quote:Ik hoop op een veldslag tussen de Couwenbergs en de van Walsums.
Op donderdag 28 augustus 2003 18:28 schreef soapie het volgende:
Welke verhaallijn kijken jullie het meeste naar uit????
Ikzelf ben heel benieuwd naar de reactie van de Couwenbergjes op de terugkeer van Serge. Hij is uiteindelijk toch de moordenaar van Ed.
Gaat iedereen weer kijken?? Ik wel hoor vond hem erg leuk
quote:Ik ook ik vond het een geweldige aflevering
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Vanavond nog een keer de laatste aflevering!!!Gaat iedereen weer kijken?? Ik wel hoor vond hem erg leuk
quote:Ja een echte soapnerd
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk ook al vanaf vorige week vrijdag. En de aflevering van vanavond heb ik al een stuk of vier keer weer terug gekeken op video...Maar vanavond zit ik weer voor de buis hoor
quote:Is het een goede serie of zijn wij niet goed wijs?
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:48 schreef Riann het volgende:[..]
Ja een echte soapnerd
zoals ik
quote:In jou geval het laatste weet_ik_veel
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:11 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Is het een goede serie of zijn wij niet goed wijs?
Maar ik moet toegeven dat ik gisteren pas weer voor het eerst gekeken heb, de rest van de week niet echt tijd voor gehad, maar ik heb al enorm zin in de nieuwe afleveringen!!!!!
Mooiste scene vind ik trouwens niet de laatste, maar die scene waarin Joyce het podium opklimt..
Verders weer genoten, echt gewoon kippenvel met die muziek erbij
Dat reclamespotje was idd cool dat moeten ze vaker doen.
Ik hoop ook op een nieuwe leader vanaf as maandag
quote:Is toch altijd zo, In het Telegraaf magazine ook weer een heel artikel over alleen GTST.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:05 schreef Svensational het volgende:Ging alleen maar over GTST
Kim Pieters (Claire) zal naast Egbert Jan Weeber een rol gaan spelen in de nieuwe Nederlandse film "Flirt".
De film is geregisseerd door Jaap van Eyck die samen met Eddy Terstall het scenario schreef.
Flirt is in 2004 in de bioscoop te zien.
Geboren : Wendy werd geboren op 8 september 1970 in Leeuwarden.
Opleiding / Theater : Ze bezocht kort de Pabo in Utrecht. Wendy speelde in een aantal theaterstukken.
Televisie : Wendy speelde gastrollen in ondermeer Coverstory, GTST & De Zomer van 45. Ook was ze een tijdje presentatrice zo presenteerde ze voor Kindernet, Sport 7, Real TV en voor RTL 5 het programma Zoete Koek samen met Maya Eksteen. Op dit moment speelt ze de rol van Margot Reitsma in de Yorin soap Onderweg Naar Morgen, binnenkort verlaat ze de Yorin soap.
Weetjes : Wendy heeft 2 kinderen de achtjarige Max, en is ze pas bevallen van een zoontje met de naam Tommy.
Dit is echt niet leuk
Hehe, dit is dus het onderschrijft bij de foto op http://www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl. Moet natuurlijk Sebastiaan Labrie zijn
quote:Dat ligt wel voor de hand ja, dat ze met Maurice meegaat. Maar ik hoop dat ze nog wel een tijdje te zien zal blijven. Vind de rol van Margot juist wel leuk.
Op maandag 1 september 2003 10:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Dan vertrekt ze natuurlijk met Maurice naar Zuid Afrika.Dit is echt niet leuk
Ik vind het alleen vreemd dat we nog niks gehoord hebben van haar vertrek. Zal het niet kunnen dat die site al lang niet meer ge-update is en het gaat over de vorige keer dat ze de serie verliet, toen ze naar die kliniek ging.
quote:Het staat voor op de nieuwspagina, één stukje boven het nieuws waar jouw oog op viel, nl. dat Kim Pieters een rol in een film gaat spelen. Dus waarschijnlijk is het wel waar.
Op maandag 1 september 2003 11:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind Margot ook een leuk personage en ze is bovendien het enige Reitsema kind wat nog over is in de serie.Ik vind het alleen vreemd dat we nog niks gehoord hebben van haar vertrek. Zal het niet kunnen dat die site al lang niet meer ge-update is en het gaat over de vorige keer dat ze de serie verliet, toen ze naar die kliniek ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |