Dinsdagavond besteld en hij is nu al binnen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ach kan geen kwaad. Staan hopelijk ook nog wat leuke fotootjes, statistieken en feitjes in. Altijd leuk.
alleen is dat Duits wel minder ja
Gekocht en in 1 ruk uitgelezen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:43 schreef Staanplaats het volgende:
Het boek van Boerenbacj ligt ook rond november in de handel
Nooit Meer Zaterdag
Prijs: 14,95
Imprint: Forum
Uitvoering:
Gebonden met stofomslag, 144 blz.
Verschijnt: november 2005
ISBN: 902254348x
NUR: 402 - Waargebeurde verhalen
Same here!quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Staanplaats het volgende:
Gekocht en in 1 ruk uitgelezen...
Aangrijpend is het enige wat in m'n opkomt.
Die kan ik ook vragen ja...nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:09 schreef MaxPower het volgende:
Bij mij staat de bio van Bogarde op het lijstje.. Komt Sint hem niet brengen dan ga ik hem maandag gelijk zelf halen.
sorry lees geen VI...quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:06 schreef brighton het volgende:
Een tijd geleden (een maand, twee maanden geleden) stond er in de VI bij Boek van de Week een fotoboek wat wel een goede recensie kreeg, leek me leuk om te vragen aan de sint, ben alleen de titel kwijt en de betreffende VI ook, weet iemand de titel nog?
(Niet echt literatuur, maar denk dat dit de beste plek is om het te vragen)
ben bang dat ik me een boek lang vreselijk ga zitten irriteren, dan neem ik liever een boek waar ik plezier aan beleef !quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef MaxPower het volgende:
Juist daarom wil ik hem lezen. Ik wil wel weten waarom het een triest figuur is.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:26 schreef Bjoro het volgende:
Maar jouw redenatie om het juist wel te lezen klinkt ook wel logisch hoor !
Heb je hem inmiddels gehaald tong.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
En deze moet ik nog steeds aanschaffen
[afbeelding]
tja...hij zal het geld wel nodig hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef MaxPower het volgende:
Holy hell, 20 euro...![]()
Wil het Oosterparkboek ook nog hebben, dat wordt maandag een kleine 50 euro aftikken voor 2 boeken, beetje jammer. Tenzij de Sint...
Nog niet misschien dat de sint lief voor me is.quote:
Bogarde werd het niet, heb wel Het wonder van Castel di Sangro en Vak 127 mogen ontvangen. Geen slechte oogstquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:09 schreef MaxPower het volgende:
Bij mij staat de bio van Bogarde op het lijstje.. Komt Sint hem niet brengen dan ga ik hem maandag gelijk zelf halen.
zeker niet...veel lees plezier !quote:Op zondag 4 december 2005 23:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bogarde werd het niet, heb wel Het wonder van Castel di Sangro en Vak 127 mogen ontvangen. Geen slechte oogst
Waar besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Op positief advies in dit topic toch maar het volgende boek besteld: "Het wonder van Castel di Sangro" en ook "Tussen het Tuig". Samen voor de luttele prijs van 16 euros!
ik met jou !quote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft net de biografie van Bogarde van de sint gekregen, ik ben benieuwd.
Nee deze en anderen lees ik gelijk. Sommige andere boeken ligen nog te wachten. Stuk of 20quote:Op maandag 5 december 2005 22:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik met jou !
ga je hem ook echt lezen, of ligt hij nog ff in de kast ?
Dat heb ik ook. Moet nog 5 Hard Gras boeken volgens mijquote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee deze en anderen lees ik gelijk. Sommige andere boeken ligen nog te wachten. Stuk of 20
Ik ook. En de laatste hard gras, ook gekregenquote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
ben echt benieuwd, zie alleen mijn aversie jegens Winstom eerder toe- dan afnemen !quote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee deze en anderen lees ik gelijk. Sommige andere boeken ligen nog te wachten. Stuk of 20
Lekker ergeren is ook lekkerquote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben echt benieuwd, zie alleen mijn aversie jegens Winstom eerder toe- dan afnemen !
Ben benieuwd of je het onder literatuur kunt plaatsen.quote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |