abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juni 2003 @ 21:27:17 #1
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11435581
Na het succesvolle deel [pics] Honda Civic Coupe project Jacco gaan we verder in dit deel. Ik zal hier verslag doen van de vooruitgang van mijn auto. Door middel van foto's en informatie.

Ik rijd dus in een Honda Civic Coupe uit 1994. Zij heeft al de nodige wijzigingen doorstaan. Waaronder de velgen en de lexus-style verlichting. Ik ben lid van Street legal Honda waar ik veel plezier bij heb. En via deze vereniging ben ik in contact gekomen met personen die de tuning in Nederland groter willen maken. en mij daarmee ook helpen.

Maar er staat natuurlijk nog veel meer op het agenda. waaronder nieuwe bumpers voor/achter en de side-skirts. Ben al in het bezit van een Veilside bumper. Maar dit gaat waarschijnlijk veranderen. Heb vandaag (28-06-03) wel bericht gekregen dat mijn Buddyclub bumper is aangekomen in de lage landen. Dus die haal ik binnenkort op.

Eerst wat foto's:

Ben ook in het bezit van een Carbonnen achter spoiler. Die dus uiteindelijk op de achterklep komt. Daarnaast zal er meer carbon op de auto komen. Dat zal dan een motorkap en iets speciaals met de achterbumper worden.

Het interier is nog vrij standaard. Heb wel wat onderdelen zilver gespoten. en een audio installatie ingebouwd. De sub en versterker heb ik laatst aangeschaft nadat ik het voor een mooi prijsje kon overkopen. De sub is er een van Phoenix Gold 400 W RMS. En de versterker is van JBL die 1x 400 watt geeft. Dit word aangestuurd door een JVC sh-707 serie. Heb verder nog tweeters van caliber in de deuren zitten en daarnaast 2 3-wegspeakers van JBL gto serie van 100 w achterin

Het motorisch vermogen ligt op 106 pk. En heb er een CAI (Cold Air Intake) die zorgt dat er meer koude lucht naar het gasklephuis word gezogen. En het geeft de auto bij het optrekken een zwaarder geluid.

Wat er allemaal nog zit aan te komen. Is eigenlijk teveel om op te noemen. Maar ik zal een kleine greep doen.

• verlagings veren is eerst voldoende daarna volledig instelbaar
  • andere bumpers en side-skirts erop
  • carbon spoiler monteren
  • nieuwe sportstoelen
  • sub achterin netjes inbouwen
  • carbon motorkap.
  • en heb nog veel meer ideëen, maar dat zien of lezen jullie als het zover is.

Veel lees en kijkplezier toegewenst in dit topic. En geef je mening

bvd

Jacco

Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
      zaterdag 28 juni 2003 @ 21:30:01 #2
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_11435612
    ziet er goed uit, denk dat het eindresultaat wel erg mooi zal zijn. ennuh heb je geen pic van die veilside bumper ?
    pi_11435678
    Mooie auto, maar die spoiler heeft toch echt geen stijl.
    It's better to be late in this world than to be early in the next.
      zaterdag 28 juni 2003 @ 21:36:32 #4
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11435702
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2003 21:30 schreef Fugie het volgende:
    ziet er goed uit, denk dat het eindresultaat wel erg mooi zal zijn. ennuh heb je geen pic van die veilside bumper ?
    Heb ik wel, maar zoals ik al zei dit word naar alle waarschijnlijkheid een andere. En zal deze in de ijkast worden gezet.
    pi_11435747
    Ik benieuwd wat je ervan gaat maken, maar het ziet er tot nu toe goed uit. Maar wat ga je met het dashboard doen want dat ziet er nu wel erg somber uit allemaal.

Wanneer zet je de spoiler erop ik wil wel zien hoe dat eruit ziet.

Klootzak, your's truly
    pi_11436088
    Waar bestel je die kits eigenlijk?
    *BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
      zaterdag 28 juni 2003 @ 22:06:28 #7
    8076 JeOma
    voor al uw recepten
    pi_11436122
    Ik sluit me aan bij een van de vorige posters: het is een erg mooi bakkie, wat je tot nu toe gedaan hebt is ook tof, maar die spoiler, kan echt niet. Doodzonde. Maar goed, jij bent zo te lezen meer ervaren op het gebied van tuning, ik geef hier mijn ervaring als leek die vooral naar 't uiterlijk kijkt. Mijn idee: drop de spoiler.
    Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
    pi_11436136
    Hé Jacco, een vraagje. Zijn die lexuslampen nou goedgekeurd? dus ook voor de apk? Of moet als je hem naar de APK brengt de oude er weer op?
      zaterdag 28 juni 2003 @ 22:09:58 #9
    13755 MoNkToNk
    Freude am Fahren
    pi_11436171
    Ziet er netjes uit! Ga je die spoiler ook nog spuiten in de kleur van de auto?

En ga je motorisch ook nog wat aanpassen, aangezien 106 PK nou niet echt superveel is

pi_11436254
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2003 22:09 schreef MoNkToNk het volgende:
    Ziet er netjes uit! Ga je die spoiler ook nog spuiten in de kleur van de auto?

En ga je motorisch ook nog wat aanpassen, aangezien 106 PK nou niet echt superveel is

Een Carbon spoiler spuiten whahahahaha
    Klootzak, your's truly
    pi_11443186
    He Jacco, waarom gaat er een andere bumper onder komen? Vond je die toch mooier of heeft dat nog een andere reden? Verder vind ik die spoiler dus WEL kunnen, zeker als ik bedenk hoe die er verder uit komt te zie aan de hand van de wagens die je hebt laten zien van SLH.

Suc6 ermee

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
    pi_11443438
    quote:
    Op zondag 29 juni 2003 12:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
    He Jacco, waarom gaat er een andere bumper onder komen? Vond je die toch mooier of heeft dat nog een andere reden? Verder vind ik die spoiler dus WEL kunnen, zeker als ik bedenk hoe die er verder uit komt te zie aan de hand van de wagens die je hebt laten zien van SLH.

Suc6 ermee

Waarschijnloijk sportiever, dit is niet sportief standaard.
      zondag 29 juni 2003 @ 12:50:39 #13
    13755 MoNkToNk
    Freude am Fahren
    pi_11443532
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2003 22:14 schreef damienfromhell het volgende:

[..]

Een Carbon spoiler spuiten whahahahaha

Hmmmz, kmoet toch maar es wat beter lezen
      zondag 29 juni 2003 @ 13:00:50 #14
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_11443682
    Netjes.
      zondag 29 juni 2003 @ 13:05:27 #15
    30848 Streetracer
    Speed is Life!
    pi_11443732
    De nieuwe lexus achterlichten voor de civic en civic coupe vind ik toch wel mooier dan deze die je nu op hebt. Alhoewel nu weer bijna iedereen de nieuwe gaat zetten blijf jij origineel met de iets oudere.

Spoiler vind ik geweldig, die zie je echt niet vaak op een Civic en vooral niet van Carbon. Dus daarmee ben je ook origineel bezig.

Verlagen ga je al doen zeg, je. Met de bumper erop en sideskirts ziet het er dan helemaal indrukwekkend uit. Carbon in de achterbumper heb ik al helemaal nooit gezien, als je daarmee de eerste bent zal het zeker speciaal zijn.

Ga je die suicide kofferbak nog maken, met zo'n spoiler zal het haast wel moeten denk ik.

Verder succes, wordt wel wat. Als ik die wagen ergens zie weet ik wel van wie die is

Signature:
    Max. 4 regels
    pi_11444233
    quote:
    Op zondag 29 juni 2003 12:45 schreef StephanL het volgende:

[..]

Waarschijnloijk sportiever, dit is niet sportief standaard.

Als je het vorige topic had gelezen had je geweten dat Jacco al een andere voorspoiler in zijn bezit heeft en hij zegt dus nu dattie toch een andere gaat monteren. Het ging dus niet over de originele voorbumper.
    Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
    pi_11446609
    quote:
    Op zondag 29 juni 2003 13:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Als je het vorige topic had gelezen had je geweten dat Jacco al een andere voorspoiler in zijn bezit heeft en hij zegt dus nu dattie toch een andere gaat monteren. Het ging dus niet over de originele voorbumper.

Sorry
      zondag 29 juni 2003 @ 19:08:12 #18
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_11449491
    Jacco wat ga je met je motor doen? En wat zal het resultaat zijn betreft specs? Hoe veel PK winst zal je gaan boeken als je helemaal klaar bent?
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
      zondag 29 juni 2003 @ 19:36:56 #19
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11449924
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2003 22:07 schreef StephanL het volgende:
    Hé Jacco, een vraagje. Zijn die lexuslampen nou goedgekeurd? dus ook voor de apk? Of moet als je hem naar de APK brengt de oude er weer op?
    De lichten die ik erin heb zitten, worden goed gekeurd. Omdat ik erzelf een mistachterlicht in heb gemaakt. Dat zijn de rode ringen rond de achteruitrijlichten. Als je dat dus niet hebt kom je de apk niet door.
      zondag 29 juni 2003 @ 19:37:31 #20
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11449932
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2003 22:04 schreef Vampz het volgende:
    Waar bestel je die kits eigenlijk?
    www.showoffimports.nl
      zondag 29 juni 2003 @ 19:52:35 #21
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11450207
    quote:
    Op zondag 29 juni 2003 12:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:

Suc6 ermee

Aan de veilside voorbumper die ik heb zit wel erg veel werk aan. En zal ik voor een later stadium gaan gebruiken.

Ik had al gezegd dat ik de achterbumper van Buddyclub erop zet. En ga nu dus naar alle waarschijnlijkheid ook de voorbumper en sideskirts van deze fabrikant gaan gebruiken.

zondag 29 juni 2003 @ 19:54:29 #22
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11450236
    quote:
    Op zondag 29 juni 2003 19:08 schreef ook_gek het volgende:
    Jacco wat ga je met je motor doen? En wat zal het resultaat zijn betreft specs? Hoe veel PK winst zal je gaan boeken als je helemaal klaar bent?
    Als er binnen nu en 2 jaar geen andere motor in komt. Ga ik voor een supercharger of een turbo. En zal dan van 106 pk naar ongeveer ruim geschat 180 pk gaan. met alle veranderingen erbij
    pi_11455512
    jmr... die andere vwas mooier

even een vraag: wat is er toch mooi aan een motorkap ( / spoiler) die een andere kleur heeft dan de rest van de body.

ziet er toch net ff niet uit... geen geheel.

verder wordt je bak gruwelijk vet !

Doctor, your bulova plant needs special tending to
    Doctor, we need more oxygen we need more co2
    Doctor, dr. greenthumb you’re needed
      maandag 30 juni 2003 @ 00:12:25 #24
    15906 henkyfox
    Wel haren, geen streken
    pi_11455714
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 00:02 schreef Snoop_Dogg het volgende:
    jmr... die andere vwas mooier

even een vraag: wat is er toch mooi aan een motorkap ( / spoiler) die een andere kleur heeft dan de rest van de body.

Volgens mij heeft fast & furious de trend gezet hierin. Het is net zoals met die achterspoiler smaken verschillen Jacco vindt zoiets mooi. Blijkbaar is niet iedereen het met hem eens. Dat is ook het mooie van tuning hè. Je personaliseert je auto.

Jacco, Vette spoilers, goed bezig. Is wings west niets voor jou?

Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
      maandag 30 juni 2003 @ 00:15:09 #25
    12395 mistraldk
    Sailing's the game!!!
    pi_11455759
    best ok wat je ermee doet.

(je voelt 'm al aankomen)
    MAAR

Die spoiler kan echt niet, dat heeft totaal geen nut, auto krijgt er een lagere top van, das ongeveer het enige. Aerodynamisch schiet je er totaal niks mee op.

"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
      maandag 30 juni 2003 @ 01:26:28 #26
    51190 -Shibby-
    Dude! Sweet! D...
    pi_11456628
    Ik vind het jammer dat die side skirt er zo uitziet alsof ie er echt is op geplakt. Je ziet duidelijk randen.

Heb je er geen die echt delen vervangen misshien ook je zij-voor scherm zodat het een geheel is en dat het niet eruit ziet alsof het er zomaar is op geplakt.

ja
    pi_11456661
    Zo'n carbon spoiler kan misschien nog net, ook al vind ik een spoiler in dezelfde kleur als de auto veel mooier. Maar een carbon motorkap monteren is echt not done. Het ziet er niet uit gewoon, en het enigste voordeel is dat het een stuk lichter is. Maar daar merk je zelf met rijden etc toch vrij weinig van lijkt me. En je auto is met een "meegespoten" motorkap toch een heel stuk mooier, wat zwaarder meetelt lijkt me.
    pi_11456755
    Paar tips. Haal die stootranden aan de zijkant van de auto vandaan. Bij de achterklep waar je nummerplaat op zit. Laat dat zwarte gedeelte meespuiten als je je bodykit laat spuiten.

Kijk eens bij http://www.erebunicorp.com/ge/hcivic92.htm. Dit leuke spul is via avb-sports in belgië te bestellen. Deze hebben een stuk mooiere sideskirts. Of anders op http://www.onderground-design.com/BODYKITS/MODELS/honda.html. Ook deze spullen zijn bij avb te halen.

Bij de eerste link zie je je auto met een carbon vleugel. Ziet er wel strak uit.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
      maandag 30 juni 2003 @ 09:06:33 #29
    22471 Kees_X
    Mysterious youth
    pi_11457835
    quote:
    Op zondag 29 juni 2003 19:54 schreef jacco het volgende:

[..]

Als er binnen nu en 2 jaar geen andere motor in komt. Ga ik voor een supercharger of een turbo. En zal dan van 106 pk naar ongeveer ruim geschat 180 pk gaan. met alle veranderingen erbij

Een supercharger of Turbo is wel heel gaaf maar is dat wel gezond voor zo'n motor kheb me laten vertellen dat ie dan minder lang meegaat...?
    FEAR IS A PATH TO THE DARK SIDE... Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.
    pi_11458052
    Waarom geen vtec-blok en turbo. Van het blok weet ik geen prijs maar zo'n turbokit heb je vanaf 1500 dollar met een vermogenstoename van +/- 50 pk.
    pi_11458141
    Jacco,

Hoe en waar kan ik informatie vinden over street legal honda. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie honda En ben van plan die ook te gaan tunen e.d. Zou je mij wat meer informatie kunnen geven?

maandag 30 juni 2003 @ 09:38:29 #32
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_11458162
    Begint er goed uit te zien, is zeker een auto die in aanmerking komt als volgende auto...

Ben echt benieuwd naar het resultaat met die bodykit en die vleugel erop! Top auto!

Jacco, bij ons in de buurt rijdt ook zo'n kleur groene Civic Coupe rond die helemaal getuned is met alu wing, bodykit en alles erop en eraan, is deze toevallig al bij jou of SLH bekend? (heeft sinds kort groot "Mulsanne" op de voorruit staan)

Don't let my username fool you...
    pi_11458216
    Heeft iemand enig idee waar ik zo'n motorkap als deze kan bestellen?
    pi_11458367
    jacco, ik heb je trhead in de gaten gehouden en in het begin moet ik toegeven dacht ik alleen van: je haalt alleen wat achterlichtjes en klaar maar ik zie dat je auto echt vet wordt.
    even een ingeving waardoor je auto gelijk al een stuk agressiever eruit komt te zien:

verlagen en sideskirts.... zonder spoiler zal hij er dan al echt fuckin bruut uitzien vermoed ik...

pi_11459317
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 09:37 schreef Loudje het volgende:
    Jacco,

Hoe en waar kan ik informatie vinden over street legal honda. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een mooie honda En ben van plan die ook te gaan tunen e.d. Zou je mij wat meer informatie kunnen geven?

Het adres is www.streetlegalhonda.nl voor je het nog niet wist, en als je lid wilt worden moet ik je teleurstellen, ze zitten vol. Voor de rest moet je bij Jacco zijn
    pi_11459546
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 09:42 schreef Loudje het volgende:
    [afbeelding]
    is niet 'n gehele motorkap is alleen de happer..
    Die kan je uit autostyle catalogus bestellen, maar ook vast wel bij 'n andere tuner...
    pi_11459557
    quote:
    [afbeelding]
    autostyle http://www.autostyle.nl. Deze spullen zijn bij de halfords te bestellen. Probeer het anders bij de locale tuningsshop
    pi_11461843
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 11:11 schreef t0n het volgende:

[..]

is niet 'n gehele motorkap is alleen de happer..
    Die kan je uit autostyle catalogus bestellen, maar ook vast wel bij 'n andere tuner...

Het gaat mij om de ingebouwde booskijkers in de motorkap Ik vindt dat zo veel mooier dan die booskijkers die op je lampen moeten
      maandag 30 juni 2003 @ 13:20:58 #39
    7457 Chilly_Willy
    Coitus ergo sum...
    pi_11462146
    rise rise baby.

Mooi dat je zoveel plezier van hebt.

God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
    pi_11463554
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 13:04 schreef Loudje het volgende:

[..]

Het gaat mij om de ingebouwde booskijkers in de motorkap Ik vindt dat zo veel mooier dan die booskijkers die op je lampen moeten

Die moet je zelf maken, ze zijn niet te koop. Heel simpel te doen. Je gaat naar een autosloop. je haalt een motorkap voor je auto. Dan ga je met polyester spelen todat je het mooi vind. Desnoods maak je allemaal luchtgaten in je kap met gaas erachter. Als ie klaar is netjes schuren. plamuren en laten spuiten. Dan heb je je eigen home-build motorkap + booskijkers + Luchtinlaat.
    pi_11464551
    quote:

[..]

voor sommige auto's zijn er kant en klare booskijkers voor die je er zelf moet oplassen en afwerken!

@ Jacco
    Die carbon spoiler is echt wel moooi....
    Oja heb je al gedacht aan een Integra motor??? Voor later stadium natuurlijk.... Past namelijk wel in een civic!

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      maandag 30 juni 2003 @ 18:03:50 #42
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11467774
    Zeg heren bedankt voor de positieve/negatieve reacties. Een auto tunen is een heel persoonlijk iets. En er zullen altijd mensen zijn die iets juist wel mooi vinden en juist niet.

@ Genesiz. Ik heb met Alain allang gesproken over de auto. Hij bezit nu dezelfde auto als mij maar dan een sedan uitvoering. Hij is veel duurder voor mij. Omdat ik via hem geen sponsoring voor elkaar krijg. En je kan tegenwoordig makkelijk alles via invoerders in Nederland krijgen. Wat ik dus ook doe

maandag 30 juni 2003 @ 18:07:10 #43
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11467846
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 15:18 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

voor sommige auto's zijn er kant en klare booskijkers voor die je er zelf moet oplassen en afwerken!

@ Jacco
    Die carbon spoiler is echt wel moooi....
    Oja heb je al gedacht aan een Integra motor??? Voor later stadium natuurlijk.... Past namelijk wel in een civic!

Thanx. En nee heb ik niet aan gedacht. Maar zoiets is moeilijk aan te komen. En heb al een optie op een Vtec blok uit een crx. Met kabelboom en ecu. Voor 4000 euro ingebouwd en klaar
      maandag 30 juni 2003 @ 18:09:13 #44
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11467887
    quote:
    Jacco,

Tsja wat wil je weten. We zitten nu aan de honderd leden. En hebben een ledenstop ingevoerd. Anders zou de club te groot worden. Maar je kan altijd de site bekijken en daar op het forum vragen stellen www.streetlegalhonda.nl
    pi_11467910
    Het is niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt al een volledig topic gevuld met helemaal niets.

Er zitten andere lichtjes in. Nou...fantastisch.

maandag 30 juni 2003 @ 18:14:37 #46
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11467979
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 01:26 schreef -Shibby- het volgende:
    Ik vind het jammer dat die side skirt er zo uitziet alsof ie er echt is op geplakt. Je ziet duidelijk randen.

Heb je er geen die echt delen vervangen misshien ook je zij-voor scherm zodat het een geheel is en dat het niet eruit ziet alsof het er zomaar is op geplakt.

De auto op de foto is uiteraard een voorbeeld. Maar je kan je skirts aan de auto moulden (weet niet goed hoe dat in het nederlands is) waardoor je de naden wegwerkt. Met behulp van polyester matjes. die je daarna schuurt en daarna overspuit. En dan krijg je dus 1 geheel.
      maandag 30 juni 2003 @ 18:15:43 #47
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11467998
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 18:10 schreef Roellio het volgende:
    Het is niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt al een volledig topic gevuld met helemaal niets.

Er zitten andere lichtjes in. Nou...fantastisch.

Niet lullig opgevat. Maar dan zou ik toch de thread maar ff beter doorlezen
      zaterdag 5 juli 2003 @ 19:23:10 #48
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11583480
    Nou het ongelooflijk is gebeurd. Heb het ff gekopieerd van SLH want had geen zin om alles opnieuw te typen:
    quote:
    #########@@@@@@@@$$$$$$

AAAAAAAAAh, mijn hele auto zit aan de voorkant helemaal in elkaar en de achterkant is ook gehalveerd.

Samen met Marcel (Green Goblin) onderweg naar Automaxx. Reden het terrein op dan de hoek om bij het wachterpostje. Er reed een kleine fiat voor me. Die al op een afstandje was. Dus ik ff vol gas en remde op tijd achter de fiat. Maar achter mij reed een Slopel die dus niet op tijd remde en daardoor de wielen blokkeerde en met volle vaart bij mij achterop kwam. Ik schiet naar voren tegen de fiat aan en de fiat tegen Marcel aan. Dus in totaal 4 auto's waarvan 1 total loss (de slopel) en hoe het mijn auto is weet ik niet. Want ik moest met de ambulance naar het ziekenhuis voor mogelijk nekletsel.

Maar gelukkig zijn er geen wervels scheef geschoten. En ben ik oke.

Mijn auto staat nu in Dalfsen bij het takelbedrijf. Maar omdat ze meer dan 50 km van mijn huis af liggen komen ze hem niet brengen maar gaat het met nationaal transport en dat kan 3 werkdagen duren $@#$%#$#$

Wat voel ik me KLOTUH. Maar zoals iedereen zegt heb ik zelf gelukkig nix. Maar krijg daar helaas de auto niet mee terug.

Marco (xenon) heeft foto's gemaakt dus die krijgen jullie binnenkort te zien.

Wou via hier Marcel en Marco nogmaals bedanken. Voor het opletten op de auto toen ik naar het ziekenhuis ging.

Thanx

Weet btw niet wat de schade bij Marcel is. Hoop dat het meevalt. Maar dat hoor ik binnenkort wel

Het gaat hier dus om mijn auto maar zoals ik al zei ik heb gelukkig nix. Alleen verschrikkelijk spierpijn in de nek en benen
    pi_11584392
    diep klote voor je
    project zakt dus weg in et water
    je mag van geluk spreken dat jou nix overkomen is..
    pi_11584454
    G.O.T. wat heb jij een lekkere avatar euh.. snoop hond.

Aj erg lullig jacco, hoe nu verder met het project ?

"What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_11584494
    Klote zeg....
    pi_11584538
    quote:
    Jacco,

http://www.streetlegalhonda.nl

Me broertje zijnV-tec uit 1993...(166pkgeloof ik)

Lullig van dat ongeluk zeg....maar goed jij bent er heelhuids vanaf gekomen!

greetz

cybah

[edit] zit ikde link te typen is er al gereageerd [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 05-07-2003 20:23]

zaterdag 5 juli 2003 @ 20:14:55 #53
    25079 Devilnl
    The bigger the better!
    pi_11584579
    Verzekering toch? Die auto achterje reed bij jou op. (die "slopel" toch? )
    Nou.. dan ist toch niet jou schuld. ennuh
    Honda Civic Coupé 1.6i LS (waar staat die LS voor? (1.6 is toch "liter" ? en waar staat die i voor? (injectie?)
      zaterdag 5 juli 2003 @ 20:16:56 #54
    17568 GizartFRL
    Ik ben jarig!
    pi_11584621
    Gadver Jacco.

Hoop ten erste dat jij er niets aan overhoud en ten 2de dat je auto nog te redden is.

Je had er al behoorlijk werk in gestoken en het zou zonde zijn als dat teniet word gedaan door een foutje van een ander.

Veel succes gewenst.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
    pi_11584637
    Godverdomme, wat zonde. En dan door zo'n knap lullige optrek aktie. Want als je dat niet had gedaan, was die opel je vast niet zo hard achterna gereden en achterop, damn wat zonde ! Gelukkig heb je inderdaad niks!
    https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
      zaterdag 5 juli 2003 @ 20:23:25 #56
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_11584726
    Zo dan dit is pas kut. Gelukkig heb je niks.

Maar wat zonde van de auto,s. En zeker die van jou!!!
    Al dat werk wat er al in gestopt is. Heel heel erg klote. Hoop dat het alleen blikschade is. Zo dat je hem snel kan herstellen.

Sterkte er mee

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
      zaterdag 5 juli 2003 @ 20:28:55 #57
    32303 Jofunu-kun
    A.k.a. Smurf
    pi_11584838
    Wat een zooi zeg, en dat terwijl je er zo lang aan bezig bent geweest..

Ik hoop niet dat het mij overkomt als ik binnenkort m'n andere auto oppik..

Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
    pi_11584897
    Dikke tering wat kut zeg....
    Bah.....gelukkig is met jou alles goed...

Erg jammer van je auto zeg....ik weet zelf hoe erg je er van kunt balen...

zaterdag 5 juli 2003 @ 20:34:42 #59
    32303 Jofunu-kun
    A.k.a. Smurf
    pi_11584938
    Misschien zijn er vrijwilligers die onderdelen aan je willen doneren ofzo als het echt ernstig is Ik hoop alleen voor je dat de schade niet te groot is..
    Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
      zaterdag 5 juli 2003 @ 20:49:26 #60
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_11585157
    He bah, dit is wel erg klote voor je! Denk je ff gezellig naar een meeting te gaan gebeurt er zoiets... Nou ja, veel sterkte met de auto...
      zaterdag 5 juli 2003 @ 20:54:05 #61
    48840 Xtreem
    Minimalist in training
    pi_11585225
    Damn... dat zuigt.... HARD... belangerijkste is idd dat jij er heelhuids vanaf gekomen bent.. Civic is zonde, maar vervangbaar (hoewel ik dus wel bang ben dat je dat bakken met tijd gaat kosten )
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2003 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
    Misschien zijn er vrijwilligers die onderdelen aan je willen doneren ofzo als het echt ernstig is Ik hoop alleen voor je dat de schade niet te groot is..
    Dat lijkt me niet nodig, aangezien het opeltje zo te horen schuld had (alleen weet ik niet hoe het qua verzekering zit met extra/nieuwe onderdelen......)
    The secret to happiness is freedom...
    And the secret to freedom is courage.
    Thucydides
      zaterdag 5 juli 2003 @ 21:27:13 #62
    58118 b2onthemove
    [ Pussy compatible ]
    pi_11585706
    damn das goed klote!
    ik ben vandaag ook naar automaxx geweest

toen ik aan kwam rijden op het parkeerterrein zag ik je wagen op de takel staan!
    echt zonde man!

zaterdag 5 juli 2003 @ 21:38:47 #63
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11585875
    Zeg mensen Ten eerste harstikke bedankt voor de toffe reply's

En hoop nu dat de auto niet total loss word verklaard. Maar dat hoor ik dus binnenkort. Want dan kan ik de nieuwe bumpers bestellen en dan op de kosten van de verzekering laten spuiten.

En zou er dan zelfs beter van worden. Zolang de constructie maar goed is. Het blik werk kan allemaal gemaakt worden. En heb met de garage gebeld waar hij nu staat en zij zeiden dat hij motorisch nog perfect was. En daar ben ik dus al heel blij mee. En nu dus maar hopen dat het alleen kunstof en blikschade is. Hopelijk.

Heb btw al wel weer vervoer tegen geen extra kosten. Altijd handig als je bijklust bij een garage. Het is wel vw polo maar ja. Hoef alleen de benzine te betalen.

Maar nogmaal iedereen bedankt

grtz

ps. het project gaat gewoon door. Ik ben niet te stoppen

pi_11586080
    hoop met je mee....
    ik wacht zelf ook nog op antwoord....
    toch nog een beetje goed nieuws...(voor zover het goed nieuws is)
    pi_11586647
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2003 21:38 schreef jacco het volgende:Heb btw al wel weer vervoer tegen geen extra kosten. Altijd handig als je bijklust bij een garage. Het is wel vw polo maar ja. Hoef alleen de benzine te betalen.
    Grrrrrrrrrrrr , en ik wilde je nog wel sterkte wensen....

pi_11587469
    welke bumpers zijn het nou geworden ?
    pi_11587841
    das lullig
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      zaterdag 5 juli 2003 @ 23:37:26 #68
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_11588477
    Jacco wat is de schade aan die andere auto,s. Want er zat nog iemand bij toch van SLH.
    pi_11594321
    Dat was jij, ik las het al op het forum van SLH. Klinkt behoorlijk lullig
      zondag 6 juli 2003 @ 13:00:22 #70
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11596308
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2003 23:37 schreef ook_gek het volgende:
    Jacco wat is de schade aan die andere auto,s. Want er zat nog iemand bij toch van SLH.
    Er was nog een honda civic coupe de voorste. Die heeft de achterbumper scheef hangen. en vooral lakschade.

De slopel is total loss. en de fiat heeft ook voor en achter alles in elkaar. Maar heb ik niet echt meer naar gekeken. Want voor ik het wist lag ik op de brancard richting ziekenhuis.

pi_11597013
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2003 21:38 schreef jacco het volgende:
    ps. het project gaat gewoon door. Ik ben niet te stoppen
    That's the spirit!

Als je geluk hebt en het is inderdaad alleen blikschade, dan heb je er inderdaad meestal voordeel van. Kun je je nieuwe spul op kosten van die slOpel rijder laten spuiten.

Succes ermee en hopelijk gaat dit topic dan weer snel verder.

pi_11597342
    zo, das mooi klote dan, sterkte er mee! hebben de anderen die betrokken zijn bij het ongeluk ook geen persoonlijk letsel? hoop het niet. en ik hoop dat t papier en verzekeringswerk niet te lang gaat duren!
    2825cc Single Turbo Beast
      zondag 6 juli 2003 @ 17:44:56 #73
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_11601043
    Hey jacco succes he!

hopen dat de verzekering betaald. lekker goedkope bumpers! lang leve opel

pi_11601526
    Gelukkig gaat het goed met jouw. In iedergeval sterkte Wel heeeeel erg kut van je wagen.

Zodra mijn geld allemaal weer op orde is gaat mijn civicje ook helemaal onder het mes Eerst moettie gespoten worden

zondag 6 juli 2003 @ 18:28:35 #75
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_11601786
    Damn echt zwaar klote is dat man
    maar gelukkig heb je idd zelf niks (goh wat een originele opmerking , maar wel gemeend )

hopelijk gaat de verzekering niet al te moeilijk doen en krijg je gewoon lekker snel je geld gestort om weer verder te klussen

[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
    pi_11610692
    quote:

[..]

Dit kan je laten doen (en nog veel meer ) bij http://www.pm-automotive.nl
    pi_11610938
    Zo ben even een paar dagen niet on-line geweest, en denk ik goh wat voor een leuke/gekke dingen zijn er nu? Krijg je dit te zien

Kut voor je Jacco. Nu maar hopen dat je (tegen beter weten in) snel uitbetaald wordt.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
    "You go to heaven for the climate and hell for the company"
    pi_11631221
    quote:
    Heb vandaag de auto weer terug gekregen. En dan sta je daar met een brok in je keel.

Fuck it. wat een aanzicht

morgen gaat hij naar een schadeherstel bedrijf. Waar word gekeken wat en of hij gefixxed kan worden. Maar heb er helaas niet echt veel vertrouwen in. aan beide kanten ter hoogte van de tankdop is de carroserie helemaal verbogen.

Wat kan een mens balen. Ben jezelf zuinig met je auto. En dan krijg je dit. Zit nu zelfs nog thuis met m'n nek. Maar hoop woensdag weer aan het werk te kunnen.

Net gelezen op slh forum....
    Mindere shit zo te lezen...
      maandag 7 juli 2003 @ 23:13:55 #79
    30848 Streetracer
    Speed is Life!
    pi_11631318
    quote:
    Heb vandaag de auto weer terug gekregen. En dan sta je daar met een brok in je keel.
    Fuck it. wat een aanzicht

morgen gaat hij naar een schadeherstel bedrijf. Waar word gekeken wat en of hij gefixxed kan worden. Maar heb er helaas niet echt veel vertrouwen in. aan beide kanten ter hoogte van de tankdop is de carroserie helemaal verbogen.

Wat kan een mens balen. Ben jezelf zuinig met je auto. En dan krijg je dit. Zit nu zelfs nog thuis met m'n nek. Maar hoop woensdag weer aan het werk te kunnen.

Wel fucked up inderdaad.
    Ben je altijd zuinig op je auto, probeer je m mooier te maken, krijg je dit.
    Maarja Shit Happens moet je maar denken, en gewoon proberen door te gaan. Gaat wel lukken denk ik.

Houd ons op de hoogte! En succes.

Signature:
    Max. 4 regels
      dinsdag 8 juli 2003 @ 18:57:25 #80
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11648697
    Vandaag de verzekering gebeld.

Hij staat nu bij het schadeherstelbedrijf. Waar morgen of overmorgen een schade expert komt kijken. Hij zal dan bepalen of hij total-loss is of nog binnen de kosten van de dagwaarde gerepareerd kan worden.
    Als hij total loss word verklaard. Word hij aan drie mensen te koop aangeboden en dan aan de hoogste bieder verkocht. Of ik kan hem natuurlijk zelf houden.

Maar het is nu gewoon ff afwachten

En echt alle schade word verhaald op de opelrijder. omdat hij de veroorzaker is. En het dus niet uitmaakt hoeveel auto's er doorschuiven.

Heb net de fiatrijder aan de phone gehad en zijn auto is naar alle waarschijnlijkheid ook total-loss aangezien het een 11 jaar oude auto is. Dus ook weer zwaar balen.

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 08-07-2003 19:06]

pi_11649965
    quote:
    Op maandag 7 juli 2003 01:15 schreef Enforcer het volgende:

[..]

Dit kan je laten doen (en nog veel meer ) bij http://www.pm-automotive.nl

thnx
    pi_11650246
    zwaar balen voor je jacco, leef met je mee

Hopen dat verzekeringsmaatschappij niet te moeilijk doet en je snel je wagen weer kan opbouwen.

_Disruption by Design, by any means necessary_
    I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
    Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
      woensdag 9 juli 2003 @ 17:21:31 #83
    36314 Cybermonkey
    Singaholic and Singa-Cruiser
    pi_11668132
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2003 18:57 schreef jacco het volgende:
    Vandaag de verzekering gebeld.

Hij staat nu bij het schadeherstelbedrijf. Waar morgen of overmorgen een schade expert komt kijken. Hij zal dan bepalen of hij total-loss is of nog binnen de kosten van de dagwaarde gerepareerd kan worden.
    Als hij total loss word verklaard. Word hij aan drie mensen te koop aangeboden en dan aan de hoogste bieder verkocht. Of ik kan hem natuurlijk zelf houden.

En echt alle schade word verhaald op de opelrijder. omdat hij de veroorzaker is. En het dus niet uitmaakt hoeveel auto's er doorschuiven.

Heb net de fiatrijder aan de phone gehad en zijn auto is naar alle waarschijnlijkheid ook total-loss aangezien het een 11 jaar oude auto is. Dus ook weer zwaar balen.

was jij het niet die een showtje wou doen met ff op te trekken en dan een noodstop moest uitvoeren ?
    Als je normaal had gereden zonder de show was er waarschijnlijk niks gebeurd en had je genoeg remafstand over...

Niettemin zeer spijtig van je project, alleen het beste hopen nu !
    Ps; al een geluk dat je sommige onderdelen nog niet gemonteerd had !

Het enige dat je van mij gaat zien is m'n achterlicht :p
    pi_11668411
    Heb je al pics Jacco?
    http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
    http://www.klassiekergespot.nl
    ©1983-2007 -Eddow-
      woensdag 9 juli 2003 @ 18:25:30 #85
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11669239
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2003 17:21 schreef Cybermonkey het volgende:

[..]

was jij het niet die een showtje wou doen met ff op te trekken en dan een noodstop moest uitvoeren ?
    Als je normaal had gereden zonder de show was er waarschijnlijk niks gebeurd en had je genoeg remafstand over...

Niettemin zeer spijtig van je project, alleen het beste hopen nu !
    Ps; al een geluk dat je sommige onderdelen nog niet gemonteerd had !

Ook ik reed te hard. Maar stond op tijd stil. En er zat denk ik een meter tussen mijn mij en mijn voorligger. En op zo'n meeting rijd je toch allemaal dicht op elkaar. Omdat je toch stapvoets rijd.

Maar ja zoals zo vaak is dit natuurlijk achteraf. Want als ik ipv vrijdag al was geweest was dit zaterdag niet gebeurt.

En heb helaas nog geen foto's word aan gewerkt

vrijdag 11 juli 2003 @ 12:06:43 #86
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11704250
    Dan hier de foto's

ze zijn ingescand (old-style) vandaar de kwaliteit

vrijdag 11 juli 2003 @ 12:19:33 #87
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_11704613
    Je voorkant ziet er nog goed uit.
    De achterkand ziet er stukken minder uit
    Weet je al wat meer?
      vrijdag 11 juli 2003 @ 12:24:45 #88
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11704734
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 12:19 schreef ook_gek het volgende:
    Je voorkant ziet er nog goed uit.
    De achterkand ziet er stukken minder uit
    Weet je al wat meer?
    Helaas is de schade expert nog niet langsgeweest. Maar word gelukig veel geholpen door Street Legal Honda. Door onderdeln voor mij te vinden tegen lage prijzen. Waardoor hopelijk de reparatiekosten lager blijven als de dagwaarde. Anders is hij dus total-loss.

Dus ff afwachten nu kan helaas niet meer doen

vrijdag 11 juli 2003 @ 12:28:14 #89
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_11704825
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 12:24 schreef jacco het volgende:

[..]

Helaas is de schade expert nog niet langsgeweest. Maar word gelukig veel geholpen door Street Legal Honda. Door onderdeln voor mij te vinden tegen lage prijzen. Waardoor hopelijk de reparatiekosten lager blijven als de dagwaarde. Anders is hij dus total-loss.

Kunnen ze je niet beter helpen een goedkopere andere coupé te vinden?
    Dan kun je de auto die je nu hebt demonteren en de onderdelen binnen de club verhandelen. en dan heb je een auto die niet in de prak heeft gezeten. want je ziet het bijna al-tijd terug. hoe je ook je best doet.

iig veel succes nogmaals en we horen het resultaat wel weer

vrijdag 11 juli 2003 @ 12:38:40 #90
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_11705055
    Au, doet pijn om dit te zien... Ziet er wel erg klote uit ja...
    Heb je 'm ondertussen wel zelf alweer kunnen bekijken en kunnen zien wat er allemaal onderhuids beschadigd is?
      vrijdag 11 juli 2003 @ 12:41:24 #91
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_11705109
    quote:

[..]

Ik heb je dus gewoon zien staan. . Ben ik nog langs gereden met mijn eigen civicje.
      vrijdag 11 juli 2003 @ 12:44:07 #92
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_11705160
    quote:

[..]

Als het alleen maar blik schade is valt het toch wel mee ben alleen bang dat het aan de achterkant niet alleen maar blik schade is als je dat zo ziet...
      vrijdag 11 juli 2003 @ 12:48:11 #93
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11705227
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 12:38 schreef Metalfreak het volgende:
    Au, doet pijn om dit te zien... Ziet er wel erg klote uit ja...
    Heb je 'm ondertussen wel zelf alweer kunnen bekijken en kunnen zien wat er allemaal onderhuids beschadigd is?
    Heb hem al wel gezien daarna. Hij staat nu bij het schadeherstel bedrijf. En onderhuids kan je natuurlijk niet bepalen als leek. Dus het is echt afwachten..............
      vrijdag 11 juli 2003 @ 12:50:14 #94
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_11705267
    Hoe ziet die andere auto er uit als ik vragen mag? Is daar de schade erg van. Dat was toch ook een slh member?
      vrijdag 11 juli 2003 @ 12:55:21 #95
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11705366
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 12:50 schreef ook_gek het volgende:
    Hoe ziet die andere auto er uit als ik vragen mag? Is daar de schade erg van. Dat was toch ook een slh member?
    De voorste was ook een member, een Civic Coupe die is alleen van achteren geraakt en heeft alleen lakschade en de bumper verbogen
      vrijdag 11 juli 2003 @ 12:56:11 #96
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_11705379
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 12:50 schreef ook_gek het volgende:
    hij is aangereden door een slopel en schoof tegen een fiat aan... dat zijn naar mijn weten alle twee geen honda's maar de fiat schoof wel tegen een honda aan
    quote:
    Maar achter mij reed een Slopel die dus niet op tijd remde en daardoor de wielen blokkeerde en met volle vaart bij mij achterop kwam. Ik schiet naar voren tegen de fiat aan en de fiat tegen Marcel aan
      vrijdag 11 juli 2003 @ 12:58:50 #97
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_11705444
    Die Marcel is wel van SLH toch
      vrijdag 11 juli 2003 @ 13:02:08 #98
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11705509
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 12:58 schreef ook_gek het volgende:
    Die Marcel is wel van SLH toch
    Ja
      vrijdag 11 juli 2003 @ 13:02:30 #99
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_11705516
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 13:02 schreef jacco het volgende:

[..]

Ja

Heeft hij erge schaden aan z,n auto?
      vrijdag 11 juli 2003 @ 13:04:10 #100
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11705545
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 13:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heeft hij erge schaden aan z,n auto?

Dat zei ik al
    quote:
    De voorste was ook een member, een Civic Coupe die is alleen van achteren geraakt en heeft alleen lakschade en de bumper verbogen
      vrijdag 11 juli 2003 @ 13:04:46 #101
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_11705557
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 13:04 schreef jacco het volgende:

[..]

Dat zei ik al
    [..]

Oh sorry mijn fout
    pi_11706465
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 13:04 schreef jacco het volgende:

[..]

Dat zei ik al
    [..]

volgens mij heb je nu 12x verteld wat de schade aan die auto was....
    voor sommige lijkt lezen erg moeilijk...

ontopic:
    Heel veel suc6 met je auto, misschien is het id van tjabbo ook wel wat...
    iig suc6

pi_11708679
    Dat ziet er idd niet echt lekker uit zeg....
    Voorkant gaat wel meevallen denk ik zo maar daar heb je ook de grootste klap niet gehad.
    Achter is de carroserie wel een beetje ingekort naar mijn mening....en er zit een kleine knik boven de wielkast wat er toch niet leuk uitziet.
      vrijdag 11 juli 2003 @ 17:02:32 #104
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11711977
    Net 2 nieuwe foto's gekregen die wat scherper zijn:

vrijdag 11 juli 2003 @ 17:24:02 #105
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_11712483
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2003 17:02 schreef jacco het volgende:
    Net 2 nieuwe foto's gekregen die wat scherper zijn:

[afbeelding] [afbeelding]

het lijkt zo nog mee te vallen vind ik. maar ja, ik kan iet zien wat er opgeduwd is behalve plaatwerk.

echt jammer. bloody shame.

pi_11713521
    Wat waanzinnig zonde zeg
      vrijdag 11 juli 2003 @ 21:19:48 #107
    43728 jwstoop
    Usericon....?
    pi_11716896
    zo te zien kan je nu op kosten van de verzekering een carbon motorkap en veilside bumpers aanschaffen
      vrijdag 11 juli 2003 @ 21:29:24 #108
    35843 j22flyingdownwind
    Jay Twentie Fowh!
    pi_11717029
    Zonde man, sterkte
    '99 MB E320 CDI T-model
      zaterdag 12 juli 2003 @ 01:30:04 #109
    6424 MicHELLo
    su·pra·na·tu·ra·´lis·me
    pi_11721445
    Man, wat ongelovelijk klote van je Honda! Ik was er ook afgelopen zaterdag met de supra en ik hoorde al dat er een ongeluk was gebeurd. Beetje zuur om nu te ontdekken dat het jou betrof
    Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
      zaterdag 12 juli 2003 @ 11:29:44 #110
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11724256
    De schade expert is langsgeweest en heeft de dagwaarde vastegesteld op 5.000 euro zonder de accesoires. Das dus eigenlijk best hoog. en ben ik ook best blij mee.

Nu is het rapport van het schade herstelbedrijf ff afwachten hoeveel hun ervoor vragen om hem weer te maken.

Zit nu eigenlijk af te vragen. of ik niet gewoon een nieuwere haal. en dan gewoon geld bijleg. want die 5000 euro is toch een best bedrag en ik kan daar een mooie coupe weer voor terug halen. En dan heb ik er uiteraard eentje zonder schade.

Dus ff afwachten nog volgende week hoor ik het. En dan toch maar de knoop doorhakken. Of de auto weg of weer opknappen.

zaterdag 12 juli 2003 @ 11:49:37 #111
    30848 Streetracer
    Speed is Life!
    pi_11724538
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2003 11:29 schreef jacco het volgende:
    De schade expert is langsgeweest en heeft de dagwaarde vastegesteld op 5.000 euro zonder de accesoires. Das dus eigenlijk best hoog. en ben ik ook best blij mee.

Nu is het rapport van het schade herstelbedrijf ff afwachten hoeveel hun ervoor vragen om hem weer te maken.

Zit nu eigenlijk af te vragen. of ik niet gewoon een nieuwere haal. en dan gewoon geld bijleg. want die 5000 euro is toch een best bedrag en ik kan daar een mooie coupe weer voor terug halen. En dan heb ik er uiteraard eentje zonder schade.

Dus ff afwachten nog volgende week hoor ik het. En dan toch maar de knoop doorhakken. Of de auto weg of weer opknappen.

Even afwachten inderdaad, maar ik zou een nieuwe kopen. Deze is natuurlijk wel aardig maar niet heilig. Voor 5000+ kan je een hele mooie Civic coupe halen. En de nieuwe onderdelen die je op deze groene hebt kan je dan gewoon weer gebruiken, op de velgen doel ik dan. En ik denkt dat je open luchtfilter ook wel heel is gebleven. Van de achterlichten kan ik zo even geen schatting maken.
    Signature:
    Max. 4 regels
      vrijdag 18 juli 2003 @ 15:39:22 #112
    44056 _Sisoft_
    Mag ik? JA!
    pi_11861099
    quote:
    En? Al een beslissing genoemen?
    Zie mijn icoon ^^
      vrijdag 18 juli 2003 @ 18:08:10 #113
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_11864249
    Ik ga er dit weekend heel hard over nadenken. En besluit misschien dan nog dat hij weggaat of dat hij dan toch blijft.

Gewoon goed nadenken wat ik echt wil..........................................

pi_11904538
    quote:
    [afbeelding]
    Die kan je niet bestellen, maar moet je zelf maken. Dat is een toyota celica WRC outlet. Het heeft echt geen functie op dit soort auto's omdat hij specifiek voor de toyota celica gt4 met een water-air intercooler is ontworpen ( De group N of Carlos Sainz editie van de T18). Je kan de outlet wel bestellen bij autostyle geloof ik. Dan moet je hem zelf op je motorkap plakken.

Het rooster wat je ziet is puur een outlet (dus GEEN intake) om de warmte van de intercooler naar buiten te laten. De kleine intake sluit direct op het motorblok (3SGTE) aan om de distributieriem te koelen. Deze smolt wel eens in de vorige generatie celica's.

imho ben je echt niet goed wijs om met zo'n ding te patsen als het geen functie heeft. Laatst zag ik ook een honda met zo'n ding en die had zelfs de intake dicht geplamuurd. sorry hoor.....

<<Hier kan uw advertentie staan>>
    pi_12278840
    emh.. hoe zit het nou met je auto ??

nieuw of opknappen ?

pi_12278890
    Ik zag laatst een fel blauwe honda prelude met mooie wielen staan
    voor maar 6000 ¤
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      donderdag 7 augustus 2003 @ 13:53:00 #117
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12278967
    Hey. Heb maandag (04-08-03) de hele auto gestript. Dus alle losse onderdelen van de auto verwijderd. Dinsdag is hij op de rechtbank terecht gekomen. Om de auto als het ware uit elkaar te trekken. En hoelang dat duurt weet ik niet. Maar morgen komen hopelijk de bumpers uit amerika binnen. Ligt aan DHL die dan vrijdag al vertrekken of toch pas maandag. Maar dat is dus even afwachten. En dan kan dat allemaal gespoten worden. En als de auto weer recht is kan dat gemonteerd worden. En dan gaat het verder om de afwerking.

Dus even geduld en dan hopelijk zo snel de auto weer in mijn bezit. Dan kan ik tenminste weer fatsoenlijk auto rijden.

grtz

donderdag 7 augustus 2003 @ 14:53:42 #118
    48735 knillis
    Pig in cyberspace
    pi_12280291
    Laat je ons stap voor stap alles zien (foto's)
    pi_12284069
    Nou, laten we hopen van wel
    Zie mijn icoon ^^
      donderdag 7 augustus 2003 @ 18:02:54 #120
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12284687
    Ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te maken
    pi_12284754
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2003 18:02 schreef jacco het volgende:
    Ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te maken
    Way to go

Hou ons op de hoogte

pi_12284857
    Laten we het hopen. Vakantie Hebbie morgen wat te doen als ze komen.
      donderdag 7 augustus 2003 @ 18:19:22 #123
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12284948
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2003 18:13 schreef StephanL het volgende:
    Laten we het hopen. Vakantie Hebbie morgen wat te doen als ze komen.
    Heb vandaag ook de hele dag aan een auto gesleuteld. Met dit weer kan ik toch niet aan het strand liggen. Zo ben ik niet. Dus ben ik liever wat aan het doen. Zoals nu aan het Fokken.
    pi_12289822
    Hey Jacco. Net deel 1 en nu deel 2 helemaal door gespit. Prachtig project, maar wel shit wat er is gebeurd zeg! Snap alleen niet helemaal wat je nu gaat doen. Je zegt dat je de auto helemaal hebt gestript, maar ga je er dan wel mee verder of koop je een nieuwe?

Prachtig project, en cool dat je het hier zo op fok doet, hulde
    *zet bij favourites*

Groet,

donderdag 7 augustus 2003 @ 23:57:22 #125
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12291883
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2003 22:40 schreef Delnooz het volgende:
    Hey Jacco. Net deel 1 en nu deel 2 helemaal door gespit. Prachtig project, maar wel shit wat er is gebeurd zeg! Snap alleen niet helemaal wat je nu gaat doen. Je zegt dat je de auto helemaal hebt gestript, maar ga je er dan wel mee verder of koop je een nieuwe?

Prachtig project, en cool dat je het hier zo op fok doet, hulde
    *zet bij favourites*

Groet,

Thanx, ik houd de auto dus.

En hij word helemaal omgetoverd tot een buddyclub auto

pi_12298852
    Cool, ben benieuwd, hou ons op de hoogte, vooral met foto's
    Ik wacht af
    pi_12306836
    Pakketje ontvangen Heb je één hele bodykit besteld van buddyclub of alleen een paar delen, en heb je dan pics hoe het er komt uit te zien, ben wel benieuwd. Alleen de voorspoiler vind ik niet alles van buddyclub van wat ik heb gezien tot nu toe van buddyclub, smaken verschillen gelukkig
      vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:51:42 #128
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12306930
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 17:47 schreef StephanL het volgende:
    Pakketje ontvangen Heb je één hele bodykit besteld van buddyclub of alleen een paar delen, en heb je dan pics hoe het er komt uit te zien, ben wel benieuwd. Alleen de voorspoiler vind ik niet alles van buddyclub van wat ik heb gezien tot nu toe van buddyclub, smaken verschillen gelukkig
    De kit is helemaal compleet. Dus een 4 delige set die bestaat uit voorbumper, achterbumper en de sid-skirts. En de foto's komen nog
    pi_12307001
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 17:51 schreef jacco het volgende:

[..]

De kit is helemaal compleet. Dus een 4 delige set die bestaat uit voorbumper, achterbumper en de sid-skirts. En de foto's komen nog

Zo dat is snel gereageerd

Ik wacht af, ben benieuwd hoe het staat. Maar ik bedoelde foto's in de zin van voorbeelden van andere auto's.

vrijdag 8 augustus 2003 @ 18:00:32 #130
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12307097
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 17:54 schreef StephanL het volgende:

[..]

Zo dat is snel gereageerd

Ik wacht af, ben benieuwd hoe het staat. Maar ik bedoelde foto's in de zin van voorbeelden van andere auto's.

oh ik zal even kijken

pi_12307098
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 17:51 schreef jacco het volgende:

[..]

welke kit is het dan, buddyclub heeft toch verschillende modellen in het assortiment?
      vrijdag 8 augustus 2003 @ 18:02:13 #132
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12307135
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 18:00 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

welke kit is het dan, buddyclub heeft toch verschillende modellen in het assortiment?

Buddyclub is 1 model. En er is nu net een nieuwe maar die het Buddyclub 2 en die is wat ronder allemaal
    pi_12307141
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 18:00 schreef jacco het volgende:

[..]

oh ik zal even kijken

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Die sidekirts en de achterbumper is wel mooi
      vrijdag 8 augustus 2003 @ 18:05:56 #134
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12307208
    hier is een link naar de BC 2 bumpers

http://henshinauto.com/index2.htm

pi_12307366
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 18:05 schreef jacco het volgende:
    hier is een link naar de BC 2 bumpers

http://henshinauto.com/index2.htm

vind ze niet mooi....ze zien er iets te braaf uit
      vrijdag 8 augustus 2003 @ 18:20:43 #136
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12307452
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 18:13 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

vind ze niet mooi....ze zien er iets te braaf uit

Ook dat gaat nu een trend worden. Let maar op. Het gaat srax allemaal veel cleaner en smoother worden. Niet meer van die uitzinnige wagens. Maar strakke auto's zonder al teveel poespas.
    pi_12307492
    Die achterbumper is wel vet. Alleen had het denk ik mooier gestaan als er aan beide kanten een uitlaat zou zitten.
    There is no other!
    pi_12314923
    Ik vind de bodykit juist erg mooi en ben dan ook erg benieuwd naar het resultaat als de Civic helemaal af is.
    "History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
    pi_12318791
    Je hebt hem dus toch gehouden zie ik..
      zaterdag 9 augustus 2003 @ 13:42:19 #140
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12320500
    Hier een del-sol van een vriend van mij met dezelfde bodykit

Nu is de auto is uitgevoerd met een stage one systeem met twee 5lbs flessen voorzien van bottleheaters, automatische fles opener, elektronische manometer, Purge valve, brandstof beveiligings schakelaar en Blow off tubes. De set levert op de 1600 16V motor een extra 50 of 75pk. En dat gaat hard

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 09-08-2003 14:01]

pi_12320591
    He ik zie z'n kenteken
    Zie mijn icoon ^^
      zaterdag 9 augustus 2003 @ 13:52:07 #142
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12320612
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 13:50 schreef _Sisoft_ het volgende:
    He ik zie z'n kenteken
    ja dus, wat wil je daarmee gaan doen dan?
    pi_12320627
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 13:52 schreef jacco het volgende:

[..]

Adres opzoeken en de auto stelen

Niet zo slim om mooie auto's met kenteken op een openbaar forum te zetten.

zaterdag 9 augustus 2003 @ 13:56:06 #144
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12320656
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 13:53 schreef Roellio het volgende:

[..]

Adres opzoeken en de auto stelen

Niet zo slim om mooie auto's met kenteken op een openbaar forum te zetten.

ga jij z'n adres maar opzoeken.
    pi_12320663
    Zoek maar lekker het adres op . Dat gaat gewoon via www.welkadresbijwelkkenteken.nl
      zaterdag 9 augustus 2003 @ 13:59:15 #146
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12320684
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 13:57 schreef D-Devil het volgende:
    Zoek maar lekker het adres op . Dat gaat gewoon via www.welkadresbijwelkkenteken.nl
    De link werkt niet
    pi_12320685
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 13:57 schreef D-Devil het volgende:
    Via een garage kun je dat hardstikke makkelijk opvragen.
      zaterdag 9 augustus 2003 @ 13:59:49 #148
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_12320690
    Alsof je zou zomaar ff een adres geven....
    pi_12320694
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 13:59 schreef Roellio het volgende:

[..]

Via een garage kun je dat hardstikke makkelijk opvragen.

Ja dus, jij haalt een Klasse 3 ook zo van de weg zeker, ik ben David copperfield niet hoor. .
      zaterdag 9 augustus 2003 @ 14:00:54 #150
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12320702
    Maar we gaan hier geen discussie aan waarom wel/niet kenteken herkenbaar. Zal hem wel weghalen om jullie een plezier te doen. De eigenaar post de auto zelf ook met kenteken herkenbaar op diverse site's.
      zaterdag 9 augustus 2003 @ 14:02:03 #151
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12320713
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 14:00 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Ja dus, jij haalt een Klasse 3 ook zo van de weg zeker, ik ben David copperfield niet hoor. .

He dan was dat laatst een vriend van jou op SLH die die foto van mijn wagen plaatste? of niet
    pi_12321931
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 13:52 schreef jacco het volgende:

[..]

Ik niks hoor... Wou het alleen maar ff zeggen i.v.m. mensen die eventueel wel belang bij die auto hebben
    Zie mijn icoon ^^
    pi_12323859
    Die achterspoiler van die Del is wel mooi. Had hem nog niet duidelijk gezien, erg gaaf.
    pi_12323959
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 13:42 schreef jacco het volgende:
    Hier een del-sol van een vriend van mij met dezelfde bodykit

Nu is de auto is uitgevoerd met een stage one systeem met twee 5lbs flessen voorzien van bottleheaters, automatische fles opener, elektronische manometer, Purge valve, brandstof beveiligings schakelaar en Blow off tubes. De set levert op de 1600 16V motor een extra 50 of 75pk. En dat gaat hard

Deze heb ik in real life zien staan bij DBM Engineering. Was echt heeeeel erg vet.
    Renault Clio 1.5 dCi
      zaterdag 9 augustus 2003 @ 18:02:48 #155
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12324040
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 17:49 schreef StephanL het volgende:
    Die achterspoiler van die Del is wel mooi. Had hem nog niet duidelijk gezien, erg gaaf.
    Ik heb nu degene die daarvoor erop zat
      zaterdag 9 augustus 2003 @ 18:33:18 #156
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12324413
    Heb net gebeld. En alles gaat zoals het gaat liggen woensdag bij de spuiter de bumpers
      zaterdag 9 augustus 2003 @ 18:43:40 #157
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_12324592
    Geile spoiler

wil ik ook hebben!!!!

(moet ik eerst slagen hehe...)

11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
    pi_12325551
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 18:02 schreef jacco het volgende:

[..]

Ik heb nu degene die daarvoor erop zat

Ik weet het

Hoe licht is die? Je vertelde een keer dat die heel licht aanvoelde.

woensdag 13 augustus 2003 @ 16:58:35 #159
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12409095
    Nou net eindelijk het verlossende telefoontje gehad. Dat de bumpers binnen zijn. eindelijk

Ik haal ze morgenavond op. en zal er meteen foto's van maken. Zodat iedereen kan meegenieten. Degene die ze voor mij invoert heeft dan die ochtend ook zijn nieuwe auto opgehaald. Namelijk een Honda Integra. Dus meteen dat maar eens goed bekijken

Eindelijk weer wat nieuws voor op de wagen

woensdag 13 augustus 2003 @ 17:03:27 #160
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_12409193
    even een vraagje: welke einddemper ga je er eigenlijk opzetten?
    Zou volgens mij wel mooier zijn als er namelijk aan elke kant een uitlaatpijp zou zitten... (geen ovale, want die vind ik zooo lelijk...)
    pi_12409219
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2003 19:45 schreef StephanL het volgende:
    Ik weet het

Hoe licht is die? Je vertelde een keer dat die heel licht aanvoelde.

Beetje voor de hand liggend: 35 lux .
    FOK! verstandig, lees een P.I.
      woensdag 13 augustus 2003 @ 17:08:10 #162
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12409282
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 17:03 schreef Metalfreak het volgende:
    even een vraagje: welke einddemper ga je er eigenlijk opzetten?
    Zou volgens mij wel mooier zijn als er namelijk aan elke kant een uitlaatpijp zou zitten... (geen ovale, want die vind ik zooo lelijk...)
    Er komt er maar 1 op, aan de rechter kant. Er komt dan een zogenaamde silencer op. met een carbonnen of rvs einddemper daar ben ik nog niet uit.
    pi_12410855
    is dit geen leuke uitlaat voor jou?

of deze

pi_12410898
    Waarvoor is bij die bovenste die extra buis?
      woensdag 13 augustus 2003 @ 18:44:04 #165
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12411001
    Het word er naar alle waarschijnlijkheid zo eentje

woensdag 13 augustus 2003 @ 18:44:48 #166
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12411014
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 18:38 schreef Delnooz het volgende:
    Waarvoor is bij die bovenste die extra buis?
    Daardoor krijg je circulatie in de uitlaat. En daardoor een zwaardere brom
    pi_12411036
    Niet slech niet slecht, maar toch uitlaten moet je (ik in ieder geval) op een auto zien voordat je weet of ze echt mooi staan

Is er verder nog nieuws? kunnen we nog foto's verwachten van vorderingen?

pi_12411052
    de bedoeling is dat het geluid beter gedempt wordt door de helft van de uitlaatgassen nog een keer door de demper te halen, zo kan je een kleinere demper gebruiken, en schijnt er een betere flow te zijn met meer pk winst. zo meen is het mij iig een keer uitgelegd
    pi_12422835
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 18:44 schreef jacco het volgende:
    Het word er naar alle waarschijnlijkheid zo eentje

Ja dit vind ik ook zo cool leuk om mee te spelen op de snelweg, helemaal vol open
    pi_12466528
    Uhh pics
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:55:29 #171
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12467146
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 21:32 schreef StephanL het volgende:
    Uhh pics
    Dit zijn foto's gemaakt met de samsung v200.

Wat je ziet is dus mijn auto. En een rode achterkant van een andere civic. Die we doormidden hebben gezaagd. Daar gebruiken we het subframe van die word er dan weer bij mij ingelast. Er licht ook een zwarte achterklep bij die word gespoten. En op de middelste foto zie je aan de rechterkant van de auto een doos met de motorkap. Ik heb nog geen fotos van de bumpers kunnen maken. Omdat je die alleen maar kan maken als het daglicht is. Was namelijk om 00:30 gister terug uit Molenschot waar ik ze heb opgehaald. De rest van de materialen heb ik in Volkel opgehaald bij een autosloperij.

verdere info volgt snel

pi_12468561
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 21:55 schreef jacco het volgende:

[..]

Dit zijn foto's gemaakt met de samsung v200.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

De rest van de materialen heb ik in Volkel opgehaald bij een autosloperij.

Van Deijne
    pi_12474956
    Wow effe een civic door midden gezaagd moet kunnen
    pi_12475163
    leuk leuk leuk ben benieuwd wat het word

succes ermee

Narf!
    pi_12530068
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 21:55 schreef jacco het volgende:

Ik heb nog geen fotos van de bumpers kunnen maken. Omdat je die alleen maar kan maken als het daglicht is. Was namelijk om 00:30 gister terug uit Molenschot waar ik ze heb opgehaald. De rest van de materialen heb ik in Volkel opgehaald bij een autosloperij.

verdere info volgt snel

Ik weet niet waar jij woont maare, hier is het al licht geweest... Meerdere keren zelfs
    Zie mijn icoon ^^
      maandag 18 augustus 2003 @ 18:49:18 #176
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12530153
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 18:45 schreef _Sisoft_ het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont maare, hier is het al licht geweest... Meerdere keren zelfs

Haha, ja weet het, maar ben gewoon te druk met andere dingen. om de vorderingen van mijn eigen auto bij te houden. Ben vandaag ook weer begonnen met werk. En ga in de loop van deze week weer ff kijken en foto's maken uiteraard.
    pi_12613546
    week is bijna om waar zijn die PICS?!!!!!!!!!!!! EN VERDERE INFO!

* Sickert wants toe sie dem!

Narf!
      donderdag 21 augustus 2003 @ 21:44:53 #178
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12615002
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 21:00 schreef Sickert het volgende:
    week is bijna om waar zijn die PICS?!!!!!!!!!!!! EN VERDERE INFO!

* Sickert wants toe sie dem!

Ben gisteren geweest. en er was eigenlijk nog weinig te zien. Ze hebben aan de zijkant onder spanning (geen stroom) gezet. En toen de deuken eruit gehaald. maar dar resultaat kan je helaas niet zien op foto's. Dus eigenlijk nog weinig nieuws.

Zodra ze gaan spuiten en dergelijke komt er meer

pi_12620693
    Een beetje offtopic, maar ik hoop dat dat geen probleem is.

Deze reed mee met de plaatselijke danceparade vorige week, toevallig een bekende van jou, jacco?

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
    pi_12623968
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2003 00:41 schreef MaartenGrendel het volgende:

Deze reed mee met de plaatselijke danceparade vorige week, toevallig een bekende van jou, jacco?

[afbeelding]

Moet wel, is ook lid van StreetlegalHonda
      vrijdag 22 augustus 2003 @ 09:53:37 #181
    12234 SoCoReBu
    Wir woll'n Eisbären sehen
    pi_12624238
    quote:
    Op zondag 29 juni 2003 19:36 schreef jacco het volgende:

[..]

De lichten die ik erin heb zitten, worden goed gekeurd. Omdat ik erzelf een mistachterlicht in heb gemaakt. Dat zijn de rode ringen rond de achteruitrijlichten. Als je dat dus niet hebt kom je de apk niet door.

Dit is niet geheel waar. Je hebt geen mistlicht nodig om APK goedgekeurd te worden. Het enige wat je moet doen als je geen mistlicht hebt(wil) is het knopje voor dit licht verwijderen van je dashboard.

Honda heeft bij veel modellen de mistlamp in de bumper geplaatst(debiele designer!!!), ik heb hem er zsm uitgehaald en het gat dichtgemaakt. Hij word er al jaren mee goedgekeurd.

vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:57:58 #182
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12636638
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2003 00:41 schreef MaartenGrendel het volgende:

[afbeelding]

Tuurlijk ken ik die dat is de auto van Bart. En de dames van links naar rechts zijn Joyce, Samantha en Sylvana. Erg mooie Sedan btw

grtz

vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:48:24 #183
    60704 LeonH
    pi_12637827
    Dus er is toch nog wat van Honda te maken... hehe! Nee grapje.

Ben vandaag ook bij een garage geweest in Heerlen en heb een mooie Civic Sedan gezien:

http://www.honda-rotor.nl/wsb/occasions/detail.html?carid=20352

En er is zeker wat van te maken als je op de site van Wings West ofzo kijkt

11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
      vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:59:03 #184
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12638046
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2003 18:48 schreef LeonH het volgende:
    Dus er is toch nog wat van Honda te maken... hehe! Nee grapje.

Ben vandaag ook bij een garage geweest in Heerlen en heb een mooie Civic Sedan gezien:

http://www.honda-rotor.nl/wsb/occasions/detail.html?carid=20352

En er is zeker wat van te maken als je op de site van Wings West ofzo kijkt

Zelfs met een sedan kan je wat maken. Maar met een hb of een coupe nog meer
    pi_12645559
    Sorry, jacco... is cross-topic, maar ik wilde niet dat je 't zou missen:

TODA Racing offers a stroker kit for the B16A engine which increases displacement to 1797cc. The stroke is increased from 77.4mm to 87.2mm. The kit comes with TODA forged pistons (81mm or 81.5mm), heavy duty piston wrist pins, fully balanced connection rods, dynamically balanced crankshaft, and bearings which already have the clearance set. Compression ratio with a stock head gasket is 11.0 : 1 and the rod ratio is 1.54. This kit is completely balanced and blue printed.

http://www.todaracing.com/products/honda_b16a_b18c/stroker_kit.html

Calm down, please!
      zaterdag 23 augustus 2003 @ 00:07:34 #186
    14806 CrashOne
    100% compliant
    pi_12646068
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2003 09:34 schreef StephanL het volgende:

[..]

Moet wel, is ook lid van StreetlegalHonda

Zo streetlegal is deze niet, ik mis een kenteken!

pi_12651103
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2003 00:07 schreef CrashOne het volgende:

[..]

Op de foto is die in de show stand, zonder show stand is die met kenteken
      zaterdag 23 augustus 2003 @ 10:31:32 #188
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_12651354
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2003 00:07 schreef CrashOne het volgende:

[..]

een kenteken aan de voorkant hoeft volgens mij niet altijd, heb laatst een artikel gelezen over de nieuwe Donkervoort waarmee ze de zuiderburen een bezoekje gingen brengen. daar ging ook alleen maar aan de achterkant een kentekenplaat op, omdat aan de voorkant geen plaats is
      zaterdag 23 augustus 2003 @ 14:59:23 #189
    52517 WhiteAssNigga
    Can't Think Of Something
    pi_12655840
    Op de Donkervoort en Caterham plakken ze meestal een sticker als kenteken op de motorkap, dat staat gewoon mooier en is functioneler voor de koeling.
    Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
    pi_12661584
    kenteken aan de voorkant is gewoon verplicht.. anders had geen enkele alfa 156 het.. zelfs een amerikaans nummerbordje krijg je al een boete voor..
    pi_12672372
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2003 19:15 schreef MegA het volgende:
    kenteken aan de voorkant is gewoon verplicht.. anders had geen enkele alfa 156 het.. zelfs een amerikaans nummerbordje krijg je al een boete voor..
    Tenzij op het kentekenbewijs staat dat je op de betreffende auto een amerikaans nummerbord mag voeren.
    pi_12699661
    Jacco!

Hoest met je auto?

dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:24:52 #193
    60704 LeonH
    pi_12739061
    Ja! Goeie vraag!
      donderdag 28 augustus 2003 @ 19:36:28 #194
    52517 WhiteAssNigga
    Can't Think Of Something
    pi_12790188
    Nieuwe Foto's graag!!!!!
    Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
    pi_12802097
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 13:22 schreef t0n het volgende:
    Jacco!

Hoest met je auto?

vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:19:31 #196
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12807988
    Ja jongens ik weet het, maar ben erg druk en heb daardoor geen tijd. Neem van mij aan dat de auto binnenkort klaar is. En dan komt er een full-report
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:49:39 #197
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_12808697
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 14:19 schreef jacco het volgende:
    Ja jongens ik weet het, maar ben erg druk en heb daardoor geen tijd. Neem van mij aan dat de auto binnenkort klaar is. En dan komt er een full-report
    Klaar in de zin van helemaal klaar niks maar aan doen.
    Of alleen de body die klaar is.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:53:49 #198
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12808793
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 14:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klaar in de zin van helemaal klaar niks maar aan doen.
    Of alleen de body die klaar is.

Nee alleen de body is dan klaar. Dus dan kan ik weer rijden. Dan is het wachten op de skirts van buddyclub. En dan de uitlaat van otto die eronder komt. En dan door naar het interieur en de striping
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:02:56 #199
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_12816920
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 14:53 schreef jacco het volgende:

[..]

Nee alleen de body is dan klaar. Dus dan kan ik weer rijden. Dan is het wachten op de skirts van buddyclub. En dan de uitlaat van otto die eronder komt. En dan door naar het interieur en de striping

Oeh dat is wel stoer dan

Ben benieuwd

zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:56:14 #200
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12828810
    Nou vanmorgen wezen kijken. En natuurlijk senl ff pics geschoten. MAAR nu past mijn achterbumper niet. Het blijkt dat de mal waarin hij gedrukt is niet goed is geweest. En moet nu dus helaas minimaal 2 weken wacht totdat ik een nieuwe heb echt balen weer.

Maar hier dan toch 4 foto's, krijg je iig een idee

pi_12829256
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 13:56 schreef jacco het volgende:
    Nou vanmorgen wezen kijken. En natuurlijk senl ff pics geschoten. MAAR nu past mijn achterbumper niet. Het blijkt dat de mal waarin hij gedrukt is niet goed is geweest. En moet nu dus helaas minimaal 2 weken wacht totdat ik een nieuwe heb echt balen weer.
    Dat is wel erg.

Wordt het vergoed door de bedrijf?

zaterdag 30 augustus 2003 @ 14:44:57 #202
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12829547
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 14:25 schreef Extremini het volgende:

[..]

Dat is wel erg.

Wordt het vergoed door de bedrijf?

Aangezien het bedrijf van een vriend is. Word de bumper gewoon omgeruild. Maar de bumper zal dan wel weer uit het buitenland moeten komen. Dus dat duurt dan weer even.
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:40:13 #203
    60704 LeonH
    pi_12831141
    Mooie voorbumper...

Wat is trouwens de officiele site van buddy-club, kan namelijk niks vinden...

pi_12831223
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 14:44 schreef jacco het volgende:

[..]

Aangezien het bedrijf van een vriend is. Word de bumper gewoon omgeruild.

Aangezien het bedrijf van een vriend is wordt de bumper gewoon omgeruild.

Calm down, please!
    pi_12832455
    Jacco vraagje over een Del Sol, of jij die kent. Ik reed donderdag naar huis, reed een stukje door het dorp Voorschoten naar Leiden toe. Hoor ik op een gegeven moment, broemmmmmmmmmm Komt er een zilvere Del Sol langs met zo'n universele polyester of fiberglass spoiler er achterop, met een beetje wit getinte achterlampen. Enig idee van wie die is, ken jij die auto

Ik zoeg nog even een plaatje van die spoiler.

Zo'n soort spoiler op een zilvekleurige Del Sol

[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 30-08-2003 17:58]

zaterdag 30 augustus 2003 @ 18:04:59 #206
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12832686
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 17:52 schreef StephanL het volgende:
    Jacco vraagje over een Del Sol, of jij die kent. Ik reed donderdag naar huis, reed een stukje door het dorp Voorschoten naar Leiden toe. Hoor ik op een gegeven moment, broemmmmmmmmmm Komt er een zilvere Del Sol langs met zo'n universele polyester of fiberglass spoiler er achterop, met een beetje wit getinte achterlampen. Enig idee van wie die is, ken jij die auto

Ik zoeg nog even een plaatje van die spoiler.

[afbeelding]
    Zo'n soort spoiler op een zilvekleurige Del Sol

Nee ik ken alleen een zilveren met een aluminium spoiler.

zaterdag 30 augustus 2003 @ 18:08:52 #207
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_12832784
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 18:04 schreef jacco het volgende:

[..]

[afbeelding]

Die is wel zwaaaaar okay zeg!
    Normaal vindt ik dat soort vleugels dus helemaal niets he.
    net als die carbon vleugels (sorry Jacco), vindt ik die vleugels niet mooi, maar bij deze auto, wow wat staat dat gaaf zeg!
    pi_12833192
    quote:

[..]

[afbeelding]

Nee die was het niet, maar waarschijnlijk uit de buurt van Leiden want op racing-leiden.com zag ik een thumbmail er van.
    Deze was het.
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 18:30:40 #209
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12833219
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 18:29 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nee die was het niet, maar waarschijnlijk uit de buurt van Leiden want op racing-leiden.com zag ik een thumbmail er van.
    Deze
    [afbeelding]

Nee sorry die ken ik echt niet. iig geen lid van slh en andere bekende verenigingen
    pi_12833235
    quote:

[..]

[afbeelding]

gave bak zeg!
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 18:41:19 #211
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12833367
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 18:31 schreef infinium het volgende:

[..]

gave bak zeg!

De auto is van Larissa de enige meid die ik ken met zo'n getunede wagen en uiteraard weer lid van SLH.

Maar deze auto is ook nog onder constructie. hij krijg nog andere side-skirts en een nieuwe achterbumper

pi_12833387
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 18:41 schreef jacco het volgende:

[..]

De auto is van Larissa de enige meid die ik ken met zo'n getunede wagen en uiteraard weer lid van SLH.

Maar deze auto is ook nog onder constructie. hij krijg nog andere side-skirts en een nieuwe achterbumper

heeft ze al een vriend??
    pi_12833461
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 18:30 schreef jacco het volgende:

[..]

Nee sorry die ken ik echt niet. iig geen lid van slh en andere bekende verenigingen

Precies, kende hem ook niet, misschien dat jij iets wist, maar helaas. Dat wordt op een vrijdagavond een keer naar het Transferium.
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 18:41 schreef jacco het volgende:

[..]

Deze kende ik wel. Mooiste vind ik dat die zijkanten van de vleugel dezelfde kleur hebben als de auto zelf, een keer een mooie blauwe gezien op internet, echt een strakke bak. Posten? gaan wel erg offtopic dan.
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 18:53:49 #214
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12833567
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 18:47 schreef StephanL het volgende:

[..]

Precies, kende hem ook niet, misschien dat jij iets wist, maar helaas. Dat wordt op een vrijdagavond een keer naar het Transferium.
    [..]

Deze kende ik wel. Mooiste vind ik dat die zijkanten van de vleugel dezelfde kleur hebben als de auto zelf, een keer een mooie blauwe gezien op internet, echt een strakke bak. Posten? gaan wel erg offtopic dan.

Yep druk maar in SC
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 18:58:41 #215
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12833652
    Zo net ff gebeld angel eyes komen er ook aan over 2 weken

quote:
    92-95 HONDA CIVIC CHROME/ION BLUE PROJECTOR HEADLIGHTS -WITH ANGEL EYES LED LIGHT RINGS,ION BLUE PROJECTOR -INCLUDES WIRING HARNESSES TO SPLIT YOUR EXISTING H4 INTO A DUAL HI/H3 CONFIGURATION

DE WELBEKENDE BMW LOOK LAMPEN, DE RONDE RINGEN FUNGEREN ALS STADLICHT EN LICHTEN WIT OP MIDDELS INGEBOUWDE LEDS. SETS WORDEN GELEVERD INCLUSIEF KABELBOOM EN LAMPEN.
    pi_12833702
    Zijn die toevallig ook voor een DelSol te kijgen?
    Calm down, please!
    pi_12833724
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 18:58 schreef jacco het volgende:
    Zo net ff gebeld angel eyes komen er ook aan over 2 weken

[afbeelding]
    [..]

Gaaf, hebben ze dat ook voor een Vito (niet dat mn stage begeleider t goed vind)
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 19:05:10 #218
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12833757
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 19:02 schreef Googolplexian het volgende:
    Zijn die toevallig ook voor een DelSol te kijgen?
    Nee, of je moet ze zelf maken
    pi_12834946
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 19:05 schreef jacco het volgende:

[..]

Nee, of je moet ze zelf maken

er was toch al een bedrijf mee bezig?
    pi_12845828
    Gave lampen

En vrouwen die zelf een auto hebben (en dan geen standaard daihatsu'tje dus)

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
      zondag 31 augustus 2003 @ 15:17:02 #221
    6424 MicHELLo
    su·pra·na·tu·ra·´lis·me
    pi_12848781
    Nu maar wachten op een mooie meid met een Supra MKIV, toch Stefan?
    Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
    pi_12850725
    oeps verkeerde topic!
    pi_12851344
    Vet hoor jacco je vorderingen..

Ding ziet er echt weer strak uit..
    Btw, die Honda waar ik 't laatst met je over had op de chat die heeft ook angel eyes, maar ze zijn nogal kut kwaliteit..

dus let op waar je ze koopt, hij had ze geloof ik via iemand van SLH.

zondag 31 augustus 2003 @ 17:12:22 #224
    904 L-X
    The Lover X
    pi_12851566
    Vraagje: Leuke dingen, dat exterieur tuning, maar ga je ook wat doen aan motortuning of blijft dat die Honda alleen snel van de buitenkant?

(Mocht dit antwoord al gegeven zijn; ik had geen zin om het hele topic door te lezen, waarvoor excuses)

It takes a minute to have a crush on someone,
    an hour to like someone,
    and a day to love someone,
    but it takes a lifetime to forget someone.
      zondag 31 augustus 2003 @ 17:25:42 #225
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12851853
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2003 17:12 schreef L-X het volgende:
    Vraagje: Leuke dingen, dat exterieur tuning, maar ga je ook wat doen aan motortuning of blijft dat die Honda alleen snel van de buitenkant?

(Mocht dit antwoord al gegeven zijn; ik had geen zin om het hele topic door te lezen, waarvoor excuses)

Er komt een engine swap aan. Maar het wordt eerst show en dan gaan we voor de go
      zondag 31 augustus 2003 @ 21:50:25 #226
    44056 _Sisoft_
    Mag ik? JA!
    pi_12858573
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2003 17:25 schreef jacco het volgende:

[..]

Er komt een engine swap aan. Maar het wordt eerst show en dan gaan we voor de go

En dan willen wij natuurlijk weten waaraan jij dan denk Een VTEC? ( 1.6, 1.8, 2.2, 2.3 of iets anders? )
    Zie mijn icoon ^^
    pi_12868499
    He Jacco,
    Ik las ergens ergens dat je OZ superturismo velgen hebt of had.
    Hoeveel Inch waren die en weet je wat het maximum is voor mijn auto?
    Honda civic sedan dxi 1.5
    bedankt voor je reactie!
    Why do I just find pieces of the world in wich I want to live
      maandag 1 september 2003 @ 18:23:48 #228
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12876709
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 12:27 schreef blindfolt het volgende:
    He Jacco,
    Ik las ergens ergens dat je OZ superturismo velgen hebt of had.
    Hoeveel Inch waren die en weet je wat het maximum is voor mijn auto?
    Honda civic sedan dxi 1.5
    bedankt voor je reactie!
    Nee sorry, weet niet waar je dat gelezen hebt. Maar dat klopt niet.

En tsja wat is maximaal voor je auto. Dat is heel betrekkelijk. En ligt er maar net aan wat je wil eigenlijk. Ik heb nu 17 inch velgen eronder met low-profile banden. Ik kan hem dan 4cm verlagen. En krijg dan geen last met extreem sturen. Maar ken ook iemand met 18 inch en zelfs 19 inch. Maar daar zijn dan wel aanpassingen voor nodig.

Dus als jezelf gewoon velgen wilt kopen en er gewoon mee wilt rijden. Raad ik gewoon 17 inch aan voor de looks. en voor de speed gewoon 15 of 16 inch

grtz

maandag 1 september 2003 @ 18:25:59 #229
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12876767
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2003 21:50 schreef _Sisoft_ het volgende:

[..]

En dan willen wij natuurlijk weten waaraan jij dan denk Een VTEC? ( 1.6, 1.8, 2.2, 2.3 of iets anders? )

Vtec dat zowiezo. Maar het word dan een 1.6 met 160 pk of een 1.8 met 200 pk uit een ITR
      maandag 1 september 2003 @ 19:43:57 #230
    16831 Hitpoint
    Vteckel tuning
    pi_12878496
    195/40/16 is de beste banden maat voor een Civic

Ik heb er nu 205/40/17 op zitten, maar het is niet echt lekker rijden. De banden trekken echt overal in. En met regen is het nog lekkerder

Als mijn civic gespoten is en er moeten weer nieuwe bandjes onder dan komen er zeker OZ 16" Superturismo's onder.

Er is wel iemand op het Street Legal Forum die die OZ 16" velgen heeft.

Home made turbo's kick ass!! -- Xbox 360 GamerTag: H1tp01nt
      maandag 1 september 2003 @ 21:03:40 #231
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12879965
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 19:43 schreef Hitpoint het volgende:
    195/40/16 is de beste banden maat voor een Civic

Ik heb er nu 205/40/17 op zitten, maar het is niet echt lekker rijden. De banden trekken echt overal in. En met regen is het nog lekkerder

Als mijn civic gespoten is en er moeten weer nieuwe bandjes onder dan komen er zeker OZ 16" Superturismo's onder.

Er is wel iemand op het Street Legal Forum die die OZ 16" velgen heeft.

[afbeelding]

Deze auto is van Marko. en heeft idd de superturismo's. Maar aan mij werd gevraagd. Of ik ze ook had. En dat was dus niet het geval
    pi_12887318
    whow die voorbumper is echt gaaf !
    maar dat grote vlak in het midden komt daar gaas in ?
      dinsdag 2 september 2003 @ 09:35:07 #233
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_12887483
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2003 09:21 schreef Snoop_Dogg het volgende:
    whow die voorbumper is echt gaaf !
    maar dat grote vlak in het midden komt daar gaas in ?
    Nee daar komt een vissen kom

Nou wat denk je zelf? Ik denk niet echt dat hij het zo gaat laten

pi_12887625
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 18:23 schreef jacco het volgende:

[..]

Nee sorry, weet niet waar je dat gelezen hebt. Maar dat klopt niet.

En tsja wat is maximaal voor je auto. Dat is heel betrekkelijk. En ligt er maar net aan wat je wil eigenlijk. Ik heb nu 17 inch velgen eronder met low-profile banden. Ik kan hem dan 4cm verlagen. En krijg dan geen last met extreem sturen. Maar ken ook iemand met 18 inch en zelfs 19 inch. Maar daar zijn dan wel aanpassingen voor nodig.

Dus als jezelf gewoon velgen wilt kopen en er gewoon mee wilt rijden. Raad ik gewoon 17 inch aan voor de looks. en voor de speed gewoon 15 of 16 inch

grtz

Bedankt voor je reactie!
    de superturismos stonden al vast, nu de maat ook:17"
    tips voor goede verlagings sets?
    greets
    Why do I just find pieces of the world in wich I want to live
    pi_12887821
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 18:25 schreef jacco het volgende:

[..]

Vtec dat zowiezo. Maar het word dan een 1.6 met 160 pk of een 1.8 met 200 pk uit een ITR

Yeah baby
      dinsdag 2 september 2003 @ 18:10:30 #236
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_12898049
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2003 09:44 schreef blindfolt het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie!
    de superturismos stonden al vast, nu de maat ook:17"
    tips voor goede verlagings sets?
    greets

Uhm ligt er maar net aan hoeveel je geld je er in 1 keer aan kan uitgeven. Ik begin zelf eerst met verlagingsveren en daarna de schokbrekers. Maar je kan het ook in 1 keer doen.

Ik ben er alleen nog niet uit welk merk dat gaat worden. Het liefst wil ik Tein (japanse fabrikant) maar helaas onbetaalbaar. Dus dat word nog even afwachten.

Er bestaan btw tegenwoordig ook zogenaamde coil-over sets. Met deze set veren en bussen kun je een in hoogte verstelbare set maken met standaard of verkorte schokbrekers

pi_12982204
    EDIT: daar is dit topic niet voor. Vraag het in SC of start er een nieuw topic over

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 06-09-2003 16:32]

Narf!
      zaterdag 6 september 2003 @ 15:54:41 #238
    43728 jwstoop
    Usericon....?
    pi_12982244
    EDIT: aardig beantwoord. maar hou het hier een beetje centraal

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 06-09-2003 16:33]

zaterdag 6 september 2003 @ 18:59:35 #239
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_12985700
    wat een lelijke wagen
    Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
      zaterdag 6 september 2003 @ 19:04:55 #240
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_12985844
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 18:25 schreef jacco het volgende:

[..]

Zijn die motorblokken onderhand nog niet eens op

Iedereen wil die blokken (inclusief mezelf), maar ik kan me voorstellen dat daar ook maar een beperkte voorraad van is. De auto's waar die in zitten zijn nu niet echt geweldig veel verkocht en ik neem aan dat iemand met een ITR toch wel z'n eigen blok erin wil houden?

Of maakt Honda meer motorblokken dan auto's???

maandag 8 september 2003 @ 14:43:32 #241
    67063 frank280zx
    addicted to BOOOOOOOOSST
    pi_13022636
    zorg eerst eens voor wt meer vormogen voor dat die kar er uitziet als een formule een/rally kanon en geen deuk in een pakje boter slaat!!! met 106 pk ben je inderdaad street legal ja

concluderend...laat alsjeblieft die boekenplank in je kamer staan, het heeft namelijk helemaal geen nut om op een voorwiel aangedreven auto druk op je achtertrein te willen zetten, die zowieso graag met de neus de bocht uit wil.. kortom had dat geld in de motor gestoken !!

speed does not kill.... stopping does!
    pi_13024290
    quote:
    Op maandag 8 september 2003 14:43 schreef frank280zx het volgende:
    zorg eerst eens voor wt meer vormogen voor dat die kar er uitziet als een formule een/rally kanon en geen deuk in een pakje boter slaat!!! met 106 pk ben je inderdaad street legal ja

concluderend...laat alsjeblieft die boekenplank in je kamer staan, het heeft namelijk helemaal geen nut om op een voorwiel aangedreven auto druk op je achtertrein te willen zetten, die zowieso graag met de neus de bocht uit wil.. kortom had dat geld in de motor gestoken !!

euh, ook met een voorwielaangedreven auto kan je overstuur krijgen hoor, en t is nu nog show, als je leest zie je dat het ook nog wel Go wordt......
    pi_13027252
    quote:

Uhh Weet je hoeveel geld er in zo'n auto gaat zitten Zou dat in éé keer kunnen ophoesten Nee mond dicht want het is ook onmogelijk en meteen go en meteen show te hebben. En het gaat ook moeilijk als je er dagelijks in rijdt.
      maandag 8 september 2003 @ 18:07:58 #244
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_13027537
    quote:

En wie ben jij om te bepalen wat ik mijn auto "moet" doen?
      maandag 8 september 2003 @ 18:36:39 #245
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_13028222
    quote:
    Op maandag 8 september 2003 18:07 schreef jacco het volgende:

[..]

En wie ben jij om te bepalen wat ik mijn auto "moet" doen?

Aantal posts op forum 9
    Gem. aantal posts/dag 9
    Frontpage reacties 0
    Geregistreerd op 08 september 2003

Niewbie dus Dat is het

pi_13028488
    quote:
    Op maandag 8 september 2003 18:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Aantal posts op forum 9
    Gem. aantal posts/dag 9
    Frontpage reacties 0

Niewbie dus Dat is het

Ergens heeft hij wel gelijk. Maar ook DAT is een kwestie van smaak En Jacco's auto is JACCO'S AUTO! En als hij de moeite neemt om ons hier op de hoogte te houden van ZIJN smaak is het wel zo vriendelijk om eventuele negatieve opmerkingen in je uitgang te douwen. Hoe gelijk je ook hebt!

Met vriendelijke groet...

Calm down, please!
      maandag 8 september 2003 @ 20:19:37 #247
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_13031136
    @googol:

Als die newbie nu eens netjes de topics over jacco's auto had gelezen zoals het hoort (er staat toch duidelijk: deel 2???) dan had hij gelezen en geweten waarom Jacco zijn auto eerst gaat stylen en daarna pas tunen. Dit is zomaar zonder enige aanleiding ergens tegenaan trappen en dat past gewoon niet in dit topic.

dinsdag 9 september 2003 @ 11:23:44 #248
    67063 frank280zx
    addicted to BOOOOOOOOSST
    pi_13042324
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 18:20 schreef jacco het volgende:

[..]

Ook dat gaat nu een trend worden. Let maar op. Het gaat srax allemaal veel cleaner en smoother worden. Niet meer van die uitzinnige wagens. Maar strakke auto's zonder al teveel poespas.

Jacco nogmaals ik wil je wagen niet afzeiken, maar laten we eerlijk zijn 18" velgen op de originele versnellingsbak...daar is ie niet blij mee, tevens is het natuurlijk wel leuk al die spoilers en vleugels, als je auto het waar maakt, dat ding wat jij daar fotografeerd is extremer dan de gemiddelde mclaren F1 vleugel.
    Ik wil best toegeven dat een voorwiel aandrijver onderstuur kan hebben, maar een civic is daar niet bepaald gevoelig voor, al helemaal niet met 106 pk, ik vraag mij dan ook af wat jij doet als de gemiddeld leasediesel golf naast jou komt staan bij het stoplicht...., die dingen hebben meer vermogen en koppel, die blasen de sideskirts van die wagen af..
    vrees ik.
    Kortom Nee ik ben niet diegene die verteld wat jij met jou auto moet doen, maar je zet jezelf, en andere wel gemotoriseerde jappaners zo te kijk..
      dinsdag 9 september 2003 @ 11:40:29 #249
    67063 frank280zx
    addicted to BOOOOOOOOSST
    pi_13042597
    quote:
    Op maandag 8 september 2003 17:55 schreef StephanL het volgende:

[..]

Uhh Weet je hoeveel geld er in zo'n auto gaat zitten Zou dat in éé keer kunnen ophoesten Nee mond dicht want het is ook onmogelijk en meteen go en meteen show te hebben. En het gaat ook moeilijk als je er dagelijks in rijdt.

begin dan met go en dan show, het is wel leuk als al die show ook nogwat waar maakt, het is anders zo facade, zeg maar surogaat, het verschil tussen vers gemalen bonen en een goed koffieautomaat, of een bakkie stationsrestuaratie leut.....met alle respect...

en ik weet wat het kost ik ben namelijk zelf ook al een tijdje bezig...

dinsdag 9 september 2003 @ 11:41:49 #250
    35614 nikanoru
    [TK]Merry Fucking Christmas!
    pi_13042630
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2003 11:40 schreef frank280zx het volgende:

[..]

begin dan met go en dan show, het is wel leuk als al die show ook nogwat waar maakt, het is anders zo facade, zeg maar surogaat, het verschil tussen vers gemalen bonen en een goed koffieautomaat, of een bakkie stationsrestuaratie leut.....met alle respect...

Moet een ieder dat niet gewoon voor zichzelf weten?
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
      dinsdag 9 september 2003 @ 11:46:25 #251
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_13042734
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2003 11:40 schreef frank280zx het volgende:

[..]

het is ieders eigen keus waaraan hij/zij eerst het geld uitgeeft.
    Hier is de keus duidelijk, en goed beargumenteerd. (Ik neem aan dat je nav onze posts de topics hebt doorgenomen!)

Daarnaast is deze combinatie handiger. Aangezien je auto nog lekker zuinig loopt heb je de kans om voor de bodykit te sparen. als je eenmaal met grotere motoren, turbo's en andere ongeing begonnen bent is het afgelopen met het extra geld voor je bodyworks.

Voor zover ik jacco ken gaat hij meer naar meetings dan naar dragraces en heeft op deze manier meer om mee te patsen dan met een dikke vette motor en een standaard look.

En tja, het is echt niet zo dat iedereen je wegtrekt. Zelf heb ik ook een auto met meer show dan go, en laatst stond er een golf vr6 naast me bij de stoplichten. Nou, die probéérde het niet eens, gewoon omdat ik er veel bruter uitzie. dus wat jij verteld is pertinent niet waar.

just my 2 eurocents...

dinsdag 9 september 2003 @ 11:50:26 #252
    67063 frank280zx
    addicted to BOOOOOOOOSST
    pi_13042799
    quote:
    Op maandag 8 september 2003 18:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Aantal posts op forum 9
    Gem. aantal posts/dag 9
    Frontpage reacties 0

Niewbie dus Dat is het

Een newbee op deze site is niet eqavilent aan iemnand die niks weet, dit is niet het enige autoforum, en nogmaals best leuk een auto die niet alleen show heeft...op het japans autofestival in lelystad stond leuk spul..
    Wat mij gewoon ergens stoort is het feit dat hier over 19" gepraat wordt zonder de gevolegen voor de 'driveline' te noemen, en 19' is leuk maar als er dan nog trommels achterop hangen......
    Jacco jouw wagen ziet er straks vast heel vet uit.. en daar heb ik ook wel respect voor, je eigen idee in hoe eruit moet zien, maar ik ben van mening dat je beter een sleeper kan hebben dan een een auto met een enorme bult herrie warrmee het voertuig nauwlijks harder acceleert dan de Corsa van mijn moeke.

Nogmaals dit is slechts een mening..

maar wat ik ook in mijn andere post ter sprake breng...hoe verkoop je een wagen die er zo uitziet bij het stoplicht....de gemiddelde diesel heeft tegenwoordig toch een leuke 130/160pk, en een bult koppel onder kap...tegen de tijd dat de eerste bocht komt, waar jij met je suspension mod en wielen voordeel gaat halen, is die siesel al lang verdwenen...
    Het enige bewijs dat er nog over is van zijn aanwezigheid is een indringende stank en wat zwarte nevel over de weg...en een deuk in jouw ego

dinsdag 9 september 2003 @ 11:51:52 #253
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_13042825
    Sommige mensen snapen het kennelijk niet en dringen hun mening op aan anderen.

Er staat DUIDELIJK dat de persoon in kwestie gekozen heeft voor 1 show 2 go.

Show betekend dus in dit geval vleugels en andere leuke dingen. En ook velgen. Op het moment dat dit alles af is. Gaat de persoon in kwetstie voor de go. En dan gaat er groote dingen gebeuren met z,n motor zoals je gelezen heb. En dan komt deel 3. En dat zal de binnen kant zijn van de auto.

Wat maakt het nou uit hoe je het doet. Als je het maar goed doet. En in welke volg orde mag dan ook niet uit maken. Als het eind resultaat maar perfect is!!!

Kijk als je een mening geeft prima.
    Maar zo slap onderbouwd en eigelijk liever een rel wil beginnen kan je beter uit dit topic blijven. Oh en tipje. Lees je eerst even in voor je aan een topic begind.

Zoals je weet heeft jacco schade gereden met z,n auto. En om dat eerst te repareren met orginele onderdelen en dan pas met de brede bumpers gaat ook extra geld kosten. Dus z'n idee eerst show komt in dit geval nog goed van pas ook.

dinsdag 9 september 2003 @ 11:55:44 #254
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_13042899
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2003 11:50 schreef frank280zx het volgende:

[..]

en 19' is leuk maar als er dan nog trommels achterop hangen......

Enig idee wat remschrijven kosten
    Dat is niet even zo op gehoest hoor. In tegen stelling tot de velgen. Beiden moeten er toch komen. Dus eerst velgen en dan remmen. Show word het eerste waar aan gewerkt word. En dus JHA velgen hebben een betere show dan mooie remschijfen met kut velgen.
    pi_13043044
    Don't mess with Jacco! Z'n 2 topics lopen ondertussen al een HELE poos en hij heeft al heel wat meegemaakt met zijn Honda ondertussen. Ik en met mij diegenen die dagelijks dit topic checken op nieuws zitten niet te wachten op dergelijke reacties.

Later weet je het misschien enigszins te onderbouwen, maar Jacco kiest ERGENS ANDERS voor. Dus PECH als jij wat anders vindt, als het je niet bevalt moet je hier niet posten

pi_13043084
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2003 11:50 schreef frank280zx het volgende:

[..]

maar wat ik ook in mijn andere post ter sprake breng...hoe verkoop je een wagen die er zo uitziet bij het stoplicht....de gemiddelde diesel heeft tegenwoordig toch een leuke 130/160pk, en een bult koppel onder kap...tegen de tijd dat de eerste bocht komt, waar jij met je suspension mod en wielen voordeel gaat halen, is die siesel al lang verdwenen...
    Het enige bewijs dat er nog over is van zijn aanwezigheid is een indringende stank en wat zwarte nevel over de weg...en een deuk in jouw ego

nog nooit last van gehad...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')