quote:Na dat in 1 nacht uitspelen heb ik hem nog 3 dagen gespeeld en toen mocht hij wijken voor andere games. Maar ik wissel ook gewoon te snel van games. Ga bijna op vakantie en dan blijf ik vast langer plakken in games
Op maandag 14 juli 2003 11:26 schreef Smots het volgende:[..]
Ik heb me er een volle week (vakantie) mee vermaakt, en nog steeds is het één van mijn meest gespeelde GBA-titels.
Wario Ware kicks ass!
Platvorm, racen, puzzelen. Alles vind ik wel leuk op zijn tijd
quote:Nee, wel F-Zero en TOCA
Op maandag 14 juli 2003 12:27 schreef Jarno het volgende:
Heb je Mario Kart al? Is al een tijdje uit, maar blijft een topper hoor!
quote:Das jammer dat je niet van turnbased houdt. AW is geweldig. En je bent heeel lang bezig.
Op maandag 14 juli 2003 12:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Strategy lijkt me wel wat, alleen turnbased heb ik niet zoveel mee. Ik zit ook te wachten op Command & DestroyPlatvorm, racen, puzzelen. Alles vind ik wel leuk op zijn tijd
1. Hoe kan je met Advanced Wars alle data van het spelletje eraf gooien, zodat ik weer een nieuwe gebruiker kan aanmaken? Ik heb het hele spelletje afgezocht maar ik kon het nergens vinden terwijl het toch wel moet kunnen.
2. Als je met Mario Kart op de GBA met elkaar gaat linken en gaat racen kan je dan ook tegen de computer gestuurde ventjes met z'n tweeen spelen?
Dus dat er 2 mensen zijn die linken en dan samen met 6 computer gestuurde ventjes racen.
quote:Ik vond F-zero voor die 15 euro zijn geld meer dan waard.
Op maandag 14 juli 2003 12:31 schreef Jarno het volgende:
Hoe is F-Zero trouwens? Die lag ook voor ween-nug bij de Dixons, en ik kan wel een 2e racegame gebruiken!
quote:Ow, en er zijn nogal wat extra's zoals racers en tracks te unlocken.
Op maandag 14 juli 2003 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik vond F-zero voor die 15 euro zijn geld meer dan waard.
Goeie racer. Je hebt tenminste het idee van snelheid.
Echt het wipe-out gevoel
'Vroeger' had je zo'n spel, met allemaal gekleurde ballonnen bovenin het beeld, en daar moest je dan ballonnen op af schieten vanaf onderen, en als je er dan 3 op een rij had ofzo, dan knapten ze. En het plafond kwam naar beneden, langzaamaan. Dat vond ik echt leuk, toen. Hoe heette dat en is er ook een GBA versie van zoiets?
Of . Maniac Mansion
en
! Zack McKracken
!
Volgens mij leent de GBA zich daar best voor!
quote:Ik zit te wachten op een Metal Gear port vanaf de MSX, met wat GBA uitbreidingen
Op maandag 14 juli 2003 12:45 schreef Jarno het volgende:
En ik zat te denken he, het zou wel gaaf zijn als Sierra haar point & click adventures op de GBA zou uitbrengen! Larry, Hero's Quest, etc. Dat zou echt koel zijn! Een goede adventure mist nog wel wat dat betreft, het verzandt als snel in dat RPG geneuzel en dat vind ik echt niks.Of
. Maniac Mansion
en
! Zack McKracken
!
Volgens mij leent de GBA zich daar best voor!
quote:Puzzle Bobble, kan anders heten op de GBA. Krijgt matige reviews omdat je niet kunt saven...
Op maandag 14 juli 2003 12:43 schreef Jarno het volgende:
Owja, vraagje.'Vroeger' had je zo'n spel, met allemaal gekleurde ballonnen bovenin het beeld, en daar moest je dan ballonnen op af schieten vanaf onderen, en als je er dan 3 op een rij had ofzo, dan knapten ze. En het plafond kwam naar beneden, langzaamaan. Dat vond ik echt leuk, toen. Hoe heette dat en is er ook een GBA versie van zoiets?
quote:Daar heb je meerdere versies van. Ik ken van de Mac het spel Snood. Ook verkrijgbaar op de GBA
Op maandag 14 juli 2003 12:43 schreef Jarno het volgende:
Owja, vraagje.'Vroeger' had je zo'n spel, met allemaal gekleurde ballonnen bovenin het beeld, en daar moest je dan ballonnen op af schieten vanaf onderen, en als je er dan 3 op een rij had ofzo, dan knapten ze. En het plafond kwam naar beneden, langzaamaan. Dat vond ik echt leuk, toen. Hoe heette dat en is er ook een GBA versie van zoiets?
quote:Welke versie was er nou ooit geport naar de GBC?? Die op de MSX was zover ik me kan herinneren erg cool.
Op maandag 14 juli 2003 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik zit te wachten op een Metal Gear port vanaf de MSX, met wat GBA uitbreidingen
Heb Konami zelfs gemaild
Point en click lijkt me erg leuk, maar moeilijk uitvoerbaar.
quote:Wat ik ervan gezien heb was het de MSX versie (godview) maar de GBC was toch te beperkt.
Op maandag 14 juli 2003 12:49 schreef mvt het volgende:[..]
Welke versie was er nou ooit geport naar de GBC?? Die op de MSX was zover ik me kan herinneren erg cool.
Point en click lijkt me erg leuk, maar moeilijk uitvoerbaar.
Terwijl de MSX versie een van de betere games was welke ik ooit gespeeld heb
quote:Hoe bedoel je? Qua bereidheid van Sierra (eens) of qua bediening? Ik denk dat het laatste wel te doen is, namelijk!
Op maandag 14 juli 2003 12:49 schreef mvt het volgende:Point en click lijkt me erg leuk, maar moeilijk uitvoerbaar.
quote:Ik heb hem via Ebay gekocht, is wel een grappig spel. Maar meer als € 20 zou ik er niet voor betalen.
Op maandag 14 juli 2003 12:48 schreef Jarno het volgende:
Ah, Super Bust-a-Move heet dat op de GBA. Idd geen save mogelijkheid en wat sobere graphics, maar verder krijgt ie op Ign.com geen hele slechte beoordeling. Nouja, misschien ligt -ie een keer in de aanbiedingbakken. Alhoewel ik me niet kan herinneren het spel ooit hier tegen te zijn gekomen?
quote:Bereidbaarheid weet ik niet. De bediening lijkt me moeilijker. Volgens mij krijg je een veel te grote muispointer op een te klein schermpje. Op zich wel genoeg knoppen, maar of het allemaal mooi op het schermpje past is een 2e.
Op maandag 14 juli 2003 12:52 schreef Jarno het volgende:[..]
Hoe bedoel je? Qua bereidheid van Sierra (eens) of qua bediening? Ik denk dat het laatste wel te doen is, namelijk!
quote:Maybe komen er nog wel emulators voor ...
Op maandag 14 juli 2003 12:53 schreef Jarno het volgende:
Al die oude C64/MSX games zouden ze van mij wel eens naar mogen kijken. Ik zou ze zeker kopen! Zoals Mission Impossible 1 &2, geweldig spel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |