Heeft iemand nog tips en dingen waar ik op moet letten als ik toch een rugzak ga kopen?
Maar dat woord schijnt uit de mode te zijn.
quote:een pukkel???
Op maandag 30 juni 2003 21:55 schreef tong80 het volgende:
Een pukkel.Maar dat woord schijnt uit de mode te zijn.
![]()
quote:Ik ga 4 weken naar India en Nepal...
Op maandag 30 juni 2003 21:57 schreef Anja het volgende:
Als je een rugzak meeneemt:
Wat ik altijd doe, alles sorteren en ik plastic tassen doen.
Als je dan ff een paar sokken nodig hebt hoef je niet alles er uit te trekken. En een rugzak die onder ook open kan is natuurlijk helemaal ideaal dan.
Waar ga je heen?
quote:Stuff sacks. Een nog beter alternatief.
Op maandag 30 juni 2003 21:57 schreef Anja het volgende:
Wat ik altijd doe, alles sorteren en ik plastic tassen doen.
quote:Wat is je vervoer?
Op maandag 30 juni 2003 21:57 schreef Ruud1976 het volgende:[..]
Ik ga 4 weken naar India en Nepal...
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:51 schreef Skefthem het volgende:
Sporttas
quote:ja, vooral je kickers niet vergeten.
Op maandag 30 juni 2003 21:56 schreef Ruud1976 het volgende:[..]
een pukkel???
Maar, koop gewoon een goede rugzak, heb je meer aan en komen meestal als eerste van de bagageband.
Kan als tas en als rugzak worden gedragen, is oersterk en waterdicht.
Alleen die prijs...
quote:Ik ga met een groepsreis mee van Shoestring. Het vervoer tijdens deze reis is voornamelijk een bus speciaal voor de groep, maar een gedeelte zitten we ook in het openbaar vervoer. Er zit ook nog een binnenlandse vlucht bij.
Op maandag 30 juni 2003 21:59 schreef Anja het volgende:[..]
Wat is je vervoer?
En ga je met een groep?
quote:Of als laatste als ze met de spanbamden zijn blijven haken achter iets. Koop dus ook gelijk een transporthoes. Scheelt een hoop ellende ivm eventueel doorgesneden banden en tevens geeft het gewoon een goede bescherming. Daar gaat je rugzak jaren langer van mee.
Op maandag 30 juni 2003 22:02 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
ja, vooral je kickers niet vergeten.
Maar, koop gewoon een goede rugzak, heb je meer aan en komen meestal als eerste van de bagageband.
quote:Stel dat de hele groep zon harde koffer bij zou hebben....
Op maandag 30 juni 2003 22:03 schreef Ruud1976 het volgende:[..]
Ik ga met een groepsreis mee van Shoestring. Het vervoer tijdens deze reis is voornamelijk een bus speciaal voor de groep, maar een gedeelte zitten we ook in het openbaar vervoer. Er zit ook nog een binnenlandse vlucht bij.
Tips voor je rugzak: alle kleine dingen in plastic zakken, alle shirts en broeken oprollen (ivm kreuken), zware zaken onderin, eerste behoeften in een apart dagrugzakje op je buik...
Veel plezier!
Als de reisorganisatie het aanraad dan zou ik zeker voor de rugzak gaan. Ze raden het niet voor niets aan. Bij mijn vorige reis werd het ook geadviseerd en was blij dat ik hun advies had opgevolgd. We moesten regelmatig bij grensovergangen een paar honderd meter lopen bij een temperatuur van 40 graden. Met een rugzak was al erg, laat staan met een koffer.
Zelf geef ik ook liever de voorkeur aan koffer, omdat ik met een rugzak bijna nergens bij kwam en het bij mij een chaotisch zooitje werd. En zoals iemand anders hier al aangaf. Neem wat plastic tassen mee om de vuile kleding in te doen en om alle vloeibare goedjes in te stoppen. Bij mij ging me flesje zonnebrand kapot met als resultaat dat al m'n schone kleding onder die zooi zat.
Tip die ik er nog aan kan toevoegen uit eigen ervaring: wanneer je een rugzak wilt hebben, en ze hebben een exemplaar waar een lelijke veeg of zo op zit: neem die, en beding een korting. Die rugzak wordt toch vanzelf wel smerig.
quote:Plus dat het sowieso een veel beter idee is op stap te gaan met zaken die er een beetje gebruikt uitzien en niet blinkend nieuw en duur!
Op dinsdag 1 juli 2003 12:23 schreef SurfDude het volgende:
Tip die ik er nog aan kan toevoegen uit eigen ervaring: wanneer je een rugzak wilt hebben, en ze hebben een exemplaar waar een lelijke veeg of zo op zit: neem die, en beding een korting. Die rugzak wordt toch vanzelf wel smerig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |