quote:en weer een beeldscherm ondergeproest LOL
Op zondag 29 juni 2003 23:57 schreef golfer het volgende:[..]
Rookt u na de seks mevrouw?
Nooit na afloop tussen de benen gecontroleerd, dokter
welterusten voor straks en morgenavond heb ik golfwedstrijdje en kom daarna wel opscheppen over die soepele swing van me
quote:
Op maandag 30 juni 2003 00:08 schreef keeper het volgende:
mitt!Je bent blauw!
.
ik ga
quote:goed plan
Op maandag 30 juni 2003 00:39 schreef keeper het volgende:
Kopje thee voor op het terras anyone?.
quote:Met een wolkje melk ajb
Op maandag 30 juni 2003 00:39 schreef keeper het volgende:
Kopje thee voor op het terras anyone?.
quote:* just me zet koffie, vult de voorraad chocomelk en fristie aan en gaat dan even bijkomen
Op maandag 30 juni 2003 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
en gaat weer weg omdat de bediening langzaam is
quote:Dankjewel, JustMe, ik ververs de koffie even, heb liever een vers bakkie.
Op maandag 30 juni 2003 07:42 schreef just me het volgende:* just me zet koffie, vult de voorraad chocomelk en fristie aan en gaat dan even bijkomen
Goed, ik ben weer op het werk. Kan iemand me bijpraten over de afgelopen weken?
quote:Hé Dylan Dog welkom terug!! Kan me voorstellen dat er een hoop vragen en onzekerheden rond de gezondheid van Carmen zijn, wanneer weten jullie meer en.. vind je het vervelend als we ernaar vragen?
Op maandag 30 juni 2003 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben ik weer. De afgelopen weken waren hectisch: van de geboorte van carmen naar het nieuws dat ze Down heeft en afgelopen week hoorden we dat we er serieus rekening mee moeten houden dat ze ook iets aan haar hartje heeft. Het is wat, het ouderschap zorgt voor een hoop plezier maar ook zorgen...
quote:Geen idee, misschien deze week, misschien ook niet...
Op maandag 30 juni 2003 09:46 schreef just me het volgende:[..]
Hé Dylan Dog welkom terug!! Kan me voorstellen dat er een hoop vragen en onzekerheden rond de gezondheid van Carmen zijn, wanneer weten jullie meer en.. vind je het vervelend als we ernaar vragen?
quote:Ze is wel vaak moeilijker wakker te krijgen, maar drinken doet ze erg goed (borstvoeding).
Op maandag 30 juni 2003 09:58 schreef just me het volgende:
Hoe doet Carmen het verder met drinken, krijgt ze flesvoeding of borstvoeding en is het drinken sowieso niet erg vermoeiend voor haar ? Ik weet uit mijn omgeving dat kinderen met Down syndroom vaak te vermoeid zijn om goed te kunnen drinken.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 10:46 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ze is wel vaak moeilijker wakker te krijgen, maar drinken doet ze erg goed (borstvoeding).
mochten jullie wbt de borstvoeding vragen hebben.. ik zit al een jaar of 20 in de bv-voorlichting
Nu ook Internet op de werkplaats!
quote:hahaha laat je werk er niet teveel onder leiden
Op maandag 30 juni 2003 11:08 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG meldt zich vanaf zijn werk!Nu ook Internet op de werkplaats!
quote:Niet te veel idd, maar wel een beetje!
Op maandag 30 juni 2003 11:42 schreef just me het volgende:hahaha laat je werk er niet teveel onder leiden
quote:hier ook
Op maandag 30 juni 2003 12:44 schreef zjroentje het volgende:
'middag.
wachtwoord: hools.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |