 14:34
Laatst gewijzigd: 1 juli 2003 15:57
LONDEN - Om de vijf seconden pijn als een messteek in de voet en een bijna slapeloze nacht. Een dag na het bereiken van de kwartfinales op Wimbledon was Sjeng Schalken lichamelijk niet in staat te trainen voor zijn wedstrijd tegen de Zwitser Roger Federer.
Zijn linkervoet was tegen de Duitser Rainer Schüttler kapot gespeeld door bijna drie uur lang van links naar rechts over de baseline te rennen. Hij besefte onmiddellijk dat de voet stuk was. Tijdens de nacht rees bij Nederlands beste tennisser zelfs het vermoeden dat hij een bot had gebroken. "Ooit brak ik mijn arm en dat voelde hetzelfde. Ook van die gemene messteken."
Zooltje
Schalken had eerder last van zijn voet, droeg een speciaal zooltje in zijn tennisschoenen en nam tijdens de vierde ronde vijf pijnstillende tabletten. Nooit slikte hij er meer in een wedstrijd. Tijdens de avondmaaltijd in zijn favoriete Italiaanse restaurant in Knightsbridge liet de Limburger zakken ijs aanrukken om de opkomende pijn te temperen. De nacht die volgde was afschuwelijk. De minuten kropen als een schildpad voorbij. Pas tegen vijf uur in de ochtend viel hij in slaap.
Trainen
Sjeng Schalken zou dinsdag om 13.00 uur een uurtje trainen. Hij was er niet toe in staat. Hij belde met André van Alphen, zijn fysiotherapeut in Amsterdam, en sprak het vermoeden uit dat hij een botje (sesambeentje) in de linkervoet had gebroken. "Ga er eens op staan", vroeg Van Alphen. Schalken deed het, kon dat en kreeg toen te horen dat het misschien een zware ontsteking zou kunnen zijn.
Spuit
"Als het een ontsteking is, hoe zwaar ook, dan zal ik absoluut tegen Federer in actie komen. In dat geval gaat de spuit erin." Sjeng Schalken kon dinsdagmiddag in het ziekenhuis bij Wimbledon terecht voor een mri-scan. Pas in de loop van de avond krijgt hij de uitslag. Is er inderdaad sprake van een breuk en dient Schalken onmiddellijk medisch te worden geholpen, dan treedt hij woensdag niet aan. De beslissing ligt bij Van Alphen in overleg met dokter Van Dijk.
In dat geval mist Schalken behalve het vervolg van Wimbledon ook het hardcourtseizoen, waar hij heel veel punten te verdedigen heeft. "Dit idee heb ik ook moeten verwerken."
De 26-jarige Schalken vertelde dinsdag zijn verhaal in de spelersruimte van de All England Club op Wimbledon toch niet teneergeslagen. Hij sprak rustig en toonde zelfs strijdlust. "Ga er maar vanuit dat ik tegen Federer in het strijdperk treed. Die wedstrijd is voor mij een bonus."
"Hij heeft last van zijn rug, maar tikte wel Feliciano Lopez in drie sets van de baan af. Het wordt een duel van de lamme tegen de blinde. Ik zal alleen niet spelen als anderen mij tegenhouden. Tot nu toe zit ik nog steeds in het toernooi. Ik wil mijzelf een kans geven."
Serena heeft het zwaar tegen Capriati. Setje achter
quote:Jammer, had liever gezien dat Ferrero doorging maar ja.
Op dinsdag 1 juli 2003 18:12 schreef mitt het volgende:
Grosjean wint dus van Ferrero.
quote:shit
Op dinsdag 1 juli 2003 18:48 schreef olavski het volgende:
Serena gaat door
De meest interessant mogelijk halve finales bij de vrouwen:
Justine Henin-Hardenne - Serena Williams
Kim Clijsters - Venus Williams
Go Clijsters en Henin-Hardenne!
Popp blijft half Engels te zijn.
en dat vinden de Britten en de BBC natuurlijk erg interessant.
ze dromen van een Popp-Henman halve finale.
tis toch wat
quote:had je ook dat stukje ervoor gezien toen ze alle namen opnoemden van de kwartfinales bij de heren...
Op dinsdag 1 juli 2003 19:57 schreef mitt het volgende:
Omg.Popp blijft half Engels te zijn.
en dat vinden de Britten en de BBC natuurlijk erg interessant.
ze dromen van een Popp-Henman halve finale.
tis toch wat
KUT BBC
quote:Clijsters had er 3 sets voor nodig, maar mag nu inderdaad tegen Venus Williams.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:27 schreef Heero het volgende:De meest interessant mogelijk halve finales bij de vrouwen:
Justine Henin-Hardenne - Serena Williams
Kim Clijsters - Venus WilliamsGo Clijsters en Henin-Hardenne!
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 01-07-2003 21:15]
quote:Misschien breekt ie die voet morgen wel...
Op dinsdag 1 juli 2003 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Sjeng heeft geen breuk, dus dat is goed nieuws.(bron: RTL 5)
quote:Het is inderdaad even afwachten hoelang het goed gaat, Sjeng zal iig wel strak
Op dinsdag 1 juli 2003 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Misschien breekt ie die voet morgen wel...
Nu hoop ik maar (gemeen eigenlijk van mij ) dat zijn tegenstander erg last heeft van zijn rug, al vermoed ik dat dit wel mee zal vallen..
Hoe laat begint die loodzware partij van Sjeng eigenlijk?
quote:2e wedstrijd op het Centre Court. Na Henman en Grosjean. Die beginnen om 2 uur,dus voor Sjeng zal het snel een uur of 5 worden.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch bewijst dit maar weer hoe slopend tennis/topsport voor het lichaam is...Hoe laat begint die loodzware partij van Sjeng eigenlijk?
quote:Het zijn altijd stupide filmpjes.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alweer zo'n ontzettend stupide filmpje.
Maar toch weer zo leuk omdat het zo dom is.
quote:Precies. Al vraag ik me wel af welke gek ze heeft bedacht. Bovendien is het intro volgens mij langer dan het filmpje zelf.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:19 schreef mitt het volgende:[..]
Het zijn altijd stupide filmpjes.
Maar toch weer zo leuk omdat het zo dom is.
Ze droeg het BNN petje dus gisteren.
Jonas Bjorkman SWE - Andy Roddick USA (5)
Sympathieke Zweed tegen de jonge Amerikaan. Mijn hart zegt Bjorkman, maar mijn verstand zegt Roddick. Op papier een heerlijke partij iig.
Roger Federer SUI (4) - Sjeng Schalken NED (8)
De lamme tegen de blinde. Sjeng heeft een kans, maar hij moet heel erg scherp zijn.
---------------------------------------------------
Tim Henman GBR (10) - Sebastien Grosjean FRA (13)
Go Sebastien!!!! Ik hoop op de totale vernedering van de steeds onsympathieker wordende Brit. Grosjean heeft zeker kansen
Alexander Popp GER - Mark Philippoussis AUS
Moet te doen zijn voor The Scud, maar onderschat Popp niet. Hij heeft een vrij "makkelijke" weg naar de finale afgelegd en nu kan hij echt bewijzen wat hij waard is
Mijn prognose.
Andy Roddick
Roger Federer
Tim Henman
Mark Philippoussis.
Roddick is gewoon te sterk voor Bjorkman, al hoop ik op een stuntje, hetzelfde geldt voor Schalken.
Henman gaat het weer te goed doen en Grosjean verslaan, al heb ik dat ook liever andersom, en Philippoussis beukt gewoon Popp de baan af en gaat richting finale.
quote:Aah.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:02 schreef The_Coach het volgende:
De zusjes Williams liggen uit in de dubbel.
Andy Roddick
Roger Federer
Sebastian Grosjean
Mark Philippoussis
Ik zou liever de leuke Zweed hebben, maar Roddick is te goed. .
Roger Federer SUI (4) - Sjeng Schalken NED (8)[
Jammer voor hem, maar ik zie het hem niet halen...
Ik hoop op Grosjean, ik vind vooral Tim als persoon ontzettend arrogant overkomen.... en die hele Henman gekte vind ik ook maar niks...
Maar oke, winnen zie ik hem sowieso niet doen.
Popp is goed en heeft me dit toernooi verbaasd, maar Philippoussis zal het vast wel halen...
De kogel is door de kerk. Het sesambotje van mijn linkervoet is niet gebroken. Ze hebben bij de operatie een boel weefsel verwijderd. Dit weefsel was erg geinfecteerd. Het botje zag er wel goed uit, dus ik stap morgen de baan op. Zei het met een dosis pijnstillers en een volledig ingepakte voet, maar als ik kan lopen, kan ik spelen. Ik krijg ook medicatie in de vorm van penicilline en ontstekingsremmers. Belangrijk is dat geen risico neem als ik morgen speel.
Tegen Roger (Federer, red.) zal ik vanaf het begin bovenop zitten. Als ik hem de ruimte laat om aan te vallen, word het voor mij heel moeilijk. Ik zal dus elke korte bal aanpakken. Ik heb er veel vertrouwen in want ik sta goed te spelen. Toch zal mijn succes afhangen van de vorm van Roger. Hij is de betere speler en wanneer hij super is, win ik niet van hem. Hij is echter ook geblesseerd, aan zijn rug, dus qua fysieke gesteldheid is er weinig verschil.
Groetjes,
Sjeng
Klinkt bemoedigend in ieder geval!
Bij de heren is het nog meer een raadsel. Ik gok op een duwel tussen Roddick, Federer en Henman.
In principe moet Henman zonder veel moeite de finale kunnen halen hoewel Philipouses heel goed staat te spelen. Ik denk dat hij Grosjean vrij makkelijk gaat pakken.
Roddick moet het ook niet zo heel moeilijk krijgen tegen Bjorkman. Bjorkman heb ik het hele toernooi nog niet zien spelen omdat hij in een vrij "onaantrekkelijk" deel van het schema zit met het wegvallen van Hewitt.
Federer - Schalken wordt de kwart-finale van de dag. 2 spelers in vorm maar ook geblesseerd. Als ze van dat laatste niet te veel last hebben kan het een prachtige wedstrijd worden. Ik schat Federer wel iets hoger in dan Schalken maar Federer "Choked" nog al eens in een Grand Slam dus daar liggen nog wel kansen.
Laten we hopen dat ze allebei (of iig Schalken) geen of weinig last van hun blessures krijgen.
Ik gok op de halve finales:
Roddick - Federer
Henman - Philipouses.
Philippoussis moet makkelijk kunnen winnen van Popp en Rodick heeft, denk ik weinig moeite met Björkman.
Mijn halve finales dus:
Roddick-Federer
en
Grosjean-Philippoussis
Beoogde finale:
Roddick-Philippoussis
Uiteindelijke winnaar: Roddick.
Ik geef het toe : een persoonlijke voorkeur. Andy is de top-favoriet. In dit geval ga ik voor de onderhond. Prachtige speler die Jonas, altijd al geweest overigens. Als het na 4 sets gelijk staat dan wint de routine het van het breekbare jeugdige ego.
Even de oranje gekte een koude douche geven : een fitte Sjeng wint het niet van een semi-geblesseerde Roger. Laat staan een semi-fitte Sjeng. Het is een harde conclusie, maar hij is waar.
Tim is sympathiek, zijn landgenoten echter niet. Het chauvinisme dient zich niet tegen de speler te keren, hij heeft er zelf ook last van. Anyway, Sebastien is gewoonweg de betere tennisser.
Als ik geld in moest zetten dan zette ik het in op Popp. De man heeft niets te verliezen. Mark in vorm is echter een maatje te groot.
De Scud is echter grillig. Een verassing kan in de lucht hangen.
J.
quote:Nu hoop ik echt dat Sjeng wint, ook al heeft ie zelf Federer als grote kanshebber getipt
Op woensdag 2 juli 2003 00:29 schreef Juan Zueco het volgende:
Roger Federer SUI (4) - Sjeng Schalken NED (8)Even de oranje gekte een koude douche geven : een fitte Sjeng wint het niet van een semi-geblesseerde Roger. Laat staan een semi-fitte Sjeng. Het is een harde conclusie, maar hij is waar.
Sjeng Schalken speelt woensdag de kwartfinale Wimbledon tegen de Zwitser Roger Federer. De 26-jarige Limburger heeft geen botbreuk in de linkervoet opgelopen tijdens de gewonnen vierde ronde tegen de Duitser Rainer Schüttler, zoals vele uren was gevreesd.
Wel is in de voet door overbelasting een ontsteking ontstaan met veel vochtophoping. Artsen in het ziekenhuis in Londen zetten het mes in de gezwollen plek en sneden eelt weg. Sjeng Schalken was enorm blij dat hij geen breuk had. Hij zei buitengewoon blij de confrontatie met Federer aan te gaan.
Een dag lang heerste grote onzekerheid over het vervolg van Wimbledon voor de beste Nederlandse tennisser. Pas om negen uur (Nederlandse tijd) in de avond kwamen de verlossende woorden.
De twijfels of hij kon spelen tegen Federer begonnen in de vroege ochtend na een bijna geheel doorwaakte nacht van de speler. Om de vijf seconden voelde hij pijn als een messteek in de voet. Wimbledon leek een dag na het bereiken van de kwartfinale afgelopen voor Sjeng Schalken. De Limburgse toptennisser was dinsdag lichamelijk niet in staat te trainen voor zijn komende wedstrijd tegen de Zwitser Roger Federer. Hij ging in plaats van te trainen naar het ziekenhuis voor een mri-scan en voerde koortsachtig overleg met zijn fysiotherapeut en zijn dokter in Amsterdam. De vrees voor een botbreuk (sesambot) in de linkervoet bleek niet gegrond.
Zijn linkervoet was maandag tegen de Duitser Rainer Schüttler kapot gespeeld door bijna drie uur lang van links naar rechts over de baseline te rennen. Hij besefte onmiddellijk dat de voet stuk was. Tijdens de nacht rees bij Nederlands beste tennisser het vermoeden dat hij een bot had gebroken. "Ooit brak ik mijn arm en dat voelde hetzelfde. Ook van die gemene messteken."
Schalken had eerder last van zijn voet, droeg een speciaal zooltje in zijn tennisschoenen en nam tijdens de vierde ronde vijf pijnstillende tabletten. Nooit slikte hij er meer in een wedstrijd. In de avond tijdens de maaltijd in zijn favoriete Italiaanse restaurant in Knightsbridge liet hij zakken ijs aanrukken om de opkomende pijn te temperen. De nacht die volgde was afschuwelijk. De minuten kropen traag als een schildpad voorbij. Pas tegen vijf uur in de ochtend viel hij in slaap.
Sjeng Schalken zou dinsdag om 13.00 uur een uurtje trainen. Hij was er niet toe in staat. Hij belde met André van Alphen, zijn fysiotherapeut in Amsterdam, en sprak het vermoeden uit een botje in zijn linkervoet te hebben gebroken. "Ga er eens op staan", vroeg Van Alphen. Schalken deed het, kon dat en kreeg toen te horen dat het mogelijk geen breuk, maar een zware ontsteking zou kunnen zijn. "Als het een ontsteking is, hoe zwaar ook, dan zal ik absoluut tegen Federer in actie komen. In dat geval gaat de spuit erin", zei Schalken al voor de uitslag van de mri-scan bekend was.
De beslissing werd genomen door Van Alphen in overleg met dokter Van Dijk in het Amsterdamse Medisch Centrum, de artsen in het ziekenhuis van Wimbledon en Schalken zelf. De voet is schoongemaakt. Schalken kan woensdag spelen. Met pijnstillers, dat wel. Maar dat heeft hij er dolgraag voor over. Hij heeft ook de verzekering gekregen dat hij het komende hardcourtseizoen niet hoeft te missen. Hij heeft daar veel punten te verdedigen, onder andere de halve finale US Open. "Dit idee heb ik in de zware nacht ook moeten verwerken."
De 26-jarige Schalken vertelde dinsdag zijn verhaal in de spelersruimte van de All England Club op Wimbledon niet terneergeslagen. Hij sprak rustig en toonde nog steeds strijdlust. "Ga er maar vanuit dat ik tegen Federer in het strijdperk treed. Die wedstrijd is voor mij een bonus. Federer heeft last van zijn rug, maar tikte wel Feliciano Lopez in drie sets van de baan af. Het wordt een duel van de lamme tegen de blinde."
Ja..hij had er last van in z'n wedstrijd tegen Lopez maar de wedstrijden daarvoor zover ik weet niet en verder heb ik er nu ook niets meer over gehoord.
Maar reken er maar gewoon op dat Federer voor 100% op die baan staat.
quote:Geloven/hopen is goed. Ook tegen beter weten in.
Op woensdag 2 juli 2003 00:59 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Nu hoop ik echt dat Sjeng wint, ook al heeft ie zelf Federer als grote kanshebber getipt
Ik blijf toch geloven in een zwaarbevochten overwinning voor Sjeng
Doe ik ook. Mijn analyse is gebaseerd op realiteit.
Maar ook de tennisbal blijft rond.
J.
Roddick mag en kan bijna niet van Bjorkman verliezen hoor, hoe mooi de Zweed ook kan tennissen.
Bjorkman versloeg Luxa, Melzer, Gimelstob en Minryi
Roddick , Sangunetti, Rusedski, Robredo en Srichaphan
Tegen minimaal 3 van de 4 tegenstanders van Roddick was Bjorkman er al uit gevlogen.
Maar ik hoop ook op een wonder hoor, en dat Bjorkman gaat stunten op al z'n (ook dubbel)ervaring.
quote:Daarom zou het juist zo mooi zijn als Sjeng wint, tegen alle verwachtingen in...
Op woensdag 2 juli 2003 01:38 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Geloven/hopen is goed. Ook tegen beter weten in.
Doe ik ook. Mijn analyse is gebaseerd op realiteit.
Maar ook de tennisbal blijft rond.
J.
quote:Does a bear shit in the woods?
Op woensdag 2 juli 2003 02:01 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Daarom zou het juist zo mooi zijn als Sjeng wint, tegen alle verwachtingen in...
J.
quote:Welke verwachtingen ?
Op woensdag 2 juli 2003 02:01 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Daarom zou het juist zo mooi zijn als Sjeng wint, tegen alle verwachtingen in...
quote:oa zijn eigen verwachtingen.
Op woensdag 2 juli 2003 02:06 schreef tong80 het volgende:[..]
Welke verwachtingen ?
quote:Ja, en daar ging ie zelf tegenin.
Op woensdag 2 juli 2003 02:08 schreef mitt het volgende:[..]
oa zijn eigen verwachtingen.
Jongelui.
Sjeng heeft gedroomd dat ie met de beker omhoog stond.
Hoe jullie er ook tegenin willen dromen.
quote:ligt niet aan jouw.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zeg, dat "allez" van Henin, komt dat er nou zo nep uit of ligt dat aan mij?
ALLEZ SERENA!! doe mij een 6-0 6-0'etje
quote:Hij heeft niet getraind gister. Doet'ie normaal elke dag op Grand slams dus er is echt wel wat aan de hand.
Op woensdag 2 juli 2003 01:32 schreef mitt het volgende:
Wordt die blessure van Federer niet lichtelijk overdreven ?Ja..hij had er last van in z'n wedstrijd tegen Lopez maar de wedstrijden daarvoor zover ik weet niet en verder heb ik er nu ook niets meer over gehoord.
quote:neej hij is gister niet op Wimbledon geweest. Het is niet bekend of hij ergens anders getraind zou hebben.
Op woensdag 2 juli 2003 11:04 schreef Riert het volgende:[..]
Hij heeft niet getraind gister. Doet'ie normaal elke dag op Grand slams dus er is echt wel wat aan de hand.
Waarschijnlijk zit het met de vorm van Federer wel goed en wil hij gewoon een dagje rustig aan doen om niet over belast te raken. Zeker als je wat last van je rug hebt is dat wel verstandig.
Ik denk eerlijk gezegd dat het idd wel mee valt met Federer.
ik ben ook een beetje bang dat Schalken het niet gaat redden tegen Federer. Zeker niet als die in vorm is. en de hele week heeft hij goed staan spelen. Niet tegen geweldige tegenstanders maar hij heeft voor zover ik weet nog geen set tegen gehad (ik heb het niet nagekeken maar uit mijn hoofd dus geen commentaar )
quote:Ah, ok. Op RTL 5 hoorde ik dat hij niet getraind had..vandaar.
Op woensdag 2 juli 2003 11:14 schreef Komakie het volgende:[..]
neej hij is gister niet op Wimbledon geweest. Het is niet bekend of hij ergens anders getraind zou hebben.
Roddick is een bonk kracht, maar Jonas is een prachtige tennisser met vernuft. En het vernuft gaat deze keer verrassend zegevieren.
Een gebleseerde Sjeng is niet opgewassen tegen de Helveet, die wellicht zelfs weer bijna topfit is. Jammer Sjeng
Grosjean schat ik wat hoger in op het moment. Was ook al erg goed op Queens. En Tim speelde niet echt geweldig tegen Nalbandian. Ik zie ook niet snel verbetering voor de Brit.
Philippoussis, mits hij weer zo geweldig serveert.
Kom op Sjeng, go girl .
Slecht weer en een lange pot tussen Henman-Grosjean geven onze Sjeng een dagje extra rust.
quote:hmmm...ik denk dat ze zeker van start zullen gaan, maar ik hoef je teelballen niet dus ga de weddenschap niet aan
Op woensdag 2 juli 2003 12:03 schreef Brakke_Herder het volgende:
Ik durf mijn teelballen erom te verwedden dat de partij Schalken-Federer vandaag niet gespeeld gaat worden.Slecht weer en een lange pot tussen Henman-Grosjean geven onze Sjeng een dagje extra rust.
quote:Wees voorzichtig met wat je verwed, want je moet je aan je woord houden natuurlijk
Op woensdag 2 juli 2003 12:03 schreef Brakke_Herder het volgende:
Ik durf mijn teelballen erom te verwedden dat de partij Schalken-Federer vandaag niet gespeeld gaat worden.Slecht weer en een lange pot tussen Henman-Grosjean geven onze Sjeng een dagje extra rust.
Roger Federer SUI - Sjeng Schalken NED (8)
Sjeng gaat teveel denken aan z'n voet als die blessure al niet opspeelt.
trekt zichzlef er nog één keer door, speler verdient ander publiek
Kanon heeft nog voldoende munitie.
quote:zegt hij likkebaardend
Op woensdag 2 juli 2003 12:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wees voorzichtig met wat je verwed, want je moet je aan je woord houden natuurlijk
quote:Rare opmerking. Wimbledon is het enige toernooi waar hij presteert. Wil je hem dat ook ontnemen? ik wel trouwens
Op woensdag 2 juli 2003 12:11 schreef olavski het volgende:Tim Henman GBR (10) - Sebastien Grosjean FRA (13)
trekt zichzlef er nog één keer door, speler verdient ander publiek
quote:één ronde.
Op woensdag 2 juli 2003 12:13 schreef Riert het volgende:[..]
Rare opmerking. Wimbledon is het enige toernooi waar hij presteert. Wil je hem dat ook ontnemen? ik wel trouwens
quote:Was me opgevallen. Vrij uniek dus ik had je icoontje onthouden als "die Henman fan"
Op woensdag 2 juli 2003 12:16 schreef olavski het volgende:[..]
één ronde.
en ja, ik heb in tegenstelling tot velen geen hekel aan Henman, wel aan die toestanden eromheen (en hij waarschijnlijk ook al zal die dat nooit bekennen)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem in interviews en zo best sympathiek vind, maar op de baan vind ik hem echt gruwelijk irritant.
En ik kan me ook niet voorstellen dat hij zich niet irriteert aan 1.000.000 keer per wedstrijd die nare damesstemmetjes "come on Tim"
quote:Irritant, ach, Schalken kan ook irritant zijn.
Op woensdag 2 juli 2003 12:21 schreef Riert het volgende:[..]
Was me opgevallen. Vrij uniek dus ik had je icoontje onthouden als "die Henman fan"
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem in interviews en zo best sympathiek vind, maar op de baan vind ik hem echt gruwelijk irritant.
En ik kan me ook niet voorstellen dat hij zich niet irriteert aan 1.000.000 keer per wedstrijd die nare damesstemmetjes "come on Tim"
En het weer is niet bijzonder gunstig nog.
Idd, al die mensen eromheen, dat hij duidelijk wordt voorgetrokken door de wimbledon organisatie (center-court, goede loting), dat is erg irri aan t worden. Misschien als dat een keer ophoudt dat men toch meer sympathie voor hem zal krijgen, of zullen we em dan niet meer tegenkomen in de kwartfinales
maarre ik schrijf dit om 12:40
over 60 min gaat ie op rtl5!
quote:Wie beoordeelt zn karakter dan?
Op woensdag 2 juli 2003 12:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je moet iemands karakter niet beoordelen op hoe die op de baan is.. dan is ie bezig met sport en wil ie winnen.
henman mag van mij wel door alleen die engelsen moeten eens ff normaal doen.
quote:Volgens de webcams is het droog.
Op woensdag 2 juli 2003 13:10 schreef Riert het volgende:
Kun jij zien of het regent?
Op wimbledon.org staat alleen bij zusje Kraai "play suspended"
J.
quote:16.00
Op woensdag 2 juli 2003 13:32 schreef RednaZ het volgende:
Rond welke tijd moet Schalkie nou ?
Gaat het nou regenen of niet?
iig lijkt de blessure van Roger Federer wel mee te vallen.
quote:Inderdaad
Op woensdag 2 juli 2003 13:59 schreef mitt het volgende:
Ziet er goed uit voor Schalken.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 02-07-2003 14:01]
quote:Prachtig nieuws.
Op woensdag 2 juli 2003 14:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Grosjean begint lekker, 3-1 in de 1e set voor
geeft mij tijd om te doesjen
quote:Gunstig voor Sjeng en voor mijn teelballen.
Op woensdag 2 juli 2003 14:22 schreef Leatherface het volgende:
Klote - regen.En nee, het hoort er niet bij.
Hij heeft nog geen enkele unforced erro geslagen en 11 winners
quote:Ach LF, het hoort er nou eenmaal bij.
Klote - regen.En nee, het hoort er niet bij.
Er speelt nog een Nl-der op baan 7 Jesse Huta-Galung tegen Jamie Baker (GBR) tussenstand 4-2
Hij heeft nog geen pijnstillers gehad, maar ik hoop dat hij vandaag niet meer hoeft te spelen vanwege de regen..
quote:Sorry.
Klote - regen.
J.
Het ziet er gewoon NIET goed uit.
Hij verwacht niets van de wedstrijd, naja dan weet je wel hoe laat het is.
quote:Jah, die voet heb je nou eenmaal hard nodig.
Op woensdag 2 juli 2003 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Sjeng gaat pijnstillers gebruiken, en niet de 'beruchte' spuit.Het ziet er gewoon NIET goed uit.
quote:Dat wil toch nog niets zeggen. Voor hetzelfde geld gaat het net als de vorige partij goed. Misschien komt hij niet eens meer aan de beurt vandaag, om te spelen. Ik denk dat je er nog geen touw aan kunt vastknopen.
Op woensdag 2 juli 2003 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Sjeng gaat pijnstillers gebruiken, en niet de 'beruchte' spuit.Het ziet er gewoon NIET goed uit.
quote:inderdaad, en hij zei dat hij nu drie stappen te kort zou komen en tegen deze tegenstander ben je al de l*l als je 1 stap te kort komt.
Op woensdag 2 juli 2003 14:34 schreef zjroentje het volgende:[..]
Jah, die voet heb je nou eenmaal hard nodig.
Hij heeft iig goed geslapen.
quote:Je kan beter wat aan je rug hebben, dan aan je voet.
Op woensdag 2 juli 2003 14:35 schreef -Hans- het volgende:[..]
inderdaad, en hij zei dat hij nu drie stappen te kort zou komen en tegen deze tegenstander ben je al de l*l als je 1 stap te kort komt.
Hij heeft iig goed geslapen.
quote:Mja ik weet het niet hoor, want de blessure van de tegenstander lijkt mee te vallen. Uiteraard hoop ik dat het goed gaat, maar hij zal zich nu iig voor de volle 100% moeten focussen op de wedstrijd.
Op woensdag 2 juli 2003 14:35 schreef veekeend het volgende:[..]
Dat wil toch nog niets zeggen. Voor hetzelfde geld gaat het net als de vorige partij goed. Misschien komt hij niet eens meer aan de beurt vandaag, om te spelen. Ik denk dat je er nog geen touw aan kunt vastknopen.
Sjeng is nu alleen nog maar met zijn voet bezig, het zou mooi zijn als hij vandaag niet meer hoeft te spelen vanwege de regen.
quote:Kijk maar naar van Lottum
Op woensdag 2 juli 2003 14:36 schreef zjroentje het volgende:[..]
Je kan beter wat aan je rug hebben, dan aan je voet.
quote:poeh!
Op woensdag 2 juli 2003 14:36 schreef zjroentje het volgende:[..]
Je kan beter wat aan je rug hebben, dan aan je voet.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je op dit moment beter de blessure van Federer dan die van Schalken kunt hebben
quote:Idd.
Op woensdag 2 juli 2003 14:42 schreef Riert het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt dat je op dit moment beter de blessure van Federer dan die van Schalken kunt hebben
quote:En hop.
Op woensdag 2 juli 2003 15:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
'T is weer droog, ze hopen over +/- 20 minuten weer te tenissen
Hang on to your nutsack, Brakke_Herder
quote:Henman en Grosjean staan al op de baan...
Op woensdag 2 juli 2003 15:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
'T is weer droog, ze hopen over +/- 20 minuten weer te tenissen
Dus rond etenstijd zal Sjeng wel de baan op gaan, mits t niet meer gaat regenen natuurlijk
't gaat weer regenen
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 02-07-2003 16:14]
die had ik nl nog nooit gezien
quote:Onderdeel van de sport geschiedenis en nog nooit gezien ?
Op woensdag 2 juli 2003 15:28 schreef GotenSSJ het volgende:
ik vindt het leuker om die partij tussen Krajicek en Washington te kijkendie had ik nl nog nooit gezien
das veel beter
quote:Welke?
Op woensdag 2 juli 2003 15:31 schreef mitt het volgende:
op de BBC laten ze nu Pete Sampras ziendas veel beter
Tegen Korda, 6-4 in de 5e?
Damn, wat was dat een pot!
quote:Idd, mooi om die finale tegen Courier in '93 te zien.
Op woensdag 2 juli 2003 15:31 schreef mitt het volgende:
op de BBC laten ze nu Pete Sampras ziendas veel beter
Dat was een mooie pot tennis. Het begin van The Sampras Era
quote:Ik ook niet, er zijn ook mensen die toen op vakantie waren. Ik zat in een Frans dorpje waar je alleen de Tour kon zien. Elke drie kwartier ff met mijn opa bellen, om te weten hoe het stond.
Onderdeel van de sport geschiedenis en nog nooit gezien ?
quote:yep,kijken hoe Henman afgedroogd wordt
Op woensdag 2 juli 2003 16:02 schreef _wie het volgende:
en we gaan weer beginnen
Henman pakt de eerste set alsnog met 7-5. De 2e en 3e set verliest Henman met 6-7. Vierde set gaat hetzelfde als de eerste set. De vijfde set wordt met 14-12 in het voordeel van Grosjean beslist.
Uiteraard met nog 2 regenpauzes ertussen vandaag, zodat Sjeng morgen aan de bak moet
En damn wat is dat overdreven gejuich bij henman toch irritant elke keer als ie 1 puntje pakt. Ze doen net alsof het de laatste set is en de laatste game
quote:daar zit ik me ook echt enorm aan te ergeren, het engelse publiek is zo onsportief
Op woensdag 2 juli 2003 16:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
En damn wat is dat overdreven gejuich bij henman toch irritant elke keer als ie 1 puntje pakt. Ze doen net alsof het de laatste set is en de laatste game
quote:Klote zooi inderdaad
Op woensdag 2 juli 2003 16:15 schreef Rtweaker het volgende:
WTF gebeurt er allemaal opeens op t Center Court
quote:De hoofdscheidrechter KAN beslissen om de andere 2 te komen singles op de andere televisie banen te laten spelen. Dat zijn baan 2 en baan 18.
Er zijn toch meerdere banen? waarom zouden ze moeten wachten tot deze partij over is? (heb niet al te veel verstand van tennis)En damn wat is dat overdreven gejuich bij henman toch irritant elke keer als ie 1 puntje pakt. Ze doen net alsof het de laatste set is en de laatste game
quote:Wil je Schalken op een achteraf baantje laten spelen dan?
Er zijn toch meerdere banen? waarom zouden ze moeten wachten tot deze partij over is? (heb niet al te veel verstand van tennis)En damn wat is dat overdreven gejuich bij henman toch irritant elke keer als ie 1 puntje pakt. Ze doen net alsof het de laatste set is en de laatste game
quote:NIet dus
Op woensdag 2 juli 2003 16:19 schreef Steijn het volgende:
Wel leuk dat iedereen voor Grosjean is
quote:Mensen hebben 53- 59 pond betaald om de 1/4 finales te mogen zien om Centre of Court 1. Maar alleen in uiterste nood zal dat pas gebeuren als het hele speelschema op z'n kop ligt en dat valt nu nog wel mee.
Op woensdag 2 juli 2003 16:17 schreef veekeend het volgende:[..]
De hoofdscheidrechter KAN beslissen om de andere 2 te komen singles op de andere televisie banen te laten spelen. Dat zijn baan 2 en baan 18.
Het liefst natuurlijk gewoon op center court en court 1, want daar kunnen meer betalende toeschouwers worden toegelaten, dunkt me.
quote:Een van de weinige keren dat bijna iedereen voor een Fransman is.
Op woensdag 2 juli 2003 16:19 schreef Steijn het volgende:
Wel leuk dat iedereen voor Grosjean is
Maar ik ga eens een topicje openen over chauvinisme en sport.
En die andere banen zal toch ook heus wel genoeg publiek zijn?
quote:Ik vind Grosjean sowieso wel een leuke speler. Ben niet voor hem omdat Henman nog erger is.
Op woensdag 2 juli 2003 16:22 schreef Leatherface het volgende:[..]
Een van de weinige keren dat bijna iedereen voor een Fransman is.
Maar ik ga eens een topicje openen over chauvinisme en sport.
quote:Geen TV. Wat gebeurt er dan?
Op woensdag 2 juli 2003 16:15 schreef Rtweaker het volgende:
WTF gebeurt er allemaal opeens op t Center Court
quote:Ik dacht dat je het publiek bedoelde
Op woensdag 2 juli 2003 16:22 schreef Steijn het volgende:[..]
Ga dan weg
Ik ben natuurlijk voor Grosjean, duhh
quote:Ow op die manier
Op woensdag 2 juli 2003 16:25 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik dacht dat je het publiek bedoelde
Ik ben natuurlijk voor Grosjean, duhh
quote:4 / 3 is het
Op woensdag 2 juli 2003 16:25 schreef fotoloog het volgende:
staat die popp zomaar 3-1 voor tegen flip!
quote:`t gaat snel
Op woensdag 2 juli 2003 16:28 schreef -Hans- het volgende:[..]
4 / 3 is het
quote:Dank, maar ik zit hier achter een fire-wire, zonder tv of radio. Dus vandaar. Maar in ieder geval bedabkt voor het up to date houden.
Op woensdag 2 juli 2003 16:32 schreef -Hans- het volgende:
Wat maakt die Grosjean veel foutenstand is nu 6 - 6 in de tie break, in het voordeel van Henman.
[ http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.html ]
alsof het alleen maar om henman draait ofzo
normaal maakt het me niet uit of ie doorgata maar nu mag ie van mij verliezen
quote:uuhhm dat is wel minder.
Op woensdag 2 juli 2003 16:36 schreef Sandworm het volgende:[..]
Dank, maar ik zit hier achter een fire-wire, zonder tv of radio. Dus vandaar. Maar in ieder geval bedabkt voor het up to date houden.
Yes! Grosjean pakt toch nog de set!
Slordig van Henman, 3 set punten laten liggen
Grosjean pakt die Z (zoals die nederlandse presentatrice van Wimbledon 2003 t zegt ) en je hoort dat publiek echt stil vallen.
quote:Maar 7-6 voor Grosjaen is nutturlijk nog een betere optie. Kijken of de rest van het verhaal klopt.
Op woensdag 2 juli 2003 16:10 schreef veekeend het volgende:
Het ideale scenario voor Sjeng ziet er als volgt uit:Henman pakt de eerste set alsnog met 7-5. De 2e en 3e set verliest Henman met 6-7. Vierde set gaat hetzelfde als de eerste set. De vijfde set wordt met 14-12 in het voordeel van Grosjean beslist.
Uiteraard met nog 2 regenpauzes ertussen vandaag, zodat Sjeng morgen aan de bak moet
Trouwens ook knap dat Popp de 1e set heeft gewonnen van Phillipoussis
Popp staat voor
Hup Scud
quote:Nou zo duidelijk wordt hij nou ookweer niet voorgetrokken, met uitzondering dat Engelse spelers uit de top 50 als Henman en Rusedski idd altijd op centre-court spelen. Maar ze zitten echt niet van tevoren te kijken waar ze hem nou t beste in het schema kunnen plaatsen
Op woensdag 2 juli 2003 12:31 schreef Rtweaker het volgende:
Idd, al die mensen eromheen, dat hij duidelijk wordt voorgetrokken door de wimbledon organisatie (center-court, goede loting), dat is erg irri aan t worden. Misschien als dat een keer ophoudt dat men toch meer sympathie voor hem zal krijgen, of zullen we em dan niet meer tegenkomen in de kwartfinales
Trouwens heel erg leuk voor Bjorkman dat hij in z'n nadagen nog de kwart-finale haalt had ik niet verwacht. Kijk als Henman op de plek van Bjorkman had gezeten dan was hij echt voorgetrokken Maar wel klote dat ik nog geen partij van hem gezien heb
En aangezien 99,9% procent zeker is dat hij er morgen uitvliegt baal ik extra maar hoop op een wondertje.
Mijn halve finale's: Federer - Philipousis en Grosjean - Roddick en Roddick - Philipousis in de finale wat me niet echt de mooiste finale lijkt dan liever Federer - Roddick of Philipousis - Grosjean.
quote:Voor mij is dat wél duidelijk.
Op woensdag 2 juli 2003 16:53 schreef Machiel het volgende:[..]
Nou zo duidelijk wordt hij nou ookweer niet voorgetrokken, met uitzondering dat Engelse spelers uit de top 50 als Henman en Rusedski idd altijd op centre-court spelen. Maar ze zitten echt niet van tevoren te kijken waar ze hem nou t beste in het schema kunnen plaatsen
quote:niet de kraai da was broer lief al
Op woensdag 2 juli 2003 17:01 schreef Riert het volgende:
De Kraai breakt in de 3e set!!
zij moet een andere bijnaam hebben
hij sloef 46 aces tegen Agassi en nu gaat het niet goed tegen zoon mof
quote:Voelde even lekker om te zeggen
Op woensdag 2 juli 2003 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
niet de kraai da was broer lief al
![]()
zij moet een andere bijnaam hebben
Ik zal het bij moppie Kraai houden
quote:no worries. Komt goed, weet het zeker.
Op woensdag 2 juli 2003 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
ik wil phil in de finale![]()
hij sloef 46 aces tegen Agassi
en nu gaat het niet goed tegen zoon mof
quote:Heb er een hard hoofd in, die Popp speelt als een onverstoorbare robot.
Op woensdag 2 juli 2003 17:09 schreef Riert het volgende:[..]
no worries. Komt goed, weet het zeker.
quote:he bah!
Op woensdag 2 juli 2003 17:11 schreef golfer het volgende:[..]
Heb er een hard hoofd in, die Popp speelt als een onverstoorbare robot.
quote:Toch valt het mee, hij heeft danwel nog nooit een grastoernooi gewonnen, maar is wel een van de constanste spelers op het gras van Wimbledon. Hij heeft de laaste jaren alleen maar in de 1/4 en 1/2 finales gestaan. Als 10de geplaast is vind ik ook terecht.
Op woensdag 2 juli 2003 17:03 schreef veekeend het volgende:[..]
Voor mij is dat wél duidelijk.
Henman staat op plaats 29 van de wereldranglijst, op plaats 64 van de champions race.
Op wimbledon staat hij ineens als 10e geplaatstDoordat ze vantevoren die plaatsingslijst maken, kunnen ze al bepalen tegen welke geplaatste spelers Heman sowieso niet hoeft te tennissen. Er valt dus wel degelijk aan voortrekkerij te doen, want Henman kan een lijstje van spelers opgeven, tegen wie hij liever NIET speelt (bij wijze van spreken).
Hij speelt alleen maar op Centre of court 1. Als je hem op court 2 laat spelen kunnen er veel minder mensen kijken en die mensen komen toch voor hem.(als er een grandslam in Nl was dan zou je Schalken/Verkerk etc toch ook zo vaak op het Centre Court laten spelen?) En om al die mensen op Henmanhill te laten zitten? Ik ben ook geen henman fan en zal blij zijn als de henmania weer over is, maar ik vind het elk jaar wel weer grappig. Heelveel ophef over Tim en elke keer redt ie et niet
quote:jawel
Op woensdag 2 juli 2003 17:14 schreef suus21 het volgende:
flip heeft al zijn krachten tegen Agassi verbruikt. Ik zie hem niet verliezen in 3 sets maar ook niet winnen in 5....
quote:Popp heeft 3 jaar geleden ook al in de kwartfinale gestaan, dus zo nieuw is ie helaas niet meer
Op woensdag 2 juli 2003 17:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Popp lijkt de Verkerk van Wimbledon te worden. 5-3 in de 2e set
quote:Klopt, maar als relatieve nobody wint hij wel de harten van het publiek op Wimbledon. Ik zie ook liever Philippoussis winnen, maar zo'n verrassing is altijd leuk op zo'n toernooi.
Op woensdag 2 juli 2003 17:18 schreef _wie het volgende:Popp heeft 3 jaar geleden ook al in de kwartfinale gestaan, dus zo nieuw is ie helaas niet meer
Kijk maar eens naar de dames de nr's 1 t/m 4 van de plaatsingslijst staan zonder extreem veel inspanning in de halve finales
quote:Philippoussis is ongeplaatst dus verrassing genoeg vind ik
Op woensdag 2 juli 2003 17:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Klopt, maar als relatieve nobody wint hij wel de harten van het publiek op Wimbledon. Ik zie ook liever Philippoussis winnen, maar zo'n verrassing is altijd leuk op zo'n toernooi.
Kijk maar eens naar de dames de nr's 1 t/m 4 van de plaatsingslijst staan zonder extreem veel inspanning in de halve finales
[Dit bericht is gewijzigd door Riert op 02-07-2003 17:25]
quote:wie neemt het wijventennis dan ook serieus.
Op woensdag 2 juli 2003 17:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Klopt, maar als relatieve nobody wint hij wel de harten van het publiek op Wimbledon. Ik zie ook liever Philippoussis winnen, maar zo'n verrassing is altijd leuk op zo'n toernooi.
Grosjean speelt wel mooie lage returns!! Henman kan er vaak nix mee..
quote:Ik had van jouw een hoop gescheld verwacht dat Mark het laat afweten nu hij niet tegen Agassi speelt. Of gaat voor een Duitser zijn je weer net te ver?
Op woensdag 2 juli 2003 17:28 schreef suus21 het volgende:
zo snel kan een set voorbij gaan 5-2 flip
quote:is prima ! ,laat het maar een lange 5 setter worden,goed voor sjeng.
Op woensdag 2 juli 2003 17:30 schreef JT_RSD het volgende:2e set Henman
Zooooooooooo, t is gewoon hatelijk om die wedstrijd te kijken. Het is gewoon sneu om te zien dat er totaal geen sympathie wordt getoond voor Grosjean.
quote:des te zoeter smaakt de overwinning
Op woensdag 2 juli 2003 17:33 schreef Rtweaker het volgende:
Das goed nieuws PhilZooooooooooo, t is gewoon hatelijk om die wedstrijd te kijken. Het is gewoon sneu om te zien dat er totaal geen sympathie wordt getoond voor Grosjean.
quote:flip verliest toch dat zien wel. Tuurlijk ben ik niet voor die nobody popp ik hoop altijd dat de betere speler wint maar vandaag is dat niet flip denk ik
Op woensdag 2 juli 2003 17:32 schreef Riert het volgende:[..]
Ik had van jouw een hoop gescheld verwacht dat Mark het laat afweten nu hij niet tegen Agassi speelt. Of gaat voor een Duitser zijn je weer net te ver?
quote:Vind ik niet echt, Phillipoussis speelt altijd wel goed op Wimbledon. Dat ze hem niet bij de 1e 32 geplaatst hebben snap ik niet, want meestal wijken ze wel af van de ATP ranking
Op woensdag 2 juli 2003 17:25 schreef Riert het volgende:Philippoussis is ongeplaatst dus verrassing genoeg vind ik
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 17:34 schreef Riert het volgende:[..]
des te zoeter smaakt de overwinning
Bij vorige wedstrijden:
Totaal geen sympathie voor de tegenstander van henman, wanneer die een punt maakt tegen henman was t 'ahhhhhhhhhhh'
En als Henman die partij won, gingen ze nog keihard klappen en juichen voor de tegenstander, zo van 'goed zo'. Scheinheilige kut engelsen.
quote:Mooi.
Op woensdag 2 juli 2003 17:37 schreef mitt het volgende:
Regen.
ff geen 'Come on, Tim'.
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 17:39 schreef zjroentje het volgende:[..]
Mooi.
ff geen 'Come on, Tim'.
quote:Zo dus.
Op woensdag 2 juli 2003 17:45 schreef olavski het volgende:[..]
quote:Nope.
Op woensdag 2 juli 2003 17:59 schreef -LynX- het volgende:
Tis toch inmiddels wel begonnen met Sjeng of niet?
Eerst moet de partij Grosjean - Henman afgemaakt worden.
quote:Op z'n vroegst over 2 uur denk ik
Op woensdag 2 juli 2003 17:59 schreef -LynX- het volgende:
Tis toch inmiddels wel begonnen met Sjeng of niet?
quote:Sure ... naja ok ... wat dan ook, Sjengie pist die gozer nog het veld uit
Op woensdag 2 juli 2003 18:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Op z'n vroegst over 2 uur denk ik
quote:Nah, ik denk dat 'ie eerder in z'n broek pist voor Federer dan hem van de baan afpist hoor
Op woensdag 2 juli 2003 18:02 schreef -LynX- het volgende:Sure ... naja ok ... wat dan ook, Sjengie pist die gozer nog het veld uit *-)
Hoe langer rust, hoe meer coke Sjeng kan snuiven voor we beginnen
quote:Yeah right.
Op woensdag 2 juli 2003 18:02 schreef -LynX- het volgende:[..]
Sure ... naja ok ... wat dan ook, Sjengie pist die gozer nog het veld uit
Volg je Wimbledon en het tennis in het algemeen wel.
quote:Ja ... alleen Wimbledon wel ... natuurlijk weet ik wel dat Sjeng het moeilijk gaat krijgen, ben niet zooo dom. Federer is gewoon een heel goeie speler, maarja ik houd gewoon het moraal hoog hier, snap dat nou!
Op woensdag 2 juli 2003 18:07 schreef zjroentje het volgende:[..]
Yeah right.
Volg je Wimbledon en het tennis in het algemeen wel.
quote:Weet je ook wat er met Sjeng aan de hand is dan?
Op woensdag 2 juli 2003 18:12 schreef -LynX- het volgende:[..]
Ja ... alleen Wimbledon wel ... natuurlijk weet ik wel dat Sjeng het moeilijk gaat krijgen, ben niet zooo dom. Federer is gewoon een heel goeie speler, maarja ik houd gewoon het moraal hoog hier, snap dat nou!
quote:Het rijmt op kontsteking
Op woensdag 2 juli 2003 18:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Weet je ook wat er met Sjeng aan de hand is dan?
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 18:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Weet je ook wat er met Sjeng aan de hand is dan?
quote:Aha.
Op woensdag 2 juli 2003 18:19 schreef -LynX- het volgende:[..]
... ik lees ook de krant
overigens knap dat ie dr nog zo positief onder blijft
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 18:19 schreef -LynX- het volgende:
... ik lees ook de krant
quote:Je las toch de krant??
Op woensdag 2 juli 2003 18:37 schreef -LynX- het volgende:
Ben ik nou gek of stond er vanochtend in de krant dat de wedstrijd pas morgen zou zijn :S ... Sja de Telegraaf kan goed voorspellen
Het regent ook niet een beetje! Sjeng kan het voor vandaag wel vergeten. Hopelijk morgen wat meer hersteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |