Mijn eisen:
- 64 Mb minimaal
- Klein en licht
- Degelijk
- Makkelijk en snel herrie op te zetten, USB dus, met goede software.
Heeft de Sony nog die irritante copieer beveiliging?
Extra vraag:
Een collega van mij wil zo'n ding aanschaffen maar werkt met Linux, is dat een probleem als je mp3 bestanden naar zo'n speler kopieert? De bijgeleverde software is nl. vrijwel altijd voor Windows en MacOS... Of zijn er op het net programma's te vinden geschreven door Linux-die-hards?
Dr Crouton: Ja, er is ook Linux/Unix software, kijk maar even op http://freshmeat.net
[Dit bericht is gewijzigd door Techno op 26-02-2001 15:02]
quote:Ik vindt de Philips lelijk (
Persoonlijk zou ik kiezen voor iets als de Philips Expanium (); op een cd past tenminste 10 uur aan mp3tjes... 64MB schiet echt niet op (of je moet heel lage sampling-rates gebruiken). Ook is het erg irritant om telkens alles neer te laden van je PC naar je mp3 speler. Een cdtje branden en in je mp3 speler stoppen gaat heel wat vlotter
quote:Er zijn nog tig andere soortgelijke.
Op 26 februari 2001 15:31 schreef Fieldy het volgende:
Ik vindt de Philips lelijk (), en ik hoef geen MP3 cd's, en hij is te groot, ik zoek een klein licht spelertje, en die 64 Mb vindt ik genoeg, dat is goed voor een uur, meer hoef ik niet bij me.
[Dit bericht is gewijzigd door Techno op 26-02-2001 16:35]
Dus wie heeft er ervaringen met de Yepp, Sony of Diamond?
Maar nu is dat ding niet meer te koop en er zijn nu ook veel kleinere/ mooiere/ betere.
Op de site van Amazon.com staat een hele lijst spelers en als je op een speler klikt staan er ook recencies van mensen die dat ding hebben gekocht. Misschien heb je er wat aan
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/browse/-/516878/102-6453686-0731308
Maargoed, ik zou ook voor de Iomega gaan, kan je al die Click!-discs zó verwisselen, die zijn zo vreselijk klein en wegen geen drol. Heb je 4 van die diskjes, kan je 160 Mb aan MP3s met je meenemen...
Is er al iets bekend over de verkrijgbaarheid van meer geheugen voor de Rio 600?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |