quote:omdat deze op mijn naam staat nu is het een naamtopic aan furby van mijn kant af en dat hoef ik niet en is de intentie nooit geweest
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:23 schreef Vork het volgende:
Je postte anders ook gewoon vrolijk in de vorige topics. Ik zie het hele probleem niet.
quote:in dit geval heb ik hem geopend, en ik open geen topics op furby's naam, dus als het alstjeblieft weggehaald zou kunnen worden.
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:25 schreef Seborik het volgende:
Wat maakt het uit wie het topic opent?
quote:Dat ding heet al 20 topics lang de Furby-reeks. Als je niks met Furby hebt, ga je toch niet nog zo'n topic openen
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
in dit geval heb ik hem geopend, en ik open geen topics op furby's naam, dus als het alstjeblieft weggehaald zou kunnen worden.
Anyway, verder heeft het niks met Furby te maken, tis gewoon voor de vorm, grapje, gimmick, over en sluiten. Maak je niet druk
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 19-08-2003 22:28]
quote:Nee, het gaat niet weg, dan had je er bij stil moeten staan toen je het opende.
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
in dit geval heb ik hem geopend, en ik open geen topics op furby's naam, dus als het alstjeblieft weggehaald zou kunnen worden.
quote:moet ik ruiken dat dat ding furby heet, ik zag dat topic van de week voor het eerst
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:28 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, het gaat niet weg, dan had je er bij stil moeten staan toen je het opende.
quote:ja en ik heb het recht om een slot op mijn eigen topics te laten gooien dus bij deze...
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:34 schreef Seborik het volgende:
Dan heb je het dus verkeerd begrepen.
quote:als de ts om een slotje van zijn eigen topic vraagt krijgt hij/zij dat in de regel altijd.
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:36 schreef Seborik het volgende:
Is dat zo, dat wist ik helemaal niet.
is ook ergens wel zo netjes natuurlijk
quote:In de meeste gevallen vraagt een TS het ook niet voor niks. Bijvoorbeeld omdat hij/zij bepaalde gegevens toch liever niet wilde plaatsen, hij/zij belachelijk wordt gemaakt of andere, geldige, redenen. Maar je kunt niet zomaar topics openen en dan eisen dat ze ook weer dicht gaan, omdat jij nou eenmaal de TS bent.
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:37 schreef MikeyMo het volgende:[..]
als de ts om een slotje van zijn eigen topic vraagt krijgt hij/zij dat in de regel altijd.
is ook ergens wel zo netjes natuurlijk
quote:ik heb een hekel aan het feit dat het nou net is alsof ik topicjes op de naam van een kutuser open
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:39 schreef Seborik het volgende:
Als je mij een valide regel kunt geven, wil ik hem best op slot doen hoor, maar dan moet je met wat beters komen dan: "M'n naam staat niet meer in het topic, maar die van iemand anders."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |