quote:Mjah, maar op een GBA verwacht ik ook wel spetterende graphics. Jammer dat tot nu toe de meeste games OF mooie graphics OF goeie gameplay hebben
Op dinsdag 15 juli 2003 08:44 schreef Jarno het volgende:[..]
Weer eens wat anders! Als het er van komt, ga ik tussen de middag even de Dixons in R'dam vervelen met mijn aanwezigheid.
Owja, Warioland is dus echt erg gaaf! Ondanks de ietwat achterblijvende graphics...
Als ze F-Zero hebben voor 15 euro neem ik die vanmiddag zeker mee, en ik twijfel nog over Sonic Advance 2, die staat ook al een tijd op m'n lijstje...
quote:vanmiddag maar ff ruilen, maar ik vind het wel zo netjes als ik hem reset. Iemand een iedee??
Op maandag 14 juli 2003 20:42 schreef mvt het volgende:[..]
Wat het bij lange na niet waard is. Heb hem vanmiddag gekocht in A'dam (15 euro). Gelukkig kan ik hem morgen ruilen. Ik had echt VEEL meer uitdaging verwacht.
Van de week maar eens bij ons in het dorp kijken dan.
quote:Chuchu Rocket is idd niet leuk
Op dinsdag 15 juli 2003 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil dus ook nog een leuke GBA game voor een euro of 10 - 15, maar die zijn er niet
quote:Smaken verschillen
Op dinsdag 15 juli 2003 13:41 schreef mvt het volgende:[..]
Chuchu Rocket is idd niet leuk
Ik koop wel wat games als ik in de US ben. Welke games zijn de moeite waard en daar gereleased en in Europa nog niet?
.
Is Lufia niet al uit ofzo? Of Sword of Mana?
Voor de liefhebbers zijn golden sun en Yoshi's Island ook afgeprijsd, die zijn nu 29,95.
En in de US zou ik dan mooi GS 2 kunnen kopen en die er meteen achteraan spelen
quote:Niemand???
Op dinsdag 15 juli 2003 12:23 schreef mvt het volgende:[..]
vanmiddag maar ff ruilen, maar ik vind het wel zo netjes als ik hem reset. Iemand een idee??
quote:Check et boekje eens. Misschien staat het daar in.
Op dinsdag 15 juli 2003 17:00 schreef mvt het volgende:[..]
Niemand???
quote:Matigjes. Als platform game moet je een Mario game hebben.
Op dinsdag 15 juli 2003 18:47 schreef Jarno het volgende:
Is Klonoa wat? Die zag ik bij de Dixons ook liggen, maar ik had er nog nooit van gehoord!
quote:Waarschijnlijk heb je bij aankomst de Tutorial uitgespeeld!
Op dinsdag 15 juli 2003 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik ga in het vliegtuig aan AW 1 beginnen
AW 2 wacht ik dus nog even mee.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 20:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waarschijnlijk heb je bij aankomst de Tutorial uitgespeeld!
quote:zelfde geld voor mij..., en voor het bestellen online is het te laat..., kga dit weekend weg
Op dinsdag 15 juli 2003 20:15 schreef Tizmo het volgende:
Waarom kan ik AW nergens vinden?
Geen enkele zaak heeft het bij ons.
quote:Dimension Plus, onder rembours
Op dinsdag 15 juli 2003 20:46 schreef flappiewappie het volgende:[..]
zelfde geld voor mij..., en voor het bestellen online is het te laat..., kga dit weekend weg
quote:Ik heb klonoa op de playstation 1 gespeeld en toen vond ik het een erg leuk spel. Dat spel was alleen wel erg makkelijk. Ik heb vanmiddag die voor de GBA gekocht, maar voorlopig heb ik nog geen tijd om hem te testen voor je. Het is in ieder geval een erg simpel platform spelletje dus als je wat uitdaging zoekt moet je geen klonoa nemen..
Op dinsdag 15 juli 2003 18:47 schreef Jarno het volgende:
Is Klonoa wat? Die zag ik bij de Dixons ook liggen, maar ik had er nog nooit van gehoord!
quote:dan heb je hem de volgende dag ofzo? 52 euro is wel veel
Op dinsdag 15 juli 2003 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dimension Plus, onder rembours
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |