quote:Live?
Op vrijdag 27 juni 2003 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
De komende jaren het is Duits voetbal weer bij de ARD te zien ipv de commerciele zenders
quote:dacht het niet,was aan het zappen en kwam toevallig langs de ARD en toen was het net op,heb dus maar de helft kunnen volgen
Op vrijdag 27 juni 2003 17:07 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Live?
quote:Rein van Duijnhoven niet
Op vrijdag 27 juni 2003 17:18 schreef mat_herben het volgende:
duits voetbal is kut
quote:Hebben ze in Duitsland ook polletjes?
Op vrijdag 27 juni 2003 17:46 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Rein van Duijnhoven niet
quote:Doel niet op die ene geluksgoal hoor, hij is niet voor niks keeper van t jaar in duitsland geworde, jaja boven lehman en die irritante kahn
Op vrijdag 27 juni 2003 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hebben ze in Duitsland ook polletjes?
quote:het niveau daar is dus gouden gids divisie?
Op vrijdag 27 juni 2003 17:50 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Doel niet op die ene geluksgoal hoor, hij is niet voor niks keeper van t jaar in duitsland geworde, jaja boven lehman en die irritante kahn
Verschil is dat men cijfers geeft van 1 t/m 5. Daar zitten ook halfjes bij, dus 2,5 en dergelijke. 1 is dan het hoogst.
Weer ouderwets Sportschau kijken.
quote:Merk ik hier nou enige toon van jaloezie?
Op vrijdag 27 juni 2003 20:40 schreef ijsvries het volgende:[..]
het niveau daar is dus gouden gids divisie?
De belangrijkste concurrent lijkt Borussia Dortmund, met Hertha, Hamburg, Schalke, Stuttgart, Bremen en Leverkusen als belangrijkste outsiders. Nieuwkomers Freiburg, Frankfurt en Köln zullen proberen niet te degraderen, met traditioneel Hansa Rostock als concurrent onderin. Bochum, Hannover, Gladbach en Kaiserslautern zullen ook uit moeten kijken, Wolfsburg hoopt op D'Alessandro. TSV 1860 heeft een jonge ploeg en dat kan gevaarlijk zijn.
Eerste speeldag:
Wolfsburg - Bochum
Kaiserslautern - 1860
Gladbach - Köln
Hertha - Bremen
Rostock - Stuttgart
Leverkusen - Freiburg
Bayern - Frankfurt
HSV - Hannover
Schalke - Dortmund
"Nederlanders" in de Bundesliga:
Rein van Duijnhoven, Anton Vriesde en Sunday Oliseh bij Bochum, Vreven, Nurmela en Gerets bij Kaiserslautern, van Lent bij Gladbach, Stevens, Rafael en van Burik bij Hertha, Hill bij Rostock, Cairo bij Freiburg, Hoogma bij Hamburg, van Hoogdalem, Cziommer en Oude Kamphuis bij Schalke.
quote:Nee en Vreven en Gerets ook niet. Vandaar die " " om Nederlanders heen, dat houdt in dat je het niet letterlijk moet lezen... Ze mogen daar bij omdat ze hier hebben gespeeld en dus voor ons bekend zijn... Volgende keer zal ik speciaal voor jou 2 rijtjes maken, met echte Nederlanders en met "Nederlanders"...
Op donderdag 24 juli 2003 17:51 schreef Potter het volgende:
Cziommer, Oliseh en Nurmela zijn geen nederlanders
quote:Mijn excuses, ik heb helemaal om de "" heen gelezen.
Op donderdag 24 juli 2003 17:59 schreef methodmich het volgende:[..]
Nee en Vreven en Gerets ook niet. Vandaar die " " om Nederlanders heen, dat houdt in dat je het niet letterlijk moet lezen... Ze mogen daar bij omdat ze hier hebben gespeeld en dus voor ons bekend zijn... Volgende keer zal ik speciaal voor jou 2 rijtjes maken, met echte Nederlanders en met "Nederlanders"...
quote:Ook beladen.
Op donderdag 24 juli 2003 17:49 schreef methodmich het volgende:
Eerste speeldag:Wolfsburg - Bochum
Kaiserslautern - 1860
Gladbach - Köln
Hertha - Bremen
Rostock - Stuttgart
Leverkusen - Freiburg
Bayern - Frankfurt
HSV - Hannover
Schalke - Dortmund
FC Bayern München: Demichelis en Rau in, N. Kovac, Wessels en Tarnat uit.
VfB Stuttgart: Cacau, Heinen, Szabics en Vranjes in, Ernst, Dundee, Balakov, Ganea, Seitz, Todt en Carnell uit.
Borussia Dortmund: Jensen en Malte Metzelder in, Heinrich en Lehmann uit.
Hamburger SV: Beinlich, Meier, Reinhardt en Schlicke in, Antar, Hertzsch, Meijer, Baur, Kitzbichler, Groth, Albertz en Hertzsch uit.
Hertha BSC Berlin: Bobic, N. Kovac en Wichniarek in, Alex Alves, Maas, Preetz, Beinlich, Tretschok en Sverrisson uit.
SV Werder Bremen: Ümit Davala, Reinke en Ismaël in, Tjikuzu, Verlaat en Wierzchowski uit.
FC Schalke 04: Altintop, Cziommer, Kobiashvili, Alcides en Seitz in, Wilmots, Möller en Lamotte uit.
VfL Wolfsburg: D'Alessandro, Topic, Jentzsch, Streit en Hrgovic in, Rau, Plassnegger, Ponté, Greiner, P. Madsen, Effenberg en Ifejiagwa uit.
VfL Bochum: Diabang, B. Gudjonsson, Zdebel en P. Madsen in, Christiansen, Reis, Graulund en Schindzielorz uit.
TSV 1860 München: Saarinen, Lenz, Kioyo en Kendrick in, Jentzsch, Max, Hässler, Suker, Pfuderer, Ehlers en Votava uit.
Hannover 96: Christiansen, Ziegler, Schröter, Dabrowski, Brdaric en Simak in, Jaime, Popescu, Bobic, van Hintum, Sievers en Linke uit.
Borussia Mönchengladbach: Carnell, Ojigwe, Sverkos, Kirch en Kolkka in, Forssell, Felgenhauer, Kamps, Küntzel, Münch en Witeczek uit.
FC Hansa Rostock: Schultz, Max, Plassnegger, Melkam en Tjikuzu in, Jakobsson, Wibran, Hirsch, Lange en Salou uit.
1. FC Kaiserslautern: Altintop, Ernst, Nurmela, Kosowski en Vreven in, Basler, G. Koch, H. Koch en Klos uit.
Bayer 04 Leverkusen: Hertzsch, Lucic en Ponté in, Brdaric, Simak, Cris, Kleine, Ojigwe, Kirsten, Dzaka, Vranjes en Zivkovic uit.
SC Freiburg: Cairo, Antar en Kruppke in, Anicic, Kruse en Kobiashvili uit.
1. FC Köln: Dogan, Ebbers, Heinrich, Schindzielorz, Wessels en Voronin in, Kioyo, Kreuz, Kurth, Pröll, Zellweger en Arveladze uit.
Eintracht Frankfurt: Cipi, Kreuz, Pröll, Draguscha, Frommer, Puljiz, Lexa en Cha in, Streit, Toppmöller, Vivian, Branco en Kryszalowicz uit.
quote:Ja. Cultkeeper, met clubliefde!
Op zaterdag 26 juli 2003 19:50 schreef zjroentje het volgende:
Is Uwe Kamps dan toch eindelijk gestopt.
Poll: Wie wordt kampioen van de Bundesliga?
quote:Meer dan twintig jaar bij BMG.
Op zondag 27 juli 2003 13:49 schreef methodmich het volgende:[..]
Ja. Cultkeeper, met clubliefde!
Live op de ARD om 20.30 uur.
quote:daar is een speciaal topic voor hoor
Op maandag 28 juli 2003 15:08 schreef zjroentje het volgende:
Liga Pokal vanavond tussen HSV en Dortmund.Live op de ARD om 20.30 uur.
quote:Over de Liga Pokal?
Op maandag 28 juli 2003 15:09 schreef mitt het volgende:[..]
daar is een speciaal topic voor hoor
quote:Zit er dik in. Waar eindigt MGB??
Op maandag 28 juli 2003 09:40 schreef zjroentje het volgende:
FC Hollywood zal wel weer de titel grijpen.
quote:Als ze erin blijven doen ze het goed.
Op maandag 28 juli 2003 16:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Zit er dik in. Waar eindigt MGB??
Slechts twee clubs hebben een gezonde huishouding: Bayern Munchen en SC Freiburg.
quote:De openingswedstrijd iig wel, las ik vanmorgen.
Op vrijdag 27 juni 2003 17:09 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dacht het niet,was aan het zappen en kwam toevallig langs de ARD en toen was het net op,heb dus maar de helft kunnen volgen
Misschien kan Makaay de boel nog een beetje opfleuren.
quote:Ik vind die van D'Allesandro wel sensationeel moet ik zeggen.
Op dinsdag 29 juli 2003 19:48 schreef okkidude het volgende:
Weinig sensationele inkomende transfers in de Bundesliga als ik het lijstje zo bekijk.
Bovendien heeft Schalke met Altintop ook een aardige speler binnengehaald.
quote:Klopt ja, is een tweeling. Hamit is de man van Schalke en verdedigende middenvelder, Halil is de man van Kaiserslautern en is spits. Beiden komen van Wattenscheid.
Op woensdag 30 juli 2003 18:16 schreef okkidude het volgende:
Die Altintop staat ook bij K'lauternof is dat zijn broer?
Tsoumou-Madza zou aanvoerder Jens Keller geslagen hebben nadat hij een flinke tackle kreeg te verduren van deze verdediger. Willi Reimann, coach van het gepromoveerde Frankfurt vertelde dat de speler geschorst zou worden totdat er een definitieve uitspraak zou komen: "Ik kan dit gedrag natuurlijk niet tolereren. We zijn gepromoveerd en daarom zijn veel camera's op ons gericht. Dan is dit natuurlijk niet het scenario dat ik wil laten zien aan de media", aldus Reiman
Edit: Tis zelfs live op de ARD.
[Dit bericht is gewijzigd door okkidude op 01-08-2003 20:50]
15.30 Bayer Leverkusen - Freiburg 1
15:30 Hamburger SV - Hannover 1
15:30 Hertha BSC - Werder Bremen 1
15:30 Kaiserslautern - Munich 1860 1
15:30 Schalke - Borussia Dortmund 2
15:30 Wolfsburg - Bochum 1
Das gelijk een aardige seizoensopening.
quote:zeker, hopelijk wordt het geen saaie 0-0 (ik heb nie voor niks RTL5
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:10 schreef okkidude het volgende:
Schalke - DortmundDas gelijk een aardige seizoensopening.
Optie 1: Stijn krijgt direct rood.
Optie 2: Stijn krijgt 2 x geel en dus rood.
Optie 3: Stijn speelt de pot uit met één gele kaart.
Optie 4: Stijn pakt geel en wordt gewisseld.
Optie 5: Stijn krijgt geen kaart.
quote:Saai is de Kohlenpott nooit.
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:15 schreef pekel het volgende:[..]
zeker, hopelijk wordt het geen saaie 0-0 (ik heb nie voor niks RTL5
)
quote:Ik hoop op optie 1
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:16 schreef methodmich het volgende:
Zal Stijn Vreven het einde van de wedstrijd halen? Ook een aardige voor de toto!Optie 1: Stijn krijgt direct rood.
en als het kan al na 3 minuten
quote:Ga voor optie 3.
Zal Stijn Vreven het einde van de wedstrijd halen? Ook een aardige voor de toto!Optie 1: Stijn krijgt direct rood.
quote:Optie 4 na 12 min
quote:Optie 6: Stijn wordt gewisseld zonder kaart.
quote:onmogelijk
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:20 schreef superjoden het volgende:[..]
Optie 6: Stijn wordt gewisseld zonder kaart.
Ik zet zelf in op 2 x geel, na 41 minuten.
Eerste keer pakt Stijn Benjamin Lauth bij zijn nek, de 2e krijgt ie voor het maken van spleetogen naar Shao Jiayi.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:22 schreef methodmich het volgende:
Het moet wel realistisch blijven.. Als Stijn geen kaart krijgt, wisselen ze hem nooit!Ik zet zelf in op 2 x geel, na 41 minuten.
Eerste keer pakt Stijn Benjamin Lauth bij zijn nek, de 2e krijgt ie voor het maken van spleetogen naar Shao Jiayi.
quote:Kusje op je voorhoofd van SCH als je gelijk hebt
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:22 schreef methodmich het volgende:
Het moet wel realistisch blijven.. Als Stijn geen kaart krijgt, wisselen ze hem nooit!Ik zet zelf in op 2 x geel, na 41 minuten.
quote:Ik zal eens kijken wie er fluit!
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:29 schreef superjoden het volgende:
raar maar waar denk dat Stijn de 90 minuten vol maakt zonder kaart..
Dat is dus de heer Michael Weiner, uit Giesen / Niedersachsen, 34 jaar oud, FIFA-scheidsrechter en van beroep politieagent..
Weinig kans voor Stijn!
quote:Dag Stijn
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:32 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik zal eens kijken wie er fluit!
Dat is dus de heer Michael Weiner, uit Giesen / Niedersachsen, 34 jaar oud, FIFA-scheidsrechter en van beroep politieagent..
Weinig kans voor Stijn!
Bochum...Wir sind die Meister!
quote:die Turk staat idd niet slecht te ballen
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:11 schreef Bobu het volgende:
1-0 Schalke...heerlijke goal
De kaarten bij Kaiserslautrn:
GEEL: 28' Vratislav Lokvenc
* ROOD : 33' Bill Tchato
GEEL: 36' Stijn Vreven
Kaiserslautern staat ook 1-0 achter tegen 1860 Munich
quote:Kan je nu geen ongelijk meer geven
Op woensdag 30 juli 2003 13:23 schreef methodmich het volgende:
Absoluut.Bovendien heeft Schalke met Altintop ook een aardige speler binnengehaald.
quote:tot op heden doet ie het goed maar hij mag eerst bewijzen dat ie dat de eerste seizoenshelft vol kan houden
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:48 schreef okkidude het volgende:[..]
Kan je nu geen ongelijk meer geven
quote:kortom,slecht gekeept
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:54 schreef Bobu het volgende:
Dhr. Conceicao valt in en scoort meteen de 2-1 uit een vrije trap, die nog niet eens zo heel goed was ingeschoten.
quote:Nou...dat is ook wel weer overdreven...
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:56 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kortom,slecht gekeept
quote:wederzijds
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:56 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kortom,slecht gekeept
quote:tuurlijk wel.
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:57 schreef pekel het volgende:[..]
Nou...dat is ook wel weer overdreven...
Wat liet Asamoah zich proveceren zeg
quote:Volgens mij was het ook buitenspel... Viel net binnen, zag alleen die laatste goal...
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:28 schreef Maja het volgende:
Ik dacht eerst aan buitenspel bij de goal van Amoroso, maar de bal kwam van een Schalke-speler af.Wat liet Asamoah zich proveceren zeg
Bij het schieten van dat afstandsschot staan er twee spelers van Dortmund buitenspel en nemen actief deel aan het spel. Buitenspel dus. Dat pas daarna die bal door een Schalke verdediger wordt aangeraakt is volgens mij nvt...
quote:alleen het de scheids Amoroso (
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:28 schreef Maja het volgende:
Ik dacht eerst aan buitenspel bij de goal van Amoroso, maar de bal kwam van een Schalke-speler af.Wat liet Asamoah zich proveceren zeg
quote:Amoroso had inderdaag ook rood moeten krijgen. Hij schopte nota benen eerder, al was het geen harde trap. Een schoppende beweging maken is echter al voldoende voor een rode kaart.
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:36 schreef DutchGooner het volgende:
alleen het de scheids Amoroso () ook de rode kaart moeten geven want die ging volgens mij ook niet vrijuit bij die actie
Stuur die zeikAmoroso toch eens van het veld af.
Mooiste moment was het geel voor schwalbekoning Dede.
quote:newbies
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:05 schreef klappernoot2000 het volgende:
Duits voetbal......
Het meespelen van Marcelinho, die het botje brak zonder dat er een tegenstander bij betrokken was, was al onzeker door een kwetsuur aan zijn rechtervoet.
quote:Ja, Altintop begon aardig. Wel legt hij er wat druk op, met 2 goals, want hij is vooral een voorbereider. Ben benieuwd of hij zich dit jaar ook als doelpuntenmaker gaat profileren. Hij gaf enkele fraaie passes en die goals waren zeer fraai!
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:48 schreef okkidude het volgende:[..]
Kan je nu geen ongelijk meer geven
Hamburg verrassend geklopt door Hannover, Werder Bremen maakte indruk tegen Hertha, Benjamin Lauth was goed bij 1860 en Andres d'Alessandro debuteerde ook goed bij Wolfsburg.
Benieuwd wat vandaag gaat brengen.
Hansa Rostock - VFB Stuttgart 0-0
Monchengladbach - Koln 0-0
Een stuk beter dan Wilfred - Ik ben de enige die niet door heeft hoe slecht ik ben - Genee die quasi grappig de ene naar de andere mislukte grap maakt
quote:Inderdaad.
Op zondag 3 augustus 2003 18:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Trouwens wel heerlijk dat het voetbal terug is bij de ARD. Toen ik klein was, was dat altijd het hoogtepunt van de zaterdag. Sportschau met alle samenvattingen van de Duitse wedstrijden.
Hansa Rostock - Vfb Stuttgart 0-2
BMG - 1 FC Koln 1-0
Mooie overwinning van Gladbach. Altijd leuk tegen de Geisbocker.
Gaat lekker dus, arme jongen.
quote:Vorig jaar nog bij de amateurs van Wattenscheid.
Op maandag 4 augustus 2003 15:57 schreef methodmich het volgende:
En Duitsland is onder de indruk van Altintop. De kranten staan vol over hem en Heynckes noemt hem al iemand van het kaliber Matthäus...Gaat lekker dus, arme jongen.
Hij speelde anders best goed, maar dit is een beetje veel lof.
nos tt
quote:
Bij Borussia Dortmund heeft nu ook de Fransman Guy Demel zijn kruisbanden ingescheurd.Eerder gingen Evanilson en Torsten Frings de middenvelder voor.
quote:Malte is het jongere broertje van?
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:38 schreef methodmich het volgende:
Ja, Dortmund is vervloekt dit jaar. Kehl is ook al geblesseerd, evenals Malte Metzelder.
Verder mooi al die geblesseerden.
quote:Ja, Malte is de jongere versie. Geboren in '82, sinds dit seizoen bij Dortmund.
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:40 schreef zjroentje het volgende:[..]
Malte is het jongere broertje van?
Verder mooi al die geblesseerden.
quote:Is Christoph niet ook geblesseerd?
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:46 schreef methodmich het volgende:[..]
Ja, Malte is de jongere versie. Geboren in '82, sinds dit seizoen bij Dortmund.
Kicker:
quote:
Das Tauziehen um Roy Makaay ist beendet. Am Montagabend einigten sich Bayern München und Deportivo La Coruņa über einen Wechsel des niederländischen Stürmers. Der 28-Jährige wird beim deutschen Rekordmeister einen Vertrag bis zum Jahr 2007 unterschreiben.
--------------------------------------------------------------------------------Landete nun doch beim FC Bayern: Roy Makaay.Am Montagabend einigten sich der Vorstand der FC Bayern München AG mit Karl-Heinz Rummenigge, Uli Hoeneß und Karl Hopfner mit dem Präsidenten von Deportivo La Coruņa, César Lendoiro, telefonisch über einen Wechsel des europäischen Top-Torjägers der vergangenen Saison.
Makaay wird bereits am Dienstag zur ärztlichen Untersuchung in der bayerischen Landeshauptstadt erwartet. Sollte der medizinische Check positiv ausfallen, wird er gleich im Anschluss einen Vier-Jahres-Vertrag bis zum Jahr 2007 beim deutschen Double-Gewinner unterschreiben.
Sollte der Transfer wie nun geplant über die Bühne gehen, könnte der Stürmer sein Debüt im Dress des FC Bayern bereits im kommenden Bundesliga-Spiel bei Hannover 96 feiern.
Die Ablösesumme für den Torschützenkönig Spaniens der vergangenen Saison dürfte unter den von "Depor" geforderten 21 Millionen Euro liegen. Nach den langen Gesprächen zu Wochenbeginn wird nun ein Betrag von 16 bis 18 Millionen Euro als wahrscheinlich gehalten. Aber auch damit wäre Makaay der teuerste Einkauf der seit Samstag laufenden Bundesliga-Saison.
Alleen jammer dat het zo'n ongelofelijke kutclub is.
quote:Staat me wel iets van bij ja. Misschien was hij het wel en was Malte juist fit.
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:47 schreef zjroentje het volgende:[..]
Is Christoph niet ook geblesseerd?
quote:Want hij deed volgens mij niet mee tegen Schalke. Vandaar dus.
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:53 schreef methodmich het volgende:[..]
Staat me wel iets van bij ja. Misschien was hij het wel en was Malte juist fit.
quote:In een ouder bericht op kicker.de staat dat hij de seizoensstart zal gaan missen, dus is ie geblesseerd inderdaad.
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:54 schreef zjroentje het volgende:[..]
Want hij deed volgens mij niet mee tegen Schalke. Vandaar dus.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:56 schreef methodmich het volgende:
Helemaal goed!
De Assauer smilie.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:16 schreef zjroentje het volgende:[..]
De Assauer smilie.
De Ajax smilie
Zet hier weer in op de wekelijkse Stijn-toto.
quote:Absoluut.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:15 schreef methodmich het volgende:
Gaat Stijn Vreven dit weekend weer geel pakken?Zet hier weer in op de wekelijkse Stijn-toto.
Lekker schoffelen in het Mungelsdorfer.
quote:Kaiserslautern is overigens wel de Angstgegner van Koln in het eigen stadion. Al 18 thuiswedstrijden op rij wisten de Domstedelingen niet te winnen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:52 schreef zjroentje het volgende:[..]
Absoluut.
Lekker schoffelen in het Mungelsdorfer.
Onder het dak van het Ruhrstadion van Van Duijnhovens Bochum, werd vrijdag een temperatuur gemeten van 45 graden. In het Olympia Stadion is het zelfs nķg erger. Op de onoverdekte lange zijde, stegen de temperaturen tot over de vijftig graden.
'Bij dergelijke hitte mag eigenlijk niet gevoetbald worden', reageerde een boze Rein van Duijnhoven in Bild, nadat de Duitse Voetballiga had geweigerd om alle geplande middagduels naar de avonduren te tillen. 'Maar ja, de DFL denkt alleen maar aan het geld, en daarom slaan ze geen enkele acht op de mogelijke gevolgen.'
In Bochum zelf poogt men overigens zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen te treffen. Zo zal tijdens het duel met Hamburger SV dit weekeinde, mineraalwater tegen inkoopprijs worden verkocht.
quote:Ik las het net ook.. met zulke temperaturen mag je toch niet voetballen..ik wil niet weten hoeveel mensen flauwvallen dit weekend..tis echt belachelijk dat die duitse voetbal bond zelfs nu alleen aan het geld denkt..lijkt de knvb wel
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:29 schreef superjoden het volgende:
KNIP KNIP
quote:Ik ga kijken
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:31 schreef hellmondunited het volgende:
Gaat er dadelijk nog iemand Hannover 96 - Bayern Munchen kijken?
t zijn niet mijn favoriete clubs mja kwil t wel is zien
Lekker schelden voor de tv op Bayern
quote:As usual.
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:31 schreef hellmondunited het volgende:
Gaat er dadelijk nog iemand Hannover 96 - Bayern Munchen kijken?
quote:Nope.
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:58 schreef Engelaartje het volgende:
mag roy al meedoen?
quote:Altin Lala, is Albaniër.
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:45 schreef El_Catalan het volgende:
Heet die ene gast echt zo? La-La of is dat zijn bijnaam.
en pauze
quote:Ah oke,thx
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:19 schreef methodmich het volgende:[..]
Altin Lala, is Albaniër.
Maar best wel lulig als je zo heet
Inderdaad een kandidaat voor Europees voetbal, mochten ze dit volhouden.
En dit is natuurlijk hartstikke gunstig voor Makaay.
quote:Ze hebben nog veel te veel geld neergelegd voor die jongen
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:22 schreef zjroentje het volgende:
En Rau is denk ik de eerste die voor een wissel in aanmerking komt. Onthutsend zwak.
1. FC Koln 1 - 1 Kaiserslautern
Bochum 1 - 1 Hamburger SV
Borussia Dortmund 1 - 0 Wolfsburg
Freiburg 0 - 2 Hansa Rostock
Hannover 3 - 1 Bayern Munchen
Munchen 1860 1 - 0 Schalke
Werder Bremen 0 - 0 Monchengladbach
quote:2,5 miljoen euro voor een jonge Duits international is toch niet overdreven veel?
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:22 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ze hebben nog veel te veel geld neergelegd voor die jongen
quote:Je hebt gelijk.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:29 schreef methodmich het volgende:[..]
2,5 miljoen euro voor een jonge Duits international is toch niet overdreven veel?
Maar me eerste indruk is zeer verkeerd op Rau.
Kan natuurlijk ook veranderen want is de eerste keer dat ik hem zie spelen.
quote:Hij dekt iig zeer kort.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:31 schreef El_Catalan het volgende:Maar me eerste indruk is zeer verkeerd op Rau.
en Rau staat er nog
1. FC Koln 1 - 2 Kaiserslautern
Bochum 1 - 1 Hamburger SV
Borussia Dortmund 4 - 0 Wolfsburg
Freiburg 2 - 2 Hansa Rostock
Hannover 3 - 3 Bayern Munchen
Munchen 1860 1 - 1 Schalke
Werder Bremen 1 - 1 Monchengladbach
alleen een domme rooie kaart
quote:De wedstrijdinstelling van Bayern was ronduit slecht, met als "uitblinker" hierin Elber. Het zou mij niets verbazen als hij volgende week zaterdag zijn plek kan afstaan aan Makaay.
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:07 schreef hellmondunited het volgende:
Wat speelde Bayern munchen slecht zeg jammer dat ze nog een punt pakte nederlaag was misschien toch verdient geweest.
vooral die 1e helft speelde hannover goed zeg!alleen een domme rooie kaart
quote:Denk het ook want de vorige wedstrijd was elber ook al niks..
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:08 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
De wedstrijdinstelling van Bayern was ronduit slecht, met als "uitblinker" hierin Elber. Het zou mij niets verbazen als hij volgende week zaterdag zijn plek kan afstaan aan Makaay.
Jammer dat Bochum weer erg slecht starte
quote:Als ik me niet vergis zag ik in de herhaling Oliver Kahn zelfs glimlachen nadat hij die ongelofelijk mooie 1-0 tegenkreeg.
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:08 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
De wedstrijdinstelling van Bayern was ronduit slecht, met als "uitblinker" hierin Elber. Het zou mij niets verbazen als hij volgende week zaterdag zijn plek kan afstaan aan Makaay.
quote:klopt
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:39 schreef Keano het volgende:[..]
Als ik me niet vergis zag ik in de herhaling Oliver Kahn zelfs glimlachen nadat hij die ongelofelijk mooie 1-0 tegenkreeg.
quote:Gestraft vanwege licentieproblemen vorig jaar
Op zondag 10 augustus 2003 10:55 schreef SCH het volgende:
Waarom begon Kaiserslautern met drie punten achterstand?
quote:Ze hadden de begroting niet netjes in orde..t is een nieuwe regel in duitsland om clubs die de begroting niet in orde hebben te straffen met punte mindering, opzich wel een goeie straf..mogen ze in NL ook wel is toepassen
Op zondag 10 augustus 2003 10:55 schreef SCH het volgende:
Waarom begon Kaiserslautern met drie punten achterstand?
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 10:59 schreef Eilanden het volgende:
Gestraft vanwege licentieproblemen vorig jaar
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 11:01 schreef SCH het volgende:[..]
Ik zeg niks
quote:Tja stijn moet z'n collectie ook in duitsland uitbreiden he..
Op zondag 10 augustus 2003 11:02 schreef SCH het volgende:
Mika Nurmela doet het volgens mij al aardig, hij gaf de voorzet voor de eerste goal. Over Vreven waren ze vorige week ook aardig lovend op de fansites, en natuurlijk een gele kaart
mja ik vind zelf dat vreven toch een beetje tegen valt..teminste vorige week vooral.. nurmela is gewoon een top voetballer die nooit echt opviel mja die voorzetten en vrije trappen van hem..magische trap heeft hij!
quote:Ik was vorige week een weekend weg in Duitsland en inderdaad zijn ze daar best positief over Vreven. De kranten zijn van mening dat Kaiserslautern door Vreven defensief sterker is geworden.
Op zondag 10 augustus 2003 11:02 schreef SCH het volgende:
Mika Nurmela doet het volgens mij al aardig, hij gaf de voorzet voor de eerste goal. Over Vreven waren ze vorige week ook aardig lovend op de fansites, en natuurlijk een gele kaart
quote:Jawohl, herr oberbahnstormeilanden
Op zondag 10 augustus 2003 11:03 schreef Eilanden het volgende:[..]
! Inderdaad! Gewoon netjes in de hoek zitten, mond houden en aardig zijn tegen iedereen!
quote:Wat wat? Herr zonder hoofdletter??????
Op zondag 10 augustus 2003 11:05 schreef SCH het volgende:[..]
Jawohl, herr oberbahnstormeilanden
Ban ban ban ban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Maar nu even serieus, ik geloof dat de regels omtrent licenties ook nu aangescherpt zijn naar Bundesliga voorbeeld.
Op zondag 10 augustus 2003 11:07 schreef Eilanden het volgende:[..]
Wat wat? Herr zonder hoofdletter??????
Ban ban ban ban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Is hier wel nodig mja..
Op zondag 10 augustus 2003 11:08 schreef Eilanden het volgende:[..]
Maar nu even serieus, ik geloof dat de regels omtrent licenties ook nu aangescherpt zijn naar Bundesliga voorbeeld.
ff ontopic: Hannover 96 wordt kampioen
quote:Waren ze maar zoals in Belgie.
Op zondag 10 augustus 2003 11:08 schreef Eilanden het volgende:[..]
Maar nu even serieus, ik geloof dat de regels omtrent licenties ook nu aangescherpt zijn naar Bundesliga voorbeeld.
quote:je bedoelt dat je een divisie terug wordt gezet?
Op zondag 10 augustus 2003 11:30 schreef zjroentje het volgende:[..]
Waren ze maar zoals in Belgie.
quote:Meerdere divisies zelf.
Op zondag 10 augustus 2003 11:32 schreef hellmondunited het volgende:[..]
je bedoelt dat je een divisie terug wordt gezet?
lijkt me ook wel beter ja..
Gewoon veel strenger optreden.
Vreven staat op 2 uit 2 qua gele kaarten. Hij doet het dus goed. Het wachten is op de eerste rode kaart.
quote:En de eerste schorsing.
Op zondag 10 augustus 2003 16:05 schreef methodmich het volgende:
Vreven staat op 2 uit 2 qua gele kaarten. Hij doet het dus goed. Het wachten is op de eerste rode kaart.
Eerste puntje voor Huub.
12.08.2003 | Noch muss sich Bayern-Neuzugang Roy Makaay etwas in Geduld üben. In seinem ersten Spiel für den FC Bayern am Dienstagabend beim 1. FC Nürnberg blieb der 28-jährige Stürmer noch ohne Torerfolg. Vor 29.102 Zuschauern im Frankenstadion gewann der Rekordmeister das Testspiel gegen den Zweitligisten dank Treffern von Giovane Elber (43.) und Sebastian Deisler (80.) verdient mit 2:0 (1:0).
Wie im Vorfeld angekündigt nahm Trainer Ottmar Hitzfeld einige personelle Veränderungen vor. Mit Willy Sagnol, Martin Demichelis, Sammy Kuffour und Bixente Lizarazu formierten vier Spieler die Vierer-Abwehrkette, die noch über zu wenig Spielpraxis verfügen. Im Mittelfeld rückten Bastian Schweinsteiger und Jens Jeremies für Michael Ballack und Owen Hargreaves in die Startelf. Und im Angriff richteten sich alle Blicke auf Makaay, der an der Seite von Giovane Elber stürmte.
Nach einer verhaltenen Anfangsphase trat Makaay erstmals in der 21. Minute nennenswert in Erscheinung. Nach einem Ballgewinn an der Strafraumgrenze zog der Niederländer aus halblinker Position ab, doch sein Schuss ging weit neben das Tor. Auf der Gegenseite hatte Lars Müller die erste Chance für die Gastgeber, aber der Linksfuß verfehlte nur knapp (27.).
In der Folgezeit bestimmte der FCB klar das Spielgeschehen und kam gegen die kompakte Club-Abwehr auch zu einigen guten Torgelegenheiten. Elber per Kopf (28.), Makaay nach schöner Einzelleistung (33.) und Demichelis ebenfalls per Kopf konnten Nürnbergs Keeper Kampa jedoch genauso wenig überwinden wie Zé Roberto, der einen Freistoß aus 18 Metern nur ganz knapp am Tor vorbei zirkelte (36.).
Zwei Minuten vor der Pause aber dann doch die verdiente Führung für die Bayern. Nach einer weiten Flanke von Sagnol köpfte Elber den Ball artistisch aus 14 Metern ins lange Eck (43.). Ein sehenswerter Treffer, der zugleich den Pausenstand bedeutete.
Man sieht, dass wir in dieser Formation noch nicht oft zusammengespielt haben. Nürnberg spielt hinten sehr konsequent, es fällt uns schwer, Tore zu machen, analysierte Bayern-Manager Uli Hoeneß zur Halbzeit, aus der Schweinsteiger und Demichelis nicht wieder kamen. Für sie spielten nun Hargreaves und Linke. Nürnbergs Trainer Wolfgang Wolf wechselte gleich neun Akteure aus.
Bon: Website Bayern
Vandaag tegen van Duijnhoven.
[Dit bericht is gewijzigd door okkidude op 16-08-2003 15:37]
Ik zet vandaag in op de eerste direct rode voor Stijn.
Ik zet ook in op geen doelpunt van Makaay.
Wat een rotkop heeft die vent zeg.
quote:idd. net een kruising tussen een mens en een rat
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:58 schreef Keano het volgende:
en 2-0 Deisler.Wat een rotkop heeft die vent zeg.
quote:Inderdaad de arrogantie spat er vanaf, ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Vreven tegen Munchen gaan spelen, die is normaal gezien niet kapot van zulke spelers. Als Elber dan ook nog speelt tegen hem dan is het feest helemaal compleet.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:01 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
idd. net een kruising tussen een mens en een rat
quote:Ze zullen elkaar niet zoveel tegenkomen in de wedstrijd omdat ze beiden aan de rechterkant spelen.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:05 schreef Keano het volgende:[..]
Inderdaad de arrogantie spat er vanaf, ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Vreven tegen Munchen gaan spelen, die is normaal gezien niet kapot van zulke spelers. Als Elber dan ook nog speelt tegen hem dan is het feest helemaal compleet.
4-0 inmiddels.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:02 schreef zjroentje het volgende:
Leverkusen knalt er goed op los.4-0 inmiddels.
Demo (ex PSV) mist een pingel voor BMG.
quote:Hoeveel tegen Freiburg?
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:46 schreef superjoden het volgende:
hertha scoort er na 3 wedstrijden lustig op los
quote:null - null.
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:47 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Hoeveel tegen Freiburg?
quote:wederom het magistrale aantal van 0 goals
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:47 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Hoeveel tegen Freiburg?
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:34 schreef okkidude het volgende:
Demo (ex PSV) mist een pingel voor BMG.
Voor Makaay dient er nog wel wat geschaafd te worden.
Bayer Leverkusen 4 - 0 Hannover
Bayern Munchen 2 - 0 Bochum
Borussia Dortmund 3 - 1 Munchen 1860
Hansa Rostock 3 - 0 Eintracht Frankfurt
Hertha BSC 0 - 0 Freiburg
Kaiserslautern 0 - 1 Werder Bremen
Monchengladbach 0 - 1 Stuttgart
quote:Stijntje was geblesseerd vandaag
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:34 schreef okkidude het volgende:
Nee, clean sheet voor Stijn.Demo (ex PSV) mist een pingel voor BMG.
quote:Eric G. zit inderdaad dun in de verdedigers.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:18 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Stijntje was geblesseerd vandaag
quote:Vandaar ja...
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:18 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Stijntje was geblesseerd vandaag
Ik vind de spits van Werder Bremen, Aílton, altijd zo apart. Hij lijkt altijd te dik, maar is toch redelijk snel weg met de bal.
quote:Ailtonnetje
Op zondag 17 augustus 2003 15:34 schreef methodmich het volgende:Ik vind de spits van Werder Bremen, Aílton, altijd zo apart. Hij lijkt altijd te dik, maar is toch redelijk snel weg met de bal.
Schalke wint met 2-1, beslissende treffer weer van Altintop.
quote:Echte derby, 6 gele en 3 rode kaarten.
Op zondag 17 augustus 2003 19:34 schreef okkidude het volgende:
Schalke wint met 2-1, beslissende treffer weer van Altintop.
Doelpunt trouwens in blessuretijd.
quote:dat zou Gerets iig wel goed doen
Op maandag 18 augustus 2003 16:28 schreef methodmich het volgende:
Altintop, wat een sensatie gaat die jongen toch worden!! Nu zijn broertje nog.
bron: VI.nl
De derde speeldag in de Bundesliga was goed voor enkele nieuwe clubrecords, zowel in positieve als in negatieve zin. VI zet de belangrijkste mijlpalen van het afgelopen weekeinde op een rijtje.
1. FC Kaiserslautern verloor voor het eerst in zijn Bundesliga-historie de eerste twee thuisduels van het seizoen. De ploeg van trainer Erik Gerets had het nakijken tegen achtereenvolgens 1860 München en Werder Bremen (beide 0-1).
Werder Bremen op zijn beurt won voor het eerst in Bundesliga-verband zijn eerste twee uitduels. De overwinning tegen 1. FC Kaiserslautern werd voorafgegaan door een zege bij Hertha BSC (0-3) op de eerste speeldag.
Hertha BSC is na drie duels als enige club nog zonder doelpunten in dit seizoen. Dat overkwam de Berlijnse club nog nooit eerder in de Bundesliga. De formatie van Huub Stevens kwam achtereenvolgens niet tot scoren tegen Werder Bremen (0-3), VfB Stuttgart en SC Freiburg (beide 0-0).
Het thuisduel van Borussia Dortmund tegen 1860 München trok liefst 76.500 toeschouwers, een nieuw record voor Dortmund. In de eerstvolgende thuiswedstrijd is de uitbreiding van het Westfalenstadion afgerond en bedraagt de capaciteit 83 duizend.
Voor het eerst in de historie van de Bundesliga hebben de drie gepromoveerde ploegen (dit seizoen SC Freiburg, Eintracht Frankfurt en 1. FC Köln) na drie speeldagen nog geen wedstrijd gewonnen. Freiburg speelde twee keer gelijk en verloor één duel, terwijl Frankfurt en Köln nog geen enkel punt verzamelden.
1. FC Koln - Borussia Dortmund
Bochum - Bayer Leverkusen
Eintracht Frankfurt - Hertha BSC
Freiburg - Monchengladbach
Munchen 1860 - Wolfsburg
Stuttgart - Kaiserslautern
Werder Bremen - Schalke
quote:En Werder-Schalke live bij RTL 5
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:37 schreef zjroentje het volgende:
Nog een uurtje tot de kickoff in Duitsland met de volgende wedstrijden:1. FC Koln - Borussia Dortmund
Bochum - Bayer Leverkusen
Eintracht Frankfurt - Hertha BSC
Freiburg - Monchengladbach
Munchen 1860 - Wolfsburg
Stuttgart - Kaiserslautern
Werder Bremen - Schalke
quote:Heerlijk.. Van de ene wedstrijd naar de andere. Alleen jammer dat ik vanavond moet werken en dus moet missen hoe Knopper en Sibon samen Feyenoord dollen
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:38 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
En Werder-Schalke live bij RTL 5
Bassie is er niets bij vergeleken bij hun
zul je me niet snel horen zeggen over de shirts van tegenwoordig
quote:We verschillen in mening
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:33 schreef TalkShowHost het volgende:
Die kousen van de Werder spelersBassie is er niets bij vergeleken bij hun
Knap vrijspelen maar dat schot
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:43 schreef TalkShowHost het volgende:
Sand
quote:Gerets
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:47 schreef Heero het volgende:
Stuttgart staat na een kwartier al 2-0 voor tegen Kaiserslautern.
Vast 't plaatje voor de volgend topicstarter
is mooi, topic met desbetreffend plaatje
Schalke'04
quote:De Schalke spelers hebben een lach kick
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:01 schreef popolon het volgende:
Komt door het tenue
quote:Zal wel aan mij liggen maar ik vind het best wel kunnen dat tenue
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:02 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
De Schalke spelers hebben een lach kick
quote:Die combinatie oranje en groen vind ik dus niet mooi, voor de rest maakt kappa wel leuke shirts ... lekker strak
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:03 schreef popolon het volgende:[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik vind het best wel kunnen dat tenue
quote:Normaal gesproken vloekt 't, in dit geval kan het vrij aardig door de beugel
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:04 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Die combinatie oranje en groen vind ik dus niet mooi,
quote:vieze ...
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:04 schreef TalkShowHost het volgende:
... lekker strak
quote:gekwetst door spreekkoren?
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:06 schreef Heero het volgende:
Speelt Emile Mpenza al weer bij Schalke, of is hij nog steeds gekwetst?
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:06 schreef Zapper het volgende:[..]
vieze ...
Altintop scoort straks nog wel de 3-1.
quote:Wie
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:10 schreef twi het volgende:
4-1
quote:Agali
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:11 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Wie
quote:Toch geen Werder-Schalke hč
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:11 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Wie
Werder maakt nu 4-0 dus dat zou kunnen
quote:en een minut later 4-1 door Agali
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:13 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Toch geen Werder-Schalke hč
Werder maakt nu 4-0 dus dat zou kunnen
Live voetbal wordt mede mogelijk gemaakt door RTL 5
quote:Ach, het is heel interessant om "niets" te horen van Hasselbaink in de rust
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:15 schreef TalkShowHost het volgende:
4-1 AgaliLive voetbal wordt mede mogelijk gemaakt door RTL 5
quote:5-1 of 4-2
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:18 schreef twi het volgende:
quote:nog steeds 4-1
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:19 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
5-1 of 4-2
quote:Afgelopen
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:19 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
5-1 of 4-2
Köln - Dortmund idem dito, met eindstand 1-0 voor Köln. Lottner gescoord.
Da's nog es balen voor Sammer
quote:Hehehe
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:21 schreef twi het volgende:[..]
Afgelopen
Köln - Dortmund idem dito, met eindstand 1-0 voor Köln. Lottner gescoord.
Da's nog es balen voor Sammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |