Rainbow zonder Dio vind ik niet echt leuk...
quote:Tip; check 'Stargazer' en de 'On Stage' versie van 'Kill The King'. Dat laatste nummer was mijn kennismaking met Rainbow met Dio als zanger (en wat voor een zanger
Op vrijdag 27 juni 2003 18:34 schreef hyperfuzz het volgende:
Weet eigenlijk maar 1 track te noemen van deze band: "Since You've Been Gone" ... met welke zanger? Geen idee... Vind het verder niet zo bijzonder, maar ik zal eens wat andere liedjes checken. Classic rock
En nog meer nummers natuurlijk, maar dat is echt mijn super-favoriet
R.J. Dio --> de kleine grote man van 'de' Hard Rock
Had de lp's allemaal, maar zonder Dio was het toch matig. Vroeger echt een van mijn favorieten.
quote:Ze touren ook door Nederland, 31 oktbober 2003 waren ze in Pepsi Stage. Eerste deel, was niet erg bijzonder, naast het geniale en prachtige (nog steeds!) gitaarspel van Blackmore. Tweede deel was veel beter, en Blackmore speelde Deep Purple klassiekers zoals Smoke on the Water, Black Night als encore. Geweldig! Op z'n witte Strat nog steeds...
Op zondag 29 juni 2003 17:52 schreef mcanic het volgende:
Rainbow is cool. Jammer dat ze niet meer bestaan... en dat Cozy Powell is overleden... Ook jammer trouwens dat meneer Blackmore zich nu alleen nog maar met middeleeuwse muziek bezig houdt en tourt door das shone Deutschland waar hij kastelen aandoet en waar je als publiek bij voorkeur *middeleeuws gekleed*:N moet gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |