En als je dan weer terug bent in Nederland en je rijdt 120, is dat ook een slakken gangetje.
quote:Geloof me... ik zit ook niet graag achterop...
En dat is behoorlijk beangstigend moet ik zeggen op zo'n uit de kluiten gewassen brommer.....
maar ja wat wil je in een mercedes E!?
quote:Slim, als ie echt splinternieuw was...
Op dinsdag 1 juli 2003 11:45 schreef hullepim het volgende:
228 met een splinternieuwe ford mondeo op de autobahn
dat doek ook nooit meer
owkee was een nood situatie
volgende keer maar ens proberen op de autobahn
quote:Zie je wel. Ik heb personeel rond lopen om een topic te openen
Op dinsdag 1 juli 2003 11:33 schreef Kreator het volgende:
Ik zou nog een keer naar duitsland rijden om het te testen en te fotograferen, maar er hangt momenteel een slangetje los bij het achterwiel en totdat ik zeker weet dat dat idd het ontluchtingsslangetje vd tank is, wacht ik nog even..
on-topic gezeur.
Ik ben een keer aan gehouden op de fiets omdat ik te hard ging
Hij kon me niet vertellen hoe hard het precies was. Is ook niks gebeurd.
quote:Als je meer dan 30 kilometer te hard rijd ben je al een punt kwijt dus kan je net zo goed in lpaats van 160 nog harder rjiden.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:38 schreef DOHC-VTEC het volgende:
160, maar ik ben bang voor me puntenrijbewijs. ha ha
Zelf heb ik 210 gereden in een bmw 3 serie met V6 2.5 liter.
Ik reed op een weg waar je 70 mocht in hoevelaken
[Dit bericht is gewijzigd door swenshady op 01-07-2003 11:52]
Brute rit was dat.
quote:Dat kan niet.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:50 schreef J.J.McKay het volgende:
260 in een Mercedes C180
Inhalen met grote snelheid blijft toch wel eng..altijd bang dat ze nog naar links zwiepen omdat ze je toevallig niet hebben gezien...
quote:Het was of een E36 of een 5 serie....
Op dinsdag 1 juli 2003 11:53 schreef Kjew het volgende:
210 km/h, BMW 5 serie, E36 in DuitslandInhalen met grote snelheid blijft toch wel eng..altijd bang dat ze nog naar links zwiepen omdat ze je toevallig niet hebben gezien...
quote:Lijkt me stug.. hij is zoiezo gelimiteerd op 250 en zo'n 1.8 haalt echt geen 250. Volgens Carbase zit de top van het laatste model met kompressor op 223, oudere modellen scoren ws nog lager.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:50 schreef J.J.McKay het volgende:
260 in een Mercedes C180 op de driemerenweg in Hoofddorp....elke ochtend weer racen heeeeeeeeeerlijk! Zometeen op de motor nog harder iedereen laten nakijken.....I've got a need for speed...
Met een C180 ben je NIET stoer en NIET snel (9,7s) Dat is op de A-klasse na de mietigste Benz die er is.
quote:altijd leuk.. mensen die zichzelf voor lul zetten in een topic..
Zelf heb ik 210 gereden in een bmw 3 serie met V6 2.5 liter.
Ik reed op een weg waar je 70 mocht in hoevelaken
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:55 schreef knillis het volgende:[..]
Het was of een E36 of een 5 serie....
quote:E36 is een snelweg
Op dinsdag 1 juli 2003 11:55 schreef knillis het volgende:[..]
Het was of een E36 of een 5 serie....
[edit] en weer zijn ze sneller he....:)
quote:Hoezo voor lul zetten?
Op dinsdag 1 juli 2003 11:56 schreef lastig het volgende:[..]
altijd leuk.. mensen die zichzelf voor lul zetten in een topic..
Doe ik trouwens ook nooitweer want toen ik afstapte heb ik zeker nog een kwartier staan te shaken
Wel vette adrenaline rush!!!
quote:Ga eens Googlen op BMW E36, dan vind je al snel dat het een BMW 3-serie is en E36 is gewoon het type dat de fabriek er aan geeft...
en een BMW E36 heb ik nog nooit van gehoord....
....stond in 4e trap, dan gaat ie niet harder....
En vanmorgen 198 km/u in mijn Golfje...(http://forum.fok.nl/showtopic.php/333208/6/25#11373534)
[Dit bericht is gewijzigd door avdbree op 01-07-2003 12:26]
quote:http://home.tiscali.nl/~avdbree/Hayabusa.wmv
Op dinsdag 1 juli 2003 12:24 schreef Superstudent het volgende:
ik heb ergens nog een filmpie van een gozer die 320km/u gaat op zn motor, dat is echt niet gezond hoor..
ik zal eens kijken of ie te uploaden is
....deze zeker? .... heb ik nog nooit gehaald en zal waarschijnlijk nooit gebeuren ook
[Dit bericht is gewijzigd door avdbree op 01-07-2003 12:31]
quote:OKay, maar niet hier.
Op dinsdag 1 juli 2003 12:24 schreef Superstudent het volgende:
ik heb ergens nog een filmpie van een gozer die 320km/u gaat op zn motor, dat is echt niet gezond hoor..
ik zal eens kijken of ie te uploaden is
quote:op de teller wil zon nieuwe maar MAX 210-220 dus in het echt zal dat rond de 200 liggen
Op dinsdag 1 juli 2003 11:50 schreef J.J.McKay het volgende:
260 in een Mercedes C180
naja ik heb dus wel eens een passat W8 in de begrenzer gereden op de A1, das dus 250 echte kilomters, maar zon ding heeft dan ook 275pk
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 01-07-2003 14:22]
quote:Was een huurauto, maakt mij dus weinig uit!
Op dinsdag 1 juli 2003 11:46 schreef ernie09 het volgende:[..]
Slim, als ie echt splinternieuw was...
quote:automishandeling zouden ze ook celstraffen voor moeten geven
Op dinsdag 1 juli 2003 14:41 schreef hullepim het volgende:[..]
Was een huurauto, maakt mij dus weinig uit!
quote:plaats een een foto van die RS4 dan... Is standaard nl. afgeregeld op 250 km/h
Op dinsdag 1 juli 2003 15:07 schreef Rancor het volgende:
300+ in RS4
quote:Klopt.
Op woensdag 2 juli 2003 14:19 schreef bas-beest het volgende:[..]
plaats een een foto van die RS4 dan... Is standaard nl. afgeregeld op 250 km/h
Begrenzing kan er echter wel af. Maar dan haalt ie nog geen 300.En zeker niet 300+.
[edit] Bovendien vind ik "300+" een beetje vaag om te zeggen hoe snel het nou echt ging. 301? 399?
[Dit bericht is gewijzigd door avdbree op 02-07-2003 15:32]
zo een deze wagen heeft 600 pk
met 300 plus bedoel natuurlijk 300 en een beetje
van de site:
Ein gewaltiges Drehmoment von 629 Nm bei 3.000 U/min
und eine Höchstgeschwindigkeit von 308 Km/h setzen auch
hier Maßstäbe im Bereich der Super-Sportwagen.
[Dit bericht is gewijzigd door Rancor op 02-07-2003 15:43]
Golf TDI 1.9 is ut
D'r zal nog wel meer zijn maar die weet ik ff zo gauw niet meer
quote:Was dat na enig aandringen? Ik kwam niet veel hoger dan 206km, maar er stond wel een beetje wind.
Op donderdag 3 juli 2003 14:08 schreef j22flyingdownwind het volgende:
213km/h met de E220cdi (nieuwe model) van mijn pa.
En de S400 CDI.... superdiesel is dat zeg!
quote:er stond toch gereden of vergis ik me................
Op donderdag 3 juli 2003 21:29 schreef DeltaOne het volgende:
2500 km/h. met me straaljager
Volvo V70 T5 (250 pk)
Motortype: Vijfcilinder benzinemotor, hogedruk turbo
Cilinderinhoud: 2319 cc
Geleverd vermogen: 184 kW (250 pk) bij 5200 omw/min
Koppel: 330 Nm bij 2400-5200 omw/min
Acceleratie 0-100 km/uur, man/aut: 7.1/7.5 sec
Topsnelheid, man/aut: 250(begrensd)/240 km/uur
Brandstofverbruik liter/100 km, wisselende rijstijl, man/aut: 9.4/10.8
CO2 Emissie, g/km, man/auto: 225/258
quote:wrijf t maar in ja
Op donderdag 3 juli 2003 14:08 schreef j22flyingdownwind het volgende:203km/h met een Golf3 2.0 (met 2 uitlaten
) van Stienus5GTT
IK WIL GEEN GOLF!!!
Op mijn Honda VF1000R
En maandag 4 nieuwe bandjes, remschijven en blokken
Boorcomputer gaf een verbruik van 19.5l/100km aan
quote:Tuurlijk jongen, tuurlijk. Ten eerste zijn dit gewoon foto's uit een blad (lijkt me sterk dat dit jouw auto is). En ten 2e heeft een RS4 helemaal geen 600 pk.
Op woensdag 2 juli 2003 15:36 schreef Rancor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]zo een deze wagen heeft 600 pk
met 300 plus bedoel natuurlijk 300 en een beetje
quote:Watje
Op donderdag 3 juli 2003 13:54 schreef G--robby het volgende:
155 KM/U, Ford escort CLX!! dat was de top want als ie nog meer ging huilen dan spatte die uitelkaar
(God wat mis ik mijn weekendjes naar Dieren)
quote:mhuahahahahahah, jij BENT DOM!
Op dinsdag 1 juli 2003 11:50 schreef J.J.McKay het volgende:
260 in een Mercedes C180 op de driemerenweg in Hoofddorp....elke ochtend weer racen heeeeeeeeeerlijk! Zometeen op de motor nog harder iedereen laten nakijken.....I've got a need for speed...
Mn broer heb een C280 Sport AMG en geloof mij maar dat je met een C180 (lullig 1.8 literblokje ppffffffrrhhahaha) GEEN, ik herhaal GEEN 260 haalt
Die C280 Sport AMG (een hele liter meer dus) van mn broer is geregeld op 250
Ow en in mn eigen auto (jaja vosss, we weten zo onderhand wel watvoor auto je hebt, lul, dat hoef je niet steeds te zeggen, maar ik doe het toch ) een Mazda 626 Xerxes 2.5l V6 24-klepper 235 km/u (op de teller dan
quote:Wel ja? Hmm keer uittesten in onze xedos 6, ligt dat blok ook in zoals je weet
Op zaterdag 5 juli 2003 16:07 schreef vosss het volgende:[..]
Ow en in mn eigen auto (jaja vosss, we weten zo onderhand wel watvoor auto je hebt, lul, dat hoef je niet steeds te zeggen, maar ik doe het toch) een Mazda 626 Xerxes 2.5l V6 24-klepper 235 km/u (op de teller dan
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:37 schreef jeucken het volgende:[..]
Tuurlijk jongen, tuurlijk. Ten eerste zijn dit gewoon foto's uit een blad (lijkt me sterk dat dit jouw auto is). En ten 2e heeft een RS4 helemaal geen 600 pk.
[Dit bericht is gewijzigd door Rancor op 06-07-2003 04:33]
quote:Kom maar op!! Ik rij die mercedes van je broer er ieder moment van de dag uit met m'n 1.8 blok. Qua topsnelheid en acceleratie.
Op zaterdag 5 juli 2003 16:07 schreef vosss het volgende:[..]
(lullig 1.8 literblokje ppffffffrrhhahaha)
110 km/h
was gister, bij mijn allereerst autorijles...
moest gelijk gasgeven, en we gingen als "verrassing" ook ff de snelweg op
quote:Ik zou er nog even geen kistje bier op zetten beste fok!er.
Op zondag 6 juli 2003 04:47 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Kom maar op!! Ik rij die mercedes van je broer er ieder moment van de dag uit met m'n 1.8 blok. Qua topsnelheid en acceleratie.
Dan ga je een dorstig weekje tegemoet namelijk.
1.8 in een Benzzz is maximaal goed voor 180 km/h's mits je geen automaat hebt. Ik kan het weten want ik heb ze bij bosjes versleten namelijk
(met daksetje nog geen 165)
en allemaal in duitsland ja, ben niet gek om hier ff 200 te rijden
quote:He, ik heb nooit gezegt dat ik een 1.8 in een benzzz heb liggen
Op zondag 6 juli 2003 16:20 schreef Captain_Chaos het volgende:[..]
Ik zou er nog even geen kistje bier op zetten beste fok!er.
Dan ga je een dorstig weekje tegemoet namelijk.
1.8 in een Benzzz is maximaal goed voor 180 km/h's mits je geen automaat hebt. Ik kan het weten want ik heb ze bij bosjes versleten namelijk
(met daksetje nog geen 165)
quote:En wat voor auto zit er om dat blok heen dan?
Op zondag 6 juli 2003 18:08 schreef HAL9000S het volgende:[..]
He, ik heb nooit gezegt dat ik een 1.8 in een benzzz heb liggen
Mijn 1.8 blok is uitgerust met een turbo en dummykathalysator
Toch minstens een groep N mag ik hopen. Anders fiks je die 260 in nog geen 260 jaar.
quote:260 haal ik ook niet, maar 240/250 op de teller wel. Nissan 200sx subtiel getuned.
Op zondag 6 juli 2003 18:10 schreef Captain_Chaos het volgende:[..]
En wat voor auto zit er om dat blok heen dan?
Toch minstens een groep N mag ik hopen. Anders fiks je die 260 in nog geen 260 jaar.
quote:260 op de drie merenweg???? Tuurlijk jongen, tegen de tijd dat je op de 260 zit ben je alweer bij het volgende stoplicht.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:50 schreef J.J.McKay het volgende:
260 in een Mercedes C180 op de driemerenweg in Hoofddorp....elke ochtend weer racen heeeeeeeeeerlijk! Zometeen op de motor nog harder iedereen laten nakijken.....I've got a need for speed...
Op weg naar Eurodisney ergens op een weg in frankrijk!!
quote:
Op zondag 6 juli 2003 18:41 schreef erikh het volgende:[..]
260 op de drie merenweg???? Tuurlijk jongen, tegen de tijd dat je op de 260 zit ben je alweer bij het volgende stoplicht.
quote:Volgens mij is het op de snelweg pas bij 40 te hard een punt eraf
Op dinsdag 1 juli 2003 11:50 schreef swenshady het volgende:[..]
Als je meer dan 30 kilometer te hard rijd ben je al een punt kwijt dus kan je net zo goed in lpaats van 160 nog harder rjiden.
230 in een Alpina B7. Klacht van de klant: cruise control doet 't niet boven de 215....
Dit is echt eng en nauwelijks te testen. Klant weggestuurd dat hij er maar mee moest leven en dat wij dat niet verantwoord achtten dat te verhelpen. Dit werd geaccepteerd, klant vond het bij nader inzien toch wel verstandiger.
quote:Waarom niet? Als iemand een auto koopt met cruise control moet dat gewoon werken. Wie weet rijdt de beste man iedere week midden in de nacht door Duitsland over de lege autobahnen
Op maandag 7 juli 2003 18:18 schreef Muttley het volgende:
Het is al weer even een paar jaar geleden:230 in een Alpina B7. Klacht van de klant: cruise control doet 't niet boven de 215....
Dit is echt eng en nauwelijks te testen. Klant weggestuurd dat hij er maar mee moest leven en dat wij dat niet verantwoord achtten dat te verhelpen. Dit werd geaccepteerd, klant vond het bij nader inzien toch wel verstandiger.
quote:Oh My God!!!
Op dinsdag 1 juli 2003 11:50 schreef Brinxter het volgende:
260 op mijn motortje
Hards dat ik heb gereden is 80 op een scootertje
En toen richting heerlen, vanaf eindhoven kan je goed doorrijden.
Audi A4 avant 2.5 V6 TDI. Van het werk.
De navigatie enzo.
Normaal rijden.
Doorrijden @ 200.
Doorrijden @ 210.
Doorrijden @ 220.
Ging nog net iets harder, maar had toch liever beide handen aan het stuur, maar het is wel zowat de top van de auto. Hij heeft nog zat toeren over, want in de 5 haalt ie ook veel meer toeren namelijk, zeker 600 meer maar die bak komt niet meer vooruit bij die snelheid.
quote:Hayabusa ownz!! Staan mooie filmjes van op *kuch* Kazaa *kuch*
Op dinsdag 1 juli 2003 11:37 schreef DLevi het volgende:
310 op een Hayabusa motor van me neef
Ik denk alles tussen zo'n 170 en -25 ofzo(?) Ik let nooit op m'n snelheid als ik achteruit rijd eigenlijk. .
quote:Leuk icoontje!
Op zondag 6 juli 2003 16:10 schreef Captain_Chaos het volgende:
...
On topic: 190+ met mijn eerste auto, een bepakte Jetta 1.8 waar het blok uit de eerste Golf GTi in zat (Zuid Duitsland richting Zwitserland), 210 met een geleende Audi op de A-2, en dan nog mijn snelste rit op 3 wielen: 120 knotsen=210KM/u in een CT-133 (en sturen met de remmen )
en dan door naar >500knotsen=ruim 800KM/u op very low level in Cold Lake, Alberta (Can).
Verder een keer 200 gereden in een VW Passat TDI (rode DI), zag een EVO 6 rijden en ik er achteraan om ff te kijken.
En het snelste is denk ik iets van 205 in de Primera van mijn vader (2 liter ), en hij had nog gas over ook.
Maar zo hard rij ik eigenlijk nooit, omdat ik pas een half jaar een eigen auto heb en daarvoor reed ik dus in andermans auto's en dan ga ik natuurlijk niet onwijs boetes rijden en nu met mijn auto, tja, ik heb geen geld voor boetes.
en natuurlijk zodadelijk weer 20 km/u op mijn fiets he!
quote:Crimineel
Op vrijdag 11 juli 2003 10:45 schreef QyRoZ het volgende:
121 waar je 120 mocht. Wat ben ik toch een boef hè?
Ik hoop dat die aardige mensen in de berm je goed hebben gestraft voor deze abnormale, alles in het gevaarbrengende, daad.
Voor dit soort mensen zijn die 28 euro boetes een juiste bestraffing, bah qyroz
quote:Lol, dan ben je niet gek hoor als je boven de 215 de cruisecontroll gaat gebruikjen
Op maandag 7 juli 2003 18:18 schreef Muttley het volgende:
Het is al weer even een paar jaar geleden:230 in een Alpina B7. Klacht van de klant: cruise control doet 't niet boven de 215....
Dit is echt eng en nauwelijks te testen. Klant weggestuurd dat hij er maar mee moest leven en dat wij dat niet verantwoord achtten dat te verhelpen. Dit werd geaccepteerd, klant vond het bij nader inzien toch wel verstandiger.
quote:Nou ja als de weg helemaal leeg is waarom niet
Op dinsdag 15 juli 2003 08:51 schreef t0n het volgende:[..]
Lol, dan ben je niet gek hoor als je boven de 215 de cruisecontroll gaat gebruikjen
205 met de xsara vts 1.6 16v van me moeder (owja had ook nog 4 man erbij zitten die allemaal sliepen )
quote:Ik snap wel wat je bedoelt
Op zaterdag 19 juli 2003 01:04 schreef TWuD het volgende:
jullie zijn allemaal stoer.. maar gelukkig heb ik een vaatje zout.. kan ik bij iedere uitspraak een korretje zout innemen
Hij haalt trouwens 230.
quote:Daarom deed ik het met foto's. Zeggen is wat anders dan ook daadwerkelijk doen, hoewel het overgrote deel niet gelogen zal zijn, echter een kilometertje of 3 - 7 erbovenop om het getal rond te maken kan wel.
Op zaterdag 19 juli 2003 01:04 schreef TWuD het volgende:
jullie zijn allemaal stoer.. maar gelukkig heb ik een vaatje zout.. kan ik bij iedere uitspraak een korretje zout innemen
quote:Erg stoer (serieus) maar ook erg gevaarlijk om met die snelheden met 1 hand te rijden en niet naar de weg te kijken. Kijk je wel uit? Liever niet serieus genomen worden op één of ander forum dan dood.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:16 schreef D-Devil het volgende:[..]
Daarom deed ik het met foto's. Zeggen is wat anders dan ook daadwerkelijk doen, hoewel het overgrote deel niet gelogen zal zijn, echter een kilometertje of 3 - 7 erbovenop om het getal rond te maken kan wel.
quote:mee eens
Op zondag 20 juli 2003 11:26 schreef Blackula het volgende:[..]
Erg stoer (serieus) maar ook erg gevaarlijk om met die snelheden met 1 hand te rijden en niet naar de weg te kijken. Kijk je wel uit? Liever niet serieus genomen worden op één of ander forum dan dood.
quote:Nou .. ik moet echt niet iemand anders z'n hand met een fototoestel voor m'n neus hebben hangen als ik 240 rijd. Als ik daar bewijs van wil hebben monteer ik wel zo'n klein videocameraatje ofzo. Video is zowiezo veel stoerder
Op zondag 20 juli 2003 11:32 schreef Xtreem het volgende:[..]
mee eens
hoewel ik ook rustig met 150 met 1 hand rij, maar een foto maken
(als er iemand naast zit is het een ander verhaal...... )
Met die snelheden (190+) rijd je in een visuele tunnel, man. Zo weinig tijd om te reageren want je ziet iets wat van opzij komt pas als 't voor je zit. Anyone sitting next to me should SIT STILL and SHUT THE F*CK UP! Driver at work.
En natuurlijk met mijn nieuwe auto pas op de A12 even plankgas, 195km/h
Maar goed, niet trots op natuurlijk...
quote:oke dan! vergelijkings materiaal
Op woensdag 9 juli 2003 21:07 schreef D-Devil het volgende:
Net thuis van het werk, training uit amsterdam. Nog snel een printer opgehaald in rotterdam.
En toen richting heerlen, vanaf eindhoven kan je goed doorrijden.
Audi A4 avant 2.5 V6 TDI. Van het werk.[afbeelding]
De navigatie enzo.[afbeelding]
Normaal rijden.[afbeelding]
Doorrijden @ 200.[afbeelding]
Doorrijden @ 210.[afbeelding]
Doorrijden @ 220.Ging nog net iets harder, maar had toch liever beide handen aan het stuur, maar het is wel zowat de top van de auto. Hij heeft nog zat toeren over, want in de 5 haalt ie ook veel meer toeren namelijk, zeker 600 meer maar die bak komt niet meer vooruit bij die snelheid.
Deze foto is vorige zondag genomen in Duitsland. Vier man in de auto en een volle tank. Ik heb nog net boven de 220 gezeten op de teller, alleen daar heb ik geen foto van.
Ik zal binnenkort meer foto's maken, maar dan alleen ik er in en een legere tank. ;-)
De auto: Een Audi A4 1.8 20V /van mijzelf
quote:Ik had meer toeren over, maar een 2.5 TDI wil niet zo hard meer als ie hoog in de toeren zit. Jij had er niet veel meer over zo te zien
Op zondag 20 juli 2003 23:11 schreef dangerous_dave het volgende:[..]
oke dan! vergelijkings materiaal
Deze foto is vorige zondag genomen in Duitsland. Vier man in de auto en een volle tank. Ik heb nog net boven de 220 gezeten op de teller, alleen daar heb ik geen foto van.
Ik zal binnenkort meer foto's maken, maar dan alleen ik er in en een legere tank. ;-)
De auto: Een Audi A4 1.8 20V /van mijzelf
- 200 in een SLK 200 Kompressor (gehuurd ipv de gereserveerde CC)
- 155 in mijn 206 diesel van '99. Kweetwel dat ie harder kan maar probeer dat maar eens in Nederland....Daar heb je wel wat ruimte voor nodig
Wie weet wel hoe hard zo'n dieseltje kan eigenlijk (pics?)?
hij heeft een 2.1 cc motor met grotere cabarateur 5,5 mm standaard zat er een 4 mm op. Ook versnellingsbak (2versnell.) gemonteerd en nieuwe race uitlaat. Bij volgas slipt ie beetje
[Dit bericht is gewijzigd door mast3r op 24-07-2003 16:16]
"I feel the need! The need for speed"
oh ja, 170 bergaf door de ardennen in een gare polo met aanhanger
ook niet iets wat ik kan aanbevelen...
quote:Lol licht niet aan de E maar aan de motor. Op me werk rijden ze allemaal E en er is er niet eentje snel te noemen.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:39 schreef the_predator het volgende:
240 kmh, op weg naar Oostenrijk op de duitse wegen.
dat ging van zoef..... zoef.....maar ja wat wil je in een mercedes E!?
Trouwens 270 op de afsluitdijk in een 911 turbo
Helaas niet zelf gereden, wel er bijna afgewaait........
Dat was iets te hard voor mij, ik ben echt niet groot, maar bij die motor zat ik met mijn knieen ongeveer onder mijn oren en echt boven mijn man.
Zodra hij naar beneden dook had hij perfecte bescherming, maar ik zat er presies boven en kreeg de volle laag aan wind.
Was wel heftig trouwens, leuke ervaring
Verder met de motoren snelheden van 240 -250 redelijk veel voorkomend.
Op de dijk tussen Wijk en Amerongen kan je op het laatste stuk toch wel tot 220 komen
Zelf gereden, ach dat houdt wel op bij 190, harder wil de auto niet
Jammer dat hij in de komende weken vervangen wordt
wel in de slipstream van een seat. kwas op dat moment ook erg onder de indruk van de seat trouwens!
212 !
[Dit bericht is gewijzigd door yeftha op 01-08-2003 07:53]
de top hebben we gehaald precies in het midde van de brienenoordbrug
quote:Slim.... hard rijden alaah, doet iedereen weleens
Arbz:
170km/uur maar dat busje (Ford Transit, zwaar beladen en met 6 personen erin) wilde niet harder op die mooie duitse autobahn
Tip voor al u lieden: Als je ooit een keer bij iemand met een Suzuki GSX R 1300 Hayabusa (das dus the world famous one ) achterop stapt.... houd je goed vast, zo'n ding gaat een ietwat aan de harde kant
quote:Een kawa ZZR1100 was al snel. Bij de 220 nog het voor wiel van de grond krijgen is echt eng
Op donderdag 31 juli 2003 19:10 schreef Schwakkelikkie het volgende:[..]
Slim.... hard rijden alaah, doet iedereen weleens
, maar 5 anderen mee de prak inrijden
, maar begrijp me goed, je moet 't zelf weten
Tip voor al u lieden: Als je ooit een keer bij iemand met een Suzuki GSX R 1300 Hayabusa (das dus the world famous one) achterop stapt.... houd je goed vast, zo'n ding gaat een ietwat aan de harde kant
Reed nog wel lekker ook, ik gaste gewoon tot ik niet harder kon, maar als je dan de pijl bij 220 ziet staan, of ja ik dan, dacht ik wel gvd-gvd-gvd dus ben maar weer teruggezakt naar 170, dan rijdt hij perfect!
Oh ja, Nederlanders zijn niet zelden een crime op de Autobahn in Duitsland, dan kom je eraan sjeezen met 170 en dan halen ze opeens een auto in met 130 en denken er niet bij na dat je in D'land zo hard mag rijden als je wilt tipje voor de vakantie dus...
quote:Tunnelvision
Op donderdag 24 juli 2003 21:00 schreef erodome het volgende:
290, yamaha yzf 750RHelaas niet zelf gereden, wel er bijna afgewaait........
Dat was iets te hard voor mij, ik ben echt niet groot, maar bij die motor zat ik met mijn knieen ongeveer onder mijn oren en echt boven mijn man.
Zodra hij naar beneden dook had hij perfecte bescherming, maar ik zat er presies boven en kreeg de volle laag aan wind.Was wel heftig trouwens, leuke ervaring
Verder met de motoren snelheden van 240 -250 redelijk veel voorkomend.
(Peugeot 306 1.4XR uit '95)
quote:zo te zien heb je nog toeren over dus 180 moet je wel kunnen halen hoor
Op woensdag 13 augustus 2003 13:08 schreef JeOma het volgende:
Precies net even een foto van gemaakt. Echt, hij KAN niet harder.Shitbak...
[afbeelding]
(Peugeot 306 1.4XR uit '95)
quote:Terug naar 4 schakelen zou kunnen helpen.
Op woensdag 13 augustus 2003 13:08 schreef JeOma het volgende:
Precies net even een foto van gemaakt. Echt, hij KAN niet harder.Shitbak...
[afbeelding]
(Peugeot 306 1.4XR uit '95)
quote:Een 306 uit 1995 met 118k op de teller ja.
Op woensdag 13 augustus 2003 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
ff goed inrijden dan wil ie wel
160 in mijn renault 19 1.4 (harder gaat ie niet)
De cruise-control erop en gaan.
Met deNissan Primera 2.0 LX (automaat) van m'n opa en oma heb ik een snelheid van 215 km/h gehaald.
quote:Ha, die ken ik. Da's in de buurt van Spa-Francorchamps. Godsamme wat gaat het daar naar beneden!
Op dinsdag 1 juli 2003 11:35 schreef Atreidez het volgende:
Ook 220, in de Ardennen.. Ik reed zo'n dal in met 30 graden en had ws. ook wel wind mee
Auto gaat nooit zo hard, een keertje 254 in een S-type, verder niet geweest.
quote:sorry hoor, maar dit kan je alleen halen als jede nieuwe Seat Leon Cupra R hebt, die haalt dat net (242 km/h) ik neem aan dat je die niet hebt aangezien die nog maar net te koop is (misschien nog niet eens te koop).
Op woensdag 30 juli 2003 09:16 schreef w31rd0 het volgende:
Verscheidene malen in Duitsland 245 op de teller gehad. (Seat Leon)
de oude Cupra R haalt rond de 220
quote:Mijn pa heeft ook een CBR1000F gehad, het eerste type (Hurricane type). Ooit eens achterop gezeten en toen gingen we 200, maar vond ik toch wel een beetje te hard hoor.. Ex-collega van m'n vader heeft zo'n zelfde CBR1000F tot de 260 gekregen en het kon nog harder, maar 135 PK op 220 kilo wil dan ook wel.
Op donderdag 31 juli 2003 15:51 schreef yeftha het volgende:
240 en nog gas over op m'n Honda CBR1000F.
Toch maar een keer naar Duitsland.
En gisteravond dan 250 op de A28
Zelf ooit 180 gereden in een VW Golf 2 GTD, was op weg naar wintersport. 165 ging ie volgens het boekje, maar helling af ging het allemaal nog net wat harder (had je ook wel nodig, want helling op ging ie weer niet zo hard. ) Alleen vond het motortje het niet zo fijn, het laatste stuk hebben we moeten rijden met de verwarming vol open omdat ie z'n warmte niet kwijt kon.. Nog een litertje koelvloeistof er in gegooid maar hij was nog steeds redelijk warm. De terugweg ging overigens zonder problemen.
quote:Worden die nog gemaakt dan?
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:23 schreef U-lerZzZ het volgende:
Gisteren, 220Kmp/h in Duitsland met mijn nieuwe Renault 19.
quote:Brr...... als je dan een klapband krijg....
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:03 schreef chilliewillie het volgende:
240 op de teller - mijn corrado vr6.... vroemvroem
ontopic:
mijn ax gaat slechts 140 en mijn motor rijdt 190 als ik '98 tank
[Dit bericht is gewijzigd door stephanUS op 26-08-2003 22:33]
quote:120+30 is
Op dinsdag 1 juli 2003 11:50 schreef swenshady het volgende:[..]
Als je meer dan 30 kilometer te hard rijd ben je al een punt kwijt dus kan je net zo goed in lpaats van 160 nog harder rjiden.
Zelf heb ik 210 gereden in een bmw 3 serie met V6 2.5 liter.
Ik reed op een weg waar je 70 mocht in hoevelaken
Disclaimer: Er was niemand anders op de weg, dus ik heb niemand in gevaar gebracht behalve mezelf.
188 gecorrigeerd in een Seat Ibiza TDI 110pk op de A12
quote:LOL
Op woensdag 27 augustus 2003 13:03 schreef errorken het volgende:
295 met mijn golf sdi, het ging wel wat bergaf
op snelweg in cl55 amg (getuned) 280 dacht ik
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:03 schreef errorken het volgende:
295 met mijn golf sdi, het ging wel wat bergaf
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:50 schreef stephanUS het volgende:[..]
![]()
tuurlijk
quote:Een afgrond in zeker
Op woensdag 27 augustus 2003 13:03 schreef errorken het volgende:
295 met mijn golf sdi, het ging wel wat bergaf
quote:Idd. Mercedes begint bij 200, dan heb je een mercedes.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:56 schreef Bigs het volgende:[..]
Lijkt me stug.. hij is zoiezo gelimiteerd op 250 en zo'n 1.8 haalt echt geen 250. Volgens Carbase zit de top van het laatste model met kompressor op 223, oudere modellen scoren ws nog lager.
Met een C180 ben je NIET stoer en NIET snel (9,7s)
Dat is op de A-
klasse na de mietigste Benz die er is.
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 15:25 schreef avdbree het volgende:[..]
Klopt.
Begrenzing kan er echter wel af. Maar dan haalt ie nog geen 300.En zeker niet 300+.
[edit] Bovendien vind ik "300+" een beetje vaag om te zeggen hoe snel het nou echt ging. 301? 399?
300 op je teller misschien maar dan rijdt je altijd langzamer. je hebt altijd een afwijking op tellers.
quote:Wat voor straaljager? In Nederland hebben we F-16's die 2200 max gaan...
Op vrijdag 4 juli 2003 14:49 schreef Rancor het volgende:[..]
er stond toch gereden of vergis ik me................
Saab 9000 CDE geloof ik.
Op de snelweg lag half de slapen was de hele nacht op gebleven zegt me vader op eens: een impreza achter ons. Ik klaar wakker. Mooie bak. Haalt ons in. Me vader er achter aan. 100...110...120...130...140..150...160..170...
En toen
Was onze afslag er.
En trouwens die Impreza gaf ook gas en we konden hem nog goed bij houden.
quote:Een 200 wat??
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:33 schreef Ronald1903 het volgende:[..]
Idd. Mercedes begint bij 200, dan heb je een mercedes.
ontopic: 210, toen ik mijn 306 ging halen, even afscheid nemen van de snelheid ... die ik nu hebt loopt met moeite 160
maar achjah hijs een stuk zuiniger
quote:Ligt inderdaad niet ver boven de 160 nee, mijn zus heeft er eentje en we hadden er best wel wat tijd voor nodig om 'm tot de 160 te krijgen.
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:34 schreef johnwoo het volgende:
150 in m'n vorige auto, een VW Golf II 1.3. Ik wilde het oude beestje niet tot z'n top doortrappen, ook al zal die niet ver voorbij de 160 hebben gelegen
Heb ook ooit meegemaakt met dat Golfje dat ik iemand in wilde halen op een 80 km weg (was helemaal leeg btw).. Ik moest dus van 70 optrekken, ik heb denk ik wel een kilometer op de andere weghelft gereden voordat ik er voorbij was, zo traag is die auto.
quote:nou een Yaris T-sport in de 5de versnelling en 130km.h op de teller is iets harder dan 130km/h in het echt (131km/h ongeveer).
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:36 schreef Ronald1903 het volgende:[..]
:W
300 op je teller misschien maar dan rijdt je altijd langzamer. je hebt altijd een afwijking op tellers.
Mijn hardste met m'n Nissan Micra uit 92: 150km/h
Renault Megane Cabrio 2.0
235 km/h zelf gereden (A15 Alblasserdam, 's avonds) in een BMW 330d en 235 lijkt in zo'n bak absoluut geen snelheid.
Polootje waar ik nu in rijd (1.9d) heeft het bij 160 wel zo'n beetje gehad
Dat was overigens 1x en nooit weer, damn dat was hard. Daarna een uur zitten shacken van de adrenaline.
Mijn huidige blauwe monster (kawa ZZ-R600) gaat max 240km/h (en dat is 260 op de teller)
Overigens een teller heeft een afwijking bij zulke snelheden van zo'n 15%.
quote:dat kan bijna geen normale geweest zijn, de oude/nieuwe megaans halen net de 200....
Op woensdag 3 september 2003 23:14 schreef Dr.Bunsen_Honeydew het volgende:
Weekie geleden 235 km/h op de duitse autobaan, echt z'n max, de toerenbegrenzer klapte erin.Renault Megane Cabrio 2.0
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 13:19 schreef Party_P het volgende:nou een Yaris T-sport in de 5de versnelling en 130km.h op de teller is iets harder dan 130km/h in het echt (131km/h ongeveer).
175 in de westerscheldetunnel
quote:WRC
Op maandag 8 september 2003 20:18 schreef Kaj_A het volgende:
245 km/h Subaru Impreza nieuw model
quote:Een Renault Megane Cabrio Varia 2.0 16v om precies te zijn. (3 maandjes oud zo uit m'n hoofd)
Op maandag 8 september 2003 19:34 schreef richardkraal het volgende:[..]
dat kan bijna geen normale geweest zijn, de oude/nieuwe megaans halen net de 200....
A2, ter hoogte van Amsterdam Arena en vele andere plaatsen inmiddels
Edit: locatie toevoeging
quote:tss.. wat een kinderpraat zeg
Op dinsdag 1 juli 2003 11:37 schreef DLevi het volgende:
310 op een Hayabusa motor van me neef
Adje
erg eng zo'n ding
ps. een paar weken later leende een "kennis" hem effies en dit was het resultaat
Adje
[Dit bericht is gewijzigd door Adje_ op 13-09-2003 03:52]
quote:Niet de eerste versie die deed 304 echte km dat zal op de teller misschien wel 325 zijn
Op zaterdag 13 september 2003 03:36 schreef Adje_ het volgende:[..]
tss.. wat een kinderpraat zeg
iedere motor mongool weet dat dat ding begrenst is op de 300..
Adje
quote:jij hebt lef in een (sl)opel.....
Op donderdag 11 september 2003 22:51 schreef method21 het volgende:
220 in mijn Schatje op de a50 die sinds een paar dagen open is hier in de buurt.
Met de mountainbike ligt mijn top momenteel op de 75 km/u in frankrijk behaald
quote:De nieuwe.. die van 2000 en ervoor niet..
Op zaterdag 13 september 2003 03:36 schreef Adje_ het volgende:[..]
tss.. wat een kinderpraat zeg
iedere motor mongool weet dat dat ding begrenst is op de 300..
Adje
Kortom, iedere auto die je te pakken krijgt en het mag.. even kijken hoe hard hij wil.
quote:Die kan wel harder hoor, die van mij doet iig 195 (1.6 16v)
Op dinsdag 16 september 2003 11:18 schreef pArAd0x het volgende:
LOL .. . 175 met een Renault Senic
[afbeelding] in zoon ding
echt harder ging ie niet
quote:19 jaar ?STUDENT???? Porsche 911 ??? (hobby:drugssmokkel ??)
Op dinsdag 16 september 2003 00:53 schreef elektrik het volgende:
298km/h op piste met mijn porsche 911
quote:Dan moet je lef hebben
Op dinsdag 16 september 2003 11:13 schreef MaNiaC_P het volgende:
125 in een eend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |