abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2003 @ 18:52:35 #201
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_11624740
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:27 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Livelink: wat een ongelooflijke ellende! Hoe gaat het vandaag? Is er al plaats en is je schoonzus alweer gelokaliseerd?

Ja, gisteravond om 22.30 hebben ze een plaatsje gevonden en om 24.00 hebben ze mijn schoonzus ook gevonden. Dus uiteindelijk hebben we nog wel een redelijke nachtrust gehad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 7 juli 2003 @ 19:37:11 #202
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11625737
Livelink, gelukkig is het min of meer goed afgelopen dan..voor nu...
Nare situatie hoor!

Jemig wat een rare dromen...
Ik was vanochtend nog even terug naar bed gegaan. Jonas was namelijk al voor zessen wakker. Maar als ik dan weer ga liggen slaap ik nogal onrustig en krijg ook allemaal rare dromen. Ik heb heel raar over Phileine gedroomd. Iets met een vakantie in een restaurant.. heel gek... ik weet niet eens precies hoe ze er irl uitziet
Tzal wel besmettelijk zijn.....

maandag 7 juli 2003 @ 20:12:30 #203
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11626577
Zo, kom even op het bankje mijn verhaal doen hoor...

Vandaag stond de huismeester ongeduldig aan de bel te trekken, ik doe open en krijg de mededeling dat ik water lek, het kantoor onder mijn huis stond blank te worden, het drupte vanuit mijn huis, bij hen naar binnen. Of ie even mogt kijken, tuurlijk geen probleem. Het bleek de afvoer van het bad te zijn wat doorgerot was. Via het toilet kun je achter het bad komen door een aantal tegeltjes weg te hakken. En ja hoor, meer dan een een plas water lag er achter het bad. Met spoed werd er gebeld naar een mannetje met water-afzuig-apperatuur en die hebben een in een uur tijd zo'n 100 liter water weggepompt. 8-)Ondertussen heeft de huismeester de oorzaak van het probleem opgelost en nu is de boel aan het drogen....
Maar goed, die huismeester is een echte dombo, heeft die sufferd water lopen scheppen met mijn zelfgemaakte papier-mache fruitmand , dat hele ding is dus naar de kl**e.

Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 7 juli 2003 @ 20:52:03 #204
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_11627507
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoi Knor, misschien is www.prestonpalace.nl iets? Dat is all-in, dus eenmaal daar geef je verder niks uit. En ze hebben een prachtig zwembad met afgeschermd kinderbad.

Preston Palace moet je zowat een jaar vooruit boeken heb ik gehoord...? Erg vol altijd.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 juli 2003 @ 20:59:10 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11627699
quote:
Op maandag 7 juli 2003 20:52 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Preston Palace moet je zowat een jaar vooruit boeken heb ik gehoord...? Erg vol altijd.

Valt wel mee hoor. En proberen kan altijd. Met feestdagen moet je wel snel zijn, dat wel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 juli 2003 @ 21:07:43 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_11627948
Knor, als je nu in september gaat, nadat de schoolvakanties al zijn afgelopen, zijn er vaak tegen een redelijke prijs wel bungalows te krijgen. En dan bedoel ik niet Centerparcs of zo, maar van die particuliere bungalows. Wij zijn wel eens buiten het seizoen in de buurt van Ommen geweest in bungalowpark 't Giethmenseveld. Dat zijn mooie huisjes zonder echte luxe in een hele mooie omgeving tegen een betaalbare prijs. En omdat je daar kunt koken hoeft het eten niet meer te kosten dan thuis.

Melonovy, vervelend hoor, zo'n lekkage. Was er erg veel schade in het kantoor? En kunnen jullie daar op één of andere manier ook aansprakelijk voor worden gesteld?

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 7 juli 2003 @ 21:19:42 #207
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11628255
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:07 schreef livelink het volgende:
Melonovy, vervelend hoor, zo'n lekkage. Was er erg veel schade in het kantoor? En kunnen jullie daar op één of andere manier ook aansprakelijk voor worden gesteld?
Hoeveel schade er was in het kantoor weet ik niet, ik denk dat het t hele weekend heeft gedruppeld daar onder ons, want wij staan sinds een paar dagen niet meer met onze enkels onder het water als we douchen ... Maar hoeveel schade er is ontstaan, ik heb geen idee. En nee, wij zijn er niet aansprakelijk voor, we huren deze flat en het onderhoud is niet ons pakkie an, maar van de verhuurder (van zowel flatjes al kantoorpanden).
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_11628316
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoi Knor, misschien is www.prestonpalace.nl iets? Dat is all-in, dus eenmaal daar geef je verder niks uit. En ze hebben een prachtig zwembad met afgeschermd kinderbad.

Preston Palace is cool , maar wel euro 195 per persoon
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11635645
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Preston Palace is cool , maar wel euro 195 per persoon

En ze hebben 400 te besteden, precies genoeg dus. .
Je kan je daar de hele dag ongans eten, en voor Danny belangrijker ook drinken is gratis. .

Prachtig toch.

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 08-07-2003 10:09]

pi_11636864
Berney, was nou vandaag weer iets belangrijks????
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2003 @ 10:58:08 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_11637031
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 10:51 schreef Catootje het volgende:
Berney, was nou vandaag weer iets belangrijks????
Berney krijgt een metamorfose

en ze wil geen foto's plaatsen

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_11640939
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeks, .

Wel erg kort hoor. . .

Yeahhhhhh, nooit meer lang haar, jemig wat een verschil. .

nee ik plaats lekker geen foto's,

De highlights hebben we maar achterwege gelaten, ik vond het zo wel mooi genoeg, bovendien werd het ineens té druk dus hij zat krap in de tijd, zat er wel vanaf 11 uur, pfffff wel lange zit.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 27-01-2004 22:52]

FOK!fossiel dinsdag 8 juli 2003 @ 13:49:50 #213
2628 Karin
pi_11641140
Jammer dat je geen foto's wilt plaatsen berney, altijd leuk hoe zo'n metamorfose eruit ziet maar snap het hoor, ik bedoel het niet op te pushen. Hoe vond Anouk het?

Ik heb mijn haar nu een paar jaartjes kort en dat bevalt me echt prima! Als mijn haar lang is is het veel te dik en te zwaar, er blijft geen staart of wat dan ook in zitten dus hangt het maar een beetje langs mijn hoofd. Nu met kort haar zit er tenminste een beetje een leuk modelletje en kleurtjes in, ziet er veel verzorgder uit.
Alleen het valt nu echt vreselijk uit, nog steeds. Als ik 2 x gedouched hebt is het putje verstopt. Ik heb gelukkig een enorme bos dus kan het makkelijk missen alleen is het zo rete-irritant dat ik die haren echt overal tegenkom. En het is rood dus op witte lakens in bed valt het bijvoorbeeld enorm op. Bram heeft ook altijd op de een of andere manier een haar van me in zijn gezicht of op zijn speen hangen. Ik loop dus de hele dag haren te plukken.

pi_11643287
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 09:41 schreef berney het volgende:

[..]

En ze hebben 400 te besteden, precies genoeg dus. .
Je kan je daar de hele dag ongans eten, en voor Danny belangrijker ook drinken is gratis. .

Prachtig toch.

simpel rekensommetje brengt mij op 609 euro en dat voor 2 nachten Belachelijk duur in mijn ogen. Vind het uitwaaien idee van catoot leuk, maar goedkope huisjes vinden valt tot nu toe tegen. Maar zoek nog ff verder
pi_11643523
quote:
Op zondag 6 juli 2003 10:52 schreef moussy het volgende:
Zijn er nog schoonmaakhulptroepen? Of kaboutertjes in de aanbieding?

Morgen komt er een muts van de kraamzorg een inspectie doen naar mn huishouden. en dat huishouden ligt dus op zn kont sinds ik 40 uur per dag buiten sta om een pup zindelijk te maken

komen ze dat controleren dan??? *schoonmaakbedrijf inschakelt*

stel nu dat hunnie het niet schoon genoeg zouden vinden? wat dan? mag je dan niet bevallen ofzo?

Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2003 @ 15:33:02 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_11643739
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:25 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

komen ze dat controleren dan??? *schoonmaakbedrijf inschakelt*

stel nu dat hunnie het niet schoon genoeg zouden vinden? wat dan? mag je dan niet bevallen ofzo?

Nou, ze letten er wel op. Volgens mij kreeg ik de aantekening "rommelkont". Ik heb namelijk geen strak opgeruimde woonkamer, maar hier en daar ligt wel wat. Nou was boven verboden terrein hoor De was ligt tot hoog... ik kan morgen weer wassen sinds een aantal dagen. En de babykamer is nog niet klaar. Dus onze slaapkamer is opslagplaats. Vooral nu, omdat mijn strijk en zo op de babykamer lag

Vandaag heb ik het bedje voorzien van een 2de laag zilver en is de radiator zilver. Vanavond ga ik even de kozijnen doen (geen zilver) en dan morgen de muren. Dan is het klaar om ingericht te worden. en kan ik van het weekend achter de naaimachine om dekbedhoesjes te naaien

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_11643844
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:33 schreef moussy het volgende:

[..]

Nou, ze letten er wel op. Volgens mij kreeg ik de aantekening "rommelkont". Ik heb namelijk geen strak opgeruimde woonkamer, maar hier en daar ligt wel wat. Nou was boven verboden terrein hoor De was ligt tot hoog... ik kan morgen weer wassen sinds een aantal dagen. En de babykamer is nog niet klaar. Dus onze slaapkamer is opslagplaats. Vooral nu, omdat mijn strijk en zo op de babykamer lag

Vandaag heb ik het bedje voorzien van een 2de laag zilver en is de radiator zilver. Vanavond ga ik even de kozijnen doen (geen zilver) en dan morgen de muren. Dan is het klaar om ingericht te worden. en kan ik van het weekend achter de naaimachine om dekbedhoesjes te naaien

*rent van keuken naar woonkamer en gritst een stapel kledingstukken mee en dumpt in de wasmand*

jemig... onze beebkamer is leeg.. en kaal.. maar daar houdt het voorlopig mee op ook? de muren moeten nog gestuct worden, de kozijnen/plinten/deuren nog geschuurd en geschilderd...

*nek breekt over kat*

de was ligt hier ook meters hoog, dus die ga ik er zo maar eens in mieteren.... volgens mij krijg ik nu ineens al nesteldrang?? kan dat? zo vroeg?? hubbielief zit me al heel raar aan te kijken? die is zo´n actie niet gewend van me?

*vaatwasser aanslingert*

Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:20:52 #218
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11645128
ik heb gisteren nog wat gemaakt... speciaal voor dit topic...

het speeltuinbankje

Het voelt goed hè?
A je to!
  Admin dinsdag 8 juli 2003 @ 16:27:37 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11645319
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:16 schreef Knorretje het volgende:

[..]

simpel rekensommetje brengt mij op 609 euro en dat voor 2 nachten Belachelijk duur in mijn ogen. Vind het uitwaaien idee van catoot leuk, maar goedkope huisjes vinden valt tot nu toe tegen. Maar zoek nog ff verder

http://www.hogenboomvakantieparken.nl/2001.php?l=nl

FAM. PENSION veluwsewagen.nl 3-d. arr. v.a. ¤89. Schitterende omgeving! Heerlijk eten! 0578/661628

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_11645481
Lachen joh, mijn moeder kreeg hulp van de thuiszorg, nou zegge en schrijven zijn ze 3 keer geweest.

Ze zei; mevr wat u zelf kunt doen, moet u zelf doen....dus stond ze er een beetje bij te kijken...oftewel ze liet m'n moeder zelf alles doen ook al had ze er moeite mee...; nee mvr deze steunkousen trek ik niet aan bij u, als u die van de thuiszorg nou koopt dan mag ik ze wél aantrekken(die zijn duurder ivm hulpsttukje) oh en mvr kan het wat sneller want ik moet om half twaalf mijn kinderen van school halen. . . .

Waarop mijn vader direct heen gebeld heeft naar de thuiszorg dat ze niet meer hoeven te komen.

Wat een service, en daar betaal je dan voor. >

quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:16 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Hm ik probeerde het goedkoop te laten klinken, dat soort dingen net als centerparks zijn altijd zo belachelijk duur. .

Maar lekker uitwaaien op een van de eilanden(Terschelling is erg mooi, of vlieland) lijkt mij ook veel leuker.

quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:20 schreef melonovy het volgende:

het speeltuinbankje

[afbeelding]

. .

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 08-07-2003 16:38]

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 juli 2003 @ 17:54:51 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11647304
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:20 schreef melonovy het volgende:

het speeltuinbankje

[afbeelding]

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:09:40 #222
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11653289
Leuke compilatiefoto hoor, Melonovy

Ik moet het even kwijt hoor: ik ben superblij met de Bumkins die ik vandaag per post ontving. Hele mooie katoenen luiers voor Tristan, in lekkere felle kleurtjes Vandaag was ik in de babyspeciaalzaak hier en vroeg waarom zij geen katoenen luiers te koop hebben. Antwoord: 'Mevrouw, er komt misschien 1 keer per jaar iemand die ernaar vraagt, het loopt hier gewoon niet!' Jammer hoor, er zijn zoveel prachtige luiers te krijgen (via internet dan )!

pi_11653539
* Angel22 zegt hehe, terwijl ze op het bankie gracieus neerploft

Waarom ben je der aan begonnen eigenlijk spuuglokje?
Je gaat je nu ongans wassen natuurlijk... of zie ik het verkeerd?

Me moeder wordt over 19 dagen 50 en we weten nog steeds nix voor der... Een metamorfose wil ze nu ineens absoluut niet meer, beautyfarm niet, concert van ut een of ander niet.... ik weet het niet meer nu.
Een weekendje weg met me pa wil ze ook niet... hebben jullie misschien nog ideeen?

dinsdag 8 juli 2003 @ 23:14:21 #224
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11654941
Valt wel mee hoor Angel22! Ik ben nu ruim een maand overgeschakeld op katoenen luiers. Natuurlijk moet je die wassen, terwijl je anders een luier gewoon kunt weggooien. Maar daar zit 't 'm nou net in. Ik ergerde me steeds meer aan die enorme berg wegwerpluiers, het gesleep met die pakken, op zaterdagavond erachter komen dat je niet genoeg luiers hebt om het weekend door te komen, etc. Nu moet ik wel wat meer wassen, maar dat doe ik er zo even bij, want was heb ik toch wel, met 3 kinderen . Er is echt een wereld voor me open gegaan, AIO's, strikslips, wollen overbroekjes, oogjesluiers, enz enz, wat veeeel is er te krijgen. Het is echt verslavend, ik ga binnenkort zelf ook voorgevormde luiers maken, een paar patronen heb ik al binnen.

En een idee voor je moeder: mooie foto laten maken? Met zijn allen barbecuen? Tochtje in een luchtballon?

Hehe, gaaaap, ik word wel erg moe, ik ga lekker slapen he get, ik moet ineens denken aan onze overburen. Ik hoorde vanmiddag van de buurvrouw naast ons dat de overbuurman overleden is. 's Avonds voelde hij zich niet lekker, de volgende ochtend werd hij niet meer wakker

woensdag 9 juli 2003 @ 08:10:39 #225
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11658694
Spuuglokje, wat naar voor je overburen. Ik vind dat soort verhalen altijd zo eng!

Ik kan me trouwens wel iets voorstellen bij de hoop luiers. Ik wordt daar soms ook echt helemaal stapelgek van!

Leuk Melonovy

Wij hadden gisteren een bruiloft. Mijn moeder kwam oppassen. Ik had gezegd niet al te laat thuis te zijn (zo gezellig was het nou ook weer niet!) Maar net toen we op wilden stappen gingen ze er een hele Honeymoonquiz doorheen jagen compleet met Toren van Pisa. Pfff..en ik hou al helemaal niet van dat soort dingen! Mijn moeder was nog net niet in slaap gevallen op de bank

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')