abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2003 @ 11:31:10 #126
3415 Webby
1 omhoog!
pi_11758074
quote:
Op maandag 14 juli 2003 11:26 schreef Smots het volgende:

[..]

Ik heb me er een volle week (vakantie) mee vermaakt, en nog steeds is het één van mijn meest gespeelde GBA-titels.
Wario Ware kicks ass!

Na dat in 1 nacht uitspelen heb ik hem nog 3 dagen gespeeld en toen mocht hij wijken voor andere games. Maar ik wissel ook gewoon te snel van games. Ga bijna op vakantie en dan blijf ik vast langer plakken in games
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 juli 2003 @ 12:03:29 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11758922
Strategy lijkt me wel wat, alleen turnbased heb ik niet zoveel mee. Ik zit ook te wachten op Command & Destroy

Platvorm, racen, puzzelen. Alles vind ik wel leuk op zijn tijd

pi_11759563
Heb je Mario Kart al? Is al een tijdje uit, maar blijft een topper hoor!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 juli 2003 @ 12:28:24 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11759589
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:27 schreef Jarno het volgende:
Heb je Mario Kart al? Is al een tijdje uit, maar blijft een topper hoor!
Nee, wel F-Zero en TOCA
  maandag 14 juli 2003 @ 12:29:17 #130
17061 mvt
blame Canada
pi_11759615
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Strategy lijkt me wel wat, alleen turnbased heb ik niet zoveel mee. Ik zit ook te wachten op Command & Destroy

Platvorm, racen, puzzelen. Alles vind ik wel leuk op zijn tijd

Das jammer dat je niet van turnbased houdt. AW is geweldig. En je bent heeel lang bezig.
Voor de rest weet ik het even niet welke nieuwe games echt goed zijn. Ik wacht bijvoorbeeld zelf op Pokemon Ruby/Saphire, dus houd ik me niet echt bezig met de rest.
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 14 juli 2003 @ 12:30:24 #131
54681 Psycho_God
I wanna have ... on the beach!
pi_11759643
Ehm hebben jullie misschien een antwoord op deze vragen?

1. Hoe kan je met Advanced Wars alle data van het spelletje eraf gooien, zodat ik weer een nieuwe gebruiker kan aanmaken? Ik heb het hele spelletje afgezocht maar ik kon het nergens vinden terwijl het toch wel moet kunnen.

2. Als je met Mario Kart op de GBA met elkaar gaat linken en gaat racen kan je dan ook tegen de computer gestuurde ventjes met z'n tweeen spelen?
Dus dat er 2 mensen zijn die linken en dan samen met 6 computer gestuurde ventjes racen.

Why walk when you can ride?
pi_11759670
Hoe is F-Zero trouwens? Die lag ook voor ween-nug bij de Dixons, en ik kan wel een 2e racegame gebruiken!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 juli 2003 @ 12:32:12 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11759688
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:31 schreef Jarno het volgende:
Hoe is F-Zero trouwens? Die lag ook voor ween-nug bij de Dixons, en ik kan wel een 2e racegame gebruiken!
Ik vond F-zero voor die 15 euro zijn geld meer dan waard.
Goeie racer. Je hebt tenminste het idee van snelheid.
Echt het wipe-out gevoel
pi_11759723
Zou je afgeprijsde games mogen ruilen bij de Dixons? Misschien willen ze Castlevania terug! .
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 juli 2003 @ 12:34:33 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11759755
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vond F-zero voor die 15 euro zijn geld meer dan waard.
Goeie racer. Je hebt tenminste het idee van snelheid.
Echt het wipe-out gevoel

Ow, en er zijn nogal wat extra's zoals racers en tracks te unlocken.
pi_11759961
Owja, vraagje.

'Vroeger' had je zo'n spel, met allemaal gekleurde ballonnen bovenin het beeld, en daar moest je dan ballonnen op af schieten vanaf onderen, en als je er dan 3 op een rij had ofzo, dan knapten ze. En het plafond kwam naar beneden, langzaamaan. Dat vond ik echt leuk, toen. Hoe heette dat en is er ook een GBA versie van zoiets?

pi_11760014
Bust a move, en daar is dacht ik inderdaad een gba spel van.
pi_11760019
En ik zat te denken he, het zou wel gaaf zijn als Sierra haar point & click adventures op de GBA zou uitbrengen! Larry, Hero's Quest, etc. Dat zou echt koel zijn! Een goede adventure mist nog wel wat dat betreft, het verzandt als snel in dat RPG geneuzel en dat vind ik echt niks.

Of . Maniac Mansion en ! Zack McKracken !

Volgens mij leent de GBA zich daar best voor!

FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 juli 2003 @ 12:46:10 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11760043
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:45 schreef Jarno het volgende:
En ik zat te denken he, het zou wel gaaf zijn als Sierra haar point & click adventures op de GBA zou uitbrengen! Larry, Hero's Quest, etc. Dat zou echt koel zijn! Een goede adventure mist nog wel wat dat betreft, het verzandt als snel in dat RPG geneuzel en dat vind ik echt niks.

Of . Maniac Mansion en ! Zack McKracken !

Volgens mij leent de GBA zich daar best voor!

Ik zit te wachten op een Metal Gear port vanaf de MSX, met wat GBA uitbreidingen
Heb Konami zelfs gemaild
pi_11760046
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:43 schreef Jarno het volgende:
Owja, vraagje.

'Vroeger' had je zo'n spel, met allemaal gekleurde ballonnen bovenin het beeld, en daar moest je dan ballonnen op af schieten vanaf onderen, en als je er dan 3 op een rij had ofzo, dan knapten ze. En het plafond kwam naar beneden, langzaamaan. Dat vond ik echt leuk, toen. Hoe heette dat en is er ook een GBA versie van zoiets?

Puzzle Bobble, kan anders heten op de GBA. Krijgt matige reviews omdat je niet kunt saven...
  maandag 14 juli 2003 @ 12:46:39 #141
17061 mvt
blame Canada
pi_11760049
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:43 schreef Jarno het volgende:
Owja, vraagje.

Daar heb je meerdere versies van. Ik ken van de Mac het spel Snood. Ook verkrijgbaar op de GBA
pi_11760083
Ah, Super Bust-a-Move heet dat op de GBA. Idd geen save mogelijkheid en wat sobere graphics, maar verder krijgt ie op Ign.com geen hele slechte beoordeling. Nouja, misschien ligt -ie een keer in de aanbiedingbakken. Alhoewel ik me niet kan herinneren het spel ooit hier tegen te zijn gekomen?
  maandag 14 juli 2003 @ 12:49:01 #143
17061 mvt
blame Canada
pi_11760098
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zit te wachten op een Metal Gear port vanaf de MSX, met wat GBA uitbreidingen
Heb Konami zelfs gemaild

Welke versie was er nou ooit geport naar de GBC?? Die op de MSX was zover ik me kan herinneren erg cool.

Point en click lijkt me erg leuk, maar moeilijk uitvoerbaar.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 juli 2003 @ 12:52:03 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_11760145
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:49 schreef mvt het volgende:

[..]

Welke versie was er nou ooit geport naar de GBC?? Die op de MSX was zover ik me kan herinneren erg cool.

Wat ik ervan gezien heb was het de MSX versie (godview) maar de GBC was toch te beperkt.

Terwijl de MSX versie een van de betere games was welke ik ooit gespeeld heb

pi_11760151
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:49 schreef mvt het volgende:

Hoe bedoel je? Qua bereidheid van Sierra (eens) of qua bediening? Ik denk dat het laatste wel te doen is, namelijk!
pi_11760164
Al die oude C64/MSX games zouden ze van mij wel eens naar mogen kijken. Ik zou ze zeker kopen! Zoals Mission Impossible 1 &2, geweldig spel!
  maandag 14 juli 2003 @ 12:53:37 #147
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11760175
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:48 schreef Jarno het volgende:
Ah, Super Bust-a-Move heet dat op de GBA. Idd geen save mogelijkheid en wat sobere graphics, maar verder krijgt ie op Ign.com geen hele slechte beoordeling. Nouja, misschien ligt -ie een keer in de aanbiedingbakken. Alhoewel ik me niet kan herinneren het spel ooit hier tegen te zijn gekomen?
Ik heb hem via Ebay gekocht, is wel een grappig spel. Maar meer als € 20 zou ik er niet voor betalen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 14 juli 2003 @ 12:55:36 #148
17061 mvt
blame Canada
pi_11760221
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Qua bereidheid van Sierra (eens) of qua bediening? Ik denk dat het laatste wel te doen is, namelijk!

Bereidbaarheid weet ik niet. De bediening lijkt me moeilijker. Volgens mij krijg je een veel te grote muispointer op een te klein schermpje. Op zich wel genoeg knoppen, maar of het allemaal mooi op het schermpje past is een 2e.
pi_11760287
Mja, zou kunnen. Zou het even moeten zien, denk ik. Het zou er ook zomaar nog van op kunnen knappen ook, doordat je het op zo'n klein scherm weergeeft.
  maandag 14 juli 2003 @ 13:06:27 #150
3415 Webby
1 omhoog!
pi_11760458
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:53 schreef Jarno het volgende:
Al die oude C64/MSX games zouden ze van mij wel eens naar mogen kijken. Ik zou ze zeker kopen! Zoals Mission Impossible 1 &2, geweldig spel!
Maybe komen er nog wel emulators voor ...
ZX spectrum, NES en Sega Master System emuleren al ok op de GBA
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')