round round baby round round spinning round on me! .
quote:Adios
Op zondag 29 juni 2003 23:56 schreef Vlarp het volgende:
En ik sluit meteen af door te zeggen: "Slaap lekker"Gegroet!
quote:lees de topic-titel en kijk naar haar avatar!
Op maandag 30 juni 2003 00:03 schreef Twoflower het volgende:
Wat is er met troel?
quote:
Op maandag 30 juni 2003 00:05 schreef Jerruh het volgende:[..]
.
boe!
quote:
Op maandag 30 juni 2003 00:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hey hippie.
quote:heb ik gedaan, heb model gestaan op kapsterschool.
Op maandag 30 juni 2003 00:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ga dan naar de kapper!
.
.
quote:does normaal
Op maandag 30 juni 2003 00:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hey hippie.
@boe: .
mogguh uitslag .
quote:-edit-
Op maandag 30 juni 2003 00:08 schreef Jerruh het volgende:[..]
does normaal
.
@boe:
.
mogguh uitslag.
verkiezing dus. .
ja ben benieuwd. .
quote:nee, zwemmers-exceem
Op maandag 30 juni 2003 00:09 schreef boebiedoe het volgende:
uitslag van examen?
quote:top drie voor jou moet er in zitte
Op maandag 30 juni 2003 00:09 schreef boebiedoe het volgende:[..]
-edit-
verkiezing dus.
.
ja ben benieuwd.
.
quote:En wat was 't resultaat?
Op maandag 30 juni 2003 00:08 schreef boebiedoe het volgende:heb ik gedaan, heb model gestaan op kapsterschool.
.
quote:Huilie.
Op maandag 30 juni 2003 00:08 schreef Jerruh het volgende:does normaal
.
quote:When you gonna love you as much as i do?
Op zondag 29 juni 2003 23:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
quotes es wa van tori, dies leuker!
.
quote:i hate..
Op maandag 30 juni 2003 00:13 schreef Marc_mga het volgende:[..]
When you gonna love you as much as i do?
love ya
@DM: wa je zegt ben je zelf met je kont door de helft met je kont door de muur ben je morgen lekker zuur tot twaalf uur!
quote:Het is 'kop'. Homo.
Op maandag 30 juni 2003 00:16 schreef Jerruh het volgende:@DM: wa je zegt ben je zelf met je kont door de helft met je kont door de muur ben je morgen lekker zuur tot twaalf uur!
quote:nietus!
Op maandag 30 juni 2003 00:17 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Het is 'kop'. Homo.
quote:'was vanmiddag aan het kijken en toen zaten er twee homo's en toen vroeg de een aan de ander waar ie woonde, en die zei maastricht, hmmm misschien is het wel een lekker ding?
Op maandag 30 juni 2003 00:25 schreef Tizmo het volgende:
Zo dat TMF chat was ook leuk....
quote:
Op maandag 30 juni 2003 00:25 schreef Tizmo het volgende:
Zo dat TMF chat was ook leuk....
quote:Ja zo gaat het er dus aan toe, echt fout
Op maandag 30 juni 2003 00:27 schreef Marc_mga het volgende:[..]
'was vanmiddag aan het kijken en toen zaten er twee homo's en toen vroeg de een aan de ander waar ie woonde, en die zei maastricht, hmmm misschien is het wel een lekker ding?
quote:Get your facts straight, you bent bastard.
Op maandag 30 juni 2003 00:18 schreef Jerruh het volgende:nietus!
huilie
quote:Zie KLB topic
Op maandag 30 juni 2003 00:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
. how dare you!
.
quote:mauw nie.
Op maandag 30 juni 2003 00:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Get your facts straight, you bent bastard.
Papegaai.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
Woei.Jacques Loussier - Passacaglia In Cmin (Bach)
.
* Jerruh is playing: tori amos - Mr. zebra
quote:trustuh!
Op maandag 30 juni 2003 00:36 schreef Tizmo het volgende:
Ik ga slapen.
quote:Heb ik je aangestoken?
Op maandag 30 juni 2003 00:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
,
* Jerruh is playing: tori amos - Mr. zebra
quote:nee
Op maandag 30 juni 2003 00:41 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Heb ik je aangestoken?
quote:.................:{.
Op maandag 30 juni 2003 00:12 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En wat was 't resultaat?
[..]
quote:Wat dan?
Op maandag 30 juni 2003 00:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee
.
maar je hebt me wel op een ideetje gebracht.
quote:Mogguh
Op maandag 30 juni 2003 00:43 schreef boebiedoe het volgende:[..]
.................:{.
Hey mensen ik ga ook maar es pitten
Freeeeeeee your miiiiiiind ..
quote:ik ga nu strange little girls luistere
Op maandag 30 juni 2003 00:45 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Wat dan?
quote:trusten.
Op maandag 30 juni 2003 00:47 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Mogguh
Hey mensen ik ga ook maar es pitten
Freeeeeeee your miiiiiiind ..
quote:het album of het liedje?
Op maandag 30 juni 2003 00:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ga nu strange little girls luistere
.
quote:Niet goed?
Op maandag 30 juni 2003 00:43 schreef boebiedoe het volgende:.................:{.
quote:het album, alhoewel da een van dr mindere is, ik vind boys from pele echt goe!!! (Mr. zebra vind ik geweldig!)
Op maandag 30 juni 2003 00:48 schreef Marc_mga het volgende:[..]
het album of het liedje?
maar northern lad en gold dust zijn ook mooi!!
quote:doe spark, doe spark!
Op maandag 30 juni 2003 00:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
het album, alhoewel da een van dr mindere is, ik vind boys from pele echt goe!!! (Mr. zebra vind ik geweldig!)
maar northern lad en gold dust zijn ook mooi!!
quote:dankje
Op maandag 30 juni 2003 00:54 schreef Marc_mga het volgende:[..]
doe spark, doe spark!
quote:Hij's echt supergoed vind ik
Op maandag 30 juni 2003 00:58 schreef Jerruh het volgende:[..]
dankje
.
quote:uhuh! klinkt idd goed!!!
Op maandag 30 juni 2003 01:00 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Hij's echt supergoed vind ik
quote:date-on-the-rebound!
Op maandag 30 juni 2003 02:16 schreef raptorix het volgende:
Kom ik net van een date, komt die date niet
Gelukkig was er backup, en toch nog een leuke avond gehad
quote:]
Op maandag 30 juni 2003 02:18 schreef onetouch het volgende:[..]
go fuck yourself!
quote:Nuecken?
Op maandag 30 juni 2003 02:19 schreef onetouch het volgende:[..]
wat hij wil!
quote:nee dank je vriendelijk!
Op maandag 30 juni 2003 02:20 schreef raptorix het volgende:[..]
Nuecken?
quote:Saai hoor
Op maandag 30 juni 2003 02:20 schreef onetouch het volgende:[..]
nee dank je vriendelijk!
quote:Dan wordt het nog een kei-leuke zomer!
Op maandag 30 juni 2003 02:18 schreef onetouch het volgende:go fuck yourself!
quote:sorry, maar <30 prefereer
Op maandag 30 juni 2003 02:21 schreef raptorix het volgende:[..]
Saai hoor
quote:
Op maandag 30 juni 2003 02:22 schreef onetouch het volgende:[..]
sorry, maar <30 prefereer
quote:wederom sorry
Op maandag 30 juni 2003 02:23 schreef raptorix het volgende:[..]
<=30
quote:<= 25 or 1=1 ?
Op maandag 30 juni 2003 02:23 schreef onetouch het volgende:[..]
wederom sorry
ik nam het wat ruim!
<= 25
quote:select partner
Op maandag 30 juni 2003 02:26 schreef raptorix het volgende:[..]
<= 25 or 1=1 ?
duidelijk toch?
quote:-10 Bekrompen
Op maandag 30 juni 2003 02:27 schreef onetouch het volgende:select partner
from world
where age =< 25duidelijk toch?
quote:dan kom jij nog steeds niet in aanmerking!
Op maandag 30 juni 2003 02:29 schreef DennisMoore het volgende:[..]
-10 Bekrompen
quote:Goedzo.
Op maandag 30 juni 2003 02:29 schreef onetouch het volgende:dan kom jij nog steeds niet in aanmerking!
quote:Da's alvast iets.
Op maandag 30 juni 2003 02:30 schreef raptorix het volgende:
Nueke dennis ;7 ik ben niet bekrompen tenminste ;D
quote:Waarom?
Op maandag 30 juni 2003 02:32 schreef onetouch het volgende:
willen jullie het ajb onveilig doen samen?
quote:Goedzo. Truste.
Op maandag 30 juni 2003 02:39 schreef raptorix het volgende:
Welnu ik ga slapen, want ben moe en dronke
En onetouch heeft overduidelijk een probleempje. .
quote:
Op maandag 30 juni 2003 02:40 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Goedzo. Truste.
En onetouch heeft overduidelijk een probleempje.
.
quote:of ik blijf nog ff wakker,
Op maandag 30 juni 2003 03:26 schreef DennisMoore het volgende:[..]
*noted*
quote:Dat eerste is lachen, wat heb je gewonnen?
Op maandag 30 juni 2003 03:33 schreef Driftwood het volgende:of ik blijf nog ff wakker,
2 lekkere mailtjes binnen
1 dat ik een prijsvraag heb gewonnen :p
en 1 of ik een paar remixen wil maken voor een band
quote:albumsampler van mijn favo band (album verschijnd op zijn vroegst eind augustus),
Op maandag 30 juni 2003 03:34 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat eerste is lachen, wat heb je gewonnen?
Het tweede is ehm... vleiend. En dus meer waard..
quote:Leuk
Op maandag 30 juni 2003 03:37 schreef Driftwood het volgende:albumsampler van mijn favo band (album verschijnd op zijn vroegst eind augustus),
en de tweede is gewoon cool, maar goed, moet ff kijken of ik de kwaliteiten in huis heb daarvoor, heb gelukkig ook nog wat connecties dus ik ga even kijken hoe ik dat ga aanpakken, alleen lijkt het me voor nu in waarschijnlijk een te kort tijdsbestek wat lastig, het is voor een demo cd, maar goed, ik vond het dus wel relaxed zo'n mailtje te krijgen, morgen eens verder afhandelen en rondkijken daarvoor
*hips*
.
quote:ik hips mee, maar dan wel mijn eigen bed in
Op maandag 30 juni 2003 03:40 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Leuk
.
En ik kom er net achter dat ik eigenlijk best vroeg naar de tandarts moet morgen.
Truste!*hips*
.
Ik neem aan dat iedereen een leuk weekend heeft gehad? Ik ook! Vrijdag gezellig naar NextDance geweest en daarna naar mijn ouders (met de nodige vertraging doordat mijn mobiel had besloten in de auto te blijven liggen en niet met mij mee te gaan naar het station) en gisteravond weer naar Wageningen (met de nodige vertraging door de NS en de Connexxion)
quote:Ja, heel kort even. Heb me verslapen (
Op maandag 30 juni 2003 08:42 schreef Andyvie het volgende:
Hallo?
Is daar iemand?
quote:Das niet zo slim. Ik zit alweer een half uur op mijn werk
Op maandag 30 juni 2003 08:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja, heel kort even. Heb me verslapen (
) en ben dus nu bezig me klaar te maken om naar mijn werk te gaan...
quote:Moest jij niet naar de tandarts? Zoiets las ik tenminste...
Op maandag 30 juni 2003 09:16 schreef DennisMoore het volgende:
*slaapdronken rondwaggel*
quote:had je eerder moeten gaan slapen
Op maandag 30 juni 2003 09:16 schreef DennisMoore het volgende:
*slaapdronken rondwaggel*
quote:Stimmt. Anders zou ik nog lekker in bed liggen, en proberen meer dan 4 uur te slapen.
Op maandag 30 juni 2003 09:19 schreef Twoflower het volgende:Moest jij niet naar de tandarts? Zoiets las ik tenminste...
quote:Verrek! Nu je 't zegt!
Op maandag 30 juni 2003 09:22 schreef Andyvie het volgende:had je eerder moeten gaan slapen
![]()
quote:Oh nee, gewoon sfeer niet geproeft gister
Op maandag 30 juni 2003 10:56 schreef Andyvie het volgende:[..]
Hoezo?
quote:Jij niet, of ik niet?
Op maandag 30 juni 2003 10:57 schreef Tizmo het volgende:[..]
Oh nee, gewoon sfeer niet geproeft gister
.
quote:Ik niet
Op maandag 30 juni 2003 11:04 schreef Andyvie het volgende:[..]
Jij niet, of ik niet?
quote:Hmmm is het dan uit tussen jou en je vriendje?
Op maandag 30 juni 2003 02:16 schreef raptorix het volgende:
Kom ik net van een date, komt die date niet
Gelukkig was er backup, en toch nog een leuke avond gehad
Ik zag vannacht een katachtig dier langs een klein weggetje in Duitsland, maar het was te groot voor een kat. Enig idee wat dat zou kunnen zijn?
quote:Een lynx ofzo?
Op maandag 30 juni 2003 11:30 schreef fulco- het volgende:
Ik ben zo gaar.... hier is het weer keibenauwd, in Duitsland, ik heb last van mijn maag en de brug stond open.... Nou ja, dat laatste is niet waar.
Ik zag vannacht een katachtig dier langs een klein weggetje in Duitsland, maar het was te groot voor een kat. Enig idee wat dat zou kunnen zijn?
t regent .
quote:Ik heb ook even rondgesurfd. Ja, ik zit nu ook te denken aan een text-based webbrowser
Op maandag 30 juni 2003 11:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Een lynx ofzo?
quote:Neu maar hij is nu 3 weken ergens anders en ik verveelde me, heb hem gebeld en gevraagt of hij er problemen mee had, en dat had ie niet, daarnaast belde hij me later terug dat hij ook maar afspraakje had gemaakt.
Op maandag 30 juni 2003 11:26 schreef fulco- het volgende:[..]
Hmmm is het dan uit tussen jou en je vriendje?
Zow... dat lucht op... Kheb niet meer de neiging om hier vanalles kapot te gooien...
quote:Dat maakt me niet zo veel uit, maar de hele situatie, BAH!
Op maandag 30 juni 2003 11:55 schreef raptorix het volgende:
CBR zijn zakkevullers, zowiezo de hele opzet van het leren rijden is geldklopperij, in het buitenland mag jan en alleman les geven, terwijl je hier de tering betaalt aan een stel idioten die het beter denken te weten
quote:Eens met betreffende user.
Op maandag 30 juni 2003 11:55 schreef raptorix het volgende:
CBR zijn zakkevullers, zowiezo de hele opzet van het leren rijden is geldklopperij, in het buitenland mag jan en alleman les geven, terwijl je hier de tering betaalt aan een stel idioten die het beter denken te weten
quote:op zich ben ik het beetje oneens, immers, in het buitenland (ik noem belgie) mogen ze rijden met bijvoorbeeld ouders, maar kwaliteit kan hierbij een grote rol spelen. Als je vader bijvoorbeeld bepaalde fouten in zijn rijstijl heeft, dan neem jij die over, je vader weet immers niet beter. en wie zegt dat je vader dingen leert over kijken in spiegels, of dat soort dingen in het verkeer.
Op maandag 30 juni 2003 12:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Eens met betreffende user.
Zoveel beter zullen NL'ers niet rijden door die dure opleidingen... 'k Ben blij dat ik 't papiertje al enkele jaren op zak heb!
quote:Zijn er in 't buitenland meer auto-ongelukken?
Op maandag 30 juni 2003 12:04 schreef Jerruh het volgende:op zich ben ik het beetje oneens, immers, in het buitenland (ik noem belgie) mogen ze rijden met bijvoorbeeld ouders, maar kwaliteit kan hierbij een grote rol spelen. Als je vader bijvoorbeeld bepaalde fouten in zijn rijstijl heeft, dan neem jij die over, je vader weet immers niet beter. en wie zegt dat je vader dingen leert over kijken in spiegels, of dat soort dingen in het verkeer.
Aan de andere kant: het is veel te duur, voor een examentje betaal je jetegenwoordig blauw, voor lessen evenzo. een rijbewijs wordt hierdoor niet meer voor iedereen weggelegd..
quote:Jawel, maar iedereen krijgt daar een officieel examen, en als je 2 keer zakt moet je alsnog lessen van een officiele rij instructeur nemen.
Op maandag 30 juni 2003 12:04 schreef Jerruh het volgende:[..]
op zich ben ik het beetje oneens, immers, in het buitenland (ik noem belgie) mogen ze rijden met bijvoorbeeld ouders, maar kwaliteit kan hierbij een grote rol spelen. Als je vader bijvoorbeeld bepaalde fouten in zijn rijstijl heeft, dan neem jij die over, je vader weet immers niet beter. en wie zegt dat je vader dingen leert over kijken in spiegels, of dat soort dingen in het verkeer.
Aan de andere kant: het is veel te duur, voor een examentje betaal je jetegenwoordig blauw, voor lessen evenzo. een rijbewijs wordt hierdoor niet meer voor iedereen weggelegd..
quote:Is het in het buitenland net zo druk op de wegen als in Nederland? Ik denk dat Nederland in auto/km² best hoog in Europa staat.
Op maandag 30 juni 2003 12:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zijn er in 't buitenland meer auto-ongelukken?
quote:dat hangt absoluut niet alleen daarvan af maar van veel emer dingen dus daarom kan je niet zeggen dat rijlessen dom zijn..
Op maandag 30 juni 2003 12:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zijn er in 't buitenland meer auto-ongelukken?
quote:dan heb je die examens nog nie gezien, me tante uit belgie heeft moeten afrijden op een landweggetje, 10 minuten, en een slalom maken! nou, toen ze voor t eerst in de stad kwam, scheet ze dr broek vol...
Op maandag 30 juni 2003 12:06 schreef raptorix het volgende:[..]
Jawel, maar iedereen krijgt daar een officieel examen, en als je 2 keer zakt moet je alsnog lessen van een officiele rij instructeur nemen.
quote:Succes
Op maandag 30 juni 2003 12:14 schreef Vlarp het volgende:
zo.. ik ga even werken..@KrnKje: Klote man!
Achjah, ik ga vanmiddag denk ik maar wat rijscholen in de buurt opbellen of ik daar snel op examen kan... TTT heb ik toch niet nodig, daar ben ik nu uiteindelijk op afgerekend
quote:Mja... maar het praktijkexamen is per definitie geen eerlijk examen. Bij theorie krijgt de hele zaal dezelfde vragen, maar in de praktijk hangt het van zoveel factoren af. De examinator kan zijn dag niet hebben (het is ook maar een mens), het overige verkeer moet meezitten, het weer kan meespelen... Je hebt in feite altijd een portie geluk nodig!
Op maandag 30 juni 2003 11:52 schreef KrnKje het volgende:![]()
* KrnKje spuwt hier z'n gal nog een keer...- heel verhaal over een rijexamen met aan het einde een ingreep -
Ik vraag me ook altijd af hoe ik het examen gehaald heb. Mijn instructeur kon erg goed opschieten met de examinator, en ze wilden napraten waar ik niet bij was. Wellicht heeft ie een goed woordje voor me gedaan.
En ook daarna rijd je niet perfect. Ik maakte gisteravond nog een noodstop, omdat ik bij een onoverzichtelijke kruising onvoldoende keek. De spullen die ik op de bijrijdersstoel gelegd had, waren op de grond geschoven. Ik moet wel zeggen dat je door routine wel veel fouten van anderen voelt aankomen, en je ook in staat bent eigen fouten weg te werken.
Maar balen man!! Wanneer kan je een her doen?
quote:Maar jullie hebben feitelijk een open relatie ofzo? Persoonlijk lijkt me dat dodelijk voor je bestaande relatie. Als je met iemand een date hebt, en hij "bevalt" nogal, lijkt me de verleiding erg groot om je huidige vriend voor die persoon in te ruilen.
Op maandag 30 juni 2003 11:41 schreef raptorix het volgende:[..]
Neu maar hij is nu 3 weken ergens anders en ik verveelde me, heb hem gebeld en gevraagt of hij er problemen mee had, en dat had ie niet, daarnaast belde hij me later terug dat hij ook maar afspraakje had gemaakt.
Ik ben zowieso wat jaloers aangelegd, ik kan niet met een open relatie leven. Als je een open relatie wilt afspreken, om je relatie te redden, is dat voor mijn gevoel, het begin van het einde.
Just my 2 cents.
quote:Dat was t ook gewoon. John(intructeur) zei ook toen ik uitstapte op station dat ik de volgende keer wel wat meer geluk kon gebruiken...
Op maandag 30 juni 2003 12:17 schreef fulco- het volgende:
Mja... maar het praktijkexamen is per definitie geen eerlijk examen. Bij theorie krijgt de hele zaal dezelfde vragen, maar in de praktijk hangt het van zoveel factoren af. De examinator kan zijn dag niet hebben (het is ook maar een mens), het overige verkeer moet meezitten, het weer kan meespelen... Je hebt in feite altijd een portie geluk nodig!
quote:Dat is altijd, ze bespreken met z'n 2en naderhand hoe t gegaan is en daar kon John dus ook niks meer doen. Die examinator heeft me dus simpelweg afgerekend op m'n TTT
Ik vraag me ook altijd af hoe ik het examen gehaald heb. Mijn instructeur kon erg goed opschieten met de examinator, en ze wilden napraten waar ik niet bij was. Wellicht heeft ie een goed woordje voor me gedaan.
quote:Als ik 't bij de ANWB doe over 6 à 8 weken, ze moeten nieuw examen aanvragen. Maar ik ga dus ook wat rijscholen hier in de buurt bellen of ik daar eerder kan, ik moet t snel hebben
Maar balen man!! Wanneer kan je een her doen?
quote:Mjah we gaan al 5 jaar samen waarvan ruim 3 jaar samen wonend, dus tjah je vertrouwt elkaar wel. Het is ook echt niet zo dat we elke week lekker de hort op gaan, maar zo af en toe moet kunnen.
Op maandag 30 juni 2003 12:22 schreef fulco- het volgende:[..]
Maar jullie hebben feitelijk een open relatie ofzo? Persoonlijk lijkt me dat dodelijk voor je bestaande relatie. Als je met iemand een date hebt, en hij "bevalt" nogal, lijkt me de verleiding erg groot om je huidige vriend voor die persoon in te ruilen.
Ik ben zowieso wat jaloers aangelegd, ik kan niet met een open relatie leven. Als je een open relatie wilt afspreken, om je relatie te redden, is dat voor mijn gevoel, het begin van het einde.
Just my 2 cents.
Overigens heb ik geen idee of ik nog wel verder moet en wil gaan met deze relatie, aan 1 kant hou ik veel van hem, aan andere kant zie ik eigenlijk niet zoveel voordelen van een vaste relatie in. Ik denk zelf dat het misschien goed is als we niet meer samen gaan wonen, maar jah dat is ook wel weer erg grote stap.
quote:Het zou mijn fijn lijken om wat zekerheid te hebben in je leven en een van die zekerheden is wel n vaste relatie. Ok, als je relatie niet helemaal lekker aanvoelt, is het misschien niet verstandig. Maar nog een x aantal jaren rondhangen als vrijgezel en van de een naar de andere hoppen is ook niet alles...
Op maandag 30 juni 2003 12:29 schreef raptorix het volgende:
Overigens heb ik geen idee of ik nog wel verder moet en wil gaan met deze relatie, aan 1 kant hou ik veel van hem, aan andere kant zie ik eigenlijk niet zoveel voordelen van een vaste relatie in. Ik denk zelf dat het misschien goed is als we niet meer samen gaan wonen, maar jah dat is ook wel weer erg grote stap.
quote:Mjah maar punt is dat ik zelf ook niet weet wat ik wil.
Op maandag 30 juni 2003 12:34 schreef KrnKje het volgende:[..]
Het zou mijn fijn lijken om wat zekerheid te hebben in je leven en een van die zekerheden is wel n vaste relatie. Ok, als je relatie niet helemaal lekker aanvoelt, is het misschien niet verstandig. Maar nog een x aantal jaren rondhangen als vrijgezel en van de een naar de andere hoppen is ook niet alles...
't is maar een gedachte in mijn warrige hoofd nu
quote:Mogguh allemaal
Op maandag 30 juni 2003 12:35 schreef raptorix het volgende:[..]
Mjah maar punt is dat ik zelf ook niet weet wat ik wil.
Zo gelijk een 'zware' discussie?
Ik zou nooit een open relatie willen hebben. Zit ik thuis lingo te kijken, komt mijn vriend even later thuis en ik vraag: ,,Heb je 't leuk gehad?"
zegt hij: ,,Ja hoor..."
Nee het zou niet bij mij passen. Mijn ex is zelfs vreemd gegaan in de begintijd van onze 'relatie' en toch ging het nog tien maanden door want ik streek nog een keer over mijn hart. En dat is de grootste fout geweest die ik ooit heb kunnen maken, want ondanks dat het overwegend een heel leuke tijd is geweest, heb ik hem nooit meer vertrouwd...
quote:Ik vind het verschil tussen "zo nu en dan even een wip gaan regelen" en toevallig iemand tegenkomen en last hebben van je hormonen, wel groot hoor! Bij het eerste, lijkt het alsof je relatie tekort schieten, zodat je wel uit eten moet gaan. Het tweede geval is voor sommigen onvergeeflijk... voor anderen erg menselijk.
Op maandag 30 juni 2003 12:29 schreef raptorix het volgende:[..]
Mjah we gaan al 5 jaar samen waarvan ruim 3 jaar samen wonend, dus tjah je vertrouwt elkaar wel. Het is ook echt niet zo dat we elke week lekker de hort op gaan, maar zo af en toe moet kunnen.
Is je relatie niet omgevormd tot een soort van normale vriendschap, en het samenwonen is prettig vanwege de praktische voordelen?
quote:Komt beetje op laatste neer denk ik.
Op maandag 30 juni 2003 12:43 schreef fulco- het volgende:[..]
Ik vind het verschil tussen "zo nu en dan even een wip gaan regelen" en toevallig iemand tegenkomen en last hebben van je hormonen, wel groot hoor! Bij het eerste, lijkt het alsof je relatie tekort schieten, zodat je wel uit eten moet gaan. Het tweede geval is voor sommigen onvergeeflijk... voor anderen erg menselijk.
Is je relatie niet omgevormd tot een soort van normale vriendschap, en het samenwonen is prettig vanwege de praktische voordelen?
quote:Nou, ik geef eerst een voorbeeld he, van wat wat een situatie zou kunnen zijn. En toen hij het idd gedaAn heeft, voelde ik me er niet lekker bij en dacht ik allesbehalve ach, laat hem zijn plezier hebben of owwww nu mag ik ook.
Op maandag 30 juni 2003 12:42 schreef raptorix het volgende:
Vreemd gaan is iets anders vind ik.
quote:Mooi dat jij er ook bent, dan kunnen we dit topic verdiept houden
Op maandag 30 juni 2003 12:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
Mogguh allemaal
Zo gelijk een 'zware' discussie?
Ik zou nooit een open relatie willen hebben. Zit ik thuis lingo te kijken, komt mijn vriend even later thuis en ik vraag: ,,Heb je 't leuk gehad?"
zegt hij: ,,Ja hoor..."Nee het zou niet bij mij passen. Mijn ex is zelfs vreemd gegaan in de begintijd van onze 'relatie' en toch ging het nog tien maanden door want ik streek nog een keer over mijn hart. En dat is de grootste fout geweest die ik ooit heb kunnen maken, want ondanks dat het overwegend een heel leuke tijd is geweest, heb ik hem nooit meer vertrouwd...
Ik denk dat ik dat gevoel van je wel herken. Als je vriend of vreemd gaat of een open relatie wil, zou ik altijd met het bange gevoel leven, dat ie op een dag zegt: "Bas, ik heb een betere gevonden dan jij, ik pak me spullen". Ik kan niet met dat idee leven. Ik wil graag een bepaalde exclusiviteit hebben .
Ik reed gisteravond langs Didam. Er was een enorme fik met gigantisch rookkolom langs de snelweg te zien. Ik zag ook diverse Nederlandse politiewagens met zwaailicht vanuit Duitsland de grens oversteken.
quote:naar links?
Op maandag 30 juni 2003 13:01 schreef KrnKje het volgende:
* KrnKje gaat vandaag maar weer naar links kijken...
Dan kan er niet geklaagd worden dat ik niet kijkÉén grote nacontrole
quote:Je moet even teruglezen wat Krnkje vanochtend getypt heeft.
Op maandag 30 juni 2003 13:02 schreef Tizmo het volgende:[..]
naar links?
quote:Jij moet ook naar links kijken
Op maandag 30 juni 2003 13:02 schreef Tizmo het volgende:
naar links?
quote:ohw
Op maandag 30 juni 2003 13:04 schreef fulco- het volgende:[..]
Je moet even teruglezen wat Krnkje vanochtend getypt heeft.
quote:Ik kijk links naar boven
Op maandag 30 juni 2003 13:04 schreef KrnKje het volgende:[..]
Jij moet ook naar links kijken
m'n avatar
Maarja, driemaal is scheepsrecht
quote:ow leuk, ik krijg binnenkort ook bouweconomie trug! wie weet...
Op maandag 30 juni 2003 13:19 schreef Marc_mga het volgende:
Een 5 voor economie, wie had dat gedacht
quote:Ach, ik heb 5 keer afgereden
Op maandag 30 juni 2003 13:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik haat rij-examens. Ik heb het drie keer moeten doen door de zenuwen. Want alles ging mis, de eerste keer reed ik zelfs de goot in toen ik keek naar een auto die eraan kwam. De tweede keer wilde ik remmen en toen voelde ik de rem onder mijn voet naar beneden gaan, ivm een ingreep. Ik zo ,,Ik wilde net remmen!" zegt hij ,,Dat wilde je niet!!!!"![]()
Maarja, driemaal is scheepsrecht
quote:hehe, spark dan maar ja
Op maandag 30 juni 2003 13:22 schreef Jerruh het volgende:[..]
ow leuk, ik krijg binnenkort ook bouweconomie trug! wie weet...
maar jammer man enzo..
(spark?)
Echt superklote, zei het ook al op msn maar zeg het hier ook want anders denkt iedereen dat ik het topic niet volg of het me niks kan schelen Over 6 weekjes gewoon nog een keer
quote:wij mogen geen een 5 hebben in het derde jaar, en door pfeiffer moet ik keiveel vakken gaan doen! gelukkig heb ik voor de vakken die ik al had allemaal 7 en 8 enzo.
Op maandag 30 juni 2003 13:32 schreef Marc_mga het volgende:[..]
hehe, spark dan maar ja
Nou ik haal mijn jaar wel denk ik, ik mag maximaal twee 5'en hebben voor een vak binnen mijn profiel en ik denk dat ik er maar 1 heb (voor economie dus) de rest moet minstens allemaal boven de 6.5 zijn
maar ja, zow ff filosofie leren .
quote:Op zich had ik gewoon een 7 kunnen halen voor economie maar het ligt grotendeels aan mijn leraar, niet dat het een lul is ofzo maar hij kan gewoon geen les geven, heb vanmorgen met hem gesproken (uiteraard want ik wou mijn punt weten) en toen heb ik ook subtiel verteld dat ik het heel moeilijk vind om de les bij te houden in zijn klas, overplaatsing of een andere leraar is niet mogelijk dus dan ga ik maar bijles nemen volgend jaar ofzo, en elke les vooraan, ik vertik het om een onvoldoende zometeen te hebben voor een vak dat best te doen is..
Op maandag 30 juni 2003 13:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
wij mogen geen een 5 hebben in het derde jaar, en door pfeiffer moet ik keiveel vakken gaan doen! gelukkig heb ik voor de vakken die ik al had allemaal 7 en 8 enzo.
maar ja, zow ff filosofie leren
.
Overigens is die 5 een voortgangstoets, hij valt dus weg en volgend jaar begin ik weer met een schone lei voor economie, jeej
quote:das beter, leraren bij ons op school vinden zich te goed om toe te geven da er soms structurele fout zit in hun manier van lesgeven, echt slecht!
Op maandag 30 juni 2003 13:37 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Op zich had ik gewoon een 7 kunnen halen voor economie maar het ligt grotendeels aan mijn leraar, niet dat het een lul is ofzo maar hij kan gewoon geen les geven, heb vanmorgen met hem gesproken (uiteraard want ik wou mijn punt weten) en toen heb ik ook subtiel verteld dat ik het heel moeilijk vind om de les bij te houden in zijn klas, overplaatsing of een andere leraar is niet mogelijk dus dan ga ik maar bijles nemen volgend jaar ofzo, en elke les vooraan, ik vertik het om een onvoldoende zometeen te hebben voor een vak dat best te doen is..
Overigens is die 5 een voortgangstoets, hij valt dus weg en volgend jaar begin ik weer met een schone lei voor economie, jeej
quote:Geen structuele fout maar gewoon een té onrustige klas en hij komt er gewoon niet bovenuit, zit al vooraan maar hij word om de twee seconden (niet overdreven) onderbroken omdat hij dan weer wat moet zeggen, heb wat dat betreft echt een kutklas
Op maandag 30 juni 2003 13:40 schreef Jerruh het volgende:[..]
das beter, leraren bij ons op school vinden zich te goed om toe te geven da er soms structurele fout zit in hun manier van lesgeven, echt slecht!
maar ja, ik loop toch al achter dus we gaan gewoon op ons gemakje alles doen!.
quote:Euhmm, misschien een stomme vraag, maar wat is een American Party? En op welke dag valt 26 juli eigenlijk? (geen agenda bij de hand heb)
Op maandag 30 juni 2003 14:36 schreef Twoflower het volgende:
Omdat er zeker mensen zijn die het nog niet hebben gelezen (omdat ze niet teruglezen, wat ik volledig kan begrijpen) nog maar een keer: [HOMO] 414 - Wat zullen we vandaag eens doen...
quote:Bij Appelbe's gaan eten
Op maandag 30 juni 2003 15:05 schreef Andyvie het volgende:[..]
Euhmm, misschien een stomme vraag, maar wat is een American Party? En op welke dag valt 26 juli eigenlijk? (geen agenda bij de hand heb)
quote:likewise
Op maandag 30 juni 2003 14:26 schreef Driftwood het volgende:
goeiemoguh
@ krnkje: hart onder riem steek! volgende keer
quote:One night in Bangkok.....
Op maandag 30 juni 2003 15:08 schreef onetouch het volgende:[..]
likewise
quote:ik heb m'n tentamen "vergeten"
Op maandag 30 juni 2003 15:09 schreef Tizmo het volgende:[..]
One night in Bangkok.....
.
quote:a big goodmorning to you
Op maandag 30 juni 2003 15:08 schreef onetouch het volgende:[..]
likewise
en @krnkje, volgende keer gaat vast beter, dat het op deze manier verkeerd is gegaan is lullig, hopen op een andere instructeur volgende keer!
quote:maar het lag veel te lekker natuurlijk
Op maandag 30 juni 2003 15:10 schreef onetouch het volgende:[..]
ik heb m'n tentamen "vergeten"
gewoon doorgeslapen eigenlijk
quote:Een zaterdag. En het betekent dat iedereen wat meeneemt om te eten/drinken.
Op maandag 30 juni 2003 15:05 schreef Andyvie het volgende:[..]
Euhmm, misschien een stomme vraag, maar wat is een American Party? En op welke dag valt 26 juli eigenlijk? (geen agenda bij de hand heb)
quote:Jij kon toch niet? En wtf is Appelbe's?
Op maandag 30 juni 2003 15:06 schreef Tizmo het volgende:[..]
Bij Appelbe's gaan eten
,
hoop ik....
quote:idd! gewoon de volgende ronde ergens maar weer meedoen...
Op maandag 30 juni 2003 15:11 schreef Driftwood het volgende:[..]
maar het lag veel te lekker natuurlijk
quote:Ohw minder,
Op maandag 30 juni 2003 15:10 schreef onetouch het volgende:[..]
ik heb m'n tentamen "vergeten"
gewoon doorgeslapen eigenlijk
quote:ik was om 9 uur heel even wakker, ff snel wat gedronken,
Op maandag 30 juni 2003 15:13 schreef onetouch het volgende:[..]
idd! gewoon de volgende ronde ergens maar weer meedoen...
eigenlijk had ik helemaal niet uit bed gewild vandaag
quote:ergens in oktober ofzo wel weer
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ohw minder,
en waneer kan je m nu inhalen?
lekker regenbuitje trouwens!!!
quote:Net afgelopen hier
Op maandag 30 juni 2003 15:18 schreef onetouch het volgende:[..]
ergens in oktober ofzo wel weer
meestal alle vier de tentamenperiodes wellekker regenbuitje trouwens!!!
quote:same here... om 10 uur ofzo wakker...
Op maandag 30 juni 2003 15:15 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik was om 9 uur heel even wakker, ff snel wat gedronken,
en toen ben ik weer gaan slapen, en toen ik wakker werd dacht ik dast het rond een uur of 11 a 12 zou zijn, maar was het dus kwart over 2
heerlijk!
quote:ik zou zo weer gaan
Op maandag 30 juni 2003 15:19 schreef onetouch het volgende:[..]
same here... om 10 uur ofzo wakker...
drinken en pissen... toen weer in bed...
quote:Helleu
Op maandag 30 juni 2003 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben er weer
quote:uitgefaseerd?
Op maandag 30 juni 2003 15:28 schreef Tizmo het volgende:
Wow, ik voel me uit fase zeg.
quote:heya
Op maandag 30 juni 2003 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben er weer
*douchen ben*
quote:Nee, alsof ik dingen zeg die ik eig helemaal niet wil zeggen en voel me daar ook heel raar bij
Op maandag 30 juni 2003 15:29 schreef onetouch het volgende:[..]
uitgefaseerd?
quote:Zo vroeg
Op maandag 30 juni 2003 15:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik wil chips!
quote:Noem je dit vroeg? Het is al half 4! (En ik heb vandaag nog vrijwel niks uitgevoerd. Buiten mijn schuld trouwens...)
Op maandag 30 juni 2003 15:31 schreef Tizmo het volgende:[..]
Zo vroeg
?
quote:is daar een club voor? wil ik me ook graag aanmelden
Op maandag 30 juni 2003 15:30 schreef Tizmo het volgende:[..]
Nee, alsof ik dingen zeg die ik eig helemaal niet wil zeggen en voel me daar ook heel raar bij
.
lekker chips! en wat nou vroeg?
quote:Ja maar mijn maag staat er niet naar
Op maandag 30 juni 2003 15:31 schreef Twoflower het volgende:[..]
Noem je dit vroeg? Het is al half 4! (En ik heb vandaag nog vrijwel niks uitgevoerd. Buiten mijn schuld trouwens...)
quote:Dat kan, we bespreken de details even via MSN
Op maandag 30 juni 2003 15:32 schreef onetouch het volgende:[..]
is daar een club voor? wil ik me ook graag aanmelden
lekker chips! en wat nou vroeg?
quote:geen enkele andere vorm van liefde zweept het smachten, het verlangen, het dromen en dwepen tot zulke grote hoogten op als de onbeantwoorde liefde
Op maandag 30 juni 2003 15:33 schreef Jerruh het volgende:
ik HAAAAAAT filosofie.
plato?
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:33 schreef Jerruh het volgende:
ik HAAAAAAT filosofie.
quote:consider it done, my fellow member!
Op maandag 30 juni 2003 15:34 schreef Tizmo het volgende:[..]
Dat kan, we bespreken de details even via MSN
.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:36 schreef Tizmo het volgende:[..]
.
@touch: nee: gebruik van syllogismen . bouwkundefilosofie is zow nep enzo
.
quote:ocherm..
Op maandag 30 juni 2003 15:30 schreef Tizmo het volgende:[..]
Nee, alsof ik dingen zeg die ik eig helemaal niet wil zeggen en voel me daar ook heel raar bij
.
quote:Het is wel zo
Op maandag 30 juni 2003 15:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
ocherm..
.
({).
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:39 schreef Tizmo het volgende:[..]
Het is wel zo
.
quote:i know, maar ik weet wel wanneer je het nie zow bedoelt enzo!
Op maandag 30 juni 2003 15:39 schreef Tizmo het volgende:[..]
Het is wel zo
.
quote:ohw... ik vond dat andere wel mooi namelijk
Op maandag 30 juni 2003 15:37 schreef Jerruh het volgende:[..]
.
@touch: nee: gebruik van syllogismen
. bouwkundefilosofie is zow nep enzo
.
quote:dr komt geen plato in voor in mijn filosofie
Op maandag 30 juni 2003 15:41 schreef onetouch het volgende:[..]
ohw... ik vond dat andere wel mooi namelijk
quote:Hey Jerruh, kom jij uit Heythuysen ofzo??
Op maandag 30 juni 2003 15:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
dr komt geen plato in voor in mijn filosofie
.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:54 schreef vosss het volgende:[..]
Hey Jerruh, kom jij uit Heythuysen ofzo??
quote:jammer!!! had ik wel op uni
Op maandag 30 juni 2003 15:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
dr komt geen plato in voor in mijn filosofie
.
quote:Waarom staat dat dan IGN in zn sig
Op maandag 30 juni 2003 15:55 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:dat is een goede vraag
Op maandag 30 juni 2003 15:56 schreef vosss het volgende:[..]
Waarom staat dat dan IGN in zn sig
quote:nee daar woont me vriendje
Op maandag 30 juni 2003 15:54 schreef vosss het volgende:[..]
Hey Jerruh, kom jij uit Heythuysen ofzo??
quote:Ken ik die??
Op maandag 30 juni 2003 15:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee daar woont me vriendje
.
quote:als je daar een tim kent, dan wel :&.
Op maandag 30 juni 2003 16:00 schreef vosss het volgende:[..]
Ken ik die??
quote:Er wonen meer Tim's hier in Heythuysen hoor
Op maandag 30 juni 2003 16:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
als je daar een tim kent, dan wel :&.
quote:hoe heet jij dan?
Op maandag 30 juni 2003 16:02 schreef vosss het volgende:[..]
Er wonen meer Tim's hier in Heythuysen hoor
quote:Ik lees steeds Velthuysen...Das heel wat anders
Op maandag 30 juni 2003 16:02 schreef vosss het volgende:[..]
Er wonen meer Tim's hier in Heythuysen hoor
quote:Vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan
Op maandag 30 juni 2003 16:04 schreef onetouch het volgende:[..]
hoe heet jij dan?
quote:hmmm, ff denken, ben niet zo'n held met namen
Op maandag 30 juni 2003 16:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
tim coenen?
Hoe oud is die kerel ongeveer?
quote:hallo, ik ben geen waterkoker, ik zag laatst in jerruh's sig heythuysen staan en dacht vraag het ff
Op maandag 30 juni 2003 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig... wat zijn er veel verschillende waterkokers....
quote:hehe 17.. dus waarschijnlijk ken je m nie..
Op maandag 30 juni 2003 16:08 schreef vosss het volgende:[..]
hmmm, ff denken, ben niet zo'n held met namen
Hoe oud is die kerel ongeveer?
quote:Hallo. Dat is okay. Ik ben ook geen waterkoker.
Op maandag 30 juni 2003 16:10 schreef vosss het volgende:hallo, ik ben geen waterkoker
quote:Vragen staat vrij!
ik zag laatst in jerruh's sig heythuysen staan en dacht vraag het ff
quote:En waaruit concludeer jij dat ik volk van een jaar of 17 niet zou kennen??
Op maandag 30 juni 2003 16:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
hehe 17.. dus waarschijnlijk ken je m nie..
quote:Je bent 3 dagen na mij jarig!
Op maandag 30 juni 2003 16:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
hehe 17.. dus waarschijnlijk ken je m nie..
@Xman: Ik hoop dat je me nog serieus kan nemen na al mijn wanstaltige uitspraken in de Trut...
quote:weet ik nie
Op maandag 30 juni 2003 16:22 schreef vosss het volgende:[..]
En waaruit concludeer jij dat ik volk van een jaar of 17 niet zou kennen??
quote:example?
Op maandag 30 juni 2003 16:24 schreef LuQas het volgende:
Jeetje.... ik was echt dronken vannacht...@Xman: Ik hoop dat je me nog serieus kan nemen na al mijn wanstaltige uitspraken in de Trut...
quote:Ben geboren in weert, woon in heythuysen en ben eik van maastricht
Op maandag 30 juni 2003 16:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
weet ik nie
.
ken je m nou?
en waar komt gij dan vandaan?.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
example?
Ik kan me herinneren dat ik liep te krijsen dat ik het met hem over anussen wilde hebben in dit topic.... maar waarom...... geen idee
quote:Whaha.. zondag is niet om dronken te worden hoor
Jeetje.... ik was echt dronken vannacht...@Xman: Ik hoop dat je me nog serieus kan nemen na al mijn wanstaltige uitspraken in de Trut...
quote:Ga maar werken
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Haai, escapegedragWordt hier nu nog veel gereageerd of moet ik als de wiedeweerga aan m'n werk?
quote:Beide...
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Haai, escapegedragWordt hier nu nog veel gereageerd of moet ik als de wiedeweerga aan m'n werk?
quote:hmzz
Op maandag 30 juni 2003 16:27 schreef LuQas het volgende:[..]
Ik kan me herinneren dat ik liep te krijsen dat ik het met hem over anussen wilde hebben in dit topic.... maar waarom...... geen idee
@vosss: ken je tim nou????
@iedereen die iets zei over rijexamen... Als het de volgende keer net zo goed gaat als nu, dan slaag ik, alleen moet de examinator leren kijken....
quote:Ok kijk das wat minder..we zouden het toch over anussen hebben! Nou is de lol ervanaf
Op maandag 30 juni 2003 16:27 schreef LuQas het volgende:[..]
quote:Ik zag gisteren op Scheveningen een aantal mannen in de duinen volgens mij druk bezig met hun anus of die van een ander
Op maandag 30 juni 2003 16:48 schreef xman het volgende:[..]
Ok kijk das wat minder..we zouden het toch over anussen hebben! Nou is de lol ervanaf
Als ik hem zie misschien wel denk ik, vraag anders ff offie mij kent:
Zilvergrijze mazda 626 met een 2 en een halve literblok erin met chrome 17 inch wielen en een dubbel remus uitlaat
Rijdt er maar 1 van tussen venlo/roermond/weert dus zou best kunnen dattie mij "kent" dan of iig de auto
quote:Geil!
Op maandag 30 juni 2003 16:49 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik zag gisteren op Scheveningen een aantal mannen in de duinen volgens mij druk bezig met hun anus of die van een ander
![]()
quote:Vooral die oude man die zichzelf nou ja..
Op maandag 30 juni 2003 16:52 schreef xman het volgende:[..]
Geil!
We waren allebei erg blij dat we er ver vandaan aan de waterkant liepen...
quote:Ze geven homos een slechte naam en staan daarna dolblij weer bij de gaypride om acceptatie te vragen!
Op maandag 30 juni 2003 16:56 schreef Vlarp het volgende:[..]
Vooral die oude man die zichzelf nou ja..
We waren allebei erg blij dat we er ver vandaan aan de waterkant liepen...
quote:hij heeft er totaal geen verstand van!
Op maandag 30 juni 2003 16:50 schreef vosss het volgende:
@jerruh:Als ik hem zie misschien wel denk ik, vraag anders ff offie mij kent:
Zilvergrijze mazda 626 met een 2 en een halve literblok erin met chrome 17 inch wielen en een dubbel remus uitlaat
Rijdt er maar 1 van tussen venlo/roermond/weert dus zou best kunnen dattie mij "kent" dan of iig de auto
quote:Idd.. da's ook de belangrijkste reden waarom ik de gayscene steeds minder boeiend ga vinden. Veel mensen staan te rellen en te provoceren enzo en vervolgens weer zeiken als ze niet geaccepteerd worden.
Op maandag 30 juni 2003 17:02 schreef xman het volgende:[..]
Ze geven homos een slechte naam en staan daarna dolblij weer bij de gaypride om acceptatie te vragen!
quote:Dat zou ik wel eens willen zien... een dronken Luqas!
quote:Haha het was wel gezellig met Luqas
Op maandag 30 juni 2003 17:06 schreef fulco- het volgende:[..]
Dat zou ik wel eens willen zien... een dronken Luqas!
quote:Ik denk er serieus over na om helemaal te stoppen met alcohol. Het is niet goed voor Boris.
Op maandag 30 juni 2003 17:06 schreef fulco- het volgende:[..]
Dat zou ik wel eens willen zien... een dronken Luqas!
quote:En ook met Xman
Op maandag 30 juni 2003 17:09 schreef xman het volgende:[..]
Haha het was wel gezellig met Luqas
Ik duik nu weer achter de playstation... Final Fantasy
quote:Ik heb me voorgenomen om een stuk te minderen met alcohol. Ik wil zeker niet meer lam thuis komen ofzo. En dat ik makkelijk een avondje uit kan zonder alcohol heb ik afgelopen vrijdag weer bewezen.
Op maandag 30 juni 2003 17:09 schreef LuQas het volgende:[..]
Ik denk er serieus over na om helemaal te stoppen met alcohol. Het is niet goed voor Boris.
quote:Frisdrank is nog goedkoper ook.
Op maandag 30 juni 2003 17:09 schreef LuQas het volgende:Ik denk er serieus over na om helemaal te stoppen met alcohol. Het is niet goed voor Boris.
quote:Geen anussen? (Om de andere users te stangen
Op maandag 30 juni 2003 17:10 schreef LuQas het volgende:[..]
En ook met Xman
Ik duik nu weer achter de playstation... Final Fantasy
quote:Mij stang je helaas niet zo snel
Op maandag 30 juni 2003 17:14 schreef xman het volgende:[..]
Geen anussen? (Om de andere users te stangen
)
quote:Ik ben sinds een paar weken helemaal gestopt. Zijn een paar dingen gebeurd met drank die ik niet wilde. Plus ik raak vaak een deel van de avond kwijt (vooral met veel drank op).
Op maandag 30 juni 2003 17:13 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb me voorgenomen om een stuk te minderen met alcohol. Ik wil zeker niet meer lam thuis komen ofzo. En dat ik makkelijk een avondje uit kan zonder alcohol heb ik afgelopen vrijdag weer bewezen.
Daarna ook nog niet weer...
En ik mis niets!
quote:ik drink nooit veel, ik vermaak me zonde rook goed!
Op maandag 30 juni 2003 17:16 schreef xman het volgende:[..]
Ik ben sinds een paar weken helemaal gestopt. Zijn een paar dingen gebeurd met drank die ik niet wilde. Plus ik raak vaak een deel van de avond kwijt (vooral met veel drank op).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |