Van mij mag deel 3 er komen, maar dan wel idd animatronic grotendeels, en niet alleen CGI....
Alleen dat laatste regeltje slaat nergens op...ik werk bij een speelgoed groothandel en die Gizmo pluch is nooit weg geweest we verkopen ze nog steeds met bakken tegelijk.
We hebben zelfs lifesize gremlins en die krengen zijn GROOT!
Maar on topic...ja absoluut geen cgi daar verknal je het denk ik goed mee..al zag Gollum er wel erg goed uit.
quote:Uhmm.. Waar zijn die te koop? Ik heb namelijk altijd al een lifesize gremlin willen hebben
Op maandag 30 juni 2003 19:14 schreef Legato_Bluesummers het volgende:
Alleen dat laatste regeltje slaat nergens op...ik werk bij een speelgoed groothandel en die Gizmo pluch is nooit weg geweest we verkopen ze nog steeds met bakken tegelijk.We hebben zelfs lifesize gremlins en die krengen zijn GROOT!
Ze moeten dan wel tijd genoeg besteden aan de modellen van de Gremlins, die exact op de poppen uit de oudere films moeten lijken.
quote:Ik vond Sulley uit Monsters inc er anders best wel aaibaar uitzien!
Op maandag 30 juni 2003 18:19 schreef victorinox het volgende:Ze moeten er schattig en knuffelbaar uitzien, dat krijg je niet voor elkaar met CGI.
quote:volgens mij vindt je dat ook van de man die z'n stem doet
Op maandag 30 juni 2003 21:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik vond Sulley uit Monsters inc er anders best wel aaibaar uitzien!
quote:John Goodman
Op maandag 30 juni 2003 21:18 schreef MikeyMo het volgende:[..]
volgens mij vindt je dat ook van de man die z'n stem doet
quote:in het echt ook een knuffelbeer
Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef Patch het volgende:[..]
John Goodman
quote:Ja, maar in Monster's Inc. wist je dat ze niet bestonden.
Op maandag 30 juni 2003 21:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik vond Sulley uit Monsters inc er anders best wel aaibaar uitzien!
quote:Kijk eens een keer goed naar Lord of the Rings The Two Towers en Star Wars Episode 2. Gollum en Yoda zien er volgens mij namelijk redelijk levensecht uit.
Op dinsdag 1 juli 2003 00:33 schreef victorinox het volgende:[..]
Ja, maar in Monster's Inc. wist je dat ze niet bestonden.
In Gremlins 3 moeten ze er levensecht uit zien. En dat is nog steeds een probleem met CGI.
quote:Maar niet knuffelbaar, weet je hoeveel tijd het kost om al die losse haartjes te renderen.
Op dinsdag 1 juli 2003 00:53 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:[..]
Kijk eens een keer goed naar Lord of the Rings The Two Towers en Star Wars Episode 2. Gollum en Yoda zien er volgens mij namelijk redelijk levensecht uit.
Als de sfeer en idee de humor en de poppetjes maar het zelfde blijven.
quote:Hier in Dordt bij de Twilight Zone op de voorstraat en bij de pinguin videotheek op de maasplaza.
Op maandag 30 juni 2003 19:58 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Uhmm.. Waar zijn die te koop? Ik heb namelijk altijd al een lifesize gremlin willen hebben
Let wel de prijs is ook groot
bedenk liever iets nieuws...
quote:Critters
Op dinsdag 1 juli 2003 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit e rniet echt meer op te wachten eigenlijk... net zoals een nieuwe Critters film mij ook niet zou kunnen bekoren...bedenk liever iets nieuws...
Das ook een klasieker en daar moet je met respect over praten.
Ga je mond wassen jongeman!
quote:Zolang Gizmo maar veel in beeld is
Op maandag 30 juni 2003 19:14 schreef Legato_Bluesummers het volgende:
Ja meer GremlinsAlleen dat laatste regeltje slaat nergens op...ik werk bij een speelgoed groothandel en die Gizmo pluch is nooit weg geweest we verkopen ze nog steeds met bakken tegelijk.
We hebben zelfs lifesize gremlins en die krengen zijn GROOT!
Maar on topic...ja absoluut geen cgi daar verknal je het denk ik goed mee..al zag Gollum er wel erg goed uit.
offtopic: waar kun je die lifesize dan krijgen? kun je nie teentje achterover drukken
quote:Critters, wie kent die films nog?
Op dinsdag 1 juli 2003 11:52 schreef SirPeter het volgende:[..]
Critters
Das ook een klasieker en daar moet je met respect over praten.
Ga je mond wassen jongeman!
een topic van mij
ik bedoelde dat een evt nieuwe Critters film me nix lijkt...
quote:Er valt altijd wat te regelen natuurlijk.
Op dinsdag 1 juli 2003 11:55 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Zolang Gizmo maar veel in beeld is
( ja mijn liefde voor deze Mogwai is na te lezen in mijn username)
offtopic: waar kun je die lifesize dan krijgen? kun je nie teentje achterover drukken
![]()
De gizmo is overgins niet lifesize.
quote:Gizmo ziet er in het echt ook lief uit....
Op dinsdag 1 juli 2003 11:55 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Zolang Gizmo maar veel in beeld is
( ja mijn liefde voor deze Mogwai is na te lezen in mijn username)
![]()
Ik word tegenwoordig echt ziek van dat overmatige gebruik van CGI in films! Ze lijken zoiezo al niet echt. Animatronics komen vaak realistischer over vind ik. Een goed voorbeeld hiervan is de serie Farscape. Daar werden ook zowat alle aliens als animatronics gebruikt en zo hoort het ook!
quote:Ik vond Shrek er toch behoorlijk knuffelbaar uitzien
Op maandag 30 juni 2003 18:19 schreef victorinox het volgende:
Ze moeten het zeker niet CGI doen.
Ze moeten er schattig en knuffelbaar uitzien, dat krijg je niet voor elkaar met CGI.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |