ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 27-06-2003 20:22]
Misschien leuk om het over te hebben in dit topic:
Wat willen de Fokkers volgend seizoen zien gebeuren in ONM?
Maar wel met Joyce
quote:Ik wil dat de Couwenbergs / Reitsema's flink met de van Walsums op de vuist gaan. Mischa moet door Medicafarma flink worden te grazen genomen en Joost moet Lizzy een smerige streek leveren. Die kus was uiterst gemeen. Arthur van Walsum moet aan een pijnlijke hartaanval sterven, terwijl Serge Bettina's leven zuur maakt als hij met haar een incestueuze relatie wil aangaan. Bettina wordt daardoor knettergek en belandt zelf in een inrichting. Aafke moet weer directrice van het Beatrix worden. Joyce krijgt samen met de inmiddels afgestudeerde Jannes en Sarah Haagens een spannende nieuwe baan in de maatschap van een bonafide advocaat. Daphne krijgt een relatie met Niels en behoort derhalve weer tot de Couwenbergs. Tara van Walsum leert Daan kennen. Daan is inmiddels van Kyra gescheiden en begint een relatie met Tara. Kyra gaat in Zuid - Afrika studeren. Daar leert ze Maurice Seegers kennen en trouwt met hem.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Sorry voor de duffe topictitel, maar ik kon niks beters verzinnen en ik zag ook nog niemand anders een nieuw topic openen.Misschien leuk om het over te hebben in dit topic:
Wat willen de Fokkers volgend seizoen zien gebeuren in ONM?
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik wil dat de Couwenbergs / Reitsema's flink met de van Walsums op de vuist gaan. Mischa moet door Medicafarma flink worden te grazen genomen en Joost moet Lizzy een smerige streek leveren. Die kus was uiterst gemeen. Arthur van Walsum moet aan een pijnlijke hartaanval sterven, terwijl Serge Bettina's leven zuur maakt als hij met haar een incestueuze relatie wil aangaan. Bettina wordt daardoor knettergek en belandt zelf in een inrichting. Aafke moet weer directrice van het Beatrix worden. Joyce krijgt samen met de inmiddels afgestudeerde Jannes en Sarah Haagens een spannende nieuwe baan in de maatschap van een bonafide advocaat. Daphne krijgt een relatie met Niels en behoort derhalve weer tot de Couwenbergs. Tara van Walsum leert Daan kennen. Daan is inmiddels van Kyra gescheiden en begint een relatie met Tara. Kyra gaat in Zuid - Afrika studeren. Daar leert ze Maurice Seegers kennen en trouwt met hem.
quote:Ariel moet een ECHTE rol krijgen en niet meer heel dat geruzie tussen daan en Kyra word ik ook een beetje moe van
Op vrijdag 27 juni 2003 20:28 schreef Svensational het volgende:
Volgend seizoen wil ik alleen nog maar spannende verhaallijnen zien en geen duffe meer à la Kyra-daan-ariel
En het einde was echt
zo mooi was dat
quote:Met een beetje geluk begint het nieuwe seizoen de laatste week van augustus.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:21 schreef Riann het volgende:
echt mooi het eindeheb alweer zin in september
quote:dan zijn het geloof ik herhalingen en de zondag voor de maandag dan zenden de laatste 5 afleveringen achter elkaar uit
Op vrijdag 27 juni 2003 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Met een beetje geluk begint het nieuwe seizoen de laatste week van augustus.
quote:Arie L. verslikt zich in een stukje taart en komt bijna te overlijden. Door de schrik zweert ze dat ze nooit meer taart en andere zoetheden zal eten. Daardoor valt ze 45 kilo af en wordt ze een heel knappe vrouw. Niels implanteert bij Arie L. de hersens van Victor die inmiddels is gevonden. Zo wordt ze knap en intelligent.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:50 schreef Riann het volgende:[..]
Ariel moet een ECHTE rol krijgen en niet meer heel dat geruzie tussen daan en Kyra word ik ook een beetje moe van
En het einde was echt
![]()
zo mooi was dat
Suzy sluit zich bij de Anglicaanse Kerk aan en wordt priesteres.
quote:Herhalingen worden de laatste seizoenen voor begin van het nieuwe seizoen niet meer uitgezonden.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:51 schreef Riann het volgende:[..]
dan zijn het geloof ik herhalingen en de zondag voor de maandag dan zenden de laatste 5 afleveringen achter elkaar uit
Voor het volgend seizoen hoop ik alleen maar dat ze het familieconflict verder gaan uitdiepen, en dat de Engel weer een paar leuke bewoners krijgt. Joost en Lizzy mogen blijven, maar gooi alsjeblieft Kyra, Daan en Ariël eruit!
quote:Ben ik het helemaal mee eens!!
Op vrijdag 27 juni 2003 23:05 schreef Flamebringer het volgende:
De cliffhanger was in ieder geval ERG mooi in beeld gebracht, goed camerawerk en dan die muziek er nog eens achter! Daarnaast vind ik het goed dat er weer eens een familieconflict bestaat in ONM. Vroeger ging de serie altijd over het conflict tussen de Reitsema's en Couwenbergs, maar dat is door verschillende relaties wel behoorlijk weggevaagd. Gelukkig zijn nu de Van Walsumpjes er! Ik had alleen gehoopt dat Serge iets meer in het openbaar zijn entree zou maken, maar dit was op zich ook wel OK...Voor het volgend seizoen hoop ik alleen maar dat ze het familieconflict verder gaan uitdiepen, en dat de Engel weer een paar leuke bewoners krijgt. Joost en Lizzy mogen blijven, maar gooi alsjeblieft Kyra, Daan en Ariël eruit!
quote:Volgens mij is het juist pas sinds een paar seizoenen, dat ze dat wel doen. Een week voor dat de nieuwe afleveringen beginnen, zenden ze de laatste vijf nog eens uit. Of is dat niet wat je bedoelt
Op vrijdag 27 juni 2003 20:55 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Herhalingen worden de laatste seizoenen voor begin van het nieuwe seizoen niet meer uitgezonden.
Ik wou weetikveel vast sterkte wensen in de komende maanden en tof dat ze het volgend jaar weer gaan herhalen!
quote:Hoe bedoel je? Worden de afleveringen 's ochtends weer herhaald?
Op zaterdag 28 juni 2003 13:18 schreef Lemijn het volgende:
Ik lees alles nog neit want ik kon niet kijken gister, maar gelukkig liep de video.Ik wou weetikveel vast sterkte wensen in de komende maanden en tof dat ze het volgend jaar weer gaan herhalen!
quote:Lees je dit topic niet door ofzo
Op zaterdag 28 juni 2003 13:39 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hoe bedoel je? Worden de afleveringen 's ochtends weer herhaald?
quote:Ik lees alleen maar de eigen onzin, niet de jouwe!
Op zaterdag 28 juni 2003 14:45 schreef Svensational het volgende:[..]
Lees je dit topic niet door ofzo
Vanaf 7 septemeber ofzo gaan ze op zondagmiddag om 17.45 op Yorin, vijf afleveringen achter elkaar uitzenden
Die vooruitblik naar de volgende keer was ook best leuk. Joyce die een mes in haar hand heeft en waarschijnlijk Arthur wil bedreigen. Serge is ook erg grappig, hoe hij Bettina achterna loopt in het ziekenhuis. En het leek er ook op dat Arthur en Claire iets gedaan hadden, maar dat weet ik niet.
offtopic / Svensational, geweldige icon heb je! Waarom zo into Hessel?
quote:In tegenstelling tot andere jaren was hij zeker zwak. Er is nu niet echt iets spannends om naar uit te kijken vind ik... Als nou ineens Serge daar had gestaan met een pistool ofzo, dan was het nog spannend geweest.
Op zaterdag 28 juni 2003 19:02 schreef somegirl het volgende:
Ik vond de cliffhanger echt zwakker dan verwacht, oke, het camera werk en de dramatische muziek was geweldig, maar het had weinig inhoud. Erg jammer.offtopic / Svensational, geweldige icon heb je! Waarom zo into Hessel?
offtopic / Ga volgende week naar Terschelling. Ben er vorig jaar ook geweest en bij Hessel was het toen supergezellig.
quote:Mee eens, hoewel ik toch wel benieuwd ben hoe het verder zal gaan. Zullen Arthur en Hugo aan kunnen blijven als het allemaal uit komt, en wie wordt de nieuwe directeur dan?? Maar vooral wat gaat er met Serge gebeuren???
Op zaterdag 28 juni 2003 19:53 schreef Svensational het volgende:[..]
In tegenstelling tot andere jaren was hij zeker zwak. Er is nu niet echt iets spannends om naar uit te kijken vind ik... Als nou ineens Serge daar had gestaan met een pistool ofzo, dan was het nog spannend geweest.
Arthur weet Aafke in te palmen en zijn kant van het verhaal te geloven. De Couwenbergjes schoppen Aafke het huis uit en Aafke krijgt een relatie met Arthur. Bettina raakt hierdoor nog gefrustreerder en onder invloed van Serge zweert Bettina wraak te nemen op Arthur en Aafke. Arthur heeft nu zijn zin, de familie Couwenberg is verscheurd. Arthur's liefde voor Aafke blijkt oprecht en hij wil haar wederom tot ziekenhuisdirectrice maken maar Bettina geeft zich niet zomaar gewonnen. De eeuwige strijd tussen Bettina en Aafke stijgt tot ongekende hoogten.
Serge blijkt genezen verklaard te zijn en trekt bij Bettina in. Serge en Bettina proberen de verloren jaren in te halen maar Serge heeft andere motieven. Hij heeft zijn moeder idd vergeven maar de familie Couwenberg is een ander verhaal. Hij raakt geintrigeerd door Arthur en zijn haat jegens de Couwenbergjes en samen met Arthur vormt hij een duivels verbond.
Renee en Gyman(nu 14 jaar) komen terug uit Afrika en Renee krijgt haar baan in het beatrix terug met hulp van Joyce.
Mischa, Tara, Lizzy en Joost vetrekken naar Afrika om de medicijnenzwendel te onderzoeken en beleven daar spannende avonturen die zullen lijden tot Mischa's dood. De liefde tussen Joost en Lizzy bloeit weer op totdat ze een toevallige ontmoetingen hebben met Jannes in Zuid-Afrika waardoor een spannende driehoeksverhouding ontstaat.
Niels en Margot krijgen een relatie en krijgen samen een kind. Claire is dezelfde tijd in verwachting van Hugo maar Arthur ontdekt op een echo foto dat het kind van Claire bij geboorte een ernstige afwijking zal hebben. Zijn liefde voor zijn zoon en zijn haat voor de Couwenbergjes zorgen ervoor dat hij na geboorte de baby's omwisselt zodat Claire en Hugo een gezond kind krijgen. Renee vindt de echo-foto van Claire en begint de waarheid te achterhalen. Arthur probeert Renee te stoppen en laat meerdere moordaanslagen op haar plegen, niemand kan echter bewijzen dat Arthur hier achterzit. Renee besluit haar zoektocht te staken, waardoor de waarheid voorlopig nog niet uitkomt.
Ellen en Bram verliezen het kind door Ellen's overmatig alcoholgebruik. Bram raakt hierdoor enorm gefrustreerd en beleefd een one-night stand met Tara. Tara wordt echt verliefd op Bram maar Bram wil Ellen terug. Ze gaan trouwen. Tara is jaloers en besluit Ellens verleden te onderzoeken. Ze komt al gauw veel te weten over Frank Reitsema en komt tot de ontdekking dat Frank nog leeft en er toendertijd een fout is gemaakt in het verzorgingstehuis. Op Bram en Ellen's bruiloft heeft Tara wel een heel bijzonder huwelijkscadeau: Frank in een rolstoel met geheugenverlies. Iedereen is geschokt door de terugkeer van Frank en Ellen besluit de bruiloft uit te stellen. De liefde tussen Joyce en Frank bloeit wederom op, dit tot frustratie van Ellen, die ondanks haar relatie met Bram nog altijd gevoelens heeft voor Frank.
Ariel rondt haar opleiding af in het beatrix en gaat terug naar Texel om daar in een ziekenhuis te werken. Daan vertrekt naar Parijs om Aisha op te zoeken en de waarheid over haar kind te achterhalen. Kyra krijgt een aanbod voor een modellencarriere in het buitenland en vetrekt eveneens. Hester keert terug voor Duuk en samen vertrekken ze naar het buitenland.
Brams vader komt te overlijden en Brams moeder krijgt veel steun van Jp. Brams moeder komt in de Engel wonen en krijgt een relatie met JP.
Het seizoen eindigt met een dubbele bruiloft tussen Bram en Ellen en Frank en Joyce. Twee onverwachte gasten komen op de bruiloft: Pim en Lara. Na de bootexplosie heeft Pim de agent bedreigd en hem gedwongen te zeggen dat er twee lijken gevonden zijn. Pim heeft inmiddels afgerekend met de maffia en zijn criminele verleden waardoor de kust nu veilig is voor Lara en hem. Arthur wordt neergeschoten in de kerk en de lijst met mogelijke daders is eindeloos.
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 01-07-2003 13:12]
blegh Ariël is irritant!!!
en ze moet ZEKER geen grotere rol gaan spelen!!!
ze moet eruit!
Hij ziet er nu toch een stuk beter uit dan hier op de foto
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 01-07-2003 16:41]
quote:Beetje teveel naar the days of our lives gekeken???
Op dinsdag 1 juli 2003 12:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat er volgend seizoen moet gebeuren:
Tara is jaloers en besluit Ellens verleden te onderzoeken. Ze komt al gauw veel te weten over Frank Reitsema en komt tot de ontdekking dat Frank nog leeft en er toendertijd een fout is gemaakt in het verzorgingstehuis. Op Bram en Ellen's bruiloft heeft Tara wel een heel bijzonder huwelijkscadeau: Frank in een rolstoel met geheugenverlies. Iedereen is geschokt door de terugkeer van Frank en Ellen besluit de bruiloft uit te stellen.
quote:Jaja, het is een goed verhaal
Op dinsdag 1 juli 2003 12:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat er volgend seizoen moet gebeuren:Arthur wordt neergeschoten in de kerk en de lijst met mogelijke daders is eindeloos.
Er zijn natuurlijk wel enkele stukjes gejat uit andere soaps zoals de babywissel en de terugkeer van Frank, maar soaps jatten constant van elkaar.
Maar er zijn vast Fokkers die nog een beter verhaal kunnen verzinnen....
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]Ziet ie er nu toch een stuk beter uit
quote:Nee Ariël ziet er lekker uit
Op dinsdag 1 juli 2003 15:41 schreef Riann het volgende:[..]
zelfs een varken is mooier!
quote:OverleefD?
Op dinsdag 1 juli 2003 14:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Uiteraard overleefd Arthur de moordaanslag want Arthur is![]()
![]()
enz.
Misschien moet er in de serie aan educatie worden gedaan. Mensen leren om fatsoenlijk te spellen.
quote:Pas op, anders krijg je Riann op je nek! Ik heb dat al een keer gehad.....
Op dinsdag 1 juli 2003 18:13 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Nee Ariël ziet er lekker uit
zelfs een varken is mooier!
quote:Je mag haar best niet mooi vinden
Op dinsdag 1 juli 2003 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Pas op, anders krijg je Riann op je nek! Ik heb dat al een keer gehad.....
maar goed dan krijgen we weer een hele discussie
heb ik geen zin in
quote:Kan jij eigenlijk alleen anderen afzeiken op spelkwaliteiten, uiterlijk enz enz.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
OverleefD?
Misschien moet er in de serie aan educatie worden gedaan. Mensen leren om fatsoenlijk te spellen.
quote:Nee alsjeblieft niet weer de Ariel discussie die hebben we nu wel gehad.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:54 schreef Riann het volgende:[..]
Je mag haar best niet mooi vinden
Maar vergelijken met een varken slaat natuurlijk nergens opmaar goed dan krijgen we weer een hele discussie
heb ik geen zin in
quote:Helemaal mee eens, Lisette moet ook geen grote verhaallijn krijgen want dan is het Lisette niet meer.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:57 schreef SmashBro het volgende:
Liset met haar poll was wel lachen. Vinden jullie Liset ook niet de Rosa van ONM? Weinig tekst en geen erkenning (bijv. door in de leader geplaatst te worden), maar toch leuk. En onmisbaar. Ze is altijd wel een (kleine) schakel in de een of andere verhaallijn. De actrice die haar speelt presenteerde vroeger ook Disney Club samen met Jochem van Gelder en Mike Starink, keek ik als kind altijd naar.
En ik heb Lisette nog een keer in het echt gezien bij de Disney Club On Tour
quote:Op die punten ben ik perfect, dus kan ik mezelf niet afzeiken. En ik ben een groot fan van Jack Spijkerman.
Op dinsdag 1 juli 2003 20:00 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Kan jij eigenlijk alleen anderen afzeiken op spelkwaliteiten, uiterlijk enz enz.
quote:En? Hoe is Melline Mollerus in het echt?
Op dinsdag 1 juli 2003 20:03 schreef Markie-Mark het volgende:
En ik heb Lisette nog een keer in het echt gezien bij de Disney Club On Tour![]()
quote:Margot van Doorn
Op dinsdag 1 juli 2003 20:42 schreef SmashBro het volgende:
Weet een van jullie hoe de actrice die Merel speelde in het echt heet?
quote:Ach ik was 8 jaar ofzo, toen had ik alleen nog maar oog voor Donald Duck, Mikey Mouse en de rest.
Op dinsdag 1 juli 2003 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
En? Hoe is Melline Mollerus in het echt?
Serge is in de gevangenis tot bezinning gekomen en heeft er spijt van dat hij zijn vader vermoord heeft. Hij zoekt steun bij Arthur.
Arthur vertelt Bettina waarom hij niks met haar kan beginnen. Hij is bang dat dan uitkomt dat dan uitlekt dat ze vroeger een kortstondige relatie hebben gehad, waaruit een kind is voortgekomen. Joost luistert dit gesprek af. Hij gaat op onderzoek uit en komt er zo achter dat hij dit kind is. Hij is dus een zoon van Bettina!!
Niels doet steeds geheimzinniger en voert steeds vaker vreemde telefoongesprekken met een onbekend persoon. Het blijkt dat Niels in opdracht van iemand op het geld uit is van De Couwenbergjes. Hij weet niet dat dit allemaal verloren is gegaan door de affaire Aafke - Wouter. De geheimzinnige opdrachtgever (hehe) van Niels blijkt Cor de Zeeuw te zijn! Als hij vindt dat Niels geen vorderingen maakt gaat hij zelf op onderzoek uit en keert dus terug in Ulft. Omdat zijn misdaden inmiddels verjaart zijn, kan hij nu vrij rondlopen. Cor neemt na enige tijd de Galaxy en Waalberg over. Cor heeft ook zijn vrouw meegenomen. Dit is niemand minder dan Wanda Zevenster. Het blijkt dat Cor Wanda drugs toedient waardoor Wanda zich niet kan verzetten tegen Cor en poeslief tegen hem is. Joost, tegenwoordig meesterspion, staat met zn camera op de loer en maakt een paar mooie kiekjes. Hij zorgt ervoor dat Wanda haar drugs niet krijgt, waardoor ze niet meer onder invloed van Cor is. Wanda is Joost erg dankbaar. De twee krijgen dan ook een relatie. Cor heeft ook zijn dochter Reina meegenomen, die als serveerster in Waalberg gaat werken,
Arthur voelt zich in het nauw gedreven door de toenadering van Serge en het uitlekken van de Bettina-affaire. Hij neemt een belangrijke beslissing: hij gaat elektro stimulatie op zich zelf toepassen, om zo een genie te worden zodat hij al zijn problemen kan oplossen. Maar er gaat iets mis. Joyce is nog steeds ontzettend kwaad op Arthur en saboteert de ES. Hierdoor eindigt Arthur bijna net zo als Victor, maar iemand zorgt ervoor dat dit net niet gebeurt. Malika is zijn redder in nood. Ze besluiten om samen terug te gaan naar de States. Hier kan Malika geholpen worden en kunnen ze samen een nieuw leven opbouwen.
Aisha heeft genoeg moed verzameld en vertelt Daan dat ze samen een kind hebben. Daan schrikt hiervan en wil er dan ook niks van weten, ook omdat hij met Kyra getrouwd is. Na de zoveelste ruzie om niks met Kyra besluiten de twee om te gaan scheiden. Kyra blijkt nog steeds last te hebben van haar ziekte. Omdat er niemand is die deze ziekte kan bestrijden, overlijdt ze aan de gevolgen van deze ziekte. Door de dood van Kyra komen Aisha en Daan dichter tot elkaar. Aisha besluit om samen met Daan haar dochtertje te gaan opvoeden en komt weer in Ulft wonen.
Ariël komt erachter dat ze tamelijk fors is en begint daarom met lijnen. Ook zit ze elke avond op de hometrainer van JP. Ze valt flink wat kilos af en heeft nu een mooi figuurtje, niet te dik en niet te dun. Dan krijgt ze een telefoontje van Steve, de ex-fotograaf van Kyra. Hij zoekt een nieuw model voor een bikini-lijn en vindt dat Ariël daar nu wel geschikt voor is. Ariël is ineens poeslief tegen iedereen.
Joyce geneest van haar ziekte. Ze begint samen met Jannes, die terug is uit Zuid-Afrika, een Paul de Ridder, haar oude compagnon, een nieuw advocatenkantoor
Na drie kinderdramas van Bram en Ellen is er eindelijk geluk voor hen. Ze krijgen een prachtige dochter. Ellen is weer van drank af en is helemaal gelukkig met Bram en haar dochter. Ze verhuizen met zn drieën naar Italië om al hun ellende achter zich te laten en hier een nieuw leven op te bouwen.
Bettina heeft last van liefdesverdriet en zweert Arthur te wreken. Maar Arthur gaat er vandoor en dus stort ze zich maar op dr werk. Ze werkt nu zowat dag en nacht door. Ze wordt een nog grotere bitch. Maar dan staat plots een oude geliefde voor de deur.
Aafke is het leven in Ulft nu wel een beetje beu. Net als ze besluit te verhuizen naar Frankrijk staat ze plots oog in oog met Jan Reitsema. Nadat hij samen met Ed zijn dood in scene had gezet, is hij vertrokken naar China om daar samen met zijn buitenechtelijke dochter Niek te gaan wonen. Maar in al die jaren is hij haar toch wel gaan missen. Hij komt haar nu ophalen. Samen gaan ze naar China.
Er is een medicijn ontdekt voor de ziekte van Miguel Zwart en hij wordt ontdooid. Hij keert terug naar Nederland om Aafke te ontmoeten. Die is echter net naar China vertrokken. Daarom zoekt hij zijn heil bij Bettina. De twee krijgen een hartstochtelijke en passievolle relatie. Het medicijn van Miguel blijkt toch niet te werken. Miguel komt te overlijden. Bettina is nu helemaal kapot en huilt nu uit bij JP.
Tussen Lizzy en Mischa gaat het niet zo goed. Ze gaan uit elkaar en Mischa gaat naar Afrika om daar het Medicafarma schandaal te ontrafelen. Lizzy gaat terug naar Jannes.
Duuk heeft niemand meer om van te houden en besluit Suzy achterna te gaan en gaat terug naar zijn ouders. Daar is hij echter niet meer welkom. Duuk gaat zwerven en maakt veel vrienden op straat.
Cor de Zeeuw heeft Niels Richter ontslagen en Niels heeft hier eigenlijk niets meer te zoeken. Niels blijft echter wel, want hij is stapelverliefd geworden op Tara van Walsum. Zij komt er achter dat Niels niet is wie hij zegt dat hij is. Ze ontdekt dat hij nog niet zo lang geleden een operatie heeft ondergaan, waarbij een heel nieuw gezicht kreeg aangemeten. Niels blijkt niemand minder te zijn als.........Victor Couwenberg!!!!!
Over Hugo en Claire kan ik niets verzinnen
quote:hmm. Ik vond zuster Madeliefje leuker..
Vinden jullie Liset ook niet de Rosa van ONM? Weinig tekst en geen erkenning (bijv. door in de leader geplaatst te worden), maar toch leuk.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 21:26 schreef wizarddragon het volgende:[..]
hmm. Ik vond zuster Madeliefje leuker..
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
OverleefD?Misschien moet er in de serie aan educatie worden gedaan. Mensen leren om fatsoenlijk te spellen.
quote:ook
Op dinsdag 1 juli 2003 19:54 schreef Riann het volgende:
Je mag haar best niet mooi vinden
Maar vergelijken met een varken slaat natuurlijk nergens op
Stelletje stomme op uiterlijk gerichte jongetjes!
[edit]oh wacht, ik zie nu dat Markie ook al allemaal verstandige dingen over deze opmerkingen had gezegd. Naja, dat dus[/edit]
Trouwens, ik had met de afleveringen van de laatste week voor het eerst dat ik soms terugspoelde (jaja, alles opgenomen!) om iets nog een keer te luisteren. Het zat goed in elkaar allemaal!
En die herhalingen op zondag zie ik ook wel zitten, lekker allemaal achter elkaar opnemen evt... hm... straks ga ik nog op mensen lijken...
quote:Zegt de vrouw die zelf waarschijnlijk ook niet alleen maar naar het karakter kijkt
Op dinsdag 1 juli 2003 22:02 schreef Lemijn het volgende:Stelletje stomme op uiterlijk gerichte jongetjes!
![]()
quote:Lijkt mij ook kewl, maar ik denk dat ik de afleveringen eerst elke dag opneem en naderhand 5 achter elkaar en dan de ene tape weer wis. Stel dat Yorin besluit om op zondag het programma te wijzigen, dan zou ik 5 delen missen. Ik heb inmiddels genoeg tapes in huis om het volgende seizoen compleet op te nemen.
En die herhalingen op zondag zie ik ook wel zitten, lekker allemaal achter elkaar opnemen evt... hm... straks ga ik nog op mensen lijken...
quote:Liset was weer enorm lomp idd met die poll. Ook wel leuk, maar als ze echt was zou ik haar zo irritant vinden...
Liset met haar poll was wel lachen. Vinden jullie Liset ook niet de Rosa van ONM? Weinig tekst en geen erkenning (bijv. door in de leader geplaatst te worden), maar toch leuk. En onmisbaar. Ze is altijd wel een (kleine) schakel in de een of andere verhaallijn.
quote:Dat vind ik ook wel handig ja (zeker als je het vergelijkt met nu dat er HELEMAAL geen herhaling is van ONM). En leuk, een hele middag soapen. Dan kom je er nog beter in. Hebben ze ook een tijdje gedaan met Goudkust (en GTST ook, geloof ik).
Op dinsdag 1 juli 2003 22:02 schreef Lemijn het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]Hij ziet er nu toch een stuk beter uit dan hier op de foto
quote:Dus jij vindt dat ie met die puistenkop en dat rare haar er beter uit ziet?
Op dinsdag 1 juli 2003 15:41 schreef Riann het volgende:[..]
quote:Dat kijkt HMG van de BBC af. Die deed dat met Eastenders of Coronation Street, geloof ik...
Op dinsdag 1 juli 2003 22:13 schreef SmashBro het volgende:
Dat vind ik ook wel handig ja (zeker als je het vergelijkt met nu dat er HELEMAAL geen herhaling is van ONM). En leuk, een hele middag soapen. Dan kom je er nog beter in. Hebben ze ook een tijdje gedaan met Goudkust (en GTST ook, geloof ik).
Een hele middag soapen valt wel mee. Ik heb laatst bijna 13 uur achtereen herhalingen gekeken op tape. Ik moest gisteren echt ff omschakelen. Wat is het toch raar dat er om 19.30 uur geen ONM, als je het 10 maanden werkdagelijks bent gewend.
quote:Zegt de vrouw die zelf waarschijnlijk ook niet alleen maar naar het karakter kijkt
Op dinsdag 1 juli 2003 22:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[quote]Stelletje stomme op uiterlijk gerichte jongetjes!
En die foto's, wat een verbetering zeg idd. Hoe oud zou ie zijn op die andere foto? En nu?
(verbering als in: meer mijn type ofzo...)
quote:Weet ik veel wat jij allemaal met je tongetje doet? Daar let ik geeneens meer op! Hahahahahahahaha!
Op dinsdag 1 juli 2003 22:29 schreef Lemijn het volgende:
Zegt de vrouw die zelf waarschijnlijk ook niet alleen maar naar het karakter kijkt
Ehm, zie je het tongetje niet?![]()
quote:OMG dat meen je niet.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Een hele middag soapen valt wel mee. Ik heb laatst bijna 13 uur achtereen herhalingen gekeken op tape.
Ik weet nog wel een ander leuk onderwerp: het oude liedje. Heeft iemand die? Met lange tekst!
En de oude voorstukjes, zoals met die zon en stralen, en daarna de foto-negatieven-plaatjes. Ik wou dat ik ze had!
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 22:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet.
Soms een klein gebaar
Brengt je onverwacht
Dichter bij elkaar
Geeft je nieuwe kracht
Dan weet je dat je verder moet
Er wordt op je gerekend
En je beseft het dan pas goed,
Wat dat voor je betekent.
Refrein:
Onderweg naar morgen
Een reis, die duurt een leven lang
Onderweg naar morgen
Een onvoorspelbaar spel
Een weg bezaaid met lief en leed
Waarvan je nog zo weinig weet
De toekomst houdt zoveel voor jou verborgen
En al droom je soms van gisteren
Je weet je leeft vandaag.
Voortdurend onderweg naar morgen
Soms een enkel woord
Houdt je op de been
Je voelt je een moment
Niet meer zo alleen
Je weet, dat je het redden moet
Je hebt er voor gestreden
Maar dat gevoel van zekerheid
Het lijkt zo lang geleden.
Refrein
Met vallen en opstaan
Leer je toch te lopen
En elke dag is nieuw
En onbekend
Je leert te incasseren
En van je af te bijten
Al zijn er die momenten
Waar je nooit aan went
Een weg bezaaid met lief en leed,
Waarvan je nog zo weinig weet
De toekomst houdt zoveel voor je verborgen
En al droom je soms van gisteren
Je weet je leeft vandaag
Blijft een mooi liedje, ik luister het nog regelmatig.
quote:ONM dat meen ik wel.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:38 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
OMG dat meen je niet.
quote:Heb je het op mp3? Kan je het soms ergens delen? Of mag ik dat niet vragen :/
Op dinsdag 1 juli 2003 22:41 schreef Markie-Mark het volgende:
<knip>
Blijft een mooi liedje, ik luister het nog regelmatig.
Maar volgens mij mag dit niet besproken worden in dit topic, dus snel lezen voor deze post verwijdert wordt
Geen screenshots van die oude voorstukjes zeker iemand?
quote:Ik volg geen andere soap. Vroeger wel MCW, maar daarvan heb ik slechts 12 herhalingen op tape.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Volg je ook nog andere soaps, of is het alleen ONM. Ik kan me voorstellen dat je helemaal geen sociaal leven overhoudt als je dat ook met andere soaps doet.
Ik heb absoluut een sociaal leven. Ik leef tot 19.00 uur. Dan bereid ik me op ONM voor en dan heb ik vanaf 20.00 uur tot 00.00 uur weer een sociaal leven. Van 00.00 uur tot 02.00 uur kijk ik nog ONM tapes.
quote:http://home.wxs.nl/~bromm004/
Op dinsdag 1 juli 2003 22:51 schreef Lemijn het volgende:
Dankje, en ik had het al bedacht idd, dus er wordt aan gewerkt
Tof van die tekst! Ik herinner me het alweer.Geen screenshots van die oude voorstukjes zeker iemand?
Hier staan ze op, alleen de site staat kopieren van plaatjes niet toe, en ik ben ook niet zo technisch aangelegd om dat wel te doen al is dat ongetwijfeld wel mogelijk. Ik vind de tweede leader met die gele achtergrond het mooiste.
quote:Die rip je gewoon met FlashGet. Het progje neemt alle jpegs en gifs over en zet ze in een directory. Je kunt later met de Windows Picture Viewer o.i.d. de overtollige zooi (banners 'n' stuff) bekijken en eruitgooien.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hier staan ze op, alleen de site staat kopieren van plaatjes niet toe, en ik ben ook niet zo technisch aangelegd om dat wel te doen al is dat ongetwijfeld wel mogelijk. Ik vind de tweede leader met die gele achtergrond het mooiste.
Maar ze zijn echt tof! Ik was ze echt compleet vergeten. Die foto's!
Geweldig
Dat zeepje, en die teksten op de achtergrond, De gehaktballen van JP zijn oke en Renee waar zit je mee ofzo. Triest.
Straalt totaal geen allure uit en zeker met de nieuwe koers die ONM wil gaan varen (strijd tussen families Couwenberg en Van Walsum) verwacht ik een stijlvollere leader.
Westenwind had een goede leader en ook de Amerikaanse soaps ATWT en The Bold hebben een mooie leader,. Die van The Young and Restless vind ik echter het mooist alhoewel de meesten van jullie die waarschijnlijk nog nooit gezien hebben.
Ik ben het nu trouwens aan het downloaden, en de enige die het heeft is een Ier die Ruth Jacott spaart nav een songfestival van lang geleden, echt te grappig
Ik heb al 17 sec, tof! Flashbacks!
quote:Who is Clint?
Op dinsdag 1 juli 2003 23:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind de leader vreselijk!!!Dat zeepje, en die teksten op de achtergrond, De gehaktballen van JP zijn oke en Renee waar zit je mee ofzo.
Who the fuck is Joke?????????????????????
-edit: typo-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 01-07-2003 23:39]
Nee maar tof. Ik hoop dat er dit soort dingen gaan gebeuren.
quote:Joke = engels voor grap. Dus dat er iemand een hele goede grap gaat maken
Op dinsdag 1 juli 2003 23:36 schreef Markie-Mark het volgende:
En wat mij ook altijd opvalt in de leader: Joke to ComeWho the fuck is Joke?????????????????????
edit: ok ok, te flauw.
Nog een 'weet je nog van vroeger'.
Er was een poosje dat de afleveringen namen hadden. Zo van:
- Joyce ontdekt.
- Ariel doet iets geweldigs
enzo... Ja toch? Of verzin ik het?
[Dit bericht is gewijzigd door Lemijn op 01-07-2003 23:44]
En Ellen naar het buitenland sturen vind ik ook geen strak plan.
Ik kan dus niet anders dan jouw verhaal afkeuren
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 01-07-2003 23:44]
quote:Okee, het is dus Svensational. Over Claire was ik nog diep aan het nadenken. Ik wou haar een carriere als naaktmodel geven, maar dat zie ik toch niet gebeuren in ONM. Claire heef nu niet echt een verhaallijn waarop ik kan voortborduren en de anderen wel. En over Arthur...Tja, ik vind hem toch niet zo leuk, dus die kon vertrekken
Op dinsdag 1 juli 2003 23:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Svensation, in jouw verhaal stuur je Arthur naar Amerika en geef je Claire geen verhaallijn![]()
quote:Tja, er kwamen weer wat personages terug, dus moeten er ook weer wat weg
En Ellen naar het buitenland sturen vind ik ook geen strak plan.
quote:Maar de rest dan, en in het bijzonder de verhaallijn rond Cor-Niels-Victor??[quote]
Ik kan dus niet anders dan jouw verhaal afkeuren![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 01-07-2003 23:51]
quote:Zo zijn Margot's paranormale gaven op een redelijk realistische manier in de verhaallijn verweven toch??
Niels en Margot krijgen een relatie en krijgen samen een kind. Claire is dezelfde tijd in verwachting van Hugo maar Arthur ontdekt op een echo foto dat het kind van Claire bij geboorte een ernstige afwijking zal hebben. Zijn liefde voor zijn zoon en zijn haat voor de Couwenbergjes zorgen ervoor dat hij na geboorte de baby's omwisselt zodat Claire en Hugo een gezond kind krijgen. Renee vindt de echo-foto van Claire en begint de waarheid te achterhalen. Arthur probeert Renee te stoppen en laat meerdere moordaanslagen op haar plegen, niemand kan echter bewijzen dat Arthur hier achterzit. Renee besluit haar zoektocht te staken, waardoor de waarheid voorlopig nog niet uitkomt. Margot en Claire die beide niks van dit alles weten beginnen een sterke vriendschap te ontwikkelen mede door het feit dat ze pas moeder zijn geworden. Margot begint echter vreemde visioenen te krijgen bij Claires aanwezigheid. Ze ziet haar zieke kind in Claires armen waarbij Claire hysterisch begint te gillen. Mede door de aanslagen op Renee zetten Margot en Renee samen hun zoektocht naar de waarheid voort. Zal Arthur dit tweetal kunnen stoppen??
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 01-07-2003 23:55]
quote:Het zijn allebei chagrijnige bitches. Niet dat ik Ellen niet mag ofzo hoor. Maar het is geen engeltje.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ellen en Bram zijn toch hartstikke lief of heb ik nu wat gemist???
quote:Die vind ik leuk, alhoewel ik de rest wat minder vindt, zoals de comeback van Wanda. Ellen en Bram die vertrekken. Ariel die afvalt, Duuk die een zwerver wordt enz.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:48 schreef Svensational het volgende:[..]
Maar de rest dan, en in het bijzonder de verhaallijn rond Cor-Niels-Victor??
quote:Je moet er alleen de paranormale gaves van de baby van Margot nog in verwerken, want het spreekt natuurlijk voor zich dat hij of zij die van zijn of haar moeder erft.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:49 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik vind mijn eigen baby-switch verhaallijn toch nog wel het briljantst
Maar ik gun ze tenminste hun baby-geluk. Jij laat het kind doodgaan
quote:Zie je wel, Markie?
Op dinsdag 1 juli 2003 23:54 schreef Svensational het volgende:
Bram de hele tijd met een chagrijnige smoel
quote:Ja dat was een zware beslissing ik weet het, maar het moest de verhaallijn ten goede komen he
Op dinsdag 1 juli 2003 23:54 schreef Svensational het volgende:
Maar ik gun ze tenminste hun baby-geluk. Jij laat het kind doodgaan
En Bram is idd chagerijnig de laatste tijd, zal het sekstekort wel zijn. En van een bezopen Ellen raakt geen man opgewonden natuurlijk
quote:
Zo zijn Margot's paranormale gaven op een redelijk realistische manier in de verhaallijn verweven toch??
quote:Ja is wel mooi idd. Maar goed, ONM is nooit de meest realistische soap geweest (hoewel het de laatste tijd wel meevalt), dus dat maakt nou ook weer niet zo veel uit.
Zo zijn Margot's paranormale gaven op een redelijk realistische manier in de verhaallijn verweven toch??
Vragen, antwoorden én toelichting:
1. Met wie heeft Frank Reitsema GEEN relatie gehad?
a. Joyce Couwenberg
b. Julia Fontaine
c. Merel Mascini
d. Bettina Wertheimer
Toelichting: Frank heeft, hoewel duidelijk niet bij iedereen bekend, wel degelijk een relatie met Bettina gehad! Helaas voor Bettina werd zij echter door hem gedumpt voor de veel jongere Julia. Met Joyce heeft Frank van begin af aan een knipperlicht relatie gehad. Merel heeft het maar bij één man weten te houden: Victor.
2. In 1998 hield het spelprogramma Denktank een speciale Soapweek. Welke inmiddels ex-onm'er versloeg hierbij al zijn soapcollega's?
a. Chris Zegers
b. Wim Bax
c. Tim Immers
d. Jop de Vries
Toelichting: Chris was de grote winnaar en mocht naar huis met het gouden zeepdoosje!
3. Hoe heette het ex-vriendinnetje van Ticho?
a. Lisa
b. Lise
c. Liset
d. Liesbeth
Toelichting: Lise Basten was het jeugdvriendinnetje van Ticho. Dat Ticho's huidige vriendin Babette haar met argusogen bekeek, bleek niet onterecht: Lise bleek geen goede bedoelingen te hebben en verdween pas weer uit hun leven toen zij hier een flinke smak geld voor kreeg. De overige namen zijn overigens fictief.
4. Wie verloor haar kind door een miskraam?
a. Aïsha
b. Joyce
c. Daphne
d. Claire
Toelichting: Aïsha beweerde het kind dat zij van Daan verwachtte verloren te hebben, maar vertrok zwanger en wel naar Frankrijk. Joyce maakte toekomstig vader Frank wijs een miskraam te hebben gehad, maar had in werkelijkheid een abortus ondergaan. Claire raakte zwanger maar wist niet van wie - Hugo of Sid? - en koos ook voor een abortus. Daphne kreeg wel degelijk een miskraam, nadat Victor haar een vruchtafdrijvend middel had gegeven. Nadat dit bekend werd, was het huwelijk snel voorbij.
5. Wie hoort NIET in dit rijtje thuis?!?
a. Herman Boerman
b. Tim Immers
c. Casper van Bohemen
d. Sebastiaan Labrie
Sebastiaan is de enige die ná zijn vertrek uit ONM in de concurrerende soap GTST ging spelen (sinds april 2003, als Ray Groenoord). De anderen speelden vóór hun komst in ONM in deze serie: Herman als Rob Floor (1992-1992), Tim als Mark de Moor (1990-1994) en Casper als Frits van Houten (1991-1995)
(Ik had dus gelijk met mijn theorie!! )
6. Waaraan overleed Bob Simons?
a. hij werd neergeschoten
b. hij kwam om bij een brand
c. hij pleegde zelfmoord
d. hij werd vergiftigd
Toelichting: Bob was aanwezig bij de tentoonstelling van Sasza in nachtclub De Casablanca. Toen Sasza's nogal geobsedeerde fan Justus Brederode de boel in brand stak, kwam Bob om in de vlammenzee.
7. In welke politieserie kreeg Giam Kwee na haar vertrek uit ONM een belangrijke rol?
a. Spangen
b. Russen
c. Baantjer
d. Luifel & Luifel
Toelichting: Giam speelt sinds 2001 de rol van rechercheur Liu Cha in de serie "Russen", naast ex-onm'er Marjolein Keuning.
8. Wie was Abel Hagen ook alweer?
a. zieke vriend van Ravi en Lotje
b. seapaert-collega van Babette
c. obsessieve fan van Sasza
d. onbetrouwbare vriend van Ticho
Toelichting: Ravi leerde Abel kennen in zijn tijd als verpleger in het Beatrix. Abel bleek, net als Lotje, aan de ziekte MS te lijden. De vriendschap tussen de drie duurde niet lang: Abel kon niet meer met zijn ziekte leven en pleegde zelfmoord.
9. Wie waren getuigen op de bruiloft van Ravi en Aïsha?
a. Sasza en Babette
b. JP en Bettina
c. JP en Babette
d. Sasza en Bettina
Toelichting: Direct na het huwelijk van Ravi en Aïsha vroeg Sasza zijn grote liefde Lotje zijn vrouw te worden. Het huwelijk werd direct voltrokken en zo mochten JP en Babette ook nog onverwachts een handtekening zetten.
10. Wie speelde er GEEN gastrol in de ziekenhuisserie IC?
a. Martin Schwab
b. Gaston van Erven
c. Job Redelaar
d. Filip Bolluyt
Toelichting: Martin, Gaston als Filip waren in oktober en november 2002 alledrie in een gastrol in IC te zien.
De Uitslag:
01. www.onm.fr.fm - 100
02. Mirjam - 90
03. Brommie - 80
04. Markie-Mark - 80
05. Lemijn - 80
06. Sissi - 70
07. menno2911 - 70
08. Jana - 60
09. ikke - 50
10. ... - 50
11. lik - 50
12. Muisje® - 50
13. Dj. Koelkast - 40
14. vaatdoek - 40
15. Sarah - 40
16. daphne - 40
17. Sven - 30
18. mireille - 20
19. Marjolein - 20
20. kaatje - 20
21. berdien - 20
22. me - 20
23. ***wilma*** - 10
24. Christa - 10
25. Nick - 10
26. Stijn - 10
27. kimmie - 10
Er is nu ook weer een nieuwe quiz.
Maar ik ben boos over vraag 9. Hoeveel kinderen had Ed? Ben benieuwd of andere die-harders die goed hadden volgens de test.
Zal er verder nog niet teveel over uitweiden
Had 60 pntn. trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 02-07-2003 15:37]
quote:Dat is toch gewoon de titel van de engelse serie waar ONM op is gebaseert?
Op dinsdag 1 juli 2003 23:36 schreef Markie-Mark het volgende:
En wat mij ook altijd opvalt in de leader: Joke to ComeWho the fuck is Joke?????????????????????
quote:Nee dat is Ryan's Hope. Ik blijf er toch echt bij dat ze daarmee bedoelen: Er komt nu een hele goede grap aan.
Op woensdag 2 juli 2003 16:10 schreef somegirl het volgende:[..]
Dat is toch gewoon de titel van de engelse serie waar ONM op is gebaseert?
quote:Oeps. Nou ja, tip dus: niet 2 keer nadenken, maar 3 keer
Op woensdag 2 juli 2003 15:39 schreef Lemijn het volgende:
Ik niet, dus zie je mail.
quote:Gelukkig is er nog zoiets als het forum.....
Op donderdag 3 juli 2003 14:39 schreef somegirl het volgende:
Ik mis onm echt, heb je het eindelijk niet druk meer met school en dus genoeg tijd om tv te kijken, is er geen flikker meer voor! Mijn leven is leeg van half 8 tot half 9............
Vond ik wel een leuke verhaallijn
Heb nog een oude aflevering op band staan, waarin Reina daar net komt werken. Dat had Cor voor haar geregeld. Sander en Margot waren daar niet zo blij mee toen. Zag trouwens gister ook nog een stukje ONM op tv bij Weekstrijd op RTL4. Met Bob, Reina en Cor. Was wel leuk om ff te zien.
Maar ik heb in een artikel over de premiere van Liever Verliefd gelezen dat Miryanna van Reeden vrijgezel was en daarom haar allerbeste vriend(Dennis Overeem dus) meenam naar de premiere.
quote:Verwar je het niet met die reclame van knorr?
Op vrijdag 4 juli 2003 11:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij klopt dat niet want ik heb eerder gelezen dat Miryanna van Reeden en Dennis van Overeem alleen goede vrienden zijn en meer niet.
En wat ik ook begrepen heb: Dennis van Overeem(Bram) is in het echte leven gay....
quote:doe maar schaaltjes pakken
Op vrijdag 4 juli 2003 16:36 schreef Svensational het volgende:[..]
Verwar je het niet met die reclame van knorr?
quote:Welkom in mijn wereld ...
Op donderdag 3 juli 2003 14:39 schreef somegirl het volgende:
Ik mis onm echt, heb je het eindelijk niet druk meer met school en dus genoeg tijd om tv te kijken, is er geen flikker meer voor! Mijn leven is leeg van half 8 tot half 9............
quote:Er zijn geen gay's in Onderweg Naar Morgen, potverdomme!
En wat ik ook begrepen heb: Dennis van Overeem(Bram) is in het echte leven gay....
quote:Oh ja joh? Dat wist ik helemaal niet! Vond het altijd al wel een homo-ig type...
quote:Hoe zou Dennis hierop reageren. Wacht ... ik vraag het 'm effe. Hij zit hier naaste me....
Op zaterdag 5 juli 2003 14:19 schreef somegirl het volgende:[..]
Oh ja joh? Dat wist ik helemaal niet! Vond het altijd al wel een homo-ig type...
quote:doe es........
Op zaterdag 5 juli 2003 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hoe zou Dennis hierop reageren. Wacht ... ik vraag het 'm effe. Hij zit hier naaste me....
quote:He's not amused.
Op zondag 6 juli 2003 21:25 schreef ChatGirl het volgende:[..]
doe es........
quote:nou ja zeg. wat een ego
Op zondag 6 juli 2003 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
He's not amused.
quote:Sinds zijn vriendin zwanger is en weer zuipt is hij helemaal niet meer te genieten.
Op maandag 7 juli 2003 19:13 schreef ChatGirl het volgende:[..]
nou ja zeg. wat een ego
quote:tsja, maar hij kan in ieder geval nog koken voor dr. genoeg pakken knorr dinges van de reclame overgehouden.
Op maandag 7 juli 2003 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Sinds zijn vriendin zwanger is en weer zuipt is hij helemaal niet meer te genieten.
quote:Hij kan niet meer eten sinds zijn zoontje Läkz dood is.
Op maandag 7 juli 2003 20:37 schreef ChatGirl het volgende:[..]
genoeg pakken knorr dinges van de reclame overgehouden.
quote:Ze hebben allemaal quasi iets beters te doen met hun vriendje of vriendinnetje....
Op zaterdag 12 juli 2003 17:38 schreef somegirl het volgende:
is iedereen op vakantie ofzo? Waarom is er niemand meer hier in het Forum?
quote:Jaja ik was inderdaad op vakantie. Net terug van anderhalve week Terschelling en overmorgen vertrek ik alweer voor drei weken naar Frankrijk
Op zaterdag 12 juli 2003 17:38 schreef somegirl het volgende:
is iedereen op vakantie ofzo? Waarom is er niemand meer hier in het Forum?
Nieuw Personage in ONM
Tom Mickers zal volgend seizoen de rol gaan spelen van Carlo Breidenbach, familie van JP.
Anders nieuws: Monique van der Werff(Suzy) zal niet terugkeren in ONM.
quote:(Half)broer of neef van Ariël dan toch ook?
Op dinsdag 15 juli 2003 19:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]Nieuw Personage in ONM
Tom Mickers zal volgend seizoen de rol gaan spelen van Carlo Breidenbach, familie van JP.
Monique van der Werff weg uit ONM
12-07-03 -- Monique van der Werff was de grote afwezige bij de fotoshoot van de cast van Onderweg naar Morgen. De sexy actrice vertrekt uit de Yorin soap. Mini-rel: verse soapacteur Tom Mickers brengt persdienst in verlegenheid.
Op de foto in Scheveningen
Vrijdag waren de acteurs en actrices uit ONM opgetrommeld voor een fotoshoot, in het chique Kurhaus in Scheveningen. Een legertje visagistes was urenlang bezig met de make-up. Ze zagen er allemaal perfect uit, vooral Kim Pieters, Jasmine Sendar en Viviënne van den Assem. Haar vriendje Edgar Wurfbain kwam even kijken bij de fotosessie.
Monique blijft thuis
Alle sterren waren present, nou ja, bijna. Monique van der Werff was er dus niet. De actrice gaat zich waarschijnlijk toeleggen op andere acteer-projecten. Zo was zij al te zien in de telefilm "Loverboy".
Tom "verraadt" nieuwtje
Sst, niet verder vertellen, er komt een nieuwe acteur in ONM: Tom Mickers. Hij is line-dancer en heeft in musicals gespeeld. Vanaf september is hij te zien als Carlo Breidenbach. Monique - de charmante persdame van Endemol - en haar Yorin-collega proberen uit alle macht zijn komst geheim te houden... Mondje dicht dus! Maar wat doet Tom? Juist, hij is zo enthousiast dat hij het nieuwtje alvast op z'n eigen website heeft gezet! Niet zo handig, maar wel leuk.
Benieuwd of Tom's site op last van de persdienst wordt aangepast. Voor de zekerheid heeft tvbabes.com een kopie gemaakt.
Happy Tom
Tom, die tijdens de fotoshoot rondliep met een Harry Potter boek, is dolblij met z'n nieuwe baan. "Ik zal er niet vlug spijt van hebben, want het is de leukste job die ik tot nu toe gehad heb."
Klik hier voor de site van Tom.
Vakantie
De acteurs en actrices uit Onderweg naar Morgen waren op de fotoshoot al helemaal in vakantiestemming. Ze moeten nog één week werken in de studio's in Aalsmeer, daarna hebben ze vijf weken vakantie. Volgende week is er een "wrap party", als afsluiting van het seizoen.
ONM returns
Op 1 september zijn er weer nieuwe afleveringen de zien van ONM op Yorin.
Nu de laatste aflevering van Onderweg naar Morgen van dit seizoen is uitgezonden en de cast en crew aan de laatste opnames bezig zijn, maakt iedereen zich op voor een lange, welverdiende vakantie. Zo ook ster-actrice Jasmine Sendar, die meteen maar besloot om zichzelf een nieuwe coupe aan te meten.
Afgelopen week kwam de voltallige cast van ONM in Scheveningen bij elkaar voor promotiefoto's voor het nieuwe seizoen. Jasmine viel op met haar nieuwe coupe, waarbij de actrice haar lange lokken nu met een pony draagt.
'Het werd weer eens tijd voor wat anders' vertelt Jasmine aan StarNews.nl. 'Op zichzelf kan ik niet zo heel veel doen met mijn haar. Maar in overleg met de productie van ONM heb ik er dit van laten maken en ik moet zeggen dat ik er heel erg blij mee ben'. Ook Jasmine's vriend Rutger was erg tevreden met haar nieuwe look. 'Toen ik thuis kwam, keek hij me even aan en zei: 'pittig''. Volgende week vertrekken Jasmine en Rutger naar Thailand voor een welverdiende vakantie.
Vanaf 1 september is ONM weer elke werkdag te zien bij Yorin. Vorig jaar was er nog sprake van dat de soap zou verdwijnen, maar aangezien de kijkcijfers het afgelopen jaar explosief zijn gestegen, is daar absoluut geen sprake meer van.
quote:Plork
Op woensdag 16 juli 2003 17:36 schreef K-otic het volgende:
[afbeelding]
Ow en kan die Jasmine niet weg met d'r kop als een uitgerekte banaan? Yuk...
quote:Je hebt volkomen gelijk. Suzy moet terugkomen.
Op zondag 20 juli 2003 23:56 schreef Vivi het volgende:[..]
Plork
Ow en kan die Jasmine niet weg met d'r kop als een uitgerekte banaan? Yuk...
quote:Op die onderste foto ziet ie er wel erg smakelijk uit. Maar of ik zit te wachten op een broer/neef van Ariel in de serie.....
Op woensdag 16 juli 2003 17:36 schreef K-otic het volgende:
[afbeelding]
En wat betreft Suzy's exit.. ik kan er niet echt rouwig om zijn,zo leuk was het personage niet, nu Duuk er nog uit.
quote:Nee die vind ik ook stom. Aisha moet (definitief) terugkomen en Reina
Op maandag 21 juli 2003 18:46 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je hebt volkomen gelijk. Suzy moet terugkomen.
quote:Alleen als Reina door Eva Duijvestein wordt gespeeld, want die andere zag er niet uit.
Op maandag 21 juli 2003 19:44 schreef Vivi het volgende:[..]
Nee die vind ik ook stom. Aisha moet (definitief) terugkomen en Reina
quote:klopt.
Op maandag 21 juli 2003 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Alleen als Reina door Eva Duijvestein wordt gespeeld, want die andere zag er niet uit.
quote:
Op maandag 21 juli 2003 19:44 schreef Vivi het volgende:Aisha
moet (definitief) terugkomen
Anita Witzier liep overigens enorm te geinen met Dennis Overeem, hij kwam sowieso erg leuk over.
Het is alweer lang geleden dat we iets vernomen hebben van Westenwindactrice Jennifer Hoffman. Het huwelijksaanzoek van vriendje Daan Schuurmans in New York is het laatste mediale wapenfeit. Toch lijkt er verandering te komen in haar keuze om niet meer op de voorgrond te treden.
Jennifer is namelijk gespot bij de studio's van Onderweg naar Morgen. Dat zou natuurlijk incidenteel mogelijk zijn, maar onze spotter heeft duidelijk gezien dat ze een deur-pasje gebruikte. Zo'n pasje krijg je alleen als je voor langere tijd daar werkt.
Bron: www.mokkels.nl
Laten we hopen dat dit waar is. Wat een geweldige cast heeft ONM dan volgend seizoen!!!!!
Jasmine sendar gaat trouwens trouwen met haar vriend Rutger
quote:Was inderdaad erg leuk om te zien! Maar ik vond Dennis echt superraar doen! Eem beetje spastisch haast! Robert was wel superlekker en ook heel goed! Het gtst team viel me een beetje tegen hoor! Maar ja, onm moest toch ook winnen!
Op donderdag 24 juli 2003 21:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Was leuk ONM vs GTST bij Hints vanavond en uiteraard heeft ONM met grote afstand gewonnen. Vooral Kim Pieters blijkt een die-hard Hints speler te zijn. Binnenkort zitten ze dus in de kwartfinale: Dennis Overeem, Kim Pieters, Robert de la Haye en Yasmin Sendar.Anita Witzier liep overigens enorm te geinen met Dennis Overeem, hij kwam sowieso erg leuk over.
Door haar Westenwind-connecties kon zij toen hele goede cameramensen regelen enzo..
Wel jammer want ik vond haar een erg naturelle actrice
quote:Dat sloeg echt nergens op, ik kon er ook niet om lachen!!!! Dacht al dat het aan mij lag..
Op zaterdag 26 juli 2003 20:04 schreef ChatGirl het volgende:
wat was dat trouwens tussen Anita Witzier en Dennis, over reuk of zoiets? ik snapte er echt geen bal van.
Na tien maanden acteerworkshops te hebben gevolgd mag Valerie Zwikker voor het eerst haar kunstjes laten zien op televisie. Zwikkie krijgt een gastrol in Onderweg naar Morgen en zal de rol van verpleegkundige gaan spelen in de ziekenhuissoap van Yorin.
bron: mokkels.nl
Las in een één of ander roddelblad dat er nog een nieuwe jongen in de serie komt weet alleen z'n naam niet meer. Was in ieder geval nog niet zo oud en er stond niet bij wat hij gaat spelen.... Heeft nog iemand hier iets over gelezen???
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 11-08-2003 16:32]
Misschien bedoel je Tom Mickers die de rol van Carlo Breidenbach gaat spelen?? Dat staat op pagina 6 van deze topic.
quote:Ik bedoel iemand anders, een jongere knul.
Op maandag 11 augustus 2003 16:31 schreef Svensational het volgende:Misschien bedoel je Tom Mickers die de rol van Carlo Breidenbach gaat spelen??
Vragen, antwoorden én toelichting:
1. Met wie heeft Joyce Couwenberg GEEN relatie gehad?
a. Frank Reitsema
b. Sasza Nagy
c. Daan Starrenburg
d. Bento do Carmo
Toelichting: Hoewel Joyce de laatste jaren haar voorkeur voor oudere heren lijkt te hebben (Melchior, Arthur), ging zij enkele jaren terug toch meer voor de jonge gastjes. Zo had ze relaties met zowel Sasza als Daan! Maar hoewel Bento ook als een blok voor de volwassen Joyce viel, vond ze hém toch net iets te jong. Hij werd vriendelijk afgewezen. De relatie met Frank behoeft waarschijnlijk geen toelichting!
2. Wie werd in 1998 genomineerd voor een Bounty Soap Award?
a. Iwana Chronis
b. Karina Smulders
c. Tamara Brinkman
d. Mimi Ferrer
Toelichting: Karina werd wel voor de Award genomineerd, maar mocht hem helaas niet mee naar huis nemen. Ook Georgina Verbaan, de tweede genomineerde, ging met lege handen naar huis. De Award ging naar Maiko Kemper, beter bekend als Erik uit Goudkust...
3. Hoe heet de adoptiemoeder van Serge?
a. Karin
b. Karen
c. Karina
d. Katrina
Toelichting: Karina van Miechem was een vriendin van Bettina; zij nam de opvoeding van diens zoon Serge voor haar rekening, maar vertelde hem pas jaren later dat niet zij maar Bettina zijn echte moeder was! De overige namen zijn fictief.
4. Waar kwam Sasza oorspronkelijk vandaan?
a. Slodavië
b. Soldavië
c. Slovenië
d. Soedanië
Toelichting: Sasza was een vluchteling uit het Oost-Europese land Slodavië, een land voor oorlog en ellende. Deze naam was overigens fictief, het was mede geïnspireerd op de fake-naam Soldavië, die uit Kuifje stamt.
5. Wie hoort er NIET in de rijtje thuis?
a. Jan Reitsema
b. Ed Couwenberg
c. Miguel Zwart
d. Wouter Lansink
Toelichting: Miguel is de enige echtgenoot van Aafke die officieel nog steeds in leven is, hoewel in ingevroren toestand! Jan kwam om bij een auto-ongeluk, Ed werd vermoord door Serge, en Wouter werd door Aafke zelf koud gemaakt...
6. In welke jeugdserie speelde Wim Bax?
a. Abeltje
b. Het geheim van de Lindenborch
c. Dunya en Desie
d. De legende van de bokkenrijders
Toelichting: Wim speelde in 1994 Driek in "De legende van de bokkenrijders", compleet met lang haar en rotte tanden. Overigens speelde Ben Ramakers een bijrol in "Abeltje" (in 1998, als adjudant), Tamara Brinkman een hoofdrol in "Het geheim van de Lindenborch" (in 2002, als Jane), en Mimi Ferrer een gastrol in "Dunya en Desie" (in 2002, als Saïda).
7. Wie was Vanya van Bakel ook alweer?
a. Collega van Lisette
b. Secretaresse van Victor
c. Persoonlijk Assistente van Cor
d. Opdrachtgeefster van Lotje
Toelichting: Naast assistente van Cor was Vanya ook enige tijd de vriendin van Pim. Tijdens de brand in de Casablanca moest Pim kiezen wie hij ging redden: Cor of Vanya. Hij koos voor zijn vriendin, en Cor werd op het laatste moment door een ander gered. Hij was echter zo kwaad dat Pim - al tijden zijn rechterhand - hem had laten stikken, dat hij Pim vermoorde. Jaren later bleek pas dat Pim helemaal niet dood was!
8. Wie speelde Margot #1?
a. Wendy Brouwer
b. Marjolein Keuning
c. Eva Duijvestein
d. Marina Duvekot
Toelichting: Marina speelde de rol van Margot Reitsema vanaf het begin van de serie t/m 1995. Met haar vertrek verdween ook het karakter Margot uit de serie. Margot kwam echter in 1997 terug, maar werd vanaf toen gespeeld door Wendy! Marjolein en Eva vertolkten overigens respectievelijk (de eerste) Joyce en Reina...!
9. Hoeveel kinderen heeft Ed Couwenberg?
a. 3
b. 4
c. 5
d. 6
Toelichting: Een vraag die opvallend veel leden fout hadden! Even rekenen dus: Aan het begin van de serie had Ed 3 kinderen: Victor, Joyce en Renée. Daarnaast maakte Gyman deel uit van het gezin, maar hij was slechts een 'pleegzoon'. In 1997 bleek Ed nog een dochter te hebben: Babette. Vervolgens kwam daar in 1999 zoon Serge bij. Brengt ons op 5 kids. Máár. nog niet zo lang geleden bleek Victor geen zoon van Ed te zijn, maar van Ed's broer Oscar!! En hoewel Ed hier zelf geen weet van heeft, komen we zo toch echt op 4 kinderen!!
Zie je Lemijn??!! Mijn uitleg klopte dus inderdaad!!
10. Ravi Wertheimer vertrok als hulpverlener naar.
a. Nepal
b. Tibet
c. China
d. Senegal
Toelichting: Ravi liet Nederland eigenlijk achter zich om op wereldreis te gaan, maar bleef al snel in Nepal hangen, om hier ontwikkelingshulp te geven. ONM kent overigens meer weldoeners: Ed heeft een tijdje ontwikkelingswerk gedaan in Vietnam en Luciel vertrok naar Senegal om haar steentje bij te dragen aan het goede doel!
De Uitslag:
01. Pimmetje - 100
02. Brombeer - 90
03. Flamebringer - 80
04. Lemijn - 80
05. Sissi - 80
06. Alexandra - 80
07. jana - 80
08 menno2911 - 70
09. Tessa - 70
10. Svensational- 60
11. henky - 60
12. saskia - 60
13. nuongirl - 60
14. lion - 60
15. Marjolein - 50
16. Muisje® - 50
17. Art - 50
18. bettina berger - 50
19. EHH - 50
20. lylianne - 40
21. Dj. Koelkast - 40
22. Markie-Mark - 40
23. ikke - 40
24. indiana jane - 40
25. Marcel - 40
26. RedGuy - 40
27. Snoopy - 40
28. somegirl - 30
29. memoi - 30
30. DaNiElLe - 20
En hier is de quiz van augustus!!
Wie maakt die dingen steeds trouwens?
Ze worden gemaakt door ene Babette21. Die beheert die club. In die club staan heel veel dingen over onderweg naar morgen. Heel veel plaatjes van vroeger en alle acteurs. Aanmelden kan op fan.clubs.nl
houden jullie me wel een beetje op de hoogte?
* Flamebringer gaat zich in een hoekje zitten schamen...
Wel jammer dat ze eerst herhalingen gaan uitzenden, maar ik ga toch mar wel kijken denk ik
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:06 schreef soapie het volgende:
Ik weet eindelijk weer wie die nieuwe is: namelijk ene Kevin Brouwer, hij is 20 jaar en krijgt veel met Kyra te maken. Kyra gaat weer het één en ander meemaken..... Ben benieuwd. Hij komt in september in de serie. Maarre het stond in een roddelblad dus of het allemaal waar is....
Echte appels en water met een kleurtje
"Ik heb deze zomer een aantal keren gefigureerd in verschillende Onderweg naar Morgen-scènes. Dit waren onder andere opnames in De Engel en de Galaxy, waar ik met Kyra heb gedanst. Ik heb tot nu toe geen sprekende rol mogen vervullen, maar ik hoop dit natuurlijk wel in de nabije toekomst te mogen doen." Op de vraag of Kevin vast wat sappige details kan verklappen, zegt hij: "ik kan natuurlijk nog niet veel zeggen, maar ik kan wel vast onthullen dat Kyra fikse ruzie krijgt. Ook komt JP terug in De Engel, waar hij kennelijk heel blij mee is. Waar ik me uiteraard wel over uit mag laten is de sfeer op de set. Die is echt ontzettend goed! Je ziet wel eens van die opnamebloopers van acteurs en dan krijg je het idee dat ze de hele dag door alleen maar lachen. Maar er heerst opperste concentratie bij de acteurs voor opname. Ook merkte ik dat alles heel gestructureerd verloopt en dat de regisseur de touwtjes erg kort houdt. Er is weinig tijd en alles moet zo snel mogelijk op tape staan. Maf is het wel hoe ze een dag inplannen met opnames. Ze plannen bijvoorbeeld één hele dag in De Engel. En ook weer één opnamedag in de Galaxy. Ik vind dat wel verwarrend, omdat je steeds heel erg heen en terug gaat in de afleveringen. Ze filmen het niet echt logisch voor de acteurs. De sets vielen me trouwens ook op. Die zien er heel realistisch uit; er liggen bijvoorbeeld echte appels op de tafels. Een wijntje drinken in het restaurant? Nou, vergeet het maar! Dat is gewoon water met kleurstof. En dat is hartstikke vies. Vandaar dat ze altijd maar een klein slokje of helemaal niets nemen."
Compliment van Irene Moors
"Ik ben bij Onderweg naar morgen terecht gekomen via het castingbureau van Harry Klooster, waar ik het laatste jaar een aantal dingen voor heb gedaan. Uiteraard stond ik ook bij andere bureaus ingeschreven en deed ik fotoshoots voor onder andere Break Out!, Eneco en Hokatex. Verder ben ik jaren vaste klant bij Panache Casting in Amsterdam geweest, waar ik regelmatig stemmenwerk voor heb gedaan. Ik heb overigens ook een keer bij Life & Cooking vóór de uitzending het publiek opgewarmd en gezegd wat wel en niet mocht. Ik zei dus wanneer ze wel of niet moesten klappen. Dat was erg leuk om te doen. Ik kreeg na afloop een behoorlijk compliment van Irene Moors. Zij zei iets van: "Bravo, ik heb dit nog nooit iemand zo goed zien doen". Dat was heel tof! Als ik verder terug ga in de tijd heb ik nog toen ik een jaar of vijftien was bij Call TV gepresenteerd. Ik had me daar samen met een vriend voor opgegeven en samen mochten we één uitzending presenteren voor de Sinkel kids. Dat was toen een onderdeel van De winkel van Sinkel. Kinderen konden hier hun verzamelingen ruilen en ook trad er een meisje op in de studio. De crew van het programma was erg onder de indruk van onze presentatie. Overigens was het wel heel vervelend dat vlak voor uitzending de verbinding van mijn oortje uitviel. Hiermee hou je normaal gesproken contact met de regie. Ik werd daar zo zenuwachtig van, dat ik in mijn handen bleef wrijven. Daar lachen mensen nog steeds om als ze me zien!"
Eigen radioprogramma's
Kevin hoopt dat hij in de toekomst meer voor Onderweg naar morgen kan betekenen. Tot die tijd is hij elke zaterdag en zondag tussen 12:00 en 15:00 uur te horen op Fresh FM. "Op mijn dertiende ben ik begonnen als technicus bij Omroep Vlaardingen voor verschillende programmas. Op een zekere dag kon de presentator niet op tijd aanwezig zijn, en zonder één moment te aarzelen pakte ik de microfoon. En zo is mijn radiocarrière begonnen. Er volgden vanaf dat moment veel programmas die ik mocht presenteren. Verder presenteerde ik programmas voor Radio Schiedam, Stads Radio Delft en Bajaradio. Ook deed ik een maand of twee de productie van de ochtendshow van Yorin FM. Bij Omroep Vlaardingen ontmoette ik veel mensen, waaronder Rik Reijnart. Hij zorgde ervoor dat ik aan de slag kon bij zijn drive-in show. Ik heb in die tijd ontzettend veel geleerd. Via Reijnart Sound kwam ik weer terecht bij het Vlaardings Musical Gezelschap. Ik speelde mee in de productie De zee is ons land als zoon van één van de haringvissers. Naast het acteren vind ik het heerlijk om te presenteren. Dat doe ik eigenlijk het hele jaar door voor diverse shows en evenementen. Ik zal alle kansen aangrijpen om te kunnen doen wat ik graag wil in het leven!" [CvW]
Ik zie er geen datum bij staan, maar volgens mij is dit allemaal al redlijk oud...
Mooi moment om te stoppen met die hele kleutersoap! Ja toch niet dan.
quote:Eeh begint gtst dan ook al weer
Op zondag 17 augustus 2003 00:05 schreef Lemijn het volgende:
Die stamboom werd zo met Luciel en Daan wel gecompliceerd hoor... maar verder is ie mooi.
En begint het over een week alweer? Oh... ik wou net de tv ee poosje mn kamer uit doen omdat ik toch nooit iets kijk.[afbeelding] Mooi moment om te stoppen met die hele kleutersoap! Ja toch niet dan.
quote:Okay
Op zondag 17 augustus 2003 10:33 schreef Markie-Mark het volgende:
Aanstaande vrijdag beginnen ze met de herhalingen, de nieuwe afleveringen beginnen op 1 september, GTST begint dacht ik volgende week maandag ook met een week herhalingen.
gaan jullie btw allemaal de herhalingen kijken
ik wel ik kan het niet laten.
Mocht ik een avondje er niet zijn dan zal ik het niet opnemen maar ik zal wel proberen te kijken
quote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ariel door een bunjeekoord wordt gelanceerd en daardoor uit de serie verdwijnt. Ook van het koord wordt nooit meer iets vernomen.
Op zondag 17 augustus 2003 15:46 schreef Riann het volgende:[..]
Okay
gaan jullie btw allemaal de herhalingen kijken
ik welik kan het niet laten.
Mocht ik een avondje er niet zijn dan zal ik het niet opnemen maar ik zal wel proberen te kijken
quote:En ja hoor he's back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 17 augustus 2003 17:08 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ariel door een bunjeekoord wordt gelanceerd en daardoor uit de serie verdwijnt. Ook van het koord wordt nooit meer iets vernomen.
quote:Owh? Hebben ze het koord dan toch teruggevonden?
Op zondag 17 augustus 2003 17:11 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
En ja hoor he's back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:08 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ariel door een bunjeekoord wordt gelanceerd en daardoor uit de serie verdwijnt. Ook van het koord wordt nooit meer iets vernomen.
quote:Ja! Jij krijgt ook een zoentje ... eentje van mij en eentje van Ariel!
Op zondag 17 augustus 2003 18:35 schreef Riann het volgende:[..]
Ik denk niet dat ik de herhalingen ga kijken, Will & Grace vind ik dan toch leuker om te kijken. Alleen de laatste ONM van vorig seizoen wil nog een keer zien die vond ik echt geweldig!!!!
quote:Maar natuurlijk
Op maandag 18 augustus 2003 12:02 schreef Vaakje het volgende:
Laat ik de laatste afleveringen nou net gemist hebben!! Will & Grace vind ik voor nu ook iets leuker, maar ik neem het toch op. Maar zou je als je er geen bezwaar tegen hebt me iets meer kunnen vertellen over die laatste afleveringen?
Ik weet niet hoeveel afleveringen je gemist heb maar ik hou het even bij de laatste twee afleveringen.
Tara, Mischa Joos en Lizzy zijn een medisch schandaal op het spoor, Medicafarma verkoopt afgekeurde medicijnen in Afrika. Ze komen erachter dan medewerker van medicafarma op het jubileumfeest komt en willen hem spreken op dat feest. Ze gaan naar deze man toe maar hij wil ze niet spreken
Ellen en Bram
Bram heeft Ellen verlaten , ze bleef namelijk stiekem doordrinken. Ellen voelt zich ziek en misselijk. Claire zegt dat Ellen missch zwanger is. Ellen kan geen kinderen krijgen maar belt Renee in Afrika en Renee vertelt dat er een kleine mogelijkheid is dat het zo is. Ellen doet een test en ze blijkt zwanger te zijn.
Joyce is er via haar alter-ego achtergekomen dat Arthur Victor heeft behandelt en hem dus gek gemaakt heeft. Ze verteld het aan Niels en hij gelooft het. Samen willen ze wraak nemen op Arthur tijdens het jubileum. Arthur vertelt Hugo de waarheid over zijn aandeel in Victors verdwijning, Hugo is woedend. Niels gaat op zoek naar bewijzen in de computer, Hugo wist deze echter net op tijd. Niels en Joyce hebben het verraad van Hugo door. Arthur houdt een toespraak tijdens het jubileum en Joyce stormt het podium op en verteld iedereen de waarheid over Arthur. Arthur neemt echter weer het woord en beweert dat Joyce wat in de war is door Victors verwdijning hij vraagt een moment stilte voor Victor.
Bettina en Serge
Bettina verklaard Arthur de liefde tijdens het gala net voor zijn toespraak. Hij lacht haar vierkant uit, Bettina vlucht weg van het jubileum naar haar kamer en barst in tranen uit. Dan staat er ineens een overwachte gast voor haar, haar zoon Serge. Bettina kijkt geschokt en Serge kust Bettina.
In de laatste scene zien we de Couwenbergjes en De Van Walsums op elkaar aflopen. Joyce zweert wraak te nemen op Arthur en Arthur zegt dat het is afgelopen met De Couwenbergjes in het Beatrix. Dramatisch muziekje, mooi camerawerk, einde.( prachtige scene)
Uitgebreid genoeg zo
Nieuwe coupe van Lizzy/Vivienne. Vind het zelf niet echt leuk staan...
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 18-08-2003 13:51]
quote:Ik hoop dat er een fikse ruzie tussen Daan en Aïsha zal ontstaan! Waar haalt zij het gore lef vandaan om Daan zijn rechten als vader af te nemen!? Ze heeft 'm alleen maar als zaaddonor gebruikt.
Op maandag 18 augustus 2003 12:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja en Maurice en Aisha zijn terug voor het jubileum. Aisha vertelt dat ze een kind heeft van een fransman maar in werkelijkheid is Daan natuurlijk de vader, maar dat mag hij niet weten.
"Oh, dat nummer van Kim? Doe maar niet."
quote:Maurice is de ex-man van Daphne die toen Daphne met Victor vreemd ging een relatie met Margot begon. Hij is echter toen naar Zuid Afrika vertrokken (gespeeld door John Williams)
Op maandag 18 augustus 2003 14:32 schreef Vaakje het volgende:
Ik kan Maurice even niet plaatsen...en ik weet nog wel dat Aisha een kindje kreeg en tegen de vader loog. Dat was toch toen die man van haar hielp bij het verdriet om het overlijden van haar man of vriend (die kleine donkere die aan een slecht hart overleed).Maar ik weet wel dat die Suzy nu heel gelovig is geworden. Ik heb dat in het dagelijks leven echt meegemaakt en dat is nog wel een beetje geloofwaardig, maar ik heb gewoon een schurfthekel aan haar..
Maar ik heb volgens mij ook ongeveer de laatste 2 afleveringen niet gezien.Verder heb ik ook gemist dat er een nieuwe Van Walsum bijkwam, maar dat was toch ook pas aan het einde of niet??
Ik weet niet wie je met die man bedoelt maar Daan is de vader van haar kind. En die donkere met krullen is denk ik Bento die idd overleed. Aisha ging toen zijn geest oproepen en werd zelf bezeten.
De nieuwe van Walsum is Tara die heeft over voor de zomerstop ongeveer 1.5 week ingezeten. Die kwam met haar vriend naar Nederland toe om het medicafarma schandaal te onderzoeken. Haar vriend is echter al verdwenen waarschijnlijk onder bedreiging van Medicapharma, nu krijgt ze hulp van Lizzy. Joost en Mischa
IK KAN NIET LANGER MEER WACHTEN, GVD!
quote:Pamela Teves zei bij "Laat Ze Maar Lachen" dat sommige Onderwegmensen inderdaad bij elkaar over de vloer komen. Misschien liggen Ellen & Bram en Hugo & Claire irl ook met elkaar in het nest? Of Lizzy & Micha? Dan zou die Mischa de gelukkigste vent van de wereld zijn!
Op donderdag 21 augustus 2003 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
ik las maandag bij de tandarts (echt!) dat ze bij ONM zo'n goede band hebben, dat ze zonder ook maar iets te zeggen, weten wat de ander bedoelt. dit is wel handig bij hints, en de tegenpartij weet het antwoord niet
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 22-08-2003 01:35]
quote:Ja ik had het gezien
Op donderdag 21 augustus 2003 21:29 schreef Svensational het volgende:
En ONM heeft gewonnen... Van Radio 538
quote:ik heb het opgenomen en ik kijk het later op de avond
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:17 schreef Svensational het volgende:
Nog een kleine tien minuten en dan kunnen we weer
quote:Ja, wat herhalingen ...
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:17 schreef Svensational het volgende:
Nog een kleine tien minuten en dan kunnen we weer
Op 1 september gaat het weer echt beginnen ...
quote:Ik heb die herhaling toennet gekeken
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ja, wat herhalingen ...
Op 1 september gaat het weer echt beginnen ...
Ik had een paar vragen van het niveau hoe-zat-dat-ook-alweer:
- waarom zijn Claire en Ellen zo bevriend?
- enig idee of Arthur ook verliefd is of wil ie slechts seks met onze Joyce?
- waarom werd Duuk neergeslagen?
Nog een weekje
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 08:31 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb gister mn videoband met de laatste week van het vorige seizoen gekeken, dat was leukIk had een paar vragen van het niveau hoe-zat-dat-ook-alweer:
- waarom zijn Claire en Ellen zo bevriend?
Claire heeft in haar huidige rol geen flikker te doen en ging zich daarom om Ellen bekommeren. Echt vrienden zijn ze volgens mij niet.
- enig idee of Arthur ook verliefd is of wil ie slechts seks met onze Joyce?
Verliefd is ie zeker niet, ging volgens mij idd alleen maar om de seks
- waarom werd Duuk neergeslagen?
Omdat ie zuslief Suzy wilde bevrijden uit de handen van een paar jongens in de Galaxy en toen werd neergegooid
Nog een weekje
Vanaf morgen zie je hier wat er volgende week gaat gebeuren
Maandag:
spoiler:
Dinsdag:
spoiler:
Woensdag:
spoiler:
Donderdag:
spoiler:
Vrijdag:
spoiler:
Foto staat op www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
quote:Nikki speelde al eerder een rol in ONM. Rond 1996 speelde ze een ziek meisje met ernstig religieuze ouders die niet wilden dat het kind een bloedtransfusie zou krijgen. Aïsha doneerde het bloed dat door Ravi, die toen verpleger was, werd bijgezet.
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Er komt een nieuw meisje in ONM genaamd Nikki Plessen bekend van o.a GTST. Ze gaat waarschijnlijk de rol van Suzy de Ruyg of Lizzy Vehmeyer gaan spelen ( zal dus wel Suzy zijn zeker als je naar haar uiterlijk kijkt)Foto staat op www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
quote:Is dat al weer zo lang geleden wel grappig dat ze nu dan terug komt in ONM
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Nikki speelde al eerder een rol in ONM. Rond 1996 speelde ze een ziek meisje met ernstig religieuze ouders die niet wilden dat het kind een bloedtransfusie zou krijgen. Aïsha doneerde het bloed dat door Ravi, die toen verpleger was, werd bijgezet.
quote:Ik hoop dat ze er nu wel lekkerder uitziet, want toen was ze nog maar een kind. Ik hoop dat ze de rol van Suzy gaat spelen, want Vivienne van den Assem is te lekker om om te rotten.
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:08 schreef Riann het volgende:[..]
Is dat al weer zo lang geleden wel grappig dat ze nu dan terug komt in ONM
quote:Ik heb die opnamen laatst (per toeval) nog eens uit het archief gehaald en bekeken. In die paar afleveringen heette ze Marieke.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:38 schreef Svensational het volgende:
Hoop ook dat ze de rol van Suzy gaat overnemen. Lijkt me ook het meest waarschijnlijk, aangezien Monique van der Werff gestopt is. Maar weet_ik_veel, hoe weet jij dat zo goed, dat ze al een rol heeft gespeeld in ONM? Alle banden bij langs geweest om op de aftiteling te kijken naar ene Nikki Plessen? Of heb je het ergens gelezen? En op tv-vrouwen.nl kan ik trouwens alleen het artikel vinden, maar niet de foto...
quote:Daar heb ik nog niet over nagedacht
Op woensdag 27 augustus 2003 16:26 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren volgens mij. IK denk trwns dat dit topic wel snel vol zal zijn nu het weer begint. Iemand nog een leuke topic-titel in gedachten?
quote:Ik hoop op een veldslag tussen de Couwenbergs en de van Walsums.
Op donderdag 28 augustus 2003 18:28 schreef soapie het volgende:
Welke verhaallijn kijken jullie het meeste naar uit????
Ikzelf ben heel benieuwd naar de reactie van de Couwenbergjes op de terugkeer van Serge. Hij is uiteindelijk toch de moordenaar van Ed.
Gaat iedereen weer kijken?? Ik wel hoor vond hem erg leuk
quote:Ik ook ik vond het een geweldige aflevering
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Vanavond nog een keer de laatste aflevering!!!Gaat iedereen weer kijken?? Ik wel hoor vond hem erg leuk
quote:Ja een echte soapnerd
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk ook al vanaf vorige week vrijdag. En de aflevering van vanavond heb ik al een stuk of vier keer weer terug gekeken op video...Maar vanavond zit ik weer voor de buis hoor
quote:Is het een goede serie of zijn wij niet goed wijs?
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:48 schreef Riann het volgende:[..]
Ja een echte soapnerd
zoals ik
quote:In jou geval het laatste weet_ik_veel
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:11 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Is het een goede serie of zijn wij niet goed wijs?
Maar ik moet toegeven dat ik gisteren pas weer voor het eerst gekeken heb, de rest van de week niet echt tijd voor gehad, maar ik heb al enorm zin in de nieuwe afleveringen!!!!!
Mooiste scene vind ik trouwens niet de laatste, maar die scene waarin Joyce het podium opklimt..
Verders weer genoten, echt gewoon kippenvel met die muziek erbij
Dat reclamespotje was idd cool dat moeten ze vaker doen.
Ik hoop ook op een nieuwe leader vanaf as maandag
quote:Is toch altijd zo, In het Telegraaf magazine ook weer een heel artikel over alleen GTST.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:05 schreef Svensational het volgende:Ging alleen maar over GTST
Kim Pieters (Claire) zal naast Egbert Jan Weeber een rol gaan spelen in de nieuwe Nederlandse film "Flirt".
De film is geregisseerd door Jaap van Eyck die samen met Eddy Terstall het scenario schreef.
Flirt is in 2004 in de bioscoop te zien.
Geboren : Wendy werd geboren op 8 september 1970 in Leeuwarden.
Opleiding / Theater : Ze bezocht kort de Pabo in Utrecht. Wendy speelde in een aantal theaterstukken.
Televisie : Wendy speelde gastrollen in ondermeer Coverstory, GTST & De Zomer van 45. Ook was ze een tijdje presentatrice zo presenteerde ze voor Kindernet, Sport 7, Real TV en voor RTL 5 het programma Zoete Koek samen met Maya Eksteen. Op dit moment speelt ze de rol van Margot Reitsma in de Yorin soap Onderweg Naar Morgen, binnenkort verlaat ze de Yorin soap.
Weetjes : Wendy heeft 2 kinderen de achtjarige Max, en is ze pas bevallen van een zoontje met de naam Tommy.
Dit is echt niet leuk
Hehe, dit is dus het onderschrijft bij de foto op http://www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl. Moet natuurlijk Sebastiaan Labrie zijn
quote:Dat ligt wel voor de hand ja, dat ze met Maurice meegaat. Maar ik hoop dat ze nog wel een tijdje te zien zal blijven. Vind de rol van Margot juist wel leuk.
Op maandag 1 september 2003 10:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Dan vertrekt ze natuurlijk met Maurice naar Zuid Afrika.Dit is echt niet leuk
Ik vind het alleen vreemd dat we nog niks gehoord hebben van haar vertrek. Zal het niet kunnen dat die site al lang niet meer ge-update is en het gaat over de vorige keer dat ze de serie verliet, toen ze naar die kliniek ging.
quote:Het staat voor op de nieuwspagina, één stukje boven het nieuws waar jouw oog op viel, nl. dat Kim Pieters een rol in een film gaat spelen. Dus waarschijnlijk is het wel waar.
Op maandag 1 september 2003 11:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind Margot ook een leuk personage en ze is bovendien het enige Reitsema kind wat nog over is in de serie.Ik vind het alleen vreemd dat we nog niks gehoord hebben van haar vertrek. Zal het niet kunnen dat die site al lang niet meer ge-update is en het gaat over de vorige keer dat ze de serie verliet, toen ze naar die kliniek ging.
joyce, arthur, aafke, lizzy en joost zijn sowieso al geweest. Iets met Tara anders of hugo en claire???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |