Nog geen handje kon er vanaf, nog geen lachje.
En dan gaan ze ook nog eens apart in Londen en Brussel wonen.
Nee hoor, dat is geen verstandshuwelijk en Friso is geen homo .
quote:Absoluut.
Op maandag 30 juni 2003 19:39 schreef Loedertje het volgende:
't Is een echte netwerkster ....
Zij krijgt een leven in luxe, lekker langs jetset-partys gaan, daar neuken met de tennisleraar, en hij mag stiekum zijn schandknapen (lees: zijn personal trainer) afzuigen.
Even kunstmatig laten insemineren en 1 kind uitpoepen en Mabel kostje is gekocht voor dr hele leven.
En Bea is dat gelul over dr homofiele zoon kwijt.
quote:Van ons belastinggeld nog wel.
Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Zij krijgt een leven in luxe
[Dit bericht is gewijzigd door Gil-galad op 30-06-2003 19:43]
Weet ook wel dat hun zelf er niks aan kunnen doen en dat het eenmaal zo moet maar snap niet waarom iedereen daar nou zo blij mee je mag toch niet op het feest komen dus
quote:Lachjes?
Op maandag 30 juni 2003 19:41 schreef Troel het volgende:
Tot ze getrouwd zijn wonen ze apart, daarna niet meer... En als je hetzelfde gekeken hebt als ik dan ben je waarschijnlijk blind voor de lachjes...
Vooral hij stond er ZUUUUUUUUUR bij.
Nog geen handje, zoentje of zelfs een arm om de schouder kon er af!
Hij wil niet weg uit Londen, en zij blijft in Brussel werken. .
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Absoluut.
Zij krijgt een leven in luxe, lekker langs jetset-partys gaan, daar neuken met de tennisleraar, en hij mag stiekum zijn schandknapen (lees: zijn personal trainer) afzuigen.
Even kunstmatig laten insemineren en 1 kind uitpoepen en Mabel kostje is gekocht voor dr hele leven.
En Bea is dat gelul over dr homofiele zoon kwijt.
quote:Je bedoelt een contactenmisbruikers
Op maandag 30 juni 2003 19:39 schreef Loedertje het volgende:
't Is een echte netwerkster ....
quote:ze gaat gewoon sletten in stijl
Op maandag 30 juni 2003 19:51 schreef ZoltaX het volgende:[..]
Je bedoelt een contactenmisbruikers
quote:D'r kut uitlenen voor een habbekrats heet zoiets toch
Op maandag 30 juni 2003 20:00 schreef kwib het volgende:[..]
ze gaat gewoon sletten in stijl
quote:Geloof jij het?
Op maandag 30 juni 2003 20:03 schreef Dezz het volgende:
Ze gaan na het trouwen gewoon bij elkaar wonen hoor, beetje opletten he
Waarom geeft die vent niet gewoon toe dat hij homo is? Alsof dat een schande is ofzo. In heel Nederland is het volkomen geaccepteerd, behalve in dat achterhaalde koningshuis... daar doen ze er nog geniepig over en wordt het angstvallig stilgehouden en ontkend.
Volgens mij moet het van Bea. Bea heeft gewoon een broertje dood aan homoseksuelen!!
quote:maar de slaapkamers liggen mijlen ver van elkaar verwijderd.....
Op maandag 30 juni 2003 20:03 schreef Dezz het volgende:
Ze gaan na het trouwen gewoon bij elkaar wonen hoor, beetje opletten he
Kan me voorstellen dat ie liever homo is.............met zoon wijf
quote:Het écht werk doet de butler
Op maandag 30 juni 2003 20:28 schreef cptmarco het volgende:[..]
maar de slaapkamers liggen mijlen ver van elkaar verwijderd.....
quote:Een biseksuele butler, bedoel je...?
Op maandag 30 juni 2003 20:51 schreef Loedertje het volgende:[..]
Het écht werk doet de butler
quote:Dát zou pas besparing zijn voor het pasgetrouwde stel strax.
Op maandag 30 juni 2003 20:57 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Een biseksuele butler, bedoel je...?
quote:- Dan ben je dus homo. Gefeliciteerd.
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Mijn god, als dat geen verstandshuwelijk is, dan ben ik homo.
quote:- Dan heb je kennelijk niet dezelfde aankondiging gezien als de rest van Nederland.
Nog geen handje kon er vanaf, nog geen lachje.
quote:- Ja, dat klopt. Zo gaat dat nu eenmaal in Koninklijke kringen. Je gaat niet samenwonen voordat je getrouwd bent.
En dan gaan ze ook nog eens apart in Londen en Brussel wonen.
quote:- Precies. Maar jij wel, dus
Nee hoor, dat is geen verstandshuwelijk en Friso is geen homo.
quote:Die gozer is zo homo als de pest, anders ben ik hetero.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:09 schreef Natalie het volgende:[..]
- Dan ben je dus homo. Gefeliciteerd.
[..]- Dan heb je kennelijk niet dezelfde aankondiging gezien als de rest van Nederland.
[..]- Ja, dat klopt. Zo gaat dat nu eenmaal in Koninklijke kringen. Je gaat niet samenwonen voordat je getrouwd bent.
[..]- Precies. Maar jij wel, dus
Wat een stelletje sentatiezoekers zijn sommigen toch...
Dat Friso helemaal geen homo is... och, we doen gewoon of we die hele huwelijksaankondiging niet geloven... Want het homo-verhaal blijft natuurlijk véél interessanter!
quote:Ok vraagje, als je geen homo bent, waarom ga je dan uit in homotenten?
Op dinsdag 1 juli 2003 16:41 schreef Natalie het volgende:
Eigenlijk vindt men dat 'Friso is homo-verhaal' gewoon een stuk leuker en interessanter dan het 'Friso gaat trouwen met een mooie dame-verhaal'. Want immers... een prins die homo is, dat is natuurlijk wel iets waar over gesproken moet worden. Dus halen we met z'n allen de Story en de Privé erbij en gaan we gezellig speculerenWant Friso die trouwt natuurlijk met Mabel omdat hij niet wil dat mensen erachter komen dat hij eigenlijk op mannen valt. En Mabel... och, dat meiske is gewoon omgekocht met wat eurootjes om 'de vriendin van' te spelen. Tante Bea is het hier natuurlijk helemaal mee eens! Als tweede in de lijn van troonopvolging hoort hij netjes te trouwen met een dame. Het aanzien van het koningshuis gaat natuurlijk voor álles.
Wat een stelletje sentatiezoekers zijn sommigen toch...
Dat Friso helemaal geen homo is... och, we doen gewoon of we die hele huwelijksaankondiging niet geloven... Want het homo-verhaal blijft natuurlijk véél interessanter!
quote:Wat ik zag was erg schamel hoor. Ik geloof er niets van dat hij verliefd is (of tenminste niet op haar). Het is een jammerlijke zaak. Beatrix zag haar kans schoon voor een koppeltje nu hij weg is bij Goldman Sachs wegens dat homoschandaal in de bedrijfssauna.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:09 schreef Natalie het volgende:
- Dan heb je kennelijk niet dezelfde aankondiging gezien als de rest van Nederland.
quote:Nee, dát zeggen de roddelblaadjes.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:44 schreef raptorix het volgende:Ok vraagje, als je geen homo bent, waarom ga je dan uit in homotenten?
[disclaimer]Ik zeg dus niet dat hij uit gaat in homotenten[/disclaimer]
quote:Ik lees geen roddelblaadjes, ik baseer me liever op juist bronnen.
Op dinsdag 1 juli 2003 17:08 schreef Natalie het volgende:[..]
Nee, dát zeggen de roddelblaadjes.
En wat daarin staat, dat is natuurlijk altijd 100% de waarheid.
quote:Mwa oké, dan gaat Friso met al zijn intelligentie dus bewust een verbintenis aan, die hij eigenlijk niet wil. Want dát is natuurlijk iets heel verstandigs
Op dinsdag 1 juli 2003 17:15 schreef raptorix het volgende:Ik lees geen roddelblaadjes, ik baseer me liever op juist bronnen.
quote:Noblesse oblige
Op dinsdag 1 juli 2003 17:19 schreef Natalie het volgende:[..]
Mwa oké, dan gaat Friso met al zijn intelligentie dus bewust een verbintenis aan, die hij eigenlijk niet wil. Want dát is natuurlijk iets heel verstandigs
Ben jij een beetje wereldvreemd of wat is het?
Maar och, als men liever gelooft dat hij homo is... dan is dat natuurlijk ook prima. Men moet vooral geloven wat men wil. Maar ík kan me iig niet voorstellen dat Friso zo ongelooflijk dom is.
quote:Vertel
Op dinsdag 1 juli 2003 16:49 schreef Vibromass het volgende:[..]
Wat ik zag was erg schamel hoor. Ik geloof er niets van dat hij verliefd is (of tenminste niet op haar). Het is een jammerlijke zaak. Beatrix zag haar kans schoon voor een koppeltje nu hij weg is bij Goldman Sachs wegens dat homoschandaal in de bedrijfssauna.
quote:Ja en?
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Goed gekickt joh!
Inderdaad:
Vertel!
quote:Vandaar dat ik vroeg "vertel", begrijp je wel?
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:29 schreef Natalie het volgende:
't Kan sommige mensen ontgaan zijn, maar in een sauna ben je naakt. Allemaal naakte mannen in de sauna.
En dan ben je natuurlijk meteen homo.
Sure
quote:Omdat jij je dat niet kunt voorstellen is Friso dus geen homo? ;?
Ben jij een beetje wereldvreemd of wat is het?[/]dacht het toch wel ;Y
[q]
Neuh, realistisch.
Daarbij ga ik uit van het gezonde verstand van die jongen. Als hij homo zou zijn, dan zou hij niet trouwen met die dame. Simpel zat.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand kiest voor een leven met een vrouw, terwijl hij liever bij een man is.
Laat me je uit de droom helpen, die dingen gebeuren!! Vaker dan je denkt zelfs, nouja, dan jij je kunt voorstellen dan
Fonsje S. is bijvoorbeeld ook gewoon getrouwd met kindjes, is hij is heus geen uitzondering hoor...
quote:Joh, ik denk dat wij elkaar een beetje verkeerd begrijpen.
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:06 schreef Marietje_34 het volgende:Omdat jij je dat niet kunt voorstellen is Friso dus geen homo? ;?
Laat me je uit de droom helpen, die dingen gebeuren!! Vaker dan je denkt zelfs, nouja, dan jij je kunt voorstellen dan
Fonsje S. is bijvoorbeeld ook gewoon getrouwd met kindjes, is hij is heus geen uitzondering hoor...
Fonsje S. komt er dan tenminste voor uit. Dat zou Friso ook moet doen.
Daarom twijfel ik er een beetje aan of ie nu homo is of niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 14-10-2003 14:28]
quote:Misschien wil Friso dat zelf wel maar is Bea nog een beetje ouderwets. Niet geheel onwaarschijnlijk gezien haar kapsel.
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:15 schreef Natalie het volgende:[..]
Joh, ik denk dat wij elkaar een beetje verkeerd begrijpen.
Kijk, wat ik bedoel te zeggen is dat hij trouwt met een dame en uit de lijn van troonsopvolging stapt. Dat is nogal wat.
Als ie homo is, dan moet ie daar gewoon voor uitkomen
Homo-zijn is niets om je voor te schamen, en we mogen aannemen dat ie dat zelf ook wel snapt.
Hij zou gewoon enorm stom zijn als ie met Mabeltje trouwt terwijl hij liever bij een man is, snappie?Fonsje S. komt er dan tenminste voor uit. Dat zou Friso ook moet doen.
Daarom twijfel ik er een beetje aan of ie nu homo is of niet.
quote:Het kán je een beetje ontgaan zijn maar tegenwoordig kan men ook 'gekleed' naar de sauna.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:29 schreef Natalie het volgende:
't Kan sommige mensen ontgaan zijn, maar in een sauna ben je naakt. Allemaal naakte mannen in de sauna.
En dan ben je natuurlijk meteen homo.
Sure
Of naar een sauna voor alleen homo's. .
Of naar een sauna voor alleen lesbo's. .
Dus logisch als men denkt hij gaat naar een mannensauna dat ie homo is. Als je homo bent ga je niet zo snel naar een hetero-sauna lijkt mij.
quote:B kan geen ander kapsel nemen, anders klopt het hoofdje niet meer met onze guldensEuro's.
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:33 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Misschien wil Friso dat zelf wel maar is Bea nog een beetje ouderwets. Niet geheel onwaarschijnlijk gezien haar kapsel.
quote:Geloof het ook...
Joh, ik denk dat wij elkaar een beetje verkeerd begrijpen.
Kijk, wat ik bedoel te zeggen is dat hij trouwt met een dame en uit de lijn van troonsopvolging stapt. Dat is nogal wat.
quote:Uiteraard hoeft ie zich daarvoor niet te schamen, maar om nou te stellen dat hij er daarom ook maar gewoon voor moet uitkomen vind ik onzin. Ik kan me best voorstellen dat dat -zeker in zijn positie- niet zo gemakkelijk is. Jij hebt makkelijk praten, denk ik dan, of ben je wel eens 'uit de kast' gekomen als homosexueel zijnde?
Als ie homo is, dan moet ie daar gewoon voor uitkomen
Homo-zijn is niets om je voor te schamen, en we mogen aannemen dat ie dat zelf ook wel snapt.
Heb van nabij meegemaakt hoe dat kan gaan met een goede vriend van mij, helaas lopen er nog zat prehistorische idioten rond die in zo'n geval toch gaan twijfelen aan je gezond verstand en weet ik nog niet meer.
quote:Fons S. is betrapt en aangeklaagd!! Als dat niet het geval was geweest, was ie nog jaren doorgegaan met zijn act van gelukkig getrouwde huisvader, terwijl ie zich intussen stiekem door minderjarige jongens liet pijpen in het Anne Frank plantsoen...
Fonsje S. komt er dan tenminste voor uit. Dat zou Friso ook moet doen.
quote:Grinzz...
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:33 schreef Koos_26 het volgende:Misschien wil Friso dat zelf wel maar is Bea nog een beetje ouderwets. Niet geheel onwaarschijnlijk gezien haar kapsel.
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 14-10-2003 14:46]
quote:He bah! Weet je wel hoe smerig dat is?
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:40 schreef berney het volgende:[..]
Het kán je een beetje ontgaan zijn maar tegenwoordig kan men ook 'gekleed' naar de sauna.
.
quote:Eerder andersom lijkt me. Ik zie zat homo/lesbo koppels in de sauna. Een hetero man of vrouw zal echter niet snel naar een "same-sex" sauna gaan.
Of naar een sauna voor alleen homo's..
Of naar een sauna voor alleen lesbo's..
Dus logisch als men denkt hij gaat naar een mannensauna dat ie homo is. Als je homo bent ga je niet zo snel naar een hetero-sauna lijkt mij.
quote:Gezien zijn positie is het toch juist belangrijk dat ervoor uit komt. Het zou een grote schande zijn voor ons Koningshuis als hij over een jaartje of wat ineens in scheiding ligt en er dan alsnog met een man vandoor gaat. Tenminste, dat zou je denken.
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:45 schreef Marietje_34 het volgende:Geloof het ook...
Mee eens, maar gezien de nieuwe feiten die aan het licht zijn gekomen kon hij ook niet veel anders natuurlijk.Uiteraard hoeft ie zich daarvoor niet te schamen, maar om nou te stellen dat hij er daarom ook maar gewoon voor moet uitkomen vind ik onzin. Ik kan me best voorstellen dat dat -zeker in zijn positie- niet zo gemakkelijk is. Jij hebt makkelijk praten, denk ik dan, of ben je wel eens 'uit de kast' gekomen als homosexueel zijnde?
Heb van nabij meegemaakt hoe dat kan gaan met een goede vriend van mij, helaas lopen er nog zat prehistorische idioten rond die in zo'n geval toch gaan twijfelen aan je gezond verstand en weet ik nog niet meer.
Mijn tante heeft overigens een vriendin. Dus ik snap hoe moeilijk dat 'uit de kast komen' moet zijn voor hem. Maar dan nog: t gaat toch om zijn geluk. Als hij nu jaren en jaren ongelukkig gaat leven met Mabel... dat lijkt me zó verschrikkelijk moeilijk. Zo de schijn op te moeten houden als publiek persoon.
Ik denk dan: joh, het is zwaar, maar kom ervoor uit. Dan staat even het land op stelten, maar dan zul je op een gegeven moment je rust en je geluk vinden.
Ik hoop dat je mijn visie erop ook kunt begrijpen.
quote:Dat laatste is áltijd verkeerd!! Laat dat duidelijk zijn.
Fons S. is betrapt en aangeklaagd!! Als dat niet het geval was geweest, was ie nog jaren doorgegaan met zijn act van gelukkig getrouwde huisvader, terwijl ie zich intussen stiekem door minderjarige jongens liet pijpen in het Anne Frank plantsoen...
Of zie ik het helemaal verkeerd?
Met het koningshuis an sich heb ik sowieso niet zoveel op, en die Mabel vind ik helemaal een eng wijf...
quote:Nee, je ziet het helemaal goed, maar dat was ook niet hetgene waar ik op reageerde...
Maar over homoseksualiteit in het algemeen: je hoort het zovaak dat mannen jaren en jaren ongelukkig leven met hun vrouw en dan uiteindelijk toch de stap zetten en hun hart volgen.
Is het dan niet beter om meteen je geluk achterna te jagen ipv nog jaren ongelukkig te zitten zijn?
Of zie ik het helemaal verkeerd?
quote:
Daarbij ga ik uit van het gezonde verstand van die jongen. Als hij homo zou zijn, dan zou hij niet trouwen met die dame. Simpel zat.
Het is nou eenmaal de realiteit dat het vaak anders gaat, en om dan te zeggen dat je je niet kunt voorstellen dat Friso -of wie dan ook- niet openlijk voor zijn homo-zijn uitkomt ..dan bekijk je het wel heel erg vanuit je eigen perspectief.
quote:Het zou mij evengoed niet verbazen als het huwelijk met mabel en Friso niet doorgaat. En als Friso lef heeft, en echt homo is er voor uit komt, dan komt hij gewoon met een lekker gilnichtje bij mams op de thee.
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:21 schreef Marietje_34 het volgende:Het is nou eenmaal de realiteit dat het vaak anders gaat, en om dan te zeggen dat je je niet kunt voorstellen dat Friso -of wie dan ook- niet openlijk voor zijn homo-zijn uitkomt ..dan bekijk je het wel heel erg vanuit je eigen perspectief.
quote:Kijk, daar zit onze miscommunicatie
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Het is nou eenmaal de realiteit dat het vaak anders gaat, en om dan te zeggen dat je je niet kunt voorstellen dat Friso -of wie dan ook- niet openlijk voor zijn homo-zijn uitkomt ..dan bekijk je het wel heel erg vanuit je eigen perspectief.
quote:Nee precies, waar ligt iedereen nou wakker van?
Op maandag 30 juni 2003 19:43 schreef paullo het volgende:
Ja gelukkig dat ik nu weet dat ze verloofd zijn slaap ik stuk fijner he weer een zorg minder zegWeet ook wel dat hun zelf er niks aan kunnen doen en dat het eenmaal zo moet maar snap niet waarom iedereen daar nou zo blij mee je mag toch niet op het feest komen dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |