De nachtbardurs en nachtbardurinnen die hier vaker komen:

We hebben een meet!
En wel 31 juli in SixFlags
Iedereen is welkom, ook niet-nachtbardurs ![]()
Zie ook het meetingtopic Meeting!! En wel 31 juli, in SixFlags!
Veel plezier! ![]()
prrrrrr
quote:En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!
Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende:
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij!
prrrrrr
quote:bovenverdieping is nog steeds niet in orde?
Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende:
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
quote:Het leven is hard...
Op maandag 30 juni 2003 14:16 schreef Pridemeid het volgende:[..]
En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!
goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij!
prrrrrr
Yep, dank je
quote:iemand die aan me denkt
Op maandag 30 juni 2003 13:40 schreef Pridemeid het volgende:
Euhhh
Ik ben weer es goed in de warSorry
ik was in de war met de pijnlijke beugel van DaMSWer
prrrrrr
quote:Twas alleen foutief
Op maandag 30 juni 2003 14:20 schreef DaMSWer het volgende:[..]
iemand die aan me denkt
prrrrr
quote:Ik vraag het me af..
Op maandag 30 juni 2003 14:18 schreef Bhorka het volgende:[..]
bovenverdieping is nog steeds niet in orde?
quote:Kan niet alles hebben natuurlijk
Op maandag 30 juni 2003 14:24 schreef Pridemeid het volgende:
Twas alleen foutief![]()
prrrrr
quote:Is ook zo
Op maandag 30 juni 2003 14:25 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Kan niet alles hebben natuurlijk
Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen ![]()
prrrrr
quote:plotseling bezoek is okay
Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Is ook zo
Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen
prrrrr
quote:idd
Op maandag 30 juni 2003 14:29 schreef Bhorka het volgende:[..]
plotseling bezoek is okay
prrrrr
prrrrr
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:32 schreef Pridemeid het volgende:
De afwas meenemen onder de douche, zou dat werken?prrrrr
Je kunt het proberen
quote:Ik heb dan alleen geen plek meer om te staan vrees ik
Op maandag 30 juni 2003 14:34 schreef Bhorka het volgende:[..]
Je kunt het proberen
prrrrr
quote:Nou veel plezier dan maar weer. Ik moet nog even wachten op me doesjuh...
Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende:
Is ook zoIk ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen
prrrrr
quote:Daar had ik er ook een van
Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
hmm, laatste uurtje.. kan ook nog wel.
quote:Is een nieuwe specialiteit
Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:49 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Is een nieuwe specialiteit
quote:Hoor ik daar Klaus komen?
Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende:
Tingelingeling
quote:Ah
Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende:
Tingelingeling
prrrrrr
Danku ![]()
prrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |