abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11455971
Wegens overweldigend succes in de Gamecube-topic open ik er speciaal een topic voor, omdat het toch voor alle platforms is

Enjoy

quote:
SEGA Europe Ltd Announces Worms 3D
First 3D Version of Popular Turn-based Strategy Game Comes to Latest-Generation Consoles & PC

LONDON, UK - April 25, 2003 - SEGA Europe Ltd, today announced an agreement with Team17 Software Ltd, granting SEGA Europe rights to publish 'Worms 3D' on GameCube from Nintendo®, PlayStation®2 computer entertainment system from Sony®, Xbox video game system from Microsoft®, the as well as the PC. Worms 3D is the first 3D incarnation of the highly acclaimed and best-selling Worms franchise, and this latest version marks the first time a core Worms game will appear on the latest generation consoles.

SEGA Europe has rights to publish the game across all PAL video system territories, including Europe and Australia/New Zealand, as well as US NTSC video systems including North America. The game will be localised across key European territories, including France, Germany, Spain and Italy.

The Worms phenomenon has taken the gaming world by storm for many years with sales approaching 8 million units, gripping the minds of gamers everywhere through its simple appearance yet cunningly designed gameplay. Finally, to the excitement of fans everywhere, Worms comes to PC and the latest consoles with a new dimension. Worms 3D is set in a more exciting and immersive game world than ever before, with the same winning emphasis on great multiplayer action and challenging single player fun.

The classic Worms game-play remains unchanged, featuring turn-based fighting and relying on the player to judge the trajectory and strength of their shots in order to inflict maximum damage on opponents, but this time in glorious 3D. Favorite weapons such as bazookas, grenades, dynamite, air strikes and sheep are all present with, the addition of brand new weapons designed to take advantage of the new liberating 3D landscape. With a multitude of tactics available, coupled with the ever changing, randomly generated landscapes, Worms 3D is set to take Worms award-winning gameplay to the next level.
Een teaser

For the newbs, een kennismaking met worms

Welcome to Worms 3D

Each Player controls a team of worms

Taking turns to obliterate their opponent

Using strategy and skill

Your worms can walk, run and jump

And use a variety of powerful and ridiculous weapons

But be warned

Steer clear of landmines

And don't loiter aroubd oil barrels

They go up with a bang

Oh, and be cautious near water

Your worms can't swim

Baseball team

Kung-fu training camp

Van Damme movie

Een paar fouten van de makers

eye don't know

Zie de verschillen met 2D en 3D

--->
--->
--->
--->
--->
--->
--->

Wallpaper

voor andere wallpapers en andere grootte http://www.worms3.com/multimedia.html?area=wall

Gezichtsuitdrukkingen van worms, briljant

He's so dreamy

maandag 30 juni 2003 @ 00:33:43 #2
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_11456018

(stomme reactie van mezelf)
* Pea straft zichzelf

Eerst lezen!

Maar het ziet er errug koel uit... Worms is gewoon een geniaal spel.

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
pi_11456053
ik vind de graphics echt bagger
pi_11456174
Lijkt me wel kut besturen man. Als je nou een gat graaft je ziet nieteens goed waar het uitkomt wel?
  maandag 30 juni 2003 @ 01:23:47 #5
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_11456593
quote:
Op maandag 30 juni 2003 00:36 schreef CasB het volgende:
Ik wilde net hetzelfde posten. Maar worms heeft het nooit van z'n graphics moeten hebben maar altijd van de gameplay. Hoewel ik slechte 3D graphics storender vindt dan slechte 2D graphics...
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_11456662
quote:
bij worms worden de graphics kapot gemaakt
Door een holy-grenade

Het gaat idd om de gameplay, en DAT is de grootste aantrekkingsfactor van worms en natuurlijk ook de verschillende filmpjes van de worms in actie

pi_11457668
Openingspost
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11457676
dit spel lijkt me leuk!
geen geweldige graphics, maar dat boeit niet zo.
Als de gameplay maar goed is
pi_11458840
Bananenbom = stoer
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  maandag 30 juni 2003 @ 10:43:32 #10
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11459098
* Khadgar begint spontaan het deuntje van Worms te fluiten...
  Moderator maandag 30 juni 2003 @ 10:45:39 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11459122
klink kewl
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 30 juni 2003 @ 10:47:28 #12
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11459145
Ik mis alleen de XBox live! optie, daar zou dit spelletje ideaal voor zijn. Dus dat is de enige reden om hem niet te kopen
  maandag 30 juni 2003 @ 10:54:28 #13
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_11459253
jaaaaa heeeheee!!
Heb ik daar zoooo lang op moeten wachten.
En idd: graphics zijn minder, maar daar moest het spel het niet van hebben, net als boven gezegd. Misschien kan dat nog wel verbeterd worden hoor.

Maar.... komt het PLIES op pc uit???

Imperare sibi maximum imperium est
  maandag 30 juni 2003 @ 10:55:46 #14
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_11459283
quote:
Op maandag 30 juni 2003 10:47 schreef Fliepke het volgende:
Ik mis alleen de XBox live! optie, daar zou dit spelletje ideaal voor zijn. Dus dat is de enige reden om hem niet te kopen
Wie weet komt die nog .
Of hebben ze m er niet bijgezet.
Endless, Forever More....
  maandag 30 juni 2003 @ 11:00:33 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_11459367
quote:
Bij Worms gaat het dus niet om de graphics.

Zo vind ik Worms (1) veel leuker dan Worms 2.

Sterker nog, die blokkige kleine wormpies vond ik veel cuter dan die afgeronde, grotere uit deel 2.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_11459540
Het lijkt mij maar een rukspel, ik vond juist het idee van worms in een 2d level goed, en nog beter dat ze dat nooit veranderden. De gewone worms (worms blast was de laatste toch?) kon met een redelijk simpele computer nog gespeeld worden, dat is ook wel te vergeten met deze versie. Dit idee is ook al eens geprobeert met een spel met varkens ofzo, varkens in het leger die elkaar af probeerde te maken, heb ik ook gespeeld op de psx, maar begon toch behoorlijk te vervelen om den duur, maar misschien is dat bij dit spel anders, omdat de worms serie bekender is?
Heineken is 1 van de 7 wereld wonderen
pi_11459707
worms nostalgie
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_11459728
ik zou nog wel eens de intro van worms willen zien, dat 1 worm in een filmpje op een boom schiet, waarna er opeens enorm veel andere wormen er dood uit vallen

iemand?

maandag 30 juni 2003 @ 13:10:51 #19
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_11461968
Worms 1 was toch door een of andere geek gewoon op z'n amiga in elkaar gedraaid? Hulde hoor!
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2003 @ 13:13:13 #20
47213 ArmaniMania
pi_11462015
Hehehehe cool spel, die moeten we hebben. Echt lachen
  maandag 30 juni 2003 @ 13:19:41 #21
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11462121
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:10 schreef Al-Bundy het volgende:
Het lijkt mij maar een rukspel, ik vond juist het idee van worms in een 2d level goed, en nog beter dat ze dat nooit veranderden. De gewone worms (worms blast was de laatste toch?) kon met een redelijk simpele computer nog gespeeld worden, dat is ook wel te vergeten met deze versie. Dit idee is ook al eens geprobeert met een spel met varkens ofzo, varkens in het leger die elkaar af probeerde te maken, heb ik ook gespeeld op de psx, maar begon toch behoorlijk te vervelen om den duur, maar misschien is dat bij dit spel anders, omdat de worms serie bekender is?
Hogs of War was een geweldig onderschat spel
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 30 juni 2003 @ 14:04:40 #22
40212 Meierij
My god has a hammer...
pi_11463097
Eindelijk komt ie. Worms 3D
  maandag 30 juni 2003 @ 14:06:10 #23
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11463133
quote:
Op maandag 30 juni 2003 10:55 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Wie weet komt die nog .
Of hebben ze m er niet bijgezet.

nope, is ontkend, omdat het teveel ontwikkelingstijd kost.
pi_11463678
nieuwe wallpapers

Voor grotere formaten zie link openingspost

En nu wat in-game voices
hiero

pi_11464000
Ik hoop dat het spel net zo leuk is als de 2D-variant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')