Topicstarter, begint, dus:
Ik heb eind augustus, begin september 3 weken vakantie, daarvan wil ik 2,5 week weg.
Mijn wensen: een culturele strandvakantie, zodat we een leuke combi kunnen maken van relaxen en toch nog het een en ander aan cultuur snuiven.
[Dit bericht is gewijzigd door Dave op 30-06-2003 09:02]
quote:Je was me te snel af.
Op maandag 30 juni 2003 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien handig als je je budget vermeld.
quote:Dat is er wel hoor! Er was Het grote "waar moet ik heen?!" topic, maar dat was geen groot succes, dus nu mag iedereen weer van dit soort topics openen.
Op maandag 30 juni 2003 08:58 schreef Dave het volgende:
Ok, een centraal topic waarin je je wensen kenbaar kunt maken, waarna de overige Fok!kers je tips geven over waar je naar toe zou moeten op vakantie kan ik niet vinden, dus bij deze!
Jouw wensen: is Malta iets? Daar is genoeg te doen qua cultuur (Romeinse overblijfselen enzo), natuur en strand. Qua budget zou dat ook best moeten kunnen gaan lukken.
edit: linkje toegevoegd.
-zon, zee en strand.
-luxe hotel, maar geen bejaardenhotel.
-hotel <1km van centrum en strand.
-goed en redelijk groot zwembad bij hotel.
-veel keus met uitgaansgelegenheden.
-Budget is niet zo belangrijk
Vanmiddag gaan we naar het reisbureau, en we zitten te denken aan Kreta, Chersonissos.
Weet iemand nog namen van hotels (of andere plaatsen/eilanden) die een beetje aan deze beschrijving voldoen??
(Oja, aangezien we komende week willen vertrekken, kunnen we ook niet meer inenten, dus geen exotische oorden )
[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 30-06-2003 09:29]
Griekenland en Turkije ben ik nog niet geweest. Mijn voorkeur zou bij deze twee denk ik uitgaan naar Griekenland.
quote:Kreta 2003 is het centrale topic voor al je vragen over Kreta.
Op maandag 30 juni 2003 09:16 schreef Virus.NL het volgende:
Weet iemand nog namen van hotels in Chersonissos (of andere plaatsen/eilanden) die een beetje aan deze beschrijving voldoen??
quote:Of Sicilie?
Op maandag 30 juni 2003 09:18 schreef Dave het volgende:
Op Malta ben ik al eens geweest, dus daar hoef ik niet zo zeer naar terug (alhoewel dat inderdaad leuk was!).Griekenland en Turkije ben ik nog niet geweest. Mijn voorkeur zou bij deze twee denk ik uitgaan naar Griekenland.
quote:Als je naar Chersonissos gaat kun je besparen op het zwembad bij het hotel, daar heb je Starbeach
Op maandag 30 juni 2003 09:16 schreef Virus.NL het volgende:
-goed en redelijk groot zwembad bij hotel.
quote:De paar keer dat ik in Italië geweest ben, zijn erg goed bevallen. Sicilië ben ik nog niet geweest. Hoe staat het daar met stranden en hotels?
Op maandag 30 juni 2003 09:26 schreef k_man het volgende:[..]
Of Sicilie?
quote:Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ik dacht dat dat wel goed zat. Er zijn wel mooie badplaatsjes, meen ik. Natuur uiteraard ook (de Etna natuurlijk) en mooie oude Italiaanse stadjes.
Op maandag 30 juni 2003 09:28 schreef Dave het volgende:[..]
De paar keer dat ik in Italië geweest ben, zijn erg goed bevallen. Sicilië ben ik nog niet geweest. Hoe staat het daar met stranden en hotels?
quote:1 dagje naar Starbeach is wel leuk, maar voor de rest wil ik gewoon bij het zwembad van het hotel blijven, veel relaxter.
Op maandag 30 juni 2003 09:27 schreef CTRL-Z het volgende:[..]
Als je naar Chersonissos gaat kun je besparen op het zwembad bij het hotel, daar heb je Starbeach
Erg mooi, erg veel te zien, maar misschien is het er wel heel erg warm... Dat weet ik niet.
Mijn Cyprus-tip: ga een dagje met een paar andere mensen in een jeep door Cyprus crossen. Dan zit er een man achter het stuur die dat dagelijks doet, je gaat over bergen heen en je komt op plaatsen waar je anders niet naar toe zou gaan.
quote:Dat viel vorig jaar mee! En inderdaad, iets dergelijks zoek ik!
Op maandag 30 juni 2003 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Erg mooi, erg veel te zien, maar misschien is het er wel heel erg warm... Dat weet ik niet.
quote:Egypte misschien dan? Want ik neem aan dat je niet 2 jaar op een rij naar Cyprus wil.
Op maandag 30 juni 2003 11:39 schreef Dave het volgende:
Dat viel vorig jaar mee! En inderdaad, iets dergelijks zoek ik!
Maar als je in plaats van je luxe hotel ook een Bed&Breakfast accepteert kun je zo naar Cuba!
Ticket kost 350 (last minute) of 700 (vooraf). Reken op zo`n 400 euro per week inclusief B&B's. Dat is dus p.p.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |