Ik rijd dus in een Honda Civic Coupe uit 1994. Zij heeft al de nodige wijzigingen doorstaan. Waaronder de velgen en de lexus-style verlichting. Ik ben lid van Street legal Honda waar ik veel plezier bij heb. En via deze vereniging ben ik in contact gekomen met personen die de tuning in Nederland groter willen maken. en mij daarmee ook helpen.
Maar er staat natuurlijk nog veel meer op het agenda. waaronder nieuwe bumpers voor/achter en de side-skirts. Ben al in het bezit van een Veilside bumper. Maar dit gaat waarschijnlijk veranderen. Heb vandaag (28-06-03) wel bericht gekregen dat mijn Buddyclub bumper is aangekomen in de lage landen. Dus die haal ik binnenkort op.
Eerst wat foto's:
Ben ook in het bezit van een Carbonnen achter spoiler. Die dus uiteindelijk op de achterklep komt. Daarnaast zal er meer carbon op de auto komen. Dat zal dan een motorkap en iets speciaals met de achterbumper worden.
Het interier is nog vrij standaard. Heb wel wat onderdelen zilver gespoten. en een audio installatie ingebouwd. De sub en versterker heb ik laatst aangeschaft nadat ik het voor een mooi prijsje kon overkopen. De sub is er een van Phoenix Gold 400 W RMS. En de versterker is van JBL die 1x 400 watt geeft. Dit word aangestuurd door een JVC sh-707 serie. Heb verder nog tweeters van caliber in de deuren zitten en daarnaast 2 3-wegspeakers van JBL gto serie van 100 w achterin
Het motorisch vermogen ligt op 106 pk. En heb er een CAI (Cold Air Intake) die zorgt dat er meer koude lucht naar het gasklephuis word gezogen. En het geeft de auto bij het optrekken een zwaarder geluid.
Wat er allemaal nog zit aan te komen. Is eigenlijk teveel om op te noemen. Maar ik zal een kleine greep doen.
en heb nog veel meer ideëen, maar dat zien of lezen jullie als het zover is.
Veel lees en kijkplezier toegewenst in dit topic. En geef je mening
bvd
Jacco
quote:Heb ik wel, maar zoals ik al zei dit word naar alle waarschijnlijkheid een andere. En zal deze in de ijkast worden gezet.
Op zaterdag 28 juni 2003 21:30 schreef Fugie het volgende:
ziet er goed uit, denk dat het eindresultaat wel erg mooi zal zijn. ennuh heb je geen pic van die veilside bumper ?
Wanneer zet je de spoiler erop ik wil wel zien hoe dat eruit ziet.
En ga je motorisch ook nog wat aanpassen, aangezien 106 PK nou niet echt superveel is
quote:Een Carbon spoiler spuiten whahahahaha
Op zaterdag 28 juni 2003 22:09 schreef MoNkToNk het volgende:
Ziet er netjes uit! Ga je die spoiler ook nog spuiten in de kleur van de auto?En ga je motorisch ook nog wat aanpassen, aangezien 106 PK nou niet echt superveel is
Suc6 ermee
quote:Waarschijnloijk sportiever, dit is niet sportief standaard.
Op zondag 29 juni 2003 12:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
He Jacco, waarom gaat er een andere bumper onder komen? Vond je die toch mooier of heeft dat nog een andere reden? Verder vind ik die spoiler dus WEL kunnen, zeker als ik bedenk hoe die er verder uit komt te zie aan de hand van de wagens die je hebt laten zien van SLH.Suc6 ermee
quote:Hmmmz, kmoet toch maar es wat beter lezen
Op zaterdag 28 juni 2003 22:14 schreef damienfromhell het volgende:[..]
Een Carbon spoiler spuiten whahahahaha
Spoiler vind ik geweldig, die zie je echt niet vaak op een Civic en vooral niet van Carbon. Dus daarmee ben je ook origineel bezig.
Verlagen ga je al doen zeg, je. Met de bumper erop en sideskirts ziet het er dan helemaal indrukwekkend uit. Carbon in de achterbumper heb ik al helemaal nooit gezien, als je daarmee de eerste bent zal het zeker speciaal zijn.
Ga je die suicide kofferbak nog maken, met zo'n spoiler zal het haast wel moeten denk ik.
Verder succes, wordt wel wat. Als ik die wagen ergens zie weet ik wel van wie die is
quote:Als je het vorige topic had gelezen had je geweten dat Jacco al een andere voorspoiler in zijn bezit heeft en hij zegt dus nu dattie toch een andere gaat monteren. Het ging dus niet over de originele voorbumper.
Op zondag 29 juni 2003 12:45 schreef StephanL het volgende:[..]
Waarschijnloijk sportiever, dit is niet sportief standaard.
quote:Sorry
Op zondag 29 juni 2003 13:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Als je het vorige topic had gelezen had je geweten dat Jacco al een andere voorspoiler in zijn bezit heeft en hij zegt dus nu dattie toch een andere gaat monteren. Het ging dus niet over de originele voorbumper.
quote:De lichten die ik erin heb zitten, worden goed gekeurd. Omdat ik erzelf een mistachterlicht in heb gemaakt. Dat zijn de rode ringen rond de achteruitrijlichten. Als je dat dus niet hebt kom je de apk niet door.
Op zaterdag 28 juni 2003 22:07 schreef StephanL het volgende:
Hé Jacco, een vraagje. Zijn die lexuslampen nou goedgekeurd? dus ook voor de apk? Of moet als je hem naar de APK brengt de oude er weer op?
quote:www.showoffimports.nl
Op zaterdag 28 juni 2003 22:04 schreef Vampz het volgende:
Waar bestel je die kits eigenlijk?
quote:Aan de veilside voorbumper die ik heb zit wel erg veel werk aan. En zal ik voor een later stadium gaan gebruiken.
Op zondag 29 juni 2003 12:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
He Jacco, waarom gaat er een andere bumper onder komen? Vond je die toch mooier of heeft dat nog een andere reden? Verder vind ik die spoiler dus WEL kunnen, zeker als ik bedenk hoe die er verder uit komt te zie aan de hand van de wagens die je hebt laten zien van SLH.Suc6 ermee
Ik had al gezegd dat ik de achterbumper van Buddyclub erop zet. En ga nu dus naar alle waarschijnlijkheid ook de voorbumper en sideskirts van deze fabrikant gaan gebruiken.
quote:Als er binnen nu en 2 jaar geen andere motor in komt. Ga ik voor een supercharger of een turbo. En zal dan van 106 pk naar ongeveer ruim geschat 180 pk gaan. met alle veranderingen erbij
Op zondag 29 juni 2003 19:08 schreef ook_gek het volgende:
Jacco wat ga je met je motor doen? En wat zal het resultaat zijn betreft specs? Hoe veel PK winst zal je gaan boeken als je helemaal klaar bent?
even een vraag: wat is er toch mooi aan een motorkap ( / spoiler) die een andere kleur heeft dan de rest van de body.
ziet er toch net ff niet uit... geen geheel.
verder wordt je bak gruwelijk vet !
quote:Volgens mij heeft fast & furious de trend gezet hierin. Het is net zoals met die achterspoiler smaken verschillen Jacco vindt zoiets mooi. Blijkbaar is niet iedereen het met hem eens. Dat is ook het mooie van tuning hè. Je personaliseert je auto.
Op maandag 30 juni 2003 00:02 schreef Snoop_Dogg het volgende:
jmr... die andere vwas mooiereven een vraag: wat is er toch mooi aan een motorkap ( / spoiler) die een andere kleur heeft dan de rest van de body.
Jacco, Vette spoilers, goed bezig. Is wings west niets voor jou?
(je voelt 'm al aankomen)
MAAR
Die spoiler kan echt niet, dat heeft totaal geen nut, auto krijgt er een lagere top van, das ongeveer het enige. Aerodynamisch schiet je er totaal niks mee op.
Heb je er geen die echt delen vervangen misshien ook je zij-voor scherm zodat het een geheel is en dat het niet eruit ziet alsof het er zomaar is op geplakt.
Kijk eens bij http://www.erebunicorp.com/ge/hcivic92.htm. Dit leuke spul is via avb-sports in belgië te bestellen. Deze hebben een stuk mooiere sideskirts. Of anders op http://www.onderground-design.com/BODYKITS/MODELS/honda.html. Ook deze spullen zijn bij avb te halen.
Bij de eerste link zie je je auto met een carbon vleugel. Ziet er wel strak uit.
quote:Een supercharger of Turbo is wel heel gaaf maar is dat wel gezond voor zo'n motor kheb me laten vertellen dat ie dan minder lang meegaat...?
Op zondag 29 juni 2003 19:54 schreef jacco het volgende:[..]
Als er binnen nu en 2 jaar geen andere motor in komt. Ga ik voor een supercharger of een turbo. En zal dan van 106 pk naar ongeveer ruim geschat 180 pk gaan. met alle veranderingen erbij
Hoe en waar kan ik informatie vinden over street legal honda. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie honda En ben van plan die ook te gaan tunen e.d. Zou je mij wat meer informatie kunnen geven?
Ben echt benieuwd naar het resultaat met die bodykit en die vleugel erop! Top auto!
Jacco, bij ons in de buurt rijdt ook zo'n kleur groene Civic Coupe rond die helemaal getuned is met alu wing, bodykit en alles erop en eraan, is deze toevallig al bij jou of SLH bekend? (heeft sinds kort groot "Mulsanne" op de voorruit staan)
verlagen en sideskirts.... zonder spoiler zal hij er dan al echt fuckin bruut uitzien vermoed ik...
quote:Het adres is www.streetlegalhonda.nl voor je het nog niet wist, en als je lid wilt worden moet ik je teleurstellen, ze zitten vol. Voor de rest moet je bij Jacco zijn
Op maandag 30 juni 2003 09:37 schreef Loudje het volgende:
Jacco,Hoe en waar kan ik informatie vinden over street legal honda. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie honda
En ben van plan die ook te gaan tunen e.d. Zou je mij wat meer informatie kunnen geven?
quote:is niet 'n gehele motorkap is alleen de happer..
Op maandag 30 juni 2003 09:42 schreef Loudje het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik zo'n motorkap als deze kan bestellen?
[afbeelding]
quote:autostyle http://www.autostyle.nl. Deze spullen zijn bij de halfords te bestellen. Probeer het anders bij de locale tuningsshop
Op maandag 30 juni 2003 09:42 schreef Loudje het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik zo'n motorkap als deze kan bestellen?
[afbeelding]
quote:Het gaat mij om de ingebouwde booskijkers in de motorkap
Op maandag 30 juni 2003 11:11 schreef t0n het volgende:[..]
is niet 'n gehele motorkap is alleen de happer..
Die kan je uit autostyle catalogus bestellen, maar ook vast wel bij 'n andere tuner...
Mooi dat je zoveel plezier van hebt.
quote:Die moet je zelf maken, ze zijn niet te koop. Heel simpel te doen. Je gaat naar een autosloop. je haalt een motorkap voor je auto. Dan ga je met polyester spelen todat je het mooi vind. Desnoods maak je allemaal luchtgaten in je kap met gaas erachter. Als ie klaar is netjes schuren. plamuren en laten spuiten. Dan heb je je eigen home-build motorkap + booskijkers + Luchtinlaat.
Op maandag 30 juni 2003 13:04 schreef Loudje het volgende:[..]
Het gaat mij om de ingebouwde booskijkers in de motorkap
Ik vindt dat zo veel mooier dan die booskijkers die op je lampen moeten
quote:voor sommige auto's zijn er kant en klare booskijkers voor die je er zelf moet oplassen en afwerken!
Op maandag 30 juni 2003 13:04 schreef Loudje het volgende:[..]
Het gaat mij om de ingebouwde booskijkers in de motorkap
Ik vindt dat zo veel mooier dan die booskijkers die op je lampen moeten
@ Jacco
Die carbon spoiler is echt wel moooi....
Oja heb je al gedacht aan een Integra motor??? Voor later stadium natuurlijk.... Past namelijk wel in een civic!
@ Genesiz. Ik heb met Alain allang gesproken over de auto. Hij bezit nu dezelfde auto als mij maar dan een sedan uitvoering. Hij is veel duurder voor mij. Omdat ik via hem geen sponsoring voor elkaar krijg. En je kan tegenwoordig makkelijk alles via invoerders in Nederland krijgen. Wat ik dus ook doe
quote:Thanx. En nee heb ik niet aan gedacht. Maar zoiets is moeilijk aan te komen. En heb al een optie op een Vtec blok uit een crx. Met kabelboom en ecu. Voor 4000 euro ingebouwd en klaar
Op maandag 30 juni 2003 15:18 schreef ThaFreak het volgende:[..]
voor sommige auto's zijn er kant en klare booskijkers voor die je er zelf moet oplassen en afwerken!
@ Jacco
Die carbon spoiler is echt wel moooi....
Oja heb je al gedacht aan een Integra motor??? Voor later stadium natuurlijk.... Past namelijk wel in een civic!
quote:Tsja wat wil je weten. We zitten nu aan de honderd leden. En hebben een ledenstop ingevoerd. Anders zou de club te groot worden. Maar je kan altijd de site bekijken en daar op het forum vragen stellen www.streetlegalhonda.nl
Op maandag 30 juni 2003 09:37 schreef Loudje het volgende:
Jacco,Hoe en waar kan ik informatie vinden over street legal honda. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie honda
En ben van plan die ook te gaan tunen e.d. Zou je mij wat meer informatie kunnen geven?
Er zitten andere lichtjes in. Nou...fantastisch.
quote:De auto op de foto is uiteraard een voorbeeld. Maar je kan je skirts aan de auto moulden (weet niet goed hoe dat in het nederlands is) waardoor je de naden wegwerkt. Met behulp van polyester matjes. die je daarna schuurt en daarna overspuit. En dan krijg je dus 1 geheel.
Op maandag 30 juni 2003 01:26 schreef -Shibby- het volgende:
Ik vind het jammer dat die side skirt er zo uitziet alsof ie er echt is op geplakt. Je ziet duidelijk randen.Heb je er geen die echt delen vervangen misshien ook je zij-voor scherm zodat het een geheel is en dat het niet eruit ziet alsof het er zomaar is op geplakt.
quote:Niet lullig opgevat. Maar dan zou ik toch de thread maar ff beter doorlezen
Op maandag 30 juni 2003 18:10 schreef Roellio het volgende:
Het is niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt al een volledig topic gevuld met helemaal niets.Er zitten andere lichtjes in. Nou...fantastisch.
quote:Het gaat hier dus om mijn auto
#########@@@@@@@@$$$$$$AAAAAAAAAh, mijn hele auto zit aan de voorkant helemaal in elkaar en de achterkant is ook gehalveerd.
Samen met Marcel (Green Goblin) onderweg naar Automaxx. Reden het terrein op dan de hoek om bij het wachterpostje. Er reed een kleine fiat voor me. Die al op een afstandje was. Dus ik ff vol gas en remde op tijd achter de fiat. Maar achter mij reed een Slopel die dus niet op tijd remde en daardoor de wielen blokkeerde en met volle vaart bij mij achterop kwam. Ik schiet naar voren tegen de fiat aan en de fiat tegen Marcel aan. Dus in totaal 4 auto's waarvan 1 total loss (de slopel) en hoe het mijn auto is weet ik niet. Want ik moest met de ambulance naar het ziekenhuis voor mogelijk nekletsel.
Maar gelukkig zijn er geen wervels scheef geschoten. En ben ik oke.
Mijn auto staat nu in Dalfsen bij het takelbedrijf. Maar omdat ze meer dan 50 km van mijn huis af liggen komen ze hem niet brengen maar gaat het met nationaal transport en dat kan 3 werkdagen duren $@#$%#$#$
Wat voel ik me KLOTUH. Maar zoals iedereen zegt heb ik zelf gelukkig nix. Maar krijg daar helaas de auto niet mee terug.
Marco (xenon) heeft foto's gemaakt dus die krijgen jullie binnenkort te zien.
Wou via hier Marcel en Marco nogmaals bedanken. Voor het opletten op de auto toen ik naar het ziekenhuis ging.
Thanx
Weet btw niet wat de schade bij Marcel is. Hoop dat het meevalt. Maar dat hoor ik binnenkort wel
Aj erg lullig jacco, hoe nu verder met het project ?
quote:http://www.streetlegalhonda.nl
Op maandag 30 juni 2003 09:37 schreef Loudje het volgende:
Jacco,Hoe en waar kan ik informatie vinden over street legal honda. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie honda
En ben van plan die ook te gaan tunen e.d. Zou je mij wat meer informatie kunnen geven?
Me broertje zijnV-tec uit 1993...(166pkgeloof ik)
Lullig van dat ongeluk zeg....maar goed jij bent er heelhuids vanaf gekomen!
greetz
cybah
[edit] zit ikde link te typen is er al gereageerd [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 05-07-2003 20:23]
Hoop ten erste dat jij er niets aan overhoud en ten 2de dat je auto nog te redden is.
Je had er al behoorlijk werk in gestoken en het zou zonde zijn als dat teniet word gedaan door een foutje van een ander.
Veel succes gewenst.
Maar wat zonde van de auto,s. En zeker die van jou!!!
Al dat werk wat er al in gestopt is. Heel heel erg klote. Hoop dat het alleen blikschade is. Zo dat je hem snel kan herstellen.
Sterkte er mee
Ik hoop niet dat het mij overkomt als ik binnenkort m'n andere auto oppik..
Erg jammer van je auto zeg....ik weet zelf hoe erg je er van kunt balen...
quote:Dat lijkt me niet nodig, aangezien het opeltje zo te horen schuld had (alleen weet ik niet hoe het qua verzekering zit met extra/nieuwe onderdelen......)
Op zaterdag 5 juli 2003 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien zijn er vrijwilligers die onderdelen aan je willen doneren ofzo als het echt ernstig isIk hoop alleen voor je dat de schade niet te groot is..
toen ik aan kwam rijden op het parkeerterrein zag ik je wagen op de takel staan!
echt zonde man!
En hoop nu dat de auto niet total loss word verklaard. Maar dat hoor ik dus binnenkort. Want dan kan ik de nieuwe bumpers bestellen en dan op de kosten van de verzekering laten spuiten.
En zou er dan zelfs beter van worden. Zolang de constructie maar goed is. Het blik werk kan allemaal gemaakt worden. En heb met de garage gebeld waar hij nu staat en zij zeiden dat hij motorisch nog perfect was. En daar ben ik dus al heel blij mee. En nu dus maar hopen dat het alleen kunstof en blikschade is. Hopelijk.
Heb btw al wel weer vervoer tegen geen extra kosten. Altijd handig als je bijklust bij een garage. Het is wel vw polo maar ja. Hoef alleen de benzine te betalen.
Maar nogmaal iedereen bedankt
grtz
ps. het project gaat gewoon door. Ik ben niet te stoppen
quote:Grrrrrrrrrrrr
Op zaterdag 5 juli 2003 21:38 schreef jacco het volgende:Heb btw al wel weer vervoer tegen geen extra kosten. Altijd handig als je bijklust bij een garage. Het is wel vw polo maar ja. Hoef alleen de benzine te betalen.
quote:Er was nog een honda civic coupe de voorste. Die heeft de achterbumper scheef hangen. en vooral lakschade.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:37 schreef ook_gek het volgende:
Jacco wat is de schade aan die andere auto,s. Want er zat nog iemand bij toch van SLH.
De slopel is total loss. en de fiat heeft ook voor en achter alles in elkaar. Maar heb ik niet echt meer naar gekeken. Want voor ik het wist lag ik op de brancard richting ziekenhuis.
quote:That's the spirit!
Op zaterdag 5 juli 2003 21:38 schreef jacco het volgende:
ps. het project gaat gewoon door. Ik ben niet te stoppen
Als je geluk hebt en het is inderdaad alleen blikschade, dan heb je er inderdaad meestal voordeel van. Kun je je nieuwe spul op kosten van die slOpel rijder laten spuiten.
Succes ermee en hopelijk gaat dit topic dan weer snel verder.
Zodra mijn geld allemaal weer op orde is gaat mijn civicje ook helemaal onder het mes Eerst moettie gespoten worden
hopelijk gaat de verzekering niet al te moeilijk doen en krijg je gewoon lekker snel je geld gestort om weer verder te klussen
quote:Dit kan je laten doen (en nog veel meer
Op maandag 30 juni 2003 13:04 schreef Loudje het volgende:[..]
Het gaat mij om de ingebouwde booskijkers in de motorkap
Ik vindt dat zo veel mooier dan die booskijkers die op je lampen moeten
Kut voor je Jacco. Nu maar hopen dat je (tegen beter weten in) snel uitbetaald wordt.
quote:Net gelezen op slh forum....
Heb vandaag de auto weer terug gekregen. En dan sta je daar met een brok in je keel.Fuck it. wat een aanzicht
morgen gaat hij naar een schadeherstel bedrijf. Waar word gekeken wat en of hij gefixxed kan worden. Maar heb er helaas niet echt veel vertrouwen in. aan beide kanten ter hoogte van de tankdop is de carroserie helemaal verbogen.
Wat kan een mens balen. Ben jezelf zuinig met je auto. En dan krijg je dit. Zit nu zelfs nog thuis met m'n nek. Maar hoop woensdag weer aan het werk te kunnen.
quote:Wel fucked up inderdaad.
Heb vandaag de auto weer terug gekregen. En dan sta je daar met een brok in je keel.
Fuck it. wat een aanzichtmorgen gaat hij naar een schadeherstel bedrijf. Waar word gekeken wat en of hij gefixxed kan worden. Maar heb er helaas niet echt veel vertrouwen in. aan beide kanten ter hoogte van de tankdop is de carroserie helemaal verbogen.
Wat kan een mens balen. Ben jezelf zuinig met je auto. En dan krijg je dit. Zit nu zelfs nog thuis met m'n nek. Maar hoop woensdag weer aan het werk te kunnen.
Houd ons op de hoogte! En succes.
Hij staat nu bij het schadeherstelbedrijf. Waar morgen of overmorgen een schade expert komt kijken. Hij zal dan bepalen of hij total-loss is of nog binnen de kosten van de dagwaarde gerepareerd kan worden.
Als hij total loss word verklaard. Word hij aan drie mensen te koop aangeboden en dan aan de hoogste bieder verkocht. Of ik kan hem natuurlijk zelf houden.
Maar het is nu gewoon ff afwachten
En echt alle schade word verhaald op de opelrijder. omdat hij de veroorzaker is. En het dus niet uitmaakt hoeveel auto's er doorschuiven.
Heb net de fiatrijder aan de phone gehad en zijn auto is naar alle waarschijnlijkheid ook total-loss aangezien het een 11 jaar oude auto is. Dus ook weer zwaar balen.
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 08-07-2003 19:06]
quote:thnx
Op maandag 7 juli 2003 01:15 schreef Enforcer het volgende:[..]
Dit kan je laten doen (en nog veel meer
) bij http://www.pm-automotive.nl
Hopen dat verzekeringsmaatschappij niet te moeilijk doet en je snel je wagen weer kan opbouwen.
quote:was jij het niet die een showtje wou doen met ff op te trekken en dan een noodstop moest uitvoeren ?
Op dinsdag 8 juli 2003 18:57 schreef jacco het volgende:
Vandaag de verzekering gebeld.Hij staat nu bij het schadeherstelbedrijf. Waar morgen of overmorgen een schade expert komt kijken. Hij zal dan bepalen of hij total-loss is of nog binnen de kosten van de dagwaarde gerepareerd kan worden.
Als hij total loss word verklaard. Word hij aan drie mensen te koop aangeboden en dan aan de hoogste bieder verkocht. Of ik kan hem natuurlijk zelf houden.
En echt alle schade word verhaald op de opelrijder. omdat hij de veroorzaker is. En het dus niet uitmaakt hoeveel auto's er doorschuiven.Heb net de fiatrijder aan de phone gehad en zijn auto is naar alle waarschijnlijkheid ook total-loss aangezien het een 11 jaar oude auto is. Dus ook weer zwaar balen.
Niettemin zeer spijtig van je project, alleen het beste hopen nu !
Ps; al een geluk dat je sommige onderdelen nog niet gemonteerd had !
Maar het is nu gewoon ff afwachten
quote:Ook ik reed te hard. Maar stond op tijd stil. En er zat denk ik een meter tussen mijn mij en mijn voorligger. En op zo'n meeting rijd je toch allemaal dicht op elkaar. Omdat je toch stapvoets rijd.
Op woensdag 9 juli 2003 17:21 schreef Cybermonkey het volgende:[..]
was jij het niet die een showtje wou doen met ff op te trekken en dan een noodstop moest uitvoeren ?
Als je normaal had gereden zonder de show was er waarschijnlijk niks gebeurd en had je genoeg remafstand over...Niettemin zeer spijtig van je project, alleen het beste hopen nu !
Ps; al een geluk dat je sommige onderdelen nog niet gemonteerd had !
Maar het is nu gewoon ff afwachten
Maar ja zoals zo vaak is dit natuurlijk achteraf. Want als ik ipv vrijdag al was geweest was dit zaterdag niet gebeurt.
En heb helaas nog geen foto's word aan gewerkt
quote:Helaas is de schade expert nog niet langsgeweest. Maar word gelukig veel geholpen door Street Legal Honda. Door onderdeln voor mij te vinden tegen lage prijzen. Waardoor hopelijk de reparatiekosten lager blijven als de dagwaarde. Anders is hij dus total-loss.
Op vrijdag 11 juli 2003 12:19 schreef ook_gek het volgende:
Je voorkant ziet er nog goed uit.
De achterkand ziet er stukken minder uit
Weet je al wat meer?
Dus ff afwachten nu kan helaas niet meer doen
quote:Kunnen ze je niet beter helpen een goedkopere andere coupé te vinden?
Op vrijdag 11 juli 2003 12:24 schreef jacco het volgende:[..]
Helaas is de schade expert nog niet langsgeweest. Maar word gelukig veel geholpen door Street Legal Honda. Door onderdeln voor mij te vinden tegen lage prijzen. Waardoor hopelijk de reparatiekosten lager blijven als de dagwaarde. Anders is hij dus total-loss.
Dus ff afwachten nu kan helaas niet meer doen
iig veel succes nogmaals en we horen het resultaat wel weer
quote:Ik heb je dus gewoon zien staan.
Op vrijdag 11 juli 2003 12:24 schreef jacco het volgende:[..]
Helaas is de schade expert nog niet langsgeweest. Maar word gelukig veel geholpen door Street Legal Honda. Door onderdeln voor mij te vinden tegen lage prijzen. Waardoor hopelijk de reparatiekosten lager blijven als de dagwaarde. Anders is hij dus total-loss.
Dus ff afwachten nu kan helaas niet meer doen
quote:Als het alleen maar blik schade is valt het toch wel mee
Op vrijdag 11 juli 2003 12:24 schreef jacco het volgende:[..]
Helaas is de schade expert nog niet langsgeweest. Maar word gelukig veel geholpen door Street Legal Honda. Door onderdeln voor mij te vinden tegen lage prijzen. Waardoor hopelijk de reparatiekosten lager blijven als de dagwaarde. Anders is hij dus total-loss.
Dus ff afwachten nu kan helaas niet meer doen
quote:Heb hem al wel gezien daarna. Hij staat nu bij het schadeherstel bedrijf. En onderhuids kan je natuurlijk niet bepalen als leek. Dus het is echt afwachten..............
Op vrijdag 11 juli 2003 12:38 schreef Metalfreak het volgende:
Au, doet pijn om dit te zien... Ziet er wel erg klote uit ja...
Heb je 'm ondertussen wel zelf alweer kunnen bekijken en kunnen zien wat er allemaal onderhuids beschadigd is?
quote:De voorste was ook een member, een Civic Coupe die is alleen van achteren geraakt en heeft alleen lakschade en de bumper verbogen
Op vrijdag 11 juli 2003 12:50 schreef ook_gek het volgende:
Hoe ziet die andere auto er uit als ik vragen mag? Is daar de schade erg van. Dat was toch ook een slh member?
quote:hij is aangereden door een slopel en schoof tegen een fiat aan... dat zijn naar mijn weten alle twee geen honda's
Op vrijdag 11 juli 2003 12:50 schreef ook_gek het volgende:
Hoe ziet die andere auto er uit als ik vragen mag? Is daar de schade erg van. Dat was toch ook een slh member?
quote:
Maar achter mij reed een Slopel die dus niet op tijd remde en daardoor de wielen blokkeerde en met volle vaart bij mij achterop kwam. Ik schiet naar voren tegen de fiat aan en de fiat tegen Marcel aan
quote:Heeft hij erge schaden aan z,n auto?
Op vrijdag 11 juli 2003 13:02 schreef jacco het volgende:[..]
Ja
quote:Dat zei ik al
Op vrijdag 11 juli 2003 13:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heeft hij erge schaden aan z,n auto?
quote:
De voorste was ook een member, een Civic Coupe die is alleen van achteren geraakt en heeft alleen lakschade en de bumper verbogen
quote:Oh sorry mijn fout
Op vrijdag 11 juli 2003 13:04 schreef jacco het volgende:[..]
Dat zei ik al
[..]
quote:volgens mij heb je nu 12x verteld wat de schade aan die auto was....
Op vrijdag 11 juli 2003 13:04 schreef jacco het volgende:[..]
Dat zei ik al
[..]
ontopic:
Heel veel suc6 met je auto, misschien is het id van tjabbo ook wel wat...
iig suc6
quote:het lijkt zo nog mee te vallen vind ik. maar ja, ik kan iet zien wat er opgeduwd is behalve plaatwerk.
Op vrijdag 11 juli 2003 17:02 schreef jacco het volgende:
Net 2 nieuwe foto's gekregen die wat scherper zijn:
echt jammer. bloody shame.
Nu is het rapport van het schade herstelbedrijf ff afwachten hoeveel hun ervoor vragen om hem weer te maken.
Zit nu eigenlijk af te vragen. of ik niet gewoon een nieuwere haal. en dan gewoon geld bijleg. want die 5000 euro is toch een best bedrag en ik kan daar een mooie coupe weer voor terug halen. En dan heb ik er uiteraard eentje zonder schade.
Dus ff afwachten nog volgende week hoor ik het. En dan toch maar de knoop doorhakken. Of de auto weg of weer opknappen.
quote:Even afwachten inderdaad, maar ik zou een nieuwe kopen. Deze is natuurlijk wel aardig maar niet heilig. Voor 5000+ kan je een hele mooie Civic coupe halen. En de nieuwe onderdelen die je op deze groene hebt kan je dan gewoon weer gebruiken, op de velgen doel ik dan. En ik denkt dat je open luchtfilter ook wel heel is gebleven. Van de achterlichten kan ik zo even geen schatting maken.
Op zaterdag 12 juli 2003 11:29 schreef jacco het volgende:
De schade expert is langsgeweest en heeft de dagwaarde vastegesteld op 5.000 euro zonder de accesoires. Das dus eigenlijk best hoog. en ben ik ook best blij mee.Nu is het rapport van het schade herstelbedrijf ff afwachten hoeveel hun ervoor vragen om hem weer te maken.
Zit nu eigenlijk af te vragen. of ik niet gewoon een nieuwere haal. en dan gewoon geld bijleg. want die 5000 euro is toch een best bedrag en ik kan daar een mooie coupe weer voor terug halen. En dan heb ik er uiteraard eentje zonder schade.
Dus ff afwachten nog volgende week hoor ik het. En dan toch maar de knoop doorhakken. Of de auto weg of weer opknappen.
quote:En? Al een beslissing genoemen?
Dus ff afwachten nog volgende week hoor ik het. En dan toch maar de knoop doorhakken. Of de auto weg of weer opknappen.
Gewoon goed nadenken wat ik echt wil..........................................
quote:Die kan je niet bestellen, maar moet je zelf maken. Dat is een toyota celica WRC outlet. Het heeft echt geen functie op dit soort auto's omdat hij specifiek voor de toyota celica gt4 met een water-air intercooler is ontworpen ( De group N of Carlos Sainz editie van de T18). Je kan de outlet wel bestellen bij autostyle geloof ik. Dan moet je hem zelf op je motorkap plakken.
Op maandag 30 juni 2003 09:42 schreef Loudje het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik zo'n motorkap als deze kan bestellen?
[afbeelding]
Het rooster wat je ziet is puur een outlet (dus GEEN intake) om de warmte van de intercooler naar buiten te laten. De kleine intake sluit direct op het motorblok (3SGTE) aan om de distributieriem te koelen. Deze smolt wel eens in de vorige generatie celica's.
imho ben je echt niet goed wijs om met zo'n ding te patsen als het geen functie heeft. Laatst zag ik ook een honda met zo'n ding en die had zelfs de intake dicht geplamuurd. sorry hoor.....
nieuw of opknappen ?
Dus even geduld en dan hopelijk zo snel de auto weer in mijn bezit. Dan kan ik tenminste weer fatsoenlijk auto rijden.
grtz
quote:Way to go
Op donderdag 7 augustus 2003 18:02 schreef jacco het volgende:
Ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te maken
Hou ons op de hoogte
quote:Heb vandaag ook de hele dag aan een auto gesleuteld. Met dit weer kan ik toch niet aan het strand liggen. Zo ben ik niet. Dus ben ik liever wat aan het doen. Zoals nu aan het Fokken.
Op donderdag 7 augustus 2003 18:13 schreef StephanL het volgende:
Laten we het hopen. VakantieHebbie morgen wat te doen als ze komen.
Prachtig project, en cool dat je het hier zo op fok doet, hulde
*zet bij favourites*
Groet,
quote:Thanx, ik houd de auto dus.
Op donderdag 7 augustus 2003 22:40 schreef Delnooz het volgende:
Hey Jacco. Net deel 1 en nu deel 2 helemaal door gespit. Prachtig project, maar wel shit wat er is gebeurd zeg! Snap alleen niet helemaal wat je nu gaat doen. Je zegt dat je de auto helemaal hebt gestript, maar ga je er dan wel mee verder of koop je een nieuwe?Prachtig project, en cool dat je het hier zo op fok doet, hulde
*zet bij favourites*Groet,
En hij word helemaal omgetoverd tot een buddyclub auto
quote:De kit is helemaal compleet. Dus een 4 delige set die bestaat uit voorbumper, achterbumper en de sid-skirts. En de foto's komen nog
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:47 schreef StephanL het volgende:
Pakketje ontvangenHeb je één hele bodykit besteld van buddyclub of alleen een paar delen, en heb je dan pics hoe het er komt uit te zien, ben wel benieuwd. Alleen de voorspoiler vind ik niet alles van buddyclub van wat ik heb gezien tot nu toe van buddyclub, smaken verschillen gelukkig
quote:Zo dat is snel gereageerd
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:51 schreef jacco het volgende:[..]
De kit is helemaal compleet. Dus een 4 delige set die bestaat uit voorbumper, achterbumper en de sid-skirts. En de foto's komen nog
Ik wacht af, ben benieuwd hoe het staat. Maar ik bedoelde foto's in de zin van voorbeelden van andere auto's.
quote:oh ik zal even kijken
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:54 schreef StephanL het volgende:[..]
Zo dat is snel gereageerd
Ik wacht af, ben benieuwd hoe het staat. Maar ik bedoelde foto's in de zin van voorbeelden van andere auto's.
quote:welke kit is het dan, buddyclub heeft toch verschillende modellen in het assortiment?
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:51 schreef jacco het volgende:[..]
De kit is helemaal compleet. Dus een 4 delige set die bestaat uit voorbumper, achterbumper en de sid-skirts. En de foto's komen nog
quote:Buddyclub is 1 model. En er is nu net een nieuwe maar die het Buddyclub 2 en die is wat ronder allemaal
Op vrijdag 8 augustus 2003 18:00 schreef ThaFreak het volgende:[..]
welke kit is het dan, buddyclub heeft toch verschillende modellen in het assortiment?
quote:Die sidekirts en de achterbumper is wel mooi
Op vrijdag 8 augustus 2003 18:00 schreef jacco het volgende:[..]
oh ik zal even kijken
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:vind ze niet mooi....ze zien er iets te braaf uit
Op vrijdag 8 augustus 2003 18:05 schreef jacco het volgende:
hier is een link naar de BC 2 bumpershttp://henshinauto.com/index2.htm
quote:Ook dat gaat nu een trend worden. Let maar op. Het gaat srax allemaal veel cleaner en smoother worden. Niet meer van die uitzinnige wagens. Maar strakke auto's zonder al teveel poespas.
Op vrijdag 8 augustus 2003 18:13 schreef ThaFreak het volgende:[..]
vind ze niet mooi....ze zien er iets te braaf uit
Nu is de auto is uitgevoerd met een stage one systeem met twee 5lbs flessen voorzien van bottleheaters, automatische fles opener, elektronische manometer, Purge valve, brandstof beveiligings schakelaar en Blow off tubes. De set levert op de 1600 16V motor een extra 50 of 75pk. En dat gaat hard
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 09-08-2003 14:01]
quote:ja dus, wat wil je daarmee gaan doen dan?
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:50 schreef _Sisoft_ het volgende:
He ik zie z'n kenteken
quote:Adres opzoeken en de auto stelen
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:52 schreef jacco het volgende:[..]
ja dus, wat wil je daarmee gaan doen dan?
Niet zo slim om mooie auto's met kenteken op een openbaar forum te zetten.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:53 schreef Roellio het volgende:[..]
Adres opzoeken en de auto stelen
Niet zo slim om mooie auto's met kenteken op een openbaar forum te zetten.
quote:De link werkt niet
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:57 schreef D-Devil het volgende:
Zoek maar lekker het adres op. Dat gaat gewoon via www.welkadresbijwelkkenteken.nl
quote:Via een garage kun je dat hardstikke makkelijk opvragen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:57 schreef D-Devil het volgende:
Zoek maar lekker het adres op. Dat gaat gewoon via www.welkadresbijwelkkenteken.nl
quote:Ja dus, jij haalt een Klasse 3 ook zo van de weg zeker, ik ben David copperfield niet hoor.
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:59 schreef Roellio het volgende:[..]
Via een garage kun je dat hardstikke makkelijk opvragen.
quote:He dan was dat laatst een vriend van jou op SLH die die foto van mijn wagen plaatste? of niet
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:00 schreef D-Devil het volgende:[..]
Ja dus, jij haalt een Klasse 3 ook zo van de weg zeker, ik ben David copperfield niet hoor.
.
quote:Ik niks hoor... Wou het alleen maar ff zeggen i.v.m. mensen die eventueel wel belang bij die auto hebben
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:52 schreef jacco het volgende:[..]
ja dus, wat wil je daarmee gaan doen dan?
quote:Deze heb ik in real life zien staan bij DBM Engineering. Was echt heeeeel erg vet.
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:42 schreef jacco het volgende:
Hier een del-sol van een vriend van mij met dezelfde bodykitNu is de auto is uitgevoerd met een stage one systeem met twee 5lbs flessen voorzien van bottleheaters, automatische fles opener, elektronische manometer, Purge valve, brandstof beveiligings schakelaar en Blow off tubes. De set levert op de 1600 16V motor een extra 50 of 75pk. En dat gaat hard
quote:Ik heb nu degene die daarvoor erop zat
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:49 schreef StephanL het volgende:
Die achterspoiler van die Del is wel mooi. Had hem nog niet duidelijk gezien, erg gaaf.
wil ik ook hebben!!!!
(moet ik eerst slagen hehe...)
quote:Ik weet het
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:02 schreef jacco het volgende:[..]
Ik heb nu degene die daarvoor erop zat
Hoe licht is die? Je vertelde een keer dat die heel licht aanvoelde.
Ik haal ze morgenavond op. en zal er meteen foto's van maken. Zodat iedereen kan meegenieten. Degene die ze voor mij invoert heeft dan die ochtend ook zijn nieuwe auto opgehaald. Namelijk een Honda Integra. Dus meteen dat maar eens goed bekijken
Eindelijk weer wat nieuws voor op de wagen
quote:Beetje voor de hand liggend: 35 lux
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:45 schreef StephanL het volgende:
Ik weet hetHoe licht is die? Je vertelde een keer dat die heel licht aanvoelde.
quote:Er komt er maar 1 op, aan de rechter kant. Er komt dan een zogenaamde silencer op. met een carbonnen of rvs einddemper daar ben ik nog niet uit.
Op woensdag 13 augustus 2003 17:03 schreef Metalfreak het volgende:
even een vraagje: welke einddemper ga je er eigenlijk opzetten?
Zou volgens mij wel mooier zijn als er namelijk aan elke kant een uitlaatpijp zou zitten... (geen ovale, want die vind ik zooo lelijk...)
quote:Daardoor krijg je circulatie in de uitlaat. En daardoor een zwaardere brom
Op woensdag 13 augustus 2003 18:38 schreef Delnooz het volgende:
Waarvoor is bij die bovenste die extra buis?
Is er verder nog nieuws? kunnen we nog foto's verwachten van vorderingen?
quote:Ja dit vind ik ook zo cool
Op woensdag 13 augustus 2003 18:44 schreef jacco het volgende:
Het word er naar alle waarschijnlijkheid zo eentje
quote:Dit zijn foto's gemaakt met de samsung v200.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:32 schreef StephanL het volgende:
Uhh pics
Wat je ziet is dus mijn auto. En een rode achterkant van een andere civic. Die we doormidden hebben gezaagd. Daar gebruiken we het subframe van die word er dan weer bij mij ingelast. Er licht ook een zwarte achterklep bij die word gespoten. En op de middelste foto zie je aan de rechterkant van de auto een doos met de motorkap. Ik heb nog geen fotos van de bumpers kunnen maken. Omdat je die alleen maar kan maken als het daglicht is. Was namelijk om 00:30 gister terug uit Molenschot waar ik ze heb opgehaald. De rest van de materialen heb ik in Volkel opgehaald bij een autosloperij.
verdere info volgt snel
quote:Van Deijne
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:55 schreef jacco het volgende:[..]
Dit zijn foto's gemaakt met de samsung v200.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De rest van de materialen heb ik in Volkel opgehaald bij een autosloperij.
quote:Ik weet niet waar jij woont maare, hier is het al licht geweest... Meerdere keren zelfs
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:55 schreef jacco het volgende:Ik heb nog geen fotos van de bumpers kunnen maken. Omdat je die alleen maar kan maken als het daglicht is. Was namelijk om 00:30 gister terug uit Molenschot waar ik ze heb opgehaald. De rest van de materialen heb ik in Volkel opgehaald bij een autosloperij.
verdere info volgt snel
quote:Haha, ja weet het, maar ben gewoon te druk met andere dingen. om de vorderingen van mijn eigen auto bij te houden. Ben vandaag ook weer begonnen met werk. En ga in de loop van deze week weer ff kijken en foto's maken uiteraard.
Op maandag 18 augustus 2003 18:45 schreef _Sisoft_ het volgende:[..]
Ik weet niet waar jij woont maare, hier is het al licht geweest... Meerdere keren zelfs
* Sickert wants toe sie dem!
quote:Ben gisteren geweest. en er was eigenlijk nog weinig te zien. Ze hebben aan de zijkant onder spanning (geen stroom) gezet. En toen de deuken eruit gehaald. maar dar resultaat kan je helaas niet zien op foto's. Dus eigenlijk nog weinig nieuws.
Op donderdag 21 augustus 2003 21:00 schreef Sickert het volgende:
week is bijna om waar zijn die PICS?!!!!!!!!!!!! EN VERDERE INFO!* Sickert wants toe sie dem!
Zodra ze gaan spuiten en dergelijke komt er meer
Deze reed mee met de plaatselijke danceparade vorige week, toevallig een bekende van jou, jacco?
quote:Moet wel, is ook lid van StreetlegalHonda
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:41 schreef MaartenGrendel het volgende:
Een beetje offtopic, maar ik hoop dat dat geen probleem is.Deze reed mee met de plaatselijke danceparade vorige week, toevallig een bekende van jou, jacco?
quote:Dit is niet geheel waar. Je hebt geen mistlicht nodig om APK goedgekeurd te worden. Het enige wat je moet doen als je geen mistlicht hebt(wil) is het knopje voor dit licht verwijderen van je dashboard.
Op zondag 29 juni 2003 19:36 schreef jacco het volgende:[..]
De lichten die ik erin heb zitten, worden goed gekeurd. Omdat ik erzelf een mistachterlicht in heb gemaakt. Dat zijn de rode ringen rond de achteruitrijlichten. Als je dat dus niet hebt kom je de apk niet door.
Honda heeft bij veel modellen de mistlamp in de bumper geplaatst(debiele designer!!!), ik heb hem er zsm uitgehaald en het gat dichtgemaakt. Hij word er al jaren mee goedgekeurd.
quote:Tuurlijk ken ik die dat is de auto van Bart. En de dames van links naar rechts zijn Joyce, Samantha en Sylvana. Erg mooie Sedan btw
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:41 schreef MaartenGrendel het volgende:
Een beetje offtopic, maar ik hoop dat dat geen probleem is.Deze reed mee met de plaatselijke danceparade vorige week, toevallig een bekende van jou, jacco?
grtz
Ben vandaag ook bij een garage geweest in Heerlen en heb een mooie Civic Sedan gezien:
http://www.honda-rotor.nl/wsb/occasions/detail.html?carid=20352
En er is zeker wat van te maken als je op de site van Wings West ofzo kijkt
quote:Zelfs met een sedan kan je wat maken. Maar met een hb of een coupe nog meer
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:48 schreef LeonH het volgende:
Dus er is toch nog wat van Honda te maken... hehe! Nee grapje.Ben vandaag ook bij een garage geweest in Heerlen en heb een mooie Civic Sedan gezien:
http://www.honda-rotor.nl/wsb/occasions/detail.html?carid=20352
En er is zeker wat van te maken als je op de site van Wings West ofzo kijkt
TODA Racing offers a stroker kit for the B16A engine which increases displacement to 1797cc. The stroke is increased from 77.4mm to 87.2mm. The kit comes with TODA forged pistons (81mm or 81.5mm), heavy duty piston wrist pins, fully balanced connection rods, dynamically balanced crankshaft, and bearings which already have the clearance set. Compression ratio with a stock head gasket is 11.0 : 1 and the rod ratio is 1.54. This kit is completely balanced and blue printed.
http://www.todaracing.com/products/honda_b16a_b18c/stroker_kit.html
quote:Zo streetlegal is deze niet, ik mis een kenteken!
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:34 schreef StephanL het volgende:[..]
Moet wel, is ook lid van StreetlegalHonda
quote:Op de foto is die in de show stand, zonder show stand is die met kenteken
Op zaterdag 23 augustus 2003 00:07 schreef CrashOne het volgende:[..]
Zo streetlegal is deze niet, ik mis een kenteken!
quote:een kenteken aan de voorkant hoeft volgens mij niet altijd, heb laatst een artikel gelezen over de nieuwe Donkervoort waarmee ze de zuiderburen een bezoekje gingen brengen. daar ging ook alleen maar aan de achterkant een kentekenplaat op, omdat aan de voorkant geen plaats is
Op zaterdag 23 augustus 2003 00:07 schreef CrashOne het volgende:[..]
Zo streetlegal is deze niet, ik mis een kenteken!
quote:Tenzij op het kentekenbewijs staat dat je op de betreffende auto een amerikaans nummerbord mag voeren.
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:15 schreef MegA het volgende:
kenteken aan de voorkant is gewoon verplicht.. anders had geen enkele alfa 156 het.. zelfs een amerikaans nummerbordje krijg je al een boete voor..
quote:Klaar in de zin van helemaal klaar niks maar aan doen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:19 schreef jacco het volgende:
Ja jongens ik weet het, maar ben erg druk en heb daardoor geen tijd. Neem van mij aan dat de auto binnenkort klaar is. En dan komt er een full-report
quote:Nee alleen de body is dan klaar. Dus dan kan ik weer rijden. Dan is het wachten op de skirts van buddyclub. En dan de uitlaat van otto die eronder komt. En dan door naar het interieur en de striping
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
Klaar in de zin van helemaal klaar niks maar aan doen.
Of alleen de body die klaar is.
quote:Oeh dat is wel stoer dan
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:53 schreef jacco het volgende:[..]
Nee alleen de body is dan klaar. Dus dan kan ik weer rijden. Dan is het wachten op de skirts van buddyclub. En dan de uitlaat van otto die eronder komt. En dan door naar het interieur en de striping
Ben benieuwd
Maar hier dan toch 4 foto's, krijg je iig een idee
quote:Dat is wel erg.
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:56 schreef jacco het volgende:
Nou vanmorgen wezen kijken. En natuurlijk senl ff pics geschoten. MAAR nu past mijn achterbumper niet. Het blijkt dat de mal waarin hij gedrukt is niet goed is geweest. En moet nu dus helaas minimaal 2 weken wacht totdat ik een nieuwe hebecht balen weer.
Wordt het vergoed door de bedrijf?
quote:Aangezien het bedrijf van een vriend is. Word de bumper gewoon omgeruild. Maar de bumper zal dan wel weer uit het buitenland moeten komen. Dus dat duurt dan weer even.
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:25 schreef Extremini het volgende:[..]
Dat is wel erg.
Wordt het vergoed door de bedrijf?
Wat is trouwens de officiele site van buddy-club, kan namelijk niks vinden...
quote:Aangezien het bedrijf van een vriend is wordt de bumper gewoon omgeruild.
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:44 schreef jacco het volgende:[..]
Aangezien het bedrijf van een vriend is. Word de bumper gewoon omgeruild.
Ik zoeg nog even een plaatje van die spoiler.
Zo'n soort spoiler op een zilvekleurige Del Sol
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 30-08-2003 17:58]
quote:Nee ik ken alleen een zilveren met een aluminium spoiler.
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:52 schreef StephanL het volgende:
Jacco vraagje over een Del Sol, of jij die kent. Ik reed donderdag naar huis, reed een stukje door het dorp Voorschoten naar Leiden toe. Hoor ik op een gegeven moment, broemmmmmmmmmm Komt er een zilvere Del Sol langs met zo'n universele polyester of fiberglass spoiler er achterop, met een beetje wit getinte achterlampen. Enig idee van wie die is, ken jij die autoIk zoeg nog even een plaatje van die spoiler.
[afbeelding]
Zo'n soort spoiler op een zilvekleurige Del Sol
quote:Die is wel zwaaaaar okay zeg!
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:04 schreef jacco het volgende:[..]
Nee ik ken alleen een zilveren met een aluminium spoiler.
quote:Nee die was het niet, maar waarschijnlijk uit de buurt van Leiden want op racing-leiden.com zag ik een thumbmail er van.
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:04 schreef jacco het volgende:[..]
Nee ik ken alleen een zilveren met een aluminium spoiler.
quote:Nee sorry die ken ik echt niet. iig geen lid van slh en andere bekende verenigingen
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:29 schreef StephanL het volgende:[..]
Nee die was het niet, maar waarschijnlijk uit de buurt van Leiden want op racing-leiden.com zag ik een thumbmail er van.
Deze
[afbeelding]
quote:gave bak zeg!
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:04 schreef jacco het volgende:[..]
Nee ik ken alleen een zilveren met een aluminium spoiler.
quote:De auto is van Larissa de enige meid die ik ken met zo'n getunede wagen
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:31 schreef infinium het volgende:[..]
gave bak zeg!
Maar deze auto is ook nog onder constructie. hij krijg nog andere side-skirts en een nieuwe achterbumper
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:41 schreef jacco het volgende:[..]
De auto is van Larissa de enige meid die ik ken met zo'n getunede wagen
en uiteraard weer lid van SLH.
Maar deze auto is ook nog onder constructie. hij krijg nog andere side-skirts en een nieuwe achterbumper
quote:Precies, kende hem ook niet, misschien dat jij iets wist, maar helaas. Dat wordt op een vrijdagavond een keer naar het Transferium.
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:30 schreef jacco het volgende:[..]
Nee sorry die ken ik echt niet. iig geen lid van slh en andere bekende verenigingen
quote:Deze kende ik wel. Mooiste vind ik dat die zijkanten van de vleugel dezelfde kleur hebben als de auto zelf, een keer een mooie blauwe gezien op internet, echt een strakke bak. Posten? gaan wel erg offtopic dan.
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:41 schreef jacco het volgende:[..]
De auto is van Larissa de enige meid die ik ken met zo'n getunede wagen
en uiteraard weer lid van SLH.
Maar deze auto is ook nog onder constructie. hij krijg nog andere side-skirts en een nieuwe achterbumper
quote:Yep druk maar in SC
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:47 schreef StephanL het volgende:[..]
Precies, kende hem ook niet, misschien dat jij iets wist, maar helaas. Dat wordt op een vrijdagavond een keer naar het Transferium.
[..]Deze kende ik wel. Mooiste vind ik dat die zijkanten van de vleugel dezelfde kleur hebben als de auto zelf, een keer een mooie blauwe gezien op internet, echt een strakke bak. Posten? gaan wel erg offtopic dan.
quote:
92-95 HONDA CIVIC CHROME/ION BLUE PROJECTOR HEADLIGHTS -WITH ANGEL EYES LED LIGHT RINGS,ION BLUE PROJECTOR -INCLUDES WIRING HARNESSES TO SPLIT YOUR EXISTING H4 INTO A DUAL HI/H3 CONFIGURATION
DE WELBEKENDE BMW LOOK LAMPEN, DE RONDE RINGEN FUNGEREN ALS STADLICHT EN LICHTEN WIT OP MIDDELS INGEBOUWDE LEDS. SETS WORDEN GELEVERD INCLUSIEF KABELBOOM EN LAMPEN.
quote:Gaaf, hebben ze dat ook voor een Vito
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:58 schreef jacco het volgende:
Zo net ff gebeld angel eyes komen er ook aan over 2 weken[afbeelding]
[..]
quote:Nee, of je moet ze zelf maken
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:02 schreef Googolplexian het volgende:
Zijn die toevallig ook voor een DelSol te kijgen?
quote:er was toch al een bedrijf mee bezig?
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:05 schreef jacco het volgende:[..]
Nee, of je moet ze zelf maken
En vrouwen die zelf een auto hebben (en dan geen standaard daihatsu'tje dus)
Ding ziet er echt weer strak uit..
Btw, die Honda waar ik 't laatst met je over had op de chat die heeft ook angel eyes, maar ze zijn nogal kut kwaliteit..
dus let op waar je ze koopt, hij had ze geloof ik via iemand van SLH.
(Mocht dit antwoord al gegeven zijn; ik had geen zin om het hele topic door te lezen, waarvoor excuses)
quote:Er komt een engine swap aan. Maar het wordt eerst show en dan gaan we voor de go
Op zondag 31 augustus 2003 17:12 schreef L-X het volgende:
Vraagje: Leuke dingen, dat exterieur tuning, maar ga je ook wat doen aan motortuning of blijft dat die Honda alleen snel van de buitenkant?(Mocht dit antwoord al gegeven zijn; ik had geen zin om het hele topic door te lezen, waarvoor excuses)
quote:En dan willen wij natuurlijk weten waaraan jij dan denk
Op zondag 31 augustus 2003 17:25 schreef jacco het volgende:[..]
Er komt een engine swap aan. Maar het wordt eerst show en dan gaan we voor de go
quote:Nee sorry, weet niet waar je dat gelezen hebt. Maar dat klopt niet.
Op maandag 1 september 2003 12:27 schreef blindfolt het volgende:
He Jacco,
Ik las ergens ergens dat je OZ superturismo velgen hebt of had.
Hoeveel Inch waren die en weet je wat het maximum is voor mijn auto?
Honda civic sedan dxi 1.5
bedankt voor je reactie!
En tsja wat is maximaal voor je auto. Dat is heel betrekkelijk. En ligt er maar net aan wat je wil eigenlijk. Ik heb nu 17 inch velgen eronder met low-profile banden. Ik kan hem dan 4cm verlagen. En krijg dan geen last met extreem sturen. Maar ken ook iemand met 18 inch en zelfs 19 inch. Maar daar zijn dan wel aanpassingen voor nodig.
Dus als jezelf gewoon velgen wilt kopen en er gewoon mee wilt rijden. Raad ik gewoon 17 inch aan voor de looks. en voor de speed gewoon 15 of 16 inch
grtz
quote:Vtec dat zowiezo. Maar het word dan een 1.6 met 160 pk of een 1.8 met 200 pk uit een ITR
Op zondag 31 augustus 2003 21:50 schreef _Sisoft_ het volgende:[..]
En dan willen wij natuurlijk weten waaraan jij dan denk
Een VTEC?
( 1.6, 1.8, 2.2, 2.3 of iets anders? )
Ik heb er nu 205/40/17 op zitten, maar het is niet echt lekker rijden. De banden trekken echt overal in. En met regen is het nog lekkerder
Als mijn civic gespoten is en er moeten weer nieuwe bandjes onder dan komen er zeker OZ 16" Superturismo's onder.
Er is wel iemand op het Street Legal Forum die die OZ 16" velgen heeft.
quote:Deze auto is van Marko. en heeft idd de superturismo's. Maar aan mij werd gevraagd. Of ik ze ook had. En dat was dus niet het geval
Op maandag 1 september 2003 19:43 schreef Hitpoint het volgende:
195/40/16 is de beste banden maat voor een CivicIk heb er nu 205/40/17 op zitten, maar het is niet echt lekker rijden. De banden trekken echt overal in. En met regen is het nog lekkerder
Als mijn civic gespoten is en er moeten weer nieuwe bandjes onder dan komen er zeker OZ 16" Superturismo's onder.
Er is wel iemand op het Street Legal Forum die die OZ 16" velgen heeft.
quote:Nee daar komt een vissen kom
Op dinsdag 2 september 2003 09:21 schreef Snoop_Dogg het volgende:
whow die voorbumper is echt gaaf !
maar dat grote vlak in het midden komt daar gaas in ?
Nou wat denk je zelf? Ik denk niet echt dat hij het zo gaat laten
quote:Bedankt voor je reactie!
Op maandag 1 september 2003 18:23 schreef jacco het volgende:[..]
Nee sorry, weet niet waar je dat gelezen hebt. Maar dat klopt niet.
En tsja wat is maximaal voor je auto. Dat is heel betrekkelijk. En ligt er maar net aan wat je wil eigenlijk. Ik heb nu 17 inch velgen eronder met low-profile banden. Ik kan hem dan 4cm verlagen. En krijg dan geen last met extreem sturen. Maar ken ook iemand met 18 inch en zelfs 19 inch. Maar daar zijn dan wel aanpassingen voor nodig.
Dus als jezelf gewoon velgen wilt kopen en er gewoon mee wilt rijden. Raad ik gewoon 17 inch aan voor de looks. en voor de speed gewoon 15 of 16 inch
grtz
quote:Yeah baby
Op maandag 1 september 2003 18:25 schreef jacco het volgende:[..]
Vtec dat zowiezo. Maar het word dan een 1.6 met 160 pk of een 1.8 met 200 pk uit een ITR
quote:Uhm ligt er maar net aan hoeveel je geld je er in 1 keer aan kan uitgeven. Ik begin zelf eerst met verlagingsveren en daarna de schokbrekers. Maar je kan het ook in 1 keer doen.
Op dinsdag 2 september 2003 09:44 schreef blindfolt het volgende:[..]
Bedankt voor je reactie!
de superturismos stonden al vast, nu de maat ook:17"
tips voor goede verlagings sets?
greets
Ik ben er alleen nog niet uit welk merk dat gaat worden. Het liefst wil ik Tein (japanse fabrikant) maar helaas onbetaalbaar. Dus dat word nog even afwachten.
Er bestaan btw tegenwoordig ook zogenaamde coil-over sets. Met deze set veren en bussen kun je een in hoogte verstelbare set maken met standaard of verkorte schokbrekers
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 06-09-2003 16:32]
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 06-09-2003 16:33]
quote:Zijn die motorblokken onderhand nog niet eens op
Op maandag 1 september 2003 18:25 schreef jacco het volgende:[..]
Vtec dat zowiezo. Maar het word dan een 1.6 met 160 pk of een 1.8 met 200 pk uit een ITR
Iedereen wil die blokken (inclusief mezelf), maar ik kan me voorstellen dat daar ook maar een beperkte voorraad van is. De auto's waar die in zitten zijn nu niet echt geweldig veel verkocht en ik neem aan dat iemand met een ITR toch wel z'n eigen blok erin wil houden?
Of maakt Honda meer motorblokken dan auto's???
concluderend...laat alsjeblieft die boekenplank in je kamer staan, het heeft namelijk helemaal geen nut om op een voorwiel aangedreven auto druk op je achtertrein te willen zetten, die zowieso graag met de neus de bocht uit wil.. kortom had dat geld in de motor gestoken !!
quote:euh, ook met een voorwielaangedreven auto kan je overstuur krijgen hoor, en t is nu nog show, als je leest zie je dat het ook nog wel Go wordt......
Op maandag 8 september 2003 14:43 schreef frank280zx het volgende:
zorg eerst eens voor wt meer vormogen voor dat die kar er uitziet als een formule een/rally kanon en geen deuk in een pakje boter slaat!!! met 106 pk ben je inderdaad street legal jaconcluderend...laat alsjeblieft die boekenplank in je kamer staan, het heeft namelijk helemaal geen nut om op een voorwiel aangedreven auto druk op je achtertrein te willen zetten, die zowieso graag met de neus de bocht uit wil.. kortom had dat geld in de motor gestoken !!
quote:Uhh Weet je hoeveel geld er in zo'n auto gaat zitten
Op maandag 8 september 2003 14:43 schreef frank280zx het volgende:
zorg eerst eens voor wt meer vormogen voor dat die kar er uitziet als een formule een/rally kanon en geen deuk in een pakje boter slaat!!! met 106 pk ben je inderdaad street legal jaconcluderend...laat alsjeblieft die boekenplank in je kamer staan, het heeft namelijk helemaal geen nut om op een voorwiel aangedreven auto druk op je achtertrein te willen zetten, die zowieso graag met de neus de bocht uit wil.. kortom had dat geld in de motor gestoken !!
quote:En wie ben jij om te bepalen wat ik mijn auto "moet" doen?
Op maandag 8 september 2003 14:43 schreef frank280zx het volgende:
zorg eerst eens voor wt meer vormogen voor dat die kar er uitziet als een formule een/rally kanon en geen deuk in een pakje boter slaat!!! met 106 pk ben je inderdaad street legal jaconcluderend...laat alsjeblieft die boekenplank in je kamer staan, het heeft namelijk helemaal geen nut om op een voorwiel aangedreven auto druk op je achtertrein te willen zetten, die zowieso graag met de neus de bocht uit wil.. kortom had dat geld in de motor gestoken !!
quote:Aantal posts op forum 9
Op maandag 8 september 2003 18:07 schreef jacco het volgende:[..]
En wie ben jij om te bepalen wat ik mijn auto "moet" doen?
Niewbie dus Dat is het
quote:Ergens heeft hij wel gelijk. Maar ook DAT is een kwestie van smaak
Op maandag 8 september 2003 18:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
Aantal posts op forum 9
Gem. aantal posts/dag 9
Frontpage reacties 0
Geregistreerd op 08 september 2003Niewbie dus
Dat is het
Met vriendelijke groet...
Als die newbie nu eens netjes de topics over jacco's auto had gelezen zoals het hoort (er staat toch duidelijk: deel 2???) dan had hij gelezen en geweten waarom Jacco zijn auto eerst gaat stylen en daarna pas tunen. Dit is zomaar zonder enige aanleiding ergens tegenaan trappen en dat past gewoon niet in dit topic.
quote:Jacco nogmaals ik wil je wagen niet afzeiken, maar laten we eerlijk zijn 18" velgen op de originele versnellingsbak...daar is ie niet blij mee, tevens is het natuurlijk wel leuk al die spoilers en vleugels, als je auto het waar maakt, dat ding wat jij daar fotografeerd is extremer dan de gemiddelde mclaren F1 vleugel.
Op vrijdag 8 augustus 2003 18:20 schreef jacco het volgende:[..]
Ook dat gaat nu een trend worden. Let maar op. Het gaat srax allemaal veel cleaner en smoother worden. Niet meer van die uitzinnige wagens. Maar strakke auto's zonder al teveel poespas.
quote:begin dan met go en dan show, het is wel leuk als al die show ook nogwat waar maakt, het is anders zo facade, zeg maar surogaat, het verschil tussen vers gemalen bonen en een goed koffieautomaat, of een bakkie stationsrestuaratie leut.....met alle respect...
Op maandag 8 september 2003 17:55 schreef StephanL het volgende:[..]
Uhh Weet je hoeveel geld er in zo'n auto gaat zitten
Zou dat in éé keer kunnen ophoesten
Nee mond dicht want het is ook onmogelijk en meteen go en meteen show te hebben. En het gaat ook moeilijk als je er dagelijks in rijdt.
en ik weet wat het kost ik ben namelijk zelf ook al een tijdje bezig...
quote:Moet een ieder dat niet gewoon voor zichzelf weten?
Op dinsdag 9 september 2003 11:40 schreef frank280zx het volgende:[..]
begin dan met go en dan show, het is wel leuk als al die show ook nogwat waar maakt, het is anders zo facade, zeg maar surogaat, het verschil tussen vers gemalen bonen en een goed koffieautomaat, of een bakkie stationsrestuaratie leut.....met alle respect...
en ik weet wat het kost ik ben namelijk zelf ook al een tijdje bezig...
quote:het is ieders eigen keus waaraan hij/zij eerst het geld uitgeeft.
Op dinsdag 9 september 2003 11:40 schreef frank280zx het volgende:[..]
begin dan met go en dan show, het is wel leuk als al die show ook nogwat waar maakt, het is anders zo facade, zeg maar surogaat, het verschil tussen vers gemalen bonen en een goed koffieautomaat, of een bakkie stationsrestuaratie leut.....met alle respect...
en ik weet wat het kost ik ben namelijk zelf ook al een tijdje bezig...
Daarnaast is deze combinatie handiger. Aangezien je auto nog lekker zuinig loopt heb je de kans om voor de bodykit te sparen. als je eenmaal met grotere motoren, turbo's en andere ongeing begonnen bent is het afgelopen met het extra geld voor je bodyworks.
Voor zover ik jacco ken gaat hij meer naar meetings dan naar dragraces en heeft op deze manier meer om mee te patsen dan met een dikke vette motor en een standaard look.
En tja, het is echt niet zo dat iedereen je wegtrekt. Zelf heb ik ook een auto met meer show dan go, en laatst stond er een golf vr6 naast me bij de stoplichten. Nou, die probéérde het niet eens, gewoon omdat ik er veel bruter uitzie. dus wat jij verteld is pertinent niet waar.
just my 2 eurocents...
quote:Een newbee op deze site is niet eqavilent aan iemnand die niks weet, dit is niet het enige autoforum, en nogmaals best leuk een auto die niet alleen show heeft...op het japans autofestival in lelystad stond leuk spul..
Op maandag 8 september 2003 18:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
Aantal posts op forum 9
Gem. aantal posts/dag 9
Frontpage reacties 0
Geregistreerd op 08 september 2003Niewbie dus
Dat is het
Nogmaals dit is slechts een mening..
maar wat ik ook in mijn andere post ter sprake breng...hoe verkoop je een wagen die er zo uitziet bij het stoplicht....de gemiddelde diesel heeft tegenwoordig toch een leuke 130/160pk, en een bult koppel onder kap...tegen de tijd dat de eerste bocht komt, waar jij met je suspension mod en wielen voordeel gaat halen, is die siesel al lang verdwenen...
Het enige bewijs dat er nog over is van zijn aanwezigheid is een indringende stank en wat zwarte nevel over de weg...en een deuk in jouw ego
Er staat DUIDELIJK dat de persoon in kwestie gekozen heeft voor 1 show 2 go.
Show betekend dus in dit geval vleugels en andere leuke dingen. En ook velgen. Op het moment dat dit alles af is. Gaat de persoon in kwetstie voor de go. En dan gaat er groote dingen gebeuren met z,n motor zoals je gelezen heb. En dan komt deel 3. En dat zal de binnen kant zijn van de auto.
Wat maakt het nou uit hoe je het doet. Als je het maar goed doet. En in welke volg orde mag dan ook niet uit maken. Als het eind resultaat maar perfect is!!!
Kijk als je een mening geeft prima.
Maar zo slap onderbouwd en eigelijk liever een rel wil beginnen kan je beter uit dit topic blijven. Oh en tipje. Lees je eerst even in voor je aan een topic begind.
Zoals je weet heeft jacco schade gereden met z,n auto. En om dat eerst te repareren met orginele onderdelen en dan pas met de brede bumpers gaat ook extra geld kosten. Dus z'n idee eerst show komt in dit geval nog goed van pas ook.
quote:Enig idee wat remschrijven kosten
Op dinsdag 9 september 2003 11:50 schreef frank280zx het volgende:[..]
en 19' is leuk maar als er dan nog trommels achterop hangen......
Later weet je het misschien enigszins te onderbouwen, maar Jacco kiest ERGENS ANDERS voor. Dus PECH als jij wat anders vindt, als het je niet bevalt moet je hier niet posten
quote:nog nooit last van gehad...
Op dinsdag 9 september 2003 11:50 schreef frank280zx het volgende:[..]
maar wat ik ook in mijn andere post ter sprake breng...hoe verkoop je een wagen die er zo uitziet bij het stoplicht....de gemiddelde diesel heeft tegenwoordig toch een leuke 130/160pk, en een bult koppel onder kap...tegen de tijd dat de eerste bocht komt, waar jij met je suspension mod en wielen voordeel gaat halen, is die siesel al lang verdwenen...
Het enige bewijs dat er nog over is van zijn aanwezigheid is een indringende stank en wat zwarte nevel over de weg...en een deuk in jouw ego
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |