De nachtbardurs en nachtbardurinnen die hier vaker komen:

We hebben een meet!
En wel 31 juli in SixFlags
Iedereen is welkom, ook niet-nachtbardurs ![]()
Zie ook het meetingtopic Meeting!! En wel 31 juli, in SixFlags!
Veel plezier! ![]()
prrrrrr
quote:En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!
Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende:
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij!
prrrrrr
quote:bovenverdieping is nog steeds niet in orde?
Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende:
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
quote:Het leven is hard...
Op maandag 30 juni 2003 14:16 schreef Pridemeid het volgende:[..]
En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!
goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij!
prrrrrr
Yep, dank je
quote:iemand die aan me denkt
Op maandag 30 juni 2003 13:40 schreef Pridemeid het volgende:
Euhhh
Ik ben weer es goed in de warSorry
ik was in de war met de pijnlijke beugel van DaMSWer
prrrrrr
quote:Twas alleen foutief
Op maandag 30 juni 2003 14:20 schreef DaMSWer het volgende:[..]
iemand die aan me denkt
prrrrr
quote:Ik vraag het me af..
Op maandag 30 juni 2003 14:18 schreef Bhorka het volgende:[..]
bovenverdieping is nog steeds niet in orde?
quote:Kan niet alles hebben natuurlijk
Op maandag 30 juni 2003 14:24 schreef Pridemeid het volgende:
Twas alleen foutief![]()
prrrrr
quote:Is ook zo
Op maandag 30 juni 2003 14:25 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Kan niet alles hebben natuurlijk
Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen ![]()
prrrrr
quote:plotseling bezoek is okay
Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Is ook zo
Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen
prrrrr
quote:idd
Op maandag 30 juni 2003 14:29 schreef Bhorka het volgende:[..]
plotseling bezoek is okay
prrrrr
prrrrr
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:32 schreef Pridemeid het volgende:
De afwas meenemen onder de douche, zou dat werken?prrrrr
Je kunt het proberen
quote:Ik heb dan alleen geen plek meer om te staan vrees ik
Op maandag 30 juni 2003 14:34 schreef Bhorka het volgende:[..]
Je kunt het proberen
prrrrr
quote:Nou veel plezier dan maar weer. Ik moet nog even wachten op me doesjuh...
Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende:
Is ook zoIk ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen
prrrrr
quote:Daar had ik er ook een van
Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
hmm, laatste uurtje.. kan ook nog wel.
quote:Is een nieuwe specialiteit
Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:49 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Is een nieuwe specialiteit
quote:Hoor ik daar Klaus komen?
Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende:
Tingelingeling
quote:Ah
Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende:
Tingelingeling
prrrrrr
Danku ![]()
prrrrr
quote:Hoi
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef jackson het volgende:
een goede middag
prrrrr
quote:Eentje maar?
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef jackson het volgende:
een goede middag
quote:Leerze
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doenvrijdag 5 voor 1
ik ben dus nu ff leren
Ik ben ff afwassen
![]()
prrrrr
quote:Succes
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doenvrijdag 5 voor 1
ik ben dus nu ff leren
quote:Vandaag eentje ja. Morgen weer 1
Op maandag 30 juni 2003 15:00 schreef Bhorka het volgende:[..]
Eentje maar?
quote:Leerze enzo
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doenvrijdag 5 voor 1
ik ben dus nu ff leren
quote:Ik hoop het!
Op maandag 30 juni 2003 15:03 schreef jackson het volgende:[..]
Vandaag eentje ja. Morgen weer 1
quote:Wel behoorlijk wat regen vandaag hier
Op maandag 30 juni 2003 15:06 schreef Bhorka het volgende:[..]
Ik hoop het!
quote:Hier dus ook
Op maandag 30 juni 2003 15:07 schreef jackson het volgende:[..]
Wel behoorlijk wat regen vandaag hier
prrrrr
quote:Jep inderdaad, kom je er wat herrie in schoppen ? LOL
Op maandag 30 juni 2003 13:47 schreef Pridemeid het volgende:[..]
In je hoofd misschien
prrrrr
quote:TIs hier ook depressief weer
Op maandag 30 juni 2003 15:09 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Hier dus ook
prrrrr
quote:Ben je nou wel of niet op je werk gebleven?
Op maandag 30 juni 2003 15:06 schreef Bhorka het volgende:[..]
Ik hoop het!
prrrr
quote:Zelfde hier..
Op maandag 30 juni 2003 15:07 schreef jackson het volgende:[..]
Wel behoorlijk wat regen vandaag hier
quote:Dat heb ik al veel teveel gedaan
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Jep inderdaad, kom je er wat herrie in schoppen ? LOL
prrrrr
quote:Wel.
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Ben je nou wel of niet op je werk gebleven?
prrrr
Schuldgevoel van weer niet nuttig op mn werk kunnen zijn won het van mn pijn
quote:In mijne kop? nee hoor
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Dat heb ik al veel teveel gedaan
prrrrr
quote:Geloof mij nou maar
Op maandag 30 juni 2003 15:18 schreef Minkeltje het volgende:[..]
In mijne kop? nee hoor
Te weinig hehe
Ik ben boodschappen doen! Doeiiii ![]()
prrrrr
quote:Riann is hard aan het leren en MrLucca komt hier al tijden niet meer...
Op maandag 30 juni 2003 15:39 schreef Buzzzz het volgende:
Riann, MrLucca? Leven jullie nog?
quote:Ahaaaa.. thanks, MrLucca lang niet meer gezien?
Op maandag 30 juni 2003 15:40 schreef DJKoster het volgende:[..]
Riann is hard aan het leren en MrLucca komt hier al tijden niet meer...
quote:Hij zit volgens mij nu op www.nachtbar.nl ...
Op maandag 30 juni 2003 15:42 schreef Buzzzz het volgende:[..]
Ahaaaa.. thanks, MrLucca lang niet meer gezien?
quote:knakworstjes
Op maandag 30 juni 2003 15:42 schreef ArmaniMania het volgende:
Keb nog steeds honger omdat ik niet weet wat ikmoet eten plus dat het regent
quote:Hmm knakworstjes met een broodje.. Hotdogs !
Op maandag 30 juni 2003 15:50 schreef DJKoster het volgende:[..]
knakworstjes
pizza
koekjes..
quote:Ga je gang
Op maandag 30 juni 2003 15:51 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Hmm knakworstjes met een broodje.. Hotdogs !
quote:Moet eerst wachten totdat ik thuis ben
Op maandag 30 juni 2003 15:54 schreef DJKoster het volgende:[..]
Ga je gang
quote:Dat is een probleem...
Op maandag 30 juni 2003 15:56 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Moet eerst wachten totdat ik thuis ben
quote:Probleem duurt nog maar een uurtje
Op maandag 30 juni 2003 15:59 schreef DJKoster het volgende:[..]
Dat is een probleem...
Tis slecht gesteld met de nachtbar ![]()
prrrrr
quote:Doei
Op maandag 30 juni 2003 16:29 schreef D3nn15 het volgende:
* D3nn15 is naar huis![]()
prrrrr
quote:Ik had wat andere dingen te doen op Fok!..
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende:
We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????Tis slecht gesteld met de nachtbar
prrrrr
quote:De rest ook apparantly
Op maandag 30 juni 2003 16:31 schreef DJKoster het volgende:[..]
Ik had wat andere dingen te doen op Fok!..
prrrrr
quote:ik heb tot nu geleerd
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doenvrijdag 5 voor 1
ik ben dus nu ff leren
ik ken het al redelijk goed
had ik nu maar eerder geleerd
![]()
maar ja ik ben zo dom om dat niet te doen
het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en veeeeeeeeel
over wetten enzo allemaal
quote:Ik was leren
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende:
We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????Tis slecht gesteld met de nachtbar
prrrrr
quote:Wat voor cijfer had je dan gehaald?
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:[..]
- eng huiswerkverhaal
-
quote:Jah, dat is MIJ..... Wel dapper dat je maar ff geleerd hebt
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:
het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en veeeeeeeeel
over wetten enzo allemaal
prrrrrr
quote:Dat zeg ik:
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:[..]
Ik was leren
quote:prrrrrr
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende:
Tis slecht gesteld met de nachtbar
quote:Ik had deze al herkanst
Op maandag 30 juni 2003 16:35 schreef DJKoster het volgende:[..]
Wat voor cijfer had je dan gehaald?
Heel slecht?
moest er een 5.2 voor halen om een 5.5 gemiddeld voor komen te staan
maar ik had er een 4.3 voor gehaald
* Riann dacht wel een 5.2 te kunnen halen zonder te leren
daarom ga ik er nu voor leren...
quote:1 puntje erbij halen dus, moet lukken
Op maandag 30 juni 2003 16:42 schreef Riann het volgende:[..]
Ik had deze al herkanst
moest er een 5.2 voor halen om een 5.5 gemiddeld voor komen te staan
maar ik had er een 4.3 voor gehaald* Riann dacht wel een 5.2 te kunnen halen zonder te leren
daarom ga ik er nu voor leren...
quote:jij ben leukkkkkkkkkk
Op maandag 30 juni 2003 16:35 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Jah, dat is MIJ..... Wel dapper dat je maar ff geleerd hebt
prrrrrr
ja vond ik ook wel goed van mezelf
maar van smam MOEST ik nu toch wel gaan leren
en morgen ook nog eventjes woensdag is het efteling dus dan 's avonds even bekijken
en donderdags ff leren of overkijken ligt eraan hoe goed ik het ken en vrijdag morgen even overkijken
en dan lukt het mij
quote:lukt me ook wel
Op maandag 30 juni 2003 16:43 schreef DJKoster het volgende:[..]
1 puntje erbij halen dus, moet lukken
Veel succes
en dankjewel
quote:Tsja, leren is erg vermoeiend, maar als je er eenmaal mee bezig bent ben je zo 2 uur bezig
Op maandag 30 juni 2003 16:44 schreef Riann het volgende:[..]
lukt me ook wel
als ik maar leer
maar ik word al moe als ik het woord leren al hooren dankjewel
quote:dat wel dat zie je nou wel aan mij
Op maandag 30 juni 2003 16:50 schreef DJKoster het volgende:[..]
Tsja, leren is erg vermoeiend, maar als je er eenmaal mee bezig bent ben je zo 2 uur bezig
quote:* DJKoster wacht tot z'n huisgenoot spaghetti heeft gemaakt
Op maandag 30 juni 2003 16:56 schreef Riann het volgende:
Ik begin ff met koken![]()
dit was weer een vermoeiend dagje
quote:Ik had een klein internetprobleempje..
Op maandag 30 juni 2003 18:34 schreef Eon het volgende:
en ineens is het dood hier![]()
ik heb lekker gegeten
en net nog ff geleerd ik begin het een beetje te snappen en een beetje logischer na te denken
dus dat komt vrijdag wel goed met mij ![]()
dat word gewoon een dikke 8
quote:alweer
Op maandag 30 juni 2003 18:40 schreef DJKoster het volgende:[..]
Ik had een klein internetprobleempje..
quote:das wel beter dan
Op maandag 30 juni 2003 18:50 schreef Riann het volgende:
zo heheheik heb lekker gegeten
en net nog ff geleerd ik begin het een beetje te snappen en een beetje logischer na te denken
dus dat komt vrijdag wel goed met mij
dat word gewoon een dikke 8
quote:Weet je wat helpt het je moeder of je broer weet ik veel wat goed laten uitleggen en je laten overhoren zo heb ik het ook gedaan
Op maandag 30 juni 2003 18:52 schreef Eon het volgende:[..]
das wel beter dan
ik zit nu ook te leren maar ik snap er toch niks van...
quote:Lag dit keer niet aan @home, plaatselijk probleempje (wat binnen 5 min. opgelost was, de rest van de tijd was ik wat anders aan het doen
Op maandag 30 juni 2003 18:51 schreef Eon het volgende:[..]
alweer
quote:ik heb alleen maar wat sheets waar in korte zinnen wat onduidelijks wordt uitgelegd dus overhoren gaat dan niet echt....
Op maandag 30 juni 2003 18:54 schreef Riann het volgende:[..]
Weet je wat helpt het je moeder of je broer weet ik veel wat goed laten uitleggen en je laten overhoren zo heb ik het ook gedaan
quote:aah okee...
Op maandag 30 juni 2003 18:55 schreef DJKoster het volgende:[..]
Lag dit keer niet aan @home, plaatselijk probleempje (wat binnen 5 min. opgelost was, de rest van de tijd was ik wat anders aan het doen
)
quote:bij mij meer dan een jaar geleden
Op maandag 30 juni 2003 19:01 schreef Eon het volgende:[..]
ik heb alleen maar wat sheets waar in korte zinnen wat onduidelijks wordt uitgelegd dus overhoren gaat dan niet echt....
is ook alweer zowat 4 maanden geleden dat ik hier les over heb gehad volgens mij
quote:Het valt mee hier..
Op maandag 30 juni 2003 19:02 schreef Eon het volgende:[..]
aah okee...
@home kan soms ook behoorlijk irritant doen
quote:* Riann is blij dat we een vaatwasser hebben
Op maandag 30 juni 2003 19:07 schreef DJKoster het volgende:[..]
Het valt mee hier..
* DJKoster is ff afwassen.
quote:dan wordt het helemaal moeilijk lijkt me
Op maandag 30 juni 2003 19:03 schreef Riann het volgende:[..]
bij mij meer dan een jaar geleden
quote:Ja idd ook belachelijk dat ze er nu pas mee aankomen zetten dat ik het moet herkansen
Op maandag 30 juni 2003 19:10 schreef Eon het volgende:[..]
dan wordt het helemaal moeilijk lijkt me
quote:scholen kunnen nou eenmaal niks goed regelen..
Op maandag 30 juni 2003 19:12 schreef Riann het volgende:[..]
Ja idd ook belachelijk dat ze er nu pas mee aankomen zetten dat ik het moet herkansen
heb het een jaar niet gehad
quote:Ja idd
Op maandag 30 juni 2003 19:15 schreef Eon het volgende:[..]
scholen kunnen nou eenmaal niks goed regelen..
blijkt telkens wel weer door al die grove fouten die er worden gemaakt
wij hebben een keer gehad dat vrijdags het toetsrooster nog niet klaar was en dat smaandags toetsweek begon ze zouden het opsturen dus we kregen zaterdag wel mooi toetsrooster binnen dus ze hadden het die vrijdag eind van de middag nog wel afgekregen.
quote:slechte planning dus
Op maandag 30 juni 2003 19:18 schreef Riann het volgende:[..]
Ja idd
wij hebben een keer gehad dat vrijdags het toetsrooster nog niet klaar was en dat smaandags toetsweek begon ze zouden het opsturen dus we kregen zaterdag wel mooi toetsrooster binnen dus ze hadden het die vrijdag eind van de middag nog wel afgekregen.
quote:Ja okay dat wel maar ja dan hadden hun het ook niet moeten gaan doen
Op maandag 30 juni 2003 19:21 schreef Eon het volgende:[..]
slechte planning dus
maar aan de ene kant ben ik wel blij dat ik zelf niet al die roosters, tentamens en andere dingen in elkaar hoef te zetten
quote:dat is ook wel weer waar ja
Op maandag 30 juni 2003 19:29 schreef Riann het volgende:[..]
Ja okay dat wel maar ja dan hadden hun het ook niet moeten gaan doen
quote:ik merk er weinig van eigenlijk
Op maandag 30 juni 2003 19:30 schreef Riann het volgende:
wel raar dat er nu geen soaps zijn
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Eon het volgende:[..]
dat is ook wel weer waar ja
ik met mijn toets en jij ook met wat je aan het leren bent
quote:jij keek het nooit
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Eon het volgende:[..]
ik merk er weinig van eigenlijk
quote:ik hoop het maar is al de derde keer dat ik dit moet maken
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Riann het volgende:[..]
ach het gaat allemaal goed komen
ik met mijn toets en jij ook met wat je aan het leren bent
quote:niet elke dag nee alleen als ik is een keer niks te doen had wel
Op maandag 30 juni 2003 19:32 schreef Riann het volgende:[..]
jij keek het nooit
quote:hoi
Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef jackson het volgende:
Avond![]()
quote:Zeker zeker ... beetje jammer dat ik vanmiddag las dat de zuurste user allertijde mod is geworden. Achja, shit happends
Op maandag 30 juni 2003 19:46 schreef DJKoster het volgende:[..]
Jaja, het is al weer avond..
quote:Zolang we nog kunnen nachtbarren is alles goed..
Op maandag 30 juni 2003 19:51 schreef jackson het volgende:[..]
Zeker zeker ... beetje jammer dat ik vanmiddag las dat de zuurste user allertijde mod is geworden. Achja, shit happends
quote:Alles lekker hier ?
Op maandag 30 juni 2003 19:48 schreef Eon het volgende:[..]
hoi
Ik ga even richting tennisbaan kijken of er nog leuke partijen gespeelds worden
quote:Zo ist ook
Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef DJKoster het volgende:[..]
Zolang we nog kunnen nachtbarren is alles goed..
quote:http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok
Op maandag 30 juni 2003 19:54 schreef jackson het volgende:
Waar kan je tegenwoordig zijn hoeveelste je staat kwa posts op fok
code:121 Bosbeetle 15899
122 Aneurism 15797
123 Bengeltje 15670
124 jackson 15656
125 ranja 15643
126 Verbal 15540
127 Tally 15494
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 30-06-2003 19:55]
quote:24 Roonaan 31156
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef DJKoster het volgende:[..]
http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok
121 Bosbeetle 15899
122 Aneurism 15797
123 Bengeltje 15670
124 jackson 15656
125 ranja 15643
126 Verbal 15540
127 Tally 15494
quote:Ik doe goeie zaken zie ik alweer
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef DJKoster het volgende:[..]
http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok
code:121 Bosbeetle 15899
122 Aneurism 15797
123 Bengeltje 15670
124 jackson 15656
125 ranja 15643
126 Verbal 15540
127 Tally 15494
quote:Opschepper
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef D3nn15 het volgende:[..]
24 Roonaan 31156
25 D3nn15 30826
26 jerney 30193
code:Mooi plekje48 Witchfynder 25414
49 GizartFRL 25319
50 DJKoster 25293
51 Knut 25271
52 Cynix ® 25073
quote:Het gaat alleen niet snel meer hehe
Op maandag 30 juni 2003 19:56 schreef DJKoster het volgende:[..]
Opschepper
code:Mooi plekje48 Witchfynder 25414
49 GizartFRL 25319
50 DJKoster 25293
51 Knut 25271
52 Cynix ® 25073
quote:what the fuck
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef D3nn15 het volgende:[..]
24 Roonaan 31156
25 D3nn15 30826
26 jerney 30193
ik sta hier
45 Jordy-B 26061
46 Riann 25850
47 Lord Dreamer 25594
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Het gaat alleen niet snel meer hehe
In de hoogtij zieken dagen deed ik er zo 150-200 op een dag
quote:Verschil moet er zijn
Op maandag 30 juni 2003 19:58 schreef Riann het volgende:[..]
what the fuck
ik sta hier
45 Jordy-B 26061
46 Riann 25850
47 Lord Dreamer 25594
quote:Tsja, druk met andere dingen...
Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Het gaat alleen niet snel meer hehe
In de hoogtij dagen deed ik er zo 150-200 op een dag
quote:Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef DJKoster het volgende:[..]
Tsja, druk met andere dingen...
quote:redelijk rustig
Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef jackson het volgende:[..]
Alles lekker hier ?
Ik ga even richting tennisbaan kijken of er nog leuke partijen gespeelds worden
quote:ik heb op je home page gekeken
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Verschil moet er zijn
wat ben jij lekker zeggggggggg
en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff
quote:Aan alles komt een eind
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar
Reuze gezellig altijd...
quote:O ow, Riann is weer op jacht..
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:[..]
ik heb op je home page gekeken
wat ben jij lekker zeggggggggg
en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:[..]
ik heb op je home page gekeken
wat ben jij lekker zeggggggggg
en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff
quote:Die mening kan ik delen jah
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar
Reuze gezellig altijd...
quote:Hoezo weer?
Op maandag 30 juni 2003 20:02 schreef DJKoster het volgende:[..]
O ow, Riann is weer op jacht..
quote:Hij neukt ook hard zei hij tegen mij vorige week
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:[..]
ik heb op je home page gekeken
wat ben jij lekker zeggggggggg
en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff
quote:Het is een zomerpauze in principe he
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef DJKoster het volgende:[..]
Aan alles komt een eind
quote:Eigenlijk continu...
Op maandag 30 juni 2003 20:03 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Hoezo weer?
quote:Ik mag et hopen
Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Het is een zomerpauze in principe he
quote:Ssssssssst!
Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef jackson het volgende:[..]
Hij neukt ook hard zei hij tegen mij vorige week
quote:En na de zomer zijn alle VV'ers van Fok! af
Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Het is een zomerpauze in principe he
quote:oooh ... uhhhhh ... sorry
Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Ssssssssst!
![]()
quote:wie ik................
Op maandag 30 juni 2003 20:02 schreef DJKoster het volgende:[..]
O ow, Riann is weer op jacht..
quote:Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch
Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef DJKoster het volgende:[..]
En na de zomer zijn alle VV'ers van Fok! af
quote:Vast wel
Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef jackson het volgende:[..]
Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch
?
quote:Volgens mij heet jij Riann...
Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef Riann het volgende:[..]
wie ik................
quote:Ach, slowchatten met z'n 2en is ook leuk..
Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef jackson het volgende:[..]
Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch
?
quote:Ja ik heet Riann
Op maandag 30 juni 2003 20:07 schreef DJKoster het volgende:[..]
Volgens mij heet jij Riann...
Dus het zal wel zo zijn..
ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef Riann het volgende:[..]
Ja ik heet Riann
ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 30-06-2003 20:10]
quote:Later
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef jackson het volgende:
Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo
![]()
![]()
![]()
quote:Ik vind Robert wel oke
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef Riann het volgende:[..]
Ja ik heet Riann
ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas
quote:Gelukkig maar..
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef jackson het volgende:
Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo
![]()
![]()
![]()
quote:ozewiezewozekristallix is ook wel okay
Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef jackson het volgende:[..]
Ik vind Robert wel oke
quote:Even is relatief
Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef DJKoster het volgende:[..]
Gelukkig maar..
Tot later vanavond
quote:Ik zie het, je bent er weer
Op maandag 30 juni 2003 20:11 schreef jackson het volgende:[..]
Even is relatief
quote:Spongebob is ook leuk ....
Op maandag 30 juni 2003 20:13 schreef Riann het volgende:
10 voor 9 dadelijk costahet enige leuke nog op de tv
quote:nah
Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef DJKoster het volgende:[..]
Spongebob is ook leuk ....
gtst en onm komen niet meer
snik snik snik
quote:*troost
Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef Riann het volgende:[..]
nah
gtst en onm komen niet meer
snik snik snik
welke randdebiel verzint zoiets dan ook
quote:Euuuuh
Op maandag 30 juni 2003 20:26 schreef Eon het volgende:
ik kan echt 10 uur naar dat 44,1 kHz enzo kijken maar ik zieeeeeeee het gewoon NIETwelke randdebiel verzint zoiets dan ook
![]()
![]()
quote:jij toevallig ??
Op maandag 30 juni 2003 20:27 schreef DJKoster het volgende:[..]
Euuuuh
![]()
quote:Waar heb je het over
Op maandag 30 juni 2003 20:29 schreef Eon het volgende:[..]
jij toevallig ??
quote:of jij zoiets hebt verzonnen
Op maandag 30 juni 2003 20:29 schreef DJKoster het volgende:[..]
Waar heb je het over
quote:*ziekenhuis belt...
Op maandag 30 juni 2003 20:31 schreef Eon het volgende:[..]
of jij zoiets hebt verzonnen
quote:jaja ik doe vreemd
Op maandag 30 juni 2003 20:37 schreef DJKoster het volgende:[..]
*ziekenhuis belt...
quote:Vast te hard geleerd..
Op maandag 30 juni 2003 20:45 schreef Eon het volgende:[..]
jaja ik doe vreemd
quote:ja idd
Op maandag 30 juni 2003 20:45 schreef Eon het volgende:[..]
jaja ik doe vreemd
en costa begint zo
quote:misschien wel ja
Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef DJKoster het volgende:[..]
Vast te hard geleerd..
* DJKoster gaat ff zappen..
quote:have fun met kijken dan allebei
Op maandag 30 juni 2003 20:47 schreef Riann het volgende:[..]
ja idd
en costa begint zo
quote:jaja, het is nog steeds avond..
Op maandag 30 juni 2003 20:50 schreef Bhorka het volgende:
Avond
quote:hallow
Op maandag 30 juni 2003 20:50 schreef Bhorka het volgende:
Avond
quote:php sql geneuzel
Op maandag 30 juni 2003 21:02 schreef DJKoster het volgende:
Waarin?
quote:Ben je nog aan het werk dan?
Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef DaMSWer het volgende:[..]
php sql geneuzel
quote:werkt zeker weer niet
Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef DaMSWer het volgende:[..]
php sql geneuzel
quote:Neuh hoor, zit gewoon thuis
Op maandag 30 juni 2003 21:04 schreef DJKoster het volgende:
Ben je nog aan het werk dan?
quote:Jawel
Op maandag 30 juni 2003 21:07 schreef Eon het volgende:
werkt zeker weer niet
quote:Dan kun je tenminste ophouden..
Op maandag 30 juni 2003 21:13 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Neuh hoor, zit gewoon thuis
quote:Heb ik ook gedaan.. ook echt mega pijn in me kies op het moment
Op maandag 30 juni 2003 21:15 schreef DJKoster het volgende:
Dan kun je tenminste ophouden..
quote:eventjes doorwerken dan nog
Op maandag 30 juni 2003 21:14 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Jawel
alleen nog niet helemaal goed zoals ik het wil hebben
quote:Dat is wat minder..
Op maandag 30 juni 2003 21:20 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Heb ik ook gedaan.. ook echt mega pijn in me kies op het moment
quote:Neuh, morgen weer een dag
Op maandag 30 juni 2003 21:21 schreef Eon het volgende:
eventjes doorwerken dan nog
quote:Ja inderdaad... klere beugel
Op maandag 30 juni 2003 21:21 schreef DJKoster het volgende:
Dat is wat minder..
quote:Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Ja inderdaad... klere beugel
![]()
*Tang pakt
quote:Ja, maar had het niet zo erg verwacht hoor... tis net of ie er zo uit gaat vallen
Op maandag 30 juni 2003 21:28 schreef DJKoster het volgende:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
quote:dat had ik net nou ook met leren
Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Neuh, morgen weer een dag
Heb er gewoon ffies geen zin meer in. Heeft geen haast, dus dat scheelt. Site draaid verder wel weer, alleen nog hoop wat het niet doet enzo. Maar altijd beter dan een "Under Construction" gifje op je scherm denk ik maar
zolang er maar iets te zien is wat er redelijk goed uitziet ja
anders rent iedereen meteen weer weg
quote:Achja, soms ben je het gewoon ineens zat eh
Op maandag 30 juni 2003 21:33 schreef Eon het volgende:
dat had ik net nou ook met lerendus ook maar gestopt
zolang er maar iets te zien is wat er redelijk goed uitziet ja
anders rent iedereen meteen weer weg
En schijnbaar ziet het er wel redelijk uit, toch al een aantal bezoekers ![]()
spem in het huisje hiero rechtsboven
quote:Uitstellert
Op maandag 30 juni 2003 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Laat ik maar eens stemmen..
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:35 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Uitstellert
Op welke man zal ik gaan stemmen
quote:Dat vond ik ook zo moeilijke
Op maandag 30 juni 2003 21:39 schreef DJKoster het volgende:Op welke man zal ik gaan stemmen
quote:ziet er al redelijk netjes uit ja
Op maandag 30 juni 2003 21:35 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Achja, soms ben je het gewoon ineens zat eh
En schijnbaar ziet het er wel redelijk uit, toch al een aantal bezoekers
spem in het huisje hiero rechtsboven
quote:Klaar..
Op maandag 30 juni 2003 21:40 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Dat vond ik ook zo moeilijke
Vrouw: Riann
Man: Milanese
quote:Wel naar het goede adres gemaild
Op maandag 30 juni 2003 21:42 schreef DJKoster het volgende:
Klaar..Vrouw: Riann
Man: Milanese
quote:Dank je
Op maandag 30 juni 2003 21:41 schreef Eon het volgende:
ziet er al redelijk netjes uit ja
games en films
Ja, me reviews is eigenlijk hetgeen wat voor de 100% functioneerd op het moment
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:42 schreef DJKoster het volgende:[..]
Klaar..
Vrouw: Riann
Man: Milanese
quote:Uiteraard..
Op maandag 30 juni 2003 21:47 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Wel naar het goede adres gemaild
quote:Helaas is het een beetje rustig hier..
Op maandag 30 juni 2003 21:50 schreef Riann het volgende:[..]
![]()
quote:kost wel veel tijd, het schrijven van reviews, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar ik kreeg het er gewoon te druk voor op een gegeven moment
Op maandag 30 juni 2003 21:48 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Dank je
Moet nog een hoop gebeuren hoor. De standaard zwarte randjes worden mooi rond enzo. Zijn nu bezig met foto viewertje, maar die lukt dus nog niet helemaal. En verder zien we wel.
Ja, me reviews is eigenlijk hetgeen wat voor de 100% functioneerd op het moment
quote:Helaas wel
Op maandag 30 juni 2003 21:51 schreef DJKoster het volgende:[..]
Helaas is het een beetje rustig hier..
* Riann roept pridemeid
quote:Ik doe me best om het vol te houden. Elke film die ik zie schrijf ik snel een stukje over. Dusver lukt het eigenlijk wel aardig
Op maandag 30 juni 2003 21:52 schreef Eon het volgende:
kost wel veel tijd, het schrijven van reviews, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar ik kreeg het er gewoon te druk voor op een gegeven moment
quote:*meeroept
Op maandag 30 juni 2003 21:54 schreef Riann het volgende:[..]
Helaas wel
* Riann roept pridemeid
quote:Eens kijken of het helpt..
Op maandag 30 juni 2003 21:56 schreef Riann het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:ik zou het niet weten
Op maandag 30 juni 2003 21:58 schreef DJKoster het volgende:[..]
Eens kijken of het helpt..
Maar wat doen we in de tussentijd?
quote:zolang bezoekers het komen lezen is het wel leuk
Op maandag 30 juni 2003 21:55 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Ik doe me best om het vol te houden. Elke film die ik zie schrijf ik snel een stukje over. Dusver lukt het eigenlijk wel aardig
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:02 schreef DJKoster het volgende:[..]
Neuken?
quote:nee inderdaad. Naja, flink spemmen dan maar
Op maandag 30 juni 2003 22:03 schreef Eon het volgende:
zolang bezoekers het komen lezen is het wel leuk
anders niet
quote:truzte alvast
Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende:
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
quote:Truste
Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende:
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:10 schreef DaMSWer het volgende:[..]
nee inderdaad. Naja, flink spemmen dan maar
quote:veel plezier met poetsen dan
Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende:
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
weltrusten
quote:Ik ga daarom ook slapen
Op maandag 30 juni 2003 22:28 schreef DJKoster het volgende:
En niemand post meer..
quote:Het is belachelijk..
Op maandag 30 juni 2003 22:31 schreef Bhorka het volgende:[..]
Ik ga daarom ook slapen
![]()
Truste
quote:Ik was beneden
Op maandag 30 juni 2003 22:28 schreef DJKoster het volgende:
En niemand post meer..
quote:dat is helemaal schandalig
Op maandag 30 juni 2003 22:31 schreef Bhorka het volgende:[..]
Ik ga daarom ook slapen
![]()
maar truzte
quote:Tijd om een computer te kopen voor beneden..
Op maandag 30 juni 2003 22:34 schreef Riann het volgende:[..]
Ik was beneden
quote:we hebben er al 3 bovenstaan
Op maandag 30 juni 2003 22:34 schreef DJKoster het volgende:[..]
Tijd om een computer te kopen voor beneden..
quote:In elke kamer 1?
Op maandag 30 juni 2003 22:42 schreef Riann het volgende:[..]
we hebben er al 3 bovenstaan
quote:Goed zo
Op maandag 30 juni 2003 22:44 schreef Eon het volgende:
ohwww ik had dit scherm ook nog open staan![]()
quote:*verder post
Op maandag 30 juni 2003 22:45 schreef DJKoster het volgende:[..]
Goed zo
quote:computerkamer
Op maandag 30 juni 2003 22:43 schreef DJKoster het volgende:[..]
In elke kamer 1?
quote:Dat is beter
Op maandag 30 juni 2003 22:47 schreef Eon het volgende:[..]
*verder post
quote:Meer heb je er ook niet nodig met zo'n klein gezin..
Op maandag 30 juni 2003 22:47 schreef Riann het volgende:[..]
computerkamer
mijn kamer
en mijn broer zijn kamer
quote:Ja maar jullie hebben veel kinderen
Op maandag 30 juni 2003 22:48 schreef DJKoster het volgende:[..]
Meer heb je er ook niet nodig met zo'n klein gezin..
Mijn ouders zouden arm zijn als ze idereen een computer geven
quote:uhhh
Op maandag 30 juni 2003 22:48 schreef DJKoster het volgende:[..]
Dat is beter
Nog wat te vertellen?
ik begin best wel moe te worden dat is wat ik nu zo eventjes te vertellen heb
quote:En veel kamers
Op maandag 30 juni 2003 22:53 schreef Riann het volgende:[..]
Ja maar jullie hebben veel kinderen
quote:Stel je niet aan...
Op maandag 30 juni 2003 22:53 schreef Eon het volgende:[..]
uhhh
ik begin best wel moe te worden dat is wat ik nu zo eventjes te vertellen heb
quote:heb je nog wat sterkers???
Op maandag 30 juni 2003 22:55 schreef DJKoster het volgende:[..]
Stel je niet aan...
*glas Pepsi X aangeeft..
quote:*deurtje achter de bar openmaakt..
Op maandag 30 juni 2003 22:57 schreef Eon het volgende:[..]
heb je nog wat sterkers???
quote:hmm...
Op maandag 30 juni 2003 23:00 schreef DJKoster het volgende:[..]
*deurtje achter de bar openmaakt..
Kiest u maar uit.
quote:*kopje halfvol schept met caffeine, water erbij doet en roert..
Op maandag 30 juni 2003 23:01 schreef Eon het volgende:[..]
hmm...
cafeine enzo![]()
daar mee haal ik de volgende morgen nog wel
Alsjeblieft
quote:Blijf je wakker tot de uitslag?
Op maandag 30 juni 2003 23:05 schreef Riann het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel stemmen ik krijg ik weet dat ik van 3 mensen hem gekregen heb
quote:zowww
Op maandag 30 juni 2003 23:02 schreef DJKoster het volgende:[..]
*kopje halfvol schept met caffeine, water erbij doet en roert..
Alsjeblieft
weltrusten
quote:Ja jij ook dan?
Op maandag 30 juni 2003 23:06 schreef DJKoster het volgende:[..]
Blijf je wakker tot de uitslag?
quote:*kopje weer terugneemt en zelf opdrinkt..
Op maandag 30 juni 2003 23:08 schreef Eon het volgende:[..]
zowww
maar ik ga nu maar is stoppen morgen her enzoweltrusten
Truste
quote:Als jij ook wakker blijft..
Op maandag 30 juni 2003 23:09 schreef Riann het volgende:[..]
Ja jij ook dan?
quote:zullen we maar doen
Op maandag 30 juni 2003 23:10 schreef DJKoster het volgende:[..]
Als jij ook wakker blijft..
* Riann is make up afhalen
quote:oke dan
Op maandag 30 juni 2003 23:20 schreef Riann het volgende:[..]
zullen we maar doen
* Riann is make up afhalen
Tot zo..
quote:wik nie ik zit in B&H
Op maandag 30 juni 2003 23:26 schreef DJKoster het volgende:[..]
En wat nu?
quote:Nog wat te beleven daar?
Op maandag 30 juni 2003 23:48 schreef Riann het volgende:[..]
wik nie ik zit in B&H
quote:Neeeh, weinig hoor
Op maandag 30 juni 2003 23:49 schreef DJKoster het volgende:[..]
Nog wat te beleven daar?
quote:Hier wel?
Op maandag 30 juni 2003 23:52 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Neeeh, weinig hoor [afbeelding]
quote:in dat slowchattopic
Op maandag 30 juni 2003 23:49 schreef DJKoster het volgende:[..]
Nog wat te beleven daar?
quote:Eens kijken..
Op maandag 30 juni 2003 23:56 schreef Riann het volgende:[..]
in dat slowchattopic
quote:Ik weet niet
Op maandag 30 juni 2003 23:55 schreef DJKoster het volgende:[..]
Hier wel?
quote:Het is al laat...
Op maandag 30 juni 2003 23:58 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik weet niet [afbeelding] Het lijkt hier in ieder geval rustig
quote:Uuuhh, nee
Op maandag 30 juni 2003 23:59 schreef DJKoster het volgende:[..]
Het is al laat...
Maak jij de volgende?
quote:Dan doe ik het wel, of Riann..
Op dinsdag 1 juli 2003 00:06 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Uuuhh, nee [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |