quote:http://www.filefront.com/r.b/page__file_info/_filepath__/gamershell/demo/Worms3DEnglishDemo.zip/_output.html
Op donderdag 18 september 2003 16:11 schreef Retarded het volgende:[..]
Ik wil em nu
Hier nog te downen
quote:Ik hoop eerlijk gezegd dat hij beter is, en dan met name de besturing.
Op donderdag 18 september 2003 20:25 schreef Evad het volgende:
hoop dat ie op de cube net zo goed is als op de pc
quote:Ja is zo... C-stick(je) word gebruikt als camera, je normale stick als beweging van je worm enz. las het laatst ergens maar ben de link kwijt, kan em echt niet meer vinden
Op donderdag 18 september 2003 20:35 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij beter is, en dan met name de besturing.
[Dit bericht is gewijzigd door Evad op 18-09-2003 20:46]
Effe kijken of het wat is
[edit]
Het is zeker wat
Hij liep alleen een beetje traag bij mij maar ja als ik hem koop, koop ik de GC versie
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 18-09-2003 23:45]
quote:ik haal em ook gewoon op de Xbox.. eindelijk wat funny multiplayer games... Worms en NBA Jam
Op donderdag 18 september 2003 23:31 schreef ShadoW17 het volgende:
Hijs binnen![]()
Effe kijken of het wat is
[edit]
Het is zeker wat
Hij liep alleen een beetje traag bij mij maar ja als ik hem koop, koop ik de GC versie
Demo waren niet mijn verwachtingen
quote:Tis ook niet de official.... Tis een Leaked
Op vrijdag 19 september 2003 16:02 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind de besturing beetje moeilijk en shitDemo waren niet mijn verwachtingen
quote:Besturing uitvogelen en het is best heel erg grappig
Op vrijdag 19 september 2003 16:02 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind de besturing beetje moeilijk en shitDemo waren niet mijn verwachtingen
quote:zeker weten
Op vrijdag 19 september 2003 16:56 schreef ShadoW17 het volgende:
Wel een vet spelleke![]()
En volgens mij wordt de GC besturing toch beter
quote:Was dat ook niet strategisch denken dan? Naar mijn weten wel, je moest ook mikken waar je heen schoot en de kracht ervan, ik vind het perfect gedaan wat Team17 gedaan heeft, zeker als je ziet op de manier HOE ze het gedaan hebben. Je moet alleen even zoeken naar wormpjes, maar daar heb je de radar voor.
Op vrijdag 19 september 2003 17:51 schreef Disorder het volgende:
Ik vind de demo wel leuk, maar ik baal van 3D. Waarom snappen ze bij Team17 niet dat het charmante van de voorgaande delen nou dat 2D aanzicht was? Dit neemt het leukste van Worms weg. Nu moet je haast strategisch gaan denken, in plaats van dat je je banaan ergens in het wilde weg in de lucht smijt.
http://www.downloads.jolt.co.uk/index.php?page=download.php&action=filenotes&id=1391
quote:Yes! Lekker snelle server ook!
Op vrijdag 19 september 2003 20:43 schreef Evad het volgende:
OFFICIAL DEMO RELEASED!!!http://www.downloads.jolt.co.uk/index.php?page=download.php&action=filenotes&id=1391
quote:
Finally... its here and its official! The long awaited demo for Worms 3D can now be downloaded. Now's your chance to see and play it for yourself!
These 2 demos are the official demos, which were scheduled to be released in the first week of October. Due to the leaked version, we have decided to let 'em go earlier! The demos feature a 2 player deathmatch, with a limited weapon set. Whilst it is obviously too late to add new features, we will be interested to attempt to fix any compatibility problems that you report to our demo support forum (please include all you machine specs).
Due to a massive response, we will be adding alternative download locations as soon as we have them, so bookmark and return if you are having problems downloading the demo successfully from a particular source.
Chose a mirror on the right to download the demo from, then get yourself ready for some 3D action!
Wel jammer is dat je in de demo de resolutie niet kan veranderen en dat er een tijdslimiet opzit.
quote:Heb hem net gedownloaded is inmiddels klaar maar heb nog geen tijd om te spelen, is er veel veranderd na de leaked?
Op vrijdag 19 september 2003 21:26 schreef hp22 het volgende:
Net even gespeeld, werkt goed! Tis leuk, besturing is even wennen maar niet onmogelijk.
Wel jammer is dat je in de demo de resolutie niet kan veranderen en dat er een tijdslimiet opzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |