SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:21 schreef HarigeKerel het volgende:Daar is eerder in dit topic over gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door HarigeKerel op 25-11-2004 23:35:37 ]"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
Reactie:quote:Op donderdag 25 november 2004 23:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Dat zou een mooie sluitaflevering zijn voor de serie. Maar laten we hopen dat het voorlopig nog niet zo ver komt!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:14 schreef DarthNick het volgende:
Ander idee van mij... geen spoiler ofzo maar mijn gedachten gang. Galactica vindt de aarde, en deze is een keer voor de verandering op een soortgelijk technologisch niveau of zelfs beter dan dat van BSG. Ze zouden een krachtige alliantie aan kunnen gaan om de Aarde te beschermen van de Cylons, en omdat te doen moeten de Cylons verslagen worden anders blijven ze komen.... ik zie gewoon big-ass vlootgevechten, Terran en Kolonial units die de Cyclons flink aanpakken !!!!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:14 schreef DarthNick het volgende:
Ander idee van mij... geen spoiler ofzo maar mijn gedachten gang. Galactica vindt de aarde, en deze is een keer voor de verandering op een soortgelijk technologisch niveau of zelfs beter dan dat van BSG. Ze zouden een krachtige alliantie aan kunnen gaan om de Aarde te beschermen van de Cylons, en omdat te doen moeten de Cylons verslagen worden anders blijven ze komen.... ik zie gewoon big-ass vlootgevechten, Terran en Kolonial units die de Cyclons flink aanpakken !!!!
quote:Op donderdag 8 april 2004 03:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Waar ik nu erg benieuwd naar ben is wat ze gaan aantreffen als ze eenmaal Aarde bereiken. Is het nog in het Middeleeuwen (of elders in het verleden), is het de jaren '80 waarin ze (weer) belanden of vandaag de dag, of een post-WOIII Aarde, of een Federatie-achtige imperium verspreid over een aantal stelsels met een eigen vloot? Dat laatste zou ik vet vinden, maar ik heb dan ook een mega space battle fetish.![]()
Cry Havoc! And let slip the dogs of war!quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:05 schreef DarthNick het volgende:
Dr_Crouton, GMTA zeg ik dan maar. Nog mooier zou zijn dan BSG vind de Aarde blijkt deze in een bloederige oorlog verwikkeld te zijn met een ras dat de mensheid wil uitroeien á la Space: Above & Beyond.... How about that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wachten is nu op een spel van deze nieuwe serie, het is er wel geschikt voor lijkt mij. Een FPS ofzo, of eventueel een flightsim. Hoewel ik persoonlijk liever een adventure zou zien (en nee, alsjeblieft geen RPG).The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
Ja dat klopt inderdaad, die heb ik nog een keer bij de MediaMarkt zien liggen. En inderdaad was dat meer op de oude serie geënt, of een beetje ertussenin.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:45 schreef DarthNick het volgende:
Er is voor de Xbox recentelijk een BSG game uitgekomen zag er vet uit, maar was geloof ik wel met de oude cylon fighters en de nieuwe vipers......
Hopelijk voor je en voor andere fans wil Bandai ook snapfit bouwpakketjes uitbrengen van andere scifi-series naast Star Trek.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:50 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om aflevering 6 te zien
Ik ben er nu wel achter gekomen dat mijn Viper bouwpakket, die heel goed gelukt was, kennelijk kwijt is. Die stond nog bij m'n moeder ergens en die kon ze niet meer vinden. Daar baal ik wel behoorlijk van eigenlijk.
Ieder zijn of haar eigen favo starfighter en -ship natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:06 schreef DarthNick het volgende:
Dr_Crouton, hammerhead heeft wel in tegenstelling tot veel fighters een aft-turret, en ook nog een stand-off weapons. En ik vind wel vet design, maar de Galactica is zo veel vetter als bv de USS Saratoga uit S:A&B
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
"...NO MORE MISTER NICE GAIUS!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat er wel nog een aantal goede antwoorden komen voor het einde van dit seizoen. En dan natuurlijk een tweede seizoen... als de serie het goed doet in Amerika.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Lijkt mij dat de chief haar gewoon zou benaderen en niet zoiets 'raars' zou doen.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:14 schreef DarthNick het volgende:
waarschijnlijk heeft de chief dat geschreven op de spiegel. En misschien beschikken de cyclon over transporter technologie ?
Aan de vele positieve reacties in dit topic te zien, wel jaquote:Op woensdag 1 december 2004 17:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk kan ik niet zeggen dat de serie nou echt de verwachtingen waarmaakt die ik had na het zien van de eerste twee op zichzelf staande afleveringen voor de zomer.
Jammer want het filmen en acteren is aardig gedaan, het verhaal daartegen tja... het is "het" voor mij toch net niet tot nu toe
Ben ik de enige met dit gevoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop maar dat deze serie een tweede seizoen krijgt. Als de Amerikanen maar gaan kijken, komt het wel goed...[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Inderdaad. Deze gebeurtenis in combinatie met de laatste aflevering maakt dat ik nu helemaal freaked out benquote:
Alleen als ze vrouwelijk, knap en jong zijn en geen knoflook hebben gegeten natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 22:43 schreef DarthNick het volgende:
En dan pak je ze vol op de bek zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik had zouist een bizarre ingeving, zet hem voor de zekerheid maar in spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
Ik vond de eerste 2 afleveringen echt bar slecht, maar het wordt steeds beter! En inderdaad al beter dan Enterprise (had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen als ST fan).quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:52 schreef DarthNick het volgende:
Ik vraag me af of er een seizoen 2 enz gaat komen, deze serie verdient het echt. Ik denk dat dit een zware concurrent gaat worden voor Enterprise als het in Amerika uitkomt !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aisja was 9 toen mohammed haar neukte:
http://www.faithfreedom.org/Articles/sina/ayesha.htm
Boeken: Sahih Muslim Book 008, Number 3310: en Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:42 schreef Witchfynder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aisja was 9 toen mohammed haar neukte:
http://www.faithfreedom.org/Articles/sina/ayesha.htm
Boeken: Sahih Muslim Book 008, Number 3310: en Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |