abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2003 @ 14:11:05 #1
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11463217
Welkom!
Dit is een vervolgreeks! Een van de weinigen nog toegestaan in ONZ. Ons vorige deeltje was:
Nachtbar deel 823 in de ban van de meet

De nachtbardurs en nachtbardurinnen die hier vaker komen:






We hebben een meet!

En wel 31 juli in SixFlags
Iedereen is welkom, ook niet-nachtbardurs

Zie ook het meetingtopic Meeting!! En wel 31 juli, in SixFlags!

Veel plezier!

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_11463287
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
  maandag 30 juni 2003 @ 14:16:07 #3
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11463318
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende:
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!

goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij!

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 14:18:16 #4
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11463357
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende:
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
bovenverdieping is nog steeds niet in orde?
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_11463374
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:16 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!

goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij!

prrrrrr


Het leven is hard...

Yep, dank je

  maandag 30 juni 2003 @ 14:20:12 #6
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11463388
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:40 schreef Pridemeid het volgende:
Euhhh
Ik ben weer es goed in de war

Sorry

ik was in de war met de pijnlijke beugel van DaMSWer

prrrrrr


iemand die aan me denkt
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 30 juni 2003 @ 14:24:16 #7
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11463480
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:20 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

iemand die aan me denkt


Twas alleen foutief

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_11463486
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:18 schreef Bhorka het volgende:

[..]

bovenverdieping is nog steeds niet in orde?


Ik vraag het me af..
  maandag 30 juni 2003 @ 14:25:08 #9
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11463502
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:24 schreef Pridemeid het volgende:
Twas alleen foutief

prrrrr


Kan niet alles hebben natuurlijk
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 30 juni 2003 @ 14:28:17 #10
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11463555
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:25 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Kan niet alles hebben natuurlijk


Is ook zo

Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 14:29:07 #11
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11463576
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Is ook zo

Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen

prrrrr


plotseling bezoek is okay
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  maandag 30 juni 2003 @ 14:31:18 #12
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11463624
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:29 schreef Bhorka het volgende:

[..]

plotseling bezoek is okay


idd

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 14:32:37 #13
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11463652
De afwas meenemen onder de douche, zou dat werken?

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 14:34:06 #14
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11463679
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:32 schreef Pridemeid het volgende:
De afwas meenemen onder de douche, zou dat werken?

prrrrr


Je kunt het proberen

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  maandag 30 juni 2003 @ 14:35:38 #15
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11463713
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:34 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Je kunt het proberen


Ik heb dan alleen geen plek meer om te staan vrees ik

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 14:36:00 #16
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11463718
Affijn, ik ga dus ff 2x met water spelen

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 14:38:24 #17
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11463757
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende:
Is ook zo

Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen

prrrrr


Nou veel plezier dan maar weer. Ik moet nog even wachten op me doesjuh...
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11463861
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
  maandag 30 juni 2003 @ 14:44:26 #19
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11463880
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
Daar had ik er ook een van

hmm, laatste uurtje.. kan ook nog wel.

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  maandag 30 juni 2003 @ 14:49:49 #20
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11463992
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
Is een nieuwe specialiteit
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11464016
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:49 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Is een nieuwe specialiteit



Maar hij eet dan ook bijna geen brood..
pi_11464032
Tingelingeling
  maandag 30 juni 2003 @ 14:51:58 #23
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11464037
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende:
Tingelingeling
Hoor ik daar Klaus komen?
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  maandag 30 juni 2003 @ 14:55:00 #24
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11464095
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende:
Tingelingeling
Ah De tussenbel

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 14:56:37 #25
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11464126
Mag ik eenieder hier erop wijzen dat ik géén zin heb om af te wassen?

Danku

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 14:57:20 #26
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11464144
een goede middag
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11464147
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren

  maandag 30 juni 2003 @ 14:57:50 #28
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11464151
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef jackson het volgende:
een goede middag
Hoi

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 15:00:31 #29
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11464206
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef jackson het volgende:
een goede middag
Eentje maar?
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  maandag 30 juni 2003 @ 15:00:49 #30
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11464213
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren


Leerze

Ik ben ff afwassen

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_11464232
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren


Succes
Komt wel goed
  maandag 30 juni 2003 @ 15:03:54 #32
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11464263
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:00 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Eentje maar?


Vandaag eentje ja. Morgen weer 1
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 30 juni 2003 @ 15:04:29 #33
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11464272
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren


Leerze enzo
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 30 juni 2003 @ 15:06:32 #34
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11464319
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:03 schreef jackson het volgende:

[..]

Vandaag eentje ja. Morgen weer 1


Ik hoop het!
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  maandag 30 juni 2003 @ 15:07:44 #35
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11464342
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:06 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Ik hoop het!


Wel behoorlijk wat regen vandaag hier
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 30 juni 2003 @ 15:09:28 #36
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11464373
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Wel behoorlijk wat regen vandaag hier


Hier dus ook

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 15:14:16 #37
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11464472
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:47 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

In je hoofd misschien

prrrrr


Jep inderdaad, kom je er wat herrie in schoppen ? LOL
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  maandag 30 juni 2003 @ 15:14:26 #38
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11464473
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:09 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Hier dus ook

prrrrr


TIs hier ook depressief weer
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  maandag 30 juni 2003 @ 15:14:32 #39
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11464479
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:06 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Ik hoop het!


Ben je nou wel of niet op je werk gebleven?

prrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_11464484
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Wel behoorlijk wat regen vandaag hier


Zelfde hier..
  maandag 30 juni 2003 @ 15:14:59 #41
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11464490
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

Jep inderdaad, kom je er wat herrie in schoppen ? LOL


Dat heb ik al veel teveel gedaan

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 15:17:38 #42
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11464530
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Ben je nou wel of niet op je werk gebleven?

prrrr


Wel.

Schuldgevoel van weer niet nuttig op mn werk kunnen zijn won het van mn pijn

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  maandag 30 juni 2003 @ 15:18:18 #43
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11464544
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Dat heb ik al veel teveel gedaan

prrrrr


In mijne kop? nee hoor Te weinig hehe
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  maandag 30 juni 2003 @ 15:21:09 #44
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11464596
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:18 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

In mijne kop? nee hoor Te weinig hehe


Geloof mij nou maar

Ik ben boodschappen doen! Doeiiii


prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 15:39:04 #45
28697 Buzzzz
ff checkuh
pi_11464948
Riann, MrLucca? Leven jullie nog?
Just beceause I rock, doesn't mean I'm made of stone...
pi_11464980
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:39 schreef Buzzzz het volgende:
Riann, MrLucca? Leven jullie nog?
Riann is hard aan het leren en MrLucca komt hier al tijden niet meer...
  maandag 30 juni 2003 @ 15:42:18 #47
28697 Buzzzz
ff checkuh
pi_11465026
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:40 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Riann is hard aan het leren en MrLucca komt hier al tijden niet meer...


Ahaaaa.. thanks, MrLucca lang niet meer gezien?
Just beceause I rock, doesn't mean I'm made of stone...
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2003 @ 15:42:36 #48
47213 ArmaniMania
pi_11465030
Keb nog steeds honger omdat ik niet weet wat ikmoet eten plus dat het regent
pi_11465094
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:42 schreef Buzzzz het volgende:

[..]

Ahaaaa.. thanks, MrLucca lang niet meer gezien?


Hij zit volgens mij nu op www.nachtbar.nl ...
pi_11465201
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:42 schreef ArmaniMania het volgende:
Keb nog steeds honger omdat ik niet weet wat ikmoet eten plus dat het regent
knakworstjes
pizza
koekjes..
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2003 @ 15:51:41 #51
47213 ArmaniMania
pi_11465231
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:50 schreef DJKoster het volgende:

[..]

knakworstjes
pizza
koekjes..


Hmm knakworstjes met een broodje.. Hotdogs !
pi_11465291
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:51 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Hmm knakworstjes met een broodje.. Hotdogs !


Ga je gang
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2003 @ 15:56:22 #53
47213 ArmaniMania
pi_11465333
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:54 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ga je gang


Moet eerst wachten totdat ik thuis ben
pi_11465400
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:56 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Moet eerst wachten totdat ik thuis ben


Dat is een probleem...
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2003 @ 16:00:33 #55
47213 ArmaniMania
pi_11465413
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:59 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Dat is een probleem...


Probleem duurt nog maar een uurtje
pi_11466005
* D3nn15 is naar huis
  maandag 30 juni 2003 @ 16:30:38 #57
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11466022
We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????

Tis slecht gesteld met de nachtbar

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 16:30:56 #58
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11466029
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:29 schreef D3nn15 het volgende:
* D3nn15 is naar huis
Doei

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_11466039
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende:
We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????

Tis slecht gesteld met de nachtbar

prrrrr


Ik had wat andere dingen te doen op Fok!..
  maandag 30 juni 2003 @ 16:32:14 #60
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11466058
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:31 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ik had wat andere dingen te doen op Fok!..


De rest ook apparantly

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_11466100
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren


ik heb tot nu geleerd

ik ken het al redelijk goed

had ik nu maar eerder geleerd

maar ja ik ben zo dom om dat niet te doen
het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en veeeeeeeeel
over wetten enzo allemaal

pi_11466109
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende:
We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????

Tis slecht gesteld met de nachtbar

prrrrr


Ik was leren
pi_11466131
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:

[..]

- eng huiswerkverhaal -


Wat voor cijfer had je dan gehaald?
Heel slecht?
  maandag 30 juni 2003 @ 16:35:37 #64
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11466132
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:
het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en veeeeeeeeel
over wetten enzo allemaal
Jah, dat is MIJ..... Wel dapper dat je maar ff geleerd hebt

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 30 juni 2003 @ 16:36:20 #65
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11466149
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik was leren


Dat zeg ik:
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende:
Tis slecht gesteld met de nachtbar
prrrrrr
If you're not confused, you're not paying attention
pi_11466284
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:35 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Wat voor cijfer had je dan gehaald?
Heel slecht?


Ik had deze al herkanst

moest er een 5.2 voor halen om een 5.5 gemiddeld voor komen te staan
maar ik had er een 4.3 voor gehaald

* Riann dacht wel een 5.2 te kunnen halen zonder te leren

daarom ga ik er nu voor leren...

pi_11466303
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:42 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik had deze al herkanst

moest er een 5.2 voor halen om een 5.5 gemiddeld voor komen te staan
maar ik had er een 4.3 voor gehaald

* Riann dacht wel een 5.2 te kunnen halen zonder te leren

daarom ga ik er nu voor leren...


1 puntje erbij halen dus, moet lukken
Veel succes
pi_11466312
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:35 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Jah, dat is MIJ..... Wel dapper dat je maar ff geleerd hebt

prrrrrr


jij ben leukkkkkkkkkk

ja vond ik ook wel goed van mezelf
maar van smam MOEST ik nu toch wel gaan leren
en morgen ook nog eventjes woensdag is het efteling dus dan 's avonds even bekijken
en donderdags ff leren of overkijken ligt eraan hoe goed ik het ken en vrijdag morgen even overkijken
en dan lukt het mij

pi_11466324
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:43 schreef DJKoster het volgende:

[..]

1 puntje erbij halen dus, moet lukken
Veel succes


lukt me ook wel als ik maar leer
maar ik word al moe als ik het woord leren al hoor

en dankjewel

pi_11466456
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:44 schreef Riann het volgende:

[..]

lukt me ook wel als ik maar leer
maar ik word al moe als ik het woord leren al hoor

en dankjewel


Tsja, leren is erg vermoeiend, maar als je er eenmaal mee bezig bent ben je zo 2 uur bezig
pi_11466493
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:50 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Tsja, leren is erg vermoeiend, maar als je er eenmaal mee bezig bent ben je zo 2 uur bezig


dat wel dat zie je nou wel aan mij
pi_11466602
Ik begin ff met koken
pi_11466646
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:56 schreef Riann het volgende:
Ik begin ff met koken
* DJKoster wacht tot z'n huisgenoot spaghetti heeft gemaakt
  maandag 30 juni 2003 @ 17:38:28 #74
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11467246
halloo

dit was weer een vermoeiend dagje

Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 18:34:19 #75
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11468399
en ineens is het dood hier
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11468524
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:34 schreef Eon het volgende:
en ineens is het dood hier
Ik had een klein internetprobleempje..
pi_11468771
zo hehehe

ik heb lekker gegeten

en net nog ff geleerd ik begin het een beetje te snappen en een beetje logischer na te denken
dus dat komt vrijdag wel goed met mij
dat word gewoon een dikke 8

  maandag 30 juni 2003 @ 18:51:02 #78
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11468774
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:40 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ik had een klein internetprobleempje..


alweer
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 18:52:34 #79
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11468806
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:50 schreef Riann het volgende:
zo hehehe

ik heb lekker gegeten

en net nog ff geleerd ik begin het een beetje te snappen en een beetje logischer na te denken
dus dat komt vrijdag wel goed met mij
dat word gewoon een dikke 8


das wel beter dan
ik zit nu ook te leren maar ik snap er toch niks van...
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11468845
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:52 schreef Eon het volgende:

[..]

das wel beter dan
ik zit nu ook te leren maar ik snap er toch niks van...


Weet je wat helpt het je moeder of je broer weet ik veel wat goed laten uitleggen en je laten overhoren zo heb ik het ook gedaan
pi_11468865
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:51 schreef Eon het volgende:

[..]

alweer


Lag dit keer niet aan @home, plaatselijk probleempje (wat binnen 5 min. opgelost was, de rest van de tijd was ik wat anders aan het doen )
  maandag 30 juni 2003 @ 19:01:18 #82
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11468955
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:54 schreef Riann het volgende:

[..]

Weet je wat helpt het je moeder of je broer weet ik veel wat goed laten uitleggen en je laten overhoren zo heb ik het ook gedaan


ik heb alleen maar wat sheets waar in korte zinnen wat onduidelijks wordt uitgelegd dus overhoren gaat dan niet echt....
is ook alweer zowat 4 maanden geleden dat ik hier les over heb gehad volgens mij
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 19:02:52 #83
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11468998
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Lag dit keer niet aan @home, plaatselijk probleempje (wat binnen 5 min. opgelost was, de rest van de tijd was ik wat anders aan het doen )


aah okee...
@home kan soms ook behoorlijk irritant doen
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11469014
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:01 schreef Eon het volgende:

[..]

ik heb alleen maar wat sheets waar in korte zinnen wat onduidelijks wordt uitgelegd dus overhoren gaat dan niet echt....
is ook alweer zowat 4 maanden geleden dat ik hier les over heb gehad volgens mij


bij mij meer dan een jaar geleden
pi_11469109
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:02 schreef Eon het volgende:

[..]

aah okee...
@home kan soms ook behoorlijk irritant doen


Het valt mee hier..
* DJKoster is ff afwassen.
pi_11469156
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:07 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Het valt mee hier..
* DJKoster is ff afwassen.


* Riann is blij dat we een vaatwasser hebben
  maandag 30 juni 2003 @ 19:10:46 #87
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11469176
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:03 schreef Riann het volgende:

[..]

bij mij meer dan een jaar geleden


dan wordt het helemaal moeilijk lijkt me
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11469213
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:10 schreef Eon het volgende:

[..]

dan wordt het helemaal moeilijk lijkt me


Ja idd ook belachelijk dat ze er nu pas mee aankomen zetten dat ik het moet herkansen
heb het een jaar niet gehad
  maandag 30 juni 2003 @ 19:15:16 #89
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11469293
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja idd ook belachelijk dat ze er nu pas mee aankomen zetten dat ik het moet herkansen
heb het een jaar niet gehad


scholen kunnen nou eenmaal niks goed regelen..
blijkt telkens wel weer door al die grove fouten die er worden gemaakt
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11469369
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:15 schreef Eon het volgende:

[..]

scholen kunnen nou eenmaal niks goed regelen..
blijkt telkens wel weer door al die grove fouten die er worden gemaakt


Ja idd

wij hebben een keer gehad dat vrijdags het toetsrooster nog niet klaar was en dat smaandags toetsweek begon ze zouden het opsturen dus we kregen zaterdag wel mooi toetsrooster binnen dus ze hadden het die vrijdag eind van de middag nog wel afgekregen.

  maandag 30 juni 2003 @ 19:21:41 #91
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11469454
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja idd

wij hebben een keer gehad dat vrijdags het toetsrooster nog niet klaar was en dat smaandags toetsweek begon ze zouden het opsturen dus we kregen zaterdag wel mooi toetsrooster binnen dus ze hadden het die vrijdag eind van de middag nog wel afgekregen.


slechte planning dus
maar aan de ene kant ben ik wel blij dat ik zelf niet al die roosters, tentamens en andere dingen in elkaar hoef te zetten
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11469640
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:21 schreef Eon het volgende:

[..]

slechte planning dus
maar aan de ene kant ben ik wel blij dat ik zelf niet al die roosters, tentamens en andere dingen in elkaar hoef te zetten


Ja okay dat wel maar ja dan hadden hun het ook niet moeten gaan doen
pi_11469680
wel raar dat er nu geen soaps zijn
  maandag 30 juni 2003 @ 19:31:00 #94
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11469693
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:29 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja okay dat wel maar ja dan hadden hun het ook niet moeten gaan doen


dat is ook wel weer waar ja
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 19:31:42 #95
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11469717
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:30 schreef Riann het volgende:
wel raar dat er nu geen soaps zijn
ik merk er weinig van eigenlijk
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11469720
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Eon het volgende:

[..]

dat is ook wel weer waar ja


ach het gaat allemaal goed komen

ik met mijn toets en jij ook met wat je aan het leren bent

pi_11469740
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Eon het volgende:

[..]

ik merk er weinig van eigenlijk


jij keek het nooit
  maandag 30 juni 2003 @ 19:38:57 #98
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11469867
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Riann het volgende:

[..]

ach het gaat allemaal goed komen

ik met mijn toets en jij ook met wat je aan het leren bent


ik hoop het maar is al de derde keer dat ik dit moet maken
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:32 schreef Riann het volgende:

[..]

jij keek het nooit


niet elke dag nee alleen als ik is een keer niks te doen had wel
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 19:42:11 #99
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11469938
Avond
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470050
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef jackson het volgende:
Avond
Jaja, het is al weer avond..
  maandag 30 juni 2003 @ 19:48:10 #101
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11470089
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef jackson het volgende:
Avond
hoi
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 19:51:11 #102
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470151
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Jaja, het is al weer avond..


Zeker zeker ... beetje jammer dat ik vanmiddag las dat de zuurste user allertijde mod is geworden. Achja, shit happends
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470164
*Zucht..
Mensen die lopen te slapen op MSN...
pi_11470182
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:51 schreef jackson het volgende:

[..]

Zeker zeker ... beetje jammer dat ik vanmiddag las dat de zuurste user allertijde mod is geworden. Achja, shit happends


Zolang we nog kunnen nachtbarren is alles goed..
  maandag 30 juni 2003 @ 19:52:33 #105
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470193
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:48 schreef Eon het volgende:

[..]

hoi


Alles lekker hier ?

Ik ga even richting tennisbaan kijken of er nog leuke partijen gespeelds worden

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 30 juni 2003 @ 19:53:36 #106
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470216
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Zolang we nog kunnen nachtbarren is alles goed..


Zo ist ook
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 30 juni 2003 @ 19:54:11 #107
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470225
Waar kan je tegenwoordig zijn hoeveelste je staat kwa posts op fok
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470250
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:54 schreef jackson het volgende:
Waar kan je tegenwoordig zijn hoeveelste je staat kwa posts op fok
http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok
code:
121 Bosbeetle 15899 
122 Aneurism  15797 
123 Bengeltje 15670 
124 jackson   15656 
125 ranja     15643 
126 Verbal    15540 
127 Tally     15494

[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 30-06-2003 19:55]

pi_11470269
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok

121 Bosbeetle 15899
122 Aneurism 15797
123 Bengeltje 15670
124 jackson 15656
125 ranja 15643
126 Verbal 15540
127 Tally 15494


24 Roonaan 31156
25 D3nn15 30826
26 jerney 30193
  maandag 30 juni 2003 @ 19:56:18 #110
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470284
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok

code:
121 Bosbeetle 15899 
122 Aneurism  15797 
123 Bengeltje 15670 
124 jackson   15656 
125 ranja     15643 
126 Verbal    15540 
127 Tally     15494


Ik doe goeie zaken zie ik alweer
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470306
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

24 Roonaan 31156
25 D3nn15 30826
26 jerney 30193


Opschepper
code:
48 Witchfynder 25414 
49 GizartFRL   25319 
50 DJKoster    25293 
51 Knut        25271 
52 Cynix ®     25073 

Mooi plekje
pi_11470322
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:56 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Opschepper

code:
48 Witchfynder 25414 
49 GizartFRL   25319 
50 DJKoster    25293 
51 Knut        25271 
52 Cynix ®     25073 

Mooi plekje
Het gaat alleen niet snel meer hehe In de hoogtij dagen deed ik er zo 150-200 op een dag
pi_11470355
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

24 Roonaan 31156
25 D3nn15 30826
26 jerney 30193


what the fuck

ik sta hier

45 Jordy-B 26061
46 Riann 25850
47 Lord Dreamer 25594

  maandag 30 juni 2003 @ 19:59:03 #114
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470361
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Het gaat alleen niet snel meer hehe In de hoogtij zieken dagen deed ik er zo 150-200 op een dag


They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470365
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:58 schreef Riann het volgende:

[..]

what the fuck

ik sta hier

45 Jordy-B 26061
46 Riann 25850
47 Lord Dreamer 25594


Verschil moet er zijn
pi_11470372
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Het gaat alleen niet snel meer hehe In de hoogtij dagen deed ik er zo 150-200 op een dag


Tsja, druk met andere dingen...
pi_11470375
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef jackson het volgende:

[..]


Correct
pi_11470387
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Tsja, druk met andere dingen...


Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar Reuze gezellig altijd...
  maandag 30 juni 2003 @ 20:01:04 #119
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11470418
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef jackson het volgende:

[..]

Alles lekker hier ?

Ik ga even richting tennisbaan kijken of er nog leuke partijen gespeelds worden


redelijk rustig
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11470432
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn


ik heb op je home page gekeken

wat ben jij lekker zeggggggggg

en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff

pi_11470438
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar Reuze gezellig altijd...


Aan alles komt een eind
pi_11470453
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb op je home page gekeken

wat ben jij lekker zeggggggggg

en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff


O ow, Riann is weer op jacht..
pi_11470462
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb op je home page gekeken

wat ben jij lekker zeggggggggg

en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff


  maandag 30 juni 2003 @ 20:03:12 #124
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470479
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar Reuze gezellig altijd...


Die mening kan ik delen jah
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470495
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

O ow, Riann is weer op jacht..


Hoezo weer?
  maandag 30 juni 2003 @ 20:04:10 #126
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470502
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb op je home page gekeken

wat ben jij lekker zeggggggggg

en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff


Hij neukt ook hard zei hij tegen mij vorige week
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470506
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Aan alles komt een eind


Het is een zomerpauze in principe he
pi_11470517
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:03 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Hoezo weer?


Eigenlijk continu...
  maandag 30 juni 2003 @ 20:04:53 #129
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470519
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Het is een zomerpauze in principe he


Ik mag et hopen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470525
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef jackson het volgende:

[..]

Hij neukt ook hard zei hij tegen mij vorige week


Ssssssssst!

pi_11470539
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Het is een zomerpauze in principe he


En na de zomer zijn alle VV'ers van Fok! af
  maandag 30 juni 2003 @ 20:05:39 #132
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470548
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Ssssssssst!


oooh ... uhhhhh ... sorry
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470564
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

O ow, Riann is weer op jacht..


wie ik................
  maandag 30 juni 2003 @ 20:06:18 #134
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470567
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef DJKoster het volgende:

[..]

En na de zomer zijn alle VV'ers van Fok! af


Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470579
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef jackson het volgende:

[..]

oooh ... uhhhhh ... sorry


pi_11470588
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch ?


Vast wel
pi_11470595
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef Riann het volgende:

[..]

wie ik................


Volgens mij heet jij Riann...
Dus het zal wel zo zijn..
pi_11470610
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch ?


Ach, slowchatten met z'n 2en is ook leuk..
pi_11470636
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:07 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Volgens mij heet jij Riann...
Dus het zal wel zo zijn..


Ja ik heet Riann

ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas

  maandag 30 juni 2003 @ 20:08:58 #140
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470644
Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470651
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja ik heet Riann

ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas



Het is toch wat met ouders, ze kiezen een naam zonder dat jij mag meebepalen..

[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 30-06-2003 20:10]

pi_11470661
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef jackson het volgende:
Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo


Later
  maandag 30 juni 2003 @ 20:09:52 #143
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470668
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja ik heet Riann

ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas


Ik vind Robert wel oke
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470670
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef jackson het volgende:
Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo


Gelukkig maar..
Tot later vanavond
pi_11470699
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik vind Robert wel oke


ozewiezewozekristallix is ook wel okay
  maandag 30 juni 2003 @ 20:11:22 #146
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11470707
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Gelukkig maar..
Tot later vanavond


Even is relatief
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11470727
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:11 schreef jackson het volgende:

[..]

Even is relatief


Ik zie het, je bent er weer
Welkom terug
pi_11470775
10 voor 9 dadelijk costa

het enige leuke nog op de tv

pi_11470985
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:13 schreef Riann het volgende:
10 voor 9 dadelijk costa

het enige leuke nog op de tv


Spongebob is ook leuk ....
pi_11470997
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Spongebob is ook leuk ....


nah

gtst en onm komen niet meer

snik snik snik

pi_11471027
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef Riann het volgende:

[..]

nah

gtst en onm komen niet meer

snik snik snik


*troost
Ze komen wel weer terug
  maandag 30 juni 2003 @ 20:26:28 #152
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11471107
ik kan echt 10 uur naar dat 44,1 kHz enzo kijken maar ik zieeeeeeee het gewoon NIET

welke randdebiel verzint zoiets dan ook

Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11471139
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:26 schreef Eon het volgende:
ik kan echt 10 uur naar dat 44,1 kHz enzo kijken maar ik zieeeeeeee het gewoon NIET

welke randdebiel verzint zoiets dan ook


Euuuuh
  maandag 30 juni 2003 @ 20:29:04 #154
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11471190
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:27 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Euuuuh


jij toevallig ??
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11471208
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:29 schreef Eon het volgende:

[..]

jij toevallig ??


Waar heb je het over
  maandag 30 juni 2003 @ 20:31:06 #156
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11471259
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:29 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Waar heb je het over


of jij zoiets hebt verzonnen
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11471429
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:31 schreef Eon het volgende:

[..]

of jij zoiets hebt verzonnen


*ziekenhuis belt...
  maandag 30 juni 2003 @ 20:45:43 #158
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11471627
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:37 schreef DJKoster het volgende:

[..]

*ziekenhuis belt...


jaja ik doe vreemd
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11471653
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:45 schreef Eon het volgende:

[..]

jaja ik doe vreemd


Vast te hard geleerd..
* DJKoster gaat ff zappen..
pi_11471678
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:45 schreef Eon het volgende:

[..]

jaja ik doe vreemd


ja idd

en costa begint zo

  maandag 30 juni 2003 @ 20:48:39 #161
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11471696
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Vast te hard geleerd..
* DJKoster gaat ff zappen..


misschien wel ja
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:47 schreef Riann het volgende:

[..]

ja idd

en costa begint zo


have fun met kijken dan allebei
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 20:50:50 #162
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11471766
Avond
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_11471796
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:50 schreef Bhorka het volgende:
Avond
jaja, het is nog steeds avond..
pi_11471879
* DJKoster kijkt Chris Isaak - Wicked Game

Topnummer

  maandag 30 juni 2003 @ 20:56:27 #165
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11471921
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:50 schreef Bhorka het volgende:
Avond
hallow
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 21:02:11 #166
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472033
Heb geen zin meer
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11472051
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:02 schreef DaMSWer het volgende:
Heb geen zin meer
Waarin?
  maandag 30 juni 2003 @ 21:03:19 #168
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472059
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:02 schreef DJKoster het volgende:
Waarin?
php sql geneuzel
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11472099
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

php sql geneuzel


Ben je nog aan het werk dan?
  maandag 30 juni 2003 @ 21:07:04 #170
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11472139
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

php sql geneuzel


werkt zeker weer niet
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 21:13:40 #171
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472304
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:04 schreef DJKoster het volgende:
Ben je nog aan het werk dan?
Neuh hoor, zit gewoon thuis
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 30 juni 2003 @ 21:14:05 #172
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472315
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:07 schreef Eon het volgende:
werkt zeker weer niet
Jawel
alleen nog niet helemaal goed zoals ik het wil hebben
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11472340
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:13 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Neuh hoor, zit gewoon thuis


Dan kun je tenminste ophouden..
  maandag 30 juni 2003 @ 21:20:07 #174
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472517
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:15 schreef DJKoster het volgende:
Dan kun je tenminste ophouden..
Heb ik ook gedaan.. ook echt mega pijn in me kies op het moment
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 30 juni 2003 @ 21:21:19 #175
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11472553
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:14 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Jawel
alleen nog niet helemaal goed zoals ik het wil hebben


eventjes doorwerken dan nog
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11472569
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:20 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan.. ook echt mega pijn in me kies op het moment


Dat is wat minder..
  maandag 30 juni 2003 @ 21:25:01 #177
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472668
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:21 schreef Eon het volgende:
eventjes doorwerken dan nog
Neuh, morgen weer een dag Heb er gewoon ffies geen zin meer in. Heeft geen haast, dus dat scheelt. Site draaid verder wel weer, alleen nog hoop wat het niet doet enzo. Maar altijd beter dan een "Under Construction" gifje op je scherm denk ik maar
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 30 juni 2003 @ 21:25:37 #178
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472682
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:21 schreef DJKoster het volgende:
Dat is wat minder..
Ja inderdaad... klere beugel
*Tang pakt
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11472765
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Ja inderdaad... klere beugel
*Tang pakt


Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
  maandag 30 juni 2003 @ 21:31:58 #180
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472856
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:28 schreef DJKoster het volgende:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Ja, maar had het niet zo erg verwacht hoor... tis net of ie er zo uit gaat vallen maargoed, het zal wel goed zijn
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11472884
Laat ik maar eens stemmen..
  maandag 30 juni 2003 @ 21:33:52 #182
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11472913
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Neuh, morgen weer een dag Heb er gewoon ffies geen zin meer in. Heeft geen haast, dus dat scheelt. Site draaid verder wel weer, alleen nog hoop wat het niet doet enzo. Maar altijd beter dan een "Under Construction" gifje op je scherm denk ik maar


dat had ik net nou ook met leren dus ook maar gestopt

zolang er maar iets te zien is wat er redelijk goed uitziet ja anders rent iedereen meteen weer weg

Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  maandag 30 juni 2003 @ 21:35:28 #183
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472968
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:33 schreef Eon het volgende:
dat had ik net nou ook met leren dus ook maar gestopt

zolang er maar iets te zien is wat er redelijk goed uitziet ja anders rent iedereen meteen weer weg


Achja, soms ben je het gewoon ineens zat eh

En schijnbaar ziet het er wel redelijk uit, toch al een aantal bezoekers
spem in het huisje hiero rechtsboven

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 30 juni 2003 @ 21:35:53 #184
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11472979
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Laat ik maar eens stemmen..
Uitstellert
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11473094
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:35 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Uitstellert


Op welke man zal ik gaan stemmen

  maandag 30 juni 2003 @ 21:40:24 #186
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11473130
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:39 schreef DJKoster het volgende:

Op welke man zal ik gaan stemmen


Dat vond ik ook zo moeilijke
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 30 juni 2003 @ 21:41:29 #187
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11473167
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:35 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Achja, soms ben je het gewoon ineens zat eh

En schijnbaar ziet het er wel redelijk uit, toch al een aantal bezoekers
spem in het huisje hiero rechtsboven


ziet er al redelijk netjes uit ja
games en films
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11473228
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:40 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Dat vond ik ook zo moeilijke


Klaar..

Vrouw: Riann
Man: Milanese

  maandag 30 juni 2003 @ 21:47:00 #189
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11473396
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:42 schreef DJKoster het volgende:
Klaar..

Vrouw: Riann
Man: Milanese


Wel naar het goede adres gemaild
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 30 juni 2003 @ 21:48:19 #190
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11473439
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:41 schreef Eon het volgende:
ziet er al redelijk netjes uit ja
games en films
Dank je Moet nog een hoop gebeuren hoor. De standaard zwarte randjes worden mooi rond enzo. Zijn nu bezig met foto viewertje, maar die lukt dus nog niet helemaal. En verder zien we wel.

Ja, me reviews is eigenlijk hetgeen wat voor de 100% functioneerd op het moment

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11473458
Costa was weer zo leuk
pi_11473466
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:42 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Klaar..

Vrouw: Riann
Man: Milanese


pi_11473483
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:47 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Wel naar het goede adres gemaild


Uiteraard..
pi_11473500
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:49 schreef Riann het volgende:

[..]


Welkom terug

pi_11473527
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:50 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Welkom terug


pi_11473563
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:50 schreef Riann het volgende:

[..]


Helaas is het een beetje rustig hier..
  maandag 30 juni 2003 @ 21:52:43 #197
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11473611
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:48 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Dank je Moet nog een hoop gebeuren hoor. De standaard zwarte randjes worden mooi rond enzo. Zijn nu bezig met foto viewertje, maar die lukt dus nog niet helemaal. En verder zien we wel.

Ja, me reviews is eigenlijk hetgeen wat voor de 100% functioneerd op het moment


kost wel veel tijd, het schrijven van reviews, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar ik kreeg het er gewoon te druk voor op een gegeven moment
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11473685
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:51 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Helaas is het een beetje rustig hier..


Helaas wel

* Riann roept pridemeid

  maandag 30 juni 2003 @ 21:55:14 #199
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11473717
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:52 schreef Eon het volgende:
kost wel veel tijd, het schrijven van reviews, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar ik kreeg het er gewoon te druk voor op een gegeven moment
Ik doe me best om het vol te houden. Elke film die ik zie schrijf ik snel een stukje over. Dusver lukt het eigenlijk wel aardig
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11473735
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:54 schreef Riann het volgende:

[..]

Helaas wel

* Riann roept pridemeid


*meeroept
pi_11473773
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

*meeroept


pi_11473825
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:56 schreef Riann het volgende:

[..]


Eens kijken of het helpt..
Maar wat doen we in de tussentijd?
pi_11473860
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:58 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Eens kijken of het helpt..
Maar wat doen we in de tussentijd?


ik zou het niet weten
pi_11473992
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:59 schreef Riann het volgende:

[..]

ik zou het niet weten


Neuken?
  maandag 30 juni 2003 @ 22:03:26 #205
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11474013
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:55 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Ik doe me best om het vol te houden. Elke film die ik zie schrijf ik snel een stukje over. Dusver lukt het eigenlijk wel aardig


zolang bezoekers het komen lezen is het wel leuk
anders niet
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11474014
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Neuken?


hmmmz.....

mja

  maandag 30 juni 2003 @ 22:03:56 #207
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11474035
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Neuken?


Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11474056
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:03 schreef Riann het volgende:

[..]

hmmmz.....

mja


oke
*knuffelt
  maandag 30 juni 2003 @ 22:10:59 #209
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11474254
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:03 schreef Eon het volgende:
zolang bezoekers het komen lezen is het wel leuk
anders niet
nee inderdaad. Naja, flink spemmen dan maar
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 30 juni 2003 @ 22:11:27 #210
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_11474268
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_11474300
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende:
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
truzte alvast
pi_11474301
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende:
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
Truste
  maandag 30 juni 2003 @ 22:13:04 #213
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11474320
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:10 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

nee inderdaad. Naja, flink spemmen dan maar


dat mag niet
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende:
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
veel plezier met poetsen dan

weltrusten

Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11474685
En niemand post meer..
  maandag 30 juni 2003 @ 22:31:10 #215
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11474728
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:28 schreef DJKoster het volgende:
En niemand post meer..
Ik ga daarom ook slapen
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_11474775
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:31 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Ik ga daarom ook slapen


Het is belachelijk..

Truste

pi_11474795
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:28 schreef DJKoster het volgende:
En niemand post meer..
Ik was beneden
pi_11474803
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:31 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Ik ga daarom ook slapen


dat is helemaal schandalig

maar truzte

pi_11474809
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:34 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik was beneden


Tijd om een computer te kopen voor beneden..
pi_11474958
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:34 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Tijd om een computer te kopen voor beneden..


we hebben er al 3 bovenstaan
pi_11474993
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:42 schreef Riann het volgende:

[..]

we hebben er al 3 bovenstaan


In elke kamer 1?
  maandag 30 juni 2003 @ 22:44:13 #222
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11475002
ohwww ik had dit scherm ook nog open staan
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11475035
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:44 schreef Eon het volgende:
ohwww ik had dit scherm ook nog open staan
Goed zo
  maandag 30 juni 2003 @ 22:47:07 #224
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11475072
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:45 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Goed zo


*verder post

Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11475075
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:43 schreef DJKoster het volgende:

[..]

In elke kamer 1?


computerkamer
mijn kamer
en mijn broer zijn kamer
pi_11475095
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:47 schreef Eon het volgende:

[..]

*verder post


Dat is beter
Nog wat te vertellen?
pi_11475122
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:47 schreef Riann het volgende:

[..]

computerkamer
mijn kamer
en mijn broer zijn kamer


Meer heb je er ook niet nodig met zo'n klein gezin..
Mijn ouders zouden arm zijn als ze idereen een computer geven
pi_11475266
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:48 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Meer heb je er ook niet nodig met zo'n klein gezin..
Mijn ouders zouden arm zijn als ze idereen een computer geven


Ja maar jullie hebben veel kinderen
  maandag 30 juni 2003 @ 22:53:39 #229
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11475271
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:48 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Dat is beter
Nog wat te vertellen?


uhhh

ik begin best wel moe te worden dat is wat ik nu zo eventjes te vertellen heb

Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11475301
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:53 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja maar jullie hebben veel kinderen


En veel kamers
Maar dan zou iedereen de hele dag op z'n lamer zitten
pi_11475318
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:53 schreef Eon het volgende:

[..]

uhhh

ik begin best wel moe te worden dat is wat ik nu zo eventjes te vertellen heb


Stel je niet aan...
*glas Pepsi X aangeeft..
  maandag 30 juni 2003 @ 22:57:59 #232
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11475398
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Stel je niet aan...
*glas Pepsi X aangeeft..


heb je nog wat sterkers???
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11475441
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:57 schreef Eon het volgende:

[..]

heb je nog wat sterkers???


*deurtje achter de bar openmaakt..
Kiest u maar uit.
  maandag 30 juni 2003 @ 23:01:20 #234
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11475475
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:00 schreef DJKoster het volgende:

[..]

*deurtje achter de bar openmaakt..
Kiest u maar uit.


hmm...
cafeine enzo
daar mee haal ik de volgende morgen nog wel
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11475514
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:01 schreef Eon het volgende:

[..]

hmm...
cafeine enzo
daar mee haal ik de volgende morgen nog wel


*kopje halfvol schept met caffeine, water erbij doet en roert..

Alsjeblieft

pi_11475593
ik ben benieuwd hoeveel stemmen ik krijg ik weet dat ik van 3 mensen hem gekregen heb
pi_11475637
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:05 schreef Riann het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel stemmen ik krijg ik weet dat ik van 3 mensen hem gekregen heb
Blijf je wakker tot de uitslag?
  maandag 30 juni 2003 @ 23:08:31 #238
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_11475675
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

*kopje halfvol schept met caffeine, water erbij doet en roert..

Alsjeblieft


zowww
maar ik ga nu maar is stoppen morgen her enzo

weltrusten

Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_11475686
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:06 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Blijf je wakker tot de uitslag?


Ja jij ook dan?
pi_11475702
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:08 schreef Eon het volgende:

[..]

zowww
maar ik ga nu maar is stoppen morgen her enzo

weltrusten


*kopje weer terugneemt en zelf opdrinkt..

Truste

pi_11475712
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:09 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja jij ook dan?


Als jij ook wakker blijft..
pi_11475972
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:10 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Als jij ook wakker blijft..


zullen we maar doen

* Riann is make up afhalen

pi_11475996
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:20 schreef Riann het volgende:

[..]

zullen we maar doen

* Riann is make up afhalen


oke dan

Tot zo..

pi_11476094
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:21 schreef DJKoster het volgende:

[..]

oke dan

Tot zo..


Back
pi_11476144
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:24 schreef Riann het volgende:

[..]

Back


En wat nu?
pi_11476662
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:26 schreef DJKoster het volgende:

[..]

En wat nu?


wik nie ik zit in B&H
pi_11476714
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:48 schreef Riann het volgende:

[..]

wik nie ik zit in B&H


Nog wat te beleven daar?
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2003 @ 23:52:29 #248
47213 ArmaniMania
pi_11476789
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:49 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Nog wat te beleven daar?


Neeeh, weinig hoor
pi_11476879
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:52 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Neeeh, weinig hoor [afbeelding]


Hier wel?
pi_11476920
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:49 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Nog wat te beleven daar?


in dat slowchattopic
pi_11476964
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:56 schreef Riann het volgende:

[..]

in dat slowchattopic


Eens kijken..
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2003 @ 23:58:15 #252
47213 ArmaniMania
pi_11476985
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Hier wel?


Ik weet niet Het lijkt hier in ieder geval rustig
pi_11476999
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:58 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ik weet niet [afbeelding] Het lijkt hier in ieder geval rustig


Het is al laat...
Maak jij de volgende?
  † In Memoriam † dinsdag 1 juli 2003 @ 00:06:38 #254
47213 ArmaniMania
pi_11477233
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:59 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Het is al laat...
Maak jij de volgende?


Uuuhh, nee
pi_11477260
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 00:06 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Uuuhh, nee [afbeelding]


Dan doe ik het wel, of Riann..
pi_11477673
Volgende doe ik wel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')