abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11437545
Het gaat om een Citroen Visa..

Zodra ik de koppeling heb ingetrapt, of em in z'n vrij heb staan, en daarbij wat gas geef, hoor ik een schurend geluid.
Ook hoor ik dit bij het terugschakelen, maar niet als ik pas terugschakel als ik snelheid vermeerder.

Zou dit de druklager kunnen zijn? Of toch de versnellingsbak? En als het inderdaad de druklager is, kan het dan echt kwaad? Volgens mijn pa kan het wel een braampje zijn in de druklager, die vanzelf weer wegslijt.. (sterk verhaal?)

zaterdag 28 juni 2003 @ 23:39:56 #2
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_11437884
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:17 schreef R4NCOR het volgende:
Het gaat om een Citroen Visa..

Zodra ik de koppeling heb ingetrapt, of em in z'n vrij heb staan, en daarbij wat gas geef, hoor ik een schurend geluid.
Ook hoor ik dit bij het terugschakelen, maar niet als ik pas terugschakel als ik snelheid vermeerder.

Zou dit de druklager kunnen zijn? Of toch de versnellingsbak? En als het inderdaad de druklager is, kan het dan echt kwaad? Volgens mijn pa kan het wel een braampje zijn in de druklager, die vanzelf weer wegslijt.. (sterk verhaal?)

Tijdens het koppelen herrie = druklager
tijdens het rijden/stilstaan(koppeling word niet bediend) herrie = baklagers

Het kan wel zeker kwaad als je druklager herrie maakt,het lager is dan beschadigd.Het kan uit elkaar vallen,vast lopen,je drukgroep kapot maken.

In ieder geval,veel suc6

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 29 juni 2003 @ 00:51:30 #3
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_11438955
en wanneer ligt je koppeling er uit???
Ze zeggen dat ie dan niet meer WIL koppelen. alleen heb ik het zelf nog nooit gehad
(zal binnen kort geheit gebeuren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')