quote:Metroid Fusion
Op dinsdag 1 juli 2003 15:30 schreef RiddlerMark het volgende:
Iemand nog tips over goeie gba games?
kheb zelf al:pokemon sapphire + ruby
DBZ: legacy of goku 2
digimon: battle spirits
Sonic advance 1
Super mario Advance 3: Yoshi's Island
Advance Wars
Bomberman Tournament
Golden sun
Megaman battle network 2
quote:Tony hawk #(kies maar)
Op dinsdag 1 juli 2003 15:30 schreef RiddlerMark het volgende:
Iemand nog tips over goeie gba games?
kheb zelf al:pokemon sapphire + ruby
DBZ: legacy of goku 2
digimon: battle spirits
Sonic advance 1
Super mario Advance 3: Yoshi's Island
Advance Wars
Bomberman Tournament
Golden sun
Megaman battle network 2
Ik HEB nog niet eens een SP, maar zit er over te denken dit spel alvast te kopen...
quote:dat spel niet kopen, heb hem net ff als rom gespeeld, en die suxt echt gigantisch
Op dinsdag 1 juli 2003 18:21 schreef lizardtattoo het volgende:
Is 25 Euro een beetje fatsoenlijke prijs voor Zelda: Oracle of Ages?
Ik weet dat de FRS 'm een tijdje geleden voor 15 Euro verkocht heeft, maar daar is 'ie dus al tijden uitverkocht en niet te bestellen...Ik HEB nog niet eens een SP, maar zit er over te denken dit spel alvast te kopen...
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 18:41 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
dat spel niet kopen, heb hem net ff als rom gespeeld, en die suxt echt gigantisch
quote:de kleuren, overheersend groen
Op dinsdag 1 juli 2003 18:52 schreef Lexie het volgende:[..]
. Onderbouwing?
quote:En dat is voor jou een reden om een spel af te schrijven
Op dinsdag 1 juli 2003 18:54 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
de kleuren, overheersend groen
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=123334
krijgt er gratis zo'n kabeltje bij enzo... en weet niet of het een heeel erg kutspel is enzo..
en heeft er iemand hier Fifa 2003?! zo ja is dat een beetje te spelen enzo
quote:ik kijk liever niet naar iets overheersend, de kleuren tellen bij mij net zo zwaar als de gameplay.
Op dinsdag 1 juli 2003 18:56 schreef Lexie het volgende:[..]
En dat is voor jou een reden om een spel af te schrijven
Vroegah, toen had je helemaal geen kleurengameboy!
quote:die is zeer goed te spelen, maar errug eenvoudig. Simpele arcade footy maar wel de beste in z'n soort op de gba, of je moet voor de japanse pro-eleven gaan.
Op dinsdag 1 juli 2003 18:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
en heeft er iemand hier Fifa 2003?! zo ja is dat een beetje te spelen enzo
Wat maakt Donkey Kong los in mensen? Ik vind de hele Donkey Kong Country reeks al niet bepaald geweldig (geef mij de oude, 'echte' Donkey Kong games maar) en een 1 op 1 port van een oud spel naar de GBA om daar ook nog even wat geld mee te verdienen vind ik ronduit slecht. Voor de GBA ziet het spelletje er leuk uit en het klinkt ook prima, maar het is een oud spel en met een beetje handigheid speel je het in een dagje uit. Dat is toch gewoon geen 50 euro waard?
Ter illustratie, dit zijn Donkey Kong games die ik wel helemaal te gek vond/vind:
Ik vind het ook allerminst makkelijk... Ok, de 1e twee werelden misschien, maar daarna echt niet meer
Waar je wel gelijk in hebt is de prijs van sommige GBA games die als remake uitgekomen zijn... 40 a 50 euro is erg veel... Vooral omdat je voor dat geld een SNES met origineel kan kopen.
Waarom dan niet een paar van die oude Donkey Kong games als extra? Simpel, omdat dat teveel moeite was. Hoe meer ik erover nadenk, hoe terechter ik mijn 5 vind.
Ik heb hier thuis nog een mooie NES, ik denk dat ik maar es op zoek ga naar Donkey Kong, Donkey Kong Jr. en Donkey Kong 3.
maar je geeft DKC dus een 5 out of 10 ?
Das erg laag imho... Tis gewoon een 7 waard. Een 8 als game, hij blijft namelijk ijzersterk, en een 6 als remake, omdat er geen extra's zitten
Maar hey, smaken verschillen
Nog andere games voor GBA die wel de moeite waard zijn? Ik zag daarboven een link van Retarded over Atari Anniversary Advance? Wat is dat?
quote:Er zitten best veel extra's bij hoor. Ik zal em nog maar eens spelen als ik jou was.
Op donderdag 3 juli 2003 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb die in Game and Watrch uitvoeringDas pas cool.
maar je geeft DKC dus een 5 out of 10 ?
Das erg laag imho... Tis gewoon een 7 waard. Een 8 als game, hij blijft namelijk ijzersterk, en een 6 als remake, omdat er geen extra's zitten
Maar hey, smaken verschillen
Ik ga hem niet kopen, want ik speel het origineel op de SNES nog regelmatig
quote:Welke heb ik dan gemist? Naast het hoofdspel heb je DK Attack, da's een extra maar verdient eigenlijk die naam niet want het is een time-attack mode van een paar levels uit het spel.
Op donderdag 3 juli 2003 19:17 schreef BMH het volgende:
Er zitten best veel extra's bij hoor. Ik zal em nog maar eens spelen als ik jou was.
Dan zijn er nog de 2 spelletjes die je kunt spelen met een Game Link kabel. a) Niet iedereen heeft zo'n kabel en b) die spelletjes stellen niet zoveel voor.
Het zou kunnen dat ik iets gemist heb, maar meer dan dit ben ik niet tegen gekomen.
quote:
Posted by: nolimit966 on May 29, 2003 - 05:15 PMNintendo Advance is hearing reports that the New Gameboy is already in development - Code named GAMEBOY ELITE - More info inside >>>
It is set for release In competition with Sonys new portable Playstation console (PSP) - and will be 64bit power - Like a Portable N64!.
Nintendo Advance will unveil the official Specs of the PSP AND the GB Elite? As soon as News flows.Whether it wil be able to compete is very well is quite unknown, the PSP can handle 1.8GB discs, plays 2 hours of DVD quality film on each disc, has smoother render rate than the PS2 and uses advance memory sticks too.
This is a RUMOR and is NO OFFICIAL SPECULATION!
ik heb pas een GBA aangeschaft omdat ik 4 weken gaan varen..., en zo lang niet zonder gamen kan .
nou had ik al een poosje een oogje op Advace Wars..., maar las nu net dat Avance Wars 2 er aan zat te komen... is nr. 2 echt zoveel beter en wanneer komt ie precies uit anders gaak gewoon voor deeltje 1...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |