Zodra ik de koppeling heb ingetrapt, of em in z'n vrij heb staan, en daarbij wat gas geef, hoor ik een schurend geluid.
Ook hoor ik dit bij het terugschakelen, maar niet als ik pas terugschakel als ik snelheid vermeerder.
Zou dit de druklager kunnen zijn? Of toch de versnellingsbak? En als het inderdaad de druklager is, kan het dan echt kwaad? Volgens mijn pa kan het wel een braampje zijn in de druklager, die vanzelf weer wegslijt.. (sterk verhaal?)
quote:Tijdens het koppelen herrie = druklager
Op zaterdag 28 juni 2003 23:17 schreef R4NCOR het volgende:
Het gaat om een Citroen Visa..Zodra ik de koppeling heb ingetrapt, of em in z'n vrij heb staan, en daarbij wat gas geef, hoor ik een schurend geluid.
Ook hoor ik dit bij het terugschakelen, maar niet als ik pas terugschakel als ik snelheid vermeerder.Zou dit de druklager kunnen zijn? Of toch de versnellingsbak? En als het inderdaad de druklager is, kan het dan echt kwaad? Volgens mijn pa kan het wel een braampje zijn in de druklager, die vanzelf weer wegslijt.. (sterk verhaal?)
Het kan wel zeker kwaad als je druklager herrie maakt,het lager is dan beschadigd.Het kan uit elkaar vallen,vast lopen,je drukgroep kapot maken.
In ieder geval,veel suc6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |