Ik begrijp alleen niet hoe die daar gekomen was, want om er te komen moest je over nogal lompe drempels heen waar ik met me 205je al met me kop tegen het dak zat
Leuke auto inderdaad
-edit-
..hoewel, ik vind het toch wel makkelijk als een auto minimaal 4 deuren heeft. Voor dagelijks gebruik dan. Maar voor een trackday is dit wel leuk speelgoed
Als hij sneller gaat rijden gaat de vleugel omhoog. En het lijkt er op als of die vleugel op je foto ook naar beneden kan gaan gezien het vormaat. En de achterkant lijkt er ook nog wel op.
Oerlelijke wagen, maar wel megastoer om ns in het wild te zien.
Grappige foto overigens, zon EB110 naast een witte Nissan Sunny...
Van de week een Donkervoort A8 voor het stoplicht. Helaas geen digicam bij me, dus jullie zullen me op mn woord moeten geloven.
quote:Ook even de voorkant dan maar
Op dinsdag 1 juli 2003 22:22 schreef Argento het volgende:
EB110 zelfs...Oerlelijke wagen, maar wel megastoer om ns in het wild te zien.
Grappige foto overigens, zon EB110 naast een witte Nissan Sunny...Van de week een Donkervoort A8 voor het stoplicht. Helaas geen digicam bij me, dus jullie zullen me op mn woord moeten geloven.
quote:Kan iemand mij uitleggen waarom je in vredesnaam een vleugel omhoog laat komen als je sneller gaat rijden. Omhoog bij het remmen kan ik nog begrijpen, aangezien je dan enigszins wilt compenseren voor het verliezen van de zuigkracht.
Op dinsdag 1 juli 2003 20:10 schreef ook_gek het volgende:
Nu wil ik niet vervelend zijn maar dat ziet er meer uit als deze auto.
[afbeelding]Als hij sneller gaat rijden gaat de vleugel omhoog. En het lijkt er op als of die vleugel op je foto ook naar beneden kan gaan gezien het vormaat. En de achterkant lijkt er ook nog wel op.
Maar omhoog gaan bij het sneller rijden, dat lijkt me eerder gevaarlijk dan enig nut hebben?
quote:Waarom is dat een gevaar?
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef Najra het volgende:[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom je in vredesnaam een vleugel omhoog laat komen als je sneller gaat rijden. Omhoog bij het remmen kan ik nog begrijpen, aangezien je dan enigszins wilt compenseren voor het verliezen van de zuigkracht.
Maar omhoog gaan bij het sneller rijden, dat lijkt me eerder gevaarlijk dan enig nut hebben?
Als je harder gaat rijden komt er meer wind onder de auto. De auto wil gaan vliegen. Door middel van de voor bumper word de auto naar beneden gedrukt. Dat geld ook voor de achter vleugel die zorgt er voor dat hij op de grond word gedrukt. Als je rustig rijd heb je geen vleugel nodig. Die doet dan totaal z,n werk niet. Dus heb je hem niet nodig. Dat is naar mijn idee het verhaal.
quote:Voor rechte stukken haalt het niet zo veel uit opzich, dan heb je meestal wel genoeg downforce. Maar in de bochten kan je alle grip natuurlijk gebruiken die je kan krijgen, dan helpt zo'n vleugel wel degelijk
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef Najra het volgende:[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom je in vredesnaam een vleugel omhoog laat komen als je sneller gaat rijden. Omhoog bij het remmen kan ik nog begrijpen, aangezien je dan enigszins wilt compenseren voor het verliezen van de zuigkracht.
Het is btw ook wel veilig als je met hard recht uit rijden wat meer grip hebt ivm rukwinden enzo
Dus echt nutteloos lijkt het me niet, en gevaarlijk al helemaal niet.
Misschien is het om de negative drag van de wagen te verminderen? Dat kan ik me nog wel enigszins voorstellen. Een vleugeltje omhoog om de auto minder hard te laten werken om op een hele hoge snelheid te komen. Vleugeltje omlaag om dan niet te veel effecten daarvan te ondervinden bij een lage snelheid.
Hm dat lijkt me onzin logica dus dat zal het wel niet zijn
* ook_gek voelt een mod drang in zich opkomen
bij polectro plaza in buitenvlederts stond vandaag een Aston martin DB7 vanatege een BMW M3.
vanavond nog een mazda RX7 derde generatie gezien.
en een SS legervoertuig.
Volgens mij een Ferarri 550 Spider
quote:bah ferrari
Op woensdag 2 juli 2003 17:50 schreef GizartFRL het volgende:
Gisteren gespot nabij Arnhem:Volgens mij een Ferarri 550 Spider
ik kom elke dag als ik naar school toe ga een volvo c70 t5 tegen op de parkeerplaats met ubervelgjes, maarja kben der nog steeds niet achter van wie zen rijke papa of veel te goed betaalde leraar die wagen is
Zeer gaaf.
En die EB110 van een paar posts terug: Een van de mooiste sportwagens.
In Oslo 2 weken geleden:
Afgelopen 2/3 weken;
Porsche's
Ferarri's
een Lotusje, Lamborghini, Maserati 3000 en een Aston Martin Vanquish.
afgelopen zaterdag BMW treffen Himmelkron (duitsland) samen met een hele hoop gespoilerde en uitgebouwde e30 en e36 (en een paar z1's, z3, z8 etc)
De Vlaamse Ferrari Vriendenkring met diverse 360's, 360 spiders, 550's, 308jes, 328jes, een 456, een testarossa en nog wat klein grut.
Maserati 3200 GT met de ouwe lampjes
Mercedes-Benz CL65!! AMG met hele rare platen
De nieuwe Mercedes-Benz E-klasse combi!!
De nieuwe BWM 5-serie!!
De nieuwe Jag XJ!!
Een Bentley Azure met een ENORRUM lekker wijf er in die de 35 nog niet gepasseerd was
Een heel relaxte Jag XJS in het zwart met spoiler en 4 pijpjes
En natuurlijk een enorme shitload Boxsters, Range Rovers (de nieuwe Vogue, helemaal compleet met geblindeerde ramen ), S-klasses, 7-series, Lotusjes en nog wat more common stuff.
Oh, en ook een hhhhhheeeeeele boel lekkere wijven Toch een flinkere afknapper als je dan Helmond weer inrijdt, en roept tegen de bijrijder: 'kijk! 2 lekkere sletjes!' en het blijken de grootste horken te zijn die je de afgelopen 4 dagen gezien hebt
quote:Ik heb er wel es een (2 keer dezelfde denk) hier in Groningen zien rijden en een keer bij Van Der Valk in Assen zien staan.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:42 schreef Darknezz het volgende:
Zo'n ding....
Chevrolet Avalanche
quote:Staat er 1 binnen bij Auto Century in Groningen, net als de Phaeton en de nieuwe A8.
Op vrijdag 4 juli 2003 22:51 schreef Joostve het volgende:
k zag vandaag nog een zwarte audi RS6 toch wel een vet bakkie
Ze hadden eerder ook een lichtblauwe Ferrari 360 Spider, oranje Lamborghini Murciélago en zilveren Porsche 911 GT3 (de nieuwe) staan.
Echt een VETTE bak
Ik zag dit:
En toen wist ik het al, maar toen zag ik:
(maar dan ook nog met het knipperlicht aan, en toen was het helemaal super.
[edit]
Heel mooi filmpje van de bmw z4: http://intl.bmwfilms.com/clap.asp?template=synopsis&country=eurorussia&film=hostage
Daar staan trouwens meer stoere films met bmw's erin op de site. Soort reclame filmpjes, echt super.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door addictive op 10-07-2003 21:29]
Maar dan in het blauw.
Een Peugeot 205 1.9 GTI Dimma uitgebouwd.
quote:Dat is toch niet zo biezonder. Ik zie er veel van rijden hoor.
Op donderdag 10 juli 2003 21:27 schreef addictive het volgende:
ha, ik heb 3 straten van mijn huis af (in Maastricht) een BMW Z4 zien rijden, ik ging echt uit m'n dak!!Ik zag dit:
[afbeelding]
En toen wist ik het al, maar toen zag ik:
[afbeelding]
(maar dan ook nog met het knipperlicht aan, en toen was het helemaal super.[edit]
Heel mooi filmpje van de bmw z4: http://intl.bmwfilms.com/clap.asp?template=synopsis&country=eurorussia&film=hostage
Daar staan trouwens meer stoere films met bmw's erin op de site. Soort reclame filmpjes, echt super.
[/edit]
Hij had een mooie paars/blauw achtige kleur, een degelijke lederen kap erop, zwarte lederen bekleding met kuipstoelen volgens mij, heldere witte achterlichten, beetje chromen velgen, de grill voor mooi meegespoten in de kleur van de auto, en richtingaanwijzers in de buitenspiegels .
En de kofferbak achter was een soort van luikje, als op een oude schatkist ofzo .
Helaas geen foto gemaakt
Ze kwamen waarschijnlijk allebei van de BMW-dealer af (Ekris - de grootste van Nederland) aangezien ze daar te koop (of in opslag) staan. Gloednieuw in ieder geval. Heel mooi!
Edit: en ja... Het zijn echt Vanquish-en! Geen DB7's ofzo...
quote:z1?
Op vrijdag 11 juli 2003 13:13 schreef DeBastaard het volgende:
ik zag laatst op weg naar huis van de AutoMaxx SE een cabrio BMW rijden, die kar wat ook in de 'The Tuxedo' voorkomt ... echt 'n vet bakje weet alleen niet welk type?? nog nooit eerder gezien btw
Lijkt niet zo speciaal, maar wat mij meer trok was dat er op de achterkant (of voorkant weet niet meer) W12 stond!
Effe nog een plaatje van 'under the hood'
Mooie wagen overigens
Vorige week in brussel, toen ik van me werk kwam:)
quote:Helemaal mee eens
Op zaterdag 19 juli 2003 15:14 schreef Oosthoek het volgende:
Hier in de buurt rijdt nu permanent een nieuwe 5-serie rond en de nieuwe E combi. De E vind ik wel goed geslaagd in vergelijking met de vorige combi, maar de nieuwe 5 is een bittere teleurstelling.
Ontopic : voor de rest van het weekend niet veel bijzonders gespot op een Brabus E5.0 en een C280 Brabus uitgevoerd na dan
Oook nog een MG cabrio apparaat en een leuke Seat Ibiza, maar deze zijn niet zo special om naar te kijken
Jaguar X-type nog wat...ff kijken morgen, staat tegenover m'n werk
Dit alles in Den Helder (NH)
quote:mn oom heeft er zo een
een Audi Quattro 2.5 TDI offroad
( auto van m'n 'baas')
quote:In Echt, bij die autohandelaar langs de Rijksweg? Die stond vorige week zaterdag buiten op de parkeerplaats...
Op maandag 21 juli 2003 01:23 schreef Youp het volgende:
bij een autodealer in de buurt staat nu een zilvergrijze Lambo Diablo in de showroom![]()
![]()
mooi met zn deurtjes omhoog
quote:Uit het noorden van Midden-Limburg, maar moet zaterdags altijd naar het werk in Sittard met de auto en kom ik daar wel eens langs (als ik de A2 niet neem)
Op maandag 21 juli 2003 01:30 schreef Youp het volgende:
jaaaaaah de rijksweg in echt charles automobilesook uit de regio maat?
Ow, en toen ik naar huis fietste een Ferrari 360 Spider vonnik ook wel het vermelden waard (en hij trok vollll op ).
[Dit bericht is gewijzigd door bleiblei op 21-07-2003 01:36]
quote:
Uit het noorden van Midden-Limburg, maar moet zaterdags altijd naar het werk in Sittard met de auto en kom ik daar wel eens langs (als ik de A2 niet neem)
roermond toevallig? (ik wel namelijk)
Een Aston Martin Vantage
Had geen NL-kenteken. Hij ging te snel om precies te bekijken uit welk land hij was.
Moet heel zeldzaam zijn in Nederland.
En op weg naar vakantie tussen Parijs en Lille.
Een Audi RS4, Ferrari Modena Spider, Maserati 3200 GT en Porsche 911 Turbo achter elkaar. Met Engelse kentekens. Was onmogelijk om die bij te houden. Ik vermoed dat die naar een soort van meeting gingen.
Eerst op de andere baan:
Een H2 met aanhanger.
Vervolgens worden we hierdoor ingehaald:
Stonden daarna voor een open brug te wachten. Wilde bijna uitstappen en vragen of ze zichzelf nou niet lullig voelde dat ze bijgehouden werden door een auto van 13 jaar oud.
2 360 modena spider ( met plastic achterruitje )
1 V70R
5 Mercedes S
3 Jag. XJ
1 Maybach
4 911 (993 en 996)
Half uur geleden Ford GT
Oh ja die lelijke kale gozer, dat ben ik
Die GT is de oude versie, volgens de eigenaar is ie van 1962. Stuur rechts, en de enige in Nederland. Pas ingevoerd. 440 pk volgens hem. Eventjes er achter gereden toen hij wegging, proberen bij te houden met mijn 206 GTItje. Dat lukte toch niet
Klinkt wel vet zo'n ding, er komt een heel laag gebrom uit, toen hij hem startte kreeg ik bijna plaatsvervangende schaamte door de herrie
Dat noem ik spotten, damn!
Ik wil niet weten wat hij er voor betaald heeft....
quote:bij die 2e....u've got 2 be f*cking kiddin me.... die overruled ALLES wat er ook maar hier in het topic staat ....... heb moeite het te geloven
Op dinsdag 29 juli 2003 11:48 schreef Roger-Wilco het volgende:
Vanochtend ritje over de A1 richting amsterdam.Eerst op de andere baan:
Een H2 met aanhanger.
Vervolgens worden we hierdoor ingehaald:
quote:Hoeveel Bugatti EB110s rijden daar rond dan ?
Op zaterdag 2 augustus 2003 23:49 schreef VanDread het volgende:[..]
bij die 2e....u've got 2 be f*cking kiddin me.... die overruled ALLES wat er ook maar hier in het topic staat ....... heb moeite het te geloven
voor de rest staat er nietzo veel soeps in dit topicdie GT40 is wel stoer ja
de rest zie ik toch wel als ik een blokkie over het eiland rij
quote:Die murcielago is van een beroemde spijkerbroekenhandelaar en vastgoedbezitter (zal geen namen noemen). Hij heeft ook twee diablo's, met een ervan raced ie regelmatig.
Op donderdag 10 juli 2003 17:57 schreef MartijnGizmo het volgende:[..]
Staat er 1 binnen bij Auto Century in Groningen, net als de Phaeton en de nieuwe A8.
Ze hadden eerder ook een lichtblauwe Ferrari 360 Spider, oranje Lamborghini Murciélago en zilveren Porsche 911 GT3 (de nieuwe) staan.
On Topic:
Vorig jaar in Maranello (hij, de Enzo moest nog uitkomen). Twee testrijders in de auto die druk aantekeningen aan het maken waren.
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:14 schreef errorken het volgende:
http://www.coolcars.by.ru/catalog/maserati/new/maserati_1024X768_44.jpgVorige week in brussel, toen ik van me werk kwam:)
quote:Jaja, lekkere foto zeg
Çàïðîøåííûé âàìè äîêóìåíò "http://www.coolcars.by.ru/catalog/maserati/new/maserati_1024X768_44.jpg" çàêðûò äëÿ ïðîñìîòðà. Ýòî ìîæåò ïðîèñõîäèòü ïî ïðè÷èíàì:1. Âû îáðàòèëèñü ê êàòàëîãó, à â í¸ì îòñóòñòâóåò ãîëîâíîé ôàéë index.html. Ýòî çíà÷èò, ÷òî â êàòàëîã íåò äîñòóïà íàïðÿìóþ, è óâèäåòü ëåæàùèå òàì ôàéëû ìîæíî òîëüêî, åñëè èçâåñòíû èõ èìåíà.
2. Âû çàïðîñèëè ôàéë íåèçâåñòíîãî ìåäèà-òèïà èëè ñëèøêîì áîëüøîãî ðàçìåðà (áîëåå ìåãàáàéòà).
3. Äîñòóï â êàòàëîã çàêðûò àäìèíèñòðàòîðîì ñàéòà.  òàêîì ñëó÷àå äàííûé ðàçäåë áîëåå íå äîñòóïåí äëÿ ïóáëè÷íîãî ïîëüçîâàíèÿ.
Âî âñåõ ñëó÷àÿõ ïðè ïîòåðå äîêóìåíòà èëè äîñòóïà èìååò ñìûñë ïîèñêàòü íóæíóþ è ïîõîæèå ñòàíèöû â ìåñòíîì ïîèñêå. Åñëè îíè çäåñü - òî íàéäóòñÿ. Ïîâòîðèòü ïîïûòêó çàïðîñà ìîæíî ñ ïðåäûäóùåé ñòðàíèöû.
Sjezus wat hebben die auto's ongelofelijk mooie velgen zeg.
Bij het RDW staan trouwens heel vaak exotische auto's, goeie spotplek...
quote:Ik heb ook een paar leuke auto's gefotografeerd in een garage dicht bij mij in de buurt, en daar stond ook een DB7:
Op maandag 18 augustus 2003 18:28 schreef StefanP het volgende:
Vanmiddag bij het RDW in Rijen een Aston Martin DB7.Sjezus wat hebben die auto's ongelofelijk mooie velgen zeg.
Bij het RDW staan trouwens heel vaak exotische auto's, goeie spotplek...
Verder heb ik daar nog wat leuke auto's gefotografeerd, ik zet er hier wel een paar neer:
Ferrari Testarossa:
En hier een hele vette, een van de weinige in Nederland
HIer de gegevens er van:
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:33 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Ik heb ook een paar leuke auto's gefotografeerd in een garage dicht bij mij in de buurt, en daar stond ook een DB7:
[afbeelding]Verder heb ik daar nog wat leuke auto's gefotografeerd, ik zet er hier wel een paar neer:
Ferrari Testarossa:
[afbeelding]En hier een hele vette, een van de weinige in Nederland
[afbeelding]
HIer de gegevens er van:
[afbeelding]
Rondrijdend
- vele 360 Modena's
- vele Cadillac Escalades/Lincoln Navigators
- Porsches in alle soorten en maten
- enz
En in Death Valley zag ik de nieuwe Bentley GT:
Hij werd begeleid door een Chevrolet Suburban en een Ford Excursion met U-Haul aanhanger. De inzittenden spraken duidelijk Engels, en de GT was voorzien van een afneembare trekhaak van VW. Eenmaal van de parkeerplaats ging hij er volgas vandoor, en die biturbo-W12 klinkt werkelijk schitterend.....
Ook in Death Valley nog een colonne met 4 Mitsubishi-jeeps met aanhangers gezien en een nieuwe Audi S4 Avant vol antennes.
Ferrari f40, NL kenteken, en wat een monsterlijk ding is dat zeg
En vanmorgen de F2 Kitkar van Informatique, kom alleen de site van Informatique niet op..
't is die Blauwe Golf IV met Licht-velle groene velgen...
Mooi ding is dat zeg...
-Aston Martin V12 Vanquish
-Mercedes SL 55 AMG
-Porsche Cayenne Turbo
-Maserati 3200 GT
-Audi Rs4 Avant
-Audi S4 Avant
-MB CL 55 AMG
-MB CLK 55 AMG
-MB G 55 Lang AMG, dubbele verschroomde pijpen aan elke kant
-MB G-400 CDI
Daarnaast bij wat andere autobedrijven:
-Bmw M3 E46
-Lexus GS 430
-BMW 530D M5 uitgevoerd
-Audi S8
-BMW 735i (nw model)
-MB diverse S klasse's
quote:Da's gewoon een 530d Sport:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:30 schreef RaTz het volgende:-BMW 530D M5 uitgevoerd
zelfde als die ik eerder hier heb laten zien.
En vandaag mee gereden in een JAG XJR Gloedje nieuw.
En bloed snel
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 00:39 schreef ook_gek het volgende:
van de week was het weer feest
zelfde als die ik eerder hier heb laten zien.
[afbeelding]En vandaag mee gereden in een JAG XJR Gloedje nieuw.
En bloed snel
In het zwart issie nog mooier dan in het zilver, zoals ik hem bij ASV zag .
Zag trouwens deze week ook nog een Db7 op de A2 rijden.
Echt GOED omdat een keer te zien !!
Ik zie regelmatig een Dodge viper in het groen met een cobra erop gespoten rondrijden. Niet echt mooi. Maarjah.
Zag eergister nog een Lotus Elise staan.
Allemaal niet echt bijzonder.
owja deze is wel wat bijzonder:
Chevrolet Corvette Stingray Convertible uit 66
Smallblok 5,7L getuned van 300pk naar de 400pk.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:03 schreef DrukVout het volgende:
owja deze is wel wat bijzonder:
Chevrolet Corvette Stingray Convertible uit 66
Smallblok 5,7L getuned van 300pk naar de 400pk.
[afbeelding]
[afbeelding]
stond die laatst niet in V&A
[edit] ff wat info over die kar gezocht:
Jaguar Xj 13:
quote:1966 Jaguar Xj-13
Only one XJ 13 was ever built. It was meant to race in the 24 Hours of Le Mans but never got to because of rule changes. The car was later destroyed.Hoe kan dat nou weer
![]()
![]()
Van een andere site:
Engine
Jaguar V12
Capacity: 4991cc
Cylinders: V12 at 60 deg, two valves per cylinder, water cooled
Power: 502 PS at 7600 rpm, 550 PS at 8000 rpm
Maximum speed
280-300 km/h
Weight
750 kg
445, 502 of 550 pk? Moeten ze toch wel weten als er maar één van gebouwd is lijkt me (die later vernietigd is
)
Zo stond hij daar ook, in het donkergroen.
[Dit bericht is gewijzigd door RaTz op 26-08-2003 23:29]
quote:Ik heb van deze auto nog een mooiere foto van dicht bij. Had ik al een keer gedumpt hier maar we doen het gewoon nog een keer
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:36 schreef RaTz het volgende:[..]
![]()
![]()
In het zwart issie nog mooier dan in het zilver, zoals ik hem bij ASV zag
.
Zag trouwens deze week ook nog een Db7 op de A2 rijden.
En dan kwam ik dit tegen midden in scheveningen
Weer eens iets anders whehehehe
quote:Jah, die foto kende ik al
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:34 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik heb van deze auto nog een mooiere foto van dicht bij. Had ik al een keer gedumpt hier maar we doen het gewoon nog een keer
[afbeelding]En dan kwam ik dit tegen midden in scheveningen
[afbeelding]Weer eens iets anders whehehehe
quote:Hij zet hem altijd zo neer. Ik denk ook niet dat je te zuinig moet doen met je AM. Hij staat daar prima. Ik vraag me alleen af wat hij hier moet. Hij staat hier een aantal keer per maand. Ik wacht nog op de dag dat hij hem hier voor de deur zet. Kan ik heel mooi van boven af foto,s nemen. En effe snel naar buiten sneaken om foto,s te maken
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:38 schreef RaTz het volgende:[..]
Jah, die foto kende ik al
. Dat die vent em daar zo op de hoek van de straat durft neer te zetten.
Zeker Delta Lloyd
Zelfs de politie stopt voor die auto om te kijken. Die stappen gewoon uit en kijken er naar met grote ogen. Die eigenaar zette hem van de week voor een koffie shop die hier om de hoek zit Dat is pas lef hebben. Al die gasten kijken en goed naar binnen kijken. En die eigenaar intereseert het volgens mij helemaal niks.
Maar het geluid ook. Dat is zo een zwaar geluid zo verschikkelijk mooi
quote:Opzich wel relaxt van die kerel. Volgens mij kun je ook nog wel een ritje scoren als je daar als übergeile AM liefhebber met camera gaat staan
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hij zet hem altijd zo neer. Ik denk ook niet dat je te zuinig moet doen met je AM. Hij staat daar prima. Ik vraag me alleen af wat hij hier moet. Hij staat hier een aantal keer per maand. Ik wacht nog op de dag dat hij hem hier voor de deur zet. Kan ik heel mooi van boven af foto,s nemen. En effe snel naar buiten sneaken om foto,s te maken
Leuk voor aan m,n muur.
Zelfs de politie stopt voor die auto om te kijken. Die stappen gewoon uit en kijken er naar met grote ogen. Die eigenaar zette hem van de week voor een koffie shop die hier om de hoek zit
Dat is pas lef hebben. Al die gasten kijken en goed naar binnen kijken. En die eigenaar intereseert het volgens mij helemaal niks.
Maar het geluid ook. Dat is zo een zwaar geluid zo verschikkelijk mooi
quote:als ik hem ooit zie ga ik gewppn zeggen. Eindelijk iemand die weet hoe hij op de juiste manier een groot geldbedrag moet spenderen
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:48 schreef RaTz het volgende:[..]
Opzich wel relaxt van die kerel. Volgens mij kun je ook nog wel een ritje scoren als je daar als übergeile AM liefhebber met camera gaat staan
. Volgens mij vind ie dat alleen maar mooi, net zoals hij z'n auto nu op al die plaatsen neerzet.
Wel stoer als je zo omgaat met een auto t.w.v. een leuk huisje, ipv hem altijd in de garage bekijken, en alleen op zondag er mee rijden.
kijken wat er gebeurd
quote:een uitnodiging voor de passagiersstoel
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
kijken wat er gebeurd
quote:Dat zou een droom zijn voor mij
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:55 schreef RaTz het volgende:[..]
een uitnodiging voor de passagiersstoel
quote:Voor wie niet
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:59 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat zou een droom zijn voor mij
En nou kappen met die slowchat, wij willen gespot pics zien
Stond geparkeerd, later was ie al weg zonder dat ik hem zag rijden.
Echt een apart moment, zo'n veteraan.
-Edit, het klopt niet helemaal, de handgeschreven letters "Ford" in goud ontbreken op de luchtinlaat.
en een handelaar kwam bij ons aanzetten in een Audi RS6, maar ik had hem alleen in een oogwenk gezien, en alleen de verbreedde spatschermen gezien, en toen gelijk naar de spiegels gekeken, en die waren gewoon in kleur. dus ik dacht eersp HEY een RS6, GAAAAF zag de spiegels en dacht.. hmm een V8 ook leuk, kwam die vent binnen, dus mijn baas, wat heb jij nou weer voor vliegtuig mee? ja das de RS6. die kerel heeft ook een SL55AMG en een A8 4.2... (niet een normale handelaar maar in leaseauto's, en neemt er dan 50 in een keer mee ofzo)
quote:Ah je bedoelt Jan de B uit G
Op maandag 4 augustus 2003 01:57 schreef Klaaz het volgende:[..]
Die murcielago is van een beroemde spijkerbroekenhandelaar en vastgoedbezitter (zal geen namen noemen). Hij heeft ook twee diablo's, met een ervan raced ie regelmatig.
On Topic:
[afbeelding]
Vorig jaar in Maranello (hij, de Enzo moest nog uitkomen). Twee testrijders in de auto die druk aantekeningen aan het maken waren.
quote:Daarmee (de RS4) rijdt hij ook regelmatig mee bij evenementen uit Assen, en soms staat er wat van zijn speelgoed bij de lokale Audi/VW-dealer binnen.
Op donderdag 28 augustus 2003 15:17 schreef Duc996r het volgende:[..]
Ah je bedoelt Jan de B uit G
Dat was m'n buurman. Hij heeft ook een Audi RS4
Mooi man, je kon altijd horen wanneer hij tuiskwam met z'n lambo.
quote:OEW!! Uje was t he. Daar moet ik ook maar eens langsrijden dan
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:22 schreef RaTz het volgende:
Trouwens, ik heb van de week een Jaguar Xj-13 gespot. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit over gehoord, laat staan een gezien.
Er stond bij, zeer exclusief en prijs op aanvraag. Volgens mij was het al best een oud ding zo, hij stond immers bij een soort van oldtimer mercedes autobedrijf (www.vandenbrand.com), die heel veel (dure) klassiekers had staan.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 29-08-2003 10:00]
Deze is wel een vermelding in dit topic waard.
Is ons 2 keer voorbij gekomen.
quote:Donky.....
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:29 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]Deze is wel een vermelding in dit topic waard.
Is ons 2 keer voorbij gekomen.
Deze reed vanmorgen langs
quote:WTF een celica cabrio
Op woensdag 27 augustus 2003 23:01 schreef Ultimora het volgende:
vandaag 2 hele leuke auto's. eerst heel vroeg een Celica Cabrio, zeer zeldzaam, en alleen op aparte bestelling gemaakt. had hem al een tijdje je niet meer gezien, dacht dat de eigenaar alleen de GT Four nog had, maar vanmorgen zag ik dus de cabrio weer [afbeelding]en een handelaar kwam bij ons aanzetten in een Audi RS6, maar ik had hem alleen in een oogwenk gezien, en alleen de verbreedde spatschermen gezien, en toen gelijk naar de spiegels gekeken, en die waren gewoon in kleur. dus ik dacht eersp HEY een RS6, GAAAAF zag de spiegels en dacht.. hmm een V8 ook leuk, kwam die vent binnen, dus mijn baas, wat heb jij nou weer voor vliegtuig mee? ja das de RS6. die kerel heeft ook een SL55AMG en een A8 4.2... (niet een normale handelaar maar in leaseauto's, en neemt er dan 50 in een keer mee ofzo)
quote:Die handelaar ken ik van gezicht denk ik, moest voor mn werk bij Pug samen met 2 anderen eens 50 auto's naar een lease maatschappij brengen (en 50 ingeruilde mee terug nemen), daar zag ik em regelmatig (in de RS6 en de SL55 AMG, zilver grijs).
Op woensdag 27 augustus 2003 23:01 schreef Ultimora het volgende:
en een handelaar kwam bij ons aanzetten in een Audi RS6, maar ik had hem alleen in een oogwenk gezien, en alleen de verbreedde spatschermen gezien, en toen gelijk naar de spiegels gekeken, en die waren gewoon in kleur. dus ik dacht eersp HEY een RS6, GAAAAF zag de spiegels en dacht.. hmm een V8 ook leuk, kwam die vent binnen, dus mijn baas, wat heb jij nou weer voor vliegtuig mee? ja das de RS6. die kerel heeft ook een SL55AMG en een A8 4.2... (niet een normale handelaar maar in leaseauto's, en neemt er dan 50 in een keer mee ofzo)
2 Rs6 jes!
1 volvo s60 R
1porsche 911 turbo
heleboel gloed nieuwe mercedesen in monaco en eze en nice
stuk of 7 porschejes cayennes s in monaco en in nice en in eze
en zo kan ik nog wel even doorgaan! Het was daar echt een feest van auto's
quote:Toen ik in LA was vond ik het typisch dat ik zeker een stuk of 15 Cayenne turbo's gezien heb, maar slechts 1 enkele S....
Op maandag 1 september 2003 21:04 schreef Guusie het volgende:
stuk of 7 porschejes cayennes s in monaco en in nice en in ezeen zo kan ik nog wel even doorgaan! Het was daar echt een feest van auto's
quote:Was het een Ferrari 550 maranello
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:59 schreef d-motion het volgende:
Afgelopen vrijdag kwam mij er zo eentje tegemoet!
Ja ja dat is een moeilijke vraag he
quote:die zie ik idd wel vaker rijden daar
Op zondag 14 september 2003 20:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
Vrijdagnacht gespot op de boulevard van Scheveningen: Aston Martin Vanquish.
[Dit bericht is gewijzigd door DeFlip op 15-09-2003 20:39]
Val me niet aan op foute type namen, ik heb gezocht en gezocht zover ik kon Geef dan ff de goeie naam
Porsche 911 Carrera Cabriolet & Mercedes E 55
Range Rover MkIII in Sigmaringen, Zuid Duitsland
[Dit bericht is gewijzigd door Nasawingman op 15-09-2003 22:57]
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:53 schreef flippie_flink het volgende:[..]
die zie ik idd wel vaker rijden daar
quote:Die staat vaak bij mij in de straat. Er staan wat foto,s hier in PTA die ik er van gemaakt heb. Anders moet je effe in het aston martin vanguish topic kijken
Op zondag 14 september 2003 20:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
Vrijdagnacht gespot op de boulevard van Scheveningen: Aston Martin Vanquish.
Leuk weetje is dat. Dat hij mee gereden heeft met die quote race
Wil niet lukken...lycos delete hem volgens mij meteen weer.
[Dit bericht is gewijzigd door Nasawingman op 16-09-2003 13:04]
Porsche 911 Carrera Cabriolet
http://members.lycos.nl/marktap/Cars/Porsche%20911%20Carrera%20Cabriole.AVI
Volkswagen Phaeton (met dank aan DeFlip voor de naam)
[Dit bericht is gewijzigd door Nasawingman op 16-09-2003 16:32]
quote:een phaeton!!! die is te erg, 600pk met de technologie van mercedes s amg's
Op dinsdag 16 september 2003 13:39 schreef Nasawingman het volgende:
Volkswagen ... ?
[afbeelding]
quote:ff wat dingen verbeterd, maar zeker toffe bakken!
Op maandag 15 september 2003 21:48 schreef Nasawingman het volgende:
Op vakantie in duitsland afgelopen zomervakantie 2003 de volgende foto's en 1 filmpje kunnen maken.Val me niet aan op foute type namen, ik heb gezocht en gezocht zover ik kon
Geef dan ff de goeie naam
Audi (hoeveel?) S A4 Cabrio geen S
Porsche 911 Carrera Cabriolet & Mercedes AMG
Porsche 911 Carrera (Turbo) Coupe
Range Rover MkIII in Sigmaringen, Zuid Duitsland
quote:BMW s
Op dinsdag 16 september 2003 16:33 schreef Nasawingman het volgende:
Een BMW S is toch te herkennen aan die 2 uitlaten ?
quote:Ik heb maar wat gegokt, ik ben ook niet zo thuis is al die types en namen enz.
Op dinsdag 16 september 2003 16:30 schreef ook_gek het volgende:
Ulti die BMW is een BMW 850
En van die Jaguar XJ(R) weet je niet of het een XJR is. Dat kan je alleen zien aan de gril aan de voorkant of aan de binnen kant. Voor de rest niet. Je kan namelijk alle type velgen op je XJ serie dumpen
quote:Is niet erg. Daar zijn wij voor
Op dinsdag 16 september 2003 16:36 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Ik heb maar wat gegokt, ik ben ook niet zo thuis is al die types en namen enz.
quote:Sorry ik bedoel Audi S, ben een beetje duf van de schooldag
Op dinsdag 16 september 2003 16:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
BMW s
![]()
Je bedoeld Mercedes S ?
Kzag trouwens op weg naar huis weer een Porsche Cayenne, jammer geen turbo, rijden. In Enschede by the way. Maar khad geen camera bij me.
[Dit bericht is gewijzigd door Nasawingman op 16-09-2003 16:44]
quote:Volgens mij is dat witte een grote sticker, hebben auto's vaker als ze net uit de fabriek rollen.
Op dinsdag 16 september 2003 16:41 schreef Nasawingman het volgende:
Die Porsche Carrera 4(S) Cabrio heeft van die witte vlakken. Iemand een idee waarvan dat is? Is ie net geverfd ofzo of zit er een sticker onder?
quote:Twas ook een vreemd figuur, heen en weer rijden en rondjes draaien..vaag doen.
Op dinsdag 16 september 2003 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Volgens mij is dat witte een grote sticker, hebben auto's vaker als ze net uit de fabriek rollen.
Splinternieuwe Porsche dus, snap ik alleen niet waarom ze het er niet af gehaald hebben...
quote:Uhm, de pheaton met de meeste pk's heeft toch maar max 420 pk, dus ik weet niet waar jij je info vandaag haalt, maar ik haal het van autotrader
Op dinsdag 16 september 2003 14:38 schreef DeFlip het volgende:[..]
een phaeton!!! die is te erg, 600pk met de technologie van mercedes s amg's
Wie wil me aanraken
quote:Mooie auto's
Op vrijdag 19 september 2003 14:29 schreef H3NK het volgende:
2 weken terug een middagje in Knokke.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan wel een lijstje opnoemen met auto's die ik de moeite waard vind om te vermelden (m3tjes m5 jes en amgtjes niet meegerekend, die zien we dagelijks)heb ze bijna allemaal zien rijden op de f1 na.
-Mclaren F1 (blijft de geilste auto die ik ken)
- Lambo LM002 (terreinwagen) diablo (se 30, vt) countach en murcielago
- Ferrari (F40, F50 en natuurlijk maranello's, 328,348,350, modena en alle cabrio's, tyestarossa, 512m etc)
- Porsche 959
- Bugatti eb110 supersport
- Jaguar xj220
- Bentley coupes, azure, arnage etc)
-(rolls-royce vrijwel alles)
- mercedes brabus 7 liter! Bwm alpina b12 (7-serie)
- ferari maranello met trekhaak!
- detomaso pantera
-aston martin vantage, v 8 db-7tjes, vanquish, convertible, zagato
- Alfa romeo zagato (die van now or never)
- Jaguar xj-combi
-aston martin lagonda (die grote hoekige)
- corvette, viper
- hummer
Deze wil ik graag een keer zien rijden:
- Rolls royce phantom
- koenigsegg
- isdera
- bugatti veyron
- ferrari enzo
- maybach
- pagani zonda
- noble
- de nieuwe ford gt 40
quote:Gods koleren wat een bakken man!!!!
Op vrijdag 19 september 2003 14:29 schreef H3NK het volgende:
2 weken terug een middagje in Knokke.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
om vervolgens de volgende afslag te nemen op de snelweg...
ik was op weg vanaf Den Bosch naar Hoofddorp (barbeknoeitje, moest daarna ook nog weer terug naar Friesland ) , waar ik dus ineens mijn droomauto achter me zie
is dus echt stukken mooier dan een standaard porsche-je he
Deze:
en deze:
Kleuren.
Heb zelf nog in de Oranje gezeten, en dat zit eigenlijk best wel lekker.
Binnenkort maar eens even een stukje mee gaan rijden zodra ie in de showroom staat.
quote:Is dit speciaal dan
Op donderdag 2 oktober 2003 20:26 schreef GizartFRL het volgende:
Gisteren gespot, 2 keer de Nissan 350 ZDeze: [afbeelding]
en deze:
Kleuren.
Binnenkort maar eens even een stukje mee gaan rijden zodra ie in de showroom staat.
Ik heb met de eigenaar staan praten hij heeft ehm getweakd tot 230 pk!!!
en
ford mustang
en ook nog
suzuki hayabusa
en onderweg naar school kom ik vaak zoeentje tegen
opel gt
nie echt een lang lijstje, maar wel vet
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:24 schreef masuyo het volgende:
gisteravond iets heel leuks gespot, heb jammergenoeg zelf geen camdus geen eigen pics.
[afbeelding]
chevrolet avalanche GEILDe groene versie met getinte ruiten (GEIL!) staat bij mij achter, zal ff paar pics maken als ik cam heb
quote:Heb ik pas ook gezien, ziet er erg goedkoop uit van binnen....
Op maandag 21 juli 2003 01:36 schreef piet_pelle het volgende:
Vandaag gezien in Dronten. Ja echt Dronten.
[afbeelding]
Niet extreem bijzonder maar zo'n glimmend oranje,rood ding valt toch best op.
Het was helaas erg moeilijk om bijvoorbeeld die RX-7 en 911 goed te fotograferen, die krengen haalden ons in met 170, terwijl wij iets van 100 reden met de caravan erachter. Dus het was echt snel reageren en hopen dat er iets bruikbaars opstond.
Opel Astra Coupé
Er is eigenlijk niet veel speciaals aan deze Astra, alleen dat vrouwtje dat daar rustig ligt te slapen en niks in de gaten had.
Corvette
Porsche 911 & Mazda RX-7
Deze twee hoorden bij elkaar, waren elkaar echt aan het opjagen.
Nog een 911 ergens onderweg:
Hij had z'n velgen wel even schoon mogen maken....
Mitsubishi Lancer Evo VII
Dit was een maand of 2 voor de vakantie, we hebben 'm zelfs ingehaald
Oh en in België zijn we ook nog een Enzo tegengekomen en ook al ingehaald met de caravan erachter!
In de file...
quote:eergisteren heb ik nog een silverado gespot en ook nog een subaru impreza wrx
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:53 schreef masuyo het volgende:
heb net een chevrolet silverado gespot
[afbeelding]
Dacht we gaan erachteraan........Eitje man, ik bedoel die specs joh, pfff
aantal cilinders 8
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3217 cm3
boring x slag 80,0 x 80,0 mm
compressieverh. 8,0:1
max. vermogen 271 kW (370 pk)
6250tpm
max. koppel 491 Nm
4500tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo ja, met intercooler
katalysator geregeld
topsnelheid 280 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,1 s
Da's toch nix, dat trekt onze met 5 man Mercedes combi C200 dieseltje met 125 pk best ghegheghe
Ferrari Enzo
Maar dan in het rood, ding maakt een gruwelijk geluid!!!!!!!
wordt echt tijd voor een cam
quote:Welke stad is dat dan??? Ik wil hem ook zien en horen rijden
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:04 schreef KatirZan het volgende:
Mja, er rijd dus bij ons door de stad deze ferrari :Ferrari Enzo
Maar dan in het rood, ding maakt een gruwelijk geluid!!!!!!!
Mercedes SL600 AMG
Lotus Elise
Aston martin DB7 ( is van een collega van me )
Porsche GT3 en een GT2
Lada en dan die hele ouwe jeep Zie je ook bijna niet meer.
En de rest staat hier al in dit topic met foto,s
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
Welke stad is dat dan??? Ik wil hem ook zien en horen rijden
Zelf kom ik deze auto,s vaak tegen.Mercedes SL600 AMG
Lotus Elise
Aston martin DB7 ( is van een collega van me )
Porsche GT3 en een GT2
Lada en dan die hele ouwe jeepZie je ook bijna niet meer.
En de rest staat hier al in dit topic met foto,s
blijf je wel lief vinden hoor
quote:Het mooie van scheveningen is dat er echt veel speciale auto,s rond rijden
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:51 schreef PeuRac het volgende:[..]
nee dat zeg je fout, je komt ze niet tegen. M
Maar zoekt ze op, maakt een foto en zegt dat je em 'toevallig' tegen kwamblijf je wel lief vinden hoor
Een Fort K cabrio en een beetle cabrio zie ik ook heel vaak. Maar dat is al niet meer interesant vind ik
quote:Waar trek jij opeens een Ferrari 350 vandaan
Op donderdag 2 oktober 2003 16:35 schreef Elgigante het volgende:- Ferrari (F40, F50 en natuurlijk maranello's, 328,348,350, modena en alle cabrio's, tyestarossa, 512m etc)
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 20:03 schreef zerrocool het volgende:
vandaag bij P$V - AJAX een R32...... (golf)
quote:Jala lai lai lai...
Op maandag 27 oktober 2003 13:10 schreef blup het volgende:Lange vrachtwagen.
De bauers zijn verhuisd
quote:ik zag van de week een trailer staan met daarop 8 350z langs de A2. Aangehouden door de politie.
Op donderdag 2 oktober 2003 20:26 schreef GizartFRL het volgende:
Gisteren gespot, 2 keer de Nissan 350 ZDeze: [afbeelding]
en deze:
Kleuren.
Yeah goeie week
Iets wat ik zelf wel erg mooi vond, was de Chrysler Crossfire
Alle SUV's waar jullie het over hebben zie ik hier ook wel overvoldoende, ook de Porsche's. Mensen geven hier duidelijk meer uit aan auto's dan in NL.
Een paar voorbeeldjes van wat ik gezien heb toen ik een cam bij me had.
quote:excuse moi, bedoel naturrlijk de 355 en nu de 360. Heb het nogal snel getypt, staan meer fouten in zoals de testarossa.
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waar trek jij opeens een Ferrari 350 vandaan
quote:Een halve auto
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:17 schreef B4ron het volgende:
Bij de buren
Maar dan rood dus
het wordt echt tijd voor een cam
quote:Die staat hier 1 om de hoek, vonnik wel een gigantische tegenvaller toen de eigenaar em startte, tklonk net als een brommermotortje
Op vrijdag 7 november 2003 10:59 schreef Elgigante het volgende:
Zo'n vette bak he die alfa zagato!daar neem ik mijn hoed voor af
quote:Toch wel vreemd want er zit een 3.0l V6 in
Op woensdag 12 november 2003 08:02 schreef blieblie het volgende:[..]
Die staat hier 1 om de hoek, vonnik wel een gigantische tegenvaller toen de eigenaar em startte, tklonk net als een brommermotortje
.
quote:Nouw... zo klonk het zekers te weten niet
Op woensdag 12 november 2003 08:13 schreef alki het volgende:[..]
Toch wel vreemd want er zit een 3.0l V6 in
is geen tekst bij nodig neem ik aan
quote:Erg dik ja!
Op woensdag 12 november 2003 12:21 schreef ook_gek het volgende:
Van de week in den haag.
Foto,s staan ook al ergens anders in PTA maar hier nog maar een keeris geen tekst bij nodig neem ik aan
quote:WTF! waar in den haag, ik moet dat zien hehehe,
Van de week in den haag.
Foto,s staan ook al ergens anders in PTA maar hier nog maar een keeris geen tekst bij nodig neem ik aan
Ik had mijn camera niet bij me, maar anders was ik meteen uitgestapt. WOW! Ik heb het dus over de Dodge Viper SRT-10. Als ie er morgen weer staat zet ik em wel even op de gevoelige plaat.
quote:Goed gezien, dat is namelijk een R34 GTS-t.
Op donderdag 13 november 2003 01:14 schreef zerrocool het volgende:[..]
WTF! waar in den haag, ik moet dat zien hehehe,
maare is het nou geen GT-R vanwege die voorbumper?
Desalniettemin is ook deze versie van de Skyline R34 een zeer gave auto, waarvan ik niet eens wist dat er één in Nederland rondrijdt.
(Tenminste, dat neem ik aan als 'ie in Den Haag staat, maar waar zijn de nummerplaten? )
quote:Staat achter de vredrik hendriklaan. Wil je precies weten waar moet je maar effe mailen. Deze foto is zondag gemaakt
Op donderdag 13 november 2003 01:14 schreef zerrocool het volgende:[..]
WTF! waar in den haag, ik moet dat zien hehehe,
maare is het nou geen GT-R vanwege die voorbumper?
Hij stond voor een garage dus ik denk dat het daar staat voor invoer. Want er zaten geen kenteken platen op
quote:dat email plaatje in je profiel doet et niet
Op donderdag 13 november 2003 09:33 schreef ook_gek het volgende:[..]
Staat achter de vredrik hendriklaan. Wil je precies weten waar moet je maar effe mailen. Deze foto is zondag gemaakt
![]()
Hij stond voor een garage dus ik denk dat het daar staat voor invoer. Want er zaten geen kenteken platen op
quote:smek@wanadoo.nl <--- werkt perfect kan ik je melden
Op donderdag 13 november 2003 15:01 schreef zerrocool het volgende:[..]
dat email plaatje in je profiel doet et niet
maar anders ga ik zelf wel ff een poging wagen bij de fred, thnx iig
Kom anders op MSN
scooter22880@hotmail.com
Ik weet ook niet of die auto er staat hoor. Deze foto,s zijn van afgelopen zondag. Ik zal anders vanavond wel even proberen te bellen met de gene die in die garage werkt. Kijken of hij meer weet. En of ik een ritje mee kan maken
Bij jou staat er ook geen plaatje van je mail
zal wel aan fok liggen
De auto stond achter op een vrachtwagen die bij de invoerder van Seat buitenreed.
Het ging hier niet om het open model (stijl Le Mans) maar om een gesloten tweezitter (soort van baby jaguar XK8 achtig geval sorry, kan hem niet beter beschrijven ).
Was lichtblauw-wit van kleur, met race-stickers, rolkooi, geen zijruiten
* -Soene- gaat proberen foto te zoeken op internet
quote:Precies, RB25DET vs RB26DETT. En die 208kW van de GTR op papier zijn er irl wel wat meer. De GTS heeft tevens geen Hicas-A, ATTESSA, enz. Ow, en de GTR heeft natuurlijk ook nog aluminium voorspatborden en motorkap.
Op donderdag 13 november 2003 05:03 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Goed gezien, dat is namelijk een R34 GTS-t.
Niet alleen missen hier een aantal uiterlijke kenmerken van de GT-R, zoals de dikke wielkasten, 18" velgen, grote voor-en achterspoiler (bij de GT-R V-Spec ook nog een carbonfiber diffuser),
ook de motor is anders.
De GTS-t heeft namelijk een 2.5 liter 6-in-lijn met één turbo ipv de 2.6 liter twin-turbo van de GT-R en GT-R V-Spec.
Vermogen ligt met 206 kw (fabrieksopgave) niet veel lager dan de 208 kw van z'n grote broertjes, maar doordat deze auto technisch minder geavanceerd is, is 'ie wel iets langzamer.
(0-100 in +/- 6 sec, tegen 4,9 voor de GT-R)Desalniettemin is ook deze versie van de Skyline R34 een zeer gave auto, waarvan ik niet eens wist dat er één in Nederland rondrijdt.
(Tenminste, dat neem ik aan als 'ie in Den Haag staat, maar waar zijn de nummerplaten?)
Niet dat ik problemen zou hebben met een R34 GTS, zeer zeker niet.
Net ook nog een Nissan 350Z
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 19-11-2003 22:21]
Helaas geen camera mee...
Maar het was er zoeentje...
De velgen waren misschien zelfs nog groter want deze zijn al 24" en lijken nog erg klein vergeleken met die ik heb gezien...
quote:Blijft toch wel een koninklijke auto he!
Op vrijdag 21 november 2003 11:47 schreef H3NK het volgende:
Deze staat ook regelmatig bij mij in de straat.
Aston martin lagonda geloof ik..
[afbeelding]
quote:Maak es een keer foto's en post ze ff in de Slowchat
Op vrijdag 21 november 2003 14:58 schreef -Muse- het volgende:
[afbeelding]waar: op onze oprit
waarom: omdat hij van vrienden van ons is
-m3
-een rij van 10 ouwe kevers in allerlei kleuren
-maseratie coupe
-smart roadster
-300zx
-wat porsches
quote:Mee eens is.
Op vrijdag 21 november 2003 15:18 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Maak es een keer foto's en post ze ff in de Slowchat
quote:ik heb nog ergens foto's liggen
Op vrijdag 21 november 2003 15:18 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Maak es een keer foto's en post ze ff in de Slowchat
nog 2:
waar: ook op onze oprit
waarom: is van me duitse oom
waar: bij de buren
waarom: geen flauw idee
Gisterne gespot In Delft bij Campanile hotel
Volgens my een Rolls
quote:duhhhhh je ziet toch aan de velgen en the spirit of ecstacy dat het een Rolls Royce Corniche betreft
Op maandag 24 november 2003 15:36 schreef zerrocool het volgende:
volgens mij een bentley
quote:Waar is de foto van de AM dan
Op vrijdag 21 november 2003 17:04 schreef Aernoud het volgende:
Gisteren mooie ferrarie 360 gezien, zat dikke duitse sjeng in, maar ben voor hem gaan staan en heb foto genomen(je kunt het niet zien, maar achter op de foto staat ook nog een groene aston martin db7!
[afbeelding]
[afbeelding]
toch henadig he, zo'n telefoon met camera
Die Vanquish is mooooooiiiii !!!!
[edit]
Deze Vanquish was het :
[Dit bericht is gewijzigd door Predemius op 26-11-2003 13:24]
quote:Loop jij met de honden langs een villawijk in bilthoven of wassenaar of kwam de gumball rally net langs?
Op woensdag 26 november 2003 13:23 schreef Predemius het volgende:
Vandaag in een wandeling met de honden van 30 min :
- BMW M5
- Mercedes ML55 AMG
- Aston Martin Vanquish
- Corvette
- BMW X5 4.4iDie Vanquish is mooooooiiiii !!!!
[edit]
Deze Vanquish was het :
[afbeelding]
quote:jij hebt echt veel geluk
Van de week in den haag.
Hummer H2 en een H1 in Rijswijk
Toyota Supra 3.0 twin turbo, vlak bij de uithof
lambo murcielago reed langs me huis
een hele mooie/dikke/snelle/dure corvette
heeeeeeeel veeeeeel dikke audi`s
btw vanmiddag nog een Integra type-R, bmw m5, Jaguar xkr, Mercedes jeep AMG en een nissan 350z... dit allemaal door ff een blokje door de wijk te fietsen met de hond
quote:Hoezo
Op woensdag 26 november 2003 18:30 schreef Party_P het volgende:[..]
jij hebt echt veel geluk
nissan 350z <--- Dat is toch niet speciaal. Die zie ik hier best vaak rijden. Kan het niet speciaal vinden of zo.
Vertel mij nou eens wat er zo belangrijk aan is?
quote:
Op woensdag 26 november 2003 22:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hoezo
nissan 350z <--- Dat is toch niet speciaal. Die zie ik hier best vaak rijden. Kan het niet speciaal vinden of zo.Vertel mij nou eens wat er zo belangrijk aan is?
quote:Nissan skyline
Op donderdag 27 november 2003 00:59 schreef G-spotter2001 het volgende:[..]
cultuurbarbaar!
Kijk eens goed wat dat is zeg!
quote:Precies de zelfde auto. Op mijn aan wijzingen is hij er heen gegaan
Op dinsdag 18 november 2003 18:30 schreef zerrocool het volgende:
keb helaas niet echt duidelijke pic's omdat het al wat te donker was, errug vroeg donker vandaag btw.
maargoe dhier de pic's:
[img][http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=497666[/img]
[img] plaatje volgt nog [/img]
quote:Deze
Op woensdag 3 december 2003 12:23 schreef C3La het volgende:
Vanmorgen op de snelweg A2 bij Den Bosch reed een Italiaanse oplegger met daarop een BMW 645i met italiaans kenteken. WAT EEN LELIJKE WAGEN!!! maar wel leuk dat ik er een heb gezien...
quote:Toen ik met Ballebek naar de IAA ging zijn we in gehaald door zo een bak die dik 200 reed. Omdat wij al op de 190 zaten. Hij was zo weg
Op woensdag 3 december 2003 12:23 schreef C3La het volgende:
Vanmorgen op de snelweg A2 bij Den Bosch reed een Italiaanse oplegger met daarop een BMW 645i met italiaans kenteken. WAT EEN LELIJKE WAGEN!!! maar wel leuk dat ik er een heb gezien...
aantal cilinders 8, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 4196 cm3
boring x slag 86,0 x 90,3 mm
compressieverh. 11,0:1
max. vermogen 224 kW (300 pk)
6000tpm
max. koppel 420 Nm
4100tpm
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,4 s
En hier de foto's. (genomen met SEt610).
wát een vet ding
quote:Ja, die ja. Kwam het plaatje tegen maar kon em niet linken. Volgens mij was het exact die wagen, zelfde kenteken zelfs! Schijnt recent een introductie geweest te zijn, samen met de X3, ergens in A'dam of zo.
Op woensdag 3 december 2003 12:54 schreef FunnyName het volgende:[..]
Deze
[afbeelding]
quote:Lijkt me sterk dit is een duits kenteken!
Op woensdag 3 december 2003 14:11 schreef C3La het volgende:[..]
Ja, die ja. Kwam het plaatje tegen maar kon em niet linken. Volgens mij was het exact die wagen, zelfde kenteken zelfs! Schijnt recent een introductie geweest te zijn, samen met de X3, ergens in A'dam of zo.
quote:Du hast recht, ich hab' es nicht gut gesehen...
Op woensdag 3 december 2003 14:25 schreef Boeda het volgende:[..]
Lijkt me sterk dit is een duits kenteken!
en ik heb ook nog een hyundai coupe tuscani gespot in eindhoven, niet echt heel speciaal maar ik vind hem gewoon mooi
Best een dikke bak
quote:Dat niet, ik kijk liever naar een M5 of een RS6 ofzo.
Op donderdag 4 december 2003 20:53 schreef Aquario het volgende:
*kwak*
Maar alleen al om de nummerplaat vinnik het een schitterende wagen
Maar wat een geluid
Best fraai
MOTOR
aantal cilinders 8, in W-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3999 cm3
boring x slag 84,0 x 90,2 mm
compressieverh. 10,8:1
max. vermogen 202 kW (275 pk)